72h gameplay'd ja lõpetasin just quarianide missiooni, 10h tuleb vähemalt veel
muidugi paar ööd on mul mäng taustale lahti jäänud, ei tea, kas see ka mänguaega tõstab
ma kammisin iga nurga igas maailmas läbi ja mul tuli mingi 30h midagi, seega kindlasti.
Minu meelest üks asi, milles ME3 on vältinud kuristikku kukkumist, on selle heliline osa. Muusika on kolmandas sarnaselt mõlemale eelnevale osale väga hea, kuid ME3-s on "in game" heli ikka tohutu hüppe teinud. Ning Mansell-i loodud heliteoseid ei ole lihtsalt võimalik ilma ülivõrdeid kasutamata hinnata. Eelmisel aastal läksid mu suunurgad ikka päris kõrvuni (kunagi ammu ammu lõi Darren Aronofsky ja Clint Manselli kooslus Pi näol minusse väga suure emotsionaalse jälje, mis järgnevate filmidega on seda ainult suurendanud), kui kuulsin, et ta annab oma panuse mängule. Ritta ladudes oleks Leaving Earth-ist eespool An End Once and For All.
Nii on. Kuigi ega ka eelnevate osade OST-id on niivõrd head olnud, et mul on kolme osa peale kokku 70 lugu mida kuulata. Teistes mängudes leiad heal juhul ühe hea loo ja see on mingi cutscene mida kuskil pole. Ka kvaliteet on hüppe teinud. Esimeses osas olid paljud lood 128kbps. Teises osas oli juba kõrgem kvaliteet. Kolmandas kõik 320kbps
Tegin kõik side questid, tähesüsteemid sai läbi kammitud ja peale igat missiooni kuulasin crew arvamust. Save oli me1->me2, kokku tuli insanity tasemega 38h. Samas kui normaliga läbi rushida ainult priority questidest, siis vast saaks 10h kandis hakkama. ME2 ainult Zaeedi DLC'ga peaks olema umbes sama pikk, loomulikult tunduvalt pikem kui sinna Overlord, LotSB, Kasumi, Arrival ja Firewalker juurde panna.
rastaman kirjutas:
tundub, et kui ME2 savegame pole, siis jäävad mitmed tegelased nägemata ?
ME3 default Shepard on suht random, enamus põhitegelastest eelmistest osadest kas on surnud või saavad surma. Soovitan gibbedi editoriga algues plot flagidest üle käia kui ei ole vana savegame alles. Muidugi saab ka tõmmata sobivate valikutega save, välimust ja classi on võimalik muuta mängu alguses importitud save puhul.
Ajast rääkides võtsin hiljuti ME1 jälle käsile (idee kõik kolm järjest läbi teha jälle), kõik süsteemid/planeedid/questid tehtud, aega läks alla 30 tunni, kui seivide skriinil olevat aega usaldada . Raskustasemeks 1 allapoole insanity't )kuna ei kippunud eriti tegema asja uuesti läbi niimoodi, et praktiliselt igal vastasel immunity skill ). Ei mäletagi, palju esimene ME3 läbimängimine aega võttis, 40-50h vist oli.
Millegipärast arvan, et dialoogi läbi plõksimine on see, mis enamusel lühendab seda mänguaega tunduvalt .
Nõustun sellega, et ME3 saund on hea .
Ootan ja lootan, et lastakse välja lisasisu, millega "tehakse lõppu juurde" vms. Näiteks valik Marauder Shields ellu jätta . _________________ Terrorists have two eyes, pandas have two eyes. Coincidence? I think not!
><(((°>
BioWare has announced Mass Effect 3: Extended Cut, a free DLC pack that expands upon the events at the end of the game which caused such a public uproar.
The DLC will add new cinematic sequences and epilogue scenes, providing "more clarity for those seeking further closure to their journey", as promised by BioWare CEO Ray Muzyka last month.
Set for release this summer, Mass Effect 3: Extended Cut will be a free download for Xbox 360, PS3 and PC.
Ajast rääkides võtsin hiljuti ME1 jälle käsile (idee kõik kolm järjest läbi teha jälle), kõik süsteemid/planeedid/questid tehtud, aega läks alla 30 tunni, kui seivide skriinil olevat aega usaldada . Raskustasemeks 1 allapoole insanity't )kuna ei kippunud eriti tegema asja uuesti läbi niimoodi, et praktiliselt igal vastasel immunity skill ). Ei mäletagi, palju esimene ME3 läbimängimine aega võttis, 40-50h vist oli.
Millegipärast arvan, et dialoogi läbi plõksimine on see, mis enamusel lühendab seda mänguaega tunduvalt .
nu max 20h on pela mul tühja tiksunud ning olen ka hoolega neid vestlusi läbi klõpsinud ning ikkagi 50h juba täis, kui tühi tiksumine maha arvata.
pigem mängib siin rolli ka see, kui palju neid upgrade missioonidelt otsid või kui tihti citadelist ja mujalt kõrvalmissioone ja vestlusi otsid
hetkel 51 lõpetatud missiooni journalis ja 11 lõpetamata _________________ ☠
krt mingi jant
pela käimapanekul intros on heli olemas, kuid edasi heli kaob
restardid ei päästa, vaid mingil suvalisel hetkel võib heli taastuda, kuid mitte ilmtingimata _________________ ☠
255 kuubis on siiski piiratud arv värve, isegi kui iga freimi iga piksel eri värvi teha, on kõikidel võimalikel kombinatsioonidel siiski lõplik arv. Aga jah, nali paneb mõtlema sellest värvipimedast poisist kelle jaoks olid kõik lõpud pea ühesugused ...
krt mingi jant
pela käimapanekul intros on heli olemas, kuid edasi heli kaob
restardid ei päästa, vaid mingil suvalisel hetkel võib heli taastuda, kuid mitte ilmtingimata
Käivita see MassEffect3Config.exe, pane seal audio korraks Off peale ja Salvesta config väljudes. Siis pane mäng tööle ja menüüsse saabudes mine kohe välja mängust. Siis käivita uuesti sama konfi fail ja pane nüüd audio ON peale, salvesta. Pane mäng tööle ja siis peaks audio olema.
Ma pidin seda tegema millegipärast igakord kui mängu mängima hakkasin... weird bug.
Viilutaja, audio kaob ära ainult siis, kui käivitada mäng taskbarile pinitud shortcuti kaudu.
kui desktopilt käivitada, siis on eranditult alati heli olemas _________________ ☠
Asari Justicar Adept – By the code, you will annihilate your enemy. Use the new Biotic Sphere ability to protect your allies and unleash deadly biotic powers to rip the opposition apart.
Batarian Soldier – Get up close and personal with the Ballistic Blades and Blade Armor abilities. The Batarian Soldier is an expert at being on the front lines and pummeling the enemy into submission.
Geth Infiltrator – Ever cursed the Geth Hunter’s name? Well now you get to be one. Cloak, sneak up on enemies and scan them through walls with Hunter Mode. Or hang back and rain sniper fire from distance.
Batarian Sentinel – Trap enemies with the Submission Net then unleash on them when they are unprotected. As with other Sentinels the Batarian can use tech and biotic abilities, ensuring he is prepared for any situation
Geth Engineer – Drop a Geth Turret and keep the pressure on your foe, all the while resurging your team’s shields. The Geth Engineer is a great support and utility character, key to any squad’s success.
Krogan Battlemaster Vanguard – FOR TUCHANKA! You might find yourself yelling your best Krogan battlecry when you use the Biotic Charge ability. To help protect yourself in the heat of battle, activate the Biotic Barrier ability and become the ultimate Battlemaster.
Striker Assault Rifle – Developed by Krogans, this rifle fires deadly explosive rounds. Its rate of fire increases the longer the trigger is held. Great for suppressing fire and crowd control.
Kishock Harpoon Gun – Deadly one-shot Batarian weapon. Launch lethal harpoons at your enemies and cause bleed damage over time.
Geth Plasma SMG – Fully-automatic Geth submachine gun. Similar to the Striker Assault Rifle, this Geth SMG’s rate of fire ramps up the longer it’s fired. Make sure to equip an SMG Magazine Upgrade to unleash an unstoppable barrage of plasma.
The Resurgence Pack will also introduce new consumables as well, including the Strength Enhancer, Targeting VI, Shield Power Cell, and Stabilization Module.
Viilutaja, audio kaob ära ainult siis, kui käivitada mäng taskbarile pinitud shortcuti kaudu.
kui desktopilt käivitada, siis on eranditult alati heli olemas
BioWare will release the patch on the PC on April 9th. Consoles will receive it on the 10th. The full patch notes are below:
Fixed issues when in some cases Shepard’s customized facial features from ME1/ME2 may not be properly imported to ME3
Fixed an issue when quickly and repeatedly selecting to Resume a Save could result in Player Level reset and a potential locking of powers.
Fixed an issue when selecting Multiplayer in the Main Menu while under a poor network connection could result in an unresponsive state.
Fixed a potential crash while accessing an in-game terminal from Eden Prime level.
Fixed an issue when attempting to login while Server is down. It would display a Server Down message and accepting the Server Shutdown message would shut down the game.
Fixed a potential memory crash while loading a Quick Save of a custom FemShep.
Fixed an issue when restarting missions and acquiring an above max amount of weapon mods results in displayed debug text on-screen.
Fixed an issue when an unresponsive game state could occur during transition after the Conduit level.
Fixed an issue when DLC game saves can be accessed from an account without DLC if another account on the same computer has access to the related DLC. (PC Only)
Fixed an issue when saves from different accounts on the same computer may become locked if one account has access to DLC which the other account does not. (PC Only)
Fixed an issue when potentially the game could enter unresponsive state when transitioning from the Holding Docks area to the Normandy Docks area of the Citadel. (PS3 Only)
Fixed an issue when DLC game saves can be accessed from an account without DLC if another account on the same computer has access to the related DLC. (PC Only) _________________ ☠
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.