Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kaua oled WoT-i mänginud? Täpsusta teemas. |
12-10a |
|
40% |
[ 24 ] |
10-8a |
|
18% |
[ 11 ] |
8-6a |
|
11% |
[ 7 ] |
6-4a |
|
8% |
[ 5 ] |
4-2a |
|
5% |
[ 3 ] |
Vähem kui 2a |
|
16% |
[ 10 ] |
|
hääli kokku : 60 |
|
autor |
|
vipu
HV veteran

liitunud: 15.09.2004
|
20.08.2012 00:13:52
|
|
|
GWTiger on paras rong, temaga annab ümber pöörata. Ega eriti temaga mängida ei viitsi.
GWPantheriga oli scoute kergem maha võtta, Hummeli vastu ei saa neist muidugi keegi, sest Hummeliga sai scoute isegi maha rammida.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Valvejoodik
HV veteran

liitunud: 27.12.2008
|
20.08.2012 00:41:55
|
|
|
GWE on ainuüksi manööverdamise poolest GW tiigrist küll üle...
Minu jaoks pole küll probleeme scoute sellega maha võtta, tuleb vaid rahulikult võtta ja lasta piisavalt lähedale tulla. Randomis mängides on jah kahjuks enamasti nutune, kuna tiimis on lambad. Õnneks ei pea GWEst kuhugi edasi rühkima
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Char
HV kasutaja

liitunud: 15.01.2007
|
20.08.2012 00:48:37
|
|
|
kui mul mehed on 100% peal ja on saanud mingi skilli expi näiteks 23%, kui ma need mehed uue tanki peale 75% peale tagasi rollin, kas see 23% progress jääb alles?
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Etz
HV Guru

liitunud: 27.01.2005
|
20.08.2012 00:51:04
|
|
|
Char kirjutas: |
kui mul mehed on 100% peal ja on saanud mingi skilli expi näiteks 23%, kui ma need mehed uue tanki peale 75% peale tagasi rollin, kas see 23% progress jääb alles? |
Jah jääb, aga ei arene enne edasi, kui mehed taas 100% täis saavad...
|
|
Kommentaarid: 228 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
gemini
HV Guru
liitunud: 03.12.2001
|
20.08.2012 01:32:01
|
|
|
mikk36 kirjutas: |
Char kirjutas: |
mikk36 kirjutas: |
Char kirjutas: |
ma ei saa aru, ma kasutan HE kuule, ütleb, et hit või penetrated isegi, aga dammi ei tee muffigi. ma sain aru, et HE mõte ongi see, et igakord teeb dammi kui tabab
kasutasin neid 2 Tieri kõrgema tanki vastu |
mikk36 kirjutas: |
Kildmürskude korral teeb mürsk vaid kuni 50% kahju (paks soomus vähendab seda nullini välja), kui ta soomust ei läbista. |
|
kummad need kildmürsud on? ma ei saa aru, mis mõttes kildmürsk teeb 50% kahju ainult? ma olen lugenud küll ammo kohta, aga kuskil pole kirjas, et 50% teeks mingi ammo |
Kildmürsk -> HE.
Võimalik et ei leiagi selle kohta infot. Kiire pilguga polnud seda tõesti ei mängu enda lehel ega ka mängu wikis. Sellest on räägitud arendajate poolt foorumis. |
Kui sa pead silmas seda et mürsk ise teeb ainult 50% kahju siis see võib tõesti tõsi olla sest HE põhikahju tuleb ju ikkagi plahvatusest enesest.
Char, kui sa tahad näiteks näha milleks HE võimelime on siis otsi venelaste techtreest üles masinad mis kasutavad 152mm torusid
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
20.08.2012 02:32:12
|
|
|
HE loogika on lihtne:
Kui toimub penetratsioon - 100% läheb sisse.
Kui ei toimu - kõigepealt jagatakse dämm kahega. Seejärel lahutatakse allesjäänud dämmiväärtusest soomuse paksus.
Nt KV-2 152mm kahuri näitel (HE 86 pen, 910 dam) - tulistad T-62A-d, esisoomus 102mm, dingid. Alles jääb 455 dam - 102mm soomust = 353 dam.
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
Char
HV kasutaja

liitunud: 15.01.2007
|
20.08.2012 03:02:32
|
|
|
1)a ma vaatan, et nii ammol on oma penetration x/y/z, ma oletan et front/side/rear ???
ning on ka relval, kas need liidetakse või kuidas see toimib?
2)samas kasutades AP, on mul raadios mees öelnud, et PENERATED, aga dammi sai tank 0, kuidas see seletub?
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Meshboy28
Kreisi kasutaja
liitunud: 08.12.2007
|
20.08.2012 10:39:14
|
|
|
Char kirjutas: |
kui mul mehed on 100% peal ja on saanud mingi skilli expi näiteks 23%, kui ma need mehed uue tanki peale 75% peale tagasi rollin, kas see 23% progress jääb alles? |
Kui meestel on eelneval mitu lisaoskust juba olemas, siis on võimalik ka kohe 90% peale treenida ja näiteks, kui eemaldad meestelt kõik eripärad, siis läheb sul 100% täis ja saad uuesti panna eripärasi/oskusi, milles ainult ühel eripäradest kaotab nii umbes 4-8%, mis on köömes ja oskused töötavad kohe. See on palju parem variant teha, kui oodata enne 100% täis. Saad veel uuesti valida, mis oskusi kombineerida tahad.
Ühesõnaga oskused on siis kohe töövalmis.
_________________ Futurist
viimati muutis Meshboy28 20.08.2012 10:44:50, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
karusloom
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2004
|
20.08.2012 10:40:45
|
|
|
Char kirjutas: |
2)samas kasutades AP, on mul raadios mees öelnud, et PENERATED, aga dammi sai tank 0, kuidas see seletub? |
sama küsimus endalgi... elasin üle lahingu kus ma tegin 3 järjestikulist pene lasku ja kõigi dmg oli 0, total wtf olukord oli, juskui mehed unutasid teravmoona koju ja kasutasid paukmoona
|
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
 |
MorRAW
Ei ole Guru

liitunud: 30.05.2002
|
20.08.2012 11:09:09
|
|
|
Meshboy28, tasub lugeda ametlikku infi, mitte suva numbreid siin välja pritsida.
Kust tuleb 4-8%? Seda ikka teate, et oskused ei kasva lineaarselt? Skillidel ja Perkidel vahet teate?
http://wiki.worldoftanks.eu/Crew
Dropping Skills and Perks
You can reset all of a crewman's learned skills and perks. This allows you to change your crew member's skills or perks without having to start all over with a new recruit. There are three options available:
If done for free, it results in the loss of 20% of the crewman's overall experience.
If done for credits, it results in the loss of 10% of the crewman's overall experience.
For 200 Gold, it results in no loss of experience.
Since the first two options are based on overall experience, the more skill/perks a crewman has, the more expensive (in terms of XP) they become. However, these options are set to never reduce a crewman's Role XP. For example, if you have a crewman who just reached 100% in his role, and you choose a skill (which has 0% training level), and then immediately decide to change it, then choosing the Free option actually won't cost you any XP.
Regardless of which option you might choose, it's clearly in your best interest to choose skills and perks carefully in the first place in order to keep your use of this option to a minimum.
If retraining a crew member from another vehicle resulted in his training level dropping below 100% for his role, then subsequently resetting his Skills and Perks will automatically assign all free experience to the role's training level until it reaches 100% again. Any experience left over can then be reassigned to Skills or Perks of your choice.)
|
|
Kommentaarid: 372 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
314 |
|
tagasi üles |
|
 |
Meshboy28
Kreisi kasutaja
liitunud: 08.12.2007
|
20.08.2012 11:18:52
|
|
|
MorroW kirjutas: |
Meshboy28, tasub lugeda ametlikku infi, mitte suva numbreid siin välja pritsida.
Kust tuleb 4-8%? Seda ikka teate, et oskused ei kasva lineaarselt? Skillidel ja Perkidel vahet teate?
http://wiki.worldoftanks.eu/Crew
Dropping Skills and Perks
You can reset all of a crewman's learned skills and perks. This allows you to change your crew member's skills or perks without having to start all over with a new recruit. There are three options available:
If done for free, it results in the loss of 20% of the crewman's overall experience.
If done for credits, it results in the loss of 10% of the crewman's overall experience.
For 200 Gold, it results in no loss of experience.
Since the first two options are based on overall experience, the more skill/perks a crewman has, the more expensive (in terms of XP) they become. However, these options are set to never reduce a crewman's Role XP. For example, if you have a crewman who just reached 100% in his role, and you choose a skill (which has 0% training level), and then immediately decide to change it, then choosing the Free option actually won't cost you any XP.
Regardless of which option you might choose, it's clearly in your best interest to choose skills and perks carefully in the first place in order to keep your use of this option to a minimum.
If retraining a crew member from another vehicle resulted in his training level dropping below 100% for his role, then subsequently resetting his Skills and Perks will automatically assign all free experience to the role's training level until it reaches 100% again. Any experience left over can then be reassigned to Skills or Perks of your choice.) |
4-8% oli tõesti suva järgi pandud, aga ülejäänud nii ta on. keegi pole midagi siin välja pritsinud ja eelnavalt ka kirjutasin, et umbes.
Tänud ikkagi õige info eest!
_________________ Futurist
viimati muutis Meshboy28 20.08.2012 11:25:51, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
juhan1000
HV vaatleja
liitunud: 20.05.2007
|
20.08.2012 11:21:21
|
|
|
hannes36 kirjutas: |
erick kirjutas: |
Kristoferr kirjutas: |
Mis tüüpi tankidest siis eesti klannides puudust tuntakse? Või pole eriti vahet?  |
Tier X läheb kõik vist. |
e100'ga saad tavaliselt troll lahingusse EES's. Kui valikut on, siis võetakse nemad viimasena sisse. IS7'd kasutatakse alati. |
Paar küsimust (ma ise üheski klannis pole olnud seega ei tea):
1) Misasi on troll-lahing?
2) Kas E-100 kombineerituna kullamoonaga ei pidavat olema väga asjalik riist ka klannilahingutes?
|
|
tagasi üles |
|
 |
Char
HV kasutaja

liitunud: 15.01.2007
|
20.08.2012 12:03:37
|
|
|
lugesin siukest teksti :
A red indicator tells you that you will be unable to penetrate the targeted tank in that location, a yellow indicator means that the target's armour thickness lies within the -/+25% range of your penetration rating, while a green indicator means that your shell's penetration rating will exceed the target's armour thickness in all cases.
Näitab jah mul ilusti AP moona kohta, et roheline penetrateb jne, aga kui ma vahetan moona HE vastu, kas ta korrigeerib seda näitu, ning paljudest kohtadest roheline kaob?
Meshboy28 kirjutas: |
Char kirjutas: |
kui mul mehed on 100% peal ja on saanud mingi skilli expi näiteks 23%, kui ma need mehed uue tanki peale 75% peale tagasi rollin, kas see 23% progress jääb alles? |
Kui meestel on eelneval mitu lisaoskust juba olemas, siis on võimalik ka kohe 90% peale treenida ja näiteks, kui eemaldad meestelt kõik eripärad, siis läheb sul 100% täis ja saad uuesti panna eripärasi/oskusi, milles ainult ühel eripäradest kaotab nii umbes 4-8%, mis on köömes ja oskused töötavad kohe. See on palju parem variant teha, kui oodata enne 100% täis. Saad veel uuesti valida, mis oskusi kombineerida tahad.
Ühesõnaga oskused on siis kohe töövalmis. |
kuidas see käib? playeri lehelt panen alguses kohe drop skills and perks? siis peaks automaatslet tulema 80% asemele 90% 20 000 eest?
ning kui saan 100 tagasi ja valin samad skillid uuesti on skill level säilinud?
viimati muutis Char 20.08.2012 12:09:10, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
vipu
HV veteran

liitunud: 15.09.2004
|
20.08.2012 12:06:26
|
|
|
Mul on sellest Murovankast juba täis siiber. Istu koguaeg metsas, kedagi ei näe ja kõik lasevad. Kuidagi on mäng jälle mappide poolt kole üksluiseks muutunud. 4 mappi ainult ongi mida ta järjest ette laob. Osa mappe on nad vist üldse ära kaotanud, mis noil siis häda oli? Nagu see Draakoni org vms.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dumbass
HV kasutaja

liitunud: 08.08.2006
|
20.08.2012 12:25:11
|
|
|
Tegin just 11 killi raundis - loltraktoriga
EDIT: TeaMeTzu, kasutajanimeks on mul "Jansza".
_________________ Fortuna non penis in manu non recipe.
Mitme arvuti vahel failide syncimiseks kasuta lihtsat ja mugavat Dropbox-i (ning toeta minu ja sinu dropboxi 500 megabaidise boostiga ).
viimati muutis Dumbass 20.08.2012 12:33:36, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
Meshboy28
Kreisi kasutaja
liitunud: 08.12.2007
|
20.08.2012 12:30:32
|
|
|
to:Char
No seal drop & skills aknast näitab ka mitu % sul kukub. 20 000 eest saad 90% peale
Morrow antud lingil näitab hästi ära selle värgi
http://wiki.worldoftanks.eu/Crew
Minu näide on just selles, et kui näiteks saab uus perk täis ja alles alustab näiteks alguses on 3% millel peab ootama kuni 100% täis ja alles siis hakkab oskus töötama. Kasulik on kohe panna töötama need perkid, millel vaja 100% täis saada ja jätta siis näiteks see skill, mis töötab näiteks 90%, rahaga -10%=80% pole palju. Palju kasulikum kui kõik oskused töötavad ja veel 100% ja veel lisa oskused töös. See on just sii hea, kui on juba mitu oskust, nii 2 või 3.
_________________ Futurist
viimati muutis Meshboy28 20.08.2012 13:30:19, muudetud 4 korda |
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
TeaMeTzu
HV veteran
liitunud: 10.10.2011
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Meshboy28
Kreisi kasutaja
liitunud: 08.12.2007
|
20.08.2012 12:37:11
|
|
|
TeaMeTzu kirjutas: |
sherige kasutajanimesid!  |
Meshboy
_________________ Futurist |
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
crazyxman
HV kasutaja
liitunud: 09.08.2008
|
20.08.2012 12:42:57
|
|
|
karusloom kirjutas: |
Char kirjutas: |
2)samas kasutades AP, on mul raadios mees öelnud, et PENERATED, aga dammi sai tank 0, kuidas see seletub? |
sama küsimus endalgi... elasin üle lahingu kus ma tegin 3 järjestikulist pene lasku ja kõigi dmg oli 0, total wtf olukord oli, juskui mehed unutasid teravmoona koju ja kasutasid paukmoona |
0 dmg tähendab seda, et sa lõhud vastase tankil mooduleid / vigastad meeskonda. Kui sul on vastab perk olemas siis sa näeksid ka mis sa tal katki lasid.
edit/ ajasin segi, 0 dmg on 0 dmg aga critical peaks siis see lask olema mis lõhkus.
viimati muutis crazyxman 21.08.2012 18:56:46, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ravenclaw
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.05.2004
|
20.08.2012 12:50:08
|
|
|
Morghat, ma suht alguses alles, Tier 4 tankid sain eile kätte alles
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
MorRAW
Ei ole Guru

liitunud: 30.05.2002
|
20.08.2012 13:22:09
|
|
|
juhan1000 kirjutas: |
Paar küsimust (ma ise üheski klannis pole olnud seega ei tea):
1) Misasi on troll-lahing?
2) Kas E-100 kombineerituna kullamoonaga ei pidavat olema väga asjalik riist ka klannilahingutes? |
1) Suvaline lahing, kus näiteks ainult 1 vastase tank või kui lahingu eesmärgiks on ainult vastaste tankide lukku laskmine.
Klanni lahingus kui Tier10 tanki õhku lased, siis nädal aega ei saa sellega enam klanni lahingusse tulla. Nii et oluline
roll on ka vastase kurnamine, ehk siis asjalikke tankide lukku laskmine.
2) Enam mitte. Nüüdseks on E100 üks viimaseid valikud. Eks muidugi oleneb mappidest ka. Sand Riveris ei tee sellega midagi.
|
|
Kommentaarid: 372 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
314 |
|
tagasi üles |
|
 |
Meshboy28
Kreisi kasutaja
liitunud: 08.12.2007
|
20.08.2012 13:43:06
|
|
|
to: Char
Minu näide on just selles mõttes, et kui näiteks saab uus perk täis ja alles alustab näiteks alguses on 30%, millel peab ootama kuni 100% täis ja alles siis hakkab oskus töötama. Kasulik on kohe panna töötama need perkid, millel vaja 100% täis saada ja jätta siis näiteks see skill, mis töötab näiteks 90%, rahaga -10%=80% pole palju. Palju kasulikum kui kõik oskused töötavad ja veel 100% ja veel lisa oskused töös. Seda on just siis hea kombineerida, kui on juba mitu oskust, nii 2 või 3.
Näide: Enda IS7
1)Mentor 100%
2)Luuraja 100%
3)Kuues meel 20% (oodata vaja 100%, et tööle hakkaks)
Eemaldasin oskused ja lisasin kuuenda meele kohe 100% tööle, mentori 100% ja jätsin luuraja 90% tööle, efekt palju kasulikum, selles mõttes, et nüüd töötavad kõik oskused)
_________________ Futurist
viimati muutis Meshboy28 20.08.2012 13:59:49, muudetud 4 korda |
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
vipu
HV veteran

liitunud: 15.09.2004
|
20.08.2012 13:49:47
|
|
|
Aga mul näitab ka ilma mentorita 110% (100+10)
Ainult komandöril on 100%
Ma ise 100% valmidusega erioskust kohe esimeseks ei valiks, sest remont, tulekustutus on näiteks palju olulisem kui mingi adrenaliinisüda või snaiper vms.
Ma olen teinud vastupidi, aga edaspidi panen alati jooksva protsendiga asjad enne, sest siis on mul neist palju rohkem kasu.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Meshboy28
Kreisi kasutaja
liitunud: 08.12.2007
|
20.08.2012 13:52:49
|
|
|
vipu kirjutas: |
Aga mul näitab ka ilma mentorita 110% (100+10)
Ainult komandöril on 100%
Ma ise 100% valmidusega erioskust kohe esimeseks ei valiks, sest remont, tulekustutus on näiteks palju olulisem kui mingi adrenaliinisüda või snaiper vms.
Ma olen teinud vastupidi, aga edaspidi panen alati jooksva protsendiga asjad enne, sest siis on mul neist palju rohkem kasu. |
No tulekustutid ja remont saab teistel meestel ka ju panna. Ma panin nii, et kõik oskused töötavad, ka erioskustega, millel vaja 100% täis saada.
_________________ Futurist |
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
Char
HV kasutaja

liitunud: 15.01.2007
|
20.08.2012 13:54:55
|
|
|
ingame nimi Charmees
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
|