kimi, Ja õhtusel katsel oli Loebiga sama aeg. Hirvonen sai juba +5,5.
Ott oskab ja suudab väga kiiret aega näidata, natukene kogemusi ja harjumist veel vaja. FÄNNE muidugi ka, Eesti lippe ei olnud katsetel täna sisuliselt üldse näha! Veidi oli Eesti rahvast, kuid vähe. _________________ Sounds?...
kimi, Ja õhtusel katsel oli Loebiga sama aeg. Hirvonen sai juba +5,5.
Ott oskab ja suudab väga kiiret aega näidata, natukene kogemusi ja harjumist veel vaja. FÄNNE muidugi ka, Eesti lippe ei olnud katsetel täna sisuliselt üldse näha! Veidi oli Eesti rahvast, kuid vähe.
... see eest usun, et suvel tuleb korralik eestlaste ränne soome rallile. See on melu, mida peab ise kogema/nägema.
Pealegi, minu andmetel toimub ralli sellel aastal Lahti ümbruses. Mis on ~200 km lähemal kui eelmistel aastatel.
võtas-uxu, kindlasti, kuid kui Markko veel sõitis, oli Eestlasi ikkagi mujal rallidel ka veidi rohkem. Olid ajad, olid majad. Loodan, et fänne on varsti rohkem näha ka rallidel mis meist kaugemal aset leiavad.
Melu on igalpool, ka siin Rootsis on see väga heal tasemel!
Stage description:
By Citroen Total World Rally Team co-driver Jarmo Lehtinen: “What makes this stage difficult is that this is last of the loop as always and this year in particular there will be so many people who have completely destroyed their tyres. Even though this stage is only 1.8 kilometres long, you can lose a lot of time. Last year a Group N car was quickest as he was the only one with studs left. One year we lost seven seconds to Sebastien Loeb there; another year we managed to beat him by 20 seconds. So it’s a short stage but very important.”
How the action unfolded:
Ott Tanak and Sebastien Loeb were equal fastest as day two of Rally Sweden was rounded off with a second visit to the Hagfors Sprint stage.
The first visit to the stage earlier today had seen Tanak claim a maiden World Rally Championship fastest stage time, but this evening Loeb equalled his pace as he continued his recovery drive after delays from a trip off the road, a spin and a puncture.
Citroen man Loeb's performance on the stage allowed him to edge ahead of Henning Solberg and end the day in sixth position, but for Tanak (Go Fast Energy Ford) - having lost nearly half an hour in incidents so far this weekend - only pride was at stake.
At the front of the field, Ford driver Jari-Matti Latvala's lead over Mikko Hirvonen stands at 23 seconds going into day three after the Citroen - which had little grip left on its tyres - dropped a couple of seconds on the very icy stage.
Petter Solberg was able to add half a second to his advantage over Mads Ostberg, meaning 11.1s now separates them in their battle to be third and top Norwegian.
Once again, drivers further down the order thrived on the short Hagfors stage, with Citroen's newcomers Nasser Al-Attiyah and Thierry Neuville third and fourth quickest, and Patrik Sandell showing well in fifth for MINI as he edged away from Martin Prokop in the battle for eighth.
Jättes Oti ainult kaheks minutiks teemast välja (mitte, et ta selleks võimeline ei oleks), kuid väga super stiilinäide jää-lume rajal sõitmisest Henning Solberg´i poolt Mitsubishi Lancer EVO WRC´ga (täpsemalt siis peaks see masin olema siis EVO 6.5). Kiirust selles kurvis ~170km/h.
-Kaivo-, ega kui inimene Otist või rallist midagi ei tea, siis postitabki sellise sisuga "kulda". Kaldun arvama, et selle postituse autor ise just saavutustega ei hiilga ning maailmas Eesti lippu kandes nime ei ole teinud.
Ott oskab sõita, Ott oskab kiiresti sõita, natukene on aega vaja veel <- ei väsi kordamast! _________________ Sounds?...
Just sai MTV3 Max pealt läbi. Krdi sommidel on vaid 1 miinus. Keskenduvad põhiliselt enda sõitjatele, teised enamuses välja lõigatud _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Minu meelest "uued" wrc-d ei ole ka päris nö "õiged" wrc-d. Asfaldi rallidel juba poole nõelasilma kurvi peal saab hoog otsa. Ja üldse kuidagi väga nõrgad tunduvad. Märtini ehitatud vertsu peal liikus Tänak ikka palju paremini, kui nüüd, isegi..
-Kaivo-, ega kui inimene Otist või rallist midagi ei tea, siis postitabki sellise sisuga "kulda". Kaldun arvama, et selle postituse autor ise just saavutustega ei hiilga ning maailmas Eesti lippu kandes nime ei ole teinud.
Ott oskab sõita, Ott oskab kiiresti sõita, natukene on aega vaja veel <- ei väsi kordamast!
Inimesed käivad seal nii sama trollimas, et hingelisi fänne närvi ajada
-Kaivo-,
2003 aastast alates olen iga aasta soome rallil käinud ja sinu mainitud jobusid mina seal kohanud ei ole.
Ära räägi sellest, millest sa s.ittagi ei tea
xps, Seleta mulle miks on viimased aastad superkuulus ouninpohja katse soome rallidel välja jäetud?
... sest autod on aretadud nii kiireteks, et sellel katsel on ohtlik sõita.
Alguses püüti ouni katse kaheks teha, et kiirus alla viia aga see eriti ei õnnestunud. Nüüd on mitu-mitu aastat see katse üldse välja kirjutatud!
xps kirjutas:
...... Märtini ehitatud vertsu peal liikus Tänak ikka palju paremini, kui nüüd, isegi..
Käisin saaremaa rallil Otti vaatamas ja mingit ulme head kiirust sellel vanal focusel küll polnud....
xps, Seleta mulle miks on viimased aastad superkuulus ouninpohja katse soome rallidel välja jäetud?
... sest autod on aretadud nii kiireteks, et sellel katsel on ohtlik sõita.
Alguses püüti ouni katse kaheks teha, et kiirus alla viia aga see eriti ei õnnestunud. Nüüd on mitu-mitu aastat see katse üldse välja kirjutatud!
xps kirjutas:
...... Märtini ehitatud vertsu peal liikus Tänak ikka palju paremini, kui nüüd, isegi..
Käisin saaremaa rallil Otti vaatamas ja mingit ulme head kiirust sellel vanal focusel küll polnud....
Sorry, sõnastasin valesti. Ega kiirust ongi raske hinnata, pidasin silmas rohkem "sujuvat" kurvi läbimist. Vanematel wertsudel ei tekkinud kordagi küsimust, et võimust või hoost jääks puudu ja nõelasilma kurvid läbiti ikka väga vaatemänguliselt. Tegelikult Sardiinias vaatasin juba, et uuemad wertsud nii sujuvalt enam ei sõida. Pea poole nõelasilma peal võtab auto sirgjoonelise trajektoori ja sõidab edasi.
Võibolla lihtsalt autode seadistus selline- et Loebi sõidustiili saaks maksimaalselt matkida vms, ei tea.
Novikov tegi hea sõidu. Tänakul jälle enesekindlusest puudu ?
Novikov on üldse terve ralli vältel päris hästi esinenud. Oti puhul võib praegu olla ka see, et testitakse erinevaid seadeid jms, sest mingit kohta sellel rallil küll võtta ei ole. SS18 on kaotust Latvalale 26,4 sek. _________________ Sounds?...
22. kiiruskatse (15,0 km): Ott Tänaku jaoks sai Rootsi ralli sellel katsel läbi, sest Ford lõpetas mootoriprobleemide tõttu töö. Õnnetu oli katse ka Petter Solbergile, kes lõhkus parema esirehvi ja kaotas üldarvestuse kolmanda koha katse võitjale Mads Östbergile. Rehviga oli jama ka Latvalal.
Autoralli MM-sarja teise etapi Rootsis võitis Fordi soomlasest esisõitja Jari-Matti Latvala 16,6-sekundilise eduga kaasmaalase Mikko Hirvoneni ees. Kolmas koht kuulus Mads Östbergile (+38,8).
"See on uskumatu. Neli aastat tagasi ma siin võidutsesin ja nüüd uuesti. Esimesel korral olin ma üldse kõige noorem rallivõitja läbi aegade, purustades oma kangelase Henri Toivoneni rekordi. On fantastiline tunne see uuesti võita!" rõõmustas Latvala.
Ford Fiesta WRC-l kihutava Ott Tänaku üle kivide ja kändude kulgenud võistlus Rootsi MM-rallil lõppes 22. kiiruskatsel, kus tema masina mootor üles ütles.
Kuigi Tänaku ja tema kaardilugejal Kuldar Sikul üldarvestuses midagi kaasa rääkida polnud, said nad enda nimele laupäeval ühe kiiruskatse võidu ning jagasid Loebiga sama trassi korduskatsel esikohta ka teise võistluspäeva õhtupoolikul.
Palju need Soome WRC ralli passid vms üldse maksavad? Vaatan, et olen puhkuse ajastanud samala ajale. _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Palju need Soome WRC ralli passid vms üldse maksavad? Vaatan, et olen puhkuse ajastanud samala ajale.
varemalt 50€, eelmine aasta oli 55€ ja käi kus tahad.
tsitaat:
Neste Oil Rally Finland 2012 - Route
Wednesday, August 1
SS Name Length Time
Qualifying Ruuhimäki 4,90 19.30
Thursday, August 2
SS Name Length TIme
Regroup, Lahti Harbour 30 min 16.00
SS 1 Koukunmaa 13,68 17.23
SS 2 Jokimaa 2,00 19.00
SS 3 Mynnilä 14,40 20.50
Service A 45 min 22.35
Friday, August 3
SS Name Length Time
Service B 10 min 6.30
SS 4 Urria 12,75 7.42
SS 5 Jukojärvi 22,33 8.39
Service C 30 min 10.05
SS 6 Mökkiperä 1 11,38 11.28
SS 7 Palsankylä 1 13,92 12.14
SS 8 Lankamaa 1 23,09 13.32
Service D 30 min 14.45
SS 9 Mökkiperä 2 11,38 16.08
SS 10 Palsankylä 2 13,92 16.54
SS 11 Lankamaa 2 23,09 18.12
SS 12 Killeri 20.00
Service E 45 min 20.30
Saturday, August 4
SS Name Length Time
Service F 10 min 7.00
SS 13 Surkee 1 14,90 7.56
SS 14 Leustu 1 21,50 8.54
Service G 30 min 10.07
SS 15 Surkee 2 14,90 11.18
SS 16 Leustu 2 21,50 12.16
Service H 30 min 13.29
SS 17 Ouninpohja 1 33,01 15.37
SS 18 Ouninpohja 2 (Power Stage) 33,01 18.00
Huolto I 10 min 20.03
Podium Jyväskylä, Paviljonki 21.00
SS kilometres 302,82
sellel aastal uuesti ouninpohja sees, mis on rallisõbra jaoks ülikarm laks....
.... kes käinud see teab millest on jutt.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.