Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
20.11.2011 11:18:48
Ford - autotootjast tarkvarafirmaks |
|
|
link :: minut.ee
Mingil hetkel järgmisel aastal postitab autotootja Ford umbes 250 tuhat mälupulka tarkvarauuendusega sõidukiomanikele, kelle neljarattalised sõbrad evivad puutetundlikku juhtpaneeli. Sellega seoses muudab Ford tavapärast mõttemalli sõidukist, mis muutumatuna läheb koosteliinilt lammutusse. Ehk lihtsalt võetuna - Ford muutub tarkvarafirmaks.
Uuendus on sedavõrd oluline, et tekitas ka innovatsioonina täiesti uue töökoha inseneride seas. Ametivendade sekka satub nii tarkvaraarenduse kui mehaanikainsenere, vaja läheb igapäevaselt mõlemat.
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
revo1
HV kasutaja

liitunud: 22.06.2009
|
20.11.2011 14:32:48
|
|
|
Varsti hakkab HP ka autosid tootma(Y) Somaaliasse:)
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
entr0cks
HV kasutaja

liitunud: 01.08.2006
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
CnZ
HV veteran
liitunud: 05.11.2003
|
20.11.2011 23:53:00
|
|
|
entr0cks kirjutas: |
Alienware nt võiks küll auto teha oma stiilis, usun, et ostjaid oleks. |
Ma loodan, et see oli ikka nali?
Arvestades, kui koledad ja maitselageda välimusega KÕIK Alienware kastid ja läpparid on, siis seda jõukate hipsterite (just nimelt lapsed, kellele vanemad sellise asja ostavad; täiskasvanutel õnneks on teatud esteetika tunnetus olemas) rõvedust automaailma üle pole vaja küll tuua. Autode hulgas on rõvedaid kalleid masinaid erinevate tundmatute brändide poolt üksjagu.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
mega
HV Guru

liitunud: 12.02.2004
|
20.11.2011 23:55:04
|
|
|
just just, sellist liiklusesse lasta ei tohiks...
CnZ kirjutas: |
entr0cks kirjutas: |
Alienware nt võiks küll auto teha oma stiilis, usun, et ostjaid oleks. |
Ma loodan, et see oli ikka nali?
Arvestades, kui koledad ja maitselageda välimusega KÕIK Alienware kastid ja läpparid on, siis seda jõukate hipsterite (just nimelt lapsed, kellele vanemad sellise asja ostavad; täiskasvanutel õnneks on teatud esteetika tunnetus olemas) rõvedust automaailma üle pole vaja küll tuua. Autode hulgas on rõvedaid kalleid masinaid erinevate tundmatute brändide poolt üksjagu. |
_________________ - censored - |
|
Kommentaarid: 270 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
237 |
|
tagasi üles |
|
 |
Miki-Hiir
HV veteran
liitunud: 04.03.2004
|
21.11.2011 08:11:46
|
|
|
entr0cks kirjutas: |
Alienware nt võiks küll auto teha oma stiilis, usun, et ostjaid oleks. |
Lamborghinid on isegi Eestis saada, mine ja osta
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
 |
marqs
HV veteran

liitunud: 06.12.2001
|
21.11.2011 12:20:08
|
|
|
eh.. minuti translaator suudab ikka veel üllatada.
/. kirjutas: |
This shift created a hot new tech job at Ford: human-machine interface engineers — people who come from a range of backgrounds, from software development to mechanical engineers, and who can live in the worlds of art and science at once. |
==
minut kirjutas: |
Uuendus on sedavõrd oluline, et tekitas ka innovatsioonina täiesti uue töökoha inseneride seas. Ametivendade sekka satub nii tarkvaraarenduse kui mehaanikainsenere, vaja läheb igapäevaselt mõlemat. |
Et HMI-inimsed seoses uuendusega märkimist leidsid, paneb küsima, kes siis tolle eelmise versiooni autoreiks olid ...
_________________ 0xDEAD
0xBEEF |
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
korsten
HV veteran
liitunud: 07.10.2005
|
21.11.2011 13:36:35
|
|
|
tsitaat: |
Sellega seoses muudab Ford tavapärast mõttemalli sõidukist
|
Muudetavate seadistustega chipid on kasutusel juba sellest ajast kui "autoajud" liinilt tulema hakkasid. Uuendus on vast see, et nüüd saab igaüks oma autot ise näppida?
tsitaat: |
tekitas ka innovatsioonina täiesti uue töökoha inseneride seas
|
Äää, siiamaale seadistati auto tarkvara ilma inseneride abita ?
_________________ Ma ei kuuluta jumalikku tõde vaid avaldan oma isiklikku subjektiivset arvamust.
God Hates Us All |
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
21.11.2011 13:39:25
|
|
|
korsten kirjutas: |
tsitaat: |
tekitas ka innovatsioonina täiesti uue töökoha inseneride seas
|
Äää, siiamaale seadistati auto tarkvara ilma inseneride abita ? |
Vahepeal tundub küll nii.
_________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis |
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
21.11.2011 14:57:44
|
|
|
... jap, hea tähelepanek, isegi uusimates pillides tundub kohati, et arvutiajastuga võrreldes ollakse kümnendi või isegi rohkem ajast maas. Ma saan aru, et auto aju peab olema ülimalt töökindel, kui see puudutab juhtimist ja muud primaarset, kuid kogu multimeedia ja muu selletaoline, võiks olla küll natuke progressiivsemalt meelestatud ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
21.11.2011 15:17:30
|
|
|
Kiire auto-seadete taastuse võimalus USB-pulgalt võiks täiesti olemas olla ikkagi paljude autode korral.
Väike näide, kasvõi, uhiuue Škoda varal - mäletab kõikvõimalikke seadeis ainult siis, kui aku on täis ja on kogu aeg küljes. Kui akuga midagi juhtub, on seaded "läinud" ja siis seda igavest keerukat jama, mis tuleb Manuaali kaasabil läbi teha.
Ning hoopis mugavam ja lihtsam oleks võtta salvestatud seadetega andmekandja ja siis need loetaks automaatselt kohe uuesti autoarvuti mällu.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
korsten
HV veteran
liitunud: 07.10.2005
|
21.11.2011 15:39:03
|
|
|
Ei tea kas tarkvara rootimisega kaotab auto garantii?
Tegelikult oleks huvitav teada kas ühelt maalt hakkavad tekkima ka automaailmas omad Win-id ja Linuxid: st, et osad jagavad "koodi" ja teiste tarkvaralisi hädasid käid haige papi eest esinduses "remontimas".
_________________ Ma ei kuuluta jumalikku tõde vaid avaldan oma isiklikku subjektiivset arvamust.
God Hates Us All |
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
 |
Miki-Hiir
HV veteran
liitunud: 04.03.2004
|
21.11.2011 15:50:52
|
|
|
Akut ei kista tänapäeva autodel põhjusega maha. Põhjus lihtne - autod on elektroonikat kuhjaga täis, käigukastid on juhi sõidustiiliga adapteeruvad, gaasipedaal elektrooniline, auto aju juhi sõidustiili iseõppiv, istmed, peeglid, rooli asendid käivad eri kasutajate jaoks mäluga, pardakompuutri seaded lähevad kaotsi jne jne. Ehk siis masin lähebki tegelikult tehaseseadesse, mis ei ole kasutaja jaoks üldse harjumuspärane.
Kui aku vajab vahetamist, antakse selleks ajaks eraldi vool peale. Uus aku vajab tihti autole ka "tutvustamist", et auto oskaks laadimisvoolu jms arvestada. Aku laadimine toimub siiski autos, selle jaoks ei võeta mitte akut maha vaid tõstetakse laadija auto juurde.
Selleks, et USB pulgalt midagi taastada, peaks sobiv seadete seis olema enne kuidagi USB pulgale saadav. Tehaseseaded taastuvad niisamagi, personaalsed seaded mitte.
Tarkvarauuendused käivad minu 10a vanal masinalgi navi seadme CD/DVD lugeja kaudu.
korsten kirjutas: |
Ei tea kas tarkvara rootimisega kaotab auto garantii?
Tegelikult oleks huvitav teada kas ühelt maalt hakkavad tekkima ka automaailmas omad Win-id ja Linuxid: st, et osad jagavad "koodi" ja teiste tarkvaralisi hädasid käid haige papi eest esinduses "remontimas". |
On juba praegugi - näiteks mootorite chippimine on sisuliselt aju kiibivahetus sellise vastu, mis võimaldab ka kirjutada ja kirjutatakse siis uued küttesegu seaded. Samuti lisatakse navikaartidele kiiruskaamerate asukohti, tõlgitakse auto pardasüsteeme eesti keelde jms. Loomulikult garantii sellisel puhul ei kehti ja margiesindus selliseid tegevusi ei teosta.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
 |
SurfData
HV Guru

liitunud: 19.05.2006
|
21.11.2011 15:59:02
|
|
|
korsten kirjutas: |
Ei tea kas tarkvara rootimisega kaotab auto garantii?
Tegelikult oleks huvitav teada kas ühelt maalt hakkavad tekkima ka automaailmas omad Win-id ja Linuxid: st, et osad jagavad "koodi" ja teiste tarkvaralisi hädasid käid haige papi eest esinduses "remontimas". |
eks tulevad ka eri turgudele mõeldud eri turvalisusega autod. Osad lihtsamalt jälitatavad ja osad mitte. Täpselt nagu igast ruuterite jms kolaga on, siin müüakse teinekord vene turule mõeldud kola, kus siis krüpti jms peal ei ole (venemaal see keelatud, kuna muidu nad ei tea mida inimesed teevad). Siis hakka maaletoojaid ja tootjaid taga ajama, et õige firmware saada, mis siis toetaks IPsec jms asju ruuteritel, ehk nö "õige firmware."
|
|
Kommentaarid: 84 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
21.11.2011 16:15:41
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
Ning hoopis mugavam ja lihtsam oleks võtta salvestatud seadetega andmekandja ja siis need loetaks automaatselt kohe uuesti autoarvuti mällu. |
Probleemi saaks eos lahendada kui autos oleks pisut flash mälu kuhu peale nood andmed jäädavalt talletada. Poleks tarvis ka mingi pulga pealt neid laadima hakata.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Miki-Hiir
HV veteran
liitunud: 04.03.2004
|
21.11.2011 16:43:32
|
|
|
SurfData kirjutas: |
korsten kirjutas: |
Ei tea kas tarkvara rootimisega kaotab auto garantii?
Tegelikult oleks huvitav teada kas ühelt maalt hakkavad tekkima ka automaailmas omad Win-id ja Linuxid: st, et osad jagavad "koodi" ja teiste tarkvaralisi hädasid käid haige papi eest esinduses "remontimas". |
eks tulevad ka eri turgudele mõeldud eri turvalisusega autod. Osad lihtsamalt jälitatavad ja osad mitte. Täpselt nagu igast ruuterite jms kolaga on, siin müüakse teinekord vene turule mõeldud kola, kus siis krüpti jms peal ei ole (venemaal see keelatud, kuna muidu nad ei tea mida inimesed teevad). Siis hakka maaletoojaid ja tootjaid taga ajama, et õige firmware saada, mis siis toetaks IPsec jms asju ruuteritel, ehk nö "õige firmware." |
Konfiguratsioon on samal autol tihti erinev eri turgude jaoks. Näiteks osades maades on päevasõidutuled kohustuslikud, osades mitte, osades võib gabariitidena kasutada poole võimsusega põlevaid suunatulesid, USA-s võib päevasõidutuledena kasutada ka näiteks poole võimsusega põlevaid kaugtulesid. Samuti on USA ühikud miilides/gallonites, siinkandis kilomeetrites/liitrites ... sama masin, sama soft, erinev konfiguratsioon.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
 |
Chaza!
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.07.2006
|
23.11.2011 19:41:02
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
tahanteada kirjutas: |
Ning hoopis mugavam ja lihtsam oleks võtta salvestatud seadetega andmekandja ja siis need loetaks automaatselt kohe uuesti autoarvuti mällu. |
Probleemi saaks eos lahendada kui autos oleks pisut flash mälu kuhu peale nood andmed jäädavalt talletada. Poleks tarvis ka mingi pulga pealt neid laadima hakata. |
Täpselt minu mõte. Iga näiteks päeva tagant salvestaks andmed kiibile ja oleks seaded alati võtta. Sealt ei tohiks mingit suurt andmemahtu ju tulla.
_________________ Linux - Future
"Those Who Sacrifice Liberty For Security Deserve Neither." - Benjamin Franklin
1984 was not supposed to be instruction manual |
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
53 |
|
tagasi üles |
|
 |
|