gan3b, vaata videotest, täielik NFS ju... alguses see C.A.R.S tundus normal olema aga nii kui sain teada, et NFS mootor... good luck with that one.. kõik masinad tunduvad käituma samamoodi nagu Shit2-s. _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Füüsika oli kohandatud Shift seeria jaoks ja minuteada kougitakse igasugu selline jama sealt välja. Ei saa sellepärast kohe jamaks tituleerida, et sama põhja peale üles ehitatud. Endal roolikasutamis võimalust hetkel ei ole ja klaveriga sõites ei oska midagi erilist kommenteerida kahjuks.
SinineSiil, idioot oled? Üks asi on graafika võtta aga teine asi on füüsika... CARS-is on näha, et füüsika on kopeeritud otse SHIT 2-st ja nüüd üritatakse tiba kohandada, mis on idiootsus. _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
gan3b, ma panin thumbdowni mootori poolest, Shit kahe mootor ei kõlba ühelegi simulaatorile. Eriti see füüsika seal...
Ma ei teeks nii kiireid ja ennatlikke järeldusi veel. Kindlasti ei ole pCARSi füüsika sama mis on Shift 2-s, seda võin ka oma kogemuse põhjal kinnitada. Masinad käituvad juba praegu erinevalt ja setupid mõjutavad käitumist pCARSis. Ma soovitan sul kindlasti ära proovida praegune alfa. Selle raha eest ei tohiks see üle jõu käiv olla. Üks asi mis mind paneb pCARS-i hetkel uskuma on see, et füüsikaga tegeleb selline mees nagu Eero Piitulainen, kes teadupärast lõi Richard Burns Rally-le füüsika. Ning see on üsna kõva argument hetkel. Teine üsna oluline argument on see, et devid kuulavad hoolega mida rahvas räägib ja tahab. Esmalt on muidugi veel vara öelda, sest projekt on üsna nooreke ja tooreke. Eks näis mis tulevik toob aga kindlasti ei kannaks ma asja hetke seisuga maha, selline lähenemine oleks küll liiga sinisilmne või lühinägelik
SinineSiil, idioot oled? Üks asi on graafika võtta aga teine asi on füüsika... CARS-is on näha, et füüsika on kopeeritud otse SHIT 2-st ja nüüd üritatakse tiba kohandada, mis on idiootsus.
Jumala möga jutt, võrdled simu ja mingit arkaad-junni _________________ Müüa HP Pavilion G series, lisainfo läbi postkasti.
www.iDrift.nl
#swag
bush, seda tean ise ka kuid asi lihtsalt tundub vale olema.. videote põhjal, eks viskan mingi hetk pilgu peale. _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
bush, seda tean ise ka kuid asi lihtsalt tundub vale olema.. videote põhjal, eks viskan mingi hetk pilgu peale.
Ära aja hülge ila suust välja. Videote põhjal järeldusi teha on küll eriti tobe ( a la, see et sa AC Rev kobalt pelasid ei tähenda sitta mängu), minul võttis algul ikka tublisti aega et üldse ring kirja saada. Asi on ikka väga simu ja juhitavust võrdleks kohati rFactoriga.
Ei märganud seda eelnevatel lehtede, kuulake mis häält see kauaoodatud Lotuse murumuna teeb, ulme lihtsalt, _________________ Müüa HP Pavilion G series, lisainfo läbi postkasti.
www.iDrift.nl
#swag
PlatoonSgtElias, kuna sul on "juunior" pakett, siis puudub sul ka uusim build Vahepeal mõned uuendused ka tulnud, mis siis sinu videos ei kajastu.
Spoiler
Build 121 (23/12/11, Team Member+)
Ariel Atom Mugen added
Belgian Forest track updates
Ariel Atom updates
California Raceway updates
Grass grip reduced
Known issues: Ultra shadows setting causes the game to crash with ATI(AMD) cards.
Build 119 (21/12/11, Senior Manager)
Adjusted more volumes
New Bathurst export
Build 118 (20/12/11, Manager+)
Fixed a DX9 performance issue with mipmap generation, used in Cubemaps. (Thanks to AMD for pointing this one out).
Provides 1-2% FPS speedup dependent on the reflection detail setting.
Player Vs Guest lap info page and gadgets added. Fixed problem with lap info panel displaying default 1:34.567 times in certain screen resolutions.
Adjusted volumes of turbo, tranny, backfires and splutters
Added subwave to exterior, added comp to rumbles interior and exterior; lowered delay mix for focus; boosted various levels, add subtel distortion dsp to on and off throttle for sat effect.
Build 117 (19/12/11, Senior Manager)
Add 'ULTRA' shadow detail level (DX11 only). This increases both shadow precision and resolution
Added Player Vs Guest Live Delta page. Drop any .dat file into CARS/Records/Guests folder and see additional Lap Info page. The live deltas displayed are for player's current track position vs the guest. Also: update delta display more frequently
Adding in attack parameter to the compression settings to allow make up gain to act as additional volume control boost
Build 116 (16/12/11, Team Member)
Added Live Delta tech. Live Delta displays a comparison of your lap vs your previous best lap at a particular track location. Now you can see as you drive the course where you gain and lose time vs your previous attempts. May not work for old PBs recorded before 12/12
Live Delta works on both the Current Vs Session and Current Vs Personal data screens and the information for each screen is tracked separately.
Live Delta data files are maintained in the CARS\Records folder.
Probable fix for the sector time message becoming sticky.
HUD Lap Info display default changed to show recent laps. Use TAB to cycle.
Updated save & load process for Live Deltas
Current vs Session may display an incorrect same value of 1:34:567 for all sectors. This is a known bug at certain (HD) resolutions.
New export of Bathurst
Changes for several cars audio to levels, compression curves and parameter settings, some minor crossfade changes, distortion dsp added
All Leonus cars audio - adjustments to levels and exhaust params
Car exhausts and impacts audio - adding in attack parameter to the compression settings to allow make up gain to act as additional volume control boost
Removed the Test Track from Time Trial mode.
Leonus F86: Revised engine heating/cooling so it runs around 110C instead of 165C.
Build 115 (15/12/11, Senior Manager)
Fix to start-up resolution sanity check to allow windowed triple screen rendering in Development builds
Reverted previous Event allocation update after finding an alternative/safer method to this
Caterham: Improved headlights WIP
Caterham: LODX springs fully animated
FormulaB: More forward seat motion
Build 114 (14/12/11, Senior Manager)
Allocate standard Event even if dataSize < eventSize
Build 113 (13/12/11, Manager+)
Fixed a few bugs in the leaderboards
Refined lap info comparison screen
Build 112 (12/12/11, Senior Manager)
Lap Info comparison screen code and data added. Cycle through the various lap and sector info displays, including Session, Personal, World best, Session vs Personal and Personal vs World, use TAB key by default but can be remapped in controller config.
Added HUD_Wait text to textDB
New export of Bathurst
Build 111 (9/12/11, Team Member+)
Increased MAX_SUPPORTED_BONES to 72 on 360. Fixed a missing mem file/line call on PC.
Run the new Predevice reset msg handler in the renderer's FreeDefaultPoolResources call.
Changed installer's logic when detecting older installs of the game. Clicking "no" now will allow to proceed with installation w/o attempting uninstall first
(will help those with corrupt/removed/moved installations and those wanting multiple installations)
Build 110 (8/12/11, Senior Manager)
Fixed some problems with loading and saving setups (incorrect value ranges for vehicles)
Autoload correct setup when entering tuning screens (particularly from the Events menu), where one is available
Fixed problem where two Caterhams could appear in the Quick Race vehicle selection menu after entering the Eurogamer event
Correctly unload physics participant when leaving the tuning screens via the mouse controller
Fixed a bug with stat jobs being inappropriately canceled
Store and retrieve sector times / on the server
Added default TAB button hooks to controllers and vehicle set for lap info cycling (not yet active)
Replaced tuning menu exit button event with applink
Build 109 (7/12/11, Senior Manager)
Ariel Atom - LODA interior mapping and texturing WIP 2
Ariel Atom - LODA interior mapped and textured. Minor mesh tweaks and smoothing done
Ariel Atom 3 - Interior texture. Initial check in
New Bathurst export
gan3b, füüsika peaks ikka sama olema nii, et pole hullu sellest atomist hetkel. _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Mõned vead videos mis mulle kohe ei sobi
* kõige odavam pakett on 10€ mitte $.
* mäng pole isegi beta, vaid alles pre-alpha.
* mäng nimetati ümber Project CARS-ks, nii et kui tuleb järgmisi videosid pole vaja seda lohisevat nime välja hääldada.
* enne oma fännbaasile video tegemist võiksid natukene eeltööd ka teha, seletada miks on kõik hetkel nii poolik jne. Esmapilgul tundub nagu sa ootasid juba täismängu sellest.
Tekkis ka küsimus, et kas sa hindad mängu füüsikat selle järgi, kui raske on autot juhtida? Sest vahepeal tundus nagu küll.
Ning lisaks veel see ka, et see kõik töötas sul üksiku GTX570 pealt, kuna SLI profiil ei tööta mängus veel, sellele on väikene poolik workaround, mis ei pruugi kindlalt parimat tulemust anda. Nimeta mängu executable ümber AFR-FriendlyD3D.exe -ks. _________________
Täitsa ok eelvaade asjast. Nokkida ju võiks saja asja kallal aga ühe õhtuga kokkupandud video kohta väga hea.
Vastused paarile küsimusele videos:
1. Millal on plaanitud mäng müüki lasta?
Plaanitud on 18 kuuline arendustöö, praeguseks ajaks võib mõned kuud maha kraapida ehk siis enamvähem 15 kuu pärast. Hetkeseis on pre-alpha ja see tähendab seda, et füüsika, graafika ja rääkimata muust tilu-lilust võib muutuda. Ühesõnaga buildide mängitavus võib kõikuda väga heast kuni täieliku kaoseni.
2. Kas rajad on laser skanneeritud?
Ainult mõned näiteks Brands Hatch, Oulton Park, Snetterton and Cadwell Park on praeguseks teada.
Lisada võiks veel niipalju, et Slightly Mad Studios meeskond ei ole ainult NFS Shift taustaga vaid lisaks GTR, GTR 2 ja GT Legends
Tänud HD tanelile video eest. Hakkab vaikselt sügelema juba, aga ootan parem mängu valmimist ikka. Vaja ju ennem rF2-e mängida ning seda eelmise põlvkonna graafikamootoril.
Siiski kergitaks mütsi Platooni ees, et mees võttis vähemalt kätte ja proovis asja järgi ning tegi ka väikese eelvaate nende jaoks kes näiteks asjaga üldse kursis pole. Muidugi alati saab asju paremini teha usun, et Tanel seda ka teeb.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.