Avaleht
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Klick Eesti AS (endine K-Arvutisalong) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Andium
HV veteran

liitunud: 16.08.2002




sõnum 11.02.2012 15:32:43 vasta tsitaadiga

dud66 kirjutas:
Andium kirjutas:

Kui on taitsa uus ja vigane, siis peavad nad valja vahetama arvuti voi raha tagasi. Kui moni vaiksem asi siis voivad osa vahetada. Naiteks kui toide on vigane,
See on mingi nende poolne looming, juu siis nad soetasid arvutid kusgailt x kohast, kus pole tehase poolset garantiid.


Kust kohast sa sellist jama võtad? icon_rolleyes.gif


Endal on koguaeg nii olnud.

_________________
Olen alati ühel arvamusel inimestega, kes minuga nõustuvad.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DesertFox
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2005




sõnum 11.02.2012 19:46:03 vasta tsitaadiga

Andium kirjutas:
dud66 kirjutas:
Andium kirjutas:

Kui on taitsa uus ja vigane, siis peavad nad valja vahetama arvuti voi raha tagasi. Kui moni vaiksem asi siis voivad osa vahetada. Naiteks kui toide on vigane,
See on mingi nende poolne looming, juu siis nad soetasid arvutid kusgailt x kohast, kus pole tehase poolset garantiid.


Kust kohast sa sellist jama võtad? icon_rolleyes.gif


Endal on koguaeg nii olnud.


Aga on ehk allikas tarbiakaitselehelt või riigiteatajast?

_________________
tihti nähakse pindu teise silmades, samas ei panda tähele, kui palk enda omas...
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dud66
HV veteran
dud66

liitunud: 20.08.2007




sõnum 11.02.2012 21:07:10 vasta tsitaadiga

Andium kirjutas:
dud66 kirjutas:
Andium kirjutas:

Kui on taitsa uus ja vigane, siis peavad nad valja vahetama arvuti voi raha tagasi. Kui moni vaiksem asi siis voivad osa vahetada. Naiteks kui toide on vigane,
See on mingi nende poolne looming, juu siis nad soetasid arvutid kusgailt x kohast, kus pole tehase poolset garantiid.


Kust kohast sa sellist jama võtad? icon_rolleyes.gif


Endal on koguaeg nii olnud.


Paraku on see vaid müügikoha õigus tulla vastu, kuna sellekohast kohustust vastavalt kehtivale seadusandlusele pole, samuti ei kehti see ka Internetipoest ostes, kuna tagastusõiguse eelduseks on siiski seadme korrasolu.

Asi kohe uus ja vigane - Ega müüja ei tea, kas sa kukutasid läpaka kohe maha, pidasid CD-rommi kohvihoidjaks või tõesti ongi tegu praagiga ja sellepärast saadetakse su uus ja kena läpakas remondivendade vaatamiseks ja tihti tehakse see ka seal kohe korda, kuna see on paratamatult tihti odavaim variant müügikohale ja seadusest tulenevalt on ka selline õigus

_________________
Kommenteerige kasutajaid, siis teavad teised ka mida oodata!
Kommentaarid: 54 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
OverBoost33
HV vaatleja


liitunud: 16.07.2003




sõnum 11.02.2012 22:03:36 vasta tsitaadiga

DesertFox.

Nali naljaks ,oma tellise ja rattaga aga mina rääkisin konkreetselt asjast, tellisin videokaardi tõesti üle 6 a tagasi, ettemaksu ei küsitud aga tellimine 3-4 päeva ja 2 nädala jooksul mil küsimas käisin öeldi sama varsti tuleb võtame teiega ühendust.

Klappide kohta sama teema võtame ühendust kui korras.

Nii et negatiivne kogemus minu poolt, sinna pole asja ka old samapalju aastaid.[/b]
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ToivoLep
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.05.2010




sõnum 11.02.2012 22:15:59 vasta tsitaadiga

Sellepärast mina isiklikult väldingi niipalju kui võimalik selliseid kaupluseid kus kliente idiootideks peetakse kelle ainus kohustus on € poetada millest 300% on kasum. Taas rõhutan, et kuidas saab olla võimalik saada 100% paremalt tuge müüjalt kes asub tuhandeid kilomeetreid eemal ja siin maarjamaal klient lihtsalt mynni saadetakse. Ma lihtsalt lähen pühaviha täis kui lausa mõtlen sellele jamale icon_razz.gif Ei, ma ei osta patareisid ega mälupulka ka enem meie elektroonika kaubitsejatelt thumbs_up.gif
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
OverBoost33
HV vaatleja


liitunud: 16.07.2003




sõnum 11.02.2012 23:23:16 vasta tsitaadiga

KLICKI vennad teavad sama palju kui minu 8a tütar ja tema teab rohkem.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RaleStinre
külaline






sõnum 11.02.2012 23:52:35 vasta tsitaadiga

OverBoost33, nõustun sinuga vähemalt Võru Klicki esinduse kohta.

Näide 1: Lähed küsima 4GB DDR3 ram- i. Müüja vaatab lolli näoga otsa, juhatab mind mingi leti juurde kus paar klotsi ddr2 ram- i ja jääb nõutult otsa vaatama: "Me varuosadega põhiliselt ei tegelegi."

Näide 2: Lähen vaatan uut läpakat, näen, et kõvaketta kiirust märgitud ei ole ja siis küsin kas ketta kiiruseks 5400 või 7200 ? Müüjad vaatavad nõutult otsa ja hakkavad kusagilt googlist infi välja kookima- müügis ainult 15 erinevat sülearvutit ja ei tea müüdava kauba kõige elementaarsemaid andmeid?

Näide 3: "Kas termopastat on teil?" -"Hetkel ei ole.", "Millal tuleb?" - "Ei tea.", "Missugused pastad on teil müügil olnud?" (kuna otsisin Võrust just Arctic MX3/4 pastat) Jälle see nõutult otsa vaatav pilk.

Eks tegelikult kõik need Klick- id, Elionid- olegi mõeldud rohkem sellejaoks, et lihtrahvale "odavaid juuste" pähe määrida hirmkalli hinna eest ja eks tööle võetakse sinna rohkem välimuse ja suhtlemisoskuse pärast mitte arvutialaste teadmiste pärast. (viimane lause osa käib ainult Klick- i kohta, mitte Elioni)
tagasi üles
ToivoLep
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.05.2010




sõnum 12.02.2012 11:24:25 vasta tsitaadiga

Kurimas, Klicki küll väimuse/suhtlemise pärast ei võeta - vähemalt Tallinnas. Ainus võimalus saab olla, et võetakse jube madala palgaga inimesi tööle.
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Motiv8
Kreisi kasutaja
Motiv8

liitunud: 11.07.2003




sõnum 12.02.2012 11:56:48 vasta tsitaadiga

ToivoLep kirjutas:
Kurimas, Klicki küll väimuse/suhtlemise pärast ei võeta - vähemalt Tallinnas. Ainus võimalus saab olla, et võetakse jube madala palgaga inimesi tööle.


Kui madal see palk siis on, et keegi eriti midagi teha ei taha?
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Andium
HV veteran

liitunud: 16.08.2002




sõnum 12.02.2012 18:43:21 vasta tsitaadiga

DesertFox kirjutas:

Aga on ehk allikas tarbiakaitselehelt või riigiteatajast?


Ei ole vajadust kunagi olnud tarbiakaitselehelt voi tiigiteatajast otsida neid.
On alati lihtsalt nendega raakimisest ning koik on ara lahendatud. Monikord olen pidanud viitama voi teavitama neile
tootja poolsetest tingimustest. Naiteks Dell toodete puhul on tavaliselt minul rahvusvaheline garantii ja Dell Monitoril oli
3 surnud pikslit. Naitasin firmale Dell garantii tingimusi ja vahetati kohe monitor valja.

dud66 kirjutas:

Paraku on see vaid müügikoha õigus tulla vastu, kuna sellekohast kohustust vastavalt kehtivale seadusandlusele pole, samuti ei kehti see ka Internetipoest ostes, kuna tagastusõiguse eelduseks on siiski seadme korrasolu.

Asi kohe uus ja vigane - Ega müüja ei tea, kas sa kukutasid läpaka kohe maha, pidasid CD-rommi kohvihoidjaks või tõesti ongi tegu praagiga ja sellepärast saadetakse su uus ja kena läpakas remondivendade vaatamiseks ja tihti tehakse see ka seal kohe korda, kuna see on paratamatult tihti odavaim variant müügikohale ja seadusest tulenevalt on ka selline õigus

ei ole nii. firma peab teostama ekspertiisi ja valja selgitama, mis tootel viga on. Kas tegemist on tehase praagi voi inimese poolt tehtud vargiga.
Kui lahed vihaselt karjuma siis koik saadavad sinu kohe pikalt. Olen nainud neid vihaseid kliente igalpool, kes tormavad sisse ja kukuvad karjuma. Kui viisakalt lahed raakima saab alati koik tehtud, ja monikord naen, et inimene pole padev siis kusin kohe kaupluse juhatajat.
Minul endal praegu meelde kull ei tule uhtegi negatiivset varki. Sai soetatud asuse eee arvuti Tigmast ning vahetati valja. acer arvutil oli klaveril midagi viga, vahetati klaver valja.
muidugi porandaalt kauplustest valdin ostmist.

_________________
Olen alati ühel arvamusel inimestega, kes minuga nõustuvad.


viimati muutis Andium 12.02.2012 18:47:12, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DesertFox
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2005




sõnum 12.02.2012 18:43:30 vasta tsitaadiga

Andium kirjutas:
DesertFox kirjutas:

Aga on ehk allikas tarbiakaitselehelt või riigiteatajast?


Ei ole vajadust kunagi olnud tarbiakaitselehelt voi tiigiteatajast otsida neid.
On alati lihtsalt nendega raakimisest ning koik on ara lahendatud. Monikord olen pidanud viitama voi teavitama neile
tootja poolsetest tingimustest. Naiteks Dell toodete puhul on tavaliselt minul rahvusvaheline garantii ja Dell Monitoril oli
3 surnud pikslit. Naitasin firmale Dell garantii tingimusi ja vahetati kohe monitor valja.


Ma pean silmas seda, et juriidiline õigus tagataskus on alati rohkem abiks kui kõva hääl või miljon võiksi ja peaksi. On asju lihtsalt, mis polegi kõigi jaoks õiglane ja see ongi erinevate seadustega reguleeritud.

_________________
tihti nähakse pindu teise silmades, samas ei panda tähele, kui palk enda omas...
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Andium
HV veteran

liitunud: 16.08.2002




sõnum 12.02.2012 18:49:25 vasta tsitaadiga

DesertFox kirjutas:

Ma pean silmas seda, et juriidiline õigus tagataskus on alati rohkem abiks kui kõva hääl või miljon võiksi ja peaksi. On asju lihtsalt, mis polegi kõigi jaoks õiglane ja see ongi erinevate seadustega reguleeritud.

taitsa nous. aga paljud tootajad ei jaga nendest juriidilistest oigustest ka midagi ja vastavad ei. Seega tuleb leida padevam inimene kellega raakida.

_________________
Olen alati ühel arvamusel inimestega, kes minuga nõustuvad.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
GTR
HV veteran
GTR

liitunud: 18.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.02.2012 02:02:42 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler


Sattusin siis sellise pildi otsa, huvitav...
Kommentaarid: 114 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 107
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vahur
HV Guru
Vahur

liitunud: 01.10.2006




sõnum 15.02.2012 12:12:14 vasta tsitaadiga

RaleStinre kirjutas:
Näide 2: Lähen vaatan uut läpakat, näen, et kõvaketta kiirust märgitud ei ole ja siis küsin kas ketta kiiruseks 5400 või 7200 ? Müüjad vaatavad nõutult otsa ja hakkavad kusagilt googlist infi välja kookima- müügis ainult 15 erinevat sülearvutit ja ei tea müüdava kauba kõige elementaarsemaid andmeid?

Läpakatel on erinevad konfiguratsioonid. Ei arva, et müüja peaks peast teadma mis ketas konkreetsel mudelil täpselt sees on. Ning kui müüja vastab sulle 7200 rpm, ning tegelikult on midagi muud, siis on jälle, et kas on raske tootja lehelt järgi vaadata enne kliendile vastamist.
Kommentaarid: 458 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 388
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
TREMAN
HV kasutaja

liitunud: 17.04.2005




sõnum 15.02.2012 12:19:58 vasta tsitaadiga

Üldiselt on enamus poodides nii: kui on 5400, siis pole kiirust kirjas. Kui 7200, siis üldjuhul on see ka kirjas.
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dud66
HV veteran
dud66

liitunud: 20.08.2007




sõnum 15.02.2012 19:28:11 vasta tsitaadiga

Andium, Loe korra uuesti läbi, mis ma kirjutasin...

"Kui on taitsa uus ja vigane, siis peavad nad valja vahetama arvuti voi raha tagasi" - no ei pea

_________________
Kommenteerige kasutajaid, siis teavad teised ka mida oodata!
Kommentaarid: 54 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
WAV
HV veteran

liitunud: 02.03.2010




sõnum 15.02.2012 21:31:24 vasta tsitaadiga

TREMAN kirjutas:
Üldiselt on enamus poodides nii: kui on 5400, siis pole kiirust kirjas. Kui 7200, siis üldjuhul on see ka kirjas.

7200 on enamasti just äriklassi ja performance klassi masinatel. Kuigi alati on ka erandeid.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 22.02.2012 20:53:26 vasta tsitaadiga

Eedeni Klicki vene aktsendiga müüja väärib preemiat, kiire ja konkreetne soovitus pärast lühikest vestlust. Suur pluss ka see, et ei olnud Euronicsi tunnet, kus lihtsalt kohe kargavad selga kui ole vähegi kallima toote juures icon_smile.gif
Tore, et on häid müüjaid leitud thumbs_up.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ewil-apple
HV kasutaja
ewil-apple

liitunud: 16.07.2011




sõnum 23.02.2012 00:34:24 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
Eedeni Klicki vene aktsendiga müüja väärib preemiat, kiire ja konkreetne soovitus pärast lühikest vestlust. Suur pluss ka see, et ei olnud Euronicsi tunnet, kus lihtsalt kohe kargavad selga kui ole vähegi kallima toote juures icon_smile.gif
Tore, et on häid müüjaid leitud thumbs_up.gif


Olen selle isikuga ise koos töötanud. Tegu on tõesti väga hea töötajaga. Saab täpselt aru, mida soovitakse ja on väga-väga abivalmis ja vastutulelik.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zumin
HV kasutaja

liitunud: 21.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.02.2012 21:59:51 vasta tsitaadiga

tõsine (ex)kartulisalongi pluss - hea suruõhk nomenklatuuris
miinus - peale selle ei ole nagu midagi osta icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 43
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
trioxide15
HV vaatleja

liitunud: 21.11.2008




sõnum 09.03.2012 15:36:28 vasta tsitaadiga

Suur mure Klickiga.
Ostsin seal Delli läpaka. Noh, tuli välja et kohe uuena oli asi vigane, aga kuna ma olin välismaal, siis ei saanud arvutit kohe tagasi viia (14p. tagastusõigus). Nüüd siis viisin arvuti remonti, 3 nädalat olin ilma läpakata (küsisin asendusarvutit ja konkreetselt naerdi välja mind-nemad sellist asja ei paku!!!), sain oma "uhiuue parandatud" arvuti kätte, rõõmsalt koju ja kasutama. Nüüd nädalaga selgeks saanud, et arvutil on täpselt samad vead nagu enne.USKUMATU lihtsalt. Nende sõnul vahetati emaplaat ja touchpad, tõsiselt lootsin et töötab arvuti, kuna nüüd jälle välismaale minek ja ilma arvutita ei saa.
Kuidas käituda?
Poodi tagasi minema ja kuukese jälle ilma läpparita istuma?
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ramm
Kreisi kasutaja
Ramm

liitunud: 04.10.2004




sõnum 09.03.2012 15:38:45 vasta tsitaadiga

trioxide15 kirjutas:

Poodi tagasi minema ja kuukese jälle ilma läpparita istuma?


Täpselt nii.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007




sõnum 09.03.2012 15:54:29 vasta tsitaadiga

trioxide15 kirjutas:
Suur mure Klickiga.
Ostsin seal Delli läpaka. Noh, tuli välja et kohe uuena oli asi vigane, aga kuna ma olin välismaal, siis ei saanud arvutit kohe tagasi viia (14p. tagastusõigus). Nüüd siis viisin arvuti remonti, 3 nädalat olin ilma läpakata (küsisin asendusarvutit ja konkreetselt naerdi välja mind-nemad sellist asja ei paku!!!), sain oma "uhiuue parandatud" arvuti kätte, rõõmsalt koju ja kasutama. Nüüd nädalaga selgeks saanud, et arvutil on täpselt samad vead nagu enne.USKUMATU lihtsalt. Nende sõnul vahetati emaplaat ja touchpad, tõsiselt lootsin et töötab arvuti, kuna nüüd jälle välismaale minek ja ilma arvutita ei saa.
Kuidas käituda?
Poodi tagasi minema ja kuukese jälle ilma läpparita istuma?
Kust on hakatud võtma kohapeal ostmise sutes 14p tagastuse pläma? Garantiisse! Ja kui seal korda ei suudeta teha, siis ümbervahetus või raha tagasi. Kuna Delli garantii on pikk, siis otsusta ise, kas saad sellisel kujul väljamaal temaga hakkama. Kuna arusaamine, et viga alles, võttis terve nädala, siis vist on viga väike või lausa oskamatust kasutamisest tingitud....
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
trioxide15
HV vaatleja

liitunud: 21.11.2008




sõnum 09.03.2012 15:57:47 vasta tsitaadiga

ostsin netipoest-sellest ka see 14 päeva.
No nagu näha, siis ei suudetud korda teha- võib peab seda protsessi veel mitu korda kordama?
Sama viga esines nädala jooksul alles nüüd esimest korda.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Motiv8
Kreisi kasutaja
Motiv8

liitunud: 11.07.2003




sõnum 09.03.2012 16:26:18 vasta tsitaadiga

Ramm kirjutas:
trioxide15 kirjutas:

Poodi tagasi minema ja kuukese jälle ilma läpparita istuma?


Täpselt nii.


tegelikult peaks olema nii, et teistkordselt sama veaga peaks saama, kas uue arvuti või isegi tagastada - loe seadusest kuidas see täpselt oli, kui tead oma õigusi oskad paremini küsida.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Klick Eesti AS (endine K-Arvutisalong) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.