Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Star Wars: The Old Republic märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 46, 47, 48  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 03.01.2012 15:37:31 vasta tsitaadiga

soomer kirjutas:
Kõik mis sul vaja 50 tasemele jõuda on teha läbi sinu kasutaja lugu ning mõned kõrval quest'id.


Sa level 10st kaugemale ka jõudnud oled? Mida kõrgemale jõuad, seda vähemaks sinu stoorit jääb ja korralik lugu asendub nüri grindiga. See, et mäng ei ütle sulle "mine tapa 10 siga", vaid sa jooksed platsile, tapad sea ja siis tuleb "bonus quest", ei tähenda, et sa ei peaks kümmet siga tapma.

soomer kirjutas:
SWTOR mäng tundub lähedasem olevat sinu tegelase jaoks suunatud looga tava RPG'na kui geneerilise mmo mänguna.


Miks siis 15 euri kuus küsitakse, kui tegu on RPGga?


soomer kirjutas:
Selles mängus on reaalselt 8 erineva sisuga kvaliteetset taustalugu mis kestavad tasemelt 1 kuni 50, mitte ei ole nagu WoW's: "Oh, jälleüks uus küla kus kohalikud elanikud tahavad et me nende jaoks väikesed tööd ära teeksin". WoW questid on suur hulk väiksemaid lugusid mis pole sinu kasutajaga eriti seotud, SWTOR'is on üks suur lugu iga klassi jaoks, mis keerleb otse sinu tegelase ümber.


Mis moodi küll ei ole eri planeetide lood just täpselt see, mida sa kirjeldasid? Sinu tegevus ei muuda mitte kui midagi ja kui sa lahkud planeedilt paar levelit hiljem, on kõik täpselt samasugune. Sinu Dark/Light otsused ei muuda midagi ja sinu questamine ei muuda ka midagi, sest TORis puudub phasing tech.


soomer kirjutas:

95% dialoogist on hääl-dialoog, ning on näga et väga palju rõhku on pandud dialoogi sisule. Eriti meeldib et sinu vastused on ka reaalse effektiga sinu tegelase ja kaaslaste jaoks (Social, Dark/Light, Companion affection)


"You have my attention", "I'm listening". Peale sajandat korda selle kuulmist su arvamus sellest müstilisest dialoogisügavusest hakkab üsna kiirelt murenema. Ja selle efekti kohta loe ülevalt. Sinu otsused ei mõjuta ega muuda mängumaailma mitte mingit moodi. Kõik on täpselt sama. Kõik on kosmeetiline.

soomer kirjutas:

See on minu isiklik arvamus aga see mäng on enamvähem perfektselt tehtud tasemete 1-49 jaoks. Lõppmängu sisu on veel lahtine, peab nägema kas on samal tasemel nagu WoW või mitte, aga eeldan et kui nad ülejäänud asjad nii õigesti tegid siis on suur lootus et ka see on korralikult läbi mõeldud.


icon_biggrin.gif Sa vist pole lugenud end game'i kohta? Tegu on testimata naljaga, kus bossid lihtsalt ei tööta, on bugged või lihtsalt ei saagi neid alistada, sest bossid deaggrovad 1% peal või kaovad lihtsalt ära ja mingit GMi tuge selles mängus loota ei ole. Parimad bossid on need, kes peale raidi alla laskmist tänu oma bugged mehhaanikale jooksevad nende ruumi sisse spawnimise portali juurde ja oneshotivad kõik läbi portali tulevad mängijad. Kvaliteetkraam.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kristoferr
HV Guru
Kristoferr

liitunud: 26.11.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.01.2012 15:59:58 vasta tsitaadiga

icon_biggrin.gif OK. Kadusid ostuplaanid ära. Kriban WoWi edasi ja ootan kannatlikult oma D3. icon_cool.gif
_________________
Liitu Binance'ga
Liitu Honey'ga
Kommentaarid: 257 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 209
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rasmer
HV kasutaja
rasmer

liitunud: 10.07.2005




sõnum 03.01.2012 16:22:54 vasta tsitaadiga

Scart hakkaski trollimisega kuidagi vaikseks jääma vahepeal. icon_lol.gif


MMORPG.com avaldas oma hinded.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Eints
Kreisi kasutaja
Eints

liitunud: 14.10.2003




sõnum 03.01.2012 17:23:56 vasta tsitaadiga

ja no otse loomulikult on Ahto City maas.... icon_evil.gif
Kommentaarid: 73 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mafia
HV veteran
Mafia

liitunud: 02.11.2005




sõnum 03.01.2012 17:46:48 vasta tsitaadiga

Loll jutt et bonuseid tegema peab, eriti siis kui sa kõik questid planeedil ära teed ennem kui uuele lähed. Ma nt teen kõik questid ära ja ka kõik bonused ja kui ma uuele planeedile jõuan olen ma recommended max lvl heal juhul, halvemal juhul üle selle ehk over leveled.
Ja bonus ei ole mingi eriline grindimine. Lisaks saab exp veel pvp, space battelite jms. Minu jaoks siiani, pole küll mingit grindi seal olnud, isegi bonuseid teed hea meelega. Omalajal Lineage 2, vot see oli grindimine. icon_biggrin.gif

_________________
Bawse
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
T6nu
HV vaatleja

liitunud: 31.08.2006




sõnum 03.01.2012 17:48:32 vasta tsitaadiga

eShelobik kirjutas:
alad on tühjad, pealinnas ringi jalutades näed vaevu teisi mängijaid. Maailm on suur ja võimas... aga tühi...ja elutu seda siis ka NPCde poolelt.
Jah, voice over questid on lahedad... tekitavadki RPG tunde, see ongi selle mängu ainus "äge" asi minu jaoks.

PvP on igav, kohe tõesti igav, WoWis BG grind on ka huvitavam peale 7a WoWi mängimist... RBG'sid/arena't ei hakka üldse mainima wowist.

Pealinnade asemel on SWTOR'is Fleet, mille kohta ei saaks öelda, et väga tühi on.

Juhiks ka tähelepanu, et mäng on alla kuu poelettidel olnud. Mitu Battlegroundi oli Vanilla WoW'is peale launchi?icon_razz.gif 7 aasta tweakimisega oleks SWTOR PvP ka ilmselt parem.
Enamus MMO'd launchivad toorikuna, mida hakatakse viimistlema ja asju juurde lisama ajapikku. Natuke vara maha kanda seda mängu.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madest
Kreisi kasutaja
madest

liitunud: 02.08.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.01.2012 17:51:51 vasta tsitaadiga

Ma ka boonuseid ja heroic uid ei tee kui just maini tehes ise täis ei tule. Ja kuutasu ma maksaksin hea SP stoori ja contenti eest ka kui edaspidi contenti juurde tuleb.
Lõpuks loeb ikkagi fun mis sul sellest mängust tekib.Ei tea kuidas teistel wow i mängijatel aga mina istusin viimasel ajal 15-45 minti ques (nii pvp kui instade puhul) et midagi teha arvestades et mul päevas võibolla 2h aega mängida siis jah swtor on atm rohkem fun.

tsitaat:
alad on tühjad, pealinnas ringi jalutades näed vaevu teisi mängijaid

Alad on instanced ... nurgas näed palju inimesi selles instancis on ja hea on et neid palju pole ka kuna ei viitsiks küll kellegagi võidu joosta questi täites.


viimati muutis madest 03.01.2012 17:55:08, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 03.01.2012 17:54:15 vasta tsitaadiga

T6nu kirjutas:
Enamus MMO'd launchivad toorikuna, mida hakatakse viimistlema ja asju juurde lisama ajapikku. Natuke vara maha kanda seda mängu.


Parandus: MMOd launchivad tänapäeval tootena, mille eesmärk on maha lükata miljon karpi, saada siis paar kuud veel 500k mängija kuust kuumaksu ning siis minna F2P.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xpander
HV veteran
xpander

liitunud: 24.10.2005




sõnum 03.01.2012 18:29:07 vasta tsitaadiga

ennustan et märtsiks on SWTORis 300-400k subscriberit (loe Star Warsi fänni) mängimas ainult.
lihtsalt panen märgi maha. siis hea vaadata kas läks täppi või mitte. hetkel tundub et peaks nii minema kuna kaua seda Single Player RPG mängu ikka mängida viitsid.

_________________
Linux Gaming Videos: Xpander69
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
soomer
HV vaatleja

liitunud: 07.05.2006




sõnum 03.01.2012 20:57:57 vasta tsitaadiga

See ei ole single player RPG, see on single player RPG kvaliteediga RPG MMO...

Jah mängumaailma tõesti ei muuda, aga minu jaoks on tähtis kui palju mulle dialoog meeldib. "You have my attention", "I'm listening" lauseid minu dialoogidest küll kindlasti ei leia. Ühtegi korda ei ole ma märganud et dialoogid midagi sellist kordaks. Rohkem on meelde jäänud fraasid nagu "please don't kill me", "Don't hurt me again", "Nooooooo".

Ma ei lenda ringi planeetide lugusid läbimas, ma läbin oma klassi pea lugu ning teen mõned kõrval questid läbi. lvl 34(50st) ning pole veel kordagi pidanud kusagil grindima.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ravenclaw
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.05.2004




sõnum 04.01.2012 10:19:15 vasta tsitaadiga

T6nu kirjutas:
eShelobik kirjutas:
alad on tühjad, pealinnas ringi jalutades näed vaevu teisi mängijaid. Maailm on suur ja võimas... aga tühi...ja elutu seda siis ka NPCde poolelt.
Jah, voice over questid on lahedad... tekitavadki RPG tunde, see ongi selle mängu ainus "äge" asi minu jaoks.

PvP on igav, kohe tõesti igav, WoWis BG grind on ka huvitavam peale 7a WoWi mängimist... RBG'sid/arena't ei hakka üldse mainima wowist.

Pealinnade asemel on SWTOR'is Fleet, mille kohta ei saaks öelda, et väga tühi on.

Juhiks ka tähelepanu, et mäng on alla kuu poelettidel olnud. Mitu Battlegroundi oli Vanilla WoW'is peale launchi?icon_razz.gif 7 aasta tweakimisega oleks SWTOR PvP ka ilmselt parem.
Enamus MMO'd launchivad toorikuna, mida hakatakse viimistlema ja asju juurde lisama ajapikku. Natuke vara maha kanda seda mängu.

täpselt minu mõtted, mäletan wowi algust suhteliselt hästi ja ei ütleks et see nüüd huipu viimistletud mäng oleks olnud. Võrrelda uut värskelt välja tulnud mängu ja 7 aasta viimsitletud mängu, minu arust võrdlust ei kannata. Vot kui poole aasta või aasta pärast on sama seis, ehk edasi minekut mitte mingis suunas ei ole siis võib sellist juttu hakata rääkima.
Ise olen küll mänguga rahul, sõbraga koos leveldame ja mingit grindimis tunnet pole küll tekkinud. Eks kindlasti annab palju juurde see kui palju sulle SW temaatika poolest meeldib. Mulle igastahes väga istub.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ottf
HV veteran

liitunud: 29.11.2005




sõnum 04.01.2012 10:46:39 vasta tsitaadiga

ükskõik mis mmo-l on tänapäeval väga raske turule tulla, isegi ulme viimistletud mängudel.
SW on väga hea mäng imo ja perspektiivi on meetritega.

mingisugune fpsmmo oleks vast järgmine big thing kuhu mass voolaks... lisaks ehk mängu ka muud skilli kui tab and buttonmash
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madest
Kreisi kasutaja
madest

liitunud: 02.08.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.01.2012 11:17:15 vasta tsitaadiga

ottf kirjutas:
mingisugune fpsmmo oleks vast järgmine big thing kuhu mass voolaks... lisaks ehk mängu ka muud skilli kui tab and buttonmash

Siiani küsimärk minujaoks miks nad Mass Effect stiilis "fps" i ei teinud imo oleks WIN olnud
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
soomer
HV vaatleja

liitunud: 07.05.2006




sõnum 04.01.2012 11:35:06 vasta tsitaadiga

Siin on video mis näitab millise kvaliteediga cinemaatilist dialoogi SWTOR pakub.

Tugev spoileri häire!
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eShelobik
HV Guru
eShelobik

liitunud: 01.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.01.2012 11:38:27 vasta tsitaadiga

Ravenclaw, wow'iga võrdlema ma seda mängu pole hakanud. WoW on lihtsalt klass omaette.

Aga minujaoks on suur probleem inimtühjus alades. See instanced jne värk on küll hea mängu tootjale aga üldiselt paras jura. Mis kasu mul on näha, et näe igas instas on 100 inimest, aga mina olen siin ikka üksi. Linnad on nii suured, et 100 inimest kaob sinna lihtsalt ära... NPCd on täiesti tuimad, seisavad kohapeal, mingit sisu neil pole.
Kommentaarid: 293 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 260
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 04.01.2012 11:56:40 vasta tsitaadiga

Meie esimene mängija lõpetas eile TORis kogu kättesaadava töötava contenti ja ajaliselt kulus selleks seitse päeva ja kaksteist tundi. Edasi on dailyde nühkimine, mittetöötavad raidid ja PVP, mis lihtsalt ei tööta tänu läägile ja ability delayle. Seega peaks iga normaalne mängur saama kõik tehtud veel enne esimese 30 päeva läbi saamist ja resubimise mõtet sellele mängule ei ole.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
JediMihkel
HV veteran
JediMihkel

liitunud: 28.10.2005




sõnum 04.01.2012 12:18:44 vasta tsitaadiga

Kiirustades tundub mõttetu ükskõik millise mängu eest maksta, rahulikult aegajalt, siis kestab ju kauemaks.
Lisaks extra contenti peaks juurde tulema ju?
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 04.01.2012 12:20:17 vasta tsitaadiga

JediMihkel kirjutas:
Kiirustades tundub mõttetu ükskõik millise mängu eest maksta, rahulikult aegajalt, siis kestab ju kauemaks.


Mis ajahetkest alates ei ole lvl50 saamine enam kiirustamine? Esimene nädal ehk oli, kolm nädalat peale release'i enam mitte nii väga.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eShelobik
HV Guru
eShelobik

liitunud: 01.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.01.2012 12:21:47 vasta tsitaadiga

JediMihkel kirjutas:
Kiirustades tundub mõttetu ükskõik millise mängu eest maksta, rahulikult aegajalt, siis kestab ju kauemaks.
Lisaks extra contenti peaks juurde tulema ju?


Defineeri rahulikult aegajalt. Kui ma olen mängu ostnud ja mängin seda õhtuti peale tööd ja 3 nädalaga olen kogu olemasoleva contenti läbi teinud... siis on midagi valesti. Paraku on see tänapäeva MMO releasede puhul kahjuks normaalne nähtus.
Kommentaarid: 293 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 260
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
soomer
HV vaatleja

liitunud: 07.05.2006




sõnum 04.01.2012 12:27:31 vasta tsitaadiga

Seitse päeva ning 12 tundi mängu aega?

seitse päeva ja kaksteist tundi mänguaega on 180 tundi. Selleks st see aeg kolme nädalaga läbida peaksid iga päev mängima 8+ tundi. See ei ole just eriti rahulik.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ravenclaw
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.05.2004




sõnum 04.01.2012 13:01:29 vasta tsitaadiga

Ma ise hetkel olen mänginud kahte Flashpointi aga esimene neist "Black Talon" oli vist nimi jättis küll hea mulje just selle pärast et seal ka stoori sees ja erinevat moodi oli võimalik läbida seda vastavalt mis otsuse sinu tegelane tegi. Teine "Hammer Fall" oli vist oli palju magedam see oli pigem selline et mine tapa kõik maha ja siis saad rewardi aga mis jällegi meeldis oli see et Silicing skilliga sai short cutte icon_smile.gif
Teiste Flash pointide kohapealt ei oska kaasa rääkida kui buggine või mitte toimivad nad on

Kuna ise pole mitu aastat WOWi mänginud aga siin oli juba juttu kuidas pvp võrreldes wowiga on ikka nii kehva. Lihtsalt huvi pärast äkki keegi toob välja mis seal wowi pvp-s siis nii palju paremat on?

tsitaat:
eShelobik
Ravenclaw, wow'iga võrdlema ma seda mängu pole hakanud. WoW on lihtsalt klass omaette.
see wowiga võrdlemise all ei pidanud sind silmas, lihtsalt jäi vastuse sisse icon_smile.gif
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madest
Kreisi kasutaja
madest

liitunud: 02.08.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.01.2012 13:03:22 vasta tsitaadiga

soomer kirjutas:
Seitse päeva ning 12 tundi mängu aega?

seitse päeva ja kaksteist tundi mänguaega on 180 tundi. Selleks st see aeg kolme nädalaga läbida peaksid iga päev mängima 8+ tundi. See ei ole just eriti rahulik.

+1

Ma mängin 3h õhtuti ja selline noliferi tunne on juba et peaks vahet pidama
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 04.01.2012 13:55:20 vasta tsitaadiga

Ravenclaw kirjutas:

Teiste Flash pointide kohapealt ei oska kaasa rääkida kui buggine või mitte toimivad nad on


Black Talon on fantastiline insta. Stoorit on korralikult, sündmused on põnevad ja asja flow on suurepärane. Kahjuks on BT ka ainus, mis sellega silma paistab. Ülejäänud on 99% ulatuses "cleari trash, tapa mingi arbitraarne boss ja korda kolm-neli korda ja siis vajuta Exit Area". Isegi mingit Fleetile naasmise animatsiooni ega sündmust ei ole, sa lihtsalt kivid peale viimase bossi tapmist tagasi Fleeti.

Ravenclaw kirjutas:

Kuna ise pole mitu aastat WOWi mänginud aga siin oli juba juttu kuidas pvp võrreldes wowiga on ikka nii kehva. Lihtsalt huvi pärast äkki keegi toob välja mis seal wowi pvp-s siis nii palju paremat on?


WoWil on üks omadus, mida pole suutnud korrata ükski MMO ega ilmselt ka suuda - see on ability ja character flow. TORis ei ole näiteks kellegi casti või channeled spelli interruptimine garanteeritult võimalik ehk sa vajutad oma interrupti, see "läheb läbi" ja vastane castib ikka oma spelli ära. Sest combatis on sees mingisugune "lääg" ja seda olukorras, kui ping serverisse on 60-70. Peaaegu kogu aeg on tunne, et mängid 300ms pingiga ja see muudab igasuguse skill-based PVP fantaasiaks. PVP on AOE-fest ja igasugune skill-based PVP kaob ära läägivasse shitstormi, mida sulle ekraanile paisatakse @ 10FPS, sest PVPs kukub mängu FPS väga paljudel mänguritel tagasi Pentium 1 aegse aktsepteeritud jõudluse kanti.

Sellest ability delayst või läägist on TORi foorumis ilmselt kõigi aegade suurim thread, mida ma olen eales kusagil foorumis näinud: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=119676

Lisaks veel see, et üsna tihti ja eriti sellisel "läägirohkel" ajahetkel ei käivitu sinu abilityd. Animatsioon mängitakse maha, ability läheb CDsse aga dämmi ei tule. Kui sa hakkad selle tõttu konkreetselt surema oma heroic queste tehes, hakkab see käima juba tõsiselt närvidele.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kristoferr
HV Guru
Kristoferr

liitunud: 26.11.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.01.2012 14:06:54 vasta tsitaadiga

Kui keegi müüb key´d siis pakkuge PS palun. Ootan õhtuni, siis otsin kuskilt poest.
_________________
Liitu Binance'ga
Liitu Honey'ga
Kommentaarid: 257 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 209
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
karvane
HV kasutaja

liitunud: 26.07.2004




sõnum 04.01.2012 14:06:55 vasta tsitaadiga

Ma vist tegin tiba valesti, sest alustasin BH'ga ja siis tekkis mõte, et niih, teeks sõpsiga tiba koos ka IA'd. BH jäi Alderaani algusesse, tegeles slicemisega, kuni see ära nerfiti ja siis agenti mängides avastasin, et jah.... replayability tiba kannatab, mängu stiil on teine ja isegi eelistan sniperi rolli, kuid maailmad on kõik tuttavad ja selline topelt läbimängimise teema tuli. Mul on selline keskmine OCD questide tegemisel ja üritab ka boonused ära teha, kui nad seal juba on. Lihtsalt kisub grindiks

Kui ma tatooineile jõudsin avastasin, et olin agentiga palju põhjalikumalt leveldanud, kui bountyhunteriga ning ei suutnud enam teist korda sama contenti läbi mängi, speedrunnisin class questi ja skippisin planeedi. Nüüd aga taas probleem,et kui oma BH'd tahan edasi leveldada, siis vaja taas planeet topelt läbi mängida.

Mis mulle meeldib on sõpsiga koos asju teha, õigete skillidega lihtsalt ujub läbi kõigest trashist kiiresti, ei ole mingit pinget ja saab chillida mõnusalt. Aga koguaeg ei leia aega, et koos leveldada või kui ühel jääb päev vahele, siis voilla üks teisest tükk maad ees.


Kas keegi ei taha teha eraldi toone, mida ainult koos leveldatakse? ala 2-4 tegelast voice võimalusega ning hakata nullist peale möllama, soovitavalt samal planeedil ka või siis oma esimene planeet ära teha ja siis järgmisel alustada täis tiimiga koostööd. soovitavalt PVP serveris ning põhipoint on, et koguaeg koos mängida, kui üks peab ära minema, siis ka teised switchivad oma muu tegelase peale. Mõte oleks, et on selline kindel kamp, kes alati koos leveldab ning hiljem juba PVP aladel ka koos vastaspoolt harassida icon_biggrin.gif

Ning enne kui keegi ütleb, siis ma tean, et see oleks keeruline korraldada, et alati oleks kõigil aega, kuid leveldamine peaks oluliselt kiiremini minema, kuna koguaeg kamp koos? Võiks näiteks ahto-sse republicu poolele teha midagi, puht seepärast, et nad eniveis vähemuses ja siis on kambaga ka hiljem pvp tasemel rohkem teha. On keegi huvitatud proovima?
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Star Wars: The Old Republic mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 46, 47, 48  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.