Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
HDTanel
Overclocker

liitunud: 15.12.2002
|
07.11.2011 19:06:05
|
|
|
DrZ, tuleta meelde mulle, miks see suckis oblivionis? eee. Viimati pelasin Two Worlds 2-e ja seal oli kõik üsna mõnus, maailm ainult tiba väike.
_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel |
|
Kommentaarid: 635 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
496 |
|
tagasi üles |
|
 |
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
07.11.2011 19:06:11
|
|
|
DrZ kirjutas: |
marcor1 kirjutas: |
Tore, et RPG juurte juurde tagasi.
Leidsin ühe "uuekooli" mänguri foorumikommentaari:
"How could they NOT have level scaling? You'd either be demolished by things way higher than you or you'd wander into a lowbie place and have zero challenge. You couldn't just explore, you'd have to follow a certain path through the world.
Doesn't sound like anything I want to play. Why have an open world then?"  |
Väike konsoolipoiss, liiga raske on, kui võid molli saada mingilt kollilt  |
return to battle area in 5-4-3-2-1 u daed mwha-mwha-mwhaaaaa.
ei ole enam 20. sajand, kus sul taoline openworld oli scaleerimatute kollidega. nüüd on 21. sajand ja see "juurte juurde tagasi" tähendab sellist asja, nagu oli crysis 1 tavalises, kus liiga kaugele ujudes tuli kala või torpeedo kuskilt lampi kohast välja ja sõi su lislt ära, game over man, game over.
_________________ "Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik |
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Velociraptor
HV veteran

liitunud: 27.03.2004
|
07.11.2011 19:21:32
|
|
|
PlatoonSgtElias kirjutas: |
DrZ, tuleta meelde mulle, miks see suckis oblivionis? eee. Viimati pelasin Two Worlds 2-e ja seal oli kõik üsna mõnus, maailm ainult tiba väike. |
Ei meeldinud lihtsalt, pidid mingi linna tagasi jooksma või soulgemidega jamama. Kui difficutly slider põhjas oli, siis oli eriti mõttetu. Ühe vastase tapmise jooksul sai mõõk 15 korda tühjaks (pidid kasutama 15 fillitud soulgemi) ja ega nad just ei vedele lihtsalt
Oblivionis tehti mod selle jaoks, siis oli täitsa
Mark/Recall spell võiks kah olla(kahjuks ei ole) ja quicktravel võiks mitte olla
viimati muutis Velociraptor 07.11.2011 19:21:59, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
sten260
HV kasutaja
liitunud: 28.09.2009
|
07.11.2011 19:21:36
|
|
|
mõnes mõttes on jama ka, kui saad enda big huge swordiga kõigest ja kõigist üle rallida ilma, et mingi challenge oleks? Või ma ei saa aru miks see level scaling halb on?
viimati muutis sten260 07.11.2011 19:22:41, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ertai
HV veteran

liitunud: 11.05.2007
|
07.11.2011 19:22:17
|
|
|
noonius kirjutas: |
tsitaat: |
Some locations will have enemies that are too strong for your level, and you will have to come back when you are more powerful, and vice versa. |
natuke jääb mulle see "vice versa" osa arusaamatuks. Üks asi on see, kui tuierdad kuhugi ja vastu satuvad kollid, kes su kohe mättasse löövad kuna oled veel tossikene ja loogiline on, et lähed hiljem sinna tagasi... aga kuidas see vastupidi peaks toimima. Tundub, et "vice versa" lausesse lisamine on kuidagi üleliigne. Või tahtsid nad sellega öelda, et võid hiljem, kui juba tugev jorss oled, nõrgukeste kollide vahel kepselda... Igatahes praegu jooksis selle peale mul aju kokku. |
Ideeliselt tähendab jah seda, et osades kohtades on kõvad kutid, kes su mättasse löövad.
See vastupidine tähendab seda, et nõrgemaid vastaseid on vähem, aga neid leiab..
Level scaling pidi nii olema, et a la on palju hunte, saad kõvasti levelit juurde, huntide asemel hakkavad karud-trollid, kes iganes välja ilmuma, aga random choice, et mõnes kohas oleks veel hunte, aga see mingi 5% eelmisest hulgast näiteks..
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markxy10
HV kasutaja

liitunud: 27.09.2009
|
07.11.2011 22:48:16
|
|
|
Spoiler 
anal smuggling?
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
noonius
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2002
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006

|
08.11.2011 02:20:42
|
|
|
Ertai kirjutas: |
noonius kirjutas: |
tsitaat: |
Some locations will have enemies that are too strong for your level, and you will have to come back when you are more powerful, and vice versa. |
natuke jääb mulle see "vice versa" osa arusaamatuks. Üks asi on see, kui tuierdad kuhugi ja vastu satuvad kollid, kes su kohe mättasse löövad kuna oled veel tossikene ja loogiline on, et lähed hiljem sinna tagasi... aga kuidas see vastupidi peaks toimima. Tundub, et "vice versa" lausesse lisamine on kuidagi üleliigne. Või tahtsid nad sellega öelda, et võid hiljem, kui juba tugev jorss oled, nõrgukeste kollide vahel kepselda... Igatahes praegu jooksis selle peale mul aju kokku. |
Ideeliselt tähendab jah seda, et osades kohtades on kõvad kutid, kes su mättasse löövad.
See vastupidine tähendab seda, et nõrgemaid vastaseid on vähem, aga neid leiab..
Level scaling pidi nii olema, et a la on palju hunte, saad kõvasti levelit juurde, huntide asemel hakkavad karud-trollid, kes iganes välja ilmuma, aga random choice, et mõnes kohas oleks veel hunte, aga see mingi 5% eelmisest hulgast näiteks.. |
Lisaks pidi piisavalt hoiatust saama enne neisse kohtadesse minemist, et see võib üle võimete olla.Vähemalt loodan, et pole suur tekst keset ekraani: Level 34 required to enter this cave
Pigem mõni NPC viitab sellele või siis väga raske uks mida lockpikkida.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ertai
HV veteran

liitunud: 11.05.2007
|
08.11.2011 02:47:33
|
|
|
Buge on alati oodata vähemal-suuremal määral mängudest, eriti open-world jne.
Mina igatahes näen seda kui julget sammu ja tahtmist asja kohe parandada, mitte lasta asi kohe rahvale peale ja saada täis sõimatud.. ning modijad jälle parandavad
Kaks varianti:
1.buge on palju - pingutatakse metsikult, et suuremad peita
2. Mäng on valmis, tiim on (piisavalt) suur, et nüüd bugtestida põhjalikumalt ja asi ära parandada!
Loodan teist!
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002

|
08.11.2011 09:08:55
|
|
|
Vanasti tehti mängud reeglina ikka enne launchi valmis.
Tänapäeval lükatakse mingi pre alpha müüki ja siis hiljem üritatakse asja siluda.
Loodetavasti asi päris sama "valmis" nagu Rage ei ole.. Aga no, Bethesdast ei imestaks.
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
NeroEST
Kreisi kasutaja

liitunud: 11.11.2007
|
08.11.2011 10:07:02
|
|
|
Winterwind kirjutas: |
Vanasti tehti mängud reeglina ikka enne launchi valmis.
Tänapäeval lükatakse mingi pre alpha müüki ja siis hiljem üritatakse asja siluda.
Loodetavasti asi päris sama "valmis" nagu Rage ei ole.. Aga no, Bethesdast ei imestaks. |
Oblivion ja Fallout olid ka ühed bugfestid. Hoolimata sellest on tegemist parimate mängudega minu jaoks.
Bethesda käitumine ei üllata.
Nõustun ka tänapäeval tehtud pre-alpha mängude suhtes, kuid bethesda ei tee seda sellepärast, et
tänapäeval nii tehakse, vaid sellepärast, et ta on koguaeg nii teinud
_________________ Winter is coming... |
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
madfury
HV veteran

liitunud: 05.09.2004
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
aunus
Aeg maha 1p
liitunud: 27.11.2010
|
08.11.2011 10:49:48
|
|
|
Kas see mäng on optipeeritud AMD-le või Intelile? Ja Videkaartidena kas AMD või NVIDIAle?
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
1dumbpcuser
HV Guru
liitunud: 05.03.2002
|
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
drugme84
HV vaatleja
liitunud: 31.12.2004
|
08.11.2011 10:59:24
|
|
|
Minu preorder (küll xkasti versioon) shopto-st pandi eile igaljuhul posti
_________________ you say hardcore, ay say no war |
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
NeroEST
Kreisi kasutaja

liitunud: 11.11.2007
|
08.11.2011 11:15:35
|
|
|
5a tagasi oli oblivoin ilusaim asi, mida keegi kunagi näinud oli.
Mitte, et ma ei nõustuks sinuga, kuid pildid on ka ikka vastavad valitud. Kuid edasiminek on päris hea.
pisut ot:
ot: |
Eile nägin sellist mängu xkasti peal nagu Dark Void. üks äraütlemata koleda tekstuuriga mäng, kuid detailid olid paigas ja inimeste näo animatsioonid. Priceless, peaaegu, et sama hea kui Unchartedis. Et heaks muljeks ei pea olema sigakõva tekstuur. Et võtame selle orc pildi seal võrdluses. Kui alumisel rohelisel lõustal ( oblivoun) oleksid näo-animatsiooni nagu Unchartedis või Dark Voidis ja ülemisel pildil, kus on ilusa tekstuuriga ja väga hea graafikaga lõust ( skyrim ) oleksid gamebyro laadsed ja oblivioni laadsed animatsioonid, valiksin mina igatahes oblivioni graafika. Seepärast ma niiväga skeptiline olengi skyrimi suhtes. Pildi teravus ja pildi-ilu on täiesti tühi koht kui animatsioonid ja facial expressionid olematud on:) Juba reedel näeme  |
_________________ Winter is coming... |
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sowney
HV kasutaja

liitunud: 30.06.2007
|
08.11.2011 14:22:06
|
|
|
xboxile vist lekkis midagi välja ju.
_________________ ''Not everything that shines is gold''
Enne kui ostad uuri millega tegemist. |
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sowney
HV kasutaja

liitunud: 30.06.2007
|
08.11.2011 14:29:11
|
|
|
Aa,Ma ei vaadanud videot erit arvasin ,et mõtlesid seda,et juba mängib.Üritan videosid ja asju mitte vaadata
_________________ ''Not everything that shines is gold''
Enne kui ostad uuri millega tegemist. |
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
 |
scarface
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.06.2005
|
08.11.2011 14:38:57
|
|
|
Mega lame combat nendes mängudes ikka
_________________ [img:]https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/200x40_HV.gif[/img:] |
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
08.11.2011 15:11:32
|
|
|
Millist combatit sa tahaks siis? Ja püüa jääda reaalsuse piiridesse ja arvesta sellega, mis open world mängudes võimalik on.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Asdaf
HV kasutaja
liitunud: 07.05.2003
|
08.11.2011 15:32:45
|
|
|
Kus kohast rahvas oma Skyrimid tellinud on? Game.co.uk-st paremat kohta on?
_________________ Back to Nvidia . |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
 |
Hazar
Kreisi kasutaja

liitunud: 24.08.2004
|
08.11.2011 15:32:51
|
|
|
orcidel tehti nina ümber mulle meeldis sea variant rohkem
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
iDemon
HV Guru

liitunud: 03.11.2006
|
08.11.2011 15:33:25
|
|
|
Asdaf kirjutas: |
Kus kohast rahvas oma Skyrimid tellinud on? Game.co.uk-st paremat kohta on? |
Shopto.net
/ Täna pandi PC & PS3 versioonid teele igatahes.
|
|
Kommentaarid: 122 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
104 |
|
tagasi üles |
|
 |
|