Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  The Elder Scrolls V: Skyrim märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 129, 130, 131 ... 186, 187, 188  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Elitegamer
HV kasutaja
Elitegamer

liitunud: 24.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.12.2011 20:25:31 vasta tsitaadiga

Perki süsteemi võiks mõni osav modija ümber teha, kui Construction Kit välja tuleb. Tõeliselt kasulikke perke on ikka väga vähe, enamus on saast, kaasaarvatud paljud viimase tieri perkid.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oldermann
HV kasutaja

liitunud: 10.12.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.12.2011 20:29:26 vasta tsitaadiga

mängu alguses oli nagu rohkem "slow motion kille" mõõgaga, aga enam ei ole tükkaega näinud, millest see oleneb? kas olen kuidagi ilma jäänud sellest? või millest see oleneb?
_________________
ei ole allkirja
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ifi
HV vaatleja

liitunud: 18.01.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.12.2011 21:52:09 vasta tsitaadiga

Status0 kirjutas:
No nii, sai siis ka Skyrim'i proovitud, siiani meeldib. Kuid ei häkka hetkel kiitma, kui hea see on, eks seda teavad juba kõik icon_smile.gif
Kuid tehniline jama on hoopis see, miks postitan, nimelt peale mõningast mänguaega ca. pool tundi, viskab monitor end Power save' peale ja ei eita muu, kui arvuti välja suretada (hoida power nuppu seni all, kuni arvuti end välja lülitab). See on ebatervislik nii arvutile kui ka minu närvidele icon_smile.gif. Veider on see, et seda ple varem juhtunud (Resident Evil 5, Aion, NFS HP jne... mängib kenasti). Masinaks on (päris pann, aga midagi ikka teha saab): Intel Core2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz, 4GB RAM, NVIDIA GeForce 9800 GT.
*Draiverid, nii video kui monitori omad on uuendatud, ikka ei midagi. Kas peaksin mängugraafikat alla tirima (hetkel ei meenu, kas oli normal'i peal, vist).


mul suht sama kast, ainult video on 260 gtx. mäng jookseb üllatavalt hästi high settingute peal (slaiderid põhjas) + enhanced shaders mod.
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 36
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pents
HV kasutaja
pents

liitunud: 23.03.2005




sõnum 06.12.2011 23:58:36 vasta tsitaadiga

Krt mul mingi bug...Esbern ei teegi ust lahti..ja vestlus temaga käis ka hetkega..ei jõudnudki midagi lugeda/kuulata icon_neutral.gif
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Goon
Kreisi kasutaja
Goon

liitunud: 12.06.2005




sõnum 07.12.2011 00:17:53 vasta tsitaadiga

pents kirjutas:
Krt mul mingi bug...Esbern ei teegi ust lahti..ja vestlus temaga käis ka hetkega..ei jõudnudki midagi lugeda/kuulata icon_neutral.gif


See on teada probleem.Minul igatahes see aitas.
Tõmba see alla,paki lahti ja pane skyrimi all olevase data kataloogi http://www.filesonic.com/file/3510536384/sound.rar
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ravenclaw
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.05.2004




sõnum 07.12.2011 01:05:56 vasta tsitaadiga

ka nii on võimalik mängida icon_smile.gif
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.12.2011 01:48:47 vasta tsitaadiga

Elitegamer kirjutas:
Perki süsteemi võiks mõni osav modija ümber teha, kui Construction Kit välja tuleb. Tõeliselt kasulikke perke on ikka väga vähe, enamus on saast, kaasaarvatud paljud viimase tieri perkid.

Mis mulle ei meeldi on see, et ma pean võtma 5 mõttetut perki, et saada ühte vajalikku perki. Kui iga perk oleks kohe eraldi lahti lukustatav ja mingit puud poleks mida mööda peaks ronima ja unlockima siis oleks thumbs_up.gif

Ühtlasi Skyrim tweak guide on kah valmis lõpuks thumbs_up.gif : http://www.geforce.com/Optimize/Guides/the-elder-scrolls-v-skyrim-tweak-guide
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Trwind55
Kreisi kasutaja
Trwind55

liitunud: 21.04.2003




sõnum 07.12.2011 02:00:34 vasta tsitaadiga

forums.bethsoft
kõige varem võib PC pätsi kohta 'uudiseid' tulla kolmapäeval..

_________________
möhhh..
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LightsabeR
HV veteran
LightsabeR

liitunud: 19.09.2004




sõnum 07.12.2011 07:58:06 vasta tsitaadiga

tomorrow kirjutas:
Mis mulle ei meeldi on see, et ma pean võtma 5 mõttetut perki, et saada ühte vajalikku perki. Kui iga perk oleks kohe eraldi lahti lukustatav ja mingit puud poleks mida mööda peaks ronima ja unlockima siis oleks thumbs_up.gif

Kas natuke igavaks ei muutuks, kui saaks vabalt vaid parimad perkid valida? Sellise perk tree süsteemi üks alustalasid ongi see, et pead otsustama, kas parimad perkid on väärt seda investeeringut, mida nende lahti tegemine nõuab.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.12.2011 08:48:48 vasta tsitaadiga

LightsabeR kirjutas:
tomorrow kirjutas:
Mis mulle ei meeldi on see, et ma pean võtma 5 mõttetut perki, et saada ühte vajalikku perki. Kui iga perk oleks kohe eraldi lahti lukustatav ja mingit puud poleks mida mööda peaks ronima ja unlockima siis oleks thumbs_up.gif

Kas natuke igavaks ei muutuks, kui saaks vabalt vaid parimad perkid valida? Sellise perk tree süsteemi üks alustalasid ongi see, et pead otsustama, kas parimad perkid on väärt seda investeeringut, mida nende lahti tegemine nõuab.

Mitmetes muudes mängudes on väidetavalt nii, et saad kohe valida vajaliku perki. Eks see sunnib ka arendajat pingutama, et kõikidest perkidest oleks ka mingit kasu ja poleks selliseid mõttetuid asju seal sees.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
FR3AK
HV kasutaja
FR3AK

liitunud: 21.12.2006




sõnum 07.12.2011 09:09:32 vasta tsitaadiga

Perkide koha pealt on nii jah, et enamik neist on täiesti mõttetud. Vahepeal mängisin nii, et koguaeg oli +10 perk pointi olemas aga ei näinud midagi sellist, mida oleks hädasti vaja.
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 07.12.2011 09:12:52 vasta tsitaadiga

kui saaks ainult vajalikud perkid valida, siis on iga level neid saada ikka väga-väga palju. mäng muutub mõttetuks. sama hästi võid otse konsoolist omale perke juurde anda.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LightsabeR
HV veteran
LightsabeR

liitunud: 19.09.2004




sõnum 07.12.2011 09:17:47 vasta tsitaadiga

tomorrow kirjutas:
LightsabeR kirjutas:
tomorrow kirjutas:
Mis mulle ei meeldi on see, et ma pean võtma 5 mõttetut perki, et saada ühte vajalikku perki. Kui iga perk oleks kohe eraldi lahti lukustatav ja mingit puud poleks mida mööda peaks ronima ja unlockima siis oleks thumbs_up.gif

Kas natuke igavaks ei muutuks, kui saaks vabalt vaid parimad perkid valida? Sellise perk tree süsteemi üks alustalasid ongi see, et pead otsustama, kas parimad perkid on väärt seda investeeringut, mida nende lahti tegemine nõuab.

Mitmetes muudes mängudes on väidetavalt nii, et saad kohe valida vajaliku perki. Eks see sunnib ka arendajat pingutama, et kõikidest perkidest oleks ka mingit kasu ja poleks selliseid mõttetuid asju seal sees.

Kõik sõltub ju sellest, kuidas skill (või perk) tree on üles ehitatud.

Võibolla on mu mälu puudulik, kuid mis mängus oli nii, et sul olid kõik skillid kohe alguses avatud ja mingeid prerequisite skille polnud vaja enne võtta ning lisaks sellele oli ka kõikidest skillidest võrdväärselt kasu?

Lisaks sellele, ma ei ütleks, et Skyrim'is ülemäära täiesti kasutuid perke oleks. Mingit kasu on ikka pea kõigist.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pents
HV kasutaja
pents

liitunud: 23.03.2005




sõnum 07.12.2011 09:30:55 vasta tsitaadiga

Goon kirjutas:
pents kirjutas:
Krt mul mingi bug...Esbern ei teegi ust lahti..ja vestlus temaga käis ka hetkega..ei jõudnudki midagi lugeda/kuulata icon_neutral.gif


See on teada probleem.Minul igatahes see aitas.
Tõmba see alla,paki lahti ja pane skyrimi all olevase data kataloogi http://www.filesonic.com/file/3510536384/sound.rar

Sain noclipiga küll tuppa sisse..aga ta mulle järgnema ei hakka icon_smile.gif
Lugesin ka eile selle helifaili kohta, aga eks proovin õhtul ära..tänud icon_smile.gif
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Leinö
HV veteran
Leinö

liitunud: 07.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.12.2011 09:38:27 vasta tsitaadiga

pents, ei hakkagi järgima, ainus variant ongi see helifaili kamm.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 07.12.2011 10:35:10 vasta tsitaadiga

Pole ehk olnud :/
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.12.2011 11:11:23 vasta tsitaadiga

LightsabeR, Deus Ex HR oli üsna hea perk süsteem thumbs_up.gif . Osasid asju oli vaja jah lahti lukustada aga see oli loogilisemalt üles ehitatud ja algse versiooni said pmst alati 1-2 punkti eest lahti. Edasised peamiselt suurendasid selle algse võimsust.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marcor1
HV veteran
marcor1

liitunud: 29.09.2003




sõnum 07.12.2011 11:24:19 vasta tsitaadiga

No siin kohati on loogikavaegus skillipuus - näiteks külma arendamiseks, pead tule ära tegema thumbs_down.gif
Aga muidu Diablo stiilis puu, on väga hea lahendus kui ilusti läbimõeldud.
Punkte jääb väheks? No peabki jääma väheks kui arendad supersepp-maag-varas tegelast, kes oleks osav nii kirve kui vibuga ning valdab perfektselt encantingut icon_idea.gif

_________________
War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madfury
HV veteran
madfury

liitunud: 05.09.2004




sõnum 07.12.2011 11:29:12 vasta tsitaadiga

marcor1, Täiesti vabalt saab supersepp-maag-varas-kakleja tüübi teha. Ilma expansioniteta pole level 70 teha mitte mingi probleem.
_________________
Avatar by Flacko
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LightsabeR
HV veteran
LightsabeR

liitunud: 19.09.2004




sõnum 07.12.2011 11:50:12 vasta tsitaadiga

tomorrow kirjutas:
LightsabeR, Deus Ex HR oli üsna hea perk süsteem thumbs_up.gif . Osasid asju oli vaja jah lahti lukustada aga see oli loogilisemalt üles ehitatud ja algse versiooni said pmst alati 1-2 punkti eest lahti. Edasised peamiselt suurendasid selle algse võimsust.

Ma küll seal midagi head ei näinud. Esiteks oli ka seal vaja teatud eelnevad skillid enne lahti teha, kui viimastele juurde pääsesid. Mäletan väga selgelt, kuidas tahtsin mingeid konkreetseid augmente saada, kuid otsustasin praxis punkte mitte investeerida, kuna prereq'id olid minu jaoks kasutud.

Teiseks oli seal mängus võimalik kõik vajalikud skillid ära õppida juba ammu enne mängu lõppu, nii et mingit suurt planeerimist polnud vaja teha. DE:HR näol oli pigem tegemist action RPG'ga ning see leidis aset võrdlemisi piiratud ja lineaarses maailmas. Selle mängu skill tree oli suunatud mänguritele, kes vajavad midagi lihtsalt ja kergesti mõistetavat.


Kuid ma ei väida, et Skyrim'i perk tree midagi imelist on. Minu meelest on see lausa võrdlemisi kehv ja igav. Peamiselt just selle pärast, et kusagil level 50 paiku on sul nagunii pea kõik vajalikud perkid käes, eeldades, et mängija ei ürita olla igal alal meister. Võiks olla ikka nii, et selleks, et olla ühel alal tugev, pead teistes alades väga palju ohverdama.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marcor1
HV veteran
marcor1

liitunud: 29.09.2003




sõnum 07.12.2011 11:57:32 vasta tsitaadiga

LightsabeR kirjutas:
...Võiks olla ikka nii, et selleks, et olla ühel alal tugev, pead teistes alades väga palju ohverdama.

Ise saab ka natuke kaasa aidata sellele - ei ole näiteks vaja maagile überarmorit craftida, mis ühtlasi manakulu nulli viib. Lvl 40 ja maagi armor on ~15.
Samas kui peaks uuesti kunagi mängima siis ilmselt kohe backstab tegelane, kes kriisiolukorras, endale 2 abilist summonib. Destruction on igav. Samas aga smithing ja enchanting on vajalikud, korraliku daggeri tegemiseks.

_________________
War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LightsabeR
HV veteran
LightsabeR

liitunud: 19.09.2004




sõnum 07.12.2011 12:07:51 vasta tsitaadiga

Aga probleem ongi minu meelest selles, et Skyrim on disainitud nii, et mängija võib sisuliselt lambist igasuguseid erinevaid asju leveldada ja suvalt perke raisata ning saab ikkagi võrdlemisi lihtsalt Adept raskusastme peal hakkama. Ehk siis sihtgrupp, kellele mäng on loodud, pole kogenud RPG mängurid, vaid casualid, kellest paljud võibolla elus esimest korda seda laadi RPG'd mängivad.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ertai
HV veteran
Ertai

liitunud: 11.05.2007




sõnum 07.12.2011 13:37:04 vasta tsitaadiga

LightsabeR kirjutas:
Aga probleem ongi minu meelest selles, et Skyrim on disainitud nii, et mängija võib sisuliselt lambist igasuguseid erinevaid asju leveldada ja suvalt perke raisata ning saab ikkagi võrdlemisi lihtsalt Adept raskusastme peal hakkama. Ehk siis sihtgrupp, kellele mäng on loodud, pole kogenud RPG mängurid, vaid casualid, kellest paljud võibolla elus esimest korda seda laadi RPG'd mängivad.


Jah, sul on õigus, selles osas aitabki kõrgem raskusaste vähe kogenumaid RPG inimesi. Ei ütle, et ideaalne süsteem, aga seni on töötanud.
Mängin mõnuga ja üldjuhul ei mõtle, mis parim parim kombo ja värk on mu jaoks. Jah, tugevate vastaste vastu peangi mõtlema, potionid ja erinevad itemeid vahetama, aga tavalise vastase vastu on vaja oskuslikult blocki kasutada minu puhul ja mitte ainult mõõgaga uhada + shout või kaks.

Ei taha ju, et mingi suvalise mobi peale pean ka hirmkoguses potioneid alla neelama, piisab 1-2. Aga "bosside" puhul meeldib, kui vahel pea pooled kuni kõik varud võivad minna icon_smile.gif
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LightsabeR
HV veteran
LightsabeR

liitunud: 19.09.2004




sõnum 07.12.2011 13:45:59 vasta tsitaadiga

Kõrgem raskus aste seisneb vaid selles, et NPC'del on kõrgem HP. Oleks, et combat on huvitav ja kaasahaarav, siis ehk pakuks see veel midagi, kuid praeguses seisus tähendab raskusastme põhja keeramine vaid igava combati pikemaks venitamist. Laod inventory potioneid täis ja siis lähed hakid nagu hullumeelne neid vastaseid. Mingit suurt oskust seal vaja pole.

Oleks siis nii, et kõrgema raskusastme peal on NPC'd targemad, oskavad näiteks paremini sulle järgi ronida, kui kuhugi künka otsa põgened. Või siis näiteks kasutavad rohkem eri tüüpi rünnakuid sinu vastu, võttes välja vibu või kasutades maagiat. Võiks olla NPC'de grupid, kus on healerid, tankid ja damage dealerid, kes kõik koostööd teevad.

Kuid ei. Lihtne väljapääs on lihtsalt HP'd juurde toppida ja ongi "kõrgem raskusaste". Boooooooooooooring.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 07.12.2011 13:48:02 vasta tsitaadiga

LightsabeR kirjutas:
Kõrgem raskus aste seisneb vaid selles, et NPC'del on kõrgem HP


Nende damage output on ka kõigest mõned korrad suuremad.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  The Elder Scrolls V: Skyrim mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 129, 130, 131 ... 186, 187, 188  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.