Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
wirx
HV Guru

liitunud: 03.08.2002
|
20.11.2011 13:02:38
|
|
|
See, kui teenindaja küsib, et "kas saan aidata" pole ju pealetükkiv?
Ja kui oled ikka eliit ja välja ennast reklaaminud, kui parima teenindusega pood üleüldse, siis on täiesti loomulik, et juba uksel tuleb teenindaja juurde ning uurib, kuidas saaks aidata.
Aga kui inimestega suhelda ei meeldi, tuleks ehk arvuti tagant oma ostud ära sooritada
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
purexpure
HV veteran
liitunud: 05.01.2006
|
20.11.2011 13:22:03
|
|
|
Kammon...ei meeldi suhelda...asi pole ju selles, mine loe õhtulehe kommentaare, 90% inimestele ei meeldi, kui juba uksest sisse astudes tuleb teenindaja sinu juurde ja hakkab küsima. Väga hea, kui poed sellest aru saavad ja ei jookse kohe kliendi juurde. Sul on ju suu peas, et küsida kui abi vajad.
Ma ostangi enamuse tehnikast internetipoest, sest pole nii rikas, et osta tehnikapoest endale tehnikat
|
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
20.11.2011 13:29:30
|
|
|
wirx, sellega jääb alati nii, et on inimesi, kes tahaksid poest ära minna küsimuse peale "kas ma saan aidata?" ja on inimesi kes lausa ootavad seda küsimust. Kunagi ühel müügikoolitusel soovitati sellele küsimusele viisakalt vastata, "jah, siduge palun mu kingapaelad kinni".
hea teenindaja samas suudab ära tuvastada, kui inimine on valmis suhtlema...
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
wirx
HV Guru

liitunud: 03.08.2002
|
20.11.2011 14:02:10
|
|
|
Vot seda tahaks näha, et klient jätab ostu sooritamata, kui müüja temalt uuris, kas saab aidata kuidagi.
Neid juhtumisi, kus ost jäi sooritamata, kuna müüja ei suhelnud kliendiga on teada päris palju.
Anonüümsed kommentaarid ei näita absoluutselt mitte midagi, kui siis ainult ehk seda, et alati on kusagil keegi, kellele mingi asi ei meeldi.
Müügikoolitaja võiks ise koolitusele minna, palju viisakam vastus oleks - Ei aitäh, soovin hetkel ringi vaadata. vms...
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
purexpure
HV veteran
liitunud: 05.01.2006
|
20.11.2011 14:11:58
|
|
|
Miks anonüümsed kommentaarid siis ei näita midagi??Tahad öelda, et siis anonüümne hääletus ei näita ka midagi või? Tegu ju praktiliselt sama asjaga. Enamus uuringud, mis Eestis tehakse on ju anonüümsed. Valimistel ka sa ei tea ju, kes kelle poolt hääletas. See ka siis ei näita midagi? Oleks seal kommentaarides nimed juures, siis oleks korras ?
|
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
wirx
HV Guru

liitunud: 03.08.2002
|
20.11.2011 14:21:39
|
|
|
OT on need viimased postid siin, keegi võiks mujale tõsta või ära kustutada
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Raiku
HV Guru

liitunud: 13.11.2001
|
20.11.2011 16:37:50
|
|
|
"Suhtlemisaltid"... ja ka teistelt sama ootavad inimesed hakkavadki siis lärmama kui nende ootustele ei vastata (loe: kaebab kui klienditeenindaja ei tõtta poole minutiga tema juurde). Privaatsust hindavad, ehk need, kes loodavad poes rahulikult asjadega tutvuda, astuvadki poest lihtsalt välja kui müüja on, tema jaoks, liiga pealetükkiv. Ja see inimene ka ei kaeble üldjuhul, sest tal ei ole "suhtlemisvaegust". Muide... vägagi paljud edukad müüjad ei suuda seda mõista, sest nad ise on ju oma olemuselt suhtlejad.
_________________ Честных психов можно не лечить... |
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
20.11.2011 23:27:07
|
|
|
ferry kirjutas: |
purexpure kirjutas: |
Minu arust peaks klient ise märku andma, et tahab abi. Mulle küll tehnikapoes ei meeldi, kui pealetükkiv teenindaja tuleb minu juurde. Kui midagi vajan, siis lähen ise otsin teenindaja. |
Samad sõnad.
Aga, muideks, kas keegi teab, kus on Pallasti 2B? |
Üle tee Sikupilli Keskusest.
|
|
Kommentaarid: 733 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
554 |
|
tagasi üles |
|
 |
McNeo
HV kasutaja

liitunud: 27.04.2004
|
21.11.2011 20:13:53
|
|
|
Mina jagan täna kiidusõnu hoolduse aadressil. Läpparil oli kõvaketas tuksis, vahetati ära pmst 5 minutiga.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
toivos
Kreisi kasutaja

liitunud: 13.04.2004
|
21.11.2011 22:13:49
|
|
|
McNeo kirjutas: |
Mina jagan täna kiidusõnu hoolduse aadressil. Läpparil oli kõvaketas tuksis, vahetati ära pmst 5 minutiga. |
Said tühja ketta või koos softiga?
_________________ Taastan datat katkistelt ketastelt ja katkistelt Flash(USB) mäludelt. Nüüd ka katkistelt SSD ketastelt. |
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
McNeo
HV kasutaja

liitunud: 27.04.2004
|
21.11.2011 22:54:41
|
|
|
toivos kirjutas: |
McNeo kirjutas: |
Mina jagan täna kiidusõnu hoolduse aadressil. Läpparil oli kõvaketas tuksis, vahetati ära pmst 5 minutiga. |
Said tühja ketta või koos softiga? |
softi plnd vaja
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
wirx
HV Guru

liitunud: 03.08.2002
|
27.11.2011 23:30:50
|
|
|
Enne poe avamist tehti suur konkurss kus osales umbes 900 noort töötahtelist inimest. Seal lubati head palka ja häid töötingimusi, viimase peal koolitust ja head töökeskonda, aga paljudele lõppes asi hoopis kurvemalt kui alguses tundus.
MAX digimarket üritab trügida turule, kus on kohti vähe, kuid lootus ja tahtmine neis ei puudu. Enne kui pood avatakse õpetatakse kõik töötajad välja tippkoolitajate poolt, mis ei ole kindlasti odav lõbu ja kas see ka üldse vajalik oli. Koolitus on kindlasti vajalik, aga kas on vaja kasutada selleks tippkoolitajaid, kes soovivad selle eest üüratud suurt tasu?
Poe avamisest on möödas kuu, kui juhtkond avastab, et ega ettevõttel ei lähe nii hästi kui loodetud. Vahetati välja juhtkond, mis paraku tulemust ei toonud. Siis mindi klienditeenindajate kallale süüdistustega, et ei saada oma tööga hakkama ja otsiti neis vigu.
Lugu läks huvitavaks kui neile anti kätte uued töölepingud, kus nede palka vähendatakse 50% ja ähvardusega, et kui alla ei kirjutata siis pole neil seal firmas enam pikka pidu. Eks siis nooored ja kogenematud töötajad kirjutasid lepingutele alla, kuna ei tahtnud oma tööst ilma jääda. Neid noori oli umbes 20 ringis. Kuid kogu jama ei lõppenud ka sellega, järjest hakati neid ikka töölt lahti laskma ja põhjused olid olid ka huvitavad, ametlikult kirjutati põhjuseks et nad on sinna tööle ebapädevad, kuigi neid valiti välja väga hoolikalt 900 inimese seast ja koolitati väga hästi ja nad ei sobi sellele tööle kuigi hiljem sai mõni ka soovituskirja.
Kas siin on kõik ikka nii toiminud nagu peavad?
Tekst pärineb siit http://rahvahaal.delfi.ee/news/uudised/max-digimarket-kasutab-ara-noort-ja-kogenematut-toojoudu.d?id=62321008
Keegi peaks selle FB lehele neile kirjutama, näis mis siis uus juhtkond asjast ka arvab...
Peab vist raha koguma hakkama, varsti saab odavalt "5a garantiiga" sülearvuteid pankrotivarast osta
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Corwin
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.01.2005
|
27.11.2011 23:34:45
|
|
|
Tundub jah et see maja on ikka neetud
|
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
105 |
|
tagasi üles |
|
 |
DesertFox
HV kasutaja
liitunud: 28.01.2005
|
27.11.2011 23:41:57
|
|
|
Mul ei olnud isiklikult sellesse ettevõtmisesse algusest peale usku, lihtsalt sellepärast, et ettevõte asub täielikus mõmmiaanuses ja hinnad on ka hirmkallid. Ei piisa "eliitteenindusest" ja "eliitpoest", kui mujal saab sama asja odavamalt. Kõrgeid palku saab ainult kõrgete marginaalide või siis äärmisel juhul megakäibe tõttu. "Eliitteenindus" eeldab kõrgeid marginaale, mida Eesti tehnikaturul rakendada on võimatu. Kunagi oli Max123 suht korralik ettevõte, kuid kahjuks kaob see peagi unustuste hõlma. Ei usu, et see ettevõte sellest toibub.
_________________ tihti nähakse pindu teise silmades, samas ei panda tähele, kui palk enda omas... |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
wirx
HV Guru

liitunud: 03.08.2002
|
28.11.2011 01:01:04
|
|
|
Mõni päev tagasi kui sööma läksin lõuna paiku, siis oli maxi poes täpselt 0 autot...poes olid ainult müüjad, kuigi sel hetkel olid vist juba 50% neist koondatud...
Üks kommentaar Delfist, mis tundub olevat tõene -
Ka endine töötaja
27.11.2011 20:01
Kahjuks jah, see on nii. Aktsionärid ei tea mida tahavad ning ei ole rahul sellega, mis toimub. Palka vähendati, tööstiimulit ei eksisteeri enam.
Hetkel on juhtkond muutunud ning paljud on lahti lastud. Minu teada, koos minuga, on hetkel 8 teenindajat läinud.
Kunagisest 7.50 tunnipalgast on alles jäänud 4.50, ja seda tahetakse veel vähendada nendele, kes üldarvestuselt nõrgemaid müügiarve saavad.
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
shizny
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2003
|
29.11.2011 23:30:54
|
|
|
Käisin seal oma läppariga et lasta üks vidin peale panna, seal selgus veel et emaplaadil pidi mingi viga küljes olema nii et vahetati see ka välja (LCD juhtme viga kuigi see seda ei olnud). Kodus lõbusasti lasin viimase BIOSi ka peale ja avastasin diagnostikas, et see viga mille nad leidsid tuli tagasi. Kokkuvõttes netist tuhlates on vist tegemist üldse vigase BIOSiga millest tehnik midagi ei teadnud vaid vahetas rahulikult töötava emaplaadi uue vastu, ja ütles, et kõik korras kuigi kui uus BIOS peale lasta tekib täpselt sama jama nagu oli. Kas oli sel emaplaadi vahetusel mõtet, ei kujuta ette.
Hoolduse kohapealt, kell oli vist mingi 19:50 kui helistasin sinna ja keegi telefoni vastu ei võta, kuigi öeldud on et kella 20ni lahti, ja muidugi meilidele nad ka ei vasta.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
29.11.2011 23:40:25
|
|
|
shizny, pood on 20ni, kas ka hooldus?
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
shizny
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2003
|
29.11.2011 23:52:53
|
|
|
eShelobik kirjutas: |
shizny, pood on 20ni, kas ka hooldus? |
loogiliselt võttes peaks nagu olema kuna mõlemad ju samas majas ja kellaaega pole nagu hoolduse kohta öeldud, et mis kellani see lahti on.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Siim159
HV Guru

liitunud: 16.08.2010
|
30.11.2011 00:23:22
|
|
|
Nii hooldus kui ka pood ise on samadel kellaaegadel lahti: http://www.max.ee/meie-kontaktid/
Arvatavasti tõmbasid lihtsalt veidike varem minekut seal, kuna vaid 10 min oli lõpuni, mis muidugi ei oleks õige tegu.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
McNeo
HV kasutaja

liitunud: 27.04.2004
|
30.11.2011 03:02:59
|
|
|
shizny kirjutas: |
Kodus lõbusasti lasin viimase BIOSi ka peale |
kas seda biost taungreidida annab?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
shizny
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2003
|
30.11.2011 11:13:02
|
|
|
McNeo kirjutas: |
shizny kirjutas: |
Kodus lõbusasti lasin viimase BIOSi ka peale |
kas seda biost taungreidida annab? |
annab küll, aga kui uuem peal on siis veateade tuleb Intel Management Engine-lt (blacklisted) kui vana tagasi peale panna.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
siLc
HV Guru
liitunud: 22.12.2003

|
30.11.2011 12:04:57
|
|
|
Intel ME saab ju BIOS-st maha ka keerata tavaliselt.
|
|
Kommentaarid: 196 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
185 |
|
tagasi üles |
|
 |
matu21
HV Guru

liitunud: 24.11.2003
|
13.12.2011 11:48:36
|
|
|
Panen vahele ka kiidusõnu hooldusele
11.25 viisin 2 läpparit remonti, 17.30 oli kiri mailboxis, et 1 valmis
Täna hommikul ka teine valmis
ainult jah, see töö jälgimise link annab vastuseks : Server Error in '/teenindus' Application. Runtime Error
_________________ Kõik, mis mul müügiks on, küsi julgelt soodushinda : www.digimarket.ee
Kõiki kaupasid saan müüa ka järelmaksuga
Kasutatud arvutid ja laptopid Tartus, Vanemuise 43 |
|
Kommentaarid: 1378 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
1051 |
|
tagasi üles |
|
 |
pinTero
HV veteran

liitunud: 10.11.2001
|
13.12.2011 21:43:51
|
|
|
Hehh - nüüd on siis ärimüük sellest super-hüper-mega kaosest lahku löödud. Avalehel suured bännerid, mis saadavad http://business.max.ee/ peale, kust avaneb vana tuttav Max123 leht
Huvitavam on muidugi ärimüügi aadress:
MAX 123 ärimüük
Pallasti 2B, 11412 Tallinn
Sikupilli Keskuse kõrval
Seal kõrval asub ju DLDist, kes viimati nagu ainult Delli hulgimüügiga tegeles ja suvalisi sinna sisse ei lastud..
On alles pudru ja kapsad.
|
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
131 |
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
13.12.2011 22:03:35
|
|
|
purexpure kirjutas: |
Kammon...ei meeldi suhelda...asi pole ju selles, mine loe õhtulehe kommentaare, 90% inimestele ei meeldi, kui juba uksest sisse astudes tuleb teenindaja sinu juurde ja hakkab küsima. Väga hea, kui poed sellest aru saavad ja ei jookse kohe kliendi juurde. Sul on ju suu peas, et küsida kui abi vajad.
Ma ostangi enamuse tehnikast internetipoest, sest pole nii rikas, et osta tehnikapoest endale tehnikat  |
Siis teed oma kalasilmad kaks korda suuremaks ja marsid müüjast tuhisedes mööda Elagu eestlaslik mühaklus.
Pigem tunnen ostjana puudu just sellest, et keegi tunneks huvi minu, kui ostja vastu. Mida ma sinna poodi ikka niisama ronin, ma kas uudistan niisama (ja teavitad viisakalt müüjat, et hetkel uudistad niisama, kui ta abipakkumisega sinu juurde tuleb) või siis soovin midagi osta (ja vajangi teenindaja abi).
Paraku on vist elektroonikapoed enamuses sellised, kes ostja vastu huvi tunnevad. Muul juhul otsi teenindajat tikutulega taga.
Ostja jaoks on tülikas teenindajat taga otsida, mitte vastupidi.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 142 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
 |
|