aga olgem ausad... kui sa sõidad kestvussõitu, siis pole vahet kas sõid päri-, vastu-, või möödakarva...
lõpptulemuse otsustab kart
Mai tea, pole varem kestvussõitu sõitnud kuid minuarust oleks just hea harjutada ring ringi järel rada pähe. Lisaks sellele saaksid ka uuemad sõitjad nagu mina rada tundma õppida sellise ajaga, aga noh eks esimesed 20ringi suudad kiireid sõita, siis vast väsib ära. _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Siit Õismäelt taevasse vaadates tundub, et tänase vihma sõidu protsent on ikka üpris suur! Mustad pilved taevas. Mina ootan vihma, aga vihm paneb kartide pärast muretsema kas peavad vihmale vastu!
Tanel, miks videopilt pehme on. Kas tehtud Su fotokaga? _________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur.
Mõni sõna ka minu poolt tänasest päevast.
Kvalisse sattusin esimesse sõitu. Ja tundsin, et algus on paljuteotav. Sain kardi nr 7. Enne starti hoiatati juba, et gaas võib peale jääda. Kuna enne olin ka sellist viga vanemate kartidega tundnud siis väga välja sellest ei teinud sest taga ovaalis pidin niikuinii pidurdama.
Kuid nii hullusti polnud ma sellise veaga enne sõitnud. Puukurvi läbisin gaasiga pidurit peal hoides. nõelasilm tundus katastroofiline. Boksi maha sõites tuli gaas maha alles teistkordselt pidur blokki vajutades. Q2 ajal oli aparaat juba välja vahetatud.
B-finaal oli juba omaette ooper. Kardiks sain nr 11. Peale starti 3-4 ringil tundsin nõelasilmas, et raam käib vastu asfaltit. Selgus, et rehv oli äkitselt tühi. Niimodi poolpidisena lonkasin terve ringi boksidesse kus 18 sekundiga tiim pumpas rehvi täis. Naassin rajale samasse seltskonda ja hakkasin tasapisi jälle kulgema. Kart tundus isegi suht kiire. Mina oma 95-kiloga suutsin isegi natuke möödasõite korraldada Kuna Tanel pidas tervet seltskonda enda taga kinni. Lõpuks sain kambast kohtasid edasi tagasi vahetades lõpuks mööda. Kui tee vabaks sai hakkasin juba Watsonit jälgima kuda ta ringilt ringile järjest lähemale valgus. Õnneks sinist lippu ei näinudki - sõit sai enne läbi.
Tagant järele mõeldes ja kuidas hiljem ka mainiti siis reeglite kohaselt oleks pidanud kõik selle sipleva kamba endast mööda laskma. Õnneks kohtunik mõistis mu probleemi ja laskis mul vaikselt edasi tegutseda. Lõpuks selgus, et sõitsin kellestki isegi vist mööda ringiga?
Väga meeldiv tundus just täna selline suht puhas sõit kõigi poolt.
Püüan video ka mingi aeg pardakaamerast üles uppida. _________________ Kui vaja joonistada/saagida/hööveldada midagi, võib alati küsida
Mida siis oskaks kirjutada.
Sai ka sel aastal esimene kord jälle kiiver võetud ja härrastele kandadele astutud.
Pettuma ei pidanud, sest sõit oli huvitav.
Loosiga sattusin kolmandasse kvalisse, kuid olin kindel, et vihma niikuinii ei hakka sadama, seega ei osanud sellest sooja ega külma tunda.
Kardiks suutsin omale tekitada number 4 pilli, mis tegi minu etteastel oma esimese sõidu kolme kvali peale.
Ajaks tuli hoolimata gaasiviivitusest 43,66 ja see kindlustas ühtlasi ka kvalivõidu.
Juba ühe punkti võrra rikkamana, siirdusin finaali, kardil number 5.
Kulisside taga ja nii palju, mis naistelt sannas kuulda sai, pidi jube hea kart olema.
Starditulede kustudes ma seda arvamust enam ei jaganud, kuna rass101 viskas nagu lingust ette.
Nii ma siis igal sirgel vaatasin, kuidas ta taamale eemaldub ja kuigi kurvides natuke tagasi võtsin, kadusid viimaks ta tagatuled siiski igavikumerre.
Lülitasin sisse cruise-mode'i ja hakkasin stabiilseid ringiaegu treima.
Esimesest 25st ringist vist umbes 23 olid kas 43,9xx või 44,0xx.
Kui läbitud oli ehk 35-40 ringi, tulid selg ees vastu ewerk7 ja iguaan.
Terve ring oli neil vaja meeldetuletuseks, mille puhul lehvitatakse sinist lippu.
Viimaks anti teed ja seda maakera kõige paremas kohas üldse - boksikurv.
Selle nahka läks kogu mu edu DE ees, kes mesilasena mu turjale tahtis maanduda.
Teadsin kohe, et kui ta minust mööduma peaks, ei saa ta niikuinii eest ära, sestap ma ei teinud isegi seda nägu, et hakkaks katma.
Miks peaks üldse kedagi ligi 20-25 ringi katma?
Tagakurvis DE mööduski minust ja ma võtsin talle rahulikult sappa.
Mida ring edasi, seda selgemaks sai, et olen tagakurvis ja puukurvis kiirem, mis annab võrrandi tagakurv+puukurv=boksikurv.
Ehk siis läbides tagakurvi ja puukurvi just õigel ringil õigesti, saan boksikurvis vahele pidurdada.
Sealt tulenevalt tegin valmis plaani ja kui tabloole keerati ette 5 ringi lõpuni, näitasin publikus viibivale papsile pöialt ja asusin oma plaani ellu viima (võrrandit lahendama).
Paar ringi enne lõppu möödusin DE'st boksikurvis ja katsin kaks viimast ringi.
Tasuks siiski teine koht ja hea meeleolu.
Ahjaa, mingil hetkel otsustas keegi, kelle nimest ajalugu vaikib, et paneks õige boksikurvist väljudes rehvidesse.
Üldiselt nimetaks üritust kordaläinuks ja saluut ka filmi- ja pildimeestele, kes meie üritusele oma suure panuse annavad ja zoomskile, kes asja võimalikuks tegi. _________________ Starte Kardisarjas 19+2 (441 punkti)
Võite 12+2
Poodiumikohti 18+2
Ahjaa, mingil hetkel otsustas keegi, kelle nimest ajalugu vaikib, et paneks õige boksikurvist väljudes rehvidesse.
Mõned ütlevad, et lootusetu optimistina lootis ta rehvidega kokkupõrketingimustes kokkuleppele jõuda . Või tabas teda nägemus tuleviku muudetud rajakonfiguratsioonist. Kõik, mis mina ütlen, on see, et tema nime kattumine minu omaga on absoluutne juhus.
Eilsele võistlusele täna tagasi vaadates tuleb lõpptulemusega vägagi rahul olla.
Kogu hooaja ebaedu taustal olin seadnud eesmärgiks saada kindlasti A-finaali, teha seal korralik tulemus ja saada sarjapunkte.
Vihmavõimalusega väga tõsiselt ei arvestanud ja sadama lõpuks ei hakanudki.
Kartide loosimine tõi mulle kart nr 7, mis oli meil kardikoolis eelnevatel päevadel väga hästi liikunud ja tundus, et pall läheb õige värava suunas.
Miks ma küll ei imestanud, kui enne minu kvali nr 7 remondiboksi lükati ja sinna see sinna jäigi...
Pärast uut loosi sain kardi nr 3, mille seisukorrast mul ei olnud aimugi, kuid Stig poetas vihje, et olukord on lahenenud minu kasuks.
Organiseerisin kvalis ka endale väikese motivatsioonijänese, minnes rajale Rassi järel. Kuna Rass ei olnud uute kartidega ilma piirajateta sõitnudki, siis jätsin vahe arvestusega, et Rassil läheb ring kuni kaks ära kohanemiseks. Ja nii juhtuski, et jõudsin Rassile peaaegu tuulde selleks ajaks, kui ta kiiresti sõitma hakkas.
Rassi tuules kogus minu pakett üles väga hea sirgekiiruse. Täpselt nagu olin arvestanud, püüdsin Rassi kvali lõpuks täiesti kinni.
Maha tulles ja aegu vaadates tabas mind keskmine hämming, sest hoolimata kõigest oli Rass suutnud panna kokku ühe 0.2s kiirema ringi kui mina.
See viis teda stardiruutu nr 2 ja mind kohale nr 4.
Meelde tuli Chuck Norrise anekdoot 5 taala kohta ja selle uue kogemuse võrra rikkamana suundusin baari A-finaaliks valmistuma.
Uus loosimine tõi mulle finaaliks kardi nr 1, mis ei olnud kardikoolis superaegu näidanud, kuid teadsin, et mehaanik Sven on vahepeal karte järele aidanud.
Visuaalsel vaatlusel tundus seal kõik kõige paremas korras. Väikese küsimärgi tekitasid tagarehvid, mis olid B-finaalis vatti saanud. Samas ühel neist olid veel sügavusmõõtaugud eristatavad ja kummalgi tükke väljas ei olnud. Kuna enne kvali juba oli minu kardiga jama olnud, siis oli natuke piinlik ka jälle plika kombel probleemi tõstma hakata. Meelde tuli foorumist korduvalt läbijooksnud Kimi tsitaat auto kohta ja sai mindud starti.
Stardis kaotasin pisut kardi madalate tühikäigupöörete tõttu ja esimesed läksid minema oma teed. DE minu kõrvalt sai samuti hea stardi ja mul tuli võidelda tema taga positsiooni pärast.
Õnnestus rajale jääda.
Esimese ringi esimeses kiires kurvis sai korraga tagarehvide väikesest küsimärgist suur küsimärk.
Tuli hakata võitlema tohutu ülejuhitavusega kõikides kurvides.
Lootsin, et äkki rehvid hakkavad paar ringi hiljem tööle, kuid midagi ei muutunud.
Ovaali teiste kartide vahel sissekeerates tundus olukord lausa ohtlik, sest ma ei suutnud kardi käitumist ette ennustada. Õnneks ei rikkunud kellegi sõitu ära.
Siis panin istme nii taha, et jalad vaevu ulatusid.
Seepeale läks stack oma teed. Mingi hetk panin istme tagasi, lihtsalt, et oleks mugavam.
Ja siis keskendusin lihtsalt sellele, et sõita lõpuni ja mitte teha vigu. Ma ei suutnud praktiliselt ühtegi kurvi puhtalt läbida ja sõitsin nii valesti kui veel üldse sai.
Et üldse mingigi hoog säiliks, pidin kogu aeg rattaid lohistama. Kui mõnest kurvist välja tulles hoogu üleval suutsin hoida, siis järneva sirge lõpus kardi lõppkiirusel polnud häda midagi.
Vahepeal kogunes seljataha mingi suur jõuk, kuid kuidagi hakkasid nad minust möödumise asemel mõne ringi pärast tegelema isekeskis muude asjadega.
Sellest kambast selekteerus välja Hessu, kes keskendus sellele, et kiiremini finishisse jõuda. Alguses oli mul idee, et hoian positsiooni niikaua kui oskan.
Üsna palju ringe suutsingi seda teha. Seejärel nägin pärast ovaali tagasi vaadates, et Rudi on võitlevast kambast eraldunud ja läheneb meile vältimatult nagu kaubarong. Loobusin katmast ja üritasin kiiremini sõita. Lootsin, et Hessu läheb mööda ja saan tuules Rudiga vahet suurendada. Poolteist ringi hiljem ta astuski minema. Ta oli ikka väga masendavalt kiirem ja kukkusin 1 ringiga tuulest välja. Sel hetkel oli sõidetud umbes 16 ringi. Vahe Rudiga oli täpselt ovaal.
Kui mella pani välja plakati, et sõita on veel 30 ringi, siis oli Rudi tulnud umbes 4 m lähemale. Olukord tundus kontrolli all, kuid siis mingi hetk tuli tagant ringiga liider ja Rudi suutis tema tuules püsida 2 ringi. Pärast seda, kui liider oli mulle boksikurvi pidurdusmaal tagant otsa sõitnud ja trajektoorilt välja lükanud, oli ka Rudi juba väga lähedal. Ja eks ta sai sellest olukorrast ka suure õhupallitäie lisamotivatsiooni. Sõidu viimane ring möödus mul mööda sisekurve hiilides ja boksikurvis pidurdasin nii palju, et kart suri peaaegu välja. Ise lootsin, et Rudi ei taipa väliskurvi minna. Pärast sõitu ta ütles, et ta hetkeks kaalus seda, kuid loobus. Õnneks ta ei teadnud midagi minu kardi madalast tühikäigust. Päris kõrvale ta finishis ei jõudnud, kuid paari ringiga oleks ta ilmselt ka puhtalt mööda läinud.
Ma ei ole veel kunagi varem pidanud sõitma nii aeglaselt ja võitlema 59 ringi järjest absoluutselt igas kurvis iga sentimeetri pärast ja üldse rajal püsimise pärast.
Mingist õigest sõidujoonest ei saa üldse rääkida, sest ovaali sissekeeramist tuli alustada 3-4 meetrit tavalisest varem ja boksikurvis tuli samuti minna seestpoolt, pidurdades hoog mõttetult aeglaseks.
tsitaat:
Ma tahaks väga loota, et seda videot kuskil ei näidata! Märt Avandi.
Lõppkokkuvõttes sõitsin vägagi hea sõidu, sest ei teinud 59 ringi jooksul mitte ühtegi suuremat viga.
Sellise seadistusega mina kiiremini sõita ei osanud.
Hooaja tabelis sain mööda nii mõnestki heast sõitjast.
Paari samas sõidus olnud sõitjat õnnestus ka ringiga võita.
tekib küsimus, mis probleemid siis neid veel võisid vaevata?
PS: Tsensuur seebiks! Kirjutasin eelmises lauses ja ka praegu sõna tekib 2 k-ga ja suure tähega, aga keegi nevermind on arvanud, et see ei käi nii!
Ma jään eriarvamusele. _________________ TULE KARTI SÕITMA!
Kelle käes on olemas võistluse tulemused, palun saata Riivole, et ta saaks updeitida hooaja tabelit.
Minu läpakasse ei ole taaskord pärast B-finaali keegi midagi sisestanud. _________________ TULE KARTI SÕITMA!
Mart352, me juba nägime neid postitatud aegu. Lisaks sellele on vaja tõestatud finishijärjestust.
Parimad ringiajad ei ole võistluse tulemused, mille järgi saaks kõiki sarja punkte välja anda.
jkddp, mis selle grupisõiduga siis on?
Võtsin pidamiseta saan number 2-st, mis võtta andis ja katsin nii palju kui võimalik.
Miks ma peaksin vabatahtlikult loovutama oma koha _________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind! HV valuutakalkulaator
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.