Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
akustav
HV vaatleja
liitunud: 25.07.2008
|
26.06.2011 16:19:33
Telefoni concept Allani poolt |
|
|
Hommikust seltsimehed.
Hiljuti informeeriti mind seesugusest võistlusest, mis hinavaatluse foorumites käib. Loomulikult otsustasin kampa lüüa ja oma osa anda. Siin ma siis nüüd olen, vast inimestele meeldib, mis ma kokku klopsin. Laseb siis tegudel rääkida.
References:
Spoiler 
Natukene hiline WIP:
Spoiler 
Allan
viimati muutis akustav 26.06.2011 17:11:36, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
SinineSiil
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.07.2009
|
26.06.2011 16:29:57
|
|
|
Väga
Mulle meeldib see kõige rohkem siin.
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
Slazenger
HV veteran

liitunud: 10.01.2006
|
26.06.2011 16:29:59
|
|
|
täitsa ägedad asjad on, kellad on eriti kenad
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sylv3r
HV vaatleja

liitunud: 07.06.2011
|
26.06.2011 17:03:13
|
|
|
Tervitus akustav
ilus mesh
räägi ka inimestele mis programmi kasutad.
|
|
tagasi üles |
|
 |
akustav
HV vaatleja
liitunud: 25.07.2008
|
26.06.2011 17:12:47
|
|
|
Ah, tänud, et seda meelde tuletasite, libises täitsa meelest. Kasutan siin 3D's max 2010 praegu. Natukene tüütu programm, leiab aega kokkujooksmiseks kuid teeb oma töö ära.
Allan
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
eestikaa
HV vaatleja
liitunud: 05.09.2009
|
26.06.2011 17:51:32
|
|
|
Cool story bro.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
tiivik
HV kasutaja

liitunud: 15.12.2009
|
26.06.2011 18:51:37
|
|
|
voh detailid!
|
|
tagasi üles |
|
 |
ddmxsr
HV vaatleja
liitunud: 26.06.2011
|
26.06.2011 19:14:09
|
|
|
täitsa huvitavad detailid, mees, sul on annet =) jätka head tööd
|
|
tagasi üles |
|
 |
akustav
HV vaatleja
liitunud: 25.07.2008
|
27.06.2011 00:18:58
|
|
|
Y U not asking for polycount?!? Me sad.
Forever alone...
Edit:
Tegin kiire test renderi:
Spoiler 
Allan
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
jamaylem
HV kasutaja

liitunud: 05.06.2005
|
27.06.2011 01:15:52
|
|
|
Väga lahe, faxi mooid asi jäi kohe silma:D hea mõtte:):
Palju siis polycount on? Sellisele elukale vist UV ei hakka tegema?
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
akustav
HV vaatleja
liitunud: 25.07.2008
|
27.06.2011 11:20:18
|
|
|
UV'd jäävad tõenäoliselt ära küll, lihtsalt liiga palju ja usun, et metallil saab ka ilma teatud... nippidega. Praegu 3 miljoni peale on küllalt rashe ka UV'da.
Allan
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
jamaylem
HV kasutaja

liitunud: 05.06.2005
|
27.06.2011 11:46:14
|
|
|
Mul juba enda 300k peal võttis tunnike aega UV tegemine.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
akustav
HV vaatleja
liitunud: 25.07.2008
|
16.07.2011 00:12:45
|
|
|
Lõpp läheneb, ise ka mõtlen millist tööd lõppvooru panna... raske otsus. Valik praegu kolme vahel.
Spoiler 
Peab kunagi ennem keskööd ära otsustama.
Done and done.
Allan
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Deadlock
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.07.2004
|
16.07.2011 17:45:41
|
|
|
Haigelt kena
_________________ "Believe you can, believe you can't; either way, you're right." - Henry Ford |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
jamaylem
HV kasutaja

liitunud: 05.06.2005
|
17.07.2011 13:13:17
|
|
|
Texture tegid kus? voi kasutasid ainult shadereid? Väga kena renderdus , palju poly count lõpus jäi?
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
akustav
HV vaatleja
liitunud: 25.07.2008
|
18.07.2011 00:07:05
|
|
|
Tekstuuridest enamus võetud cgtextures.com, metall ja kõik seal on vaid shaderid. Polycount läks kuksil 5 miljoni peale, mis just asju kiiremaks ei muutnud, 5 tundi renderi jaoks.
Allan
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
jamaylem
HV kasutaja

liitunud: 05.06.2005
|
18.07.2011 08:54:52
|
|
|
Wow respect, annet on kuhjaga:)
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
h2rra
HV vaatleja
liitunud: 04.11.2008
|
19.07.2011 17:45:45
|
|
|
Väga vinge! Ainult tellise ja puidu tekstuuri kallal nuriseks. Nad võtavad pildis päris palju ruumi ja nende paremaks muutmine annaks palju juurde imho.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
akustav
HV vaatleja
liitunud: 25.07.2008
|
19.07.2011 20:36:51
|
|
|
Minu arust lammutab photoshop natukene detaile tekstuurides ära, ning mis tellisetekstuuil viga on, ma tegin seda kuskil 20 minutit... Detailsem kriitika oleks teretulnud.
Siin muide photosjoppimata pilt:
Spoiler 
Allan
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
SinineSiil
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.07.2009
|
20.07.2011 01:22:52
|
|
|
Minuarust näeb töötlemata pilt reaalsem välja.
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
h2rra
HV vaatleja
liitunud: 04.11.2008
|
20.07.2011 15:10:54
|
|
|
Ma mõtlesin just, et neile võiks rohkem iseloomu anda. Teha vanemaks, lõhkuda veidi, lisada värvivariatsiooni, mõni plekk siia-tänna ja mitte neid alasid photoshopis nii teravaks keerata.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
akustav
HV vaatleja
liitunud: 25.07.2008
|
22.07.2011 12:11:14
|
|
|
h2rra kirjutas: |
Ma mõtlesin just, et neile võiks rohkem iseloomu anda. Teha vanemaks, lõhkuda veidi, lisada värvivariatsiooni, mõni plekk siia-tänna ja mitte neid alasid photoshopis nii teravaks keerata. |
Esiteks, tänan väga konstruktiivse kriitika eest, millega saab ka peale hakata pilti parandama.
Ma nõustun selle vanema lookiga. Alguses ma ütitasingi luua sellist oksüdeerunud välimust mõne dirtmapy ja blend materialiga. Kahjuks see läks mitmel põhjusel vett vedama, üks oli deadline, sest sellistest ettemääratud kuupäevadest peaks ikka kinni pidama. Ilmselt oli süüdi ka rendertime aka. mu aeglasevõitu arvuti... 2 ebaõnnestunud renderimiskatset olid ka toredad
Ilmselt ohverdasin värvivariatsiooni ka, andes pildile sellise next-gen looki e. kõik pruun ja saast. Veidikene kurb.
Photoshopiga saab seda tweakida aga nüüd on situatsioon, et tagantjärele ikka targem .
Veelkord tänud kriitika eest. Üritab järgmine kord parem olla, kui midagi sellist veel korraldatakse.
Allan
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sylv3r
HV vaatleja

liitunud: 07.06.2011
|
22.07.2011 18:25:47
|
|
|
akustav kirjutas: |
h2rra kirjutas: |
Ma mõtlesin just, et neile võiks rohkem iseloomu anda. Teha vanemaks, lõhkuda veidi, lisada värvivariatsiooni, mõni plekk siia-tänna ja mitte neid alasid photoshopis nii teravaks keerata. |
Esiteks, tänan väga konstruktiivse kriitika eest, millega saab ka peale hakata pilti parandama.
Ma nõustun selle vanema lookiga. Alguses ma ütitasingi luua sellist oksüdeerunud välimust mõne dirtmapy ja blend materialiga. Kahjuks see läks mitmel põhjusel vett vedama, üks oli deadline, sest sellistest ettemääratud kuupäevadest peaks ikka kinni pidama. Ilmselt oli süüdi ka rendertime aka. mu aeglasevõitu arvuti... 2 ebaõnnestunud renderimiskatset olid ka toredad
Ilmselt ohverdasin värvivariatsiooni ka, andes pildile sellise next-gen looki e. kõik pruun ja saast. Veidikene kurb.
Photoshopiga saab seda tweakida aga nüüd on situatsioon, et tagantjärele ikka targem .
Veelkord tänud kriitika eest. Üritab järgmine kord parem olla, kui midagi sellist veel korraldatakse.
Allan |
Sa jõuad veel tweakida, kõik osalejad pole lõpetanud.
Tegime väikse reegli muudatuse, et kui kõik on valmis saanud oma telefoni siis hakkab hääletus ja muud loomad.
|
|
tagasi üles |
|
 |
|