praegune kellaaeg 21.06.2025 20:24:12
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
03.11.2011 21:37:29
|
|
|
EvilKatarn kirjutas: |
Sa pole lihtsalt korralikult loodud suurt kaarti näinud. Suur kaart omab heades kätes alati rohkem potentsiaali, kui mingi tilluke maajupp. Väikese kaardiga väikeseid asju on lihtne teha, aga suure kaardiga enneolematute asjade tegemine võtab aega, pühendumust ja annet. Annet, mida siinkohal Rockstaril lihvida tasub. |
Ja sina oled sellist kaarti näinud? Ei, ei ole. Miks? Sest seda pole olemas.
Kas sa oled tõesti nii naiivne, et arvad, et asi jääb heade käte, pühendumuse ja ande taha kinni?
Tänapäeva konsoolid (ja ka keskmised mänguri arvutid) poleks võimelised jooksutama mängu, mis on näiteks sama detailne, kui GTA IV, kuid sama suure kaardiga, kui Just Cause 2. Kuid see ei mängi rolli, onju? Ainult annet ja pühendumust on vaja.
Kas sa üldse kujutad ette, kui kaua võtaks aega näiteks 500 km2 suuruse mängumaailma loomine, kui on ette määratud, et detailsus peab olema samal tasemel, nagu näiteks GTA IV (või veel enam GTA V)? Mina näiteks ei kujuta. Kuid ühes olen kindel, isegi kui suudetaks selline mäng kuidagi jooksma panna praeguse generatsiooni konsoolidel, siis kaarti välja töötamine võtaks nii palju raha ja aega, et seda mängu hiljem keskmise turuhinnaga müües jääks developer miinusesse.
Kuid ei.... anne ja pühendumus, see on kõik, mida vaja...
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
EvilKatarn
diivanilill

liitunud: 25.01.2005
|
03.11.2011 22:04:31
|
|
|
You can't be fuckin' serious. Täpselt samamoodi nagu arvuti streamib praegu GTA IV's kaarti sisse sinu kõvakettalt streamib ka Xbox seda sisse kõvakettalt või plaadilt. Maailma suurus ja detailsus ei ole selles suhtes korrelatsioonis, et suurem ja detailsem kaart võrduks madalama kaadrisagedusega - rakendatakse jõudlust igal hetkel Draw Distance'i piirdeni renderdamiseks ja võib-olla ka mingisugused lowpoly backdropid veel taustale. Seda nii arvutil, kui konsoolidel. Kui üldse, siis on asi mahu taga kinni, kuid sedagi on nüüd Xboxil võimalik rakendada kuuendiku võrra rohkem ja asjalikumate tekstuuride jaoks võib niivõrd mõjukas developer nagu Rockstar lõdvalt teist plaati rakendada. Mahus probleem ei ole, masinates ka mitte.
Also kui sa tänaseid pressiteateid mängu kohta jälginud oled, siis võib-olla oled märganud Rockstari poolt kasutatavat sõnakõlksu "our most ambitious game ever." Red Dead Redemption tõi GTA IV mootorisse tänapäevase graafika ja Max Payne 3'ga lihvivad nad oma oskusi veelgi. Naiivne oleks arvata, et Rockstar teeb GTA V'st väikeseid iteratiivseid edasiminekuid GTA IV'st. Nop, mootor on sama, kuid nende oskused selle mootoriga toovad meieni maailma (nii suuruselt kui detailsuselt), tegelased, animatsioonid ja kõike muud, mis tunduvad puha uued.
|
|
Kommentaarid: 109 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
nikeatz
HV kasutaja

liitunud: 22.02.2005
|
03.11.2011 22:15:18
|
|
|
Audi ja Continental
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
henryKI11
HV kasutaja

liitunud: 03.02.2010
|
03.11.2011 22:18:09
|
|
|
kas selle audi r8 kõrval ei olnud passat?
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
03.11.2011 22:24:18
|
|
|
EvilKatarn kirjutas: |
You can't be fuckin' serious. Täpselt samamoodi nagu arvuti streamib praegu GTA IV's kaarti sisse sinu kõvakettalt streamib ka Xbox seda sisse kõvakettalt või plaadilt. Maailma suurus ja detailsus ei ole selles suhtes korrelatsioonis, et suurem ja detailsem kaart võrduks madalama kaadrisagedusega - rakendatakse jõudlust igal hetkel Draw Distance'i piirdeni renderdamiseks ja võib-olla ka mingisugused lowpoly backdropid veel taustale. Seda nii arvutil, kui konsoolidel. Kui üldse, siis on asi mahu taga kinni, kuid sedagi on nüüd Xboxil võimalik rakendada kuuendiku võrra rohkem ja asjalikumate tekstuuride jaoks võib niivõrd mõjukas developer nagu Rockstar lõdvalt teist plaati rakendada. Mahus probleem ei ole, masinates ka mitte. |
Kui sa asjast nii palju tead, siis ehk tood mõne konkreetse näite, mis demonstreerib, et mängu kaardi suurus ei oma mingit effekti sellele, kui võimast süsteemi on vaja, et mäng sellel kaardil sujuvalt jookseks.
Näiteks Just Cause 2 on suure kaardiga, kuid detailsus on GTA 4 kõrval olematu. Kas sa arvad, et nad meelega otsustasid, et ah pole mõtet ilusamat graafikat ja detailsemat maailma kasutada?
Tore ka see, et sa jätsid vastamate teisele poolele minu postitusest. Nimelt sellele osale, mis puudutab aega ja raha, mis kulub suurte ja detailsete kaartide tootmise peale ning et see lihtsalt ei tasu rahaliselt ära.
EvilKatarn kirjutas: |
Also kui sa tänaseid pressiteateid mängu kohta jälginud oled, siis võib-olla oled märganud Rockstari poolt kasutatavat sõnakõlksu "our most ambitious game ever." Red Dead Redemption tõi GTA IV mootorisse tänapäevase graafika ja Max Payne 3'ga lihvivad nad oma oskusi veelgi. Naiivne oleks arvata, et Rockstar teeb GTA V'st väikeseid iteratiivseid edasiminekuid GTA IV'st. Nop, mootor on sama, kuid nende oskused selle mootoriga toovad meieni maailma (nii suuruselt kui detailsuselt), tegelased, animatsioonid ja kõike muud, mis tunduvad puha uued. |
Mis see asjasse puutub? Kas ma vaidlesin kusagil selle vastu, et R* oma eelnevatest kogemustest õpib?
Kuid see ei tähenda, et nad äkitselt on võimelised sinu ebareaalsetele standarditele vastama.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
puik17
HV veteran

liitunud: 19.12.2006
|
03.11.2011 22:28:59
|
|
|
henryKI11 kirjutas: |
kas selle audi r8 kõrval ei olnud passat? |
Vist on midagi muud.
|
|
Kommentaarid: 79 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
75 |
|
tagasi üles |
|
 |
EvilKatarn
diivanilill

liitunud: 25.01.2005
|
03.11.2011 22:40:09
|
|
|
LightsabeR kirjutas: |
Kui sa asjast nii palju tead, siis ehk tood mõne konkreetse näite, mis demonstreerib, et mängu kaardi suurus ei oma mingit effekti sellele, kui võimast süsteemi on vaja, et mäng sellel kaardil sujuvalt jookseks.
Tore ka see, et sa jätsid vastamate teisele poolele minu postitusest. Nimelt sellele osale, mis puudutab aega ja raha, mis kulub suurte ja detailsete kaartide tootmise peale ning et see lihtsalt ei tasu rahaliselt ära. |
Ma loodan, et sa sõnastasid oma esimese küsimuse valesti. Just Cause 2, TDU, FUEL, LOTRO, Daggerfall. Tõsiselt rääkides oli Red Dead Redemptionis draw distance hämmastav ja kaktused, puud, hobused, hundid ja karud täitsid samamoodi riistvara koormamise ülesande nagu GTA's nelinurksete majade vahel jõlkuvad inimesed ja autod. Konkreetsemalt rääkides on Rockstar öelnud, et Red Dead Redemptioni kaart on suurem kui GTA San Andrease oma. Ehk GTA IV > GTA SA > RDR. Palun, konkreetne näide.
Ja kui üldse kellelgi on aega, raha ja ressursse sellise projekti tarvis siis on selleks Rockstar.
|
|
Kommentaarid: 109 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
03.11.2011 22:50:30
|
|
|
EvilKatarn kirjutas: |
Ma loodan, et sa sõnastasid oma esimese küsimuse valesti. Just Cause 2, TDU, FUEL, LOTRO, Daggerfall. Tõsiselt rääkides oli Red Dead Redemptionis draw distance hämmastav ja kaktused, puud, hobused, hundid ja karud täitsid samamoodi riistvara koormamise ülesande nagu GTA's nelinurksete majade vahel jõlkuvad inimesed ja autod. Konkreetsemalt rääkides on Rockstar öelnud, et Red Dead Redemptioni kaart on suurem kui GTA San Andrease oma. Ehk GTA IV > GTA SA > RDR. Palun, konkreetne näide. |
Mis kuradi konkreetne näide see on? RDR'i kaart oli minu teada vaid 2-3 korda suurem, kui SA oma.
Sinu algne väide oli, et suurte kaartidega detailse maailma loomine on vaid oskuste taga kinni ja muid faktoreid pole. Suure kaardi all pean mina silmas Just Cause 2 ja suuremaid.
Seda väidet pole sa siiani mitte millegagi tõestada suutnud.
EvilKatarn kirjutas: |
Ja kui üldse kellelgi on aega, raha ja ressursse sellise projekti tarvis siis on selleks Rockstar. |
Sest ega R* ei taha ju ometi raha teenida, jah? Töötavad kogu stuudioga 10 aastat ühe suure ja detailse 500 km2 kaardi kallal GTA V jaoks ning selleks ajaks, kui asi valmis, on juba ammu järgmise generatsiooni konsoolid väljas ning nende mängu mootor aegunud.
Sa tõesti arvad, et need kaardid tehakse siuh säuh valmis või?
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
EvilKatarn
diivanilill

liitunud: 25.01.2005
|
03.11.2011 23:06:05
|
|
|
LightsabeR kirjutas: |
Sinu algne väide oli, et suurte kaartidega detailse maailma loomine on vaid oskuste taga kinni ja muid faktoreid pole. Suure kaardi all pean mina silmas Just Cause 2 ja suuremaid. |
See on sinu traagika, et suur sinu jaoks ebareaalselt hiiglaslikku tähendab. Las Vegas on väiksem kui Just Cause 2 kaart. Chicago on väiksem kui Just Cause 2 kaart. San Francisco on väiksem kui Just Cause 2 kaart. New York on väiksem kui Just Cause 2 kaart.
Iga linn mida reaalselt tahta GTA mängu on väiksem kui Just Cause 2 kaart.
Also ma ütlesin, et suure ja detailse kaardi tegemine nõuab aega, pühendumust ja annet. Aeg iseenesestmõistetavalt = raha. Pühendumus = soov tuua rahva ette enda visioon täiuslikult rakendatuna. Anne = asi mida Rockstaril linnade loomises on.
Riistvaraliste piirangute tähtsusetuse open-world mängudes olen ma sulle juba seletanud. Wrap your mind around it. Detailsus / Draw Distance / Suurus - asjad millega annab mängida igal platformil ja mis on asjadeks nii konsoolidel kui PC'l.
Failide mahutavus ei mängi samuti enam rolli. Mõjukad developerid saavad Xboxil mitut plaati kasutada, Blu Ray ei ole siiani millegi asjalikuga täidetud ja PC'l downloadi palju tahad.
|
|
Kommentaarid: 109 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
03.11.2011 23:06:59
|
|
|
EvilKatarn kirjutas: |
LightsabeR kirjutas: |
Sinu algne väide oli, et suurte kaartidega detailse maailma loomine on vaid oskuste taga kinni ja muid faktoreid pole. Suure kaardi all pean mina silmas Just Cause 2 ja suuremaid. |
See on sinu traagika, et suur sinu jaoks ebareaalselt hiiglaslikku tähendab. Las Vegas on väiksem kui Just Cause 2 kaart. Chicago on väiksem kui Just Cause 2 kaart. San Francisco on väiksem kui Just Cause 2 kaart. New York on väiksem kui Just Cause 2 kaart.
Iga linn mida reaalselt tahta GTA mängu on väiksem kui Just Cause 2 kaart. |
Mida sa ajad? Sa ise ka aru saad, mida sa seletada üritad?
Väitsid, et suure ja detailse mängu kaarti tegemine ei ole probleem. Nüüd ajad mingit ümmargust juttu.
Point on selles, et sellist detailsust, mida võib leida GTAIV'st ja veel enam GTAV'st, ei ole reaalselt võimalik üle tuua Just Cause 2 suurusele kaardile. Kui väidad vastupidist, siis palun esita tõestusmaterjale, mitte ära niisama keeruta.
EvilKatarn kirjutas: |
Also ma ütlesin, et suure ja detailse kaardi tegemine nõuab aega, pühendumust ja annet. Aeg iseenesestmõistetavalt = raha. Pühendumus = soov tuua rahva ette enda visioon täiuslikult rakendatuna. Anne = asi mida Rockstaril linnade loomises on. |
Ei. Sa rõhutasid, et R*'il on annet vaja, häid käsi on vaja. Nüüd sõnastad oma juttu ümber, kuna mõistsid ka ise, et aeg, mis sellise projekti peale kuluks, on üüratu.
EvilKatarn kirjutas: |
Riistvaraliste piirangute tähtsusetuse open-world mängudes olen ma sulle juba seletanud. Wrap your mind around it. Detailsus / Draw Distance / Suurus - asjad millega annab mängida igal platformil ja mis on asjadeks nii konsoolidel kui PC'l. |
Sa pole midagi seletanud. Sa lihtslalt loobid siin seda Draw Distance terminit ja eeldad, et kaardi enda suurus ja detailsus ei mängi absoluutselt mingit rolli. Kas sa oled game dev, et võid seda väita? Oled konsoolidele mänge tootnud? Kui ei, siis palun tõesta oma väited ära.
EvilKatarn kirjutas: |
Failide mahutavus ei mängi samuti enam rolli. Mõjukad developerid saavad Xboxil mitut plaati kasutada, Blu Ray ei ole siiani millegi asjalikuga täidetud ja PC'l downloadi palju tahad. |
Just Cause 2 mapi suurus + GTA V detailsus ja graafika ja ma arvan, et ületatakse mitmekordselt seni suurima mahuga mäng.
viimati muutis LightsabeR 03.11.2011 23:14:04, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
EvilKatarn
diivanilill

liitunud: 25.01.2005
|
03.11.2011 23:13:07
|
|
|
Tõestusmaterjale selle kohta, et sul luulud on? Ma ei ole kordagi rääkinud midagi Just Cause 2 suurusest kaardist GTA IV detailsusega. Taoliseid jutte võib seitsmenda klassi poistelt kuulda, mitte inimeselt, kes videomängudest midagi teab.
|
|
Kommentaarid: 109 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
03.11.2011 23:15:03
|
|
|
EvilKatarn kirjutas: |
Tõestusmaterjale selle kohta, et sul luulud on? Ma ei ole kordagi rääkinud midagi Just Cause 2 suurusest kaardist GTA IV detailsusega. Taoliseid jutte võib seitsmenda klassi poistelt kuulda, mitte inimeselt, kes videomängudest midagi teab. |
Nii et võtad oma sõnad tagasi? Ok. Tore.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
EvilKatarn
diivanilill

liitunud: 25.01.2005
|
03.11.2011 23:28:50
|
|
|
Vabandust, sa kujutad ilmselt siiani ette olukorda, kus ma oleks rääkinud midagi Just Cause 2 suurusest kaardist. Poor, poor boy...
Samuti tõid sa suure kaardi näitena varem esile Far Cry 2'e, mis on kaks korda suurem kui San Andreas. Red Dead Redemption on samuti kaks korda suurem kui San Andreas. = Red Dead Redemptionil on suur kaart. Verstapost, mille GTA V saab tõenäoliselt ületama.
|
|
Kommentaarid: 109 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
03.11.2011 23:34:27
|
|
|
EvilKatarn kirjutas: |
Vabandust, sa kujutad ilmselt siiani ette olukorda, kus ma oleks rääkinud midagi Just Cause 2 suurusest kaardist. Poor, poor boy... |
Ei, ma ei kujuta midagi ette. Ma lihtsalt tõin su pilvede pealt alla ja nüüd sul on mõru maik suus. Ehk kunagi suudad andestada.
EvilKatarn kirjutas: |
Samuti tõid sa suure kaardi näitena varem esile Far Cry 2'e, mis on kaks korda suurem kui San Andreas. Red Dead Redemption on samuti kaks korda suurem kui San Andreas. = Red Dead Redemptionil on suur kaart. Verstapost, mille GTA V saab tõenäoliselt ületama. |
Ma tõin esile nii FC2 kui ka JC2 kaardid. Lisaks pole ma ka kunagi väitnud, et GTA V ei võiks RDR'i kaardi suurust ületada.
Ma lihtsalt väidan sulle seda, et suurus pole ainus, mis loeb, rolli mängib ka detailsus. Suurel kaardil kõrge detailsuse saavutamine on aga kohutavalt aega nõudev.
Sinu algne väide oli aga sisuliselt "R* tüübid on andetud ja ei saa hakkama".
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
SinineSiil
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.07.2009
|
03.11.2011 23:36:18
|
|
|
LightsabeR kirjutas: |
EvilKatarn kirjutas: |
Riistvaraliste piirangute tähtsusetuse open-world mängudes olen ma sulle juba seletanud. Wrap your mind around it. Detailsus / Draw Distance / Suurus - asjad millega annab mängida igal platformil ja mis on asjadeks nii konsoolidel kui PC'l. |
Sa pole midagi seletanud. Sa lihtslalt loobid siin seda Draw Distance terminit ja eeldad, et kaardi enda suurus ja detailsus ei mängi absoluutselt mingit rolli. Kas sa oled game dev, et võid seda väita? Oled konsoolidele mänge tootnud? Kui ei, siis palun tõesta oma väited ära.
|
Aga kas sa ise oled developer?
LightsabeR kirjutas: |
EvilKatarn kirjutas: |
Failide mahutavus ei mängi samuti enam rolli. Mõjukad developerid saavad Xboxil mitut plaati kasutada, Blu Ray ei ole siiani millegi asjalikuga täidetud ja PC'l downloadi palju tahad. |
Just Cause 2 mapi suurus + GTA V detailsus ja graafika ja ma arvan, et ületatakse mitmekordselt seni suurima mahuga mäng. |
Kindlasti mitte.
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
Andykas
HV veteran

liitunud: 28.08.2004
|
03.11.2011 23:40:23
|
|
|
LightsabeR, Sinu loogika järgi peaks graafiline areng konsoolidel olema siiani kinni aastas 2006.
Selleks ei pea olema game dev, et teada mida tähendab optimeerimine.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
03.11.2011 23:45:50
|
|
|
SinineSiil kirjutas: |
Aga kas sa ise oled developer? |
Kas ma olen seda väitnud? EvilKatarn tulistas siin välja oma teadmisi selle kohta, kuidas Draw Distance töötab, ning seetõttu hakkas mulle huvi pakkuma, kas tal on ka isiklik kogemus selles valdkonnas.
SinineSiil kirjutas: |
LightsabeR kirjutas: |
Just Cause 2 mapi suurus + GTA V detailsus ja graafika ja ma arvan, et ületatakse mitmekordselt seni suurima mahuga mäng. |
Kindlasti mitte. |
Põhjendus?
Andykas kirjutas: |
LightsabeR, Sinu loogika järgi peaks graafiline areng konsoolidel olema siiani kinni aastas 2006.
Selleks ei pea olema game dev, et teada mida tähendab optimeerimine.  |
Paistab, et sa ei saa minu loogikast eriti aru. Optimiseerimine on üks asi. Näiteks GTA III -> VC -> SA, aina suuremad ja mahukamad mängud, sama mootor. Kuid see, millest EvilKatarn rääkis, pole optimiseerimine, vaid utoopia.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
EvilKatarn
diivanilill

liitunud: 25.01.2005
|
04.11.2011 00:02:46
|
|
|
LightsabeR kirjutas: |
Kuid see, millest EvilKatarn rääkis, pole optimiseerimine, vaid utoopia. |
Kulla mees, ma rääkisin oma juttu eeldades, et Lightsaber on täiemõistuslik inimene ja ei tõlgenda sõna "suur" terminiks "Just Cause 2 kaardi suurune."
Äkki tood välja minu tsitaadi, mis sinul sellise kujutelma tekitas, sest by the nine divines mina seda üles ei suuda leida. Kui sinu arust 2-5 korda suurem kaart San Andreasest ei rahulda alammäära sõnale "suur" siis palun ütle nii ja me võime terve selle vaidluse taas läbida nii, et ma kasutan sõna "väike."
LightsabeR kirjutas: |
Paistab, et sa ei saa minu loogikast eriti aru. |
Ma arvan et keegi ei saa su loogikast aru. Toon asja siis viienda klassi tasemele. Draw Distance + model detail = polycount, millest vastavalt mängumootorile tuleb kaadrisagedus. Muu maailm on tagataustal ja ei puutu asjasse. RAMis on ta lollakate puhul, muidu plaadil või kõvakettal.
|
|
Kommentaarid: 109 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
04.11.2011 00:14:31
|
|
|
EvilKatarn kirjutas: |
Äkki tood välja minu tsitaadi, mis sinul sellise kujutelma tekitas, sest by the nine divines mina seda üles ei suuda leida. Kui sinu arust 2-5 korda suurem kaart San Andreasest ei rahulda alammäära sõnale "suur" siis palun ütle nii ja me võime terve selle vaidluse taas läbida nii, et ma kasutan sõna "väike." |
LightsabeR kirjutas: |
Ja kui võrrelda suurimat GTA kaarti (SA) mõnede teiste open world mängudega, siis on see ikkagi võrdlemisi väike. Näiteks Far Cry 2 kaart on 2 korda suurem, kui SA oma. Just Cause 2 kaart on ligi 30 korda suurem. Muidugi ei loe ainult suurus, vaid ka detailsus ja see, mida sealt suure mapi pealt leida võib ning mida seal teha annab. |
EvilKatarn kirjutas: |
Sa pole lihtsalt korralikult loodud suurt kaarti näinud. Suur kaart omab heades kätes alati rohkem potentsiaali, kui mingi tilluke maajupp. Väikese kaardiga väikeseid asju on lihtne teha, aga suure kaardiga enneolematute asjade tegemine võtab aega, pühendumust ja annet. Annet, mida siinkohal Rockstaril lihvida tasub. |
Sa ei defineerinud ära, mida sina suure all silmas pead. Ma mainisin nii FC2'te kui ka JC2'te. Sina hakkasid väitma, et R* peab vaid oma "annet lihvima" ja ongi võimalik luua detailne ja suur kaart.
EvilKatarn kirjutas: |
Ma arvan et keegi ei saa su loogikast aru. Toon asja siis viienda klassi tasemele. Draw Distance + model detail = polycount, millest vastavalt mängumootorile tuleb kaadrisagedus. Muu maailm on tagataustal ja ei puutu asjasse. RAMis on ta lollakate puhul, muidu plaadil või kõvakettal. |
Ja sujuv LoD üleminek toimib ükskõik mis detailide koguse ja laadimis kiiruse puhul sama moodi, ega nõua võimsamat süsteemi? Kui näiteks reaktiiv lennukiga läbi GTA V detailsusega linna lennata täis kiirusel, siis on koormus süsteemile sama, kui näiteks läbi Just Cause 2'e linna lennata? See, et GTA V maailm on tunduvalt detailsem, füüsika mootor keerukam, animatsioonid keerukamad, jne, ei mängi mingit rolli?
Lisaks, sa väldid konkreetselt minu teist pointi, nimelt et suure ja detailse kaarti tootmine võtaks liiga palju aega ja raha ning ei tasuks ennast ära.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
SinineSiil
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.07.2009
|
04.11.2011 00:18:57
|
|
|
LightsabeR kirjutas: |
Lisaks, sa väldid konkreetselt minu teist pointi, nimelt et suure ja detailse kaarti tootmine võtaks liiga palju aega ja raha ning ei tasuks ennast ära. |
Ainuke väide millega olen ma su puhul nõus. Kuid ärgem unustagem, et R* on mängu kallal juba päris kaua töötanud.
Muidu kaarti tuleb ka testida, mis on sellise suuruse puhul närvesööv. Aga ei midagi ületamatut, eriti R* puhul.
Tehnoloogiliselt on see täiesti võimalik.
viimati muutis SinineSiil 04.11.2011 00:36:55, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
EvilKatarn
diivanilill

liitunud: 25.01.2005
|
04.11.2011 00:36:04
|
|
|
LightsabeR kirjutas: |
Ja sujuv LoD üleminek toimib ükskõik mis detailide koguse ja laadimis kiiruse puhul sama moodi, ega nõua võimsamat süsteemi?
Lisaks, sa väldid konkreetselt minu teist pointi, nimelt et suure ja detailse kaarti tootmine võtaks liiga palju aega ja raha ning ei tasuks ennast ära. |
Miks ta peaks võimsamat süsteemi nõudma? Kõik sissetulev info streamitakse endiselt kõvakettalt, mitte tulevikust pärit heeliumtsinkvesinikpatareidest. Jah, plaadilt mängides võis GTA IV vahest Xboxil ja PS3'l veidrusi teha, aga kõvakettale installeerides ei jää streamides hätta kumbki. Ja milleks oleks võimsamat süsteemi vaja, kui kuvatav distants ja LoD on eeldatavasti väheke parem kui GTA IV's tänu optimiseerimisele. Kas sa arvad, et kui GTA IV's oleks näiteks neli saart veel juures, jookseks see mäng kehvemini? Ei, ta võtaks lihtsalt rohkem ruumi.
Lisaks sinu arusaamine suurest kaardist on endiselt nagu klounil arusaam ratsionaalsetest jalavarjudest. Jah, suure detailse kaardi tegemine võtaks aega ja raha (kus ma vastu vaidlesin?) - aga see tasuks ennast niivõinaa ära (kui püsida ratsionaalses maailmas). Lisaks Red Dead Redemptioni arenduse käigus selgus kui palju orjatööd Rockstar propageerib. Kuidas ei saa orjatöö end ära tasuda turus, kus videomängud on peale Modern Warfare 2 ja Black Opsi kõige olulisem meedium?
LightsabeR kirjutas: |
Sa ei defineerinud ära, mida sina suure all silmas pead. |
Jah. Mul on liiga kõrge arvamus tarkadest HV PC-gamerite intelligentsist lihtsalt. Et sa mu sõnavõtte tõlgendasid kui "Just Cause 2 kaart, aga GTA IV detailsusega!" on kas solvav või eriti traagiline.
|
|
Kommentaarid: 109 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
SinineSiil
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.07.2009
|
04.11.2011 00:39:03
|
|
|
Vot see lõpetab selle jõudluse argumendi küll ära:
Meile näidati traileris suurt linna, miks ei saa siis olla rohkem linnu? Linnade vahel on suur väheasustatud maa, mis võimaldab eelmise linna mälust ära laadida. Kaardi suurusel ja jõudlusel puudub igasugune seos sellise skaala puhul.
Kirjutasin selle eelmise posti editist uude posti.
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
04.11.2011 01:11:47
|
|
|
EvilKatarn kirjutas: |
Lisaks sinu arusaamine suurest kaardist on endiselt nagu klounil arusaam ratsionaalsetest jalavarjudest. Jah, suure detailse kaardi tegemine võtaks aega ja raha (kus ma vastu vaidlesin?) - aga see tasuks ennast niivõinaa ära (kui püsida ratsionaalses maailmas). Lisaks Red Dead Redemptioni arenduse käigus selgus kui palju orjatööd Rockstar propageerib. Kuidas ei saa orjatöö end ära tasuda turus, kus videomängud on peale Modern Warfare 2 ja Black Opsi kõige olulisem meedium? |
Minu algne väide oli, et loeb ka detailsus, mitte vaid suurus. Sina ütlesid selle peale, et "seda ütlevad vaid need, kel väike kaart on", ning seejärel hakkasid seletama, et R* peab lihtsalt oma "annet lihvima" ja ongi suured ja detailsed mapid käes. Eelnevas postis tõin ma võrdluseks välja nii FC2'e kui ka JC2'e. Sina ei rääkinud ei ühest ega teisest, vaid üritasid jätta muljet, et suurele mapile detailsuse lisamine on kinni vaid oskustes. Kust pean mina teada, kas sina pead suure mapi all silmas FC2'te või JC2'te?
No nii, nüüd hakkame kuhugi jõudma. Nii et oma algse väite ("seda ütlevad vaid need, kel väike kaart on") võtsid sisuliselt tagasi, kuna tunnistasid, et suurte ja detailsete mängumaailmate loomine võtab palju aega ja raha.
Kui sa tõepoolest arvad, et tasub ära, siis miks pole seda siiani veel tehtud?
EvilKatarn kirjutas: |
LightsabeR kirjutas: |
Sa ei defineerinud ära, mida sina suure all silmas pead. |
Jah. Mul on liiga kõrge arvamus tarkadest HV PC-gamerite intelligentsist lihtsalt. Et sa mu sõnavõtte tõlgendasid kui "Just Cause 2 kaart, aga GTA IV detailsusega!" on kas solvav või eriti traagiline. |
Pole minu süü, et sa nii ebaselge oled oma mõtete väljendamises. Intelligentsi pärast ei pea sa muretsema, sinu kõrval on kõik õnneks võrdlemisi targad (ja ka tunduvalt viisakamad ).
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
SinineSiil
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.07.2009
|
04.11.2011 01:12:06
|
|
|
Suured kaardid võivad vahel liiga tühjaks ja elutuks jääda.
See ei tähenda, et ma väiksemat kaarti eelistan.
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
XATM092
HV veteran

liitunud: 03.07.2007
|
04.11.2011 01:52:23
|
|
|
LightsabeR kirjutas: |
Tänapäeva konsoolid (ja ka keskmised mänguri arvutid) poleks võimelised jooksutama mängu, mis on näiteks sama detailne, kui GTA IV, kuid sama suure kaardiga, kui Just Cause 2. |
EvilKatarn kirjutas: |
You can't be fuckin' serious. Täpselt samamoodi nagu arvuti streamib praegu GTA IV's kaarti sisse sinu kõvakettalt streamib ka Xbox seda sisse kõvakettalt või plaadilt. Maailma suurus ja detailsus ei ole selles suhtes korrelatsioonis, et suurem ja detailsem kaart võrduks madalama kaadrisagedusega - rakendatakse jõudlust igal hetkel Draw Distance'i piirdeni renderdamiseks ja võib-olla ka mingisugused lowpoly backdropid veel taustale. Seda nii arvutil, kui konsoolidel. Kui üldse, siis on asi mahu taga kinni, kuid sedagi on nüüd Xboxil võimalik rakendada kuuendiku võrra rohkem ja asjalikumate tekstuuride jaoks võib niivõrd mõjukas developer nagu Rockstar lõdvalt teist plaati rakendada. Mahus probleem ei ole, masinates ka mitte. |
LightsabeR kirjutas: |
Kui sa asjast nii palju tead, siis ehk tood mõne konkreetse näite, mis demonstreerib, et mängu kaardi suurus ei oma mingit effekti sellele, kui võimast süsteemi on vaja, et mäng sellel kaardil sujuvalt jookseks. |
Proovi suvalist avatud maailmaga mängu millel on seadetes Draw Distance säte, sea see algul maksimumi peale ja siis miinimumile. Kas jõudlus muutus? Kaardi suurus muutus?
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|