Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kas kavatsed peale järelvaatamise lõppemist tellida salvestusteenust 5€ kuus? |
Jah |
|
9% |
[ 51 ] |
Ei |
|
42% |
[ 223 ] |
Mul juba olemas |
|
38% |
[ 201 ] |
Kolin mujale |
|
9% |
[ 48 ] |
|
hääli kokku : 523 |
|
autor |
|
Olaf

liitunud: 14.11.2003
|
28.06.2011 18:43:40
|
|
|
A.S. kirjutas: |
See äikesekahjustus ei pruugi sealt kusagilt välja paistagi, seega esimese asjana ikka garantiisse. |
Esiteks see paistab välja.
Teiseks tuleb vahelejäädes ikkagi maksta seadme post+diagnostika, seega ei tasu riski ära.
|
|
Kommentaarid: 81 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
75 |
|
tagasi üles |
|
 |
A.S.
HV Guru
liitunud: 27.10.2003
|
28.06.2011 18:44:13
|
|
|
Keegi ei püüagi petta. Kui on ikka näha, et äikesekahjustus, siis pole midagi vaielda. Ostes sai ju garantiiremondi eest samuti makstud, miks seda võimalust mitte kasutada?
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dirty Harry
HV Guru

liitunud: 05.09.2002
|
28.06.2011 18:45:57
|
|
|
A.S. kirjutas: |
See äikesekahjustus ei pruugi sealt kusagilt välja paistagi, seega esimese asjana ikka garantiisse. Kui muidugi trükkplaadi pealt juba tahma paistab, siis pole küll enam midagi vaielda. |
Tõsi. Seepärast ma eeldangi, et inimesed on ausad ja ei hakka ISPd petma.
Muide - Elion ei ole ka loll. Kui on ikka näha, et peale äikest ruuter ei tööta ning LANi pordid on läbi - see on 99,9% tõenäosusega äikese tagajärg. Sellised kliendiseadmerikked algavad äikeseperioodiga ning kaovad sügisel koos äikesega.
|
|
Kommentaarid: 181 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
 |
A.S.
HV Guru
liitunud: 27.10.2003
|
28.06.2011 18:49:40
|
|
|
Aga mina sain aru, et ruuter peale äikest siiski töötas, vähemalt Elioni poolt vaadates?
äss kirjutas: |
Tehniline tugi vms väitis, et ikka kaabel või arvuti aga, et nende ruuter vigane oleks, seda ei öelnud kordagi, muudkui eitas. |
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
äss
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.07.2008
|
28.06.2011 18:56:15
|
|
|
A.S. kirjutas: |
Aga mina sain aru, et ruuter peale äikest siiski töötas, vähemalt Elioni poolt vaadates?
äss kirjutas: |
Tehniline tugi vms väitis, et ikka kaabel või arvuti aga, et nende ruuter vigane oleks, seda ei öelnud kordagi, muudkui eitas. |
|
Jah, töötab praegugi ainult, et esimene ja teine port ei tööta. Praegu kolmandast tuleb nett ja neljandast digitv.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
The_Boss
HV Guru

liitunud: 13.01.2009
|
28.06.2011 18:58:37
|
|
|
Viid talvel elioni, siis nad ei saa eriti äikest kahtlustada.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 357 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
283 |
|
tagasi üles |
|
 |
A.S.
HV Guru
liitunud: 27.10.2003
|
28.06.2011 19:02:50
|
|
|
Kui päris kindel, et ikka äikesekahjustus, siis muidugi enda süü. Endal ka varuruuter selleks puhuks kapis seismas.
Antud juhul aitab mingi suvaline switch porte juurde saada, teleritele muidugi oma switch.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dijital
HV Guru

liitunud: 09.06.2003
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
 |
A.S.
HV Guru
liitunud: 27.10.2003
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dijital
HV Guru

liitunud: 09.06.2003
|
28.06.2011 20:04:45
|
|
|
Njah, panin alevikus kõikvõimalikke aadresse ja majade numbreid ja tulemus on nagu ta on
tsitaat: |
Sinu poolt sisestatud aadressile me hetkel tehnoloogia puudumise tõttu eKodu teenuseid pakkuda ei saa. Oma soovi saad meile siiski edastada, selleks helista klienditeenindusse numbril 165 või mine meie poodi ning paneme sinu soovi kirja. Tehnilise võimaluse tekkides võetakse sinuga ühendust. |
_________________ OBSBOT veebipoe affiliate link/sooduskood: TUIKOTREW |
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
 |
infarkt
HV kasutaja
liitunud: 26.10.2009
|
28.06.2011 20:35:47
|
|
|
Olaf kirjutas: |
pinnawaatluz, ma huvi pärast küsiks, et mida sa ise teeksid?
Sama juhtum, selgub et ruuter on katki ja sul on garantiiaeg. Ütleme, et ruuteri viga on tootjapoolne ja ülepinget ruuter näinud ei ole.
Sa lähed Elioni ja edasi? Leti taga olev tšikk ütleb sulle, et asja hakkab edasi ajama RMA ja sina oled nüüd kuni 30 päeva ruuterita.
Mis on sinu võimalused?
Kui see teenindaja sulle nii ütleb, siis tegelikult on sul suu lukus ja miskit teha pole, isegi tarbijakaitse sind ei aita. Kui keegi tulebki vastu, siis on see Elioni enda poolne viisakus, mitte kohustus. |
Ei olnud mitte mingit probleemi Elionilt tasuta uusi seadmeid välja sebida isegi siis kui vanal ruuteril ja digiboksil garantiiaeg (2-aastane tähtajaline leping) läbi. Nii kui vana st546 hakkas restarte pilduma, saatsin Elionile maili, et minu kasutuses olevad kliendiseadmed hakkavad üles ütlema ning seetõttu ei ole võimalik teenust edasi tarbida. Kui teenuse tarbimine osutub võimatuks, ei ole mõtet ka kliendilepingut jätkata. Mõne aja pärast sain Elionist kõne. Jutu järgi tundus, et ei olnud tava klienditeenindaja, isegi tutvustas ennast nimepidi. Seletasin uuesti ja esitasin omapoolsed väited/seletused, miks ma peaksin saama endale uued kliendiseadmed isegi siis kui garantiiaeg läbi, Elioni esindaja esitas omapoolsed seisukohad. Jäin siiski endale kindlaks ja põmst esitasin ultimaatumi. Lõpptulemuseks oli see, et võisin endale mugavamast Elioni esindusest uutele kliendiseadmetele (tg784 ja motorola vip1003) järele minna.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vahur
HV Guru

liitunud: 01.10.2006
|
28.06.2011 21:22:47
|
|
|
äss, nagu eelnevalt mainiti - esinduse töötajad ei hakka võõraid seadmeid enda masinale külge panema. Miks sa üldse arvad, et see normaalne oleks, et nad seda teeksid Saad samahästi enda arvutiga proovida, kas pesa töötab või ei. Kui sulle öeldakse, et kontrollimiseks ja garantiiks kutsu tehnik, siis miks seda ei teinud? Kui tõesti ruuteri süü, et ta ei tööta, siis keegi sult raha millegieest sisse ei kasseeri. Aga nagu sina lõpuks ülestunnistasid, et äikest sai, siis tõesti garantii ei kehti ja küsitakse visiiditasu.
infarkt, kõik (ka nn. tavaklienditeenindajad) peavad ennast tutvustama nimepidi
|
|
Kommentaarid: 458 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
388 |
|
tagasi üles |
|
 |
äss
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.07.2008
|
28.06.2011 21:40:14
|
|
|
[VaHuR], Sellepärast, et see oleks normaalne. Telefone ja muid vidinaid kontrollivad. Krt ega need arvutid ole seal töötajate isiklikud Sellegi poolest võiks olla mingi testimasin ja mõni asja tundev isik kohapeal olemas, et vältida igasugust kammajaad.
Äikest sai ju, mida ma sellest tehnikust ikka kutsun. Maksa pappi ainult selle eest, et ta ütleks, et "krt, on jah katki" ning esitab sulle arve. Lihtsam ja soodsam oleks seda ju esindustes kontrollida. Ja kui tõesti ei tööta, siis vastavalt kokkuleppele, mis edasi saab.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kopalco
HV vaatleja
liitunud: 19.02.2009
|
28.06.2011 22:37:24
|
|
|
Keegi oskab öelda miks selle pärast nett jamab juba oma 1h ja Digitv Pilt hakib, Peale seda kui Elion piiras liini parameetreid 24juunil on internet kole aeglane.
Spoiler 
Ei viitsi selle elioniga enam maid jagada, keegi oskab öelda kas TG585v7 saab välja vahetada vanema Thomson ST780 Wifi Ruuteri vastu.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
28.06.2011 23:29:40
|
|
|
Aitan natuke seda garantiisegadust selgitada.
Elioni esindused tegelevad kõikide seadmete garantiijuhtumitega mida müüvad nii esindused kui tehnikud VA. Elioni teenuste kasutamiseks vajalikud seadmed, ruuter ja digiboks.
Nende garantiiga tegeleb alati rikke korral Elioni tehnik. Keiss algab kliendi poolt tehtud rikketeavitusega helpdeskile, et teenus ei tööta osaliselt või täielikult. Vastavalt tingimustele lahendab Elion rikke järgneva tööpäeva lõpuks, üle selle mineva rikke aja ulatuses tehakse automaatselt kliendile tagasiarvestus (võimalik, et äikeseperioodil venib rikke lahendamise aeg).
1. Kui rike on kliendi osas näiteks ruuteris ning ruuter on garantiiline ning ruuteri rike kuulub garantii alla, siis tehnik vahetab koheselt seadme samaväärse seadme vastu ning paneb ka teenuse tööle, nii teleris kui arvutis wifi jms. tasuta.
2. Kui rike on kliendi osas näiteks ruuteris ja ruuter on garantiiline kuid seade on riknenud äikese (ülepinge) tagajärjel siis garantii ei kehti kuid Elion teeb selles osas omalt poolt allahindluse visiidi ja paigalduse osas kui klient ostab kohapeal tehnikult uue ruuteri. Tehnik taastab teenuse tasuta. Kui klient nõuab ekspertiisi siis ametlik viis on ruuteri ekspertiisi kulud kannab klient, samas on enamik tehnikuid võimelised tegema kohapeal ekspertiisi ning isegi väikesem äikesekahjustus on nelja kruvi eemaldamisel kaane alt silmaga näha, mustad plekid ruuteri võrgu või toitepesade juures. Kui ka siis klient keeldub ruuteri ostmisest ning otsustab teenusest loobuda või ruuteri hiljem esindusest osta, tuleb kliendil tasuda tehniku visiiditasu.
Miks nii on? Sellepärast, et kui kliendil on ekraanil "no signal" vms kiri ning klient koheselt eeldab, et seadmed on rikkis, ei ole mõtet läbida seda kadalippu esindusse mineku ja garantiisse seadmete saatmisega vaid tehnik tuleb ja lahendab kohapeal probleemi, rikkeid võib olla ju lisaks seadmetele tohutult paljudes kohtades.
Kopalco, tegemist on sinu teenuse rikkega, liin katkeb ja taastub kuid teeb seda korduvalt, viga on kas liinil või sisekaabelduses kuni ruuterini, helista helpdeski, tehnik uurib.
|
|
Kommentaarid: 260 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kopalco
HV vaatleja
liitunud: 19.02.2009
|
28.06.2011 23:35:55
|
|
|
Kopalco, tegemist on sinu teenuse rikkega, liin katkeb ja taastub kuid teeb seda korduvalt, viga on kas liinil või sisekaabelduses kuni ruuterini, helista helpdeski, tehnik uurib.[/quote]
Uuritud neil näitab, et kõik on korras.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
29.06.2011 00:05:18
|
|
|
Kopalco kirjutas: |
Kopalco, tegemist on sinu teenuse rikkega, liin katkeb ja taastub kuid teeb seda korduvalt, viga on kas liinil või sisekaabelduses kuni ruuterini, helista helpdeski, tehnik uurib. |
Uuritud neil näitab, et kõik on korras.[/quote]
tegelt võimalik, mõlemal logireal oli sama kellaaajaga dsl katkemine kuid peale seda oli kiirus kahe nutitv vaatajakohaga konfil 16M alla ning 1M üles. Liin peaks selle järgi vaadates korras olema ning samamoodi ka telepilt ning internet. Kui tundub, et midagi ikkagi valesti on, võta uuesti helpiga ühendust, las uurivad vigu mida digiboks näitab.
|
|
Kommentaarid: 260 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
pinnawaatluz
HV kasutaja
liitunud: 12.02.2002
|
29.06.2011 01:27:56
|
|
|
indrekp kirjutas: |
2. Kui rike on kliendi osas näiteks ruuteris ja ruuter on garantiiline kuid seade on riknenud äikese (ülepinge) tagajärjel siis garantii ei kehti kuid Elion teeb selles osas omalt poolt allahindluse visiidi ja paigalduse osas kui klient ostab kohapeal tehnikult uue ruuteri. Tehnik taastab teenuse tasuta. Kui klient nõuab ekspertiisi siis ametlik viis on ruuteri ekspertiisi kulud kannab klient, samas on enamik tehnikuid võimelised tegema kohapeal ekspertiisi ning isegi väikesem äikesekahjustus on nelja kruvi eemaldamisel kaane alt silmaga näha, mustad plekid ruuteri võrgu või toitepesade juures. Kui ka siis klient keeldub ruuteri ostmisest ning otsustab teenusest loobuda või ruuteri hiljem esindusest osta, tuleb kliendil tasuda tehniku visiiditasu. |
teeme siis lihtsa kalkulatsiooni. visiiditasu on vastavalt hinnakirjale 17,90 €/kord e. seega enamvähem summa, millega saab juba sobivaid ruutereid järelturult, siis pole kliendil tõesti mõtet pikse poolt kärsatatud kopsikute peale aega raisata välja arvatud muidugi juhul, kui tehnik müüks talle sama summa eest töökorras ruuteri.
oletades aga, et klient valib teenustest loobumise variandi ning otsustab lihtsalt selle 17,90€ ära maksta, siis ei võida elion taolisest "diilist" ju ka midagi. visiit ise maksab ja tõenäoliselt paljudel juhtudel sellest summast rohkemgi, lisaks veel -1 klient juurde + negatiivne vastukaja. ja seda kõike mingi 17,90€ kärsanud kopsiku pärast! mina küll isp-na vaataks pigem esindustes oma kaadripoliitika ja töökorralduse üle kui hakkaks sellise jamaga tegelema. tsikid, kes esinduses ei suuda ruuteril tahmajägi tuvastada või ei oska kliendile normaalselt asju selgitadagi saadaks küll mujale hängima.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
jannp
HV kasutaja

liitunud: 07.06.2009
|
29.06.2011 10:25:52
|
|
|
Kas keegi oskab öelda milles probleem, kui torrent tööle panna siis kogu netimajandus kaob nagu hetkeks (2-3 min) ära ja siis töötab edasi? Arvutist on näha, et vahepeal tuleb connection limited ja siis tagasi..
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
The_Boss
HV Guru

liitunud: 13.01.2009
|
29.06.2011 10:41:59
|
|
|
Mul oli torrentiga selline jama, et kui ühes arvutis tööle panna, siis igalpool mujal üliaeglane. Pidi ühendusi piirama lihtsal. Äkki aitab.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 357 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
283 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
29.06.2011 11:25:25
|
|
|
tänasest peaks laulu- ja tantsupeo ajaks Elioni nutitvsse ilmuma etv ja etv2 HD kanalid. Muidu tuleb sealt tavaline etv teleprogramm kuid laulu- ja tantsupidu kantakse yle HD's
|
|
Kommentaarid: 260 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
sulomile
HV kasutaja

liitunud: 01.04.2007
|
29.06.2011 14:05:33
|
|
|
pinnawaatluz kirjutas: |
indrekp kirjutas: |
2. Kui rike on kliendi osas näiteks ruuteris ja ruuter on garantiiline kuid seade on riknenud äikese (ülepinge) tagajärjel siis garantii ei kehti kuid Elion teeb selles osas omalt poolt allahindluse visiidi ja paigalduse osas kui klient ostab kohapeal tehnikult uue ruuteri. Tehnik taastab teenuse tasuta. Kui klient nõuab ekspertiisi siis ametlik viis on ruuteri ekspertiisi kulud kannab klient, samas on enamik tehnikuid võimelised tegema kohapeal ekspertiisi ning isegi väikesem äikesekahjustus on nelja kruvi eemaldamisel kaane alt silmaga näha, mustad plekid ruuteri võrgu või toitepesade juures. Kui ka siis klient keeldub ruuteri ostmisest ning otsustab teenusest loobuda või ruuteri hiljem esindusest osta, tuleb kliendil tasuda tehniku visiiditasu. |
teeme siis lihtsa kalkulatsiooni. visiiditasu on vastavalt hinnakirjale 17,90 €/kord e. seega enamvähem summa, millega saab juba sobivaid ruutereid järelturult, siis pole kliendil tõesti mõtet pikse poolt kärsatatud kopsikute peale aega raisata välja arvatud muidugi juhul, kui tehnik müüks talle sama summa eest töökorras ruuteri.
oletades aga, et klient valib teenustest loobumise variandi ning otsustab lihtsalt selle 17,90€ ära maksta, siis ei võida elion taolisest "diilist" ju ka midagi. visiit ise maksab ja tõenäoliselt paljudel juhtudel sellest summast rohkemgi, lisaks veel -1 klient juurde + negatiivne vastukaja. ja seda kõike mingi 17,90€ kärsanud kopsiku pärast! mina küll isp-na vaataks pigem esindustes oma kaadripoliitika ja töökorralduse üle kui hakkaks sellise jamaga tegelema. tsikid, kes esinduses ei suuda ruuteril tahmajägi tuvastada või ei oska kliendile normaalselt asju selgitadagi saadaks küll mujale hängima.  |
Ilmselt oled seda sorti tüüp, kes peateel olles sõidab autoga ettesõitjale küljepealt sisse, kuigi oleks võinud ka hoogu maha võttes seda vältida.. Hiljem, kui auto mõlkis ja keretöö ootel 2 kuud ja omal ribid sees, on ju hea rusikaga rinna peale lüüa: aga mul oli ju õigus, MINA olin ju peateel. Kui äss provotseerib siin teemas, ära sina põlema mine: mina läheks ja nõuaks ja lasks kõik lahti jne.
_________________ Oleks mina näinud, kuis sind tehti, oleks öelnud: ärge tehke. |
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
äss
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.07.2008
|
29.06.2011 15:35:10
|
|
|
tsitaat: |
Täna saabus meile teade TV14 edastajalt Videomeedia OÜ-lt, et kanal lõpetab alates 1. juulist 2011 oma programmi edastamise ja sulgeb kanali. Seetõttu ei ole TV14 enam eKodu noppekanalina tellitav. Kodulahenduse ja Stardipaketi ning ärikliendi nutiTV kasutajatel paigutatakse endisele TV14 kanalipositsioonile uus telekanal Kanal12. Vabandame kõigi ees, kellele taoline muudatus ebamugavusi tekitab. |
Oli ka aeg.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
pinnawaatluz
HV kasutaja
liitunud: 12.02.2002
|
29.06.2011 15:58:03
|
|
|
sulomile kirjutas: |
Ilmselt oled seda sorti tüüp, kes peateel olles sõidab autoga ettesõitjale küljepealt sisse, kuigi oleks võinud ka hoogu maha võttes seda vältida.. Hiljem, kui auto mõlkis ja keretöö ootel 2 kuud ja omal ribid sees, on ju hea rusikaga rinna peale lüüa: aga mul oli ju õigus, MINA olin ju peateel. Kui äss provotseerib siin teemas, ära sina põlema mine: mina läheks ja nõuaks ja lasks kõik lahti jne. |
eksid kullake! foorumis ei viitsi ega jõua süvitsi lahata ja võibolla jäigi lihtsustatud mulje (a la ma muudki teeks ja paneks jne.). see pole kindlasti mitte nii, mul isiklikult on küll täiesti pohhui elioni asjaajamine! lugedes indrekp poolt antud selgitust lihtsalt mõtlesin, mis võiks olla sellise elioni tööstiili point. taolisi ässa sarnaseid lugusid olen kuulnud ja näinud muide ka väljapool seda siinset foorumi ning mind lihtsalt paneb imestama kommertsettevõtte eesmärk kui suhteliselt odava vidina pärast tekitada sellist asjatut mäsu ja kära. ja kära tekib! ok, mingi klient läheb eelnevalt rikkest teatamata ruuter näpus nende esindusse. miks teda kuskile jooksutama hakatakse nagu veneaegses asutuses ja talle ninna kargama ning oma firmasisest töökorraldust tõukama? võiks ju esinduseski siis kruvika kätte võtta ja need kärsajäljed niksti-naksti üle vaadata ja vastavalt asja edasi ära lahendada ning ühtlasi viisakas vormis selgitada, mis ta edaspidiste sarnast juhtude puhul tegema peaks (muide, on ka inimesi, kellel polegi muud võimalust kui minna endal esindusse!). eriti väiksemates kohtades pole neil esindustes ka selliseid töökoormusi märgata olnud, et poleks aega ruuteril nelja kruvi lahti keerata. midagi pole teha, selline suhtumine klientidesse tundub aastal 2011 lihtsalt jaburana. vot seda sorti tüüp olen küll ja vaikselt pealt ka ei vaata nagu näed. mölisen kaasa.
äss kirjutas: |
Oli ka aeg. |
Samad sõnad asja kohta siingi!
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
29.06.2011 16:00:32
|
|
|
Seda viimast teemaarendust siit lugedes tekkis juba ammu üks küsimus, mis nüüd lihtsalt tuleb ära küsida - kas te, härrased, suudate vahet teha ikka müügiesindusel ja hooldusel/teenindusel ning vastavalt ka müügipersonalil ja tehnikapersonalil? Kas ei ole natuke liiga palju oodatud et müügiesinduse tibinad hakkaks teile seadmete defekteerimist või remonti tegema? Või siis et igas jumala kui viimases esinduses oleks üks tehnikatont tagaruumis igavlemas et ÄKKI tuleb mõni klient oma katkise seadmega. Võtke mõistus pähe ja vaadake maailma natuke laiemalt kui oma naba lähim ümbrus, te ei ole sellised sultanid (ega ilmselt ka maksa Elionile ka nii palju) et teile tuleks 24/7/365 ekspress-teenindus garanteerida.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
|