Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 703, 704, 705 ... 2338, 2339, 2340  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kas kavatsed peale järelvaatamise lõppemist tellida salvestusteenust 5€ kuus?
Jah
9%
 9%  [ 51 ]
Ei
42%
 42%  [ 223 ]
Mul juba olemas
38%
 38%  [ 201 ]
Kolin mujale
9%
 9%  [ 48 ]
hääli kokku : 523

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Olaf
 
Olaf

liitunud: 14.11.2003




sõnum 28.06.2011 18:43:40 vasta tsitaadiga

A.S. kirjutas:
See äikesekahjustus ei pruugi sealt kusagilt välja paistagi, seega esimese asjana ikka garantiisse.

Esiteks see paistab välja.
Teiseks tuleb vahelejäädes ikkagi maksta seadme post+diagnostika, seega ei tasu riski ära.
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 75
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.06.2011 18:44:13 vasta tsitaadiga

Keegi ei püüagi petta. Kui on ikka näha, et äikesekahjustus, siis pole midagi vaielda. Ostes sai ju garantiiremondi eest samuti makstud, miks seda võimalust mitte kasutada?
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dirty Harry
HV Guru
Dirty Harry

liitunud: 05.09.2002




sõnum 28.06.2011 18:45:57 vasta tsitaadiga

A.S. kirjutas:
See äikesekahjustus ei pruugi sealt kusagilt välja paistagi, seega esimese asjana ikka garantiisse. Kui muidugi trükkplaadi pealt juba tahma paistab, siis pole küll enam midagi vaielda.
Tõsi. Seepärast ma eeldangi, et inimesed on ausad ja ei hakka ISPd petma.

Muide - Elion ei ole ka loll. Kui on ikka näha, et peale äikest ruuter ei tööta ning LANi pordid on läbi - see on 99,9% tõenäosusega äikese tagajärg. Sellised kliendiseadmerikked algavad äikeseperioodiga ning kaovad sügisel koos äikesega.
Kommentaarid: 181 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 145
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.06.2011 18:49:40 vasta tsitaadiga

Aga mina sain aru, et ruuter peale äikest siiski töötas, vähemalt Elioni poolt vaadates?

äss kirjutas:
Tehniline tugi vms väitis, et ikka kaabel või arvuti aga, et nende ruuter vigane oleks, seda ei öelnud kordagi, muudkui eitas.

 
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
äss
Kreisi kasutaja
äss

liitunud: 12.07.2008




sõnum 28.06.2011 18:56:15 vasta tsitaadiga

A.S. kirjutas:
Aga mina sain aru, et ruuter peale äikest siiski töötas, vähemalt Elioni poolt vaadates?

äss kirjutas:
Tehniline tugi vms väitis, et ikka kaabel või arvuti aga, et nende ruuter vigane oleks, seda ei öelnud kordagi, muudkui eitas.

 


Jah, töötab praegugi ainult, et esimene ja teine port ei tööta. Praegu kolmandast tuleb nett ja neljandast digitv.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009




sõnum 28.06.2011 18:58:37 vasta tsitaadiga

Viid talvel elioni, siis nad ei saa eriti äikest kahtlustada.
_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
Kommentaarid: 357 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 283
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.06.2011 19:02:50 vasta tsitaadiga

Kui päris kindel, et ikka äikesekahjustus, siis muidugi enda süü. Endal ka varuruuter selleks puhuks kapis seismas.
Antud juhul aitab mingi suvaline switch porte juurde saada, teleritele muidugi oma switch.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dijital
HV Guru
Dijital

liitunud: 09.06.2003




sõnum 28.06.2011 19:50:32 vasta tsitaadiga

Kas kuskil netis on võimalik kontrollida Elioni DigiTV levimist (12Mbit)? Leidsin ainult selle 100Mbiti kontrolli, millega pole miskit pääle hakata väljaspool metropoli icon_razz.gif
_________________
OBSBOT veebipoe affiliate link/sooduskood: TUIKOTREW
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.06.2011 19:59:21 vasta tsitaadiga

http://www.elion.ee/eraklient/iseteenindus/ekodu
Toksid aadressi sisse ja vaatad. Eeldab muidugi seda, et mingi Elioni teenus, kasvõi telefon, on juba olemas. Kui pole, siis kasuta naabrimehe aadressi.

Üks väga-väga vana kaart asub ka http://tv.elion.ee/digitv-leviala-kaart.html, sellega pole aga tänapäeval midagi peale hakata.
 
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dijital
HV Guru
Dijital

liitunud: 09.06.2003




sõnum 28.06.2011 20:04:45 vasta tsitaadiga

Njah, panin alevikus kõikvõimalikke aadresse ja majade numbreid ja tulemus on nagu ta on

tsitaat:
Sinu poolt sisestatud aadressile me hetkel tehnoloogia puudumise tõttu eKodu teenuseid pakkuda ei saa. Oma soovi saad meile siiski edastada, selleks helista klienditeenindusse numbril 165 või mine meie poodi ning paneme sinu soovi kirja. Tehnilise võimaluse tekkides võetakse sinuga ühendust.

_________________
OBSBOT veebipoe affiliate link/sooduskood: TUIKOTREW
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
infarkt
HV kasutaja

liitunud: 26.10.2009




sõnum 28.06.2011 20:35:47 vasta tsitaadiga

Olaf kirjutas:
pinnawaatluz, ma huvi pärast küsiks, et mida sa ise teeksid?

Sama juhtum, selgub et ruuter on katki ja sul on garantiiaeg. Ütleme, et ruuteri viga on tootjapoolne ja ülepinget ruuter näinud ei ole.

Sa lähed Elioni ja edasi? Leti taga olev tšikk ütleb sulle, et asja hakkab edasi ajama RMA ja sina oled nüüd kuni 30 päeva ruuterita.
Mis on sinu võimalused? icon_rolleyes.gif
Kui see teenindaja sulle nii ütleb, siis tegelikult on sul suu lukus ja miskit teha pole, isegi tarbijakaitse sind ei aita. Kui keegi tulebki vastu, siis on see Elioni enda poolne viisakus, mitte kohustus.


Ei olnud mitte mingit probleemi Elionilt tasuta uusi seadmeid välja sebida isegi siis kui vanal ruuteril ja digiboksil garantiiaeg (2-aastane tähtajaline leping) läbi. Nii kui vana st546 hakkas restarte pilduma, saatsin Elionile maili, et minu kasutuses olevad kliendiseadmed hakkavad üles ütlema ning seetõttu ei ole võimalik teenust edasi tarbida. Kui teenuse tarbimine osutub võimatuks, ei ole mõtet ka kliendilepingut jätkata. Mõne aja pärast sain Elionist kõne. Jutu järgi tundus, et ei olnud tava klienditeenindaja, isegi tutvustas ennast nimepidi. Seletasin uuesti ja esitasin omapoolsed väited/seletused, miks ma peaksin saama endale uued kliendiseadmed isegi siis kui garantiiaeg läbi, Elioni esindaja esitas omapoolsed seisukohad. Jäin siiski endale kindlaks ja põmst esitasin ultimaatumi. Lõpptulemuseks oli see, et võisin endale mugavamast Elioni esindusest uutele kliendiseadmetele (tg784 ja motorola vip1003) järele minna.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vahur
HV Guru
Vahur

liitunud: 01.10.2006




sõnum 28.06.2011 21:22:47 vasta tsitaadiga

äss, nagu eelnevalt mainiti - esinduse töötajad ei hakka võõraid seadmeid enda masinale külge panema. Miks sa üldse arvad, et see normaalne oleks, et nad seda teeksid icon_question.gif Saad samahästi enda arvutiga proovida, kas pesa töötab või ei. Kui sulle öeldakse, et kontrollimiseks ja garantiiks kutsu tehnik, siis miks seda ei teinud? Kui tõesti ruuteri süü, et ta ei tööta, siis keegi sult raha millegieest sisse ei kasseeri. Aga nagu sina lõpuks ülestunnistasid, et äikest sai, siis tõesti garantii ei kehti ja küsitakse visiiditasu.

infarkt, kõik (ka nn. tavaklienditeenindajad) peavad ennast tutvustama nimepidi icon_smile.gif
Kommentaarid: 458 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 388
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
äss
Kreisi kasutaja
äss

liitunud: 12.07.2008




sõnum 28.06.2011 21:40:14 vasta tsitaadiga

[VaHuR], Sellepärast, et see oleks normaalne. Telefone ja muid vidinaid kontrollivad. Krt ega need arvutid ole seal töötajate isiklikud icon_lol.gif Sellegi poolest võiks olla mingi testimasin ja mõni asja tundev isik kohapeal olemas, et vältida igasugust kammajaad.

Äikest sai ju, mida ma sellest tehnikust ikka kutsun. Maksa pappi ainult selle eest, et ta ütleks, et "krt, on jah katki" ning esitab sulle arve. Lihtsam ja soodsam oleks seda ju esindustes kontrollida. Ja kui tõesti ei tööta, siis vastavalt kokkuleppele, mis edasi saab.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kopalco
HV vaatleja

liitunud: 19.02.2009




sõnum 28.06.2011 22:37:24 vasta tsitaadiga

Keegi oskab öelda miks selle pärast nett jamab juba oma 1h ja Digitv Pilt hakib, Peale seda kui Elion piiras liini parameetreid 24juunil on internet kole aeglane.

Spoiler Spoiler Spoiler


Ei viitsi selle elioniga enam maid jagada, keegi oskab öelda kas TG585v7 saab välja vahetada vanema Thomson ST780 Wifi Ruuteri vastu.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.06.2011 23:29:40 vasta tsitaadiga

Aitan natuke seda garantiisegadust selgitada.
Elioni esindused tegelevad kõikide seadmete garantiijuhtumitega mida müüvad nii esindused kui tehnikud VA. Elioni teenuste kasutamiseks vajalikud seadmed, ruuter ja digiboks.
Nende garantiiga tegeleb alati rikke korral Elioni tehnik. Keiss algab kliendi poolt tehtud rikketeavitusega helpdeskile, et teenus ei tööta osaliselt või täielikult. Vastavalt tingimustele lahendab Elion rikke järgneva tööpäeva lõpuks, üle selle mineva rikke aja ulatuses tehakse automaatselt kliendile tagasiarvestus (võimalik, et äikeseperioodil venib rikke lahendamise aeg).
1. Kui rike on kliendi osas näiteks ruuteris ning ruuter on garantiiline ning ruuteri rike kuulub garantii alla, siis tehnik vahetab koheselt seadme samaväärse seadme vastu ning paneb ka teenuse tööle, nii teleris kui arvutis wifi jms. tasuta.
2. Kui rike on kliendi osas näiteks ruuteris ja ruuter on garantiiline kuid seade on riknenud äikese (ülepinge) tagajärjel siis garantii ei kehti kuid Elion teeb selles osas omalt poolt allahindluse visiidi ja paigalduse osas kui klient ostab kohapeal tehnikult uue ruuteri. Tehnik taastab teenuse tasuta. Kui klient nõuab ekspertiisi siis ametlik viis on ruuteri ekspertiisi kulud kannab klient, samas on enamik tehnikuid võimelised tegema kohapeal ekspertiisi ning isegi väikesem äikesekahjustus on nelja kruvi eemaldamisel kaane alt silmaga näha, mustad plekid ruuteri võrgu või toitepesade juures. Kui ka siis klient keeldub ruuteri ostmisest ning otsustab teenusest loobuda või ruuteri hiljem esindusest osta, tuleb kliendil tasuda tehniku visiiditasu.

Miks nii on? Sellepärast, et kui kliendil on ekraanil "no signal" vms kiri ning klient koheselt eeldab, et seadmed on rikkis, ei ole mõtet läbida seda kadalippu esindusse mineku ja garantiisse seadmete saatmisega vaid tehnik tuleb ja lahendab kohapeal probleemi, rikkeid võib olla ju lisaks seadmetele tohutult paljudes kohtades.

Kopalco, tegemist on sinu teenuse rikkega, liin katkeb ja taastub kuid teeb seda korduvalt, viga on kas liinil või sisekaabelduses kuni ruuterini, helista helpdeski, tehnik uurib.
Kommentaarid: 260 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kopalco
HV vaatleja

liitunud: 19.02.2009




sõnum 28.06.2011 23:35:55 vasta tsitaadiga

Kopalco, tegemist on sinu teenuse rikkega, liin katkeb ja taastub kuid teeb seda korduvalt, viga on kas liinil või sisekaabelduses kuni ruuterini, helista helpdeski, tehnik uurib.[/quote]

Uuritud neil näitab, et kõik on korras.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.06.2011 00:05:18 vasta tsitaadiga

Kopalco kirjutas:
Kopalco, tegemist on sinu teenuse rikkega, liin katkeb ja taastub kuid teeb seda korduvalt, viga on kas liinil või sisekaabelduses kuni ruuterini, helista helpdeski, tehnik uurib.

Uuritud neil näitab, et kõik on korras.[/quote]

tegelt võimalik, mõlemal logireal oli sama kellaaajaga dsl katkemine kuid peale seda oli kiirus kahe nutitv vaatajakohaga konfil 16M alla ning 1M üles. Liin peaks selle järgi vaadates korras olema ning samamoodi ka telepilt ning internet. Kui tundub, et midagi ikkagi valesti on, võta uuesti helpiga ühendust, las uurivad vigu mida digiboks näitab.
Kommentaarid: 260 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pinnawaatluz
HV kasutaja

liitunud: 12.02.2002




sõnum 29.06.2011 01:27:56 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:

2. Kui rike on kliendi osas näiteks ruuteris ja ruuter on garantiiline kuid seade on riknenud äikese (ülepinge) tagajärjel siis garantii ei kehti kuid Elion teeb selles osas omalt poolt allahindluse visiidi ja paigalduse osas kui klient ostab kohapeal tehnikult uue ruuteri. Tehnik taastab teenuse tasuta. Kui klient nõuab ekspertiisi siis ametlik viis on ruuteri ekspertiisi kulud kannab klient, samas on enamik tehnikuid võimelised tegema kohapeal ekspertiisi ning isegi väikesem äikesekahjustus on nelja kruvi eemaldamisel kaane alt silmaga näha, mustad plekid ruuteri võrgu või toitepesade juures. Kui ka siis klient keeldub ruuteri ostmisest ning otsustab teenusest loobuda või ruuteri hiljem esindusest osta, tuleb kliendil tasuda tehniku visiiditasu.

teeme siis lihtsa kalkulatsiooni. visiiditasu on vastavalt hinnakirjale 17,90 €/kord e. seega enamvähem summa, millega saab juba sobivaid ruutereid järelturult, siis pole kliendil tõesti mõtet pikse poolt kärsatatud kopsikute peale aega raisata välja arvatud muidugi juhul, kui tehnik müüks talle sama summa eest töökorras ruuteri.
oletades aga, et klient valib teenustest loobumise variandi ning otsustab lihtsalt selle 17,90€ ära maksta, siis ei võida elion taolisest "diilist" ju ka midagi. visiit ise maksab ja tõenäoliselt paljudel juhtudel sellest summast rohkemgi, lisaks veel -1 klient juurde + negatiivne vastukaja. ja seda kõike mingi 17,90€ kärsanud kopsiku pärast! mina küll isp-na vaataks pigem esindustes oma kaadripoliitika ja töökorralduse üle kui hakkaks sellise jamaga tegelema. tsikid, kes esinduses ei suuda ruuteril tahmajägi tuvastada või ei oska kliendile normaalselt asju selgitadagi saadaks küll mujale hängima. icon_lol.gif
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jannp
HV kasutaja
jannp

liitunud: 07.06.2009




sõnum 29.06.2011 10:25:52 vasta tsitaadiga

Kas keegi oskab öelda milles probleem, kui torrent tööle panna siis kogu netimajandus kaob nagu hetkeks (2-3 min) ära ja siis töötab edasi? Arvutist on näha, et vahepeal tuleb connection limited ja siis tagasi..
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009




sõnum 29.06.2011 10:41:59 vasta tsitaadiga

Mul oli torrentiga selline jama, et kui ühes arvutis tööle panna, siis igalpool mujal üliaeglane. Pidi ühendusi piirama lihtsal. Äkki aitab.
_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
Kommentaarid: 357 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 283
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.06.2011 11:25:25 vasta tsitaadiga

tänasest peaks laulu- ja tantsupeo ajaks Elioni nutitvsse ilmuma etv ja etv2 HD kanalid. Muidu tuleb sealt tavaline etv teleprogramm kuid laulu- ja tantsupidu kantakse yle HD's
Kommentaarid: 260 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sulomile
HV kasutaja
sulomile

liitunud: 01.04.2007




sõnum 29.06.2011 14:05:33 vasta tsitaadiga

pinnawaatluz kirjutas:
indrekp kirjutas:

2. Kui rike on kliendi osas näiteks ruuteris ja ruuter on garantiiline kuid seade on riknenud äikese (ülepinge) tagajärjel siis garantii ei kehti kuid Elion teeb selles osas omalt poolt allahindluse visiidi ja paigalduse osas kui klient ostab kohapeal tehnikult uue ruuteri. Tehnik taastab teenuse tasuta. Kui klient nõuab ekspertiisi siis ametlik viis on ruuteri ekspertiisi kulud kannab klient, samas on enamik tehnikuid võimelised tegema kohapeal ekspertiisi ning isegi väikesem äikesekahjustus on nelja kruvi eemaldamisel kaane alt silmaga näha, mustad plekid ruuteri võrgu või toitepesade juures. Kui ka siis klient keeldub ruuteri ostmisest ning otsustab teenusest loobuda või ruuteri hiljem esindusest osta, tuleb kliendil tasuda tehniku visiiditasu.

teeme siis lihtsa kalkulatsiooni. visiiditasu on vastavalt hinnakirjale 17,90 €/kord e. seega enamvähem summa, millega saab juba sobivaid ruutereid järelturult, siis pole kliendil tõesti mõtet pikse poolt kärsatatud kopsikute peale aega raisata välja arvatud muidugi juhul, kui tehnik müüks talle sama summa eest töökorras ruuteri.
oletades aga, et klient valib teenustest loobumise variandi ning otsustab lihtsalt selle 17,90€ ära maksta, siis ei võida elion taolisest "diilist" ju ka midagi. visiit ise maksab ja tõenäoliselt paljudel juhtudel sellest summast rohkemgi, lisaks veel -1 klient juurde + negatiivne vastukaja. ja seda kõike mingi 17,90€ kärsanud kopsiku pärast! mina küll isp-na vaataks pigem esindustes oma kaadripoliitika ja töökorralduse üle kui hakkaks sellise jamaga tegelema. tsikid, kes esinduses ei suuda ruuteril tahmajägi tuvastada või ei oska kliendile normaalselt asju selgitadagi saadaks küll mujale hängima. icon_lol.gif


Ilmselt oled seda sorti tüüp, kes peateel olles sõidab autoga ettesõitjale küljepealt sisse, kuigi oleks võinud ka hoogu maha võttes seda vältida.. Hiljem, kui auto mõlkis ja keretöö ootel 2 kuud ja omal ribid sees, on ju hea rusikaga rinna peale lüüa: aga mul oli ju õigus, MINA olin ju peateel. Kui äss provotseerib siin teemas, ära sina põlema mine: mina läheks ja nõuaks ja lasks kõik lahti jne.

_________________
Oleks mina näinud, kuis sind tehti, oleks öelnud: ärge tehke.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
äss
Kreisi kasutaja
äss

liitunud: 12.07.2008




sõnum 29.06.2011 15:35:10 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Täna saabus meile teade TV14 edastajalt Videomeedia OÜ-lt, et kanal lõpetab alates 1. juulist 2011 oma programmi edastamise ja sulgeb kanali. Seetõttu ei ole TV14 enam eKodu noppekanalina tellitav. Kodulahenduse ja Stardipaketi ning ärikliendi nutiTV kasutajatel paigutatakse endisele TV14 kanalipositsioonile uus telekanal Kanal12. Vabandame kõigi ees, kellele taoline muudatus ebamugavusi tekitab.

Oli ka aeg.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pinnawaatluz
HV kasutaja

liitunud: 12.02.2002




sõnum 29.06.2011 15:58:03 vasta tsitaadiga

sulomile kirjutas:

Ilmselt oled seda sorti tüüp, kes peateel olles sõidab autoga ettesõitjale küljepealt sisse, kuigi oleks võinud ka hoogu maha võttes seda vältida.. Hiljem, kui auto mõlkis ja keretöö ootel 2 kuud ja omal ribid sees, on ju hea rusikaga rinna peale lüüa: aga mul oli ju õigus, MINA olin ju peateel. Kui äss provotseerib siin teemas, ära sina põlema mine: mina läheks ja nõuaks ja lasks kõik lahti jne.

eksid kullake! foorumis ei viitsi ega jõua süvitsi lahata ja võibolla jäigi lihtsustatud mulje (a la ma muudki teeks ja paneks jne.). see pole kindlasti mitte nii, mul isiklikult on küll täiesti pohhui elioni asjaajamine! lugedes indrekp poolt antud selgitust lihtsalt mõtlesin, mis võiks olla sellise elioni tööstiili point. taolisi ässa sarnaseid lugusid olen kuulnud ja näinud muide ka väljapool seda siinset foorumi ning mind lihtsalt paneb imestama kommertsettevõtte eesmärk kui suhteliselt odava vidina pärast tekitada sellist asjatut mäsu ja kära. ja kära tekib! icon_cool.gif ok, mingi klient läheb eelnevalt rikkest teatamata ruuter näpus nende esindusse. miks teda kuskile jooksutama hakatakse nagu veneaegses asutuses ja talle ninna kargama ning oma firmasisest töökorraldust tõukama? võiks ju esinduseski siis kruvika kätte võtta ja need kärsajäljed niksti-naksti üle vaadata ja vastavalt asja edasi ära lahendada ning ühtlasi viisakas vormis selgitada, mis ta edaspidiste sarnast juhtude puhul tegema peaks (muide, on ka inimesi, kellel polegi muud võimalust kui minna endal esindusse!). eriti väiksemates kohtades pole neil esindustes ka selliseid töökoormusi märgata olnud, et poleks aega ruuteril nelja kruvi lahti keerata. thumbs_down.gif midagi pole teha, selline suhtumine klientidesse tundub aastal 2011 lihtsalt jaburana. vot seda sorti tüüp olen küll ja vaikselt pealt ka ei vaata nagu näed. mölisen kaasa. icon_biggrin.gif

äss kirjutas:

Oli ka aeg.


Samad sõnad asja kohta siingi! thumbs_up.gif
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pppd
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.06.2004




sõnum 29.06.2011 16:00:32 vasta tsitaadiga

Seda viimast teemaarendust siit lugedes tekkis juba ammu üks küsimus, mis nüüd lihtsalt tuleb ära küsida - kas te, härrased, suudate vahet teha ikka müügiesindusel ja hooldusel/teenindusel ning vastavalt ka müügipersonalil ja tehnikapersonalil? Kas ei ole natuke liiga palju oodatud et müügiesinduse tibinad hakkaks teile seadmete defekteerimist või remonti tegema? Või siis et igas jumala kui viimases esinduses oleks üks tehnikatont tagaruumis igavlemas et ÄKKI tuleb mõni klient oma katkise seadmega. Võtke mõistus pähe ja vaadake maailma natuke laiemalt kui oma naba lähim ümbrus, te ei ole sellised sultanid (ega ilmselt ka maksa Elionile ka nii palju) et teile tuleks 24/7/365 ekspress-teenindus garanteerida.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 703, 704, 705 ... 2338, 2339, 2340  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.