Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
21.02.2012 22:33:47
|
|
|
kas terve mängu jooksul on nii, et senikaua kui midagi ei toimu on pilt ilus selge ja sirge ning alati kui "äksoniks" läheb tõmmatakse mingi ULMEblur peale nagu oleks 3 päeva narkot teinud ja viina peale võtnud? see oleks ikka väga mannetu, rääkimata, et see on räigelt ebameeldiv.
üldiselt senimaani võiks öelda, et story ja selle esitluse osas ning ka mängu environmenti koha pealt mingi 9/10'st, aga mängu enda ja mängitavuse osas paneks üks kõva 3/10'st. ikka kohutavalt üksluine on see scriptitud ja ettehoiatamisega udukogudest kaikameeste tulistamine.
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrisVr
HV Guru
liitunud: 27.08.2008
|
21.02.2012 23:16:44
|
|
|
http://forum.alanwake.com/showthread.php?t=7978
tsitaat: |
Hey all,
I wanted to update everyone on what we're doing short term. Development is fickle, sometimes things sort out easily, sometimes it takes longer or doesn't work out at all, so please don't be upset if something happens and we need to move things around. There aren't many redundancies in the PC team, so if somebody just gets a flu or something like that, things may delay for a few days. But, all going well this is what we plan.
Lists are not exhaustive, and don't contain bugs that we are still investigating. This means cases where we don't know if there is a real bug or user PC configuration issue - for example things like startup crashes and statistics not copying over cloud are things we are still investigating.
Patch 1 - This Week
• Fix problems of game not moving forward / triggering properly after videos. (Workaround: avoid pressing space or enter when those videos trigger, restarting the chapter helps)
• Nvidia tree flicker - if we manage to catch it. We are doing our best.
• Unofficial support for 640x480 and 800x600 resolution through command line
• Fix that blur occasionally gets re-enabled even if -noblur specified
• Add "rigidcamera" command line option for those who are sensitive to our current mouse/camera controls
• Add possibility to bind mouse buttons 4 and 5
• Fix that the Developer Video Commentary volume is more sensible
• Fix that Localized cinematic audio volume is not too loud and adjustable
• Fix that going to menus during a cine skips the cinematic when you return to game
• Fix that controller ruble works even without weird workarounds of enabling it with keyboard
• Prevent binding controller keys and thus preventing weird problems
• Real Traditional Chinese translation for added PC strings. Apologies for the current Simplified Chinese in menus
• Better CPU thread assignment for 3-Core AMD machines (smoother gameplay)
Patch 2 - Next Week
• Fix crashes when using alt-tab during loading
• Solve "File IO Failure" issue when unable to write to My Documents
• Somehow offer Latin-American Localizations through Steam
• Hopefully add a free camera for those who want to explore the world
• We'll try to get SLI support in but can't promise that yet...
• Continue sorting out other problems users have been having
A Future Patch
On our radar, but hasn't been evaluated how much work these are, and we continue to prioritize based on feedback.
• Solve Cursor Key / Numpad assignment issues
• Remember camera side preference (tab key)
• Improve Stereoscopic 3D
• Longer grass draw distance option
• "Low Performance Mode" improvements |
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kaarta
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.09.2008
|
21.02.2012 23:43:34
|
|
|
Wiltz, see oli jah üks segav faktor, aga a l a t i küll seda effekti ei tulnud minumeelest.
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
49 |
|
tagasi üles |
|
 |
The Man
HV kasutaja

liitunud: 20.01.2010
|
22.02.2012 00:18:34
|
|
|
Jäin teises episoodis metsas olukorda, kus paari püssipadruni ja kümne revolvri kuuli vastu tuli järjest 3+3+2 vastast ning ei saanud läbi. Nikerdasin ja nikerdasin ja pidin mängu peaaegu p**se saatma, kuni lõpuks mingi ime läbi õnnestus. Seda siis normali peal, kuradi frustreeriv.
_________________ Press A to disagree.
<Too late!> |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
22.02.2012 00:31:25
|
|
|
The Man kirjutas: |
Jäin teises episoodis metsas olukorda, kus paari püssipadruni ja kümne revolvri kuuli vastu tuli järjest 3+3+2 vastast ning ei saanud läbi. Nikerdasin ja nikerdasin ja pidin mängu peaaegu p**se saatma, kuni lõpuks mingi ime läbi õnnestus. Seda siis normali peal, kuradi frustreeriv. |
normal = hard tase konsoolide järgi ning jah... juhtus sama. AGA taktikat kasutades saab läbi. Ise kasutasin "taskulamp näkku" taganemis taktikat. Sai edukalt läbi kuni järgmise valgus allikani. Või siis anti mingit über powered nänni millega sai kõik maha võtta.
see blur on arvatavasti "dream state" effekti pärast. Alguses natuke segas kui tava mode'is natuke näha oli, lõpuks harjus ära. Aga toon vähemaks võiks seda küll teatud mängu staadiumites võtta. Saaks aru kui "une" kohad on sellised, tekitaks "reaalsus" efekti aga muidu ringi tatsates blurrid siis on natuke karvane. Kuigi samas... kes läbi teinud mängu võib vaielda vastu,.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
EvilKatarn
diivanilill

liitunud: 25.01.2005
|
22.02.2012 00:33:15
|
|
|
angel kirjutas: |
normal = hard tase konsoolide järgi ning jah... juhtus sama |
Eh? Niipalju kui ma proovinud olen, siis Normal täpselt sama normal nagu 2010 kevadel ilmunud mängul.
|
|
Kommentaarid: 109 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
22.02.2012 00:40:33
|
|
|
ei tea jah, mul just täpselt sama asja pärast jäi praegu mängimine pooleli, mida The Man kirjeldas ei proovinud küll väga lugematuid kordi ka tegelt (eks vast lõpuks kuidagi saaks jah edasi või mööda või mida iganes...), aga no frustreeriv on küll. krt, oleks siis vähemalt pilt selge nende tegelastega võideldes, saaks ehk rohkem pihta ka, kuigi ma ei usu, et mu tabavusprotsent nüüd hirmus väike on, aga 100% kindlasti mitte
üldiselt, wasted potential jällegi see mäng suures osas. oleks võinud siis juba veel vähemaks võtta seda võitlemist, teha rohkem mingeid niisama puzzle'sid ja rändamist ning conversationeid. võitlust ja action on SELGELT selle mängu weak point!
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
The Man
HV kasutaja

liitunud: 20.01.2010
|
22.02.2012 00:49:25
|
|
|
Kuni selle kohani oli suhteliselt lihtne ning ammo säästmine ei olnud just prioriteet. Siis avastasingi ennast mingi välgust lõhki löödud puu juurest (vaatamisväärsus ), kus mängul ei olnud mingisugust plaani mind niisama mööda lasta jooksta. Tundus, et ainuke lahendus on tervet peatükki otsast alustada, mis ei tulnud hästi kõne alla.
_________________ Press A to disagree.
<Too late!> |
|
tagasi üles |
|
 |
scarface
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.06.2005
|
22.02.2012 01:53:08
|
|
|
Mul just see probleem, et Hoian kuule kokku möllan revolveriga ja nii, ning siis põmm saabub koht kus sul siis kõik varandus ära võetakse, mõtled endamisi jälle, et oli vaja ikka neid pumbakuule ja flashbange nii kokkuhoida, kasu nagunii polnud jälle. : D Just algas chapter 4 sealt hullarist põgenemine, enne seda oli oma 6flashbangi 6flare 7flareguni ja 25 jahipüssi kuuli säästetud. For what? : (
Mina küll combati pärast ei nuriseks, igati okei ning mõnusalt raske.. kohati. Nagu juba öeldud on õhustik ja story väga kaihvid.
---
See, et sa lasta ei näe neid on küll su enda viga või su hiir on 600dpi peal vms.
_________________ [img:]https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/200x40_HV.gif[/img:] |
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
22.02.2012 01:54:04
|
|
|
EvilKatarn kirjutas: |
angel kirjutas: |
normal = hard tase konsoolide järgi ning jah... juhtus sama |
Eh? Niipalju kui ma proovinud olen, siis Normal täpselt sama normal nagu 2010 kevadel ilmunud mängul. |
tegin mängu läbi ja sain kohe normal ja hard läbitegemis karika. lisaks netis olev inf.
Enamus ajast on seal mängus kuule nagu muda, normaliga. Seega ei tasu neid väga palju raisata. Endal 1x tuli vaid selline koht ette kuna töllerdasin metsas ringi ja raiskasin kuulid ära. Selle asemel et uued võtta tõttasin järgmise check pointini millest järgmiseni saamiseks visati kari tonte ette. Sai läbi joostud + taskulamp näkku näidatud. Suurema matsi koos ühega kõrvaldasin siis oli suht läbitav.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
BanTIIT
HV kasutaja

liitunud: 07.09.2005
|
22.02.2012 04:08:57
|
|
|
Paistab, et kõigil probleem sama koha juures kuulidega kus minulgi. Just peale seda välku saanud auguga puud. Tundub, et tolles levelis oli natuke väheke kuule jagatud ja kuna on ka mängu algus siis mängijad raiskavad rohkem kuule kui vaja sest skilli pole veel nii palju. Sama oli ka minul . Umbes 15x proovisin toda kohta - aga lõpuks siiski läbi sain. Keskendusin sellele, et enne ei tulista kui taskulambiga olen pimeduse eemaldanud ja kui tulistasin siis mitte mööda vaid ikka kõik kuulid otse kahe silma vahele Aega läks aga asja sai. Peale toda kohta pole kuulid enam probleem olnud
Mäng meeldib! Loodus ja kõik ümbritsev on nii ringi uitamist ja imetlemist väärt!
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Eimar
HV vaatleja
liitunud: 26.01.2009
|
22.02.2012 08:25:29
|
|
|
Sama koht sain aru, et tuleb ikka hoolikamalt kuule hoida ja iga lask loeb. Proovisin
sprint taktikat, kuid kasu ei midagi. Algul paar efektiivset dodge ja taskulambiga
taganemine toimis.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
22.02.2012 10:59:56
|
|
|
sprintimine on maha võetud kuna selle olemasolul võiks enamus kohti lihtsalt läbi joosta. vastased on suht aeglased enamasti ja natukenegi valgust näitad hakkavad aeglasemalt liikuma.
Endal oli see koht probleemiks hetkel kus olid seal pargis ja läksid mingi "vaate platformile" siis tatsasid metsast läbi ja üle silla minnes oli kohe valgustus. Seal kõrval pikniku alal oli vist mingi vanker. Läksid edasi siis tuli mingi puu alt läbikäik. Sealt saadeti vastu üks suurem jõmm + 3-4 väikest. Kuule jätkus 2 jaoks.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
22.02.2012 20:54:38
|
|
|
maha ei ole midagi võetud, millest sa räägid? see on iseenesest täitsa loogiline, et tüüp sprindib mingi 25m ära ja siis on vähm väljas...teil kõigil oleks kui mingite täiskampsunite ja kindageda metsas joosta üritaksite ja ise veel kirjanikud oleksite
aga point lihtsalt ongi selles, et need krdi tondid on piisavalt kiired, et saavad mehikese kätte ning klopivad surnuks, seega jooksmine lihtsalt ei toida siin mängus.
banTIIT, environment on kaunis küll, aga mida sa seal uitad? suhtkoht väga kindlalt ette määratud koridor ju paraku, üldiselt nagu kuskile kõrvale astuda ei ole
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
22.02.2012 21:24:08
|
|
|
Pidasin seda silmas, et gameplay osas on võetud vastu otsus, et tüüp ei sprindi eriti kaua. Ehk siis vastupidavus on suht olematu. Vastasel juhul võiks enamus alasid niisama läbi joosta kuna "lambide" kaugus on suhteliselt väikeste vahemaadega. Reaalselt peaks keskmine inimene palju pikema vahemaa ära sörkima kui antud tegelane. See tüüp ei suudaks kehalise kasvatuse tunniski hakkama saada sellise vastupidavusega. Aga savi, seal mängus ei saagi liduda ja sedasi ongi asi mõeldud.
Endale tundub, et gameplay ja "pinge" osas on isegi jooksmis kaugus natuke lühem kui tondid peale tulevad. Siis sisiuliselt ei saa enam üldse joosta ja peab taktikalisemalt asjale lähenema.
Levelid küll koridorid ei ole. Või kui on siis väga suured ja laiad koridorid. Kohati oli ikka asi nii lahmakas, et tatsasid tükk aega mingeid "põõsaid" uurima ja siis tatsa tükk aega tagasi. Osades kohtades isegi lasti valida 2 teed kus kaudu minna. Alguses olid jah kitsamad levelid aga seal lõppu poole tuleb ikka päris muljetavaldavad alad. Reaalsuse tunne tekib. Ei ole päris koridori shoooter. Tao mängu natuke edasi, seal antakse ikka päris kenad maastiku vaated ja saad ka enamik kohtades ise reaalselt ringi tatsata.
Osa leveleid meenutas HL2 EP2 kus oli kah päris suuri alasid kus ringi joosta. Ja kui nüüd mõelda reaalselt siis ega open world tüüpi ala sellele mängule eriti ei sobikski. Ühe kohapealt võib siunata et xbox ei vea välja (mida ta arvatavasti ei veakski) aga teise koha pealt on asi siiski rohkem selline "seriaali" maiguline kus on kindel story ja teekond. Alad on korralikud ja kõvasti suuremad kui 80% tänapäeva popp mängudes kus asjad on järjest piiratumad.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
22.02.2012 21:38:03
|
|
|
njaa, hea et rääkisid seda, siis vat tasub tõesti proovida isegi natuke edasi taguda kui hiljem asi koridorist natuke rohkem välja läheb
" Reaalselt peaks keskmine inimene palju pikema vahemaa ära sörkima" no see vend seal sörgibki lõpmatult pikka maad, aga sörk ja sprint on ju väga erinevad asjad. ma ise ei ole näiteks kaugeltki mitte mingi pikamaa jooksja, kuid samas väga tugevalt üle keskmise sprinter ja noh selline üldine kehaline vorm on ka ikka pigem üle keskmise, aga siiski ei suuda täie lauluga hirmus pikka maad sprintida. samas vahepeal kui vorm oli tõsiselt palju kehvem, ei jõudnud vast tõesti eriti üle 50 meetri järjest max speedi lasta...nii et minule tundub päris loogiline selline asi, nagu seal mängus on.
aga selles osas ma olen laias laastus nõus jah tegelt, et too mäng ei peagi tingimata mingi eriti open world olema, lihtsalt imestasin, et misasja või kuskohas mõned seal niiväga ringi uitavad. ega eks hiljem näeb siis, kas on mingit tuiamise ruumi rohkem
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
23.02.2012 11:22:56
|
|
|
ülimalt puised näoanimatsioonid rikuvad seda mängu korralikult, asi pole eriti usutav. aastal 2005 oleks ehk andeks andnud sellise mängu juures selle asja, kus story ja usutavus on põhiaspektid.
kaamera on üle vale õla. eluaeg mänginud mänge kus kaamera on teise õla pealt või keskel. alguses oli väga rõve, pärast natuke harjus ära. menüüs võiks olla valik mis vahetab õla ära.
story poole pealt... peategelane tundub ikka eriline asshole olevat. absull ei sümpatiseeri.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
23.02.2012 11:27:24
|
|
|
... mängu sees saab ju vahetada ära kumma õla peal kaamera on Ehk siis võid iga hetk vahetada ära keset mängu.
mängu kaamera on väga 5+ kuna mäng rõhutab seda, et su sihik on taskulamp. Ja kuidas sa taskulampi näeks kui sa vaataks tüübi selga. FOV vaja põhja keerata muidu on suht tunneli vaade.
näo animatsioonid... tea ei häiri. täitsa OK. LA Noire oli spooky ja kohati üle animeeritud - pingutatud (nagu iga lihas näos reageeris kohati üle iga asja peale).
Kuidas peategelane asshole on ? Mida ta siis valesti tegi
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
23.02.2012 11:31:51
|
|
|
ah et õla vahetuseks nupp lausa? hea.
peategelane tundub üks overreacting jerk. eks "kirjanikest" olegi sellist asja oodata.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
23.02.2012 11:34:30
|
|
|
kuidas ta üle reageerib? iga öö näeb mingit "jura" unes. Siis lambist tõmmatakse ta rajalt maha ja mingid tondid hakkavad kollitama. Siis kaob eit ära ja mingid tondid ajavad taga... kus osaas ta overacting jerk on? Tüübil on kogu aeg alguses WTF is this shit.
Jah, õlavahetus nupp on olemas.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
23.02.2012 11:39:14
|
|
|
ma räägin sellest mida ta cutscenedes tegema on pandud. ülepunnitatud reaktsioonid oma naisega rääkides (trükimasin), politseijaoskonnas jne.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
23.02.2012 11:41:59
|
|
|
DeTHiCa. kirjutas: |
ma räägin sellest mida ta cutscenedes tegema on pandud. ülepunnitatud reaktsioonid oma naisega rääkides (trükimasin), politseijaoskonnas jne. |
mängi mängu ja kuula mida räägitakse. loe kõike mida kirjutakse ja korja story papreid.
see doc oli M ja ajas jura. sai teenitud hoobi. tüübil on kirjaniku kramp ja ei suuda enam kirjutada... sunnitakse vägisi peale.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
23.02.2012 17:29:52
|
|
|
näo tekstuurid on väga head, animatsioonid see eest jah üsna kiviaegsed, aga ennast see küll eriti ei sega.
praegu vist mingit episode 2 mängin ja ausalt öeldes hakkab see mets juba ära tüütama ka, ega seal midagi väga huvitavat ei ole. ühes kohas kus sai natuke rohkem siis nö. ringi vadata, no vaatasin, aga midagi peale ILGE hunniku hundiraudade ei näinud see, et kõik nö. vastased on täpselt ühesugused, ühesuguste relvade ja nö. attack-stiiliga ning lausa meeletult nürilt ja labaselt scriptitud, on küll ikka päris fataalne letdown antud mängu puhul. mäng võiks siis juba rohkem veelgi keskenduda lihtsalt mingile storytellingule ja adventure'le kui et üritada olla miski äge 3rd person shooter
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
ahvilõust
Aeg Maha 2n

liitunud: 08.06.2005
|
23.02.2012 17:52:32
|
|
|
Kle miks see füüsika selles mängus nii mööda on? Kõnnin rahulikult vastu suurt palki ja see veereb eest nagu oleks pappist. Kas see siis nii raske normaalselt programmeerida? Krt juba HL2 ajal häiris täiega, kuid nüüd nii palju aega läinud ja asjad ikka samamoodi mööda.
Suht vähe veel mängitud ja seal metsas palkideni olengi veel vaid jõudnud. Vaenlased on väga nõmedalt tehtud spawnivad nagu selja taha koguaeg või krt teab. Seda näeb ka alles kui kirvega juba pähe saab.
_________________ Gdesainer
M: MSI RTX 3070 Gaming Trio |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
23.02.2012 18:19:01
|
|
|
vastased mängus:
Spoiler 
kirvega tüüp (loobib)
mingi kirkaga tüüp (loobib vist kah)
suure kirvega tüüp (tahab rohkem ammot ja valgust ja rohkem angu "tank")
hästi kiirelt ringi jooksev tüüp, ründab kiiresti ära ja põrutab edasi, suht tüütu eemaldada kuna ei saa valgust pikalt peal hoida
mootorsaega tüüp (kirvega tüübi upgrade, väga palju ammot näkku vaja lasta + valgust)
ühes kohas luukered
Linnu parved
Objektid kes natuke aega õhus värisedes sinu suunas lendavad, hävitatavad valgusega.
Rohkem vastaseid meelde ei tule hetkel.
Vähemalt on seal olemas füüsika mitte nagu enamik mänge tänapäeval kus kõik KÕIK asjad on kinni naelutatud. Hea näide oleks batman kus olid vaid nendel objektidel füüsika küljes mida reklaamiti. Ülejäänud olid pms tellised ühes tükkis. Endal ühtegi palki ei õnnestunud pikali joosta... ei leidnud ühtegi liikuvat vähemalt.
Enne kui vastane spawnib siis enamasti tuleb lühi "video" sellest. Saad kergelt nende löökide eest edukalt ära põigelda. Need "lendavad junnid" - ronid puu vms objekti taha ja vsio... ei ole ka neil mingit mõjuvõimu.
Kui mets ära tüütab siis on sitasti... tegevus toimub ju nn maakohas mis asub loodusliku ala lähedal. Ei kujutaks ette kui lambist visataks wake'i mingisse linna, siis kanalisatsiooni, siis club'i jne. Vanaaegne tööstuslik ala, maha jäetud, väike linn järve? kaldal. Kuhu tuli Alan Wake oma naisega puhkust pidama, et suure linna elust ja möllust eemale saada.
Ah ja metsale lisaks käib sinna juurde ka tamm vms jurakas. Pms yellowstone park vms map on seal, või mis pargi näol iganes see map maha viksitud on.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
|