praegune kellaaeg 23.05.2024 23:24:42
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
hapukas
HV kasutaja
liitunud: 23.08.2006
|
11.12.2011 02:07:26
Tõsine probleem garantiiga, teadjad palun aidake! |
|
|
Lühidalt on asi selline:
Mul on Dell XPS 17 L702, peaks olema hea vahend, kuid peale kuud või veidi rohkem kasutamist läks see rikki. Viisin ta läbi Sale24 garantiiremonti (ostsin selle sealt), öeldi, et 2-3 nädalat. Kui kuskil 3-4 oli möödas, hakkasin küsima, nad ütlesid, et ei saa midagi teha ja võib minna kaua. Hea küll, ootasin ja ootasin, vahepeal lubasid, et kui nädala pärast ei tule, siis saan raha tagasi või on mingi lahendus, nädala pärast ütlesid, et 2 päeva pärast tulevad osad, aga siis minu omi ei tulnud. Aga lõpuks "osad tulid", sain peale 61 päeva oma arvuti tagasi. Öeldi, et vahetati emaplaat, kõvaketas (ei olnud sellel minu kasutamise ajal midagi viga) ja smallboard. Hea küll, läksin koju, nad olid peale installinud mingi windowsi variandi, lasin enda oma peale (Arvutiga kaasas käiv Delli plaat), peale sisselogimist arvuti jooksis kokku. Jooksis kokku täpselt samamoodi nagu varem, ehk siis nii kui videokaardi ventikas käima hakkas, pilt jäi seisma ja arvuti seiskus täielikult, undas, kuid OS oli kutu. Ainult restart aitab. Noh ja see kordus koguaeg, ma ei jõudnud draivereidki peale panna, crashis koguaeg ja asi ei toimi, tundub, et asi on hullem kui enne isegi.
Mul on kahtlus, et nad ei vahetanud mitte midagi, sest selline jama ei saa ometigi ilmneda, "uued osad" ja lähe kohe identselt katki ju?
Lisaks kõigele, mul on kogu selle perioodi vältel kannatanud töö, isiklikud huvid, kooliasjad ja muud võimalused.
Mu esialgne plaan on viia avaldus firmasse ja raha tagasi tahta, kuid kas ma saan kuidagi mingit kompensatsiooni lisaks ka sellise lolluse eest? Või on see minu bad luck ja jään ilma tohutust väärtuslikust ajast ning loodan parema õnne peale teinekord?
Kõik soovitused, teadmised ja muu on väga teretulnud.
|
|
tagasi üles |
|
|
dud66
HV veteran
liitunud: 20.08.2007
|
11.12.2011 10:15:41
|
|
|
Vaadates praktikat, siis saad parimal juhul raha tagasi ja kui väga kurja häält teinud, siis ehk ka mõne kinkekaardi vms aga mingit kompensatsiooni küll loota pole mõtet
_________________ Kommenteerige kasutajaid, siis teavad teised ka mida oodata! |
|
tagasi üles |
|
|
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
12.12.2011 08:10:28
|
|
|
Praeguse juhtumi korral reguleerib tarbija õiguseid Võlaõigusseadus. kui on lähemat huvi ja ka reaalset vajadust kauba müüjaga vaidlusse astuda, siis võin aidata sul nõuetekohast kaebekirja koostada ja muud selgitada, kuid põhimõtteliselt on eelmine kasutaja kõik öelnud.
Saamata jäänud vilja (tulu) keegi sulle hüvitama ei hakka ja müügilepingust taganemine (raha tagasi saamine) on võimalik ainult teatud tingimustel.
_________________ Rakvere parasiit |
|
tagasi üles |
|
|
Andrus Luht
itimees.ee
liitunud: 11.06.2002
|
12.12.2011 08:37:39
|
|
|
Ostetud ettevõtte või füüsilise isikuna?
Saada uuesti remonti. Kirjelda võimalikult täpselt, mida tegid, et olukord tekkis. Kui nad teise korraga ka seda korda ei saa siis on sul õigus raha tagasi nõuda.
Oma närvi/aja/jne kulu kompenseerimist saad nõuda vaid kohtus ning positiivse otsuse saamiseks pead veenvalt ära tõestama tõenditega, et teine pool oli pahatahtlikult laisk/lohakas/hoolimatu/petis.
Pigem viita inimlikule aspektile, et sa leiad, et sulle on asjatult liiga tehtud ning anna valjuhäälselt teada, et sa pole asjade sellise kulgemisega rahul ning kavatsed enda õiguste kaitseks pöörduda tarbijakaitsesse/kohtusse/jne. Esimest siis juhul vaid kui ostsid eraisikuna.
Paha ei tee ka mainida, et oled Eesti suurimas arvutialases portaalis nende käitumise lahkamiseks alustanud teema, et selgusele jõuda, kas tegu on tavapärase malliga või sind lihtsalt nöögitakse. Sale24 on siin tihe reklaamiandja, ehk läheb neile see veidi korda, mis neist siin kirjutatakse.
_________________ Äriklassi serverilahenduste müük, paigaldus ja haldus. SaaS / PaaS / IaaS lahendused
Kasutatud äriklassi serverite, andmesalvede ja võrguseadmete ost-müük-rent
Tier-3 privaatpilvede, virtuaal- ja virtuaal-privaat-serverite lahendused. 24/7 haldus, monitooring |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
12.12.2011 08:55:49
|
|
|
Seaduse järgi kui juba esimese korraga korda nad ei saa, on nad kohustatud kliendi soovil raha tagastama.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
tagasi üles |
|
|
Andrus Luht
itimees.ee
liitunud: 11.06.2002
|
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
12.12.2011 09:24:19
|
|
|
Kergelt õel küsimus, et kas täiskasvanud inimesed siis tõesti niipalju ette mõelda ei oska, et kõikvõimalikest Poola-Leedu jms. Odavketi(neti)poed on ainult vahendusketid ja sellisest odav-vahendusketist ostes ostetaksegi selle odava hinnaga kaasa ka Odav-kehv-garantiiremonditulemus.
Nii, et see tõenäosus on väga suur, kahjuks, tahetakse või mitte, et selle läppari korral võib vabalt asi lõppeda nii, et omanik peab läpari kaenlasse võtma ja ise kuhugule Leetu või Poola või mingisse X-riiki ise kohale sõitma ja siis seal kohapeal, Delli esinduses kisa tõstma.
|
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
12.12.2011 09:32:01
|
|
|
Kohe Eesti Delli esindusse ei või siis minna kisa tõstma?
Ning miks teist korda siis remonti viia. Teine kord minna, siis kohe rääkida, et selline jama ja tahaks raha läppari eest tagasi...
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
12.12.2011 10:39:45
|
|
|
Väike OT - jäi enne lisamata, et neid Leedu-Poola "Odav-väljamüügi-kette" saab tõenäoliselt veelgi juurde tulema ja siis saab surnud tehnika virn veel kõvasti kõrgem olema, mida saadetakse siis edasi-tagasi ja millele keegi kunagi mingit garantiiremonti ei tee.
Karm värk selles karmis müügimaailmas Masu-ajastul, aga nii see kahjuks on, et ostad odavalt ja riskid sellega, et keegi seda tasuta ei remondi - loe garantiiremont - ei tee.
|
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
12.12.2011 11:36:19
|
|
|
Ega kui seadusi ei tunne, ei saa nende vastu vöidelda kah...ja enamus ei tunnegi kahjuks.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
tagasi üles |
|
|
RIH0
HV kasutaja
liitunud: 02.12.2004
|
14.12.2011 21:23:17
|
|
|
Aga miks mitte pöörduda mõne asjalikuma garantiiremondi teostaja poole?
Näiteks Delli puhul MAX 123 AS
|
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
14.12.2011 21:45:49
|
|
|
RIH0: Dellil on väga täpselt määratletud, et kes ja kus garantiiremonti teeb. Ja kui ostukoht on mingi teine riik, regioon, siis tehakse ka garantii seal, mitte mujal - kaasa arvatult siis Eestis.
Tõsi, on olemas ka n-ö Ülemaailmne garantii, aga see kehtib ainult kindlatel tingimustel, muidu mitte.
----------------------------
Nii, et kui USA-st või Inglismaalt Delli ostad, siis on üsna kindel, et garantiiremonti tehakse ka vastavalt siis USA-s ja Inglismaal.
Need 2 viimast näidet, millega ise olen kokku puutunud. Ja USA-s müüdud mudelil oli veel lisaks kah hoopis aastane garantii.
|
|
tagasi üles |
|
|
marxveix
HV Guru
liitunud: 01.05.2004
|
14.12.2011 22:02:02
|
|
|
Kui vastav dell ikka euroopast pärit peaks saama käsitlustasuga ka eestis remonti teostada. Kui käsitlustasu maksta ei soovi siis vii uuesti sale24 ja lase korda teha. Ainuke suurem jant ongi see pikk ooteag minu meelest. Diagnoosi määramisel või kokkupaneku käigus ikka inimlikke eksitusi juhtub ja alati ei pruugi esimene remont 100% õnnestuda.
viimati muutis marxveix 14.12.2011 22:08:40, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
|
g3n1us
HV veteran
liitunud: 31.10.2004
|
14.12.2011 22:02:47
Re: Tõsine probleem garantiiga, teadjad palun aidake! |
|
|
hapukas kirjutas: |
Hea küll, läksin koju, nad olid peale installinud mingi windowsi variandi, lasin enda oma peale (Arvutiga kaasas käiv Delli plaat), peale sisselogimist arvuti jooksis kokku. |
Kas nende paigaldatud OS ei jooksnud kokku? Kui ei, siis võib sulle vabalt öelda, et "kasutaja viga", lasta tagasi peale garantiiremondis paigaldatud OS'i ja lugeda juhtumi lahendatuks. Tarkvara ei kuulu kunagi garantii alla ja kui viga lööb välja ainult teatud tarkvara kasutades, siis pole remondiasutusel ka muhvigi öelda peale selle, et 'kasuta normaalset OS'i'.
P.S. See, et tegemist on Delli originaalmeediaga ei näita samuti midagi. Seal võib peal olla vale chipseti või video driver või jumal teab mida. Kuna sul tõenäoliselt tarkvara litsents on arvuti all olemas, siis tiri omale vabalt valitud kanaleid pidi mitte-OEM OS, ja proovi sellega.
|
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
15.12.2011 09:21:10
|
|
|
g3n1us: See kokkujooksmine on ju suuremalt jaolt ju ikkagi emaplaadi probleem, mitte tarkvara viga. Installi ajal läks masin töötades soojaks / kuumaks ja sellest pisab, et emaplaat kokku lendab.
|
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
15.12.2011 09:35:19
|
|
|
g3n1us, tehasest masinaga kaasa antud plaat peaks ikka normaalselt töötama, mitte kokku jooksma.
Riistvaraline viga ja garantiisse tagasi.
Saatsin teema lingi ka Sale24 esindajale.
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
tagasi üles |
|
|
IceWeasy
HV kasutaja
liitunud: 15.10.2004
|
15.12.2011 09:49:23
|
|
|
No ma nüüd ei tea. Kui ma oleksin esimene kord ~2kuud arvutit oodanud siis enam ma sinna tagasi "remonti" küll ei viiks, et äkki UUESTI 2 kuud oodata. Pigem üritaks siiski rahulikult oma mure ära seletada ja äkki on võimalus siiski raha tagasi saada. Ning samas kui sul ostes oli nende OS peal ja paari kuu möödudes asi ikka rikki läks siis vaevalt, et asi seekord Sinu OSis on. Tõenäoliselt riistvaraline viga!
Edit: Garantiisse tagasi küll aga mitte nii, et uuesti mitu kuud ootama peaks. Kui pole võimalik välja vahetada siis oleks mõistlik raha tagasi anda ja seda siiski kiiremas korras kui mitme nädala möödudes. Sest ega keegi Sinu ootamist rahaliselt ei kompenseeri.
|
|
tagasi üles |
|
|
sale24
HV vaatleja
liitunud: 19.09.2011
|
15.12.2011 10:36:30
|
|
|
Sülearvuti XPS L702x oli pärit UAB Acme kompiuterių komponenta Leedu laost.
Garantii hooldust tegi sellele mudelile Servisa ICT OÜ.
Kahjuks jah, hakkama nad sellega ei saanud
Hetke seisuga on kogu raha kliendile tagastatud.
Vabandame tekkinud olukorra pärast.
|
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|