praegune kellaaeg 25.06.2025 15:19:36
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
elg234
HV vaatleja
liitunud: 04.11.2011
|
14.12.2011 20:48:18
|
|
|
Et olla arvutil tööl, peab väga tugev vaimne tervis olema
_________________ http://disney.eu/ |
|
tagasi üles |
|
 |
Q.
HV kasutaja

liitunud: 08.09.2009
|
14.12.2011 23:10:30
|
|
|
Keegi ITK's õpetatavast Infosüsteemide analüüsist ka rääkida oskab?
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
p2rn4
HV kasutaja
liitunud: 09.10.2004
|
15.12.2011 11:12:30
|
|
|
FR3AK kirjutas: |
Lihtsalt küsimus tekkis kui palju aineid saab üle kanda ja kas see on üldse mõttekas, sest kuna plaan minna tasulisele kohale, siis ei taha maksta ainete eest, mida olen juba läbinud. Samas võib olla nii, et it kolledžis on tase kõvasti kõrgem ja seega ei saa kutseka teadmistega edasistes ainetes hakkama. |
Lühidalt öeldes maksab ka õppeaine ülekandmine. 13€ võta taotlus ja 5€ iga ainepunkti eest.
Näiteks, kui kannad üle praktika (mis on 12EAP) siis peaksid maksma 13€ + 12*5=73€
Märkus: sa pead maksma võta taotluse summa ainult ühe korra, kui kannad mitu õppeainet korraga üle.
Järgmine taotlus (ütleme nii, et kui sa ei taha korraga kõik õppeaineid tasuda), siis peaksid taaskord maksma 13€.
ITK teisele kursusel saab õppima minna, kui ülekantavate õppeainete EAP-de summa ITK järgi oleks üle 45 EAP (ehk 75% nominaalõppest.)
Kui tahad ennast harida ja mitte väga hullu rabeleda mõttetuse pärast, siis soovitan minna ikka esimesele kursusele.
_________________ Good, better, best. Never let it rest. Until your good is better and your better is best. - Tim Duncan |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
 |
Aare0
HV vaatleja
liitunud: 16.01.2012
|
21.01.2012 16:59:23
|
|
|
Oskab keegi ennustada (kas on üldse võimalik), kui suur tuleb umbkaudu see aasta lävend RE kohale IT Kolledzisse, arvestades, et eelmine aasta oli see 4.672 ning enne seda kuskil 4,3 kandis (minu mäletamist mööda)?
|
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
21.01.2012 17:11:33
|
|
|
Sõltub väga suuresti kui keerukad saavad olema selle aasta riigieksamid ning nonde keskmine hinne.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
21.01.2012 17:22:25
|
|
|
Mina sain RE kohale 2010 sügis... lihtsalt proovisin SAIS'is ja võetgi kohe vastu... mis siis ikka, otsustasin siis mõnda aega jälle koolis käia... ei teagi mis keskmine hinne oli ilmselt alla nelja, 2005 aastal lõpetasin keskkooli ja lõputunnistusele siis seda vist ei märgitud, tunnistus üldse kuskile kadunud vist... ma ei saa aru mis värk siin on selle keskmise hindega on...
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
21.01.2012 17:48:20
|
|
|
Koolis antud hinded ei huvita absoluutselt mitte kedagi kuna need ei näita mitte midagi. Ainult eksamihinded loevad ning sõltuvalt erialast on eri eksamitel erinev kaal.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
21.01.2012 17:50:20
|
|
|
Matemaatika-füüsika-keemia ja üleüldse reaalala eksamid tulevad kasuks... ühiskonnaõpetusega võib tagumenti pühkida... kui matemaatika eksamit pole ette näidata, siis tuleb vist läbida katsed... kirjand on ka suht suva, peamine matemaatika-füüsika ja A-võõrkeel
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
Aare0
HV vaatleja
liitunud: 16.01.2012
|
|
tagasi üles |
|
 |
HellWalKeR
HV kasutaja

liitunud: 20.11.2006
|
22.01.2012 23:21:04
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Koolis antud hinded ei huvita absoluutselt mitte kedagi kuna need ei näita mitte midagi. Ainult eksamihinded loevad ning sõltuvalt erialast on eri eksamitel erinev kaal. |
IT Kolledžis on keska/kutseka keskmine hinne + mataeksam/100.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
23.01.2012 12:22:23
|
|
|
Hm, kas saan õigesti aru, et näiteks kui eksam 100 ja hinne viis siis saadakse kokku 105 punkti nende peale? Ei ütleks, et see väga suur mõju oleks.
Peamine põhjus miks ma väidan, et tunnihinne midagi ei näita on nood maakoolides genereerituid kullaga õpilased kes eksamitel jeli-jeli 60 punkti kokku saavad kui mõnes eliitkoolis on kolmed-neljad ja eksamid 90+.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
jt234
HV veteran

liitunud: 12.04.2005
|
23.01.2012 12:25:33
|
|
|
Sel juhul on hinne 5 + (100/100) = 6
_________________ Dima oli siin |
|
Kommentaarid: 130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
122 |
|
tagasi üles |
|
 |
Erti-Chris
HV vaatleja

liitunud: 23.07.2011
|
11.04.2012 12:18:09
|
|
|
kirjutan ka enda vaated siia, äkki mõni saab teada midagi uut või äkki aitab see post otsustada kellelgi või summutab miskit. eks igal inimesel ole omad tõekspidamised. loodan, et väga mööda ei pane teemast, see komme on mõnikord. ma tean, et see post ei lähe täpselt 1:1le kokku selle teemaga, aga kirjutan ta siiski
sul peab alati olema töö, mida sa armastad, aga samas peab ta ka olema tasuv, ehk tuleb teha trade-off nn "kui palju ma seda tööd armastan" ning "kui palju palka ma saan", see oleneb inimesest ning eks tuleb ise leida õige tasakaal kõige vahel. inimesed valivad eriala liiga kiirelt ja põikpäiselt, päris paljud kujutavad IT kohta miskit muud kui eelnev kogemus puudub või silmaring kipub väga väike olema. kui sa progremist ei armasta, siis läheb sul väga raske tööl käimisega ning enda motiveerimisega. oli mul neid tööpäevi mitu ja mitu kus ma lausa jooksin tööle, et progreda saaks ning öösel-magamise-ajal-genereerituid-lahendusi ellu viia.
kui mingi valik elus teha(millest oleneb päris palju), tuleks end enne kurssi viia, rääkida mitmete inimestega, see käib kõige kohta - kooli valik, eriala valik, etc. mina mäletan nii palju, et mu kursusel(~32 inimest) võibolla heal juhul 2% läksid progrejateks, 15% võibolla edasi arvuteid-komplekteerima ning servereid haldama ning ülejäänud(päris suur protsent!) kas siis loobusid või jätkasid mingi muu asjaga, mis ei seostunud ITga. TTÜl on nt lahtiste uste päevad ja neile võib ka tudengivarjuks minna, kus sa saad rääkida ~15 inimesega(ise kasutasin seda võimalust, sain palju parema pildi õpilastelt). üldiselt, kogemus on ikka ja jälle näidanud, et lahtised uksed/kooli kodulehe olev HYPE erinevad totaalselt sellest, mis reaalselt koolis toimub.(lahtised uksed on rohkem selle ideega, et 'tule meie kooli, me ruulime!')
edasi.. kõige kõvemad tegijad on need, kes on ISE varakult alustanud ning jälginud tavalist keskkool-ülikool teekonda, erandeid on mitmeid, selles pole kahtlustki. mul oli matemaatika puhta 2 umb 8nda lõpuks, paar lihtsalt kalkulatsiooni oligi siin see, et kui tahan täpselt sinna kooli kuhu tahan, siis pean ma matemaatika viie peale saama VÕI feilin lihtsalt, ja nii läkski.. iga päev 4 tundi tekstülesannete lahendamist(ning mitte tuima vaid süstematiseeritult), alustades SELLEST, et miks ruutvõrrandi valem üldse töötab ja kuidas üks inimene sellise komplekse väljanägemiseni jõudis, lõpetades tuletiste/integraalidega, (kutsekas sügasin kotte, naeratasin ja sõin jäätist - erilist vahet poleks olnud, keskkooli mate on sama)
igasugune ise-õppimine on tõepoolest alguses raske, eriti matemaatika ja programmeerimine, aga see on ka üks tähtsamaid asju - iseõppimine. mida varem sa selle omandad, seda parem sinule. võin nii palju öelda, et matemaatika on ikka kuradi lahe, esiteks sellepärast, et kõik kui tervik klapib omavahel, tihti sa ei pea midagi pähe jätma, sest see lihtsalt on loogiline.(a la miks tuletamine töötab nii nagu ta töötab etc.)
hetkel teengi väikest reklaami ning annan välja hea lehekülje, mis seletab kõike matemaatika kohta => http://tutorial.math.lamar.edu/
sul on olemas kordinaatteljestik, mingisugune kuubikuvõrrand, mis lõikab nii Y kui X telge ja sa saad seda võrrandit lihtsa vaevaga keerata 3D ruumiliseks kujundiks ja arvutada välja ruumala, pindala, etc.
või kasvõi kõige klassikalisem näide, sul on funktsioon antud kindlas vahemikus, kuidas sa summeerid kõik vahepealsed olevad väärtused kindlas vahemikus(eriti kui neid on infinite).. ja kuidas sa jõuad üldse integraalideni nullist?(kui nt integraale ei eksisteeriks - kuidas sa sinna saad),
ma usun, et sellised inimesed kellel on kõva matemaatiline background, suudavad olla rohkem kui programmeerija, kes võtab speci, tekitab sellest koodi. neid ei tahaks isegi programmeerijateks kutsuda vaid insenerideks, kes suudavad igasuguseid probleeme lahendada, alustades signaalide töötlemisest, erinevatest algoritmidest. kui keegi tuleb mu juurde, räägib, et ta tahab seadeldist, mille lükkad(mingi väike usb stick) läppari taha ning mis kohe annab sulle neti, siis ma ei lööks hambad risti vaid sul on piisavalt kogemusi, et teada ka riistvaralise poole peale, kuidas kõik töötab. KUIDAS asju integreerida üksteisega ning panna neid töötama kui tervikut. isegi, kui sul pole aimu, siis sul pole mingit probleemi researchi teha ja hakata asju kokku panema nullist.(a la WEpi kräkkimine läheb kiirelt)
sellesmõttes vast olen päri, et päris palju asju matemaatikast sa üldse ei kasutagi programmeerimises, aga see polegi TÄHTIS, kuivõrd mingi asja mõistmine veidi kõrgemal levelil kui lihtsalt 'a sellega saab seda lahendada', see kandub mõtlemisse edasi, kuidas sa asju näed. täpselt samamoodi näen ma hetkel neid microsofti fanboysi, kes teevad lõppkasutajatele päris kõvasi lahendusi aga nad tegelikult ei tea, mida nad reaalselt teevad, neil pole kogemust nii riistvaraga(iga progreja peaks sügavamalt sellega kokku puutuma!) kui süsteemilevelil olevate keeltega(C&asm). - aga kurat kah, neil polegi seda vaja, kui nad tahavad jääda poisikesteks,
hetkel muidugi näen seda nii, et kui sul on kõvem taust all, C&mata,riistvara(elektroonika isegi), siis sul on suur kontroll kõige üle, mida sa teed, sa funktsioneerid paremini kui programmeerija, see, mis keeles sa hiljem otsustad progreda, sellel pole mingit vahet, sa võid selle omandada 2 kuuga(ka sünteetilised trikid nt), no problemo.
ise ma õppisin elektroonikat ka mingil määral, 18 aastaselt panin enda RISC mikroprotsessori kokku, seda küll vaid simulaatoris, aga erilist vahet sel pole. mainin ka ära, et TTÜs on raamatukogu, kust võivad nii TTÜ õpilased kui ka teiste koolide õpilased raamatuid laenutada ning nende 4ndal korrusel on ikka väga kõvasi raamatuid(alustades algoritmiõpikutest nagu nt Thomas Cormen - introduction to algorithms 3) lõpetades mängude raamatutega(OpenGL and game programming).
võtsin siis raamatu, mis rääkis mikroprotsessoritest, nende optimiseerimisest, käsukonveieritest ning oi teab millest veel, midagi erilist ma ei mäleta, aga see on su alateadvuses, sa tunned end kohe targemana, sa viid suvalisi ühendusi palju paremini kokku. lugesin ta ära, ja panin kokku lihtsama mikroprotsessori koos assembleriga(kes näha tahab, võib slle kuskil mu blogist üles leida, äkki 2010 entry vm?!), ja võtsin uue raamatu.. ning UUE ja uue..(võrkude kohta, cisco introduction).. ja uue(openGL).. ja uue(introduction to algorithms - thomas cormen)..ja uue(steve skena - algorithms).. ja uue ja uue ja uue.. ja uue*20000000. tähtis on harjutused läbi teha, kohe kindlasti. (vaata laenutatuid raamatuid - kõik pole läbi loetud, kuid päris palju neist küll)
Spoiler 
1. kirje 52-st
AUTOR Booch, Grady.
PEALKIRI The unified modeling language user guide / Grady Booch, James
Rumbaugh, Ivar Jacobson.
ILMUNUD Reading (Mass.) [etc.] : Addison-Wesley Longman, c1999.
SEERIA The Addison-Wesley object technology series.
2. kirje 52-st
AUTOR Skiena, Steven S.
PEALKIRI The algorithm design manual / Steven S. Skiena.
ILMUNUD [Santa Clara (Calif.)] : Springer - TELOS, 1998.
3. kirje 52-st
AUTOR Kiho, Jüri, 1941-
PEALKIRI Algoritmid ja andmestruktuurid / Jüri Kiho ; Tartu Ülikool,
arvutiteaduse instituut.
TRUKIKORDUS 3., parand. ja täiend. tr.
ILMUNUD Tartu : Tartu Ülikooli Kirjastus, 2003 ([Tartu : Greif])
4. kirje 52-st
AUTOR Skiena, Steven S.
PEALKIRI Programming challenges : the programming contest training
manual / Steven S. Skiena, Miguel A. Revilla.
ILMUNUD New York [etc.] : Springer, c2003.
SEERIA Texts in computer science.
5. kirje 52-st
AUTOR Goodrich, Michael T.
PEALKIRI Algorithm design : foundations, analysis, and internet examples /
Michael T. Goodrich, Roberto Tamassia.
ILMUNUD New York : Wiley, 2002.
6. kirje 52-st
AUTOR Silberschatz, Abraham.
PEALKIRI Operating system concepts / Abraham Silberschatz, Peter Baer
Galvin, Greg Gagne.
TRUKIKORDUS 6th ed.
ILMUNUD New York (N.Y.) : Wiley, c2003.
7. kirje 52-st
AUTOR Pólya, György, 1887-1985.
PEALKIRI Kuidas seda lahendada / G. Pólya ; [inglise keelest tõlkinud Ülo
Kaasik]
TRUKIKORDUS [2.], täiend. tr.
ILMUNUD Tallinn : Valgus, 2001 ([Tallinn] : Ühiselu)
8. kirje 52-st
AUTOR Järvik, Jaan, 1939-
PEALKIRI Elektrotehnika alused : loengukonspekt. [I osa] / Jaan Järvik ;
Tallinna Tehnikaülikool, elektrotehnika aluste ja
elektrimasinate instituut.
ILMUNUD Tallinn : [Tallinna Tehnikaülikool], 2010.
ILMUNUD Harjumaa.
9. kirje 52-st
AUTOR Lay, David C.
PEALKIRI Linear algebra and its applications / David C. Lay.
ILMUNUD Reading (Mass.) [etc.] : Addison-Wesley, c1994.
SEERIA Addison-Wesley world student series.
10. kirje 52-st
AUTOR Comer, Douglas E.
PEALKIRI Essentials of computer architecture / Douglas E. Comer.
ILMUNUD Upper Saddle River (N.J.) : Pearson/Prentice Hall, c2005.
11. kirje 52-st
AUTOR Hart, Johnson M., 1944-
PEALKIRI Windows system programming / Johnson M. Hart.
TRUKIKORDUS 3rd ed.
ILMUNUD Boston [etc.] : Addison-Wesley, 2005.
12. kirje 52-st
AUTOR Dumas, Joseph D.
PEALKIRI Computer architecture : fundamentals and principles of computer
design / Joseph D. Dumas II.
ILMUNUD Boca Raton [etc.] : CRC Press, 2006.
13. kirje 52-st
AUTOR Anton, Howard.
PEALKIRI Elementary linear algebra : applications version / Howard Anton,
Chris Rorres.
TRUKIKORDUS 8th ed.
ILMUNUD New York [etc.] : Wiley, c2000.
14. kirje 52-st
AUTOR Clements, Alan, 1948-
PEALKIRI The principles of computer hardware / Alan Clements.
TRUKIKORDUS 3rd ed.
ILMUNUD Oxford [etc.] : Oxford University Press, c2000, 2004.
15. kirje 52-st
AUTOR Hearn, Donald.
PEALKIRI Computer graphics with OpenGL / Donald Hearn, M. Pauline Baker.
TRUKIKORDUS 3rd ed.
ILMUNUD Upper Saddle River (N.J.) : Pearson Education International/
Prentice Hall, c2004.
16. kirje 52-st
AUTOR Ganeri, Anita.
PEALKIRI Uimastid / Anita Ganeri.
ILMUNUD [Tallinn] : Egmont Estonia, 2000 ([Tallinn : EVG Print])
SEERIA Pidepunkt.
17. kirje 52-st
AUTOR Tanenbaum, Andrew S., 1944-
PEALKIRI Operating systems : design and implementation / Andrew S.
Tanenbaum, Albert S. Woodhull.
TRUKIKORDUS 2nd ed.
ILMUNUD Upper Saddle River (N.J.) : Prentice Hall, c1997.
18. kirje 52-st
PEALKIRI Matemaatika riigieksamid ...-... : lahendused, vastused / Aavo
Lind ; toimetanud Sirje Soosalu.
ILMUNUD Tallinn : Ilo, 2006-
ILMUNUD Tallinn.
19. kirje 52-st
AUTOR Gates, Bill, 1955-
PEALKIRI Teel tulevikku : täiendatud ja ajakohastatud väljaanne / Bill
Gates koostöös Nathan Myhrvoldi ja Peter Rinearsoniga ; [tõlge
inglise keelest: Tiina Agur]
ILMUNUD [Tallinn] : Eesti Entsüklopeediakirjastus, 1998 (Tallinn :
Pakett)
20. kirje 52-st
AUTOR Horvath, Ralph.
PEALKIRI Introduction to microprocessors using the MC6809 or the MC68000 /
Ralph Horvath.
ILMUNUD New York (N.Y.) [etc.] : McGraw-Hill, c1992.
SEERIA McGraw-Hill series in electrical and computer engineering.
Computer engineering.
21. kirje 52-st
PEALKIRI Majanduse ABC / Andres Arrak, Raul Eamets, Toomas Karm... [jt. ;
eessõna: Andres Arrak]
TRUKIKORDUS 3. tr.
ILMUNUD Tartu : Avatar, 2002 ([Tartu] : Greif)
22. kirje 52-st
PEALKIRI Majanduse algkursus : õpik keskkoolile / Uku Alakivi, Andres
Arrak, Raul Eamets... [jt.] ; "Eric"
ILMUNUD Tallinn : Avita, 1994 (Rapla : Ramona)
23. kirje 52-st
AUTOR Olenko, Katrin.
PEALKIRI Ühiskonnaõpetus : gümnaasiumiõpik / Katrin Olenko, Anu Toots.
ILMUNUD Tallinn : Koolibri, 2005 ([Tartu : Greif])
ILMUNUD Harjumaa.
24. kirje 52-st
AUTOR Searle, John R., 1932-
PEALKIRI Mind : a brief introduction / John R. Searle.
ILMUNUD New York ; Oxford : Oxford University Press, 2004.
SEERIA Fundamentals of philosophy series.
25. kirje 52-st
PEALKIRI Psühholoogia gümnaasiumile / [Jüri Allik, Riina Häidkind, Jaanus
Harro ... jt.]
ILMUNUD Tartu : Tartu Ülikooli Kirjastus, c2002 (Tartu : Tartu Ülikooli
Kirjastuse trükikoda)
26. kirje 52-st
AUTOR Erelt, Tiiu, 1942-
PEALKIRI Eesti ortograafia / Tiiu Erelt.
TRUKIKORDUS 4., täiend. tr.
ILMUNUD Tallinn : Eesti Keele Sihtasutus, 2005 ([Tallinn] : Pakett)
ILMUNUD Harjumaa.
27. kirje 52-st
AUTOR Odom, Wendell.
PEALKIRI CCENT/CCNA ICND1 official exam certification guide / Wendell
Odom.
TRUKIKORDUS 2nd ed.
ILMUNUD Indianapolis (Ind.) : Cisco Press, c2008.
28. kirje 52-st
AUTOR Kallast, Maaja.
PEALKIRI Oh ajad, oh kombed : [käitumisest] / Maaja Kallast ;
[illustratsioonid: Rein Lauks]
ILMUNUD Tallinn : Koolibri, 1995 (Tartu : Greif)
29. kirje 52-st
PEALKIRI Introduction to algorithms / Thomas H. Cormen, Charles E.
Leiserson, Ronald L. Rivest, Clifford Stein.
TRUKIKORDUS 3rd ed.
ILMUNUD Cambridge (Mass.) ; London : MIT Press, c2009.
30. kirje 52-st
AUTOR Carnegie, Dale, 1888-1955.
PEALKIRI Kuidas võita sõpru ja mõjustada inimesi / Dale Carnegie ;
[eessõna: Anti Kidron ; kaanekujundus: Endel Palmiste]
TRUKIKORDUS [Taastr.]
ILMUNUD Tallinn : Perioodika, 1991 (Tallinn : Tallinna Raamatutrükikoda)
31. kirje 52-st
AUTOR Herneck, Friedrich.
PEALKIRI Albert Einstein : [elukäik ja teadustegevus] / Friedrich
Herneck ; saksa keelest tõlkinud [ja ka järelsõna] I. Piir.
ILMUNUD Tallinn : Valgus, 1982 (Tallinn : Ühiselu)
SEERIA Elulood.
32. kirje 52-st
AUTOR Ekerwald, Carl-Göran.
PEALKIRI Voltaire - elu ja mõtteviis / Carl-Göran Ekerwald ; [tõlkinud
Kadi Kõiv]
ILMUNUD [Tallinn] : Odamees, c2003 ([Venemaa])
33. kirje 52-st
AUTOR Õunapuu, Toom, 1943-
PEALKIRI Eksamikirjand kui niidirull / Toom Õunapuu.
ILMUNUD Tallinn : Koolibri, 1998 (Tallinn : Tallinna Raamatutrükikoda)
SEERIA [Keelemetoodiliste pisiraamatute sari ; 1]
34. kirje 52-st
AUTOR Mitchell, Margaret, 1900-1949.
PEALKIRI Tuulest viidud / Margaret Mitchell ; inglise keelest tõlkinud
Ester Heinaste.
ILMUNUD Krakov : Mediasat Poland ; [Tallinn : Eesti Päevaleht
(levitaja)], c2008.
SEERIA Eesti Päevalehe romaaniklassika ; 66.
35. kirje 52-st
PEALKIRI Euroopa naerab / [koostanud Allan Espenberg ; toimetanud Krista
Leppikson ; kujundanud Villu Koskaru]
ILMUNUD [Tallinn] : Tammerraamat, c2008 ([Tartu] : Greif)
ILMUNUD Harjumaa.
36. kirje 52-st
AUTOR Tolstoi, Lev, 1828-1910.
PEALKIRI Lev Tolstoi tarkuseraamat / inglise keelest tõlkinud Tiiu
Piller ; [eessõna: Paul Rosenzweig]
ILMUNUD [Tallinn] : Ersen, c2004 ([Tallinn] : Ühiselu)
ILMUNUD Harjumaa.
37. kirje 52-st
AUTOR Kask, Märt.
PEALKIRI Füüsika ülesannete kogu gümnaasiumile / Märt Kask, Madis Reemann.
TRUKIKORDUS 2. ümbertööt. tr.
ILMUNUD Tallinn : Koolibri, 1997 ([Tartu] : Greif)
38. kirje 52-st
AUTOR Kuperjanov, Andres.
PEALKIRI Eesti taevas : uskumusi ja tõlgendusi / Andres Kuperjanov.
ILMUNUD Tartu : A. Kuperjanov : Eesti Folkloori Instituut [levitaja],
2003 (Võru : Võru Täht)
ILMUNUD Tartumaa.
39. kirje 52-st
PEALKIRI Füüsika X klassile. 2. osa, Soojusõpetus / Jaan Susi, Lootus
Lubi.
ILMUNUD Tallinn : Koolibri, 1996 (Tallinn : Tallinna Raamatutrükikoda)
40. kirje 52-st
AUTOR Esposito, Dino.
PEALKIRI Programming Microsoft ASP.NET 2.0 core reference / Dino
Esposito.
TRUKIKORDUS 2005 ed.
ILMUNUD Redmond (Wash.) : Microsoft Press, c2006.
41. kirje 52-st
AUTOR Schildt, Herbert.
PEALKIRI C# 2.0 : the complete reference / Herbert Schildt.
TRUKIKORDUS 2nd ed.
ILMUNUD New York [etc.] : McGraw-Hill/Osborne, c2006.
42. kirje 52-st
PEALKIRI Microsoft C# language specifications / Microsoft Corporation.
ILMUNUD Redmond (Wash.) : Microsoft Press, c2001.
43. kirje 52-st
AUTOR Kerem, Kaie, 1945-
PEALKIRI Mikro- ja makroökonoomika põhikursus / Kaie Kerem ja Mare
Randveer.
TRUKIKORDUS 2., täiend. tr. koos harjutusülesannete koguga.
ILMUNUD Tallinn : [CAD-süsteemid], 2000 ([Tallinn] : Infotrükk)
44. kirje 52-st
PEALKIRI Mikroökonoomika ülesannete ja harjutuste kogu / koostaja Mare
Randveer ; [toimetanud Raissa Kokkota]
TRUKIKORDUS 3., parand. ja täiend. tr.
ILMUNUD [Tallinn] : Külim, c2006 ([Tallinn : Tallinna Raamatutrükikoda])
ILMUNUD Harjumaa.
SEERIA Majandusraamat ; 2-04.
45. kirje 52-st
AUTOR Kiyosaki, Robert T., 1947-
PEALKIRI Rikka isa teejuht investeerimisel : millesse rikkad
investeerivad, kuid vaesed ja keskklass mitte / Robert T.
Kiyosaki, Sharon L. Lechter ; [tõlkinud Siiri Sau ; toimetanud
Reet Piik]
ILMUNUD [Tallinn] : Sinisukk, c2008 ([Tallinn : Tallinna
Raamatutrükikoda])
ILMUNUD Harjumaa.
46. kirje 52-st
AUTOR Toots, Anu, 1959-
PEALKIRI Ühiskonnaõpetus : 9. klassi õpik / Anu Toots ; [toimetaja Kärt
Jänes-Kapp ; kaas ja kujundus: Endla Toots]
TRUKIKORDUS 2., parand. ja täiend. tr.
ILMUNUD Tallinn : Koolibri, 2007 ([Tartu] : Greif)
ILMUNUD Harjumaa.
47. kirje 52-st
AUTOR McConnell, Steve.
PEALKIRI Rapid development : taming wild software schedules / Steve
McConnell.
ILMUNUD Redmond (Wash.) : Microsoft Press, c1996.
48. kirje 52-st
PEALKIRI Eesti elusloodus : kodumaa looduse teejuht / [koostajad Rein
Kuresoo, Hendrik Relve ja Indrek Rohtmets]
TRUKIKORDUS 2., täiend. tr.
ILMUNUD Tallinn : Varrak, 2005 ([Tartu] : Greif)
ILMUNUD Harjumaa.
49. kirje 52-st
PEALKIRI Windows Communication Foundation 3.5 unleashed / Craig McMurtry,
Marc Mercuri, Nigel Watling, Matt Winkler.
TRUKIKORDUS 2nd ed.
ILMUNUD Indianapolis (Ind.) : Sams, c2009.
50. kirje 52-st
AUTOR Chalk, B. S.
PEALKIRI Computer organisation and architecture : an introduction / B.S.
Chalk, A.T. Carter and R.W. Hind.
TRUKIKORDUS 2nd ed.
ILMUNUD Basingstoke ; New York : Palgrave Macmillan, 2004.
SEERIA Grassroots series.
51. kirje 52-st
AUTOR Nutt, Gary.
PEALKIRI Operating systems / Gary Nutt.
TRUKIKORDUS 3rd ed.
ILMUNUD Boston (Mass.) [etc.] : Pearson/Addison Wesley, c2004.
52. kirje 52-st
AUTOR Carnegie, Dale, 1888-1955.
PEALKIRI Kuidas võita sõpru ja mõjustada inimesi / Dale Carnegie ;
[eessõna: J. Allik, T. Bachmann ; inglise keelest tõlkinud E.
Lassen, M. Viidalepp ; kaane kujundanud A. Peegel] ; Eesti
Psühholoogide Liit.
ILMUNUD Tallinn ; Tartu, 1990 (Tartu : Tartu trükikoda)
SEERIA Psühholoogia kuldraamat.
varsti suutsin juba lineaarset algebrat hallata päris kenasti, polnud probleemiks maatrikside transformatsioonidega häkkida openGLI ning teha lihtne skelett-animatsioon, mis töötaks openGLis. TÕSISELT lahe, kuidas sa blenderis teed mudeli, ekspordid vertexid txt faili, su programm loeb nad kõik sisse ning mapib skeletile need vertexid peale, nüüd skelett(nagu inimskelett, kus liha on peale pandud), pöörab üht luud ja kõik liigub kaasa ilusasti(ei jää sakiline), jällegi hunnik matemaatikat, alustades vektoritest, maatriksitest, trigonomeetriast, kõrgemast matemaatikast(kuidas luude vahelised vertexid ennast sätestavad, kui üht luud liigutada nt) JA selle reaalne mõistmine, miks ta tõesti nii töötab
ja niisamuti, algoritme õppisin(kas just sügavuti) aga päris mitmeid raamatuid lugesin, samamoodi arendasid loogilist mõtlemist ning seda, et sa suudaks ise mingi algoritmiga valmis saada..eksisteerib päris palju erinevaid saite, nt projecteuler.net, spoj.pl, mis testivad su teadmisi algoritmidest kui ka skilli, et uusi algoritme luua. isegi eestlased korraldavad, (tartu EIO - Ahto Truu ning muud isikud selle taga, respect!), ka need olid toredad eneseharimise saidid.
uskuge mind, kooliga te tegijaks ei saa!! aga kool on vajalik kindlasti. pange tähele, praktilist kogemust oli mul vähe, ma ei teadnud kuidas tarkvaraarendus käib, mõnikord ma isegi ei viitsinud praktiseerida loetut, seega hakkasin ka kooli kõrvalt tööl käima,(tegelikult praktikal!), aga kuna kõik oli hästi, hakkasin palka saama ja jäin kooli kõrvalt edasi. nüüd kui kunagi vahetan tööandjat, siis on mul ette näidata reaalsed projektid, mis on Eestit muutnud, elu hakkab minema nii pidi, et sina otsustad kellele sa tööle lähed, mis palka sa tahad, mis graafikut sa tahad, etc etc.. KUNA sa lihtsalt oled nii kõva tegija.(ma ei ole veel tegija, kuid prügin selle poole, äkki 3-5 aasta pärast?!)
oma valiku tegin lähtuvalt sellest(Tallinna Polütehnikum), kuna mul oli siht olemas, kuhu minna tahan, teadsin, et keskkoolis võetakse aineid päris põhjalikult läbi ning mulle endale oleks pigem kasulik saada sama paber + rohkem teadmisi IT ala pealt kui lihtsalt õppida keskkooli), samas pange tähele, selle valiku tegin ka sellep, et TEADSIN kutsekas on lihtsam mulle.
see andis mulle paar asja, esiteks sain tegeleda täpselt nende asjadega, millega mul vaja oli. (koduseid ülesandeid oli vähe),
teiseks kogu polü filosoofia ongi põhimõtteliselt selles, et meie sulle eriti midagi ei õpeta vaid juhendame, sina pead ülejäänud tööd tegema - kõlab nagu suht mina ju? mul pole selle vastu midagi.
hetkel on siis viimane aasta polüs. edasi kavatsen arvatavasti minna TLÜ'se õppima, seda peamiselt sellep, et ta peaks veidi kergem olema kui TTÜ, samas õpib seal kindlasti midagi uut. lihtsalt tahan tekitada olukorda, kus ülikool ei sega mul töötamist ning arenemist, samas tahan ma siiski ülikooli ära lõpetada, meelel on suuremad plaanid kui Eesti, ehk siis ülikool paistab suht MUST-have. ükskõik, mis öeldakse ülikooli kohta, soovitan ikkagi hankida omale vastav haridus.
ning IT'ga rikkaks saamine - sul peab see sisse olema kodeeritud, sellep, et mina näen seda nii, kui sul on kõik skillid olemas, siis sul TÕESTI on võimalus end panna positsiooni, kus sa raha teenid rohkem kui nt 100k eeki kuus, aga enamustel inimestel on puudu see isikuomadus, mis kombineerib täieliku fanaatilikuse ärimehelikusega(tähendab, inimesed kellel on sügav armastus selle vastu millega nad tegelevad ei ole nüüd väga huvitatud sellest, et nad rikkaks saaks, neile on tähtis, et nad saavad end edasi arendada ja saavad piisavalt raha, et ilusasti elada ja teha seda, mida nad tahavad, resimine jms),
heade ideede peale tulemine ei ole teab, mis raske, aga neid täita - see on juba teine teema, öeldaksegi, et idee pole midagi väärt.
minul on näiteks paar päris head ideed, mida ma loodetavasti tulevikus täidan.
hetkel progren üldsegi C#s(töö) ning vabal ajal mässan Androidiga ning Javaga, kõik need sensorid, location managerid, jällegi väga huvitav teema ning asi saab ainult huvitavamaks minna.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
11.04.2012 13:43:47
|
|
|
Erti-Chris, sa oled üsna ladusalt pannud ühe korraga kirja kõik mida ma aastatega olen üritanud jupikaupa siin teemas öelda
TTÜ vs TLÜ ütleks, et magistri tasemel pole vast väga vahet raskuses ning sõltub erialast. Mul TLÜ's magister tehtud ja TTÜ's üks hetkel tegemisel (lõputöö veel jäänud).
Seega valik sõltub pigem sellest mida saada tahad - mis on sinu ootused, mida ülikool sulle juurde võiks anda hetkel.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
mirko27
HV veteran

liitunud: 29.06.2002
|
11.04.2012 14:32:28
|
|
|
Kui nüüd norida tahaks siis grammatika osas võiks ka ennast arendada. Kommunikatsioon on vähemasti pool meie tööst.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Raunts33
HV kasutaja
liitunud: 24.08.2008
|
11.04.2012 16:27:38
|
|
|
Väikest karjäärinõustamis abi oleks vaja. Kas oleks mõttekam minna Kutsekasse või gümnaasiumisse ja siis ülikooli. Gümnaasiumis oleks reaalained tugevamad, kuid samas Kutsekas saaks mingisuguse teadmistepagasi IT alal. Nagunii plaanis peale kutsekat ülikooli minna.
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
11.04.2012 16:29:50
|
|
|
Sõltub kuhu sa välja jõuda tahad pikemas perspektiivis.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Raunts33
HV kasutaja
liitunud: 24.08.2008
|
11.04.2012 16:31:56
|
|
|
Ilmselt mingisugune ettevõtte, kus tegeletakse suures perspektiivis riistvaralise poolega(arvutite komplekteerimine), väiksemal määral tarkvara. Kui minna veidi suuremaks plaanidega, siis võiks näiteks igasuguseid korpuseid ja ''Custom Coolinguga'' GPU-si tootma hakata. Igasugused jahutuslahendused ühesõnaga.
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
lauri
HV veteran

liitunud: 05.11.2001
|
11.04.2012 16:34:55
|
|
|
Raunts33 kirjutas: |
Ilmselt mingisugune ettevõtte, kus tegeletakse suures perspektiivis riistvaralise poolega(arvutite komplekteerimine), väiksemal määral tarkvara. Kui minna veidi suuremaks plaanidega, siis võiks näiteks igasuguseid korpuseid ja ''Custom Coolinguga'' GPU-si tootma hakata. Igasugused jahutuslahendused ühesõnaga. |
Komplekteerimise jaoks ei ole vaja küll ülikooli minna.
_________________ The sh*t has hit the fan. |
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
Raunts33
HV kasutaja
liitunud: 24.08.2008
|
11.04.2012 16:37:57
|
|
|
Seda küll, aga olen ka tarkvarast huvitatud suuresti. Haridus peab olema tasemel.
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
11.04.2012 16:49:25
|
|
|
Kirjelduse järgi tundub, et pigem tahad tootedisaineriks saada kui itimeheks.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Deadlock
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.07.2004
|
11.04.2012 23:51:04
|
|
|
Mul endal nüüd TTÜ informaatika baka lõpp silmapiiril, praegu viimased 7 ainet käsil ja kui hästi läheb, saab talveks ka lõputöö valmis.
Ei oskagi väga kommenteerida. Päris lai teoreetiline põhi on all, samas teooria on selline asi, mis kipub jube kiiresti ununema. Aga ühte asja võin ma kindlalt öelda, kui ma ise oma vabast ajast ei tegeleks peaaegu igapäevaselt java progemisega, siis oleks mul praktilist kogemust, mida kuskil vaja läheb, ikka väga vähe. Suuremad katsumused TTÜ's seostuvad ikka mata ja füüsika teooria tuupimisega, igasugused progemisained on olnud "teen viimase kahe päevaga projekti valmis ja hindeks 5" stiilis. Eks see kool õpetab rohkem iseseisvalt materjali otsima, õppima ja süvenema, mis tegelikult ongi kõige suurema väärtusega omadus.
_________________ "Believe you can, believe you can't; either way, you're right." - Henry Ford |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Taux007
HV veteran

liitunud: 27.08.2005
|
12.04.2012 21:19:06
|
|
|
Tulen ka siia teemasse korra abi paluma.
Eelmisel suvel lõpetasin TTÜ-s logistika eriala ning olen selles vallas pisut ka töötanud. Kuna aastane paus ehk mõtlemisaeg hakkab läbi saama, siis nüüd tuleb teha peagi otsus - mis edasi? Olen enda jaoks selgeks mõtelnud, et logistika valdkond ei ole see, mis tulevikus mulle leiba lauale tooma hakkab (laonduslogistika huvi tõttu läksin seda õppima ning pidin koolis, õigemini erialas pettuma), kuid koolis tahaks veel käia (tunnen ise, et areng on peatunud). Ühe valikuna käis peast läbi mõte, et võiks proovida IT-s kätt. Mitte seetõttu, et "palgad on überkõvad", vaid seetõttu, et see võiks pakkuda mingisugust väljakutset (eks meeles mõlgub ka veel see, kui Informaatika 1-s sai Exceli macrosid progetud ning see tuli üsnagi edukalt välja).
Kuna päeval pean täistööajaga tööl käima, siis olen mõelnud, et koolilisa võiks anda TTÜ majandus (pakub huvi, eriti rahandus), aga kuna see oleks jälle selline "libedale" teele minek, kus tõenäoliselt väga vajalikke oskuseid ei saa, siis on see jäänud nn viimase häda mõtteks. Mõte on olnud ka pottsepanduse kursuse võtmisele, mis tähendaks 100 protsendilist pööret elus, aga pole kindel, kas nn üleminkuperiood oleks mu jaoks edukas.
Silma on jäänud IT College, just programmeerimise osa. Kas päevaõpe on seal karm või näiteks võiks sobida ka tööinimesele? (TTÜ logistikat said täistööaja juurest enam-vähem teha)
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
 |
HellWalKeR
HV kasutaja

liitunud: 20.11.2006
|
12.04.2012 22:06:32
|
|
|
Taux007 kirjutas: |
Silma on jäänud IT College, just programmeerimise osa. Kas päevaõpe on seal karm või näiteks võiks sobida ka tööinimesele? (TTÜ logistikat said täistööaja juurest enam-vähem teha) |
Hetkel esimese aasta lõpp käes ja võin ausalt öelda, et tegelikult oleksin võinud tööle minna kooli kõrvalt. Kindlasti läheb edaspidi raskemaks aga hetkel oleks saanud natukese sättimisega kenasti kolmveerand-kohaga tööl käia. Kui varasemad teadmised olemas siis ei pea eriti loengutes ka käima.
Kas hindeid üle kanda ei saa? Kui TTÜs terve hunnik põhiaineid tehtud siis peaks ainult erialaained jäänud olema. Või ei saa lõpetatud eriala hindeid samale astmele üle kanda?
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Fukiku
Kreisi kasutaja

liitunud: 06.11.2003
|
12.04.2012 22:12:01
|
|
|
Samale astmele vist isegi on kergem kanda, kui järgmisesse. Järjestikustel õppeastmetel on see nõue, et sa pead ikka summaarselt õige arvu EAP-sid ise ära tegema, seega poolt magistri õppekava bakast üle kanda ei saa.. aga bakas tehtut teise eriala rakendus-kõrgi .. peaks vist saama.
_________________ Foxic is just a simple fox
Enne kui sa küsid oma küsimuse - küsi seda vannipardilt! Rangelt soovitatav enne programmeerimise alafoorumisse uue teema tegemist. |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|