Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  XCOM: Enemy Unknown 2012 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 16, 17, 18  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Ertai
HV veteran
Ertai

liitunud: 11.05.2007




sõnum 01.10.2012 23:26:01 vasta tsitaadiga

Üle 100 erineva layoutiga mapi siis tehtud mängu jaoks + süsteem, mis trackib, palju ja mida viimati mängisid + erinevad spawnkohad playerile mapil.
Peaks enam-vähem normaalne olema, et väga kordusi ei näe.
(200 erinevat mapi oleks muidugi omaette saavutus)

mingi 3 nädalat vana teema, mis confirmed on:
Spoiler Spoiler Spoiler


viimati muutis Ertai 01.10.2012 23:38:42, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Goon
Kreisi kasutaja
Goon

liitunud: 12.06.2005




sõnum 01.10.2012 23:31:07 vasta tsitaadiga

Ertai kirjutas:
Üle 100 erineva layoutiga mapi siis tehtud mängu jaoks + süsteem, mis trackib, palju ja mida viimati mängisid.
Peaks enam-vähem normaalne olema, et väga kordusi ei näe + AI spawnib erinevates kohtades.
(200 erinevat mapi oleks muidugi omaette saavutus)


Jah 300 oleks veel parem. Kes pakub üle?

Tegelt on 100 mapi layout ok. Arvesta seda ka et vaenlane spawnib alati erinevasse kohta, et sisuliselt sama olukorda sul kaarti kordumisel ei tekki. Vähemalt vana UFO mängudes küll vähemalt mitte - vaevalt et seal neid map layoute rohkem oli
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 01.10.2012 23:37:46 vasta tsitaadiga

Mmm, et siis staatilised layoudid randomiga genereerimise asemel? Või on sarnaselt vana X-Com'iga ports "kaardiruute" milledest nood tervik kokku laotakse?
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Ertai
HV veteran
Ertai

liitunud: 11.05.2007




sõnum 01.10.2012 23:40:07 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
Mmm, et siis staatilised layoudid randomiga genereerimise asemel? Või on sarnaselt vana X-Com'iga ports "kaardiruute" milledest nood tervik kokku laotakse?


Ei usu, et staatilised on. v.a. mõne spetssündmuse jaoks vast.

Nagu gamespoti videos öeldi, siis on süsteem, mis trackib, mida on juba kasutatud ja mida mitte.

//
On üks asi, mis mind hetkel kogu asja juures häirib.
Nimelt relvade helid (sound) on minu kõrva jaoks koledad. Eriti need laser-plasma relvad.

Muidu tundub hea asi tulevat, kui mäng on challenging, mitmetahuline ja story vastab ka maitsele icon_smile.gif


viimati muutis Ertai 01.10.2012 23:47:58, muudetud 3 korda
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.10.2012 23:45:13 vasta tsitaadiga

Mis pullite, vanas x-comis oli kordust omajagu...
Kui neil 100 erinevat konkreetselt on, siis see on ok.
500 missiooni on väga palju juba ning selle jooksul käid igal kaardil 1x, kui vahepeale jääb 100 muud kaarti ka, siis ilmselt ei märka..

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 01.10.2012 23:46:46 vasta tsitaadiga

Trackimine trackimiseks, point oli et kas sul näiteks terrormissioonis pannakse linnakaart oma 4x4 ruuduga kokku 100'st erinevast ruudust või on neil 100 erinevat linna millede vahel siis randomiga valitakse.

100 eri täismõõdus kaardi ehitamine, mis teistega suurt miskit ühist ei jaga on sutsu kahtlane ettevõtmine kuna kvaliteet tõenäoliselt kannataks. Ise eelistaks pigem suuremat "kaardijuppide kogumit" millest siis kaardid kokku laotakse.

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
asdasd
HV kasutaja
asdasd

liitunud: 15.09.2002




sõnum 02.10.2012 12:30:29 vasta tsitaadiga

Vaatasin neid videosi ja pelasin demo läbi.. (vana xcomi pole mänginud, paari videot vaatasin). Huvitav on turn-based taktikaline lähenemine, aga seni ei saa aru mis mõtlemist see mäng vajab. Pole näinud ühtegi missiooni, mis vajaks mõtlemist või mingit taktikat. Lihtsalt liigu mööda ette antud ruute ja ära kogemata (silmad kinni mängides ainult) oma tüüpi paiguta valesse kohta (kas siis liiga kaugele või mitte varju). Loterii otsustab, kas mõni tüüp sureb halva paigutuse tõttu või mitte. Kaardid imeväikesed ja missioonide tüüpe tundub ka vähe - peale videote vaataimst juba tunnen, et kordub (jälle crash site või jälle hostaged). Kui story on 15-20h, siis ei loe kas on 200 või rohkem layoute - korduvaks kisub ikka.
Point see, et huvitav vundament on mängu ülesehituselt (baas, sõdurid ja turnbased taktika potentsiaal), aga praktikas missioonis sees on nagu mingi ipadi mängu skelett.. liigu mööda ruute ja vali võimalusel 5 skilli vahel. Am I missing something? Kõik need videod ei ole ju mängu algusest.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.10.2012 12:48:16 vasta tsitaadiga

asdasd, siin on näidatud ainult üsna kaugel arengus olnud mängude lahingu vaadet ning kindlasti on demomata jäänud mitmed featurid ka lahingus /jet pack nt/
Väga suur osa mängust toimub aga võitluse väliselt - ufode tehnoloogia uurimine, uuritud seadmete tootmine, baasi planeerimine jne...
Gameplay ise muutub väga palju lähtuvalt sellest, mis tehnoloogiad sulle kättesaadavad on jne...
Ma ei teagi, mis mänguga x-comi üldse võrreda, midagi sarnast väga pole.

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|

viimati muutis Aeron 02.10.2012 13:06:37, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 02.10.2012 12:48:58 vasta tsitaadiga

asdasd kirjutas:
Loterii otsustab, kas mõni tüüp sureb halva paigutuse tõttu või mitte
Lähtudes originaalmängust, loterii on siis, kui sa ei oska taktikaliselt mängida icon_smile.gif
Samuti demos olid kaks esimest missiooni, neist mingit raskust oodata on sutsu naiivne. Täielikult nägemata on strateegiline mänguosa kus pead oma baasi ja ressursse majandama. See osa meeldis minule originaalis isegi enam, kui sõduritega ringi kaaberdamine

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
asdasd
HV kasutaja
asdasd

liitunud: 15.09.2002




sõnum 02.10.2012 13:33:22 vasta tsitaadiga

Ei üritagi olla naiivne, sellepärast uuringi, et kas mäng areneb mingil etapil keerulisemaks ka. Ja selle all ma ei mõtle ilma save'deta mängimist või et rohkem vastaseid oleks. Verikaalsetest tasemetest oli videotes maiku, aga kokkuvõttes see on lihtsalt rohkem mänguala ehk taktikaliselt tekib lihtsalt rohkem ruumi halvaks/heaks paigutuseks. Seni jääb veits mulje 4 nupuga laste-male'st ja preorderdama ei isuta, aga noh eks näeb alles peale release'i kui deep see on.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sukelduja
HV Guru
sukelduja

liitunud: 14.06.2007



Online

sõnum 02.10.2012 14:10:05 vasta tsitaadiga

Vanas versioonis oli nii, et mõnel hilisemal missioonil juhtus, et 2 turni lõpuks oli sinu squad maha tapetud kui ajusid ragistada ei viitsinud ja praktiliselt iga rambo tegemise katse karistati kohe ära.
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 02.10.2012 14:51:26 vasta tsitaadiga

asdasd kirjutas:
vana xcomi pole mänginud, paari videot vaatasin

proovi.

demo järgi midagi otsustada ei tasu. tegu on ju sisuliselt lihtsalt tutorialiga.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ertai
HV veteran
Ertai

liitunud: 11.05.2007




sõnum 04.10.2012 13:37:20 vasta tsitaadiga

Ei tea, kas juba kajastatud, aga
1. Multiplayer http://www.g4tv.com/videos/60477/xcom-enemy-unknown-gamescom-2012-multiplayer-preview/?quality=hd
2. Veidi raskusastmetest http://pc.gamespy.com/pc/xcom-enemy-unknown/1226273p1.html

3. Steami demo häkitud lahti ja saab ise panna näiteks 6 liiget meeskonda + vastaseid oma suva järgi: hoiatan, et spoilerid on sees, kui vastaseid valid (ise pole proovinud, aga lugeisn)

http://www.herebegeeks.com/games/moar-xcom-demo-hacks/


edit:
tsitaat:
COME WATCH GREG TAKE ON PETE IN XCOM: ENEMY UNKNOWN’S HEAD-TO-HEAD MULTIPLAYER MODE!
http://www.xcom.com/enemyunknown/article/come-watch-greg-take-on-pete-in-xcom-enemy-unknown-multiplayer
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 04.10.2012 16:39:45 vasta tsitaadiga


Link


icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ertai
HV veteran
Ertai

liitunud: 11.05.2007




sõnum 05.10.2012 17:22:35 vasta tsitaadiga

Multiplayer siis, mida enne sai reklaamitud
hakkab pihta 21-22 minutist.
http://www.twitch.tv/2k/b/334414040


edit: hea intekas

http://www.eurogamer.net/articles/2012-10-05-the-re-making-of-xcom
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Goon
Kreisi kasutaja
Goon

liitunud: 12.06.2005




sõnum 06.10.2012 07:54:48 vasta tsitaadiga

Kes tegi steamist pre orderi, siis nüüd saab hakata mängu alla laadima,et õigel päeval kohe mängima saaks hakata icon_smile.gif
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Jim piim
HV vaatleja
Jim piim

liitunud: 01.03.2007




sõnum 06.10.2012 13:23:17 vasta tsitaadiga

asdasd kirjutas:
Vaatasin neid videosi ja pelasin demo läbi.. (vana xcomi pole mänginud, paari videot vaatasin). Huvitav on turn-based taktikaline lähenemine, aga seni ei saa aru mis mõtlemist see mäng vajab. Pole näinud ühtegi missiooni, mis vajaks mõtlemist või mingit taktikat. Lihtsalt liigu mööda ette antud ruute ja ära kogemata (silmad kinni mängides ainult) oma tüüpi paiguta valesse kohta (kas siis liiga kaugele või mitte varju). Loterii otsustab, kas mõni tüüp sureb halva paigutuse tõttu või mitte. Kaardid imeväikesed ja missioonide tüüpe tundub ka vähe - peale videote vaataimst juba tunnen, et kordub (jälle crash site või jälle hostaged). Kui story on 15-20h, siis ei loe kas on 200 või rohkem layoute - korduvaks kisub ikka.
Point see, et huvitav vundament on mängu ülesehituselt (baas, sõdurid ja turnbased taktika potentsiaal), aga praktikas missioonis sees on nagu mingi ipadi mängu skelett.. liigu mööda ruute ja vali võimalusel 5 skilli vahel. Am I missing something? Kõik need videod ei ole ju mängu algusest.


1) Hm... ma olen vaadanud ära kõik videod jutuubist (tutvustused+disainerite näidislahingud jms) ja lisaks olen proovinud demo erinevate vaenlastega (Classic ja Impossible tasemel) ja ma võin öelda, et sa ei tea millest sa räägid icon_wink.gif

Demo originaal oli EASY raskusastmega. Alates Classicust on tulnukatel kõik piirangud maha võetud ja suhteliselt raske on ka kõvade tegijatega ellu jääda ja lahingut võita!

Endal on plaanis esimene mäng teha nii, et üldine raskustase on NORMAL peal (rohkme raha+üldine grlobaalne tegevus pole nii hullumeelne) ja lahingute ajal on plaan panna raskustase CLASSICU peale (mis tuleb mängu keskel tõenäoliselt uuesti normali peale panna icon_smile.gif )

2) Demo editori leiab siit http://forums.2kgames.com/showthread.php?140536-Demo-Editor-I-just-Made
(Mul see esimese missiooni ärajätmine ei toimi ja tulemuseks on nähtamatud mehed. Seega on vaja mängida iga kord esimene mõttetu missioon läbi. NB! ja aja kokkuhoiu mõttes võib viimase lahingu kaotada, siis saab kohe missiooni restartida)

3) Greenmangaming saatis mulle ka Steami võtme XCOMile. Kas keegi plaanib alustada mängimist 9.oktoobril? (pole ise steami petmisega tegelenud, aga 09.10.12 tahaks juba mängida küll) icon_wink.gif
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ertai
HV veteran
Ertai

liitunud: 11.05.2007




sõnum 06.10.2012 13:41:42 vasta tsitaadiga

Pane ikka vast Normal + Iron man icon_smile.gif Suht lustlik.

Ise kaalun veel normal + iron man v classic + iron mani.

Ilmselt saan kohe sisse kenasti mõne ootamatuse tõttu, aga vigadest õpin ka kõvasti icon_smile.gif

Viimasel ajal on nii mõnigi päris challenging mäng tulnud, meeldiv icon_smile.gif
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nolifer
Kreisi kasutaja

liitunud: 24.05.2008




sõnum 06.10.2012 17:06:53 vasta tsitaadiga

loetud päevad veel thumbs_up.gif
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
muff
Kreisi kasutaja
muff

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.10.2012 11:20:57 vasta tsitaadiga

GMGst preorderi teinud saavad ka CIV V tasuta kaasa icon_biggrin.gif
_________________

Diablo 3 battletag Derp#2195
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Chardin
HV vaatleja

liitunud: 10.11.2011




sõnum 07.10.2012 13:53:01 vasta tsitaadiga

Multiplayer'i videosid vaadates tekib vahel küsimus kuidas osad lasud saavad üldse pihta minna. Kui vastane on kivi taga ja teda reaalselt näha nagu ei ole ja siis lastakse, saab küll vastane pihta, lask läheb läbi kiviseina millele ei jää ühtegi märki.
Vanasti oli lask ära ning siis oli näha kas saab pihta või mitte, nüüd aga arvestatakse ainult protsente ning siis tuleb animatsioon, mis alati ei ole reaalne.
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.10.2012 20:07:14 vasta tsitaadiga

Nad ütlesid ka, et kui praegu näeme plasmat läbi stuffi lendamas, siis see on bug ning final reliisis see parandatakse ära.
_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 07.10.2012 22:35:29 vasta tsitaadiga

Mäng on hetkel GMGs saadaval 27 euri eest, kes Vene võtit oodata ei taha või lihtsalt ei soovi.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bitCON
Aeg Maha 2n

liitunud: 12.11.2005




sõnum 07.10.2012 22:47:59 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
Mäng on hetkel GMGs saadaval 27 euri eest, kes Vene võtit oodata ei taha või lihtsalt ei soovi.


45 USD näitab ju
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 07.10.2012 22:49:04 vasta tsitaadiga

Nitrub kirjutas:
Scart kirjutas:
Mäng on hetkel GMGs saadaval 27 euri eest, kes Vene võtit oodata ei taha või lihtsalt ei soovi.


45 USD näitab ju


45 USD miinus 25% jagada 1,3.ga
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  XCOM: Enemy Unknown 2012 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 16, 17, 18  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.