Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Tarkvara »  Millist äritarkvara kasutate märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
cirius
HV kasutaja
cirius

liitunud: 18.04.2004




sõnum 17.04.2012 17:31:08 Millist äritarkvara kasutate vasta tsitaadiga

Võibolla on varem arutatud, kui siis väga ammu. Aga tooks siia tarkvara foorumisse uue teema.
Uuriks uudishimu ja eneseharimise eesmärgil, kes ma millist äritarkvara kasutab, millised head ja vead.

Ise kasutame juba teist aastat veebipõhist http://www.directo.ee/. Peab ütlema ainult häid sõnu, aruandluse kohta, mida saab kiirelt Excelisse jpm igapäevaste toimingute kohta. Varem sai kasutatud Microsofti Navision´t uue nimega NAV http://www.microsoft.com/en-us/dynamics/erp-nav-overview.aspx . Päris vaevaline ja ülemõistuse kulukas, väikeettevõttele, iga uus kasutaja oli vist umbes 30k EEK ja rohkem.

Enne seda sai veel kasuatud Merit Aktiva, arvan et nii mõnedki väikeettevõtted lasevad sellega siiamaani.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dijital
HV Guru
Dijital

liitunud: 09.06.2003



Online

sõnum 17.04.2012 19:38:22 vasta tsitaadiga

Ma ütleks, et lihtsamate asjade jaoks on directo täitsa ok, aga kui asi natukenegi keerulisemaks läheb (erinevad valuutad, erinevad koodid klientide toodetele jmt), siis on ikka suht äpu. Väga palju ebaloogilisi asju on seal ja palju liigutusi tuleb teha lihtsate asjade otsinguil. Liiga tootepõhine on see süsteem. Kel kliendipõhist süsteemi vaja, siis directo ei ole hea. Ning iga pisikese näpuliigutuse puhul tahavad liiga palju pappi saada. Visuaalsest poolest ei maksa üldse rääkida ning kõik on sigri-migri.
_________________
OBSBOT veebipoe affiliate link/sooduskood: TUIKOTREW
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
trebla
Kreisi kasutaja
trebla

liitunud: 07.12.2002




sõnum 17.04.2012 20:04:01 vasta tsitaadiga

Oracle JD Edwards Enterprise One v9
_________________
Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in a swimming pool.
velo.clubbers.ee
Kommentaarid: 61 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 55
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
cirius
HV kasutaja
cirius

liitunud: 18.04.2004




sõnum 17.04.2012 21:22:01 vasta tsitaadiga

Dijital kirjutas:
Ma ütleks, et lihtsamate asjade jaoks on directo täitsa ok, aga kui asi natukenegi keerulisemaks läheb (erinevad valuutad, erinevad koodid klientide toodetele jmt), siis on ikka suht äpu. Väga palju ebaloogilisi asju on seal ja palju liigutusi tuleb teha lihtsate asjade otsinguil. Liiga tootepõhine on see süsteem. Kel kliendipõhist süsteemi vaja, siis directo ei ole hea. Ning iga pisikese näpuliigutuse puhul tahavad liiga palju pappi saada. Visuaalsest poolest ei maksa üldse rääkida ning kõik on sigri-migri.


Selles disaini osas olen rohkem, kui enamgi nõus, see on tõesti ajast ja arust. Mis mõttes rohkem kliendi põhist, kas siis kuidagi projektideks asju teha poleks mõtet ?
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.04.2012 21:27:55 vasta tsitaadiga

Hansaraama. Olude sunnil, kuna keegi teine midagi alternatiivset ja sobivat ei paku. Programm ise on paras pain in the ass.
Kommentaarid: 730 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 551
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dijital
HV Guru
Dijital

liitunud: 09.06.2003



Online

sõnum 17.04.2012 22:12:31 vasta tsitaadiga

cirius kirjutas:
Dijital kirjutas:
Ma ütleks, et lihtsamate asjade jaoks on directo täitsa ok, aga kui asi natukenegi keerulisemaks läheb (erinevad valuutad, erinevad koodid klientide toodetele jmt), siis on ikka suht äpu. Väga palju ebaloogilisi asju on seal ja palju liigutusi tuleb teha lihtsate asjade otsinguil. Liiga tootepõhine on see süsteem. Kel kliendipõhist süsteemi vaja, siis directo ei ole hea. Ning iga pisikese näpuliigutuse puhul tahavad liiga palju pappi saada. Visuaalsest poolest ei maksa üldse rääkida ning kõik on sigri-migri.


Selles disaini osas olen rohkem, kui enamgi nõus, see on tõesti ajast ja arust. Mis mõttes rohkem kliendi põhist, kas siis kuidagi projektideks asju teha poleks mõtet ?


Kliendipõhise all ma pean silma seda, et konkreetse kliendiga tehtud asju saaks alustada sellest, et valin esmalt kliendi ja sealt siis edasi näen, mis toiminguid on temaga tehtud, mis on tema tooted, millised nende oma tootekoodid vastavad minu tootekoodidele jmt. Me ise oleme selle viimasega päris hädas, sest kui klient helistab ja küsib, et kuidas on hetkel seis tema tootekoodiga 1234567, siis seda on väga keeruline kätte saada, kui ma ei tea, millisest tootest jutt käib. Põhimõtteliselt peale kontaktide ei näe seal miskit.

Ka raamatupidamuslikult oli neil seal üht koma teist valesti tehtud seadusega võrreldes. Üks oli valuutadega seoses ja midagi oli veel, täpselt ei meenu.

Tõsi, aruanded on neil päris ok (kuid ka seal on osades kohtades kummalisi möödalaskmisi, näiteks osades graafikutes ei võeta arvesse aastat vaid ainult kuid, ehkki näiteks perioodi määrates saad seda valida).

Lihtsamate asjade poolest võib veel uurida Erply't. Visuaalne pool on neil väga kena ja päris palju infovälju ka neil kasutusel, mis aruannetes ilmselt kasuks tulevad.

_________________
OBSBOT veebipoe affiliate link/sooduskood: TUIKOTREW
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
cirius
HV kasutaja
cirius

liitunud: 18.04.2004




sõnum 18.04.2012 17:50:40 vasta tsitaadiga

Kas kindlasti oled kõik variandid läbi proovinud. Kui klientide list ette kuvada, siis ülevalt saab valida muuda ja sealt saad valida erinevad asjad mida näitab, ning lisaks saad iga asja ka lingiks teha, ning sinna alla panna endale vajalikku aruanded, näha kliendi müüke, saldosid, luua uusi dokumente jne jne.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dijital
HV Guru
Dijital

liitunud: 09.06.2003



Online

sõnum 18.04.2012 19:02:50 vasta tsitaadiga

Need kohad on kõik läbi käidud, seal on küll palju valikuid, kuid kõik on minu jaoks mõttetud, sest mul pole vaja iga eraldi tulpa näiteks aadressi, linna, maakonna, riigi jmt kohta. Ning need linkide tegevustes pole ka midagi vajalikku, mis mind aitaks tööd kiiremini teha. Sesmõttes on Directo väga mina-punktist lähtuv, et aluseks võetakse minu asjad. Ma ei saa kiirelt kätte infot, mida minult olemasolev klient oma asjade kohta küsib. Klendipõhisel toimuks asi sedasi, et helistab "Klient X", siis ma kohe otsin välja "Kliendi X" ning kui ta siis küsib näiteks pakkumise kohta, et ma saaksin kohe kliendikaardi alt kätte temale tehtud pakkumised; ning kui siis küsib mingi tema tootekoodi kohta, et ma saaksin kohe sealt kätte kõik tema tootekoodid (millega on Directo eriti hädas, nad ise ei oska ka pakkuda mingitki lahendust) jne. Hetkel on nii, et ma pean ootama ära, millest juttu tuleb: ahaa uurib pakkumise kohta, siis ma otsin üles kus on kõik pakkumised ja seejärel otsin kliendi; siis ta küsib mingi tema tellimuse kohta, siis võtan lahti kõik tellimused ja seejärel jälle sellesama kliendi.

Nagu ka eelpool mainitud, siis häda on ka eri valuutadega. Näiteks klient, kellel on osad kokkuleppehinnad fikseeritud suuruses määratud EUR'is ja siis osa hinnad USD's. Ja seda pole seal kuskil võimalik määrata, ma pean käsitsi neid alati muutma, kuna baas ise toimetab alati EUR'ides. Ja nad võrdlevad ka sealjuures ainult numbreid, et kui tuleb kaup hinnaga 1000 USD, siis directo ütleb, et oioi, eelmine kord oli selle hind 750. Aga ta ei näita ära, et see 750 on tegelikult seesama 1000 USD aga EUR'is. (Praegu 1000, eelmine kord 750. Valuuta on puudu).

Aga et mitte päris mutta tampida, siis kiitvalt ütlen, et seal on ka mitmeid häid lahendusi, mida meie eelmine müügisüsteem (mis muide oli Accessis ise tehtud) pakkuda ei suutnud filtreerimiste osas nimekirjades (arved, tellimused jmt).

Ning tänud teema arenduse eest, sest jutu ja surfimise käigus tuli mul üks veidi teemaväline idee.

Aga nagu mu kolleeg ütles, et ta on selle Directo-ajastuga õppinud märksa rohkem ja sügavamõttelisemalt ning väljendusrikkamalt ropendama icon_razz.gif

_________________
OBSBOT veebipoe affiliate link/sooduskood: TUIKOTREW
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
cirius
HV kasutaja
cirius

liitunud: 18.04.2004




sõnum 18.04.2012 19:44:00 vasta tsitaadiga

Jah, pean nõustuma see kliendi keskne lähenemine muudaks programmi kasutamise veidi ratsionaalsemaks küll. Seda peaks nendele foorumisse kirjutama. Teine asi, oleks muidugi siit keskkonnast punt kokkuajad ja ise teha programm, mida oleks hea kasutada icon_smile.gif . Olen ise varemgi selle üle juurelnud, kui suur see ettevõtmine tegelikult oleks ja kas see oleks üldse reaalne.

Jah valuutadega on nii, et kliendil saab olla kas üks või teine. Ise kasutame LTL ( litte ) ja PLN ( žlotte ).

Nojah, eks minu head muljet võib rikkuda ka puhas teadmatus või nö vähene kogemus teiste konkureerivate programmidega.
Maailmatipp on siin SAP, pole kahjuks kunagi torkinud.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
h25hos
HV vaatleja

liitunud: 25.04.2012




sõnum 25.04.2012 10:42:09 vasta tsitaadiga

Meie firma ka kasutab Directot. Meie oleme küll väga rahul.
Ma ei saa aru murest kliendikeskse lähenemisega. Kliendikaardilt saab ju küll näha kõiki kliendiga tehtud toiminguid. Kui sa ei tea, kus see võimalus on siis küsi klienditoest.

Meie pole küll sellega kokku puutunud, et öeldakse midagi ei saa või lahendust ei ole. Pigem ikka tuleks klienditoe või konsultandi käest võimalusi küsida, kuidas lahendada neid olukordi. Meie oleme küll oma teemadele lahendused leidnud. Selle asemel, et siin foorumis kurta soovitan teemadest rääkida Directoga. Kutsuge konsultant enda juurde ja rääkige, mis mured teil on.

Pole ka meie raamatupidajalt ega ka teistelt kasutajatelt kuulnud, et Directo teeb midagi raamatupidamsilikult valesti või mitte seaduse kohaselt. Mida sa sellega silmas pidasid?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draqula
HV Guru

liitunud: 29.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.04.2012 10:46:40 vasta tsitaadiga

Märgin teemat.
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cyberlord
HV Guru

liitunud: 02.12.2003




sõnum 25.04.2012 11:00:18 vasta tsitaadiga

Directo - võimalusterohke kuid kasutajasõbralikkus ei ole küll esmaklassiline.
Eelnevalt olen kasutanud ka Buum (või oli see Boom) ja SAF...viimane oli ikka väga väga puine asi kuid Boom`i meeldis nagu rohkemgi kasutada kui Directot.
Kusjuures kasutanud olen neid kõiki programme 3+ aastat.
Kommentaarid: 546 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 449
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
cirius
HV kasutaja
cirius

liitunud: 18.04.2004




sõnum 26.04.2012 20:48:17 vasta tsitaadiga

Kuulsin, et Merko kasutab Nexti, laadisin demo endale. Tundus asjalik, veidi võõras aga disain on oluliselt parem, ja silmale on kogu sisukord selgem ka.

Siis proovisin veel SmartAccounts.eu- alustavale ettevõttele saab esialgu isegi kuumaksu vabalt, vaid ainult kannete hind. Ka väga mõistlik ja neti põhine.

Ja siis olen proovinud Lumisoft (www.lumisoft.ee) Wiski, isa poja firma Rakverest ja mitu asjaliku klienti Eestis ja Baltikumis + sadu väiksemaid ettevõtteid. Uskumatu, üsna primitiivne programm, aga päris suur edu neil ja juba üle 10 aasta.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dijital
HV Guru
Dijital

liitunud: 09.06.2003



Online

sõnum 26.04.2012 22:24:22 vasta tsitaadiga

h25hos kirjutas:
Selle asemel, et siin foorumis kurta soovitan teemadest rääkida Directoga. Kutsuge konsultant enda juurde ja rääkige, mis mured teil on.

Pole ka meie raamatupidajalt ega ka teistelt kasutajatelt kuulnud, et Directo teeb midagi raamatupidamsilikult valesti või mitte seaduse kohaselt. Mida sa sellega silmas pidasid?


Nendega rääkimine ongi esimene asi, mis tehtud. (Kust tuleb üldse selline arusaam, et käiakse ainult x-foorumis anonüümselt kott peas kirumas? Vähem Delfit härrased ja prouased!). Nad lihtsalt ei suuda kõiki asju teha ja palju tuleneb nende süsteemi eripärast. Klienditoest ja konsultandilt olen mina ikka mitmeid kordi kuulnud vastust, et "jah, see ja too on probleem ja selle kohta on teisedki uurinud".

Raamatupidamise koha pealt ma ei tea täpselt kõiki nüansse (ma pole raamatupidaja), kuid valuutakurssidega majandamine oli üks probleem neil. Nad uuendavad oma süsteemis kursse mingil x-kellaajal ning seetõttu ei saanud samal päeval tehtud arvetele normaalselt sissetulekuid teha.

_________________
OBSBOT veebipoe affiliate link/sooduskood: TUIKOTREW
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
cirius
HV kasutaja
cirius

liitunud: 18.04.2004




sõnum 27.04.2012 09:21:48 vasta tsitaadiga

Igal asjal omad head ja vead.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dijital
HV Guru
Dijital

liitunud: 09.06.2003



Online

sõnum 27.04.2012 09:29:24 vasta tsitaadiga

cirius kirjutas:
Igal asjal omad head ja vead.

Täpselt. Pole olemas (ega saagi olema) sellist asja, millel kõik oleks perfrektne.

_________________
OBSBOT veebipoe affiliate link/sooduskood: TUIKOTREW
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.04.2012 13:26:54 vasta tsitaadiga

Noh, rääkides klienditoest, siis Hansaraamal tuleb see näiteks eraldi juurde osta lisaks litsentsile. Senimaani on kogemused olnud sellised, et 10 minutit ootejärjekorras ja siis soovitatakse nende tugiisiku kohapeale saatmist, kuna telefoni teel ei suudeta probleemi lahendada.
Kommentaarid: 730 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 551
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Manivald
HV kasutaja
Manivald

liitunud: 28.10.2005




sõnum 27.04.2012 14:43:35 vasta tsitaadiga

Huvitav, minul on Hansaraama klienditoega üpris positiivsed kogemused. Ja ma olen sinna palju helistanud. Alati olen kiirelt liinile saanud. Ja nende pädevus siis probleemi lahendamisel... Noh jah, suht ok.
Tegelikult mulle tundub, et suur enamik väikefirmasid on Hansaraama peal. Ja siis Merit ja siis teised.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mustmantel
HV kasutaja

liitunud: 08.01.2009




sõnum 27.04.2012 15:03:34 vasta tsitaadiga

märgin teema.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
cirius
HV kasutaja
cirius

liitunud: 18.04.2004




sõnum 27.04.2012 16:19:45 vasta tsitaadiga

Merit ja Hansaraama on suht raamatupidaja kesksed programmid, müügimeestel pole nendega muud teha, kui arveid ja kuu käivet vaadata.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
peacemaki
HV kasutaja

liitunud: 10.05.2005




sõnum 27.04.2012 16:26:58 vasta tsitaadiga

Põhiprogrammid, mida kasutakse on Buum või Saf eestis.
Hansaraamal on erinevad moodulid, mis selle funksionaalsust suurendavad.

Praktikas kolmega probleeme ei ole.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
cirius
HV kasutaja
cirius

liitunud: 18.04.2004




sõnum 25.06.2012 11:30:34 vasta tsitaadiga

Äkki peaks lisaks teema pealkirjale, rääkima natuke sellest, millist tarkvara keegi tahaks kasutada, vbl mitte otseselt nimest vaid sellest millised on puudused.

Ehk kuidas näeks välja ja millised asjad peaks olema kindlasti äritarkvaral mida "mina" kasutan.
Ja siis kui teema läheb huvitavaks, siis palume teema kirjutada StartUp-ide alla ja teeme kampakesi ühe asjaliku müügi, CMR, ja raamatupidamis tarkvara valmis... icon_razz.gif icon_idea.gif

thumbs_up.gif
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
veekaru
HV vaatleja

liitunud: 19.03.2014




sõnum 19.03.2014 10:50:48 ärilahendused meil laos vasta tsitaadiga

link :: äritarkvara

eks neid on mitmeid olnud kasutuses, Saf - ainult kohtvõrgus, midagi lisada ei saanud, konsultant väga kallis, suht uimane, Firstoffise & hansa - laohalduseks täiesti piiratud - võibolla arveteks ok, RVsoft - Foxpro ;D , nüüd kasutame aastake Erply äritarkvara - internetis, suht okei ja mobiilis ka saan ligi.

_________________
Tundub, et Krimmiga on vsjoo
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lightbluefox
HV Guru

liitunud: 30.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.10.2014 12:31:57 vasta tsitaadiga

Kas on ka sellist mille klient omale saab? Praegu on valdav mudel kuutasupõhised pilvepaketid. Oleks soov aga leida selline, mis istub meie oma serveris, 10 inimest saaks ligi, seal oleks võimalus kliente hallata, emaile saata, kalender jne. Raamatupidamist juurde vaja ei ole, see on eraldi.

Põhimõtteliselt siis oleks kõik ettevõtte kliendi kohta käiv ühes andmebaasis, nii et mitu inimest saab kliendiga suhelda, näha eelmisi vestlusi ja teha plaane. Saaks ka määrata igaks päevaks teistele ülesandeid jne.
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Tarkvara »  Millist äritarkvara kasutate
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.