Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
busta
HV veteran
liitunud: 10.10.2003
|
06.06.2012 01:04:08
|
|
|
rastaman, mida sa ajad?
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
The_Boss
HV Guru

liitunud: 13.01.2009
|
06.06.2012 03:00:06
|
|
|
busta, mida sa ajad?
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 356 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
282 |
|
tagasi üles |
|
 |
Naysayer
HV kasutaja

liitunud: 14.12.2011
|
06.06.2012 03:19:52
|
|
|
The_Boss, mida sa ajad?
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
rastaman
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.02.2011
|
06.06.2012 04:55:35
|
|
|
minu kogemuse järgi on nii, et mida suurem sens, seda rohkem pilt tõmbleb
ja mida rohkem pilt tõmbleb, seda kehvem on elamus
mida kehvem on elamus, seda rohkem keskendub reaktsioonile
reaktsioonile keskendudes kaob ära mängu mõte, nauditavus lükatakse tahaplaanile
selles olukorras jääb kõik skoori ja numbrite taha kinni, muu pole enam oluline
selles olukorras pole sa enam gamer, vaid nolife nerd
|
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
06.06.2012 05:48:11
|
|
|
selle mänguga on sellest mootorist nii palju välja pigistatud et lausa uskumatu.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
Volum
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.01.2006
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
aivar1988
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.08.2007
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Andykas
HV veteran

liitunud: 28.08.2004
|
06.06.2012 09:19:09
|
|
|
Story on jah väga läige võrreldes esimeste Paynedega. Gameplay samas on päris hea ja funni küllaga. New Yorgi vaheosad on väga head, kogu mängu tegevus oleks võinud seal olla.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
poolkaks
HV kasutaja

liitunud: 15.05.2011
|
06.06.2012 09:30:26
|
|
|
kas see muidu puldiga ka töötab?
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
Siim159
HV Guru

liitunud: 16.08.2010
|
06.06.2012 12:18:59
|
|
|
Peaks töötama. Puldi sätted ilusti olemas isegi.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
trip
HV Guru

liitunud: 15.03.2007
|
06.06.2012 12:23:55
|
|
|
jep, xpoksi kontroller või mingi analoog peab töötama
|
|
Kommentaarid: 406 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
303 |
|
tagasi üles |
|
 |
poolkaks
HV kasutaja

liitunud: 15.05.2011
|
06.06.2012 13:21:00
|
|
|
ok,siis läheb vist loosi
vanakooli mees-ei viitsi klaviga jamada
siiamaani läbimängitud ainult gta-d .kas on sellel ka n.ö. tagantvaade
või on ekraanil ainult kätt näha?
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
dstar
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.11.2004
|
06.06.2012 13:22:51
|
|
|
poolkaks kirjutas: |
kas see muidu puldiga ka töötab? |
Töötab, ise kasutangi Xbox 360 wireless pulti.
Vanast Max Payne'i feelingust on järele jäänud ainult muusika, ülejäänu on tüüpiline Rockstar - pealiskaudne ja suhteliselt üksluine cover based 3rd person shooter. Hetkel vist 6 chapter ja gameplay on niivõrd nüri, et tekib tahtmine asi pooleli jätta. Igale vahelõigule järgneb sama jama - Max peidab ennast nurga taha, et siis sealt välja hüpates või lihtsalt seina taga kükitades bullet time's järjekordne plats tühjaks teha. Ajusid kasutama ei pea, ainult tulista ja tapa. Ja see siis ongi kogu mäng?
E3 teemasse postitati väga hea artikkel, kus Gamespoti toimetaja kritiseerib mängude lineaarsust ja sellega kaasnevat käest kinni hoidmist, kus üks quick-time event või filmilik vaheklipp järgneb teisele ja mängu ennast jääb üha vähemaks. Max Payne 3 meenutabki oma rohkete videotega pigem juba action filmi, kui mängu. Ligi 10 minutit võtab alguses aega, enne kui lõpuks tegelast kontrollida lastakse....
http://www.gamespot.com/features/gameplay-is-dead-long-live-gameplay-6380559/
Igav ja pidevalt ühest kohast teise hüppav story, ebausutavad olukorrad (New Yorgi's pole nähtavasti mingi probleem mitukümmend inimest maha lasta, kui üks ülepäevitanud itaallane sind baaris segama tuleb...). Maxi lõputu joomise ja soigumisega on samuti üle pingutatud.
Jah, graafika on hea, voice acting ja animatsioonid korralikud, aga sellest on vähe kasu, kui gameplay ja story ei paku midagi uut ega huvitavat.
Seekord oli Eurogameril õigus - Rockstar võiks ikkagi oma liistude juurde jääda (open world gameplay GTA4, RDR jne.).
"...you can't escape the feeling that Rockstar just isn't as good at a pure third-person shooter as it is with the open worlds of Grand Theft Auto or Red Dead Redemption, and in this linear context it's much harder to put up with its usual missteps in mechanics and difficulty."
http://www.eurogamer.net/articles/2012-05-15-max-payne-3-review
7/10 it is.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
The_Boss
HV Guru

liitunud: 13.01.2009
|
06.06.2012 13:43:49
|
|
|
dstar kirjutas: |
poolkaks kirjutas: |
kas see muidu puldiga ka töötab? |
Töötab, ise kasutangi Xbox 360 wireless pulti.
Vanast Max Payne'i feelingust on järele jäänud ainult muusika, ülejäänu on tüüpiline Rockstar - pealiskaudne ja suhteliselt üksluine cover based 3rd person shooter. Hetkel vist 6 chapter ja gameplay on niivõrd nüri, et tekib tahtmine asi pooleli jätta. Igale vahelõigule järgneb sama jama - Max peidab ennast nurga taha, et siis sealt välja hüpates või lihtsalt seina taga kükitades bullet time's järjekordne plats tühjaks teha. Ajusid kasutama ei pea, ainult tulista ja tapa. Ja see siis ongi kogu mäng?
E3 teemasse postitati väga hea artikkel, kus Gamespoti toimetaja kritiseerib mängude lineaarsust ja sellega kaasnevat käest kinni hoidmist, kus üks quick-time event või filmilik vaheklipp järgneb teisele ja mängu ennast jääb üha vähemaks. Max Payne 3 meenutabki oma rohkete videotega pigem juba action filmi, kui mängu. Ligi 10 minutit võtab alguses aega, enne kui lõpuks tegelast kontrollida lastakse....
http://www.gamespot.com/features/gameplay-is-dead-long-live-gameplay-6380559/
Igav ja pidevalt ühest kohast teise hüppav story, ebausutavad olukorrad (New Yorgi's pole nähtavasti mingi probleem mitukümmend inimest maha lasta, kui üks ülepäevitanud itaallane sind baaris segama tuleb...). Maxi lõputu joomise ja soigumisega on samuti üle pingutatud.
Jah, graafika on hea, voice acting ja animatsioonid korralikud, aga sellest on vähe kasu, kui gameplay ja story ei paku midagi uut ega huvitavat.
Seekord oli Eurogameril õigus - Rockstar võiks ikkagi oma liistude juurde jääda (open world gameplay GTA4, RDR jne.).
"...you can't escape the feeling that Rockstar just isn't as good at a pure third-person shooter as it is with the open worlds of Grand Theft Auto or Red Dead Redemption, and in this linear context it's much harder to put up with its usual missteps in mechanics and difficulty."
http://www.eurogamer.net/articles/2012-05-15-max-payne-3-review
7/10 it is. |
Seda kartsingi. Hetkel proovin mängu tööle saada, ei ole veel mängima jõudnudki.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 356 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
282 |
|
tagasi üles |
|
 |
poolkaks
HV kasutaja

liitunud: 15.05.2011
|
06.06.2012 13:50:23
|
|
|
saan siis õieti aru et seal gta stiilis vabalt linna peal jõlkumist ei ole?
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
libe
kvaliteetne mees

liitunud: 04.11.2001
|
06.06.2012 13:54:41
|
|
|
absoluutselt vastupidine arvamus mängust
rosckstaril õnnestus kogu storyline nii sujuvalt filmiks muuta, kus mängujärgselt ja ka kogu mängu jooksul jääb mälestus nagu vingest märulfilmist
kuna mäng ongi ühe masendusest rusutud mehe elu kajastav lugu, siis peabki asi olema lineaarne, muidu kaob kogu jutustuse ilme - tegu ei ole RPG'ga
samuti puudub mängijatel kohustus kasutada varjumist, kui see nende arvates mänguilu rikub - lisaks on peale mängu hardiga läbimist võimalik oldschool versiooni pelada, kus varjumisfunktsioon on välja lülitatud
ka esimene max payne osa oli lihtsalt pidev tuim tulistamine, ainus koht, mis esmasel mängimisel segadust tekitas, oli lõpus masti pikali tulistamine
minu jaoks on see mäng selle aasta senine suurim õnnestuja
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
trip
HV Guru

liitunud: 15.03.2007
|
06.06.2012 13:57:50
|
|
|
poolkaks, ei ole.
gta stiil jääb gta-l, see on max payne.
lisan, et seal ülevaade x-kasti mängust tehtud.
|
|
Kommentaarid: 406 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
303 |
|
tagasi üles |
|
 |
libe
kvaliteetne mees

liitunud: 04.11.2001
|
06.06.2012 13:58:39
|
|
|
kusjuures sarnaselt esimesele osale, on ka new york minute mode tagasi
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
taizon
HV vaatleja
liitunud: 20.03.2012
|
06.06.2012 14:10:12
|
|
|
Keegi teab millal saab MP3 win8 peal mängida?
|
|
tagasi üles |
|
 |
trip
HV Guru

liitunud: 15.03.2007
|
06.06.2012 14:14:22
|
|
|
taizon, mees, halloo sulle link oli antud juba
tsitaat: |
If you are interested in receiving automatic email updates whenever there is news about plans for future compatibility when Windows 8 is closer to release, please log in to the Support Site and click Subscribe at the top of this article. |
mida sa sealt tekstist aru ei saa
|
|
Kommentaarid: 406 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
303 |
|
tagasi üles |
|
 |
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
06.06.2012 14:31:51
|
|
|
Keskkond võiks tõesti interaktiivsem olla nagu eelmistes osades, laudu pikali joosta ja seal leiduv maha ajada on tore, aga kappides sorimine oli tõesti vahva. Rohkem kogutavaid asju ka, "saavutused" ei ole nii huvitav, kuldsed relvad on aga huvitav lisa.
Maxi enda füüsika on muidugi tasemel, eriti hea avastus oli see, et shootdodgega on võimalik näiteks mööda treppi alla libiseda ja pidevalt tina anda ja enam ei saa meeter laias koridoris shootdodge teha- Max hüppab peaga vastu seina, heal juhul kaob efekt ära, halvemal juhul saab viga.
Cover-to-cover liikumine on veidi puine, eriti pärast maaslamamist püstitõusmine ja varju liikumine, aga noh, Max ise on ka ju selline puine kuju, by design.
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
06.06.2012 15:07:43
|
|
|
lightbluefox kirjutas: |
Cover-to-cover liikumine on veidi puine, eriti pärast maaslamamist püstitõusmine ja varju liikumine, aga noh, Max ise on ka ju selline puine kuju, by design. |
maaslamades piisab ainult Q vajutamisest ja Max tõuseb ise püsti ja leiab lähima objekti taga varju. tuleb lihtsalt jälgida et objekt oleks Maxi ja vaenlaste vahel.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
kala1
Kreisi kasutaja

liitunud: 02.12.2006

|
06.06.2012 15:48:46
|
|
|
rastaman kirjutas: |
peab ikka kätt liigutama, et 360 kraadi ära teha. ei oskagi öelda, suvalt pakkudes 15cm vb
|
kaks korda vajutad X nuppu ja 360 tehtud
_________________ M: LG 29wk500-p
The German soldier has impressed the world, however the Italian Bersagliere soldier has impressed the German soldier. |
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
06.06.2012 16:14:41
|
|
|
dstar kirjutas: |
Igale vahelõigule järgneb sama jama - Max peidab ennast nurga taha, et siis sealt välja hüpates või lihtsalt seina taga kükitades bullet time's järjekordne plats tühjaks teha. Ajusid kasutama ei pea, ainult tulista ja tapa. Ja see siis ongi kogu mäng? |
Mis raskusastme peal sa mängid?
Kuid see polegi tegelikult oluline, sest ka eelnevad Max Payne mängud seisnesid minu teada bullet time'is vastaste tapmises.
dstar kirjutas: |
Igav ja pidevalt ühest kohast teise hüppav story, ebausutavad olukorrad (New Yorgi's pole nähtavasti mingi probleem mitukümmend inimest maha lasta, kui üks ülepäevitanud itaallane sind baaris segama tuleb...). Maxi lõputu joomise ja soigumisega on samuti üle pingutatud. |
Story oli väga hea ja need "hüppamised" olid igati õigustatud ning tegid mängu vaheldusrikkamaks. Muidugi leiab sellise mängu juures asju, mis pole usutavad, kuid sama võib öelda pea iga teise mängu kohta (kaasa arvatud eelmised Max Payne mängud).
Joomine ja soigumine olid sama moodi täiesti õigustatud, arvestades, mis elu see mees on elanud. Pealegi lisas see mängule huvitava alatooni, kuna me saime näha, kuidas Max ennast niiöelda august välja kaevab.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
dstar
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.11.2004
|
06.06.2012 16:54:37
|
|
|
LightsabeR kirjutas: |
dstar kirjutas: |
Igale vahelõigule järgneb sama jama - Max peidab ennast nurga taha, et siis sealt välja hüpates või lihtsalt seina taga kükitades bullet time's järjekordne plats tühjaks teha. Ajusid kasutama ei pea, ainult tulista ja tapa. Ja see siis ongi kogu mäng? |
Mis raskusastme peal sa mängid?
|
Olen alati mängudes Normali raskusastme valinud, aga tavaliselt kipub ikka nii olema, et hiljem tõstan selle ühe astme võrra kõrgemale. Mass Effect 3 ja Skyrim on viimased, mis meenuvad ja see oli võib-olla ka üks põhjus, miks mõlemad mängud lõpetamata jäid, sest tasakaal puudus - kord liiga kerge, siis jälle liiga raske.
MP3 pean arvatavasti Hardiga proovima ja Soft Aim'i maha võtma, sest muidu on mäng liiga lihtne ja mõttetu. Tahaks ikka alustatu ikkagi kuidagi lõpuni viia ja kasvõi ühe uuema mängu läbi teha, kasvõi story pärast.
Tõsi, ka esimene Max Payne polnud muud kui üks lõputu paugutamine, aga sinna olid soomlased osanud lisada pisut rohkem sügavust ja mõtet, mida Rockstar matkida püüab. Võrdluseks võib tuua jaapanlaste Silent Hill sarja, mis teiste rahvuste poolt on nüüdseks täielikult ära solgitud. Tavaliselt sellised üleminekud ei tööta, vähemalt minu arvates - midagi läheb paratamatult kaduma. Sama hästi võiks Rockstar ka poolakate Witcheri ära osta - Poola ja Kanada, mis seal vahet, eks?
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
|