Tere SamsungEE. Soetasin endale EMT-st SGSII-e. Kahjuks ei ole kaasa pakendatud MHL kaablit. Igalpool online on märgitud (kas originaal Samsa või HTC Flyeri) MHL kaablile "coming soon". Kas on plaanis seda kaablikest turustada ka füüsilise poe/keti kaudu Eestis? Ning kas on täpsemalt teada millal ikkagi see jubin müüki jõuab? Täiesti konkreetne vajadus selle kaabli järgi.
Aitäh.
Hetkel on EMT kaablit tellimas ja peatselt peaks lettidele jõudma
Pikk protsess ikka selle tellimisega. Samas EMT pole kunagi hiilanud lisavarustusega (hetkel 23toodet ainult hinnakirjas). Täiesti müstiline ikkagi, et mingit kaablit ei saa orgunnitud Eestisse
Suurt lootust ei oma enam Sammy lisavarustuse kohapealt, kuid sportlikust huvist küsin - kas SAMSUNG Galaxy S2 (i9100) Battery Kit (EB-K1A2EBEGSTD) on mingitmoodi Eestisse tellitav/tarnitav või läheb ikkagi EUst tellimiseks? _________________ Avatar by Flacko
Tere SamsungEE. Soetasin endale EMT-st SGSII-e. Kahjuks ei ole kaasa pakendatud MHL kaablit. Igalpool online on märgitud (kas originaal Samsa või HTC Flyeri) MHL kaablile "coming soon". Kas on plaanis seda kaablikest turustada ka füüsilise poe/keti kaudu Eestis? Ning kas on täpsemalt teada millal ikkagi see jubin müüki jõuab? Täiesti konkreetne vajadus selle kaabli järgi.
Aitäh.
Hetkel on EMT kaablit tellimas ja peatselt peaks lettidele jõudma
Pikk protsess ikka selle tellimisega. Samas EMT pole kunagi hiilanud lisavarustusega (hetkel 23toodet ainult hinnakirjas). Täiesti müstiline ikkagi, et mingit kaablit ei saa orgunnitud Eestisse
Suurt lootust ei oma enam Sammy lisavarustuse kohapealt, kuid sportlikust huvist küsin - kas SAMSUNG Galaxy S2 (i9100) Battery Kit (EB-K1A2EBEGSTD) on mingitmoodi Eestisse tellitav/tarnitav või läheb ikkagi EUst tellimiseks?
Võib küsida Starcom´ist (Mustikas&Kristiine) või EMTst. _________________ Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
Ühinen eelmise küsimusega. Absurdne on olukord, kus mul on telefonis mingi rakenduse Lite versioon (rakendus ise on, muide, siinsamas eestis progetud) ja puudub võimalus täisversiooni hankida. Mind ei rahulda nuditud versioon, arendajal jääb raha saamata - rahul pole keegi. Et siis millal?
Olude sunnil kuna Samsung Wave ei käitunud päris korrektselt tuli seadmele teha alglaadimine, peale seda ligi pooli programme telefoni tagasi ei ole võimalik saada, kuna varem olid tasuta, nüüd tasulised. Isegi kui ma tahan maksta, see võimalus puudub _________________ Things ThaT You own end up Owning you!
Tere, SamsungEE, kusagil suve alguses sai küsitud, et kas Samsungil on plaanis pakkude tänavuse aasta TV ja muude seadmete tarkvaralahendusi, Smart-TV jne, ka 2010 aasta mudelitele.
The app market is available on all new sets, TV and Blu-ray, as well as Home Cinema sets, and a firmware upgrade will be released for its 2010 models. This inlcues TV sets, Bluray players, Bluray recorder and Home Cinema systems.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Olen jälginud juba mõnda aega teid siis näo raamatus ja muud ei ole kui ainult head uudised. Aga on palju inimesi kellel on ka probleeme teie toodetega.
Mina olen üks neist.
Peale pikka uurimist sai otsustatud toona Galaxsy S-I9000 kasuks.
Kõik oli ilus ja tore kuni tuli aeg paigaldada autosse integreeritud Hansfree süsteem. Toona sai otsustatud Parroti kasuks MKi9200.
Ja siis hakkasid mured. Küll ei suutnud da sünkida parrotiga ( toona oli probleemiks kontaktide pildid mis tulid läbi facebooki) ja siis katkes BF suvalisel ajal.
Saatsin telefoni remonti. Selgub, et Samsungil ei ole Eestis garantii remonti vaid kõik tuleb saata Leetu. Mis tegi telefoni remondi ajaks 2 nädalat.
Tagasi saades oli kõik OK 1,5 päeva ja siis hakkasid mured pihta uuesti. Kuna olin lootusetus seisus ja Keys ei pakkunud jätkuvalt Android 2.3.3 "Gingerbread" kuigi on ta juba ammu väljas mujal maailmas.
Siis sai otsustatud minna mööda keelatud teed ja ise panna uus soft kuna muud üle ei jäänud kuna EMT seda tagasi ilmselt ei võtaks.
Nüüd olen kasutanud juba Android 2.3.4 ja 2.3.5 jah seal on palju uuendusi ja aku iga on ka kõvasti paranendu kuid vead on edasi ja juba imelikumad. Näiteks 2.3.4 andis viga: "SORRY The process com.android.phone has stopped unexpectedly. Please try again. (Force close)" pärast mida ta viskas levi maha mõneks sekundiks ja enam Parrotiga ei suhtle. Olen proovinud suhelda ka Mobiteciga kui lootusetu.
Samas kui Galaxy S on nii populaarne hetkel siis miks ei tegeleta softi arendusega ja vigade parandusega???
Nüüd ma seisan siin küna ees ja ei tea mida teha edasi. Olen lugenud foorumeid ja selgub, et samu muresid on ka palju teistel. Kuid Abi ei tule.....
Mida soovitaksite mul edasi teha? Kuhu pöörduda?
Kuidas muidu on võimalik tagasi saada ka originaal Android kui vaja ???
viimati muutis God-1 14.09.2011 23:31:01, muudetud 2 korda
Olen jälginud juba mõnda aega teid siis näo raamatus ja muud ei ole kui ainult head uudised. Aga on palju inimesi kellel on ka probleeme teie toodetega.
Mina olen üks neist.
Peale pikka uurimist sai otsustatud toona Galaxsy S-I9000 kasuks.
Kõik oli ilus ja tore kuni tuli aeg paigaldada autosse integreeritud Hansfree süsteem. Toona sai otsustatud Parroti kasuks MKi9200.
Ja siis hakkasid mured. Küll ei suutnud da sünkida parrotiga ( toona oli probleemiks kontaktide pildid mis tulid läbi facebooki) ja siis katkes BF suvalisel ajal.
Saatsin telefoni remonti. Selgub, et Samsungil ei ole Eestis garantii remonti vaid kõik tuleb saata Leetu. Mis tegi telefoni remondi ajaks 2 nädalat.
Tagasi saades oli kõik OK 1,5 päeva ja siis hakkasid mured pihta uuesti. Kuna olin lootusetus seisus ja Keys ei pakkunud jätkuvalt Android 2.3.3 "Gingerbread" kuigi on ta juba ammu väljas mujal maailmas.
Siis sai otsustatud minna mööda keelatud teed ja ise panna uus soft kuna muud üle ei jäänud kuna EMT seda tagasi ilmselt ei võtaks.
Nüüd olen kasutanud juba Android 2.3.4 ja 2.3.5 jah seal on palju uuendusi ja aku iga on ka kõvasti paranendu kuid vead on edasi ja juba imelikumad. Näiteks 2.3.4 andis viga: "SORRY The process com.android.phone has stopped unexpectedly. Please try again. (Force close)" pärast mida ta viskas levi maha mõneks sekundiks ja enam Parrotiga ei suhtle. Olen proovinud suhelda ka Mobiteciga kui lootusetu.
Samas kui Galaxy S on nii populaarne hetkel siis miks ei tegeleta softi arendusega ja vigade parandusega???
Nüüd ma seisan siin küna ees ja ei tea mida teha edasi. Olen lugenud foorumeid ja selgub, et samu muresid on ka palju teistel. Kuid Abi ei tule.....
Mida soovitaksite mul edasi teha? Kuhu pöörduda?
Kuidas muidu on võimalik tagasi saada ka originaal Android kui vaja ???
Kas originaal androidi mitte nõndamoodi tagasi ei saa nagu versiooniuuendust tehakse?
Ma ei ta ku ierinev SE telefon on aga seal ma sain originaal androidi ilusasti tagasi kasutades SE update service vahendit (teatud nupuvajutus telefoni laadimise jne).
Ostetud Samsung Galaxy S2 EMT-st 10.augustil 2011.a. Kohe peale telefoni ostmist selgus, et tegemist vigase tootega. Telefon jooksis koguaeg kokku, tegi iseenesest restarte (nii mõnikümmend korda päevas ikka), telefoni ekraanil virvedasid rohelised täpid, triibud. Telefon on käinud KOLM korda garantiiremondis, tehakse seadmele muudkui tarkvara uuendamist väites, et vigu ei tuvastata. EMT esinduses, kus telefoni garantiisse saatsin, vead tuvastati klienditeenidnaja poolt ning pandi kirja. Ilmselge on see, et tarkvara viga see ei ole, sest vead korduvad jätkuvalt. Viimati tegin EMT-s ka avalduse, et soovin seadme väljavahetamist uue telefoni vastu. Kahjuks puudub vastukaja, sest seadme väljastusaktil oli jällegi märgitud "tarkvara uuendamine". Telefon on kuu aega vana ning 3 nädalat sellest on ta olnud garantiiremondis...
Kelle poole pöörduma pean, et telefon välja vahetataks kuna vigu ei suudeta kõrvaldada?
Tarbijakaitse on seisukohal, et ostjal on õigus lepingust taganeda või nõuda seadme väljavahetamist juba peale esimest garantiiremonti kui kordub sama viga. EMT aga väidab, et nemad seadme väljavahetamist ei otsusta. Samsung midagi ette ka ei võta... !?
Ähvarda võsapetsiga
ja kui ei funka, siis too ta kohale. Sul seaduslik alus olemas raha tagas võii uus toode saada _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Paistab, et see üldjujuhul ka aitab lillade poiste ja tüdrukute juures, too aga pets kohale _________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Olen jälginud juba mõnda aega teid siis näo raamatus ja muud ei ole kui ainult head uudised. Aga on palju inimesi kellel on ka probleeme teie toodetega.
Mina olen üks neist.
Peale pikka uurimist sai otsustatud toona Galaxsy S-I9000 kasuks.
Kõik oli ilus ja tore kuni tuli aeg paigaldada autosse integreeritud Hansfree süsteem. Toona sai otsustatud Parroti kasuks MKi9200.
Ja siis hakkasid mured. Küll ei suutnud da sünkida parrotiga ( toona oli probleemiks kontaktide pildid mis tulid läbi facebooki) ja siis katkes BF suvalisel ajal.
Saatsin telefoni remonti. Selgub, et Samsungil ei ole Eestis garantii remonti vaid kõik tuleb saata Leetu. Mis tegi telefoni remondi ajaks 2 nädalat.
Tagasi saades oli kõik OK 1,5 päeva ja siis hakkasid mured pihta uuesti. Kuna olin lootusetus seisus ja Keys ei pakkunud jätkuvalt Android 2.3.3 "Gingerbread" kuigi on ta juba ammu väljas mujal maailmas.
Siis sai otsustatud minna mööda keelatud teed ja ise panna uus soft kuna muud üle ei jäänud kuna EMT seda tagasi ilmselt ei võtaks.
Nüüd olen kasutanud juba Android 2.3.4 ja 2.3.5 jah seal on palju uuendusi ja aku iga on ka kõvasti paranendu kuid vead on edasi ja juba imelikumad. Näiteks 2.3.4 andis viga: "SORRY The process com.android.phone has stopped unexpectedly. Please try again. (Force close)" pärast mida ta viskas levi maha mõneks sekundiks ja enam Parrotiga ei suhtle. Olen proovinud suhelda ka Mobiteciga kui lootusetu.
Samas kui Galaxy S on nii populaarne hetkel siis miks ei tegeleta softi arendusega ja vigade parandusega???
Nüüd ma seisan siin küna ees ja ei tea mida teha edasi. Olen lugenud foorumeid ja selgub, et samu muresid on ka palju teistel. Kuid Abi ei tule.....
Mida soovitaksite mul edasi teha? Kuhu pöörduda?
Kuidas muidu on võimalik tagasi saada ka originaal Android kui vaja ???
Samsungi ametlik telefonide hooldus on Mobitec ning nemad on suutelised kohapeal kõik vajaliku teostama.
Ametliku tarkvara saad kindlasti Mobitec´ist ning Samsung tegeleb ka loomulikult tarkvarade parendamisega. Me kindlasti ei soovita proovida tarkvarasid, mida internetist leida võib. _________________ Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
Ostetud Samsung Galaxy S2 EMT-st 10.augustil 2011.a. Kohe peale telefoni ostmist selgus, et tegemist vigase tootega. Telefon jooksis koguaeg kokku, tegi iseenesest restarte (nii mõnikümmend korda päevas ikka), telefoni ekraanil virvedasid rohelised täpid, triibud. Telefon on käinud KOLM korda garantiiremondis, tehakse seadmele muudkui tarkvara uuendamist väites, et vigu ei tuvastata. EMT esinduses, kus telefoni garantiisse saatsin, vead tuvastati klienditeenidnaja poolt ning pandi kirja. Ilmselge on see, et tarkvara viga see ei ole, sest vead korduvad jätkuvalt. Viimati tegin EMT-s ka avalduse, et soovin seadme väljavahetamist uue telefoni vastu. Kahjuks puudub vastukaja, sest seadme väljastusaktil oli jällegi märgitud "tarkvara uuendamine". Telefon on kuu aega vana ning 3 nädalat sellest on ta olnud garantiiremondis...
Kelle poole pöörduma pean, et telefon välja vahetataks kuna vigu ei suudeta kõrvaldada?
Peame täpsemalt uurima milles küsimus. Hea oleks saada telefoni IMEI-d kuidagi "salaja" otse meil - HinnaVaatluse postkasti näiteks. _________________ Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
Nüüd ka siis värske Samsung Galaxy Tab 10.1 omanik. Seade on päris hea.
Üks asi jäi ainult selgusetuks - kuidas paganama päralt ma selle mobiilse neti käima saan.
Panen linnukese ette, et kasuta andmesidet - teen aktiivsek APN-i internet.emt.ee - aga ei kedagi. Ühendust pole. Ükski leht ei avane.
Samas all paremas nurgas näitab, et 3G.
EDIT: nüüd rohkem selgust - soovitati kustutada kõik olemasolevad APN-id ja luua uus koos vastava infoga - ja töötabki....
Nüüd aga uus küsimus - kas seesamune keyboard dock tuleb ka näiteks SWE asetusega. EST asetust ei maksa vast palju loota?
Juhuks kui samsungi esindaja siia ka kunagi juhtub siis veel üks küsimus. Millal tuleb Galaxy Tab 10.1-le Android 3.2?
Kui näitab 3G siis ei tähenda seda, et ta on ühendatud. See näitab lihtsalt informatiivselt, mis ühendus/kiirus selles piirkonnas saadaval on. Soovitan üle vaadata APNi seadistused _________________ Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.