Mõtlesin päris kaua ja ei saanud aru, kust kohast ülicoolide mudelitega relvad ja asjad tulevad ning seda juba nuubialas ringijooksjate kätes. Enam ma ei mõtle, sest mingi tobe karu viskas viikingite algusalas lvl7 2handeri, mis näeb välja nagu motherfucking Apocalypse Naxramasest. Sinna mu transmute stoned lähevad
Link _________________ Ordu - Guild Wars 2 Eesti Gild: http://ordu.enjin.com
Lühike kirjeldus: http://www.gw2guilds.org/view-guild/3440
Hetkel liikmete arv 200+. TeamSpeak kasutuses! Liitumiseks võta ühendust gildi kodulehel või ingame-s mailiga ja whisper commandiga /w Kris Kristoferson
Siin ongi minu jaoks üks suur erinevus WoWi ja GW2 vahel
WoWis hakkab õige mäng peale siis kui oled level 80, ehk siis üldiselt grindid elu eest, et saada max level kätte ja siis hakkad alles mängima. Esimese ja võibolla teise tegelase leveldamine võib ka veidi huvitav olla, aga endiselt jääb mängu eesmärgiks max leveli saavutamine.
GW2-es pole mind kordagi huvitanud, mis level ma olen ja ma ei ole kordagi mänginud selleks, et saada expi või karakterit üles leveldada. Ma lihtsalt mängin, kogu mäng on endgame.
Extra Credits on sellest levelite ja achivementite teemast päris palju rääkinud, mina arvan nendega samamoodi ja mulle tundub, et GW2 sai asjale veidi paremini pihta.
Lõpus igav ei hakka? Vasta ausalt. Ma saan aru, et hetkel pole ilmselt veel kellelgi igav. Aga aasta pärast? On see mäng siis poolsurnud?
WoW on tõesti üks nüri grind max levelini. Alles siis läheb huvitavaks. _________________ Liitu Binance'ga Liitu Honey'ga
Seda on nats vara veel öelda. Tule küsi aasta pärast uuesti _________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
WoW muutus selliseks peale esimest paari aastat, enne seda oli just leveldamine ja väga head quest sotryline'd need mis olid põhilised.(olenevalt ka serverist, ise mängisin RPPvP serveris) Hiljem vajus kuidagi peale seltskond kes kohe max lvl pidid saama ja raidima asuma.
Ja ausalt vastates GW2 hoopis on mul igav lvl 27 pealt.... sest iga tsoon on üks ja sama "südamete täitmine".
Leveldamise questid ei muutunud story poolest karvavõrdki enne cata't ning olid sama head kuni tolle hetkeni välja. Lihtsalt mängurid arenesid ning hakkasid enamat tahtma ning nood vananesid moraalselt
GW2's nüüd siis olen oma necroga L12'ni jõudnud ning esimene tsoon kohe-kohe 100% peale jõudmas. Arvestades kuivõrd vähe aega mängimiseks on olnud siis vist jätkub tegevust kauemaks _________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Lõpus igav ei hakka? Vasta ausalt. Ma saan aru, et hetkel pole ilmselt veel kellelgi igav. Aga aasta pärast? On see mäng siis poolsurnud?
WoW on tõesti üks nüri grind max levelini. Alles siis läheb huvitavaks.
Lõpus igav ei hakka? Vasta ausalt. Ma saan aru, et hetkel pole ilmselt veel kellelgi igav. Aga aasta pärast? On see mäng siis poolsurnud?
WoW on tõesti üks nüri grind max levelini. Alles siis läheb huvitavaks.
wow ja gw2 on veidi raske võrrelda... IMO?
GW tänase max (80) saad kätte kiirelt... ja enamus ajast ei loe see suurt midagi. No peaaegu (traitsid). Lvl skaleerub.
Mida tegema hakkad 80 pealt? lampi pakun, et nii 6kuud raudselt tegevust - sisuliselt ka "grindid" geari (karma ja skillpointsid mis valuuta)... õigemini, et seda saada. Loeb see tõenäoliselt kõige rohkem www (instad tunduvad veidi veidrad esialgu) mis sisuliselt PVP.
sPVP ilmselt kaua ei toksi (mina vähemalt) - muutub nüriks (been there, done that...) AGA... sinna saad sa ju kohe (peaaegu... oli vist lvl7 või11?) niiet pew-pew saad alati teha kui "vaim" peale tuleb ja antakse sulle ka gear - kõik traitsid - kõik petsid (kui ranger)... ühesõnaga kõik - mine ja testi erinevaid builde (super hea variant IMO).
www on esialgu sucu "poolik" - ühepäevased lahingud (või kuidas nimetad) - siis reset ja jälle otsast. Nüüd asi muutub totaalselt kui tulevad nädal-paar mapid - siege equipment upgrade hakkab rolli mängima (selle tegemine pole mitte ühe chari ajaviide) ja ilmselt tekib mingi point ka forti claimimisel (tiksub head moosi seni kuni su guild suudab seda hoida vms)... ei tea - eks paistab.
Ehk www areneb koos rahvaga - hakatakse kasutama rohkem taktikat (esialgu paistab palju lampi väravasse jooksmist), tekivad tuntumad serveripoolsed juhtoinad jne... will be fun
igatahes tegevust peaks jätkuma... mis aasta pärast on - eks see siis paistab.
WoWi ei anna mitte millegagi võrrelda, see on hoopis teises liigas. Aga iga expansioniga läheb igavamaks ja enne igat expansioni on teada , milline mäng olema saab, sest teed koguaeg täpselt sama asja. Oleks ainult teistes mängudes ka samasugune PVE aga ei ole...
Ma arvan ka, et mingi GW2 muutub igavaks aga kindlasti mitte nii kiiresti, kui d3
PVP on tule küll, aga oleks vaja ikkagi õiget competitive osa
FPS ja MMO pvp-d ei saa võrrelda..
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.