Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  ModiKomp.ee märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 24, 25, 26  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
MeaDz
HV kasutaja

liitunud: 05.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.10.2011 20:32:17 vasta tsitaadiga

Siin samas teemas kellegi linkile vajutades näitas mul 50% alega asju
http://www.modikomp.ee/soodus/
Nüüd enam nagu ei näita.
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
liivainime
HV kasutaja
liivainime

liitunud: 25.03.2007




sõnum 31.10.2011 10:05:21 vasta tsitaadiga

Ilmselt sattusid sinna: http://www.modikomp.ee/laoseisuga/.
Iseenesest peaks see veel toimima, kuna kirjas on, et kehtib kuni kaupa jätkub.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pohmakas,
käed värisevad
pohmakas,

liitunud: 11.06.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.10.2011 20:20:50 vasta tsitaadiga

See kampaania on läbi.
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 132
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 31.10.2011 20:34:56 vasta tsitaadiga

Siis pange see konkreetne leheke kinni icon_razz.gif
_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rihokala
HV vaatleja


liitunud: 25.10.2002




sõnum 31.10.2011 20:42:56 vasta tsitaadiga

kinni icon_wink.gif
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
MeaDz
HV kasutaja

liitunud: 05.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.11.2011 16:13:59 vasta tsitaadiga

Väga kiire ja positiivne kogemus. Pühapäeval tellisin ja just käisin järel.
Oli mulle esmane kogemus ka SmartPostiga. Oodatust palju lihtsam. icon_wink.gif
Soovitan thumbs_up.gif
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 04.11.2011 15:04:04 vasta tsitaadiga

rihokala kirjutas:
kinni icon_wink.gif

Hea icon_biggrin.gif
beer_yum.gif

Segadusi nüüd ilmselt ei tule enam icon_wink.gif

EDIT: SilverArrow saabumine lükkus jälle edasi thumbs_down.gif
Casekingis allahindlus, tuleb vist kaup pooleli jätta MK'ga.

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pohmakas,
käed värisevad
pohmakas,

liitunud: 11.06.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.11.2011 16:15:09 vasta tsitaadiga

tsitaat:

EDIT: SilverArrow saabumine lükkus jälle edasi thumbs_down.gif
Casekingis allahindlus, tuleb vist kaup pooleli jätta MK'ga.

CaseKingis SilverArrow all olev tekst ütleb, et saabub 18.11 icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 132
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 04.11.2011 19:16:24 vasta tsitaadiga

lolwat. peab rohkem kohvi jooma tööjuures.
rõvedad apsakad tulevad sisse...

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rihokala
HV vaatleja


liitunud: 25.10.2002




sõnum 14.11.2011 14:36:19 vasta tsitaadiga

Modikomp toob lõpuks talve.
Globaalsed ilmastikutingimused muutuvad ainult viies hinnad ja temperatuuri alla.
Kõik laos olevad jahutused vähemalt - 20 KRAADI!
www.modikomp.ee/laoseisuga/

_________________
http://www.modikomp.ee/
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Osiris
HV Guru
Osiris

liitunud: 12.08.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.11.2011 15:40:46 vasta tsitaadiga

On kellelgi modikomp`ist infot millal võiks tellimus 004921 ka lõpuks minuni jõuda.

Juba pikemat aega silt, et toode on tellitud - ega nad kuskil teab kui kaugelt seda nüüd ei too, et nõnda aega võtab?
Kommentaarid: 114 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 15.11.2011 16:56:45 vasta tsitaadiga

PCman, mida sa tellisid neilt? Mõne tootega lähebki kauem aega.
_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Osiris
HV Guru
Osiris

liitunud: 12.08.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.11.2011 17:05:48 vasta tsitaadiga

softis kirjutas:
PCman, mida sa tellisid neilt? Mõne tootega lähebki kauem aega.

Asuse emaplaadi. Partneri laos olemas märgib.
Kommentaarid: 114 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rihokala
HV vaatleja


liitunud: 25.10.2002




sõnum 15.11.2011 17:35:29 vasta tsitaadiga

Tere PCman,

Homme hommik jõuab kaup kontorisse ja läheb homme ka Smartpostiga teele.

Kõike parimat,

Riho

_________________
http://www.modikomp.ee/
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Osiris
HV Guru
Osiris

liitunud: 12.08.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.11.2011 17:54:16 vasta tsitaadiga

rihokala kirjutas:
Tere PCman,

Homme hommik jõuab kaup kontorisse ja läheb homme ka Smartpostiga teele.

Kõike parimat,

Riho

Väga hea kuulda thumbs_up.gif
Kommentaarid: 114 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zest
Kreisi kasutaja
zest

liitunud: 17.12.2007




sõnum 21.11.2011 22:04:28 vasta tsitaadiga

Tellisin mitu asju sealt ja olen vägagi rahul.
Valik on supper, ainuke asi, et tuleb kontrollida hindu. Mõned asjad on normaalse hinnaga, mõned aga topelthinnaga.
muidu vägagi thumbs_up.gif

_________________
If Jesus had been killed twenty years ago, Catholic school children would be wearing little electric chairs around their necks instead of crosses.
Kommentaarid: 182 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
atsa1
HV vaatleja

liitunud: 04.01.2007




sõnum 25.11.2011 16:17:57 vasta tsitaadiga

Sai kah sealt tellitud Videokaart. Kaup tuli ilusti ära ja oli korralikult pakendatud.
Hinnauuringuid tehes oli ikka paar € odvam kui mujal. Plaanis veel asju tellida, kui hinnad sama mõistlikud või leidub seda, mida tahan.

Muidu 5+
thumbs_up.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ltuks
HV vaatleja

liitunud: 10.10.2011




sõnum 28.11.2011 01:48:53 vasta tsitaadiga

Leidsin mitmele arvutikomponendile just Modicompist parima hinna. Kaup tuli kenasti pakendatult ja kiirelt kohale. Soovitan!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 28.11.2011 08:22:21 vasta tsitaadiga

Sai jälle kaupa võetud.
Kõik tip-top.

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dumbass
HV kasutaja
Dumbass

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.12.2011 15:34:19 vasta tsitaadiga

Jätaks siia kah oma viimase kogemuse selle ettevõttega ja mainin ennetavalt, et mu oma viga jah kui kohe ei uurinud reaalse kliendi ja ettevõtte esindaja kokkulepete kohta, ei nõudnud dokumenti, mis tõendaks garantiist vahetuseks tuleva toote üleandmist ja ei esitanud iga tühja-tähja pärast uut garantiitaotlust. Et siis kui kellelgi midagi garantiis käib, teab kuidas käituda ilma, et ise vastu näppe saaks.

Lugu järgmine:
Panime kunagi vennale kokku tema esimese isikliku pisikese arvuti, väike peretraditsioon kuidas kõik endale omade rahadega kompu ehitavad icon_biggrin.gif
Mõnda aega enne ühe graafikakaardi garantiiaja lõppu hakkas too jupsima kohati lihtsalt crashides mänge, kohati BSOD-ides. Kõik märgid viitasid, et mingi osa kaardi mälust on otsad andnud.
Garantiipaber vormistatud, pakk postiga teele pandud, asi korras. Järgmine kord kui ettevõtte esindajalt kuulda oli, oli see, et tulge aga oma tootele järele.
Kuna kool seal samas lähedal, läksin ise järgi asjale. Kohale jõudes pisteti mulle pihku täiesti teine mudel, mis kodus pakendit avades selgus, on kellegi poolt mingis mahus kasutatud.

Kuna olin veendunud, et hetkel on kõik JOKK (minupoolne rumalus jah, et võtsin kohe asendustoote vastu, ilma oma venna käest kontrollimata millised kokkulepped neil olid) ja selline põhjus pole piisav, et toote kohta garantiitaotlust esitada (kuna tegu pole otseselt tootjapoolse defektiga), ei saanudki ma muud teha kui oma nördimust väljendada ja teitele hoiatus jätta (Hinnavaatluse pealehel on Modikompi all sellekohane kommentaar nimega "Jansa").

Mis nüüd edasi juhtub on huvitav, paar nädalat pärast oma kommentaari postitatmist laekub mu venna postkasti kiri, mis oma sisult on passiiv-agressiivne, solvav ning kus väidetakse, et kommentaari sisu pole üldse nende süü, kuna nemad ainult vahendavad maaletooja garantiid, järelikult olevat siis maaletooja viga. Peale selle nõuti veel kontakti kommentaari autoriga pannes niikauaks mingi fiktsionaalse vastutuse mu vennale icon_lol.gif
Esimese asjana, kui ma klienditeeninduses tööle hakkasin, õpetati mulle selgeks kuldreegel: olgugi mis, mitte kunagi ei laskuta kliendiga üks-ühele vastuseisu.

[Hetkel kirja täpset sisu siia ei pasteeri, kuna pole päris kindel kas see seadusega lubatud on]

Toon siinkohal välja, et kliendil ei ole võimalust suhelda maaletoojaga, klient suhtleb toodet müünud firmaga ja õlgade kehitamine stiilis "aga meie ju ei teegi seda" (ei tegele ise oma garantiidega, st ei remondi, ei uuri ega suhtle garantiiteemal), ei muuda fakti, et see kogemus oli lõppkokkuvõttes negatiivne. Mingil tarbijakaitse lehel oligi öeldud, et olgu mis on, kliendi ees vastutab müüja. (kui leian, panen lingi)

[Tarbijakaitseametist ettevõtte käitumise kohta küsides öeldi mulle järgmist: ainuke juht kui on aksepteeritav kasutatud toote vastu andmine on see, kui tegu on konkreetselt sama ja remonditud tootega.
Samuti kommenteeriti mulle ka suhtluse puudumist enne teise toote vastu andmist: seadus otseselt suhtlust ei nõua aga väga ilus toon see pole]

Palju aega ja paar kirja hiljem hakkan vastuseid saama, oma viimase lõpus teen ettepaneku püüda olla natukene konstruktiivsem ja kui tõesti ei ole tegu nendepoolse veaga, siis püüda see viga parandada.
Vastuse sisu on põhimõtteliselt sama mis esimeses: "meie ju ei teegi seda". Konstruktiivsus piirdub sellega, et küsitakse minu nägemust kliendisõbralikust protsessist.
Sellele järgnevas kirjas oma nägemuse esitamise peale saan ma jälle "aga me ju ei teegi seda" vastuse, kuid mingil põhjusel lubatakse mulle, et uuritakse üle lahenduskäigud kui kaardi ostutähtaeg langeb ja aega tekib viidates veel sellele, et minuga tegelemine pole prioriteetne, nagu ma poleks klient. (Tähti närides oli tõesti selle tootega seotud klient mu vend, aga mina esindasin teda. See oleks pidanud minu jaoks olema esimene hoiatusmärk.)

[Vahepealsete sündmuste alla saan kirjutada selle, et vahetuseks antud kaardi kasutamiseks pidime välja vahetama venna kompu sisu.
Jälle tekkisid mingid imelikud nähtused, mida mina seostan graafikakaardiga: mängudes ja ka Media Player Classicuga filme vaadates olid periooditi näha aeglustused kaadrisageduses, millele järgnevalt kõik kaardid järgi jooksid kiiremini (stiilis kui Mass Effectis seinal olevat liikuvat pilti vaadata, siis selle liikumine oli kirjeldatult ebaühtlane jne), eelneva konfiguratsiooniga samade seadete all sarnast nähtust ei olnud ja eelmine graafikakaart oli tsipa nõrgem.
Kuna nähtus ei olnud liiga tõsine ja lõppes iseseisvalt ei näinud ma põhjust garantiisse hakata seda kaarti saatma, reaalseid artefakte jms jama Furmarkiga ei tekkinud, ka Windows 7-e mälutestid ja prose testimine probleemidele ei viidanud.]

Ootan nädalakese ja kuna vastust ei tule kirjutan jällegi esimesena ise uurides, et mida maaletoojaga suhtlemine selgemaks teinud on ja pakun võimalust, et kui maaletooja muidu ei taha, siis võib proovida graafikakaarti ju välja vahetada ka selle kaadrisageduse teema alusel. Sellele järgnevates lühikestes kirjades jõuame selleni, et mu vend peaks esitama lihtsalt uue garantiitaotluse. (Totu loomulikult kirjutas niisama, et võiks välja vahetada vms. pole isegi oluline hetkel)

Esmaspäeval saabub siis vennale vastus, mille sisu on põhimõtteliselt see: garantiiaeg lõppes natuke enne kui saabus kurja valetavat kommentaatorit otsiv kiri.
Kogu moos, kuna mingit avaldust ei laekunud garantiiajal, on looga lõpp.

Seejärel helistan ma jällegi tarbijakaitseametisse, kus jõuame selgusele, et tõesti, garantiiaeg on läbi, aga uuele tootele hakkab kehtima uus 2-aastane pretentsioonide esitamise tähtaeg. Siinkohal tuleb aga mängu üks suur AGA: ma saaksin esitada pretentsiooni juhul kui mul oleks mingi dokument, mis tõendaks, et just sellisel kuupäeval on mulle antud just selline toode garantikorras asenduseks. (Tol päeval tundus mulle kohe kahtlane, et mingit uut paberimajandust ma ei saanudki ja ma pildistasin seda karpi oma käes, kahjuks GPS-info pildi külge ei läinud. See aga ei olnud tarbijakaitseameti sõnul piisav tõend, nagu tuleb välja nendega suheldes) Samuti selgub tarbijakaitsega suheldes, et mul pole mõtet isegi tarbijakaitseametisse kaebust esitada kuna mul pole tõendit, et ma sellist toodet oma *khmm* alaseljast välja ei tõmmanud, kuna mulle lihtsalt ei antudki sellist paberit, väidetakse ettevõtte poolt, et polevatki oluline selline paber.

Nii tore, nii tore, viimases kirjas veel mõnitatakse, et miks ma kohe ei täitnud uut garantiivormi ja nüüd on teema lukus.

Vot nii aeti minuga asju seal ettevõttes, ütleme nii, et klienditeeninduse poodiumile nagu kohta pole, ei näe kuskil seda hunnikutes kiidetud teenindust.
Tagantjärgi olen siis targem kui neilt midagi juhtun tellima ja selle asemel, et oodata mingit lahendust läbi suhtluse, annan kohe asjadele ametlikuma käigu.
Tõesti, eks ongi mu oma viga, et seda kohe ei teinud, nagu mulle nina alla hõõrutakse.

Hea veel, et vahetuseks antud kaart ikka elus on ja mitte surnud. icon_biggrin.gif

Negatiivsest küljest: sai palju aega ja närve tühja kulutatud.
Positiivsest küljest: olen palju paremini VÕS ja TKS-iga kursis.

_________________
Fortuna non penis in manu non recipe.
Mitme arvuti vahel failide syncimiseks kasuta lihtsat ja mugavat Dropbox-i (ning toeta minu ja sinu dropboxi 500 megabaidise boostiga icon_biggrin.gif).
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
TiQKapp
HV kasutaja
TiQKapp

liitunud: 04.02.2010




sõnum 01.12.2011 17:59:34 vasta tsitaadiga

Hei.Sai tellitud klaviatuur.Kõik oli hästi.Kõik laabus kiiresti.Sai tagasisidet kogueg ja küsimusi sai kah esitatud:) End teadmatuse pärast
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tomm2n
Kreisi kasutaja
tomm2n

liitunud: 08.11.2005




sõnum 02.12.2011 12:23:14 vasta tsitaadiga

Hästi toimiv pood thumbs_up.gif
Kommentaarid: 153 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 144
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ModiKomP
HV kasutaja
ModiKomP

liitunud: 01.06.2005




sõnum 03.12.2011 00:04:02 vasta tsitaadiga

Dumbass kirjutas:
Jätaks siia kah oma viimase kogemuse selle ettevõttega ja mainin ennetavalt, et mu oma viga jah kui kohe ei uurinud reaalse kliendi ja ettevõtte esindaja kokkulepete kohta, ei nõudnud dokumenti, mis tõendaks garantiist vahetuseks tuleva toote üleandmist ja ei esitanud iga tühja-tähja pärast uut garantiitaotlust. Et siis kui kellelgi midagi garantiis käib, teab kuidas käituda ilma, et ise vastu näppe saaks.

Lugu järgmine:
Panime kunagi vennale kokku tema esimese isikliku pisikese arvuti, väike peretraditsioon kuidas kõik endale omade rahadega kompu ehitavad icon_biggrin.gif
Mõnda aega enne ühe graafikakaardi garantiiaja lõppu hakkas too jupsima kohati lihtsalt crashides mänge, kohati BSOD-ides. Kõik märgid viitasid, et mingi osa kaardi mälust on otsad andnud.
Garantiipaber vormistatud, pakk postiga teele pandud, asi korras. Järgmine kord kui ettevõtte esindajalt kuulda oli, oli see, et tulge aga oma tootele järele.
Kuna kool seal samas lähedal, läksin ise järgi asjale. Kohale jõudes pisteti mulle pihku täiesti teine mudel, mis kodus pakendit avades selgus, on kellegi poolt mingis mahus kasutatud.

Kuna olin veendunud, et hetkel on kõik JOKK (minupoolne rumalus jah, et võtsin kohe asendustoote vastu, ilma oma venna käest kontrollimata millised kokkulepped neil olid) ja selline põhjus pole piisav, et toote kohta garantiitaotlust esitada (kuna tegu pole otseselt tootjapoolse defektiga), ei saanudki ma muud teha kui oma nördimust väljendada ja teitele hoiatus jätta (Hinnavaatluse pealehel on Modikompi all sellekohane kommentaar nimega "Jansa").

Mis nüüd edasi juhtub on huvitav, paar nädalat pärast oma kommentaari postitatmist laekub mu venna postkasti kiri, mis oma sisult on passiiv-agressiivne, solvav ning kus väidetakse, et kommentaari sisu pole üldse nende süü, kuna nemad ainult vahendavad maaletooja garantiid, järelikult olevat siis maaletooja viga. Peale selle nõuti veel kontakti kommentaari autoriga pannes niikauaks mingi fiktsionaalse vastutuse mu vennale icon_lol.gif
Esimese asjana, kui ma klienditeeninduses tööle hakkasin, õpetati mulle selgeks kuldreegel: olgugi mis, mitte kunagi ei laskuta kliendiga üks-ühele vastuseisu.

[Hetkel kirja täpset sisu siia ei pasteeri, kuna pole päris kindel kas see seadusega lubatud on]

Toon siinkohal välja, et kliendil ei ole võimalust suhelda maaletoojaga, klient suhtleb toodet müünud firmaga ja õlgade kehitamine stiilis "aga meie ju ei teegi seda" (ei tegele ise oma garantiidega, st ei remondi, ei uuri ega suhtle garantiiteemal), ei muuda fakti, et see kogemus oli lõppkokkuvõttes negatiivne. Mingil tarbijakaitse lehel oligi öeldud, et olgu mis on, kliendi ees vastutab müüja. (kui leian, panen lingi)

[Tarbijakaitseametist ettevõtte käitumise kohta küsides öeldi mulle järgmist: ainuke juht kui on aksepteeritav kasutatud toote vastu andmine on see, kui tegu on konkreetselt sama ja remonditud tootega.
Samuti kommenteeriti mulle ka suhtluse puudumist enne teise toote vastu andmist: seadus otseselt suhtlust ei nõua aga väga ilus toon see pole]

Palju aega ja paar kirja hiljem hakkan vastuseid saama, oma viimase lõpus teen ettepaneku püüda olla natukene konstruktiivsem ja kui tõesti ei ole tegu nendepoolse veaga, siis püüda see viga parandada.
Vastuse sisu on põhimõtteliselt sama mis esimeses: "meie ju ei teegi seda". Konstruktiivsus piirdub sellega, et küsitakse minu nägemust kliendisõbralikust protsessist.
Sellele järgnevas kirjas oma nägemuse esitamise peale saan ma jälle "aga me ju ei teegi seda" vastuse, kuid mingil põhjusel lubatakse mulle, et uuritakse üle lahenduskäigud kui kaardi ostutähtaeg langeb ja aega tekib viidates veel sellele, et minuga tegelemine pole prioriteetne, nagu ma poleks klient. (Tähti närides oli tõesti selle tootega seotud klient mu vend, aga mina esindasin teda. See oleks pidanud minu jaoks olema esimene hoiatusmärk.)

[Vahepealsete sündmuste alla saan kirjutada selle, et vahetuseks antud kaardi kasutamiseks pidime välja vahetama venna kompu sisu.
Jälle tekkisid mingid imelikud nähtused, mida mina seostan graafikakaardiga: mängudes ja ka Media Player Classicuga filme vaadates olid periooditi näha aeglustused kaadrisageduses, millele järgnevalt kõik kaardid järgi jooksid kiiremini (stiilis kui Mass Effectis seinal olevat liikuvat pilti vaadata, siis selle liikumine oli kirjeldatult ebaühtlane jne), eelneva konfiguratsiooniga samade seadete all sarnast nähtust ei olnud ja eelmine graafikakaart oli tsipa nõrgem.
Kuna nähtus ei olnud liiga tõsine ja lõppes iseseisvalt ei näinud ma põhjust garantiisse hakata seda kaarti saatma, reaalseid artefakte jms jama Furmarkiga ei tekkinud, ka Windows 7-e mälutestid ja prose testimine probleemidele ei viidanud.]

Ootan nädalakese ja kuna vastust ei tule kirjutan jällegi esimesena ise uurides, et mida maaletoojaga suhtlemine selgemaks teinud on ja pakun võimalust, et kui maaletooja muidu ei taha, siis võib proovida graafikakaarti ju välja vahetada ka selle kaadrisageduse teema alusel. Sellele järgnevates lühikestes kirjades jõuame selleni, et mu vend peaks esitama lihtsalt uue garantiitaotluse. (Totu loomulikult kirjutas niisama, et võiks välja vahetada vms. pole isegi oluline hetkel)

Esmaspäeval saabub siis vennale vastus, mille sisu on põhimõtteliselt see: garantiiaeg lõppes natuke enne kui saabus kurja valetavat kommentaatorit otsiv kiri.
Kogu moos, kuna mingit avaldust ei laekunud garantiiajal, on looga lõpp.

Seejärel helistan ma jällegi tarbijakaitseametisse, kus jõuame selgusele, et tõesti, garantiiaeg on läbi, aga uuele tootele hakkab kehtima uus 2-aastane pretentsioonide esitamise tähtaeg. Siinkohal tuleb aga mängu üks suur AGA: ma saaksin esitada pretentsiooni juhul kui mul oleks mingi dokument, mis tõendaks, et just sellisel kuupäeval on mulle antud just selline toode garantikorras asenduseks. (Tol päeval tundus mulle kohe kahtlane, et mingit uut paberimajandust ma ei saanudki ja ma pildistasin seda karpi oma käes, kahjuks GPS-info pildi külge ei läinud. See aga ei olnud tarbijakaitseameti sõnul piisav tõend, nagu tuleb välja nendega suheldes) Samuti selgub tarbijakaitsega suheldes, et mul pole mõtet isegi tarbijakaitseametisse kaebust esitada kuna mul pole tõendit, et ma sellist toodet oma *khmm* alaseljast välja ei tõmmanud, kuna mulle lihtsalt ei antudki sellist paberit, väidetakse ettevõtte poolt, et polevatki oluline selline paber.

Nii tore, nii tore, viimases kirjas veel mõnitatakse, et miks ma kohe ei täitnud uut garantiivormi ja nüüd on teema lukus.

Vot nii aeti minuga asju seal ettevõttes, ütleme nii, et klienditeeninduse poodiumile nagu kohta pole, ei näe kuskil seda hunnikutes kiidetud teenindust.
Tagantjärgi olen siis targem kui neilt midagi juhtun tellima ja selle asemel, et oodata mingit lahendust läbi suhtluse, annan kohe asjadele ametlikuma käigu.
Tõesti, eks ongi mu oma viga, et seda kohe ei teinud, nagu mulle nina alla hõõrutakse.

Hea veel, et vahetuseks antud kaart ikka elus on ja mitte surnud. icon_biggrin.gif

Negatiivsest küljest: sai palju aega ja närve tühja kulutatud.
Positiivsest küljest: olen palju paremini VÕS ja TKS-iga kursis.


Kui oleks garantii teostaja andnud asemele uue oleks selle garantii aeg lõppenud samuti alles jäänud päevad + garantiiaeg, kui aga oleks tehtud krediit ja sa valid uue toote oleks uuesti täis garantii. Selle otsuse tegemise õigus on garantii eest vastutaval firmal kes on antud toote esindaja.
Päikest sulle icon_smile.gif

_________________
Lugupidamine
http://www.modikomp.ee/soodus/
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.12.2011 05:19:57 vasta tsitaadiga

ModiKomP kirjutas:
Kui oleks garantii teostaja andnud asemele uue oleks selle garantii aeg lõppenud samuti alles jäänud päevad + garantiiaeg, kui aga oleks tehtud krediit ja sa valid uue toote oleks uuesti täis garantii.

Minuteada peaks vastavalt seadusele olema nii, et garantiist uue asja vastu saades hakkab garantii jälle nullist jooksma mitte ei lähe vana koha pealt edasi. Siin pole midagi pistmist maaletooja suvaga ja kui on, siis rikub maaletooja seadust.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
WAV
HV veteran

liitunud: 02.03.2010




sõnum 03.12.2011 05:36:51 vasta tsitaadiga

tomorrow kirjutas:
Minuteada peaks vastavalt seadusele olema nii, et garantiist uue asja vastu saades hakkab garantii jälle nullist jooksma mitte ei lähe vana koha pealt edasi.

Ei uurinud seadust täpsemalt, kuid minuteada nii siiski ei ole. Garantii alguseks loetakse ikkagi esmase toote ostmise hetke. Garantiid võidakse pikendada ainult seadme tarbija käest äraoleku aja võrra (seadme väljavahetamise või remondi aeg). Kui iga garantiist asemelesaadud asendustootega hakkaks garantii nullist uuesti täisaja kehtima, siis tekiks kaval olukord, et enne garantiiaja lõppu teevad targad tegelased oma seadmele "intelligentse" rikke ja saavad siis jälle uue seadme vastu, ja nii kasvõi elu lõpuni garantiid hoida ning pidevalt oma seadet tasuta uuendada icon_wink.gif
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  ModiKomp.ee mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 24, 25, 26  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.