Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Turvalisus »  Inimestele kellel on NAV 2003 ja Win98 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.01.2004 19:28:45 Inimestele kellel on NAV 2003 ja Win98 vasta tsitaadiga

Täna juhtus peale NAV 2003 update selline asi (mul ja paljudel tuttavatel), et peale LiveUpdate'i tegemist jooksis NAV kinni ja peale restarti ei tulnud üldse enam lahti. Lisaks sellele ei olnud võimalik lahti teha Word XP (avanes lõpuks siiski peale 5 minutilist ooteaega), kuigi teised Office XP komponendid läksid normaalselt tööle. Kuna mul ja teistel juhtus see peale LiveUpdate, siis on põhjust kahtlustada, et asi oli viimases Update'is. Probleem lahenes NAV' uninstalliga.Kodulehel sellest mingeid teateid polnud ja NAV'i pole samuti julenud uuesti installida. Lihtsalt teadmiseks neile kellel samu probleeme esineb.
Kommentaarid: 730 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 551
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 08.01.2004 22:52:31 vasta tsitaadiga

mul küll probleeme polnud...win98se
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Nicko
HV vaatleja

liitunud: 25.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.01.2004 21:37:12 vasta tsitaadiga

Mul näiteks oli WinXPpro-ga sama asi.
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tsihh
HV veteran

liitunud: 05.03.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.01.2004 21:13:05 vasta tsitaadiga

äkki see abix

After January 7, 2004, your computer slows down and Microsoft Word and Excel will not start

Situation:
Symantec is currently investigating reported computer slow downs and instability. This issue appears to be related to VeriSign receiving an unusual number of requests by Windows-based clients to download a certificate revocation list (CRL) on January 7-8, 2004. This increase in traffic resulted in intermittent VeriSign CRL server availability. For security purposes, Symantec products routinely verify the integrity of system components and at times were unable to achieve the authentication they were seeking due to the unavailability of VeriSign's server; therefore, customers experienced delays and instabilities. Symantec and other vendors are cooperatively working with VeriSign to mitigate this situation

Solution:
To fix this problem, you must obtain the updated version of Verisign's Root Certificate Authority.

A full set of instructions is available on this page to walk you through the installation.

If you are unable to access Verisign's Web site, follow these instructions to temporarily fix this problem until you can obtain a copy of Verisign's Root Certificate Authority:

To install the updated version of Verisign's Root Certificate Authority

Close all programs.
Do one of the following:
Windows 95/98/Me/NT/2000. Click Start > Settings > Control Panel
Windows XP. Click Start > Control panel.

Do one of the following:
Windows 95/98/Me/NT/2000. Double-click Internet Options.
Windows XP. Double-click Internet Options.

--------------------------------------------------------------------------------
Note: If when you open the Windows XP Control Panel, you do not see the Internet Options item, in the left pane, click "Switch to Classic View" and then double-click Internet Options.
--------------------------------------------------------------------------------

On the Advanced tab, scroll down through the list box to the Security section.
Uncheck the "Check for publisher's certificate revocation" option
Click OK and restart the computer.
Kommentaarid: 59 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 58
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
muhv
HV kasutaja
muhv

liitunud: 12.04.2002




sõnum 20.01.2004 15:09:41 vasta tsitaadiga

Mul oli ka sama jama XP-ga. Saatsin selle NAV-i kus seda ja teist, panin peale Eset NOD32-e (http://www.nod32.com/home/home.htm) mis töötab palju vähem resursinõudlikumalt! Ja palju paremini leiab mul ka viiruseid üles! On juba paar maili ära blokkinud ja ka mõned downloadimised! Muideks ka paar vana maili, mille vanasti NAV korrektseks tunnistas!

Viimane NAV oli minuarust tõeline ressursi röövel! Eriti kui midagi installima asusid või suuremaid faililiigutamisi tegid vindi peal!

SIIN lähem võrdlus ka erinevate AV-programmidele W2003 all!

_________________
* Tarkus on relv mida ei tohi anda lolli kätte!
* Kõige hullem on vägisi targaks tehtud loll!
* Pole olemas lollikindlaid asju, kuna lollid on kõige leidlikumad!
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Turvalisus »  Inimestele kellel on NAV 2003 ja Win98
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.