Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  The Elder Scrolls V: Skyrim märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 77, 78, 79 ... 186, 187, 188  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Paganarh
Kreisi kasutaja
Paganarh

liitunud: 16.09.2004




sõnum 15.11.2011 10:23:21 vasta tsitaadiga

jõudnud 30'ni ning sain just smithingu maksimumi (legendary dragon plate armor yay). nüüd jupi edasi mängides on üks asi veel kriipima hakanud, mis ei ole küll Skyrimi-spetsiifiline.
Nimelt lapsed mängus on enamjaolt täielikud tõprad icon_biggrin.gif See probleem oli neil ka Fallout 3's. Ma ei tea kas Bethesda töötajad elavad oma frustratsiooni välja või ongi neil kodus niivõrd ebaviisakad ja ülbed tattninad, et nende jaoks on selline käitumine normaalne. "Smack that bastard" optsioon võiks olla, küll ma siis tema vanematega edasi õiendan icon_razz.gif

Anoh, see selline pooleldi naljaprobleem muidugi, kuid veider. Üheski teises mängus kus on lapstegelasi sees olnud, pole nad olnud nii tõprad kui Bethesda mängudes.
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 15.11.2011 11:16:32 vasta tsitaadiga

http://penny-arcade.com/comic/2011/11/14


edit:
User Interfarce: Skyrim's Silly Choices (rock, paper, shotgun)

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Velociraptor
HV veteran
Velociraptor

liitunud: 27.03.2004




sõnum 15.11.2011 11:48:06 vasta tsitaadiga

Archangel kirjutas:
DrZ kirjutas:
Wow. Läksin Dark Brotherhood questiga seoses kuskile dwemer ruinidesse, mõtlesin et 30 min ja asi läbi. Üllatus päris suur, kui sattusin mingi hullult suurde koopasse. 2+ tundi olen seal vähemalt mässanud aga midagi peale crimson nirnroot leidnud pole. Sellest hakkas küll quest aga muud pole leidnud. Ehk keegi teab, kas sealt midagi head ka saab ?? Ma magama nüüd.. pidin 2h tagasi minema icon_lol.gif See on suurem, kui paljude mängude "DLC" icon_lol.gif
Koht on Raldbthar ja sealt edasi läheb kuskile Blackreachi. Seal koopas on isegi draakon ! icon_biggrin.gif
Spoiler Spoiler Spoiler


Komistasin ka mingi Dwemer ruini - lol. 4h läks, et ära teha. Eriti suur koht oli. Story osa oli lahe aga lõpprewardi vist ei saanud kuna mingi masinavärk seal oli, mille kasutamise kohta ütles, et mul "missing important object". Aga kaardi peal on "cleared" igastähes. Eks proovin meeles hoida.

Lvl 14 kõigest/juba. Mõned vastased ikka veel one-shottivad ilusti. Suht raske maagina ringi joosta. Magic + vibu ja pidevalt stamina/mana otsas. Aga ei, lõbus on. Küll ajapikku sebin vastava varustuse, et paremini hakkama saada.

Dwemer Cube on vaja selleks, et neid "Mechanism"-e aktiveerida. Masinavärgini jõudmine on alles algus icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Voyage
HV Guru

liitunud: 07.01.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.11.2011 12:43:22 vasta tsitaadiga

Oli mingi q, kus tuli kuldne "jalg/käpp" mingile külakallele tagastada.
Seda ma tegingi ja see pandi lauale ilutsema. Vaatasin, et väärt asi ja panin piistu. Nüüd iga kord kui sinna lähen, siis too tänab eseme tagastamise eest, olgugi, et tal seda enam pole icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 754 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 602
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hazar
Kreisi kasutaja
Hazar

liitunud: 24.08.2004




sõnum 15.11.2011 12:53:42 vasta tsitaadiga

skyrimi UI kohta on vingutud küllaga, endal oli ka natuke veider esimesed paar tundi aga siis vahetasin R ja F nupud ära (nagu oblivionis oli) ja läks otsekohe väga sujuvaks thumbs_up.gif
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xpander
HV veteran
xpander

liitunud: 24.10.2005




sõnum 15.11.2011 13:01:08 vasta tsitaadiga

nice... eile siis esimene test tux.gif all. töötab probleemideta. täna saab siis hakata mängima ehk mingi hetk.
kas kusagil vsync valik ka on?..jäi nagu märkamata suht suur screen tearing mul.
varjud on ka koledad, kas see on linux/wine probleem või üldine mängu probleem? muu graafika paistab bueno

Link

_________________
Linux Gaming Videos: Xpander69
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Deadlock
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.07.2004




sõnum 15.11.2011 13:11:51 vasta tsitaadiga

Varjude üle vingutakse üldiselt. Aga sul paistavad need olevat low peal.
Ma lükkasin high peale ja nüüd jäävad täitsa märkamatuks, pole enam mingit veidrat vilkumist ega hiigelsuuri piksleid, täitsa mõnus.

_________________
"Believe you can, believe you can't; either way, you're right." - Henry Ford
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xpander
HV veteran
xpander

liitunud: 24.10.2005




sõnum 15.11.2011 13:18:29 vasta tsitaadiga

Bluebull kirjutas:
Varjude üle vingutakse üldiselt. Aga sul paistavad need olevat low peal.
Ma lükkasin high peale ja nüüd jäävad täitsa märkamatuks, pole enam mingit veidrat vilkumist ega hiigelsuuri piksleid, täitsa mõnus.

hmm ok.. kuigi mul peaks kõik olema high peal.. ultra peal oli paar crashi.
aga eks vaatan üle..varjud häirivad kohati..aga samas kui stoorisse süvened siis ei pana seda tähele enam icon_smile.gif

_________________
Linux Gaming Videos: Xpander69
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 15.11.2011 13:33:22 vasta tsitaadiga

ultra peal olid mul mängu alguse lineaarses osas RÄMEsuured pikslid. mängus endas oli nagu vähem näha aga olid ka suured pikslid.
veider vilkumine ei sõltu detail levelist.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xpander
HV veteran
xpander

liitunud: 24.10.2005




sõnum 15.11.2011 13:40:12 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
ultra peal olid mul mängu alguse lineaarses osas RÄMEsuured pikslid. mängus endas oli nagu vähem näha aga olid ka suured pikslid.
veider vilkumine ei sõltu detail levelist.


see vist ati kaartide(driverite) järjekordne jama, niipalju kui aru olen saanud

_________________
Linux Gaming Videos: Xpander69
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Minttunator
HV kasutaja
Minttunator

liitunud: 13.04.2007




sõnum 15.11.2011 14:12:56 vasta tsitaadiga

Varjud on ka minul üsna koledad. Vilkumise vastu pole veel rohtu leidnud, aga nurgelisust saab mõneti vähendada varje pehmendades:
iShadowMaskQuarter=2
iBlurDeferredShadowMask=8
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
troglodyte
Kreisi kasutaja
troglodyte

liitunud: 09.08.2002




sõnum 15.11.2011 14:17:24 vasta tsitaadiga

Sai ka tervenädalavahetus nolifetud Skyrimit (mitte et ma tavaliselt kuidagi sisukamalt oma vaba aega veedaks).
Sisupoolest väga kaasahaarav mäng ja visuaalselt väga hea, super atmosfäär.. virmalised on fantastilised. NPC näod on üsna kenad. Animatsioonid on veits näkased (tihti natuke "ujuvad" ka paigalseistes), kuid see ei häiri eriti (sama ka varjude kohta). Mingeid performance probleeme ka ultra settingutel minu masinaga ei ole, igasugused loading screenid käivad kähku, ei pea mõtlema kaks korda järgi kas on ikka vaja kuhugi majja sisse astuda võit mitte.
Lõpuks ometi on nad taimede kogumise normaalselt ära teinud - muudavad väjanägemist kui üleskorjatud. Morrowindist/Oblivionis oli see üks esimestest modidest mis peale läks.
Questid on huvitavad, koopad on suuremad kui Oblivionis ja mõne läbimine võtab ikka tunde thumbs_up.gif
Kui UI probleemid kõrvale jätta siis craftimine/smithing on mõnna, oma equipmentiga tekib eriline suhe.. oma hästiteeninud ja tuunitud varustust lihtsalt ära ei müü, kuigi juba jupp maad paremad asjad olemas. Ikka paned kuhugi kirstu tallele.
Väga mõnus uuendus on puzzlede lisamine - need ei ole küll keerulised ja tihti annab neid lihtsalt bruteforcida, kuid meeldiv lisand sellegipoolest.
Kaart on palju parem kui varasemates TES mängudes, eriti tore nüanss et näidatakse ära kas koobas on ära puhastatud või mitte.
Liblikad icon_cool.gif

Kuid see kuradi UI.. ja nagu öeldakse - kordamine on tarkuse ema:

* Hiire/klaviatuuri kasutus ei ole ühtne - mõnes kohas saab/peab hiirega klikkima et asju teha, teises kohas jälle ainuke võimalus klaviatuuri kasutada.
* Kirstude sisu ei ole sorteeritud kategooriatesse ning vahest pole isegi see üks pikk nimekiri sorteeritud mingis arusaadavas järjekorras!
* Järjest asju müües (suurem kogus samanimelisi enchantitud daggereid) käib mingi inventory ümbersorteerimine väga häiriv.
* Favourites menüü on mõttetu - ei tee oluliselt kergemaks relvade/spellide vahetamist: 1) Nähtav osa on ni väike ja peab scrollima nagu idoot et vajalikku üles leida. 2) Mis on asjade järjestuse loogika selles menüüs? Osad relvad on allpool, osad üleval..
* Enchantimine on tõsine PITA
* Äärmiselt nõme on see, et kirstu vaadates on võimalik itemeid kasutada (tihti vajutan alkeemia stuffi kirstu pannes kogemata E).
* Level up ekraan on küll väga ilus kuid kasutu. Tahaks lihtsat ülevaadet kus oleks kõik attribuudid/skillid/asjad korraga näha.
* HUD-s ei ole näidatud kui kaua mingi spell peal on, Magic menüüs selle piilumas käimine on väga tülikas.
* ILGELT oleks vaja sorteerimise nuppe (hind/kaal/väärtus).

* Ei meeldi, et character development on lihtsustatud (attribuudid kadunud). Mulle attribuudid meeldisid, kuid konsoolipoistel käis vist mitme asja jälgimine ülejõu..
* Nagu ka Oblivionis on Skyrimis melee combat natuke fail - ei ole üldse tunnet nagu lööks vaenlase pihta, lihtsalt käib õhus vehkimine mille tulemusena lõpuks üks osapool kooleb.
* Draakoneid on liiga lihtne tappa, bandiitide bossid/chiefid on ka raskemad tavaliselt.

* Companions-i "Blood's Honor" quest on bugine - selle lõpetamisel ei anta uut questi mis lubaks Companions questline ära lõpetada. Konsoolis häkkimine samuti lahendust ei toonud icon_sad.gif

_________________
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 15.11.2011 14:33:16 vasta tsitaadiga

Sai ka veits siis mängu proovitud.
PC peal , klaviatuuri ja hiirega.

Ma pole kõiki selle seeria mänge mänginud. Kas algus oli prison break vol 5 ?
Masendav ideede puudus.

UI ... Mitte et mind üllataks järjekordne konsooli UI käkk pc peal , tundub et see on juba standardiks saamas. Kahjuks halvaks standardiks. Õnneks on mäng populaarne ja mod-itav. Kindlasti tehakse talle mängijate poolt korralik UI. See moment panebki imestama. Kui keegi suvaline mängija suudab kuu ajaga mängule korraliku PC UI mod-ida , siis miks tegijad ise seda ei vaevu tegema.

Järgmiseks häiris kaasas kantavate asjade limiit. Loogiliselt võttes on arusaadav et kangelane pole kolikabmber kes kõike kaasas tirib. Loogiliselt võttes oleks arusaava ka maagiline seljakott kuhu sa saaksid kogu maailma sisse toppida. Pole midagi teha tuleb ka seda mängu cheatides mängida. Nad võiks koti limiidi suurendamise cheati juba Readme-sse kirjutada. Iga mängija kes vähegi oma ajast hoolib kasutab seda niikuinii.

Strateegia vs combat skill vs cheatimine.
Kahtlane tunne tekkis siis kui "kuumutasin" oma maagiga juba 15-ndat minutit bossi laadset tegelast tema eest ära joostes. Kindlasti oli ta mu leveli ja geari jaoks liiga tugev. Samas oli ta kitedes siiski tapetav. Kas selline peakski kogu mängu stiil olema ? See ei nõua ju mingit erilist oskust kiteda kõike kui asokht ja ümbrus vähegi lubavad või kasutada mingeid monsteritele ligipääsmatuid pinna vorme. Enda jaoks on olukord kus monster kangleast lüüa ei saa (ilma aeglustus spelle või lõkse või mingit sarnast mehaanikat kasutamata) pigem cheatimine või vilets AI.

Leveldamine.
See on parem kui ma ootasin. Vähemalt seekord sa "hüppamise ja jooksmisega" oma mängu ära rikkuda ei saa nagu oblivionis võis vabalt juhtuda. Kontroll selle üle mida ja kuida sa leveldad on tunduvalt parem.

Keskkonna ja ümbruse edasiandmine/kujutamine on muljetavaldav isegi medium detailide peal.


Selle aasta 2 pärimat RPG-d on ilmselt Withcer 2 ja Skyrim.(võibolla ka viimase 3 ja tulevase 3-e aasta) Kumb esimeseks tuleb on raske ütelda. Skyrim võlub oma avatud maailmaga ,aga sümpaati kaldub siiski Witcheri poole kus mängija oskustest oleneb combatis palju rohkem.
Loomulikult on ka veel DeusEX, aga ma üllatuks kui ta suudab esikohale konkureerida.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NeroEST
Kreisi kasutaja
NeroEST

liitunud: 11.11.2007




sõnum 15.11.2011 15:03:10 vasta tsitaadiga

SirAskAlot kirjutas:

Järgmiseks häiris kaasas kantavate asjade limiit. Loogiliselt võttes on arusaadav et kangelane pole kolikabmber kes kõike kaasas tirib. Loogiliselt võttes oleks arusaava ka maagiline seljakott kuhu sa saaksid kogu maailma sisse toppida. Pole midagi teha tuleb ka seda mängu cheatides mängida. Nad võiks koti limiidi suurendamise cheati juba Readme-sse kirjutada. Iga mängija kes vähegi oma ajast hoolib kasutab seda niikuinii.

I agree to disagree.
Limiiti suurendad skilliga, mitte cheatiga. Ja mõte ongi selleks ,et sa otsustaksid, mis asju kaasa võtta ja mis asju mitte. Imo ei peaks seda cheatima...
Käid fast traveliga linnas ära, muud junki maha, fast travelid lähimasse punkti tagasi, kus olid. Imo on carry limit RPG'de vaieldamatu osa. Ja 300/300 on niigi juba "magic endless bag" kuidas muidu sa 200 broomi kaasa vead?icon_smile.gif
Spoiler Spoiler Spoiler


Edit:
ja srsly, 15min kiting on hard work well done, gratz on succeeding. Mina näiteks sain ühes koopas mitme vampiiri käest molli, 7 korda proovisin erinevaid taktikaid, kuid lõpuks otsustasin siiski eelmine seiv võtta ja mitte ruumi astuda. Tulen hiljem tagasi paremate spellidega:) Mängus peabki olema raskeid ja lihtsaid momente.
See, et sina oskad mängu beatida kitemisega, see ei ole ju devvide süü, oleksid sa tahtnud ,et nad oleksid mingi imeliku barjääriga kitemise disablenud?icon_biggrin.gif

_________________
Winter is coming...


viimati muutis NeroEST 15.11.2011 15:10:18, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 15.11.2011 15:04:13 vasta tsitaadiga

SirAskAlot, oot-oot, carry limit peaks by default puuduma aga 15min kiting on overpowered? icon_smile.gif
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 15.11.2011 16:07:14 vasta tsitaadiga

NeroEST kirjutas:
SirAskAlot kirjutas:

Järgmiseks häiris kaasas kantavate asjade limiit. Loogiliselt võttes on arusaadav et kangelane pole kolikabmber kes kõike kaasas tirib. Loogiliselt võttes oleks arusaava ka maagiline seljakott kuhu sa saaksid kogu maailma sisse toppida. Pole midagi teha tuleb ka seda mängu cheatides mängida. Nad võiks koti limiidi suurendamise cheati juba Readme-sse kirjutada. Iga mängija kes vähegi oma ajast hoolib kasutab seda niikuinii.

I agree to disagree.
Limiiti suurendad skilliga, mitte cheatiga. Ja mõte ongi selleks ,et sa otsustaksid, mis asju kaasa võtta ja mis asju mitte. Imo ei peaks seda cheatima...
Käid fast traveliga linnas ära, muud junki maha, fast travelid lähimasse punkti tagasi, kus olid. Imo on carry limit RPG'de vaieldamatu osa. Ja 300/300 on niigi juba "magic endless bag" kuidas muidu sa 200 broomi kaasa vead?icon_smile.gif
Spoiler Spoiler Spoiler


Edit:
ja srsly, 15min kiting on hard work well done, gratz on succeeding. Mina näiteks sain ühes koopas mitme vampiiri käest molli, 7 korda proovisin erinevaid taktikaid, kuid lõpuks otsustasin siiski eelmine seiv võtta ja mitte ruumi astuda. Tulen hiljem tagasi paremate spellidega:) Mängus peabki olema raskeid ja lihtsaid momente.
See, et sina oskad mängu beatida kitemisega, see ei ole ju devvide süü, oleksid sa tahtnud ,et nad oleksid mingi imeliku barjääriga kitemise disablenud?icon_biggrin.gif


Sa ei lugenud kohta "mängijad kes oma aega väärtustavad". See et sa 4 korda väikeses koopast asju linna pead viima on tegijatel puhtalt ajarasikamiseks progetud. Mõnele sobib , minule ei sobi. Ilmselt olen ma oma elu jooksul liiga palju rpg-sid mänginud ja mingil hetkel saab ajaraiskamiseks progetud asjadest küllalt. Umbes 5 minutit linnas käimiseks 3-4x5 min väikese koopa peale, veits veel asjade sortimise peale ja pooltundi ongi läinud. Kui sa need pooltunnid (või 15 min kui kiire mees oled) mängu peale kokku liidad siis saad skyrimi laadsete mängude puhul kena tundide arvu.
Kas sa mängikisid 1-2 päeva mängu mis sisaldab ainult asjade koopast linna tassimist ? Ma olen kindel, et ei mängiks.

Kitemise kohapealt. Mul oli sportlik huvi kas ma suudan ta maha lüüa. Tegu oli kohaga kus ma oma teise shouti sain. Spelli oleks muidu ka ilma bossi tapmata kätte saanud. Bossil oli veel mingi ranged spell mis aeglustas ja võttis mul üle poole elu ära. Arvan et selle bossi puhul oli üritatud kitemist raskeks teha. Samas oli sinna ilus ringtee tehtud kus teda jooksutada sai. Kui ta juba mind relvadega lööma ulatas oli asi läbi, 2-3 löögiga olin siruli.
Võibolla polnudkit hea idee teda tappa. Ta viskas 2 nimelist relva. Kui asjad ka koos mängijatega leveleid saavad nagu oblivionis osad asjad said , siis oleks olnud kasulikum ta ellu jätta.
Probleem pole lihtsates ja kergetes kohtades. Probleem on selles , et raskeid/võimatuid asju on suht lihtne teha teatud võtetega mida võiks lugeda cheatimiseks või siis rumalaks AI-ks. (näiteks AI kes ei suuda kivi otsa ronida ja istub ilusasti kivi juures et ta maha lüüakse)
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marcor1
HV veteran
marcor1

liitunud: 29.09.2003




sõnum 15.11.2011 16:09:45 vasta tsitaadiga

asju ei "pea" linna viima - ise vaatan kaalu/hinna suhte järgi - kõik mis alla x-väärtuse, need minema
_________________
War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ObNixilis
HV kasutaja
ObNixilis

liitunud: 02.06.2010




sõnum 15.11.2011 16:14:55 vasta tsitaadiga

majestic kirjutas:
Varjud on ka minul üsna koledad. Vilkumise vastu pole veel rohtu leidnud, aga nurgelisust saab mõneti vähendada varje pehmendades:
iShadowMaskQuarter=2
iBlurDeferredShadowMask=8


Millises failis need asjad on?


Mina kasutan oma abilist asjade vedamiseks thumbs_up.gif
Muidu.. kas abilist ei saa kuidagi hobuse selga ajada? Kahju hakkab temast... peab koguaeg hobuse järel jooksma icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 46
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 15.11.2011 16:16:19 vasta tsitaadiga

SirAskAlot, mul on sportlik huvi kas suudan kõik asjad skyrimis oma majja ladustada icon_biggrin.gif
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tener
HV kasutaja

liitunud: 10.07.2008




sõnum 15.11.2011 16:18:40 vasta tsitaadiga

SirAskAlot kirjutas:

Kas sa mängikisid 1-2 päeva mängu mis sisaldab ainult asjade koopast linna tassimist ? Ma olen kindel, et ei mängiks.

Minecraft põhimõtteliselt, niiet jah icon_biggrin.gif
Ise sain level 11 juures olles jagu mingist Ancient Nordide bossist, kes mulle spelliga pihta saades ühe laksuga pikali lõi.
Mõõgaga oli jama jama. Õnneks kuidagi pärast 20x uuesti proovimist jäi ta kuhugi nähtamatu seina taha kinni ja lihtsalt ootas, kuni kahe käe flamesiga kõnges.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ravenclaw
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.05.2004




sõnum 15.11.2011 16:21:45 vasta tsitaadiga

marcor1 kirjutas:
asju ei "pea" linna viima - ise vaatan kaalu/hinna suhte järgi - kõik mis alla x-väärtuse, need minema

sama siin, võtan olenevalt levelist mingi summa alla mille viskan kõik minema või ei võta üldse, miun arust mingeid õlle kanne, daggereid vms linna tassida on suht mõttetu, üldiselt saab poodidel enne raha otsa et neile kogu kaup koopas kohale tassida.
Stamina lisamisega muutub su asjade tassimise suurus ka suuremaks nii et investeeri sinna ja saad rohkem asju kaasas tassida, pickpocketil skill tree all oli mingi punkt mis tõstab asjade tassimis kaalu 100 võrra
Ma ei leia et see oleks cheatimine kui asjade tassimise piirang on peal
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 28.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.11.2011 16:25:45 vasta tsitaadiga

Ise põhimõtteliselt võtsin Gianti niimoodi maha vibuga icon_smile.gif, et ronisin sellisesse kohta ühel kaljunukil ja lasin nooltega, samas panin tähele, et Hiiglane läks ise hoopis kaugemale, kui nägi et ei saa hakkama. Pidin korraks ise uuesti lähemale minema, et temas uuesti viha minu vastu tekitama icon_lol.gif Aga kui jõudis juba lähemale, siis ikka andsin jalgadele valu, krdi kiired on icon_biggrin.gif Kasutasin mitu Stamina Potionit, et jaksaks piisavalt kaugele ära joosta icon_smile.gif
Ise olin level 10 kui maha võtsin. Kaaslane oli ka olemas, keda vist 3 korda maha notiti Hiiglase poolt. Aga kaaslane ärkab ise ellu natukese aja järel seega pohh icon_razz.gif
Vähemalt täitis oma eesmärki, kui kaaslane oli hõivatud lähivõitluses Hiiglasega, siis mina lasin turvalisest kohast eemalt nooli icon_smile.gif
Kommentaarid: 224 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ravenclaw
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.05.2004




sõnum 15.11.2011 16:30:08 vasta tsitaadiga

küsimus kaaslase kohta, ise pole neid kaasas tassinud tavaliselt aga kui kaaslane tapab vastse kas ma saan teda ikka lootida? Kuna ise liigun hobusega kas kaaslane jaksab kaasas joosta kui ma hobusega ees kiman. Kui ma fasttravelin kas siis kaaslane tuleb minuga ikka kaasa?
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 15.11.2011 16:30:43 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
SirAskAlot, mul on sportlik huvi kas suudan kõik asjad skyrimis oma majja ladustada icon_biggrin.gif


Kummalised huvid. Eks sa anna teada kas mahtusid ära.

Ma annan omakorda teada kas kõik asjad kotti ära mahtusidd icon_smile.gif .
Ma olen muidugi eelis olukorras. Erinevalt kirstudest ja muudest asjade hoidmis kohtadest on kotil vähemalt mingi menüü millega asju sorteerida.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Paganarh
Kreisi kasutaja
Paganarh

liitunud: 16.09.2004




sõnum 15.11.2011 16:32:58 vasta tsitaadiga

ma paar korda olen selle majahoidja tädi kaasa haaranud ning tuleb kenasti igalepoole kaasa. kui juhtubki ära kaduma kuna ronisid kuskile millele pathfinding peale ei hakka, siis sisenedes koopasse või ükstapuha kuhu on ta plõksti jälle kõrval. lootida saad tema ohvreid kah.

obese kohta ei oska öelda kuna ei kasuta ise...
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  The Elder Scrolls V: Skyrim mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 77, 78, 79 ... 186, 187, 188  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.