Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Cromaclear
HV kasutaja

liitunud: 02.04.2007
|
19.10.2011 14:11:01
|
|
|
eShelobik kirjutas: |
Ehk siis mulle tundub ikkagi, et skillpointe ei saa kui ei mängi, mis on loogiline ja statsid ainult tekivad, sest su player on ikkagi mängus.
Aga mismõttes 9 minutit on piisav? Ise panin 12 minutit, et statid ja asjad võimalikult reaalsed oleks. |
12 minutiga tuleb hooaeg ikka mega pikk : D ja 9 minutiga peaks olema võimalik saama A- kuni A+ kätte. Palju kellelgi üldse A+ mäng on olnud?
_________________ BF3 platoon : http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655240976803519/
BF3 nick : KrisRhazta |
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
19.10.2011 14:14:56
|
|
|
No ise arvan, et eks ma mingit mängud jätan vahele ka... nüüd jäi siis 8 juba .. Et mängin kuidas tuju/viitsimist on, osad sim'in. A+ pole veel kordagi õnnestunud saada.. Mingil hetkel tahaks proovida ka PF või C mängimist, aga nendega on see jama, et palli ei taheta anda kuidagi
Kas keegi assosciationit ka mängib, kas on mingeid nõuandeid kuidas treeninguid panna jne.
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
rainiz
HV vaatleja
liitunud: 13.09.2011
|
19.10.2011 16:32:57
|
|
|
Ise mängin 6 min veerandaegadega ja alati kas A või A+ olemas.Lihtsalt tuleb teha ka nn musta tööd mitte niisama passida
|
|
tagasi üles |
|
 |
Cromaclear
HV kasutaja

liitunud: 02.04.2007
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
striker13
HV Guru

liitunud: 03.10.2005
|
19.10.2011 17:44:47
|
|
|
Kui väheke osavamaks tüüp muutub, saab küll väga lihtsalt A+ kätte. Eelmise aasta omas sain rookie aasta lõpus ja terve järgmise aasta kõik mängud A+ väga lihtsalt-jooksed üle platsi ja paned tuimalt pealt ja siis kaitsesse tagasi eks näis kas siin läheb samamoodi, peab rohkem mängima.
_________________ Sarcasm is just one of the many services I offer to people who ask stupid questions. |
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cromaclear
HV kasutaja

liitunud: 02.04.2007
|
19.10.2011 17:45:37
|
|
|
striker13 kirjutas: |
Kui väheke osavamaks tüüp muutub, saab küll väga lihtsalt A+ kätte. Eelmise aasta omas sain rookie aasta lõpus ja terve järgmise aasta kõik mängud A+ väga lihtsalt-jooksed üle platsi ja paned tuimalt pealt ja siis kaitsesse tagasi eks näis kas siin läheb samamoodi, peab rohkem mängima. |
Eelmine aasta oli A+ tunduvalt lihtsam saada kah. Polnud mingit probleemi ka iga mäng triple double saada : )
_________________ BF3 platoon : http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655240976803519/
BF3 nick : KrisRhazta |
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
19.10.2011 17:49:03
|
|
|
misasi see triple double on?
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
striker13
HV Guru

liitunud: 03.10.2005
|
19.10.2011 18:19:33
|
|
|
eShelobik kirjutas: |
misasi see triple double on? |
kui kolme erineva asja skoor on vähemalt 10. Näiteks 10 punkti, 10 assisti, 10 lauda
_________________ Sarcasm is just one of the many services I offer to people who ask stupid questions. |
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
 |
rainiz
HV vaatleja
liitunud: 13.09.2011
|
19.10.2011 18:20:14
|
|
|
eShelobik kirjutas: |
misasi see triple double on? |
kolm statistilist näitajat on kahekohalise arvuga. Nt 10 punti , 12 lauda, 13 söötu.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Cromaclear
HV kasutaja

liitunud: 02.04.2007
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
rainiz
HV vaatleja
liitunud: 13.09.2011
|
19.10.2011 18:21:46
|
|
|
Cromaclear kirjutas: |
rainiz kirjutas: |
Ise mängin 6 min veerandaegadega ja alati kas A või A+ olemas.Lihtsalt tuleb teha ka nn musta tööd mitte niisama passida |
Vaevalt sul nüüd A+ on olemas. |
Ei usu? Väga kergelt saab selle kätte.Eriti PG-ga veel. C on ka kerge teha.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Ertai
HV veteran

liitunud: 11.05.2007
|
19.10.2011 21:30:38
|
|
|
mis te vaidlete - oleneb ju muidugi raskusastmest ka
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
20.10.2011 13:02:40
|
|
|
kas online associationit ei tule siit rahvast kokku?
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
SCREAMER
HV Guru

liitunud: 08.11.2001
|
20.10.2011 17:41:12
|
|
|
lisan et võrreldes 2k11, pro-star'i peal, mul nüüd oluliselt raskem mängida
2k11 mängisin C'ga, 2k12 praegu PF'ga, vastasmeeskonnad peaaegu üldse ei viska palli mööda, minu tiimi mängijad suht tihti.
samas ka et vastas võistkond suht tihti viskab kolmesed, minu meeskond 3...4 korda vähem.....
aga noh, mida raskem mängida seda huvitam ju
_________________ [img:]https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/200x40_HV.gif[/img:] |
|
Kommentaarid: 436 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
388 |
|
tagasi üles |
|
 |
sk93
HV vaatleja
liitunud: 07.12.2009
|
21.10.2011 15:11:26
|
|
|
mis postitsiooni mängimisega on kõige kergem alustada myplayerit, ma uus sel alal.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
21.10.2011 15:16:14
|
|
|
PG või SG, 3 pointer. See on totaalselt overpowered praegu. 3sed sajavad suht iga nurga alt visates.
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
jako07
HV kasutaja

liitunud: 08.12.2006
|
21.10.2011 17:46:58
|
|
|
Ma võtsin slashing (halb valik ) SG ja 7 minutiliste veeranditega. Üle B+ on juba mul väga haruldane, keskmine on C+.
Väga raske on vastase SGsid katta, need panevad igast olukorrast sisse ja minu grade langeb halva asja puhul poole võrra, hea asja puhul umbes kuuendiku. Panin mingi mäng 20 punkti ja 6 assisti, aga ikka mingi B-
2K11-s oli A või A+ saamine kindlalt lihtsam, seal tegin tsentriga ja alla A+ oli harva.
Aga eks vaikselt arendan mängijat (ja ennast )
|
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
21.10.2011 23:15:12
|
|
|
Ei muidu tore mäng, aga väga käib pinda, kui ühel hetkel arvuti lihtsalt otsustab, et visked enam sisse ei lähe. 85+ mid/long viskega vend tabab ühes mängus ~60% visetest, järgmises ei saa üldse sisse. Ja ma ei räägi visetest, mis on kuidagi pool vigaselt tagasi hüppega tehtud, vaid nendest, kui oled ennast korralikult viske positsioonile mänginud ja vastase üles petnud ning nendest, kui täiesti vabalt saad visata.
Kui seda Shootaround'i teha ja üksi peale visata, siis viskan haru harva mid/long viskeid mööda, kuid mängus vabalt positsioonilt visatud visked on kohati alla 20% tabavusega. Ok, oletame, et tegemist on jube närvilise vennaga, kes mängu pinget ei kannata, kuid sellegi poolest ei tohiks ~90% pealt ~20% peale langeda.
Muide Consistency on 80, mis peaks nagu aitama, kuid kui arvuti otsustab, et ei tohi sisse saada, siis võib sama hästi quit panna ja uuesti alustada.
Ja selle "Bad call for pass" võib ka mäng endale perse pista. PG isetseb räigelt, surub korvi alla ja saab seal pikkade käest koppa, kuid kui mina täiesti vabal positsioonil olles söötu küsin, väidab mäng, et "bad call".
Edit:
Spoiler 
No piix piixu on ikka fucking sitt mäng raisk. Nahui on vaja mingit random luck värki sisse panna, kus mäng lambist ühel hetkel otsustab, et enam vise ei lähe. Täiesti putsis raisk! Mida piixu need fucking developerid mõtlevad? Ajuvabad värdjad ja türapead.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
striker13
HV Guru

liitunud: 03.10.2005
|
21.10.2011 23:17:38
|
|
|
Ju sa siis pole ikka piisavalt vaba vms... pole ise sellist probleemi märganud, vahel küll pikemalt läheb mööda, aga siis söödan rohkem laiali palli ja mingi aja pärast hakkan edasi loopima. Nii närvi pole vast ka mõtet minna
_________________ Sarcasm is just one of the many services I offer to people who ask stupid questions. |
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cromaclear
HV kasutaja

liitunud: 02.04.2007
|
21.10.2011 23:49:32
|
|
|
LightsabeR kirjutas: |
Ei muidu tore mäng, aga väga käib pinda, kui ühel hetkel arvuti lihtsalt otsustab, et visked enam sisse ei lähe. 85+ mid/long viskega vend tabab ühes mängus ~60% visetest, järgmises ei saa üldse sisse. Ja ma ei räägi visetest, mis on kuidagi pool vigaselt tagasi hüppega tehtud, vaid nendest, kui oled ennast korralikult viske positsioonile mänginud ja vastase üles petnud ning nendest, kui täiesti vabalt saad visata.
Kui seda Shootaround'i teha ja üksi peale visata, siis viskan haru harva mid/long viskeid mööda, kuid mängus vabalt positsioonilt visatud visked on kohati alla 20% tabavusega. Ok, oletame, et tegemist on jube närvilise vennaga, kes mängu pinget ei kannata, kuid sellegi poolest ei tohiks ~90% pealt ~20% peale langeda.
Muide Consistency on 80, mis peaks nagu aitama, kuid kui arvuti otsustab, et ei tohi sisse saada, siis võib sama hästi quit panna ja uuesti alustada.
Ja selle "Bad call for pass" võib ka mäng endale <b>piix</b> pista. PG isetseb räigelt, surub korvi alla ja saab seal pikkade käest koppa, kuid kui mina täiesti vabal positsioonil olles söötu küsin, väidab mäng, et "bad call".
Edit:
Spoiler 
No <b>piix</b> <b>piixu</b> on ikka fucking sitt mäng raisk. Nahui on vaja mingit random luck värki sisse panna, kus mäng lambist ühel hetkel otsustab, et enam vise ei lähe. Täiesti <b>piixus></b> raisk! Mida <b>piixu</b> need fucking developerid mõtlevad? Ajuvabad piixud ja türapead.
|
Visketabavuse kohta : kuna su objective on visata teatud % , siis mäng paneb näkku. Sama teema on ka kaitsmisega, et hoia tüüp 19 puntki peal, aga viskab ikkagi igalt poolt sisse.
_________________ BF3 platoon : http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655240976803519/
BF3 nick : KrisRhazta |
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
SCREAMER
HV Guru

liitunud: 08.11.2001
|
22.10.2011 10:48:59
|
|
|
LightsabeR kirjutas: |
Ei muidu tore mäng, aga väga käib pinda, kui ühel hetkel arvuti lihtsalt otsustab, et visked enam sisse ei lähe. 85+ mid/long viskega vend tabab ühes mängus ~60% visetest, järgmises ei saa üldse sisse. Ja ma ei räägi visetest, mis on kuidagi pool vigaselt tagasi hüppega tehtud, vaid nendest, kui oled ennast korralikult viske positsioonile mänginud ja vastase üles petnud ning nendest, kui täiesti vabalt saad visata.
|
sama siin close ning inside on mul 96 peal kuid see eriti ei aita, ühel hetkel visked lähevad sises üle 1 või üldse enam sisse ei lähe
_________________ [img:]https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/200x40_HV.gif[/img:] |
|
Kommentaarid: 436 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
388 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
22.10.2011 18:20:31
|
|
|
Cromaclear kirjutas: |
Visketabavuse kohta : kuna su objective on visata teatud % , siis mäng paneb näkku. Sama teema on ka kaitsmisega, et hoia tüüp 19 puntki peal, aga viskab ikkagi igalt poolt sisse. |
Tundub jah, et need objective'd mängivad rolli.
Praegu oli "Limit your matchup to 2 offensive rebounds" objective. Mingi lambi vend, kellel dunk oli 60 ja offensive rebound 45 võttis lihtsalt külma kõhuga kaks korda järjest offensive reboundi. Esimene kord pani kohe õhust pealt, teine kord võttis laua maha ja siis pani korvi alt ära. Siis oli minut pausi, kuna vastased lihtsalt ei visanud mööda, kuid kohe kui esimene mööda vise tuli, lendas see tüüp jälle mingi supper kiirusega minu kaitsest mööda ja pani palli pealt sisse.
Terve ülejäänud mängu (mängin 5 min veeranditega) ei võtnud see mängija enam ühtegi ründe lauda ja viskas vaid paar korvi.
Ja ma oskan kaitses mängida. LeBron'i ja Kobe sain võrdlemisi hästi kinni näiteks. Nii et asi pole selles, et ma lihtsalt lasin tüübi mööda. Ei, mäng lihtsalt otsustas, et annab mingid supper võimed mängijale, et tal oleks lihtsam minu objective ära rikkuda.
Edit:
Eriti tore on ka see, kui tiimikaaslane annab jubeda söödu ning siis üritades seda kinni püüda astud outi või kaotad palli, ning mäng siis selle eest sinule turnover'i määrab ja teammate grade'i alla lööb.
Edit 2:
Ikka täiesti mõttetu. Ükskõik kui hästi mängid, kui mäng otsustab, et vastas tiim peab võitma, siis pole midagi teha. Ükskõik kust viskad, kas oled vaba või mitte, lihtsalt ei lähe sisse. Vastased teevad tagant hüppelt kolmeseid ja muid ime viskeid, mehed, kellel kolmene on 70 kandis raiuvad rahumeeli järjest kolmeseid sisse, kuigi kaitse elab seljas ja hüppab koppa panema.
Mida need mängu developerid mõtlesid? Miks on vaja mingit random õnne värki sisse panna? Mängu tulemus peaks sõltuma ikka sinu enda oskustest...
viimati muutis LightsabeR 22.10.2011 18:57:14, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
IP
HV vaatleja

liitunud: 17.09.2007
|
22.10.2011 18:44:42
|
|
|
tsitaat: |
m2sser
Ahjaa, seda ka, et kui "My Player"-is kasutad seda arvuti poolt antud nime, siis kommentaatorid kasutavad ka seda mängus |
Panin oma mängijale Allen Iverson'i nime ja seda kah kommentaatorid kasutavad
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
22.10.2011 19:06:22
|
|
|
My Player on jah vähe kahtlane, tunne on nagu hakkaks AI cheatima kui raskustase kõrgemaks panna ...
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
Jux
HV vaatleja
liitunud: 11.04.2005
|
22.10.2011 23:01:43
|
|
|
AI cheatimise koodi on tõesti selles osas palju märgata. All-Star raskusaste on viimane, mis lihtsalt naeruväärne ei tundu. Pro tasemel sammudesse minek lõpeb korviga 10-st 1. Teine asi, mis gameplay-s pinda käib on "abistav" kaitse. Tagamängijad lähevad alati pikkadele korvi all "appi" ja selle tulemusena visatakse lihtsalt vabalt kolme peale ... või siis tuleb mingi kaval vahetus, kus pikk läheb ise tagamängijale peale jms.
Loodetavasti seda patchitakse.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
|