noh...ta ei ole nõrk jah, aga oled ju nõus, et praegu on turul ka juba palju-palju võimekamaid? ja umbes nii 1.5 põlvkonda vana ka siiski...
eks peab selle feari graafika ise ära nägema siis oskaks täpsemalt hinnata ka, kui head või ebahead graafikat see umbes võiks nõuda.
Ei seda kindlasti. Lihtsalt otseselt lahjaks ta tänapäeval ei jää.
Tõenäoliselt on tegu lihtsalt sitasti porditud mänguga, mis ei taha joosta ka parimate masinate peal, samas graafiline ilu pole teab mis suur, nagu üldiselt taoliste portide puhul teemaks on.
See kehv portimine on kahtlaselt tuttav probleem viimasel ajal... 285 nüüd nii vana ja halb kaart ka ei ole, et sellise mänguga hätta peaks jääma.
6970 peal isegi jookseb mäng küllaltki viletsalt siis kui 4xAA peale suruda (muud asjad põhjas ja 1680 reso). võtsin vsynci maha siis fps kõikus kuskil seal 40 juures madalamates kohtades. samas kerisin AA settingu selle FXAA peale ja tegin väikse benchi suht pideva firefightiga ja vsync maas. fps average 101 ja low 80 kopikatega. visuaalselt eriti mingit vahet ei märganudki.
muidu graafika polegi mängul kõige hullem, aga see on küll masendav kuidas ta 4xAA enabled jookseb _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Q6600 + 8800GTS G92 kõik max sätetel va. AA (FXAA on peal) ja 1680x1050 resol jookseb nagu kulda. Kena graafika ja üsna mõnus edasiminek eelmiselt osalt. Kuigi seda tunnet päris ei teki, mis tekkis siis kui esimesele osale näpud taha sain.
Jooksin veits seal vanglas ringi. Passisin ühes control-ruumis, kus olid kuulikindlad klaasid. Ai ei saand vist aru, läks päris segi, jooksis ringi, tulistas ja loopis gränasid. mõned said isegi surma. Kogu teema lõppes nii, et suutsin peamenüüs kogemata vajutada, restart whole level ning oligi kogumoos, täiesti algusesse tagasi, mitte ühtegi save ega midagi, kradi konsoolikas.
aga jah. esmamulje halb, polnud sellist mürglit nagu esimestes osades. Detaile ja objekte on liiga vähe. Varem, kui bullet-times mingi barrel plahvatas siis oli kogu level tükke, tüüpe, tossu, sädemeid ja muud sodi täis. Midagi sellist hetkel ei täheldanud.
hmm, soovitan ehk sellest esmamuljest natuke üle saada ja edasi proovida. tegelikult on isegi suhtkoht impressive mäng...tõsi, graafika detailsus "nina vastu" vaatama minnes on väga konkreetselt eilne päev, kuid samas on suudetud kuidagi nii teha, et tavakauguselt vaadates jääb võrdlemisi ok mulje. ja level disain tegelikult pole ka üldse mitte vilets.
minumeelest on just see mürgel seal isegi natuke liiga hull, st. et põmst koguaeg üks suur mürgel ainult käibki. samas on väga hästi välja kukkunud mürgel, relvast lastes ei jää muljet nagu paugutaks hernepüssi, verd ja jäsemeid lendab positiivselt jne. erinevaid relvi võiks ehk küll natuke rohkem olla...kuigi ega varasemates fearides selles osas minumeelest miskit paremat ei olnud. üldiselt aga mulle meeldib see mäng rohkem kui eelmised isegi.
ja kusjuures, sulle võis tunduda AI lollivõitu selle ühe koha põhjal, kuid minule pigem valmistas AI (just need inimvastased) isegi üllatuse oma suhtelise intelligentsiga. tüübid ikka liiguvad ringi ning actually jooksevad coveri tagant coveri taha, isegi üritavad mingeid flankimisi või miskit strateegia taolist. loogivad ohtralt granaate ja tulevad teamina kiirelt peale kui passid kuskil nurgas näiteks ma mängin hardiga, võibolla kergemate tasemetega ei ole AI nii agressiivne, ei tea. _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
kuid minule pigem valmistas AI (just need inimvastased) isegi üllatuse oma suhtelise intelligentsiga. tüübid ikka liiguvad ringi ning actually jooksevad coveri tagant coveri taha, isegi üritavad mingeid flankimisi või miskit strateegia taolist.
võibolla ka, väga raske meenutada hetkel seda esimest feari...kuid natuke rohkem lähiminevikus sai mängitud mingit muud feari (ju vist oli siis 2 osa...) ning sealt küll kaugeltki mitte sellist muljet ei jäänud AI'st.
samas ma olen võrdlemisi kindel, et sedavõrd liikuvate ja agiilsete vastastega (jooksevad, hüppavad üle takistuste jne) ei olnud siiski ka fear1, õigepoolest ei meenugi praegu eriti teisi selliseid mänge, kus vastane nii aktiivselt sebiks ja samas minu kui mängija elu sellega ka üsna raskeks teeks. minu jaoks igatahes suht värskendav kogemus ja päris hea mäng _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Nuh jah, FEAR 2 oli jah selles mõttes niru, konsooliport siiski.
Aga esimeses oli tõesti hea AI, nii oma aja kohta kui ka tänapäeva mõistes.
Muidugi mängukoridorid ise olid üsna lineaarsed, sellistes oludes pole ka väga raske head AI-d tekitada.
võibolla peaks kuskilt selle fear1 välja otsima ja proovima lausa, mingit juutuubi videot vaadates praegu tundus ka tegelt täitsa okei, ka graafika poolest kusjuures saaks kohe võrrelda ka, kui suur siis on edasi või tagasiminek mingi...5 aasta jooksul umbes, või millal see esimene fear umbes tulla võis. _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Ise mainiks ka ära, et AI on väga tasemel ikka. Eelmistes sellist muljet ei jäänud, sest siin tõesti mängi nagu human vs human... AI arvestab sinu sammudega ja pakub tõsist peavalu. Coverit oskavad nad väga hästi ära kasutda ja kusjuures üldse selle mängu coveri süsteem on väga mõnus, kui kükitad nurgataha ja relva sihikusse võttes saad üle nurga kõmmutama hakata. Alguses tõesti tundus veidi harjumatu ja uudne, kuid nüüd juba läheb lepase reega ja järjest rohkem meeldima hakkab.
Lisaks selline paras creepy õhkkond on ka loodud, ikka vahepeal nagu ehmatama paneb. Eriti hea siis pimedas ja klappidega kõmmutada.
hmm, soovitan ehk sellest esmamuljest natuke üle saada ja edasi proovida. tegelikult on isegi suhtkoht impressive mäng...
Jep. pean kõik negatiivsed sõnad tagasi võtma. See esimene Level oli justkui mingist teisest mängust. Kõik muutus väga kiirelt väga heaks. märulit oli ikka täie raha eest. hiir lendas ka paar korda käest ära...nagu fear`ile kohane.
peale patchi saab vist bluri ka manuaalselt maha keerata? peaks proovima ka pätserdada.
igatahes soe soovitus oleks mängus blur ja DOF kinni keerata, asi muutub PALJU paremaks. mina tegin seda mingi "netitarga" isetehtud fixidega, mis modifitseerisid mängu exe faili. http://pc.nyleveia.com/2011/06/27/how-to-disable-motion-blur-on-fear-3-pc/ _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Lisasätteid ei tekkinud, lihtsalt pilt sujuvam.
Tundub, et see eraldi bluri-patch muutis graafika teravamaks jah.
Aga see DOF-patch tekitas mängu artefaktid (osad tekstuurid kadusid ära, osad vilkusid), nii et seda peale ei jätnud.
See patch on ainult steami võrgus saadaval? Eraldi tõmmata pole võimalik? _________________ "Ära mine sinna, kuhu rada viib. Mine selle asemel sinna, kus rada ei ole, ja saa teerajajaks."
Päris mitmed levelid tuletasid MW2 meelde. Slums ja Suburbs. Kuid palju odavamalt nägid välja. Kuigi graafika sätted olid p6hjas oli pilt ikkagi suht lahja. Graafika poolest oli Fear 2 parem.
Vastaste AI oli suht hea koguaeg sundisid liikuma. Hästi varjasid end igasuguste asjade taha. Ilma slowmo-ta polekski nendest jagu saanud. Natuke liiga palju täristamist oli horror fpsi jaoks. Ja need plika stseenid on nüüd küll juba liiga oldschool. Oleks v6inud natukenegi uut välja m6elda. See sama oli juba esimeses osas ja palju paremini. Ah see kuradi MW solgib k6ik head vanad tiitlid ära. Jubedat atmosfääri, muusikat ja tegevust polnud, puhas shuuter hea AIga. L6pp oli ka null. Olematu Boss fightiga. _________________ zero
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.