Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Programmeerimine »  Tilemap editori otsingutel märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
jnt
HV Guru
jnt

liitunud: 10.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.10.2012 15:35:47 Tilemap editori otsingutel vasta tsitaadiga

Tervitused!

Nimelt otsin tilemap editori, et oma tehtavale mängule oleks mugavam kaarte joonistada, kuid pole veel miskit leidnud, mis lõpuni sobiks. Mis peab olemas olema:
* layerid. K.a. collision layer'i loomine mõistlikul viisil. Collisioni joonistamine näeks välja täpselt samasugune nagu tilede joonistamine. Tiledel endil pole collisioneid.
* objektid/actionplace'id (hea oleks, kui saan ühes kohas nad ära defineerida ja teises kohas neid "joonistama" hakata) Paneksin ümber lõkke tile 4tk "fire" action place'e ja seal saaks siis midagi küpsetada.
* custom property'd igale joonistatud tilele. Nt tahan ma tilele panna property "animLength = 2" mida mu mäng hakkab välja lugema ja näitab seal positsioonil siis algset tile ja seejärel x+1 tile ja siis jälle algset tile.

Olen vaadanud sellist asja nagu Tiled, kuid tal puudub mõistlik viis action place'ide tegemiseks ja animeeritud tiled jäävad üldse välja. Iga vee tüki peaks tegema objektiks ja igale ühele lisama eraldi animLength = 4 vmt. See ei ole väga mõistlik.

Olen ise otsingutega nii ummikusse sattunud, et olen väikest viisi hakanud oma editori ehitama. Kuid siiski oleks parem, kui leiaks siiski mingi valmislahenduse.

Uurisin veidi ka sellist asja nagu rpg maker. Seal saab map'e päris huvitavalt joonistada, kuid kiirel vaatlusel leidsin, et tema map'i formaati on pea-aegu võimatu parsida. Samas, kes teab, või teada anda. icon_wink.gif

_________________
Progemisest: https://byteaether.github.io/
Seisab keldris vana 386-486-Pentium1? Räägime! Ehk saan vanakesele uue elu anda. icon_wink.gif
Vaata siia, äkki müün midagi põnevat -> https://www.osta.ee/index.php?fuseaction=listing.seller&q[seller]=jnt
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 04.10.2012 21:50:05 vasta tsitaadiga

Aga tee nagu mina omal ajal tegin ning lisa otse mängumootorise tileeditor. Lisaparameetriga käima paned saad näiteks teatud klahvivajutuse peale kursori all olevat tile't muuta nagu ise soovid icon_smile.gif
Vähegi mõistlikult asjad disaininud oled siis on see kokkuvõtte oluliselt lihtsam ning üüratult palju paindlikum kui kolmandate osapoolte üllitist enda omaga ühilduma vägistada.


Kui siiski tahad kellegi teiste asju pruukida siis Mappy peaks suht-koht asine olema: http://www.allegro.cc/depot/Mappymapeditor/
Võibolla on seal ka teisi mapeditore

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
jnt
HV Guru
jnt

liitunud: 10.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.10.2012 10:18:32 vasta tsitaadiga

Ho Ho, Jah, oleks vahva küll nii, kuid korraliku tiled map'i puhul tahan ma nt tilesheet'ist 2-3 tile korraga selektida ja ühe klikiga maha panna. Lisaks layerid ja animatsiooni parameetrid. Praegu vaikselt tegelen mapmaker'i ehitamisega ja kuna mulle meeldib kõike võimalikult modulaarselt ehitada, pole mul mingi probleem mapeditori renderdajat kasutada ka mängu map'i renderdajana. icon_wink.gif

Mappy jäi googles silma otsingutel küll, aga ma ei mäleta, mis see ei sobinud... vaatan veel korra üle.

EDIT: Vaatasin uuesti mappy üle ja probleemid:
* Tiled lahutatakse tükkideks ja järjekord aetakse sassi
* Transparent png'st ei tea see proge midagi

Edasi ei hakanud isegi vaatama, kuna need 2 on piisavalt suured miinused juba.

_________________
Progemisest: https://byteaether.github.io/
Seisab keldris vana 386-486-Pentium1? Räägime! Ehk saan vanakesele uue elu anda. icon_wink.gif
Vaata siia, äkki müün midagi põnevat -> https://www.osta.ee/index.php?fuseaction=listing.seller&q[seller]=jnt
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Programmeerimine »  Tilemap editori otsingutel
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.