Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Kujundamine »  El Grande 3D teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 56, 57, 58  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Reimo005
HV kasutaja
Reimo005

liitunud: 04.02.2003




sõnum 01.12.2011 01:06:29 vasta tsitaadiga

Sai ka üks paar aastat tagasti tehtud mudel renderdatud täna õhtul.

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MaxEvil
HV kasutaja
MaxEvil

liitunud: 07.10.2007




sõnum 01.12.2011 13:53:01 vasta tsitaadiga

thumbs_up.gif

Sai natuke Cycles-is mässatud, mõned test renderdused:

Spoiler Spoiler Spoiler

Spoiler Spoiler Spoiler


Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tarmac
HV kasutaja
tarmac

liitunud: 10.08.2007




sõnum 02.12.2011 00:51:04 vasta tsitaadiga

Reimo005 kirjutas:
Sai ka üks paar aastat tagasti tehtud mudel renderdatud täna õhtul.

Spoiler Spoiler Spoiler


Tagarehv kah alt veidi lamedaks, et ikka raskus peale toetaks ja natuke muda ka. Muidu on bueno. thumbs_up.gif

_________________
www.crawl.ee Eesti R/C Rock Crawlerid.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Deadlock
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.07.2004




sõnum 02.12.2011 03:00:00 vasta tsitaadiga

thumbs_up.gif Proovi klaasidele ka veidi mustust peale panna.
_________________
"Believe you can, believe you can't; either way, you're right." - Henry Ford
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zanzhu
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.09.2009




sõnum 02.12.2011 03:30:54 vasta tsitaadiga

Tagasillal pole emmigi kaalu antud mudelil.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 02.12.2011 12:57:27 vasta tsitaadiga

Reimo005 kirjutas:
Sai ka üks paar aastat tagasti tehtud mudel renderdatud täna õhtul.

Spoiler Spoiler Spoiler

Minuarust väga hea render, tühja kastiga ei olegi tagarehvidel väga palju raskust peal. thumbs_up.gif

_________________
ANIMIST
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tiivik
HV kasutaja
tiivik

liitunud: 15.12.2009




sõnum 02.12.2011 21:31:54 vasta tsitaadiga

Reimo005 kirjutas:
Sai ka üks paar aastat tagasti tehtud mudel renderdatud täna õhtul.

Spoiler Spoiler Spoiler

Cool, muda oleks jah klaasidele hea nagu eelnevalt mainiti, muidu thumbs_up.gif

Ise hakkasin sellist tegelinskit tegema blenderguru detsembri konkursi jaoks http://blenderartists.org/forum/showthread.php?237573-Blender-Guru-Competition-Christmas!
See veel väga toores ja stseeni peaks tulema veel lumetorm ja eemal hubane maja. See siis cyclesist aga plaanin karvase mantli- ja püksiääre blenderist compositoris peale lisada. Kahjuks jah cycles-s hair particle'd ei tööta mida oligi arvata. Kätte peaks latern tulema, panin basic poosi valmis icon_razz.gif

tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
MaxEvil
HV kasutaja
MaxEvil

liitunud: 07.10.2007




sõnum 03.12.2011 17:07:17 vasta tsitaadiga

Hair saab Cycles-iga kasutada kui muudad nad objektiks icon_razz1.gif
kuid ei ole kindle kui palju rohkem see mälu hakkab hõivama et tegelt saaks seda välja renderdad icon_neutral.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siimannuk
HV vaatleja

liitunud: 07.06.2003




sõnum 04.12.2011 20:01:40 vasta tsitaadiga

Minu Corvette.

Tegemist on low-poly mudeliga mängu jaoks (rFactor). Esimest korda renderdasin midagi 3ds Maxis Mental Ray'ga...
Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MaxEvil
HV kasutaja
MaxEvil

liitunud: 07.10.2007




sõnum 04.12.2011 22:46:44 vasta tsitaadiga

thumbs_up.gif Kena auto, aga kas 35k poly on tri või quad? vaadates wire tundub et quads icon_redface.gif

teen ka aeg ajalt rFactori jaoks autosi, kuid vaadates sinu wire siis sellist ei saa ma kahjuks lubada kuna 30+ autot peab ühel ajal joonele mahtuma normalse FPSiga... selle tõttu ka poly limiit ikka väiksem (sinna ISI soovitusliku limiidi juurde) icon_razz1.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siimannuk
HV vaatleja

liitunud: 07.06.2003




sõnum 05.12.2011 00:19:13 vasta tsitaadiga

MaxEvil kirjutas:
thumbs_up.gif Kena auto, aga kas 35k poly on tri või quad? vaadates wire tundub et quads icon_redface.gif

Tri ikka.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MaxEvil
HV kasutaja
MaxEvil

liitunud: 07.10.2007




sõnum 05.12.2011 11:48:51 vasta tsitaadiga

heh, ok... lihtsalt küsisin üle, silamaga vaadates tundub et on rohkem, aga see on hea kui ära petab icon_wink.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tiivik
HV kasutaja
tiivik

liitunud: 15.12.2009




sõnum 06.12.2011 22:04:03 vasta tsitaadiga

Minu entry siis blenderguru võistlusele. Kuna veel nädalake aega, siis veel blenderartistists foorumisse ei postita, äkki tuleb veel tahtmist midagi muuta icon_razz.gif
Base renderdus Cyclesist. Specular pass lumesädeluse jaoks, lumetorm ja glow efektid blender internalist.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 06.12.2011 22:06:24 vasta tsitaadiga

tiivik, maailma valgus võiks veits nõrgem olla vist, lambi oma võiks samaks jääda. icon_rolleyes.gif thumbs_up.gif
_________________
ANIMIST
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Mucrop3
Lõuapoolik
Lõuapoolik
Mucrop3

liitunud: 28.03.2004




sõnum 07.12.2011 14:23:41 vasta tsitaadiga

thumbs_up.gif Lahe päkapikk
Ma täiustaksin maastikut okais kuuskedega, eriti lahe oleks kui saaks kuuskedele lumemütse teha.
Kui vasemal ja paremal on kuused nii, et nendest kuuskedest millest later kaugemal on siis seal on selline tumedam vari juba.
Jätab sellise maagilisema tunde.

Ja kui üldine valgustus on nõrgem siis annaks vägeva efekti udu või lume helbeid simuleeriv õrn volumetric scattering.
Siis aknast ja laternast valgus jääb eriti maagiline.

_________________
My stroke machine roars down the lustful highway.
Keefir RUULIB.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tiivik
HV kasutaja
tiivik

liitunud: 15.12.2009




sõnum 07.12.2011 18:13:57 vasta tsitaadiga

Mucrop3 kirjutas:
thumbs_up.gif Lahe päkapikk
Ma täiustaksin maastikut okais kuuskedega, eriti lahe oleks kui saaks kuuskedele lumemütse teha.
Kui vasemal ja paremal on kuused nii, et nendest kuuskedest millest later kaugemal on siis seal on selline tumedam vari juba.
Jätab sellise maagilisema tunde.

Ja kui üldine valgustus on nõrgem siis annaks vägeva efekti udu või lume helbeid simuleeriv õrn volumetric scattering.
Siis aknast ja laternast valgus jääb eriti maagiline.

Kuused on hea mõte! Proovin teha. Ja tõesti vb võiks keskkonna valgustus nõrgem olla. Pole eriti volumetric materialidega blenderis kokku puutunud va smoke sim-is. Uurin veits icon_razz1.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 07.12.2011 18:15:09 vasta tsitaadiga

tiivik, smoke simiga võid korstna suitsema panna ka veel icon_biggrin.gif
_________________
ANIMIST
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
AO
HV kasutaja
AO

liitunud: 23.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.12.2011 19:05:54 vasta tsitaadiga

tehniliselt väga hea tiivik aga jõuluvana võiks kogukam olla, nii 20 kilo icon_smile.gif
Kommentaarid: 37 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mTim
HV Guru
mTim

liitunud: 19.10.2004




sõnum 07.12.2011 19:24:02 vasta tsitaadiga

see on moodne jõuluvana, toitub tervislikult....
_________________
"I have never followed a rule. That is my rule. Do you follow? I don't." The Joker
Lexuse summutist tuleb vaid lilleõisi ja ükssarvepeeru - HV foorum
M: E36 varuosad
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
TiQKapp
HV kasutaja
TiQKapp

liitunud: 04.02.2010




sõnum 09.12.2011 23:25:42 vasta tsitaadiga

Ma ei tea kas asi on minus või ma jätaks need kuused ära sellest tiiviku tseenist .ei tundu õiged.Midagi huvitavamat sinna panna.
Ise prooviisin kah mingit puu addon´i .
Blenderinternal kuna varjud jäävad ebarealistlikud ja abstraktsemad.
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
otty
HV kasutaja

liitunud: 03.01.2010




sõnum 13.12.2011 21:53:31 vasta tsitaadiga

Keegi oskab öelda, mis jama on? Max 2010 liigutades üle mitme vertexi, poly, siis kõik osad lähevad täiesti omas suunas. Nii nagu ise soovivad. Äkki vajutasin mingit vale nupukoodi vmt? icon_rolleyes.gif
E*: Abi? Sooviksin ühe projektiga edasi minna, aga selle taga kinni praegu asjad :S icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siimannuk
HV vaatleja

liitunud: 07.06.2003




sõnum 13.12.2011 22:50:58 vasta tsitaadiga

otty kirjutas:
Keegi oskab öelda, mis jama on? Max 2010 liigutades üle mitme vertexi, poly, siis kõik osad lähevad täiesti omas suunas. Nii nagu ise soovivad. Äkki vajutasin mingit vale nupukoodi vmt? icon_rolleyes.gif
E*: Abi? Sooviksin ühe projektiga edasi minna, aga selle taga kinni praegu asjad :S icon_rolleyes.gif


Äkki on "Reference Coordinate System" (üleval ribal keskmine combobox) miski "Local" vms? ... tavaliselt peaks olema valitud "View".
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
otty
HV kasutaja

liitunud: 03.01.2010




sõnum 14.12.2011 00:46:13 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler

Vot nii juhtub, peaks olema nii nagu "left" vaates alumine osa on, liigutasin seda mööda X tegle ja kõik lendas laiali... icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
turuplatz
HV vaatleja

liitunud: 30.03.2011




sõnum 14.12.2011 02:05:00 vasta tsitaadiga

otty kirjutas:
Spoiler Spoiler Spoiler

Vot nii juhtub, peaks olema nii nagu "left" vaates alumine osa on, liigutasin seda mööda X tegle ja kõik lendas laiali... icon_rolleyes.gif


Kui sul on vajalikud punktid/polygonid/servad märgistatud siis vaata paremal menüüst vali Edit Geometry - Constraints - None.

Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
otty
HV kasutaja

liitunud: 03.01.2010




sõnum 14.12.2011 08:32:59 vasta tsitaadiga

Vot, selles asi oligi! Suured tänud! thumbs_up.gif
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Kujundamine »  El Grande 3D teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 56, 57, 58  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.