Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Mucrop3
Lõuapoolik


liitunud: 28.03.2004
|
23.07.2011 12:21:13
|
|
|
Tegin siis sellise kalliskivi blenderis fracture scriptiga.
Tegin ainult 108 jupist kuna script genereeris eksponentsiaalselt rohkem unmanifold auke ja ristuvat geomeetriat mida rohkem tükkide arvu ja murde karedust
tõstsin.
Kõige tüütum oli aukude parandamine (9 tundi läks sellele)
ja siis ristuva geomeetria eemaldamine nõnna:
peida kõik peale 1 'mese objekti ja siis too nähtavale 2 ja võrdle, et ei ristuks, siis 3'as .....108
ja siis võtad objekti 2 ja liigud 3....108
4 dat võrdle 5...108 objektiga 15 tundi läks sellele.
Alles jäi 83 objekti peale praagi eemaldust ja parandust ja nüüd sai asuda põnevama töö kallale.
Peale viskasin 6 materiali milledel varieerisin IOR ja dispersiooni.
Ka kasutasin tabuleeritud neeldumis spektrit ja selle mugavat regullimis varianti tõsta või langetada neeldumist konstandiga erinevate materjalide vahel.
Veel panin peale osadele teksturi mille kaudu reguleeritakse skattering hulka,
muidugi muutsin ka scattering g väärtuseid.
Nüüd on vaja renderdada üüratuld kaua LuxRender 'is 7,3 kC/s areneb (c2d e4500)
Mingi 10 sample 'it pixeli kohta tuleb ühes tunnis. 500 tunniga jõuab 5000 S/pix
Spoiler 
_________________ My stroke machine roars down the lustful highway.
Keefir RUULIB. |
|
tagasi üles |
|
 |
jamaylem
HV kasutaja

liitunud: 05.06.2005
|
24.07.2011 17:07:19
|
|
|
Ajaviiteks sai kodus oleva küünlajala modeleeritud.
Kuidagi palju parem on teha kui pilt silme ees kogu aeg:)
Mõtlesin ka antud küünla pildil sulama panna aga ei leidnud head fluid tutoriali.
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
tige kala
HV veteran

liitunud: 16.11.2004
|
24.07.2011 21:34:41
|
|
|
jamaylem, millest leek tehtud on?
_________________
 |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
jamaylem
HV kasutaja

liitunud: 05.06.2005
|
24.07.2011 22:04:28
|
|
|
Tige-kala see on tavaline Fluid effect, mis mayas olemas.
Acme korvaklapide ymbris, kui millalgi aega proovin ka klapid teha juurde.
Kui keegi oskab öelda, mis Final Gatheriga Mayas objectid helendama hakkavad oleks tänulik:)
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
otty
HV kasutaja
liitunud: 03.01.2010
|
25.07.2011 00:03:07
|
|
|
Ei ole küll mayaga kokku puutunud, kuid ehk on seal selline material nagu architectrual vmt.... Seal peaks olema selline setting luminance. Seda üles keerates peaks hakkama helendama. Vähemalt maxis on nii.
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
kazzka
HV kasutaja
liitunud: 11.06.2010
|
25.07.2011 00:15:29
|
|
|
otty kirjutas: |
Ei ole küll mayaga kokku puutunud, kuid ehk on seal selline material nagu architectrual vmt.... Seal peaks olema selline setting luminance. Seda üles keerates peaks hakkama helendama. Vähemalt maxis on nii.  |
Mul küll nii mingit helendamist ei olnud, oli lihstalt self illumination.
Kas maya's glow shaderit pole?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
jamaylem
HV kasutaja

liitunud: 05.06.2005
|
25.07.2011 01:04:31
|
|
|
Mayas on glow shader aga enda arust pole seda kasutanud. Eks kui aega leian siis uurin sätteid. Tnx vastuste eest.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
otty
HV kasutaja
liitunud: 03.01.2010
|
25.07.2011 02:27:46
|
|
|
kazzka kirjutas: |
otty kirjutas: |
Ei ole küll mayaga kokku puutunud, kuid ehk on seal selline material nagu architectrual vmt.... Seal peaks olema selline setting luminance. Seda üles keerates peaks hakkama helendama. Vähemalt maxis on nii.  |
Mul küll nii mingit helendamist ei olnud, oli lihstalt self illumination.
Kas maya's glow shaderit pole? |
Proovisid mental rayga ja final gather?
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
kazzka
HV kasutaja
liitunud: 11.06.2010
|
25.07.2011 13:20:08
|
|
|
otty kirjutas: |
Proovisid mental rayga ja final gather? |
Jah
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
otty
HV kasutaja
liitunud: 03.01.2010
|
25.07.2011 14:11:28
|
|
|
Kummaline. Ma proovin õhtul teha.
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
tiivik
HV kasutaja

liitunud: 15.12.2009
|
26.07.2011 20:09:14
|
|
|
Ühe intro contesti jaoks. Lind on riggitud ja valmis animeerimiseks. Esmakordselt riggisin 2.5ga ning algul läks palju aiataha kah. suht keeruline oli armatured ja õiged vertex grupid kokku viia aga alustasin otsast ja nüüd rig töötab. Nüüd läheb julmaks keyframetamiseks
|
|
tagasi üles |
|
 |
tige kala
HV veteran

liitunud: 16.11.2004
|
27.07.2011 17:49:21
|
|
|
Leidsin ühe vanema pooleli jäänud töö üles ja otsustasin natuke edasi teha:
_________________
 |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
kazzka
HV kasutaja
liitunud: 11.06.2010
|
27.07.2011 18:34:06
|
|
|
tige kala kirjutas: |
Leidsin ühe vanema pooleli jäänud töö üles ja otsustasin natuke edasi teha:
 |
Üliilus
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
HighEnd
HV veteran

liitunud: 24.03.2007
|
28.07.2011 02:46:50
|
|
|
tige kala, muster on kummil valetpidi
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
tige kala
HV veteran

liitunud: 16.11.2004
|
28.07.2011 16:03:43
|
|
|
HighEnd, ei ei see töötabki niipidi, otse tulevikust
_________________
 |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
jamaylem
HV kasutaja

liitunud: 05.06.2005
|
28.07.2011 22:21:53
|
|
|
Sul selle neon rohelise värvi koodi pole:D?
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
tige kala
HV veteran

liitunud: 16.11.2004
|
28.07.2011 23:09:58
|
|
|
jamaylem, ikka saab, 3DMaxist rgb kood: R=162 G=215 B=0 ja photoshopis natuke funki juurde antud.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
jamaylem
HV kasutaja

liitunud: 05.06.2005
|
29.07.2011 15:30:28
|
|
|
Tanud, laheb kasutusse:D
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
31.07.2011 18:23:53
|
|
|
Igavusepeletus
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
tiivik
HV kasutaja

liitunud: 15.12.2009
|
31.07.2011 18:49:28
|
|
|
tuus. lego 3D mudelitega ongi see, et nad kohe tunduvadki hästi detailsed
|
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
31.07.2011 19:03:28
|
|
|
Tuleb ise ka detailselt teha neid juppe, siis jääb tulemus kena. Iga jupp on käsitsi tehtud siiani ja jätkan ka samas vaimus.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
tige kala
HV veteran

liitunud: 16.11.2004
|
31.07.2011 20:18:14
|
|
|
mikk36, vinge, ise jaurasin ka lego klotsidega kunagi, sain sellise asja valmis, siis rohkem ei viitsinud
Natuke progressi ka soomukiga, Mental Ray paneb rämedalt pange ka muidugi, suurema reso või kõrgemate sätetega ei saa renderdada, teeb esimese faasi ära ilusti Final Gatheriga ning siis tuleb fatal error ja terve 3DSMax läheb kinni XP-s jooksis palju paremini asi kuigi mälu on isegi rohkem praegu
Challengeri tagasild läks natuke muduetud kujul käiku:
Ja v10 mootor ühe teise auto pealt, hea ikka, et juba omajagu mudeleid tehtud, saab kiirendada protsessi
_________________
 |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
31.07.2011 21:29:44
|
|
|
Kunagi 4a tagasi tehtud LEGO Hot Rod
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Väikemees
HV kasutaja

liitunud: 05.01.2010
|
31.07.2011 22:10:31
|
|
|
Kui kaua Te enamus siin juba 3D'ga tegelete? Kui kaua umbes läheb aega, et saaks nullist selgeks asjade tegemise ning iga asja tegemiseks ei peaks vaatama tutorialit? Tihti Te harjutate?
Ise ka vaikselt proovin aga kurat selgeks eriti ei saa. Mingi 5h olen muidugi proovinud ka aga ikkagi tunudub, et teistel läheb nii ladusalt ja muudkui treivad uusi mudeleid valmis.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
kazzka
HV kasutaja
liitunud: 11.06.2010
|
31.07.2011 23:08:22
|
|
|
Keegi oskab öelda, kuidas saada 3ds MAX 2012'le Backburnerit? See tuli installides kaasa küll, aga ma lollakas lasin selle maha ja tõmbasin mingi teise, mis ei läinud sellel 3Ds MAXil tööle. Install failis saab küll valida mingeid vidinaid, kuid Backburnerit seal pole. Kas ma pean tõesti reinstallima?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
|