Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Sülearvutid »  Tõsine probleem garantiiga, teadjad palun aidake! märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
hapukas
HV kasutaja
hapukas

liitunud: 23.08.2006




sõnum 11.12.2011 02:07:26 Tõsine probleem garantiiga, teadjad palun aidake! vasta tsitaadiga

Lühidalt on asi selline:
Mul on Dell XPS 17 L702, peaks olema hea vahend, kuid peale kuud või veidi rohkem kasutamist läks see rikki. Viisin ta läbi Sale24 garantiiremonti (ostsin selle sealt), öeldi, et 2-3 nädalat. Kui kuskil 3-4 oli möödas, hakkasin küsima, nad ütlesid, et ei saa midagi teha ja võib minna kaua. Hea küll, ootasin ja ootasin, vahepeal lubasid, et kui nädala pärast ei tule, siis saan raha tagasi või on mingi lahendus, nädala pärast ütlesid, et 2 päeva pärast tulevad osad, aga siis minu omi ei tulnud. Aga lõpuks "osad tulid", sain peale 61 päeva oma arvuti tagasi. Öeldi, et vahetati emaplaat, kõvaketas (ei olnud sellel minu kasutamise ajal midagi viga) ja smallboard. Hea küll, läksin koju, nad olid peale installinud mingi windowsi variandi, lasin enda oma peale (Arvutiga kaasas käiv Delli plaat), peale sisselogimist arvuti jooksis kokku. Jooksis kokku täpselt samamoodi nagu varem, ehk siis nii kui videokaardi ventikas käima hakkas, pilt jäi seisma ja arvuti seiskus täielikult, undas, kuid OS oli kutu. Ainult restart aitab. Noh ja see kordus koguaeg, ma ei jõudnud draivereidki peale panna, crashis koguaeg ja asi ei toimi, tundub, et asi on hullem kui enne isegi.
Mul on kahtlus, et nad ei vahetanud mitte midagi, sest selline jama ei saa ometigi ilmneda, "uued osad" ja lähe kohe identselt katki ju?

Lisaks kõigele, mul on kogu selle perioodi vältel kannatanud töö, isiklikud huvid, kooliasjad ja muud võimalused.
Mu esialgne plaan on viia avaldus firmasse ja raha tagasi tahta, kuid kas ma saan kuidagi mingit kompensatsiooni lisaks ka sellise lolluse eest? Või on see minu bad luck ja jään ilma tohutust väärtuslikust ajast ning loodan parema õnne peale teinekord?
Kõik soovitused, teadmised ja muu on väga teretulnud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dud66
HV veteran
dud66

liitunud: 20.08.2007




sõnum 11.12.2011 10:15:41 vasta tsitaadiga

Vaadates praktikat, siis saad parimal juhul raha tagasi ja kui väga kurja häält teinud, siis ehk ka mõne kinkekaardi vms aga mingit kompensatsiooni küll loota pole mõtet icon_rolleyes.gif
_________________
Kommenteerige kasutajaid, siis teavad teised ka mida oodata!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rasmus
HV veteran

liitunud: 30.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.12.2011 08:10:28 vasta tsitaadiga

Praeguse juhtumi korral reguleerib tarbija õiguseid Võlaõigusseadus. kui on lähemat huvi ja ka reaalset vajadust kauba müüjaga vaidlusse astuda, siis võin aidata sul nõuetekohast kaebekirja koostada ja muud selgitada, kuid põhimõtteliselt on eelmine kasutaja kõik öelnud.

Saamata jäänud vilja (tulu) keegi sulle hüvitama ei hakka ja müügilepingust taganemine (raha tagasi saamine) on võimalik ainult teatud tingimustel.

_________________
Rakvere parasiit
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Andrus Luht
itimees.ee
Andrus Luht

liitunud: 11.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.12.2011 08:37:39 vasta tsitaadiga

Ostetud ettevõtte või füüsilise isikuna?
Saada uuesti remonti. Kirjelda võimalikult täpselt, mida tegid, et olukord tekkis. Kui nad teise korraga ka seda korda ei saa siis on sul õigus raha tagasi nõuda.
Oma närvi/aja/jne kulu kompenseerimist saad nõuda vaid kohtus ning positiivse otsuse saamiseks pead veenvalt ära tõestama tõenditega, et teine pool oli pahatahtlikult laisk/lohakas/hoolimatu/petis.
Pigem viita inimlikule aspektile, et sa leiad, et sulle on asjatult liiga tehtud ning anna valjuhäälselt teada, et sa pole asjade sellise kulgemisega rahul ning kavatsed enda õiguste kaitseks pöörduda tarbijakaitsesse/kohtusse/jne. Esimest siis juhul vaid kui ostsid eraisikuna.
Paha ei tee ka mainida, et oled Eesti suurimas arvutialases portaalis nende käitumise lahkamiseks alustanud teema, et selgusele jõuda, kas tegu on tavapärase malliga või sind lihtsalt nöögitakse. Sale24 on siin tihe reklaamiandja, ehk läheb neile see veidi korda, mis neist siin kirjutatakse.

thumbs_up.gif

_________________
Äriklassi serverilahenduste müük, paigaldus ja haldus. SaaS / PaaS / IaaS lahendused
Kasutatud äriklassi serverite, andmesalvede ja võrguseadmete ost-müük-rent
Tier-3 privaatpilvede, virtuaal- ja virtuaal-privaat-serverite lahendused. 24/7 haldus, monitooring
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.12.2011 08:55:49 vasta tsitaadiga

Seaduse järgi kui juba esimese korraga korda nad ei saa, on nad kohustatud kliendi soovil raha tagastama.
_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Andrus Luht
itimees.ee
Andrus Luht

liitunud: 11.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.12.2011 09:20:27 vasta tsitaadiga

The_Boss, nemad väidavad ju, et said. Muidu poleks klient seda vastu võtnudki, või mis? Kui aga teistkordse remondi järgselt on seis sama siis tuleb võtta vastav tõend mõnest teisest it firmast ning nõuda seadme soetushinna tagastamist vigase seadme vastu.

thumbs_up.gif

_________________
Äriklassi serverilahenduste müük, paigaldus ja haldus. SaaS / PaaS / IaaS lahendused
Kasutatud äriklassi serverite, andmesalvede ja võrguseadmete ost-müük-rent
Tier-3 privaatpilvede, virtuaal- ja virtuaal-privaat-serverite lahendused. 24/7 haldus, monitooring
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 12.12.2011 09:24:19 vasta tsitaadiga

Kergelt õel küsimus, et kas täiskasvanud inimesed siis tõesti niipalju ette mõelda ei oska, et kõikvõimalikest Poola-Leedu jms. Odavketi(neti)poed on ainult vahendusketid ja sellisest odav-vahendusketist ostes ostetaksegi selle odava hinnaga kaasa ka Odav-kehv-garantiiremonditulemus.

Nii, et see tõenäosus on väga suur, kahjuks, tahetakse või mitte, et selle läppari korral võib vabalt asi lõppeda nii, et omanik peab läpari kaenlasse võtma ja ise kuhugule Leetu või Poola või mingisse X-riiki ise kohale sõitma ja siis seal kohapeal, Delli esinduses kisa tõstma.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.12.2011 09:32:01 vasta tsitaadiga

Kohe Eesti Delli esindusse ei või siis minna kisa tõstma?

Ning miks teist korda siis remonti viia. Teine kord minna, siis kohe rääkida, et selline jama ja tahaks raha läppari eest tagasi...

_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 12.12.2011 10:39:45 vasta tsitaadiga

Väike OT - jäi enne lisamata, et neid Leedu-Poola "Odav-väljamüügi-kette" saab tõenäoliselt veelgi juurde tulema ja siis saab surnud tehnika virn veel kõvasti kõrgem olema, mida saadetakse siis edasi-tagasi ja millele keegi kunagi mingit garantiiremonti ei tee.

Karm värk selles karmis müügimaailmas Masu-ajastul, aga nii see kahjuks on, et ostad odavalt ja riskid sellega, et keegi seda tasuta ei remondi - loe garantiiremont - ei tee. icon_wink.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.12.2011 11:36:19 vasta tsitaadiga

Ega kui seadusi ei tunne, ei saa nende vastu vöidelda kah...ja enamus ei tunnegi kahjuks.
_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RIH0
HV kasutaja
RIH0

liitunud: 02.12.2004




sõnum 14.12.2011 21:23:17 vasta tsitaadiga

Aga miks mitte pöörduda mõne asjalikuma garantiiremondi teostaja poole?
Näiteks Delli puhul MAX 123 AS icon_rolleyes.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 14.12.2011 21:45:49 vasta tsitaadiga

RIH0: Dellil on väga täpselt määratletud, et kes ja kus garantiiremonti teeb. Ja kui ostukoht on mingi teine riik, regioon, siis tehakse ka garantii seal, mitte mujal - kaasa arvatult siis Eestis.

Tõsi, on olemas ka n-ö Ülemaailmne garantii, aga see kehtib ainult kindlatel tingimustel, muidu mitte.
----------------------------
Nii, et kui USA-st või Inglismaalt Delli ostad, siis on üsna kindel, et garantiiremonti tehakse ka vastavalt siis USA-s ja Inglismaal.
Need 2 viimast näidet, millega ise olen kokku puutunud. Ja USA-s müüdud mudelil oli veel lisaks kah hoopis aastane garantii. icon_cool.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marxveix
HV Guru
marxveix

liitunud: 01.05.2004




sõnum 14.12.2011 22:02:02 vasta tsitaadiga

Kui vastav dell ikka euroopast pärit peaks saama käsitlustasuga ka eestis remonti teostada. Kui käsitlustasu maksta ei soovi siis vii uuesti sale24 ja lase korda teha. Ainuke suurem jant ongi see pikk ooteag minu meelest. Diagnoosi määramisel või kokkupaneku käigus ikka inimlikke eksitusi juhtub ja alati ei pruugi esimene remont 100% õnnestuda.

viimati muutis marxveix 14.12.2011 22:08:40, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
g3n1us
HV veteran
g3n1us

liitunud: 31.10.2004




sõnum 14.12.2011 22:02:47 Re: Tõsine probleem garantiiga, teadjad palun aidake! vasta tsitaadiga

hapukas kirjutas:
Hea küll, läksin koju, nad olid peale installinud mingi windowsi variandi, lasin enda oma peale (Arvutiga kaasas käiv Delli plaat), peale sisselogimist arvuti jooksis kokku.


Kas nende paigaldatud OS ei jooksnud kokku? Kui ei, siis võib sulle vabalt öelda, et "kasutaja viga", lasta tagasi peale garantiiremondis paigaldatud OS'i ja lugeda juhtumi lahendatuks. Tarkvara ei kuulu kunagi garantii alla ja kui viga lööb välja ainult teatud tarkvara kasutades, siis pole remondiasutusel ka muhvigi öelda peale selle, et 'kasuta normaalset OS'i'.

P.S. See, et tegemist on Delli originaalmeediaga ei näita samuti midagi. Seal võib peal olla vale chipseti või video driver või jumal teab mida. Kuna sul tõenäoliselt tarkvara litsents on arvuti all olemas, siis tiri omale vabalt valitud kanaleid pidi mitte-OEM OS, ja proovi sellega.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 15.12.2011 09:21:10 vasta tsitaadiga

g3n1us: See kokkujooksmine on ju suuremalt jaolt ju ikkagi emaplaadi probleem, mitte tarkvara viga. Installi ajal läks masin töötades soojaks / kuumaks ja sellest pisab, et emaplaat kokku lendab. icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 15.12.2011 09:35:19 vasta tsitaadiga

g3n1us, tehasest masinaga kaasa antud plaat peaks ikka normaalselt töötama, mitte kokku jooksma.
Riistvaraline viga ja garantiisse tagasi.

Saatsin teema lingi ka Sale24 esindajale.

_________________
HV valuutakalkulaator
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
IceWeasy
HV kasutaja
IceWeasy

liitunud: 15.10.2004




sõnum 15.12.2011 09:49:23 vasta tsitaadiga

No ma nüüd ei tea. Kui ma oleksin esimene kord ~2kuud arvutit oodanud siis enam ma sinna tagasi "remonti" küll ei viiks, et äkki UUESTI 2 kuud oodata. Pigem üritaks siiski rahulikult oma mure ära seletada ja äkki on võimalus siiski raha tagasi saada. Ning samas kui sul ostes oli nende OS peal ja paari kuu möödudes asi ikka rikki läks siis vaevalt, et asi seekord Sinu OSis on. Tõenäoliselt riistvaraline viga!

Edit: Garantiisse tagasi küll aga mitte nii, et uuesti mitu kuud ootama peaks. Kui pole võimalik välja vahetada siis oleks mõistlik raha tagasi anda ja seda siiski kiiremas korras kui mitme nädala möödudes. Sest ega keegi Sinu ootamist rahaliselt ei kompenseeri.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sale24
HV vaatleja

liitunud: 19.09.2011




sõnum 15.12.2011 10:36:30 vasta tsitaadiga

Sülearvuti XPS L702x oli pärit UAB Acme kompiuterių komponenta Leedu laost.
Garantii hooldust tegi sellele mudelile Servisa ICT OÜ.
Kahjuks jah, hakkama nad sellega ei saanud icon_sad.gif
Hetke seisuga on kogu raha kliendile tagastatud.
Vabandame tekkinud olukorra pärast.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Sülearvutid »  Tõsine probleem garantiiga, teadjad palun aidake!
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.