Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Millises serveris ja miks hakkad mängima? |
PVP, sest ... (täpsustan teemas) |
|
42% |
[ 29 ] |
PVE, sest ... |
|
25% |
[ 17 ] |
RP, sest ... |
|
2% |
[ 2 ] |
RP-PVP, sest ... |
|
10% |
[ 7 ] |
Vahet pole, sest ... |
|
19% |
[ 13 ] |
|
hääli kokku : 68 |
|
autor |
|
Zanzhu
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.09.2009
|
09.02.2012 19:56:18
|
|
|
Pärast Ulduari on kõik olnud üks suur pettumus peale hc ragi, asc councili ja Sinestra. T11 oli veel OK starter raidiks nagu naxx 70 idee poolest oli aga edasi lihtsalt downhill. Kvaliteeti pole enam peale selle korra kui GC ütleb vanadele vanilla/tbc/ulduari bossfighte disaininud pässile kes Titani kallal nokitseb et tavai, tee üks normaalne bossfight mulle siia tieri mille internid kokku klopsisid.
Homme peaks uued kvartalinumbrid teada sama, eks näeb kuidas jõulud+yearly subs asja kergitasid.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
sten260
HV kasutaja
liitunud: 28.09.2009
|
10.02.2012 05:04:32
|
|
|
Zanzhu kirjutas: |
Uurib nõks rohkem ja laiendab oma rabid fanboy silmapiiri. No holy trinity, story ja hardcore exploremise mode 5manides, dünaamilised world evendid (world bossid!), all content is endgame content, reaalne siege weaponite süsteem ja siege damage battlegroundides (jah sa ei saa poolt WSG-d randomilt mortiiriga ära lamnmutada poja), äärmiselt balansis pvp, geari threadmilli pole, no sub fee, palju content patche, sidekicking, realm vs realm pvp, tasuta realm transferid, kuid kestvad world evendid mis ei ole phaasitud välja käputäie mängijate jaoks ja mis tegelikult ka muudavad maailma, suht normaalne mootor mis maxed out 1080p jookseb ka vanal raual jpm. Aga see oleks GW2 enda teema jaoks paras  |
Laena mulle ka oma ajamasinat.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
10.02.2012 11:13:56
|
|
|
Ei märganud toda Zanzhu GW2 kiidulaulu kuid üsna sarnaseid punkte olen näinud ka wow'i ning mitme teise MMO checklistis. Enne ei usu kui oma silmaga ära näen
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Zanzhu
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.09.2009
|
10.02.2012 11:39:29
|
|
|
Kui tahad oma silmaga näha siis checki Totalhalibuti videoid GW2 demost Gamescomil. Peaks kõik punktid ära katma.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
10.02.2012 11:48:53
|
|
|
Kui aega saan küll vaatan. Lihtsalt kõige enam kahtlust tekitavad nood "all content is endgame content" ning "äärmiselt balansis pvp" väited. Noid demo põhjal eriti hinnata ei saa ning wow'i või suvalise teise mängu näitel on teada, et tasakaal ei ole staatus vaid konstantne progress.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
10.02.2012 11:53:40
|
|
|
Zanzhu ja kui palju on neid MMOsid tulnud, mis PR'i seisukohalt on täielikud mängurite unistused... release päeval selgub aga, et pooled asjad on välja jäetud?
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
10.02.2012 11:55:54
|
|
|
... või on AoC laadsed, et starter area on viimase peal ning edaspidi pole questegi et leveldada?
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Zanzhu
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.09.2009
|
10.02.2012 12:30:48
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
... või on AoC laadsed, et starter area on viimase peal ning edaspidi pole questegi et leveldada?  |
Neil oli mingi ulme number dünaamilisi evente juba valmis mida tehes leveldadki. Sellist asja nagu starter area ja levelcap area vahet vähemalt expansionini pole.
eShelobik kirjutas: |
Zanzhu ja kui palju on neid MMOsid tulnud, mis PR'i seisukohalt on täielikud mängurite unistused... release päeval selgub aga, et pooled asjad on välja jäetud? |
Gamescomil oli neil pmst valmis mäng rahvale näidata ja need featuurid olid kõik juba sees. Ja kuidas WoW erinev on tüüpilisest PR bullshitist? Ma siiamaani ootan dance studiot, mounted aerial combatit, Caverns of Time raidi, Abyssal Maw raidi. Seda nimekirja ma võiks lõputult jätkata
Ho Ho kirjutas: |
Kui aega saan küll vaatan. Lihtsalt kõige enam kahtlust tekitavad nood "all content is endgame content" ning "äärmiselt balansis pvp" väited. Noid demo põhjal eriti hinnata ei saa ning wow'i või suvalise teise mängu näitel on teada, et tasakaal ei ole staatus vaid konstantne progress. |
PvP-s lükatakse kõik samale levelile ja "powerlevel" tõmmatakse tasakaalu. Kõigil pmst sama gear seljas ehk asju palju lihtsam balanssi ajada kui LOLvialofshadowprocgibbed! GW1-s oli pvp väga balansis, samad mehed teevad GW2-e. WoW-i pvp on alati olnud meeletult balansist väljas kuna PvE ja PvP on samatugevate skillidega ja geari saab ühest mängutüübist teise üle tuua. Meie roog kes sai oma oranzid noad kätte on täiesti naeruväärselt OP arenades. Lihtsalt pole võimalik PvE-d ja PvPd samaaegselt balnsseerida.
Kõik triljon dünaamilist eventi on sellised et kui oled ka maxed out ja lähed tegema kusagil starter area queste on nad sinu jaoks nõks kergemad kui õigel levelil olles aga ei oneshoti kõike mis silme alla jääb. Eks see on tõsine shift arusaamises et leveliga tuleb ulmelt powerit juurde ja levelcapis algb alles tõeline mäng kus grindid raide - leveldamine, story kogemine, world bossside nottimine ja exploremine on ju lollidele.
Mis viib selleni et ninjamist ja griefimist kui sellist GW2-s ei ole, kui sa isegi ei ole kellegagi partys ja aitad tal world dragonit/random rotti mättasse lüüa saate mõlemad oma rewardid ja sheerite xp-d. 5manides saavad kõik per boss oma loodikotikese kus midagi kasulikku sees. Veel pole teada kuidas rewarde scalema hakatakse et kui levelcapis lähed teed kusagil lvl 30 world eventi siis saad 20 copperit ja +1 stam püksid kogu efforti eest.
Sama värk on geari threadmilliga, kui WoWis orjad värkelt dinginud chari 2 päevaga 380+ ileveli peale ja siis kütad LFR-i kuni järgmise content patchini kus teed täpselt sama asja siis GW2s pidev geari refreshimine puudub, 5manid exploremise modes, mis pmst tähendab et dungeon ei ole koridor kus ühes otsas on portaal ja teises lõpuboss, annavad uut tüüpi relvi kui õigesti mäletan mis unlockivad uusi spelle.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
10.02.2012 12:57:45
|
|
|
Zanzhu kirjutas: |
Sama värk on geari threadmilliga, kui WoWis orjad värkelt dinginud chari 2 päevaga 380+ ileveli peale ja siis kütad LFR-i kuni järgmise content patchini kus teed täpselt sama asja siis GW2s pidev geari refreshimine puudub |
Tunnistan, et pole GW/GW2 mehaanikatega eriti kursis kuid vägisi tekib küsimus et mis präänikut rahvale pakutakse kui su jutust võib välja lugeda, et geari upgrademine on suhteliselt mõttetu tegevus kui kõik ühele pulgale skaleeritakse?
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Zanzhu
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.09.2009
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
10.02.2012 13:30:15
|
|
|
Ho Ho, GW on alati olnud PVP mäng, kus skill > gear. PVE on selline ... lisa küpsis.. GW2 ma oletan läheb sama teed, kätt pulsil pole küll hoidnud.
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
10.02.2012 13:43:41
|
|
|
Huvitav artikkel.
tsitaat: |
Firstly, there are rewards which expand your abilities. These include weapons, which determine five of the skills you have access to at any given moment, traits, which alter your skills or attributes in some way (these are being reworked as I write this, so we don't know exactly how they will be acquired), and slot skills (including elite skills), which fill your remaining five skill slots (acquired by earning skill points, at least at the time of writing). All of these things combined provide a significant amount of depth in terms of character builds which is great news for those who enjoy theorycrafting and experimentation. |
Esimese hooga jääb mulje, et sisuliselt lihtsalt on statside asemel "spellid" mida siis grindimisega arendad-parandad ning uusi hangid.
Muidugi oli räägitud ka kosmeetilise jura ning tiitlite kogumisest kuid senini pole säärane tegevus mind eriti huvitanud. Mõnes mõttes on vahel halb kui olen pigem praktilist nodi otsiv tont kui igasugu tilulilu mis kokkuvõttes muffigi ei mõjuta
Samas ärge saage valesti aru, ma ei ütle, et wow oleks perfektne ja GW2 saast. Pigem lihtsalt olen üsnagi skeptiline nonde väidete suhtes. Üsna sarnaseid asju on väitnud pea kõik mmo'd ning praktiliselt kõik on reaalselt andnud oluliselt vähemat kui lubati.
Keegi lahkem mode võiks selle GW jutu tegelt GW teemasse tõsta, see niigi poolenisti välja surnud seal ning saaks juttu põhjalikumalt edasi arendada.
eShelobik kirjutas: |
Ho Ho, GW on alati olnud PVP mäng, kus skill > gear. |
Teatud piirini kehtib see igas mmo's, ka wow'is.
Samas pvp jätab mind täiesti külmaks, seega vaikselt ikka loodan et mu sugusel oleks seal ka miskit teha. Kui ei siis tuleb vist oma "ideaalmängu" otsinguid jätkata.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
morfea
HV kasutaja

liitunud: 26.09.2005
|
10.02.2012 14:00:40
|
|
|
Härrased, see on siiski wowi thread...GW müügimees võiks oma müügimehe juttu kusagil mujal rääkida.
Kesiganes väidab, et MMO mängus(olgu see wow või mõni muu pela) on "äärmiselt balancis pvp" is so full of shit. Äärmiselt balanced pvp võiks olla näiteks...males:)
2011 wowi aasta kokkuvõte:
Q1 2011 - 600,000 subscribers lost
Q2 2011 - 300,000 subscribers lost
Q3 2011 - 800,000 subscribers lost
Q4 2011 - 100,000 subscribers lost
=>10, 200, 000 active subscriptions left
including 1, 000, 000 Annual Pass subscriptions.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
seeMees
HV vaatleja
liitunud: 20.10.2009
|
10.02.2012 14:39:15
|
|
|
morfea kirjutas: |
2011 wowi aasta kokkuvõte:
Q1 2011 - 600,000 subscribers lost
Q2 2011 - 300,000 subscribers lost
Q3 2011 - 800,000 subscribers lost
Q4 2011 - 100,000 subscribers lost
=>10, 200, 000 active subscriptions left
including 1, 000, 000 Annual Pass subscriptions. |
Subside arv on ju vaid üks osa nende aruandest. Üldiselt oli neil aasta 2011 ju üsnagi edukas.
Ja battle.net'i kasutab 50 miljonit inimest, st WoW on sellest vaid viiendik. Iga kasutaja pealt kukub Blizzardi kukrusse miski %.
Edit: Muide, Annual Pass'iga ei kaasne tegelikult mingeid repressioone (a la kandilise peaga sepp ilmub ukse taha jne), kui see katkestada. Lihtsalt jääd oma "tasuta" Diablo ja MoP beta accessist ning WoW lendavast hobesest ilma.
viimati muutis seeMees 10.02.2012 14:50:09, muudetud 2 korda |
|
tagasi üles |
|
 |
Zanzhu
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.09.2009
|
10.02.2012 14:56:18
|
|
|
Isiklikul tgasemel võid oma vanaema rünnata morfea.
Ajal, kus an ALATI WoW kõvasti subse kogunud (jõulud + uus content patch) õnnestus WoWil kaotada lausa 100k subsi. Ku isee on hea uudis siis ma ei kujuta ette mis veel halb uudis on. Q1 tulemused võivad väga halvad tulla.
Kui vaadata mis ajaks D3 reliisi plaanitakse ja et pandamania peaks peaks pärast seda tulema siis annual subsi rahvas peaks ikka sitaks õnnelik olema et saavad DS-i 8 kuud grindida ilma mingi uue contentita enne kui lootustki D3 saada oleks.
Mõni lahke mode võiks jah kogu selle GW2 jutu ümber tõsta.
Ho Ho kirjutas: |
Muidugi oli räägitud ka kosmeetilise jura ning tiitlite kogumisest kuid senini pole säärane tegevus mind eriti huvitanud. Mõnes mõttes on vahel halb kui olen pigem praktilist nodi otsiv tont kui igasugu tilulilu mis kokkuvõttes muffigi ei mõjuta
|
Jumalast nõus. Achi poindid, tiitlid ja minipetid ja muu sodi absoluutselt ei kõiguta. See ei ole content Aga kui devid suudavad luua olukorra kus eri relvade/skillide kombinatsioonid on nõnda kombineeritavad aj eri klasside spellid loovad fune combosid siis on maa ja ilm kraami theorycraftimiseks ja min-maximiseks.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Psych0
HV veteran

liitunud: 21.11.2004
|
10.02.2012 15:06:18
|
|
|
Minu arust võiks WoWis ära uuendada spellide/abilitite animatsioonid ja muud sellised karakteri 'liigutamised'.
|
|
Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
10.02.2012 15:06:47
|
|
|
Zanzhu kirjutas: |
Ajal, kus an ALATI WoW kõvasti subse kogunud (jõulud + uus content patch) õnnestus WoWil kaotada lausa 100k subsi |
Arvestades, et aasta tagasi kaotasid nad terve uue expansioniga oluliselt rohkem siis ütleks küll, et läks üsnagi edukalt seekord.
Zanzhu kirjutas: |
Aga kui devid suudavad luua olukorra kus eri relvade/skillide kombinatsioonid on nõnda kombineeritavad aj eri klasside spellid loovad fune combosid siis on maa ja ilm kraami theorycraftimiseks ja min-maximiseks. |
Seda küll kuid endiselt julgeks väita, et tüüpiline grind jääb endiselt alles. Lihtsalt grinditava nodi numbrid ja mõju mänguri tegelasele muudab "asukohta" gearilt charile endale
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
morfea
HV kasutaja

liitunud: 26.09.2005
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
gloom
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.07.2002
|
10.02.2012 18:06:42
|
|
|
Zanzhu kirjutas: |
Ajal, kus an ALATI WoW kõvasti subse kogunud (jõulud + uus content patch) õnnestus WoWil kaotada lausa 100k subsi. Ku isee on hea uudis siis ma ei kujuta ette mis veel halb uudis on. Q1 tulemused võivad väga halvad tulla.
|
Arvesta ka seda, et mis teised MMO-d samal ajal tegid/releasisid, ütleks et liigagi hästi läks WoWi jõuludel. Eriti pean silmas swtor-i. Samas inimesed tulevad vaikselt tagasi nüüd, kuna swtor on puhas sitt ning end-game puudub kui aus olla. Bosside mehaanika mis seal on disainitud 5 aastastele keyboard turneritele. 0 skill ja effort. Customer Support on ikka ka tase.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
Zanzhu
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.09.2009
|
10.02.2012 18:34:16
|
|
|
Swotr releasis nii hilja ja kahe nädalaga mis kuulus veel selle reporti sisse ei hakanud keegi veel oma WoW-i subse canceldama.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
xpander
HV veteran

liitunud: 24.10.2005
|
11.02.2012 13:46:59
|
|
|
see on tavaline e mõnda aega pärast uute mängude välja tulemist on rahvast vähem.. paari kuupärast on enamik tagasi.
kui veel warhammerit mängisin siis mäletan et oli Aioni tuleku ajal kuidas kõik jagasid oma parimad asjad mängus ära ja kirjutasid et "this game sucks, Aion is so much better" aga paari kuupärast olid samad näod tagasi ja kurtsid et kahju et asjad ära andsid jne...sama oli ka RIFTi tulekuga. ja sama on ka SWTOR'iga
_________________ Linux Gaming Videos: Xpander69 |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
bloodraven
HV vaatleja
liitunud: 17.09.2003
|
11.02.2012 18:21:49
|
|
|
Kaotasime p2ris palju olulisi m2ngijaid t2nu swotr'ile.. RBG gruppist l2ks ele shammy ..resto shammy.. Warrior tank.. Praegu puggime neid liikmeid ja rating on -100 punni juba..aga eks nad tulevad tagasi
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
-FoX-
HV Guru

liitunud: 26.04.2007
|
14.02.2012 12:24:33
|
|
|
Kas Raid finder otsibki ainult 2 raidi inimesi?
Ülejäänutesse pead ise grupi kokku saama?
_________________ Aita suve, söö lund! |
|
Kommentaarid: 365 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
3 :: |
306 |
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
14.02.2012 12:26:12
|
|
|
-FoX- kirjutas: |
Kas Raid finder otsibki ainult 2 raidi inimesi?
Ülejäänutesse pead ise grupi kokku saama? |
jah
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
LKits
HV Guru

liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
|