Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Helbeke
HV kasutaja

liitunud: 05.01.2002
|
29.03.2012 22:46:56
|
|
|
Game disconnected: something went wrong.
Polnud sellist asja kunagi varem näinud, täna juba 2. kord.
_________________ i like my sugar with coffe and cream |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
meesmetsast
HV veteran

liitunud: 22.06.2002
|
29.03.2012 22:50:17
|
|
|
meesmetsast kirjutas: |
Deem mul nüüd serverisse sisenedes MUST ekraan, jutt taustal olemas, kuid pilt lihtsalt must. Proovin drivereid vahetada, eks siis näis. |
See tulenes ilmselt sellest, et mul vene keelne BF3 oli englishiks tehtud
ajutine abi oli
Start the registry editor: win - regedit
1. 32 Bit Windows Users Find [HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ EA Games \ Battlefield 3] replace "en_US" to "ru_RU"
or
64 Bit Windows Users Find [HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Wow6432Node \ EA Games \ Battlefield 3] replace "en_US" to "ru_RU"
Peab uuema english patchi tõmbama.
|
|
Kommentaarid: 109 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
munakull
HV kasutaja
liitunud: 06.07.2010
|
29.03.2012 23:10:34
|
|
|
painkillah kirjutas: |
Mäng on jätkuvalt <b>piixus</b>. Hit detection on täiesti muda kohati. Snaiperdamine on tuksi keeratud - hold breath kestab nüüd mingi heal juhul sekundi vist, vähemalt kui püsti oled.
Jetid tõmbavad koptereid VEEL kiiremini maha. Heat seekeritega tabamine on palju ÕNNE, lased raketid välja kui vastane on u 10-20m lähedusel (jet v kopter), tüüp paneb ECM/flare ja raketid on kasutud.
GG dice, fucked up the game even more. |
See client side hitdetection metoodikal netcode ongi selline vastik l!bu vahest, hitreg tuleb ja läheb. Tee ära ruuterile täielik reset, seejärel mõned muudatused registris, CMD, nii nagu seal öeldud (http://sobklan.spruz.com/forums/?page=post&id=B19C0AA9-E91B-4CA6-9215-39144510C3A5&fid=35DABEB3-7723-4F5E-90BA-2DA2EA9F57A1). Peale seda sain mina oma asjad korda, väga korda.
Mis mõttes nad nüüd kiiremini alla tõmbavad? Ära ole nii passiivne piloot, jälgi mis toimub ümberringi. Igasugu locking jama on keeratud nõrgemaks, mis mind näiteks hoopis rõõmustab. Oma oskused saab nüüd paremini esile tuua, mitte pidevalt dice aimbotile lootma jääda. Vahest väga harva õnnestud ka esimese "heat seeker"-rünnakuga lennuk likvideerida õnnega pooleks. Sa pead teda ikka veidi aktiivsemalt taga ajama, mis teebki selle mängu hoopis huvitavamaks.
Õige taktika valik on parim ükskõik millisest uuendudest. Mind sõimas üks suvaline gunner konkreetselt läbi, et miks ma ainult lennukeid eesmärgiks võtan. Ütlesin, et kui sa tahad terve ülejäänud raundi põleva kopteriga ringi lennata või ookeanis ujuda, siis me võime kohe otse minna sellega kasse laskma. Turistid võiksid edaspidi Venomiga ringi tiirutada, Viper jäägu pädevatele. Kui esimese rünnakuga on ikka selge, et vastase lennukil on tugev piloot, siis tuleb ta ette võtta kõiki vahendeid kasutades.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
FatCat
HV kasutaja

liitunud: 26.10.2010
|
29.03.2012 23:51:39
|
|
|
kui keegi siit gtx560 non ti'd kasutab, siis öelge palun, kuidas teil välja veab, mis sätetel, oleksin tänulik
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nika0
HV veteran

liitunud: 03.01.2005
|
30.03.2012 01:46:14
|
|
|
Minul igastahes tõmbas see update mängu natukene pookima... Enne seda probleemi polnud med peal
Keegi oskab soovitada head driverit hd4870 oc ?
_________________ Motomehed täidavad kõhtu suu lahti sõites |
|
Kommentaarid: 217 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
185 |
|
tagasi üles |
|
 |
Leinö
HV veteran

liitunud: 07.05.2008
|
30.03.2012 07:23:49
|
|
|
Spoiler 
munakull kirjutas: |
painkillah kirjutas: |
Mäng on jätkuvalt <b>piixus</b>. Hit detection on täiesti muda kohati. Snaiperdamine on tuksi keeratud - hold breath kestab nüüd mingi heal juhul sekundi vist, vähemalt kui püsti oled.
Jetid tõmbavad koptereid VEEL kiiremini maha. Heat seekeritega tabamine on palju ÕNNE, lased raketid välja kui vastane on u 10-20m lähedusel (jet v kopter), tüüp paneb ECM/flare ja raketid on kasutud.
GG dice, fucked up the game even more. |
See client side hitdetection metoodikal netcode ongi selline vastik l!bu vahest, hitreg tuleb ja läheb. Tee ära ruuterile täielik reset, seejärel mõned muudatused registris, CMD, nii nagu seal öeldud (http://sobklan.spruz.com/forums/?page=post&id=B19C0AA9-E91B-4CA6-9215-39144510C3A5&fid=35DABEB3-7723-4F5E-90BA-2DA2EA9F57A1). Peale seda sain mina oma asjad korda, väga korda.
Mis mõttes nad nüüd kiiremini alla tõmbavad? Ära ole nii passiivne piloot, jälgi mis toimub ümberringi. Igasugu locking jama on keeratud nõrgemaks, mis mind näiteks hoopis rõõmustab. Oma oskused saab nüüd paremini esile tuua, mitte pidevalt dice aimbotile lootma jääda. Vahest väga harva õnnestud ka esimese "heat seeker"-rünnakuga lennuk likvideerida õnnega pooleks. Sa pead teda ikka veidi aktiivsemalt taga ajama, mis teebki selle mängu hoopis huvitavamaks.
Õige taktika valik on parim ükskõik millisest uuendudest. Mind sõimas üks suvaline gunner konkreetselt läbi, et miks ma ainult lennukeid eesmärgiks võtan. Ütlesin, et kui sa tahad terve ülejäänud raundi põleva kopteriga ringi lennata või ookeanis ujuda, siis me võime kohe otse minna sellega kasse laskma. Turistid võiksid edaspidi Venomiga ringi tiirutada, Viper jäägu pädevatele. Kui esimese rünnakuga on ikka selge, et vastase lennukil on tugev piloot, siis tuleb ta ette võtta kõiki vahendeid kasutades. |
painkillah, ega sa juhuslikult suppressed ei olnud?
Kui sa oled tule all, siis asi pole hitdetectionis asi, vaid selles, et siis on täpsus null. Uue patchiga tehti suht võimatuks suppressioni all kedagi maha võtta. Lased küll vastase poole kuid kuulid põrkaksid nagu ümber keha.
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sowney
HV kasutaja

liitunud: 30.06.2007
|
30.03.2012 07:35:25
|
|
|
Jah endal ei ole midagi halba hit detectioni kohta öelda.Tuleb asi ära õppida kuidas kõik asjad töötavad lihtsalt.
_________________ ''Not everything that shines is gold''
Enne kui ostad uuri millega tegemist. |
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
 |
LKits
HV Guru

liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
traks
HV Guru
liitunud: 07.03.2002
|
30.03.2012 09:22:45
|
|
|
Leinö kirjutas: |
painkillah, ega sa juhuslikult suppressed ei olnud?
Kui sa oled tule all, siis asi pole hitdetectionis asi, vaid selles, et siis on täpsus null. Uue patchiga tehti suht võimatuks suppressioni all kedagi maha võtta. Lased küll vastase poole kuid kuulid põrkaksid nagu ümber keha. |
see on KAUGELT kõige lollim muudatus, mida saab FPS mängus üldse teha.
igasugused relvade balansseerimised ja nerfimised saab alati üle elada, aga kui lisatakse lihtsalt kamaluga juhuslikkust, siis selle vastu ei aita mingi õppimine või kohandumine.
_________________ The greatest trick the devil ever pulled
was convincing the world glossy widescreen is the way to go. |
|
Kommentaarid: 337 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
304 |
|
tagasi üles |
|
 |
in-sane
HV kasutaja

liitunud: 18.03.2006
|
30.03.2012 09:59:08
|
|
|
Esmamulje patchist oli OK kuna graafika ise tundub sujuvam. Seni kuni võtsin caspian borderis engineeri ning IGLA/STINGER vahet pole....lennuk peab sul nina küljes rippuma rsk, et üldse lockida nüüd ja kuna nüüd on igal noobil flared ka siis pole infantryga enam mittemidagi õhusõidukite vastu teha. Lame...väga lame. Nii, et kellel kopter õhus paremini püsib ja hea gunner selle võit!
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
sotamees
Kreisi kasutaja

liitunud: 29.03.2005
|
30.03.2012 10:01:52
|
|
|
""Could not join this server: it's not there anymore."" Kaks minutit enne mängu lõppu ja punne ka kätte ei saa.. waste of time. Viies server juba nii teinud
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
zpsy
HV veteran

liitunud: 21.06.2009
|
30.03.2012 10:16:48
|
|
|
Selle arhiivi sisu lisada mängu kausta peale patchi ja salvestada üle kõik failid mis küsib.
http://www.upload.ee/files/2210219/Update3.zip.html
Olen juba ise proovinud, kõik töötab ilusti
Peale patchi perf tundus parem endal Täna proovin korralikumalt.
|
|
Kommentaarid: 825 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
1 :: |
587 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pihv
HV veteran

liitunud: 27.08.2002
|
30.03.2012 10:25:21
|
|
|
No kuidagit moodi peab selle supressioni ju tööle saama. Erinevad mängud kasutavad erinevat varianti, paljud teevad vaatevälja häguseks jne, aga see ei takista sind vastu tulistamast. Kõvasti alandatud täpsus on tegelikult üks parimaid lahendusi, kes sul ikka varju hakkab ronima nagu sa reaalselt teeksid. Kuigi eile olin 1v1 Seine crossing mapis ühe sniperiga ja ise olin Assault AK74'ga ja siis tundus see supression väga hea, pilt korralikult udune efekte täis ja ei saa öelda, et kuulid lendasid mööda, aga ma ka varjusin ja siis hüppasin jälle välja ja andsin tina. Sniperi sain maha aga siis sain ka igalt poolt mujalt tina nii, et roomasin seal autode vahel ja püsti ei julgenud tõusta
Stinger ja Igla range on tegelikult nüüd mõistlikum kuna mapid on ikka väga väikesed sellise masinapargi jaoks ja ühest baasist teise koptereid maha kütta pole ka õige. Stinger / Igla peaksidki olema kaitse jalaväele pea kohal tiirutavate õhusõidukite vastu. Kaugema distantsi jaoks on juba mobile AA.
Samas Javelin on nüüd küll hea, 2 laksuga sai tangi maha kaugelt, Caspian Border mapis Antenni juurest panin Checkpointi tangile 2 laksu ja veel niimoodi, et enne kui esimene virutas oli teine juba õhus, ehk siis parandamiseks väga aega polnud. Disabeld ja siis 2 matsi surnud
Performance on enam vähem sama, vast tiba parem kuigi minu arust eelviimase pathciga sai asi kõvasti juurde. Ultra peal laseb vabalt liugu kuigi AA on ikka off. Kui peale panna siis fps väga ei kukugi enam kuid mingi kummaline uimasus tekib, nii tegelt iga mänguga ja fps's see häirib, Total War's nt. mitte.
Üldiselt mäng on läinud rohkem PC mängu moodi ja vähem meenutab konsooli porti. Isiklik arvamus.
viimati muutis Pihv 30.03.2012 10:29:36, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vylx
HV kasutaja

liitunud: 19.06.2004
|
30.03.2012 10:29:21
|
|
|
Vähe sellest, et Stingeri/Igla kasutus vahemaad vähendati, laggib ka lockimine mul tunduvalt rohkem. Kui vahtida koguaeg läbi sihiku teavas ja suunata mõnele lennukile/kopterile läheb sekund-poolteist, et üldse lockimine algaks. Pole kindel, kas nüüd süüdistada ebaõnne/serverit/ennast või ka üks paljudest muudatustest? :S RPG vs kopterid on meeldiv - 1 lask ja kopter pilbasteks.
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
49 |
|
tagasi üles |
|
 |
KohviPaus
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.01.2012
|
30.03.2012 10:33:48
|
|
|
Kellel siis soovi annan mingi raha eest oma mängu mängu ära, ei viitsi enam jännata sellega. Ps kui huvi kellelgi. B2K ei ole kaasas.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
november116
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.05.2010
|
30.03.2012 11:02:09
|
|
|
FatCat,
Endal intel 2500k 4,5ghz peal ja gtx 560 4gb ddr ram
Ja Hd ready monitoriga yks samm allapoole full hd-st
Jookseb ilusti high peal umbes 30-40
Aga parem on ikka mediumi peal seal umbes 40-80
Sryy halva seletuse pärast
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
in-sane
HV kasutaja

liitunud: 18.03.2006
|
30.03.2012 11:16:31
|
|
|
Pihv kirjutas: |
No kuidagit moodi peab selle supressioni ju tööle saama. Erinevad mängud kasutavad erinevat varianti, paljud teevad vaatevälja häguseks jne, aga see ei takista sind vastu tulistamast. Kõvasti alandatud täpsus on tegelikult üks parimaid lahendusi, kes sul ikka varju hakkab ronima nagu sa reaalselt teeksid. Kuigi eile olin 1v1 Seine crossing mapis ühe sniperiga ja ise olin Assault AK74'ga ja siis tundus see supression väga hea, pilt korralikult udune efekte täis ja ei saa öelda, et kuulid lendasid mööda, aga ma ka varjusin ja siis hüppasin jälle välja ja andsin tina. Sniperi sain maha aga siis sain ka igalt poolt mujalt tina nii, et roomasin seal autode vahel ja püsti ei julgenud tõusta
Stinger ja Igla range on tegelikult nüüd mõistlikum kuna mapid on ikka väga väikesed sellise masinapargi jaoks ja ühest baasist teise koptereid maha kütta pole ka õige. Stinger / Igla peaksidki olema kaitse jalaväele pea kohal tiirutavate õhusõidukite vastu. Kaugema distantsi jaoks on juba mobile AA.
Samas Javelin on nüüd küll hea, 2 laksuga sai tangi maha kaugelt, Caspian Border mapis Antenni juurest panin Checkpointi tangile 2 laksu ja veel niimoodi, et enne kui esimene virutas oli teine juba õhus, ehk siis parandamiseks väga aega polnud. Disabeld ja siis 2 matsi surnud
Performance on enam vähem sama, vast tiba parem kuigi minu arust eelviimase pathciga sai asi kõvasti juurde. Ultra peal laseb vabalt liugu kuigi AA on ikka off. Kui peale panna siis fps väga ei kukugi enam kuid mingi kummaline uimasus tekib, nii tegelt iga mänguga ja fps's see häirib, Total War's nt. mitte.
Üldiselt mäng on läinud rohkem PC mängu moodi ja vähem meenutab konsooli porti. Isiklik arvamus. |
Stinger/Igla ei võtnud ka varem teisest mapi otsast. Ning "peakohal" tiirutavate lennukite/kopteritega pole ka midagi teha kuna keegi idioot ei tule enam kuskile peakohale tiirutama. Ja kopteriga saab väga väga kaugelt jalaväge maha nottida.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
november116
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.05.2010
|
30.03.2012 11:26:31
|
|
|
Täiesti n2rvidele käib
EI saa kuhugile sisse
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'TheMysteryBoy2' (for 1200 minutes) ...
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
Leinö
HV veteran

liitunud: 07.05.2008
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
quickmix
HV vaatleja
liitunud: 11.01.2002
|
30.03.2012 11:33:22
|
|
|
november116 kirjutas: |
Täiesti n2rvidele käib
EI saa kuhugile sisse
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'TheMysteryBoy2' (for 1200 minutes) ... |
sa no comprende inglise keelt ? bannitud 1200 minutit punkbusteri poolt. less hacks, more gg, more skill
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Georgi
HV vaatleja

liitunud: 06.08.2007
|
30.03.2012 11:54:52
|
|
|
kes pole täpsemalt viitsinud uurida mis update sai, siis siin väike list.
Can make more than 8 squads.
Colorblindness mode extends to the minimap.
Minimap settings are saved between deaths.
TV missile seems to kill tanks in one shot (going to test this more, I've killed three).
All smoke trails seems to be different.
Loadouts reset for everything on all classes.
You can now see your own ping (http://i.imgur.com/GJ6Pf.jpg)
new more crisp sound for M98B sniper riffle.
Minimap opacity is now exposed.
New effects for rockets and missiles from heli.
Gunner on the LAV/Tank has a heavier sound.
TV Missile is easier to see when coming towards a heli
Helicopters are hard to keep in the air for any amount of time (though this could be from people using stingers and IGLAs to test them out).
.44 magnum has a different sound.
Both stationary and mobile AA have much more visible tracers.
Helicopter Air to Air missles appear to have no effect on jets, exploding before impact every single time.
Base anti air now has Air radar.
Minimap seems to be slightly bigger.
Color blind mode outlines icons on the minimap.
Friendly laser no longer blinds you (same for flashlight?).
Blue tint toned down by quite and bit and contrast increased.
Chopper Miniguns now drop bullet casing (like alpha/beta?). (Very cool.)
Chopper Miniguns now toggle zoom if you have ADS set to toggle.
Laser designation on all vehicles shows up now.
Changed bipod view when not aiming down the sights. http://i.imgur.com/B7n6x.jpg
You can keybind your bipod to a separate key now.
SL has an extra 'Give Order' option on their commo rose. http://i.imgur.com/A4vgD.jpg
US Assault's skin colour in first person matches the rest of the model
Jet cannon tracers are more noticeable as well
You can't reload while aiming down the sights
There are now two entries for throttle down in the key bindings screen.
Medic revive icons are gargantuan on the minimap now
flag letters are on the minimap. http://i.imgur.com/nUBLc.jpg , http://i.imgur.com/w7BoL.jpg
The revive window is now longer, people have been revived while in deployment options.
Bullet velocity on sniper rifles may have been increased. This means less leading of the target.
MG36 iron sights now remain when optics are attached (like G36C).
PP-19 laser "line" no longer appears under the LAM (graphic fix).
Parachuting speed has been increased.
You're now a green arrow on the minimap.
Minimap opacity has been increased.
Breaking barbed fences, has a new sound.
New Helicopter sounds.
Comorose, now tracks the mouse from the centre.
On the spawn select screen, the jet spawn now has a white icon, to go with the jet name. (Image coming soon).
You can now leave the game, at the end load screen.
KORN / AT has a more visible smoke trail, different sound and seems to travel faster.
Sniper rifle bullets from the 98B and L96 (havent tested others) seem to be bigger on screen than before. This makes it harder to adjust the next shot. (http://i.imgur.com/Tiw3w.jpg , http://www.youtube.com/watch?v=i9IJ7RjFV-o&feature=plcp&context=C448e5c6VDvjVQa1PpcFNJNloFyMvYdXTqC1SxsNPCu0jM6tpcYzo%3D) Thanks (http://www.reddit.com/user/Fartsmell)
You can now start playing, if the needed player count is not fullfilled. (http://imgur.com/iAPrw)
If a tank's CCTV locks onto you, you can see the red laser just like the SOFLAM.
You can now break the top of lamposts, on Kharg Island and many other maps.
Jeeps now have horns Beep, *Beep (http://www.youtube.com/watch?v=ot5folOdojY)
You can ADS and hold Q simultaneously, woo! (Previously pressing Q while aiming would stop your aiming).
When capturing a flag, you can now see if you Squad Leader has marked it as an objective. (http://i.imgur.com/yE895.jpg)
Canister shell has been nerfed.
The squad bug for Squad Deathmatch has been finally fixed. You should never be able to be on the "Alpha" team, but not in the "Alpha" squad ever again.
G3 can equip the underslung rail in the loadout, but not use it.
Balcony area in the Kharg warehouse (in TDM) overlooking the containers: grenades detonating on the floor up there can kill players in the room below
The rooms in Karkand by the "square" point, accessible from the zig-zag staircase roof (here) now has a bunch of invisible walls added, presumably to discourage camping
Jet rocketpods are much more accurate.
Spec Ops camouflage texture fixed for US Assault and RU Engineer
The EOD bot controls handle much more smoothly now. It's arm also moves much faster now.
The default jet brake (S on PC) will decelerate you more quickly now.
Jets now have a slight delay before starting to lock on to air and ground targets with heat seekers/agms.
Kasatka door gunners don't have targeting cursors (white dot) anymore.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
olxter
HV kasutaja

liitunud: 21.12.2005
|
30.03.2012 12:22:23
|
|
|
tundub, et USAS ei lase enam nagu kuulipilduja. Link
peab ka õhtul vist uue patchi ära proovima.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Jack Vegas
HV kasutaja

liitunud: 18.09.2011
|
30.03.2012 12:34:26
|
|
|
Georgi postitusest loen, et transpordi kopteritega lennates pole gunneril enam seda täpikest. Ma alguses mõtlesin, et see on mingi patchi viga, sest kui korraks kopteris teise kohta istuda ja tagasi istuda algsele kohale, siis tuleb täpp tagasi. Ja see ka, et IGLA/Stingeriga ei tahtnud alguses üldse lukustada, seisin praktiliselt selel all, muudkui sihin ja sihin ja ei hakanud lukustama. Väga kahtlane. Pärast proovisin mitu korda uuesti ja lõpuks hakaks lukustama, korralik delay on aga ikka sees.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
estliiga
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.05.2006
|
30.03.2012 12:46:09
|
|
|
Endal on arvuti perf. patchiga kasvanud jõudsalt, asi liigub palju sujuvamalt ja pilt tundub ka etem olevat, ati mobility radeon 5850 med/high mängib väga hästi koos 12.3-ga. Täheldanud väikest temperatuuride langust ka nii prosel kui videol! Igat rahul
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kristocfc
HV veteran

liitunud: 07.01.2009
|
30.03.2012 12:59:00
|
|
|
olxter kirjutas: |
tundub, et USAS ei lase enam nagu kuulipilduja. Link
peab ka õhtul vist uue patchi ära proovima. |
Stinger/igla on totally useless nüüd ju kui Luetini videot vaadata.
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
|