Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
painkillah
HV Guru

liitunud: 06.04.2003
|
28.02.2012 18:09:19
|
|
|
Nii peaks normaliski olema. Point just selles, et kui keegi sulle Efektiivse tule jõuab peale tõmmata (ala mina panen pumbaga kaks plaksu sisse) siis ei ole küll mingit šanssi, et sa rahulikult ümber pöörad, sihiku pähe suunad ja ära tapad. Ja see efektiivne tuli võiks oleneda ka kaugusest - ala kui mõni snaiper või lmg kaugelt kaugelt paugutab, siis on suppressioni efekt väiksem, kui see, et mõni sulle lähidistantsilt pumba või smg (pdw) hagu annab.
pumba keiss ongi hetkel kõige tüütum, jõuad suures conquest mapis tüübile ligidale, hakkad paugutama, aga vennal on kama kaks ja pöörab ümber ja spreib pähe. Ok, väga ligida distantsi puhul on headshoti kerge pumbaga teha (osade pumpadega ka bodyshot võtab maha). Aga no siuke 10m distants peaks olema juba pumba pärusmaa, kui ta tulevahetust alustab. Kui aga saad ligidalt enne mujalt kuuli sisse, on selge, et pump mingit maailmaimet korda ei saada (vähemalt suppressionit peaks ikka tegema, kui lasta jõuad).
_________________ www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond. |
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
6 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006
|
28.02.2012 18:24:44
|
|
|
painkillah, pumbaga ei peaks olema mitte suppression, vaid siis peaksid olema surnud flechettel ongi nirum dmg ka, kuid selle arvelt lennukaugus suurem ja läbib inimesi ka (multikill). Hardcores niidab ka flechette kaunis kiirelt maha.
Light machine guni puhul aga kohe kindlasti võiks olla kattetuli olla niivõrd tugeva efektiga, et vastane konkreetselt ei näegi mida tulistada.
viimati muutis heretic666 28.02.2012 18:26:35, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Killerwave
HV Guru

liitunud: 05.01.2005
|
28.02.2012 18:26:30
|
|
|
heretic666 kirjutas: |
painkillah, pumbaga ei peaks olema mitte suppression, vaid siis peaksid olema surnud
Light machine guni puhul aga kohe kindlasti võiks olla kattetuli olla niivõrd tugeva efektiga, et vastane konkreetselt ei näegi mida tulistada. |
Peab tunnistama et kohati ongi olukordi kus pilt läbu täis ja niivõrd udune et lasta ei näe(isegi kui pihta ei saa) aga seda ei juhtu väga tihti.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006
|
28.02.2012 18:27:27
|
|
|
Killerwave, jah, ent vähemalt kuulipritsi see efekt võiks olla veelgi kangem. Ega nina eriti välja pista ei taha, kui vastase kuuliprits oma rahe kaela saadab.
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Redikate
HV veteran

liitunud: 30.12.2005
|
28.02.2012 18:41:43
|
|
|
Tõsijutt Killerwave olen ise isegi kükitanud mingi asja varjus nii, et vastane täristab ja pilt on udune ning miskit teha pole.
Samas nagu sa ütlesid, on see väga harv juhus ja minuarust võiks seda ka rohkem ette tulla (kui ma vastast täristan, siis oletan et supression mõjub ning ta ei saa niisama mulle HS'i lasta)
_________________ http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do." |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
Killerwave
HV Guru

liitunud: 05.01.2005
|
28.02.2012 18:53:35
|
|
|
Võikski rohkem olla Samuti võiks lõhkekehad rohkem kõrvakuulmist pärssida ning rohkem supressionit teha.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vylx
HV kasutaja

liitunud: 19.06.2004
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
49 |
|
tagasi üles |
|
 |
traks
HV Guru
liitunud: 07.03.2002
|
28.02.2012 19:08:46
|
|
|
painkillah kirjutas: |
apparently.
aga järgmises patchis nad vist lubasid küll parandada suppression effekti, st teeb tule all laskmist ebatäpsemaks. siis on lõpuks pumbal ka ikka täiseffekt, ei pauguta sa midagi kohe pähe, kui ikka haavlid sinu suunas lendavad. |
ee, mu meelest see on by far kõige hullem muudatus uues patchis. Kui praegu saan PKP PECHENEGi (on ikka nimi) kuti käest ära, siis killcamis tundub, et mäng on kokku jooksnud ja kohe saan lag time-outi. Aga eeeeeei, kutt ei võtnud kogu selle killcami 10 seci jooksul päästikult näppu ära ja muudkui lasi tina. Mage värk ikka.
Pärast patchi käin siis koguaeg ringi nagu siil udus supression efekti pärast?? Mu meelest on suht veider, et möödalaskmise eest saab boonust, aga et veel minu täpsust selle kuti skillipuudus muudab, on ju päris absurd?
Tundub, et läheb sama randomiks kätte nagu BF2...
_________________ The greatest trick the devil ever pulled
was convincing the world glossy widescreen is the way to go. |
|
Kommentaarid: 337 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
304 |
|
tagasi üles |
|
 |
Fixed
HV kasutaja
liitunud: 11.12.2011
|
28.02.2012 19:35:30
|
|
|
Tere,
sai ka täna endale see mäng peale pandud ja on probleem, mäng põhimõtteliselt jookseb täiesti kinni peale paari minutilist mängimist.
Alguses mõni minut jookseb täiesti puhtalt ja siis hakkab täiega hakkima ja mängimine võimatu, vahel viskab serverist välja ka.
Äkki on kellelgi veel selline probleem kunagi olnud ja oskab mind aidata???
Prose on q6600 clockitud 3 peale
kaart HD 6870
4GB DDR2
|
|
Kommentaarid: 37 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vylx
HV kasutaja

liitunud: 19.06.2004
|
28.02.2012 20:05:58
|
|
|
Temperatuure oled jälginud - mõtlen, nii prosel, kui ka videokaardil?
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
49 |
|
tagasi üles |
|
 |
Valvejoodik
HV veteran

liitunud: 27.12.2008
|
28.02.2012 20:13:26
|
|
|
Muidugi suppressioni puhul on ju see, et osad hoolivad oma statsidest liiga palju ja ei tärista LMGga suvalt vaenlase suunas, et mingeid näruseid suppression punkte teenida
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
IvarV
HV kasutaja

liitunud: 29.06.2010
|
28.02.2012 20:17:42
|
|
|
Fixed, Prosele uue jahutuse ka ostsid peale klokkimist?
Kui ei, siis läheb prose kuumaks ja autosafe teeb resa arvutile
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
duxdery
HV veteran

liitunud: 13.05.2011
|
28.02.2012 20:18:20
|
|
|
Fixed kirjutas: |
Tere,
sai ka täna endale see mäng peale pandud ja on probleem, mäng põhimõtteliselt jookseb täiesti kinni peale paari minutilist mängimist.
Alguses mõni minut jookseb täiesti puhtalt ja siis hakkab täiega hakkima ja mängimine võimatu, vahel viskab serverist välja ka.
Äkki on kellelgi veel selline probleem kunagi olnud ja oskab mind aidata???
Prose on q6600 clockitud 3 peale
kaart HD 6870
4GB DDR2 |
Disable UnPn vms. ruuteril...
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markxy10
HV kasutaja

liitunud: 27.09.2009
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
aivar1988
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.08.2007
|
28.02.2012 20:52:37
|
|
|
Kas granaat plahvatab kiiremini kui seda pikemalt käes hoida enne heitmist? Pole viitsinud lähemalt uurida aga "G" nupuga saab ennem map läbi kui see oma paugu ära teeb.
_________________ Battlelog: Aivar1988 |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Fixed
HV kasutaja
liitunud: 11.12.2011
|
28.02.2012 20:56:07
|
|
|
Prosele panin Zalman 9500 jahutuse ja temperatuure pole jälginud, teiste mängude ja programmidega temperatuur väga hea.
Panin nüüd tähele seda, et mäng töötab senikaua väga hästi kuni ükskord surma saan, peale seda hakkabki kohe jamama, täielik müstika.
Kasutusel on ka 6MB nett mis ei tohiks ka seda mängu piirata...
|
|
Kommentaarid: 37 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vylx
HV kasutaja

liitunud: 19.06.2004
|
28.02.2012 20:56:26
|
|
|
ei, seljuhul peaks üldse käes lõhkema liialtkaua venitades.
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
49 |
|
tagasi üles |
|
 |
november116
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.05.2010
|
28.02.2012 21:10:09
|
|
|
aivar1988, EI saa kahjuks käes hoida mõtlesin ka ammu et saab, et hojan 'g' nuppu peal aga viskab kohe ära :/
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mirc
HV kasutaja

liitunud: 18.08.2010
|
28.02.2012 21:18:55
|
|
|
Ma jooksen pidevalt granaat käes ringi. Klahv 5 abiks. G viskab jah kohe minema....
_________________ ▂ ▃ ▅ ▆ █ We forget to live █ ▆ ▅ ▃ ▂ |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
The_Boss
HV Guru

liitunud: 13.01.2009
|
28.02.2012 21:47:04
|
|
|
Miks ta peaks käes õhku lendama? Võtad kätte, eemaldad splindi ja hoiad seda...Misiganesasja all ju. Kui selle lahti lased, vot siis hakkab see aeg pihta kuniks õhku lendab. Ehk sa võid granaati käes hoida reaalselt nii kaua kui tahad, ainult, et lahti ei või lasta. Lahti lased, peab kohe ka minema viskama, sest varsti lendab õhku.
*mängus pole proovinud, see statement võetud reaalsest elust ikka.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 356 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
282 |
|
tagasi üles |
|
 |
Killerwave
HV Guru

liitunud: 05.01.2005
|
28.02.2012 22:07:22
|
|
|
Ma tavaliselt vajutan kas G või endal hiirel binditud nuppu granaadi jaoks ja samal ajal ka hiirel vasakut hiire nuppu all ja senikaua kuni all hoian, senikaua on ka granaat peos.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
 |
Valvejoodik
HV veteran

liitunud: 27.12.2008
|
28.02.2012 22:20:08
|
|
|
See tuletas meelde, et peaks hiire küljenupud granaadiks ja noaks bindima
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
erkky2002
HV kasutaja
liitunud: 21.02.2003
|
28.02.2012 22:39:04
|
|
|
Fixed kirjutas: |
Tere,
sai ka täna endale see mäng peale pandud ja on probleem, mäng põhimõtteliselt jookseb täiesti kinni peale paari minutilist mängimist.
Alguses mõni minut jookseb täiesti puhtalt ja siis hakkab täiega hakkima ja mängimine võimatu, vahel viskab serverist välja ka.
Äkki on kellelgi veel selline probleem kunagi olnud ja oskab mind aidata???
Prose on q6600 clockitud 3 peale
kaart HD 6870
4GB DDR2 |
Mul oli sarnane probleem ja selgus, et 1GB videomälu jääb mõnikord väheks.
Mis Ati draiverid peal ja mis resolutsioon? Proovi kas mäng low seadetel teeb sama nalja.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
55 |
|
tagasi üles |
|
 |
Killerwave
HV Guru

liitunud: 05.01.2005
|
28.02.2012 22:57:53
|
|
|
1gb video mälu nüüd väheks küll ei tohiks jääda kui AAd põhja ei lükka ja vb isegi mitte siis. Siin peab ikka mingi muu kala olema.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
 |
The_Boss
HV Guru

liitunud: 13.01.2009
|
28.02.2012 23:00:46
|
|
|
Valvejoodik kirjutas: |
See tuletas meelde, et peaks hiire küljenupud granaadiks ja noaks bindima  |
Mhh, just avastasin, et mul pole by default näpud AWD peal, vaid hoopis AWF peal.... Või noh, kuskil DF vahepeal igatahes.
Ühe hiire "kõrvalklahvi" peal on mul binditud double-click, aga tundub, et paljude relvadega see funktsioon ei tööta. Mingi PDW-ga proovides töötas ilusti, aga mõne relvaga korra lasi ja kõik. See vist parandati patchiga ära, peaks nüüd uuesti proovima.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 356 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
282 |
|
tagasi üles |
|
 |
|