Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Pressiteated »  Panasonic tutvustab sel aastal IFA messil laia valikut uusi kodumasinaid ja ühendatud AV tehnoloogiaid märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 22.08.2012 18:38:22 Panasonic tutvustab sel aastal IFA messil laia valikut uusi kodumasinaid ja ühendatud AV tehnoloogiaid vasta tsitaadiga

link :: Panasonic


PRESSITEADE 22.08.2012 - Panasonic esitleb tarbeelektroonika messil IFA 2012 oma uusimaid nutikaid AV tehnoloogiaid, energialahendusi ja esmakordselt esitleb sel aastal Panasonic IFA messil uuenduslikke kodumasinaid.

Panasonicu IFA väljapaneku keskmes on suurim ühenduvuse kontsept kogu tööstuses – nutikas ühenduvus (smart connectivity) seob omavahel erinevad tooteid ning katab kõik igapäevase elu aspektid, esindatud on kõik alates audiovisuaalsest varustusest kuni koduseadmeteni ning energiaga seotud toodeteni. Lisaks esitleb Panasonic IFA’l nutikaid ja ühendatud lahendusi, mis on mõeldud kasutamiseks väljaspool kodu ning teevad võimalikuks säästliku, ent mugava elustiili.

Panasonic on pühendunud ideele pakkuda nutikale ning ühendatud tulevikukodule terviklikke lahendusi. Kombineerides targad tehnoloogiad ja ökoloogilised ideed teeb Panasonic suuri samme, et saavutada 2018.aastaks rohelise (green innovation) innovatsiooni lipulaeva staatus elektroonikatööstuses (No. 1 Green Innovation Company in the Electronics Industry by 2018).

Panasonicu väljapanek 2012.aasta IFA’l koosneb:

Seadmete tsoon (Appliances Zone)
Sel aastal esitleb Panasonic esmakordselt IFA avalikul alal kodumasinaid. Väljapanekul ei ole mitte ainult lai valik kodumasinate portfooliost koos rohkete uute seadmetega, vaid lisaks ka „kontsepti tooted“ (consept products) ja seadmeid Jaapanist, mille eesmärk on Euroopa tarbijat inspireerida.

Kõik seadmed selles tsoonis panustavad Panasonicu rohelisse visiooni ning tõstavad esile uusi tehnoloogiaid, mis näitavad uut taset energiatõhususes ja vee tarbimises.

Digitaalne AV tsoon (Digital AV Zone)
Digitaalne AV tsoon pakub külastajatele võimaluse proovida erinevaid kõrge resolutsiooniga ekraane ja 3D tehnoloogiaid. Lisaks näidatakse selles alas erinevate ühendustega digitaalse tarbija audiovisuaalseid seadmeid ning sealhulgas ka kõige uuemaid Smart VIERA televiisoreid.

Smart VIERA valik järgib Panasonicu ’Smart and Eco lifestyle’ visiooni ning pakub tarbijale suuremat kasutuslihtsust ning ühendusvõimalusi erinevate toodete jaoks – nende hulgas näiteks mobiilsed seadmed, wifi võimalusega digitaalsed LUMIX kaamerad ja AirPlay võimalusega audiovarustus.

Kontsepti tsoon (Concept Zone)
Concept Zone tutvustab erinevaid tulevikulahendusi ühenduvuse valdkonnas. Lisaks näidatakse tsoonis Panasonicu lähenemist saavutamaks ühendatud kodu, mille CO2 emissioon oleks null. Lisaks demonstreeritakse ’Concept Zone’ alal, kuidas aidata tarbijal saavutada ja säilitada tervislikku eluviisi.

Disaini ala (Design area)
Disaini nurgas (Design Corner), mis asub seadmete tsooni (Appliance Zone) ja audiovisuaalse tsooni vahel (AV Zone), näidatakse erinevaid tooteid, mis on loodud Panasonicu ‘Future Craft’ filosoofiat järgides. Külastajad võivad näha LED lambipirni, mis võitis ’Gold iF Design’ auhinna ning lisaks suurt hulka teisi seadmeid.

Panasonic LIVE @ IFA
Teist aastat pakub Panasonic interaktiivset otseülekannet IFA’lt, et anda inimestele üle kogu maailma võimalus jagada Panasonicu IFA kogemust ja avastada innovatsiooni maailma. Kõik, kellel ei ole võimalik võtta osa IFA’st, saavad sellele ligipääsu veebis ning samuti on võimalik küsida Panasonicu tooteekspertidelt viimaste toodete ja tehnoloogiate kohta. Sel aastal võtavad LIVE@IFA’st osa ka Kazuhiro Tsuga (Panasoniu president) ja Laurent Abadie (Panasonic Euroopa tegevdirektor and esimees).

Rohkem informatsiooni leiate Panasonicu veebilehelt või Facebook’ist:
・ Panasonic IFA 2012 veebileht: http://www.panasonic.eu/ifa
・ Sotsiaalmeedia kataloog: http://news.panasonic.net/socialmedia/

Panasonicust
Panasonic Corporation on maailma juhtiv laiatarbeelektroonika, elektroonikakomponentide ja seadmete ning terviklahenduste arendaja ja tootja. Ettevõtte peakorter asub Jaapanis Osakas ning 31. märtsil 2012 lõppenud majandusaasta konsolideeritud netokäive oli umbes 72 miljardit eurot. Panasonicu aktsia on noteeritud Tokio, Osaka, Nagoya ja New Yorgi (NYSE:PC) börsidel. Visioon on aastaks 2018, Panasonicu asutamise 100. aastapäevaks, tõusta elektroonikatööstuse juhtivaks roheliseks innovaatoriks. Panasonicu ettevõtte, brändi ja säästvate põhimõtete kohta leiate täiendavat teavet veebilehelt http://www.panasonic.net
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Osiris
HV Guru
Osiris

liitunud: 12.08.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.08.2012 19:13:21 vasta tsitaadiga

A millal tuleb internetiühendusega pesumasin. Siis annab pesumasin märku telekavaatamise ajal, et pesu pestud jne....
Kommentaarid: 115 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 103
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 22.08.2012 21:06:25 vasta tsitaadiga

PCman kirjutas:
A millal tuleb internetiühendusega pesumasin. Siis annab pesumasin märku telekavaatamise ajal, et pesu pestud jne....


Olemas.. http://www.slashgear.com/lan-connected-washing-machine-sends-network-notification-when-clothes-are-done-08170185/

Mingisuguseid "tarku" kodumasinaid ikka reklaamitakse, kuid poes teisi näha pole.

http://www.pcworld.com/article/32128/surf_among_suds_with_webenabled_washing_machine.html

Jaapanis on muidugi sellised masinad kodudes ka olemas, Panasonicul vöhemalt. Saad neid oma nutitelefoniga ka juhtida ja käsutada.

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."


viimati muutis jägaja 22.08.2012 21:09:35, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 141 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 126
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mario.
HV Guru

liitunud: 25.07.2004




sõnum 22.08.2012 21:09:32 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Do you know why people hate movie studios? Why, increasingly, they're driven to download content illegally, even though they're perfectly willing to pay for it? Because of crap like this:

LOS ANGELES, CA. (August 14, 2012) -– The world of Pandora has never looked better as over 33 million AVATAR Facebook fans were the first to learn of the upcoming release of the AVATAR Blu-ray 3D Collector's Edition, debuting globally beginning October 15, releasing in North America October 16, from Twentieth Century Fox Home Entertainment. A home entertainment experience like no other, for the first time ever, fans will be able to welcome James Cameron's global box office sensation into their homes in stunning 3D high-definition.

December 10, 2009. Avatar is released in theaters and goes on to become the highest grossing movie ever. Adjusted for inflation, it's number two all time. On April 22, 2010, it is released on DVD. It's now August 14, 2012. In what world does it make sense for the movie that basically defibrillated the entire notion of 3D movies to take three damn years to make a wide release on 3D Blu-ray? Ours, apparently.

Here's how we got here: Panasonic got in bed with Avatar early on, promoting the film with 103 trucks with giant 3D TVs on them. That was kind of cool, actually. But then, it turned out you could only buy the 3D Blu-ray with a Panasonic 3D TV. Which turned out to cost, all things considered, about 300 damn dollars for a $30 Blu-ray, no matter how you spun it. Totally dumb, totally anti-consumer.

So what did we do? What were we basically invited to do? We pirated.

As of October of last year, Avatar was the most pirated movie ever. 21 million downloads and counting. Sure, a lot of those were shaky cams, but how many were 1080p downloads and oh-hell-good-enough DVD rips were included in that? Probably a lot.

And the most infuriating part? It's not like Panasonic got anything out of it anyway. In just January to March of this year, it lost more than $5 billion—much of that in TVs. Is any significant portion of that due directly to its screwing with people who just wanted to buy and watch Avatar on their damn-expensive 3D TV? No, of course not. But it's also clear that no one is ever going to buy a Panasonic 3D TV just because it has an exclusive on Avatar.

This is less an indictment of Panasonic or FOX's business acumen—which, you know, speaks for itself—than an illustration of exactly how little consideration is given to us, the paying customers.

All of this matters. Especially right now. Demonoid just went down for the count. The RIAA and MPAA want the US to stomp on the Pirate Bay the same way. And we're just a few months removed from the Supreme Court declining to hear an appeal for a $675,000 fine levied against Joel Tenenbaum for, as a teen, downloading a few dozen songs. The subtext is clear. It's not even subtext—it's super-text. We are the assholes. It's our fault that movies are bad and the music industry can't figure out how to monetize itself. And the copyright gestapo is coming for us. That's the message, the threat, looming over every idiotic decision that pushes us closer to BitTorrent.

It's not a new song. Big content has been struggling for years to figure out how to stop shooting itself in the feet and legs and genitals and torso on digital content. It's Apple taking years to drop its draconian DRM from iTunes sales. Or it's Amazon—the biggest bookseller in the world—locking down its own ebooks, even though they often cost exponentially more than simply buying a paperback. Or even Adele, lovely Adele, not having 21 on Spotify because her people didn't want free customers to be able to listen to her. And it's certainly HBO tying its brilliant HBO Go streaming to an archaic cable subscription. Buying things, or getting them legally, is still a giant pain in the ass. Insanely, counterintuitively, infuriatingly, it's even worse for especially popular content, like Avatar or 21.

So what's the other side of this? People want to pay for things. Spotify's paying subscription base has grown 50 percent over the past six months. Apple is making billions from content sales. Even Netflix is on the comeback trail, after pantsing itself with last year's Qwikster debacle. Make it easy, make it good, and people will pay.

Until then? Enjoy your three-year-old Blu-ray. Or just pirate it.
Kommentaarid: 274 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 2 :: 217
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Pressiteated »  Panasonic tutvustab sel aastal IFA messil laia valikut uusi kodumasinaid ja ühendatud AV tehnoloogiaid
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.