Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Portal 2 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 18, 19, 20  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.04.2011 18:29:38 vasta tsitaadiga

Kus otsast see mäng igav on? Puzzled ei meeldi siis omaette teema, sellega nõustun, et oleks võinud raskem olla aga vähemalt asi toimis ja oli meeldiv, eriti coop kus minuarust on rohkem täpsust nõudvad puzzled kohati (või siis mängisin ma eile öösel idootidega koos... i dont think so). Lisaks Portal on suhteliselt originaalse ideega eriti kui nüüd 2 osas sisse toodud elemendid edasi viia ja teha ka asjalikumaid leveleid (rõhutan löga, hüppekaid, silla ehitus ehk siis need mis seal silma hakkasid). HL2 tõi sisse sisuliselt ainult gravitatsiooni jublaka ning rohkem midagi + paar füüsika puzzlet. Portal aga omamoodi tõi välja idee kuidas teisiti mängudes läheneda asjale. Võiks öelda, et vägivallatu mäng mis annab idee probleeme lahendada uutmoodi ning mõelda "karbist väljas". Eriti omapäraselt on coop kus lihtsalt EI saa midagi tehtud ilma et mõlemad osapooled korralikult koostööd teeks. Lisaks on mängul toimiv story, õhkkond ja tegevuspaik.

Left 4 Dead on vaid siis lahe kui hea team on koos ning mängitakse alates ADVANCED tasemel. Alla selle on nagu vastu tuult kusemine... Midagi väga uutset seal ei ole aga jällegist toimiv asjandus. Uudne element vast on AI kes on ebastabiilne ja mingis mõttes ootamatu käitumisega. Ehk siis täiesti erinevates kohtades võib sul kari tonte peale tormata. Sageli juhtus see ka siis kui üksi jäid ning teamiga koos ei liikunud.

Kui portal on lihtsustatud solk siis ära jummele eest vaata sellist solki nagu homefront, crysis 1 ja 2 jms uuemaid tiitleid icon_lol.gif Seal ei ole isegi AI'd olemas mis suudaks ületada Doom 2 olevat taset kohati icon_redface.gif Teistest "tiitlitest" ei tasu rääkidagi mida codewanker, ea biowhore jms toodavad. Neil väga harva juhtub mõni toimiv asi aga enamasti on suht... "when will it end" mängud.

Loodetavasti Half Life 'i järg tuleb kah varsti välja. Võiks seekord rohkem uudset asja sisse toppida (üks uus ja vana asi oleks relvad mis ei = 40% ekraanist). Ja kui arvutite võimsuse ära tarbimisest rääkida siis directX pidi üks hunnik haisvamat kosmosekolli sõnnikut olema... sealt midagi väga uutset ära looda ning ei usu et OpenGL vms asja peale mingit mootorit tegema hakatakse või uut suunda võetakse... suured ££€€€$$$$ mängus ju ja pidurdavad.


.. taon just vanu hl ja portalit läbi... dam kuidas enamus "uue" ajastu mängud imevad okse.gif kuid mitte kõik ja on ka erandeid, eks siis kui need välja lasti oli kah lademetes jura väljas.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dstar
Kreisi kasutaja
dstar

liitunud: 27.11.2004




sõnum 22.04.2011 18:34:09 vasta tsitaadiga

Kõik ütlevad, et Portal on ülihea ja äge, aga kunagi ei seletata täpsemalt lahti ega põhjendata oma arvamust - lihtsat super, sest kõik, mis Valve teeb, on ju puhas kuld.
Ja Portalit HL mängudega võrrelda on liiast. Portal ei paku peale ajugümnastika mitte midagi erilist - ei sisuliselt ega visuaalselt. Tegemist on ju Source'i raiskamisega või siis Valve kavalusega antud mootori vanadust varjata.
Arusaadav, et maitsed on erinevad, aga minul hakkab sellist 1st person puzzle mängu läbi tehes lihtsalt igav - ajurakkude liigutamiseks mängin parem malet. Valve suguselt arendajalt oodanuks ikka midagi ambitsioonikamat...

Kahtlemata on Portal väga intelligentselt üles ehitatud. Olen suur inglise "The Office" austaja ja Stephen Merchanti kaasamise idee oli iseenesest suurepärane, aga sellegipoolest on Portal mitte ainult häälnäitlejate vaid kogu meeskonna ande raiskamine ja järjekordne lati alt läbijooksmine. Tehti eksperimendi käigus üks pisike puzzle mänguke, et äkki läheb õnneks, rahvas hakkas kohe konksu külge, sest Valve nimi müüb ja saite nüüd - Portal 2 ja HL3'st mitte haisugi. Milleks minna ringiga, kui saab otse?

Marduuhin kirjutas:
dstar, kas sa mänginud oled üldse Portali kumbagi osa? icon_confused.gif


Esimest olen, ootasin midagi enamat, aga minu jaoks liiga igav, hingetu ja üksluine. Portal 2 playhtrough'd vahin YouTube'st - sama jama...


viimati muutis dstar 22.04.2011 18:57:53, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Marduuhin
HV Guru
Marduuhin

liitunud: 02.09.2004




sõnum 22.04.2011 18:50:05 vasta tsitaadiga

dstar, kas sa mänginud oled üldse Portali kumbagi osa? icon_confused.gif

dstar kirjutas:
Esimest olen, ootasin midagi enamat, aga minu jaoks liiga igav, hingetu ja üksluine.
Eks igalühel on mõni mäng, mis talle ei istu, olenemata sellest, et enamusele meeldib. HL2 ja selle episoodid on maru igavad mu jaoks. Pole ühtegi suutnud lõpuni teha. HL1 oli küll tore.
_________________
Eesti õigekeelsussõnaraamat ÕS 2018


viimati muutis Marduuhin 22.04.2011 19:00:16, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 128 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 108
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ECMadis
HV kasutaja
ECMadis

liitunud: 23.08.2010




sõnum 22.04.2011 18:55:14 vasta tsitaadiga

Ise saan mõne tunni pärast käpad ligi. Esimest osa pole mänginud aga usun, et meeldib sellegipoolest icon_smile.gif
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.04.2011 19:05:48 vasta tsitaadiga

Mis seal portalis siis head on... 1 osa pean uuesti läbi tegema et meenutama + ma vist olen tegemata jätnud advanced osad vms mis seal lisaks pakuti..

Portal 2

Õhkkond on lahe, see müstika, teema, mingi robot mis on soodaks läinud oma testidega, see kuidas ta sinuga suhtleb/reageerib/räägib/mõtleb jne on päris omapärane. Mängus on väga palju ???? märgi all asju ja see annab võimaluse korraliku järje tegemiseks. + nagu näha väga hästi sobib coop ja see on sinna nagu valatud. Kogu see keskkond ja teema on imo päris hästi välja mõeldud ja käiku lastud. Levelite ehitus on kah minuarust läbi mõeldud mitte valmis visatud jura mis on buge täis. Osa leveleid olid ka mõnusalt avarad ja väga hea keskkonnaga... Coop'is viiamane level + sp's teatud levelid meenutasid kohati ka tõelise, originaalse Fallout'i teemat. Mitte segamini ajada selle rõveda asjaga nimega Fallout 3. Vaid ikka originaal fallout 1-2.
Graafiliselt ilus ja meeldiv ja ei näe üldse pointi lausel "sortsu mootori raiskamine". Näitab ära, et sortsu mootor suudab väga hästi portal laadseid "uksi" teha ilma kooma minemata... kuigi dünaamilise valgus efekti tegemine on neile siiani ülejõu käiv icon_lol.gif
Gameplay on uudne ja omapärane ning lisati veel teistmoodi elemente (bla bla bla juba 10x rääkinud ees pool). Ja kui sinujaoks on valve poolt oodatav mäng mingi shooter siis aga palun... vahelduseks võiks midagi teistsugust ju kah olla. Ajuragistamist, 10x kordan, võiks jah rohkem olla ning sellist "täpsuse akropaatikat". Aga ehk tuleb see kah külge kui just valve mingi teise projektiga ei jama... (seekord võiks selleks HL olla). Aga kui vaadata mida teised teevad siis Portal 2 on piisavalt uudne, eriti kui vaadata mõnda levelit ja selle lahendamise võimalust (tõsi, levelite on enamasit 1 ja õige lahenduskäik kuigi coop'is saab ka teistsuguseid lollusi teha icon_razz.gif ).

Seda miks valve raskemaid mõistatusi sisse ei pannud või mida nad üldse seal teevad on omaette probleem... vast on neil käed jalad tööd täis, puhkavad niisama, rahabossid söövad firmas raha ära ja kitsas käes ja peavad väiksemate asjadega tegelema... who knows?

HL2 võiks kah üksluseiks nimetada... look a bad guy... piu piu ... kill it... look another one... piu piu kill it. And offf to the next level :d Ei mingit "tõmbame tunneli siit seinast läbi ja tulema sealt otsast välja ja lööme sellele tüübile hoopis seljatagant jalaga pikki päid et saada vaheldusrikkam lahendus. Või siis panema talle alla ühe "musta augu" et tüüp lendaks kusagile igavikku.

Aga vaata asja positiivsest küljest, vähemalt ei ole selline crap mis enamus õlle, purski derpidele peale läheb kes ei taha üldse mõelda, mängult väljakutset, ega mingit arengut. Ehk siis mäng mis läheb kategooria alla -< press a button and something awesome happens

TO ECMadis->

Esimese osa läbitegemine kohustuslik... eriti hea oleks seda teha enne 2 osa mängimist. Asi on väga tihedalt seotud ja osa stuffi jääb saamata kui 1 osa ei ole mänginud. Endal oli küll lahe kuulata kuidas see AI seal kirus kogu aeg ja mõnitas icon_lol.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|


viimati muutis angel 22.04.2011 19:08:54, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dstar
Kreisi kasutaja
dstar

liitunud: 27.11.2004




sõnum 22.04.2011 19:06:49 vasta tsitaadiga

Marduuhin kirjutas:
dstar, kas sa mänginud oled üldse Portali kumbagi osa? icon_confused.gif

dstar kirjutas:
Esimest olen, ootasin midagi enamat, aga minu jaoks liiga igav, hingetu ja üksluine.
Eks igalühel on mõni mäng, mis talle ei istu, olenemata sellest, et enamusele meeldib. HL2 ja selle episoodid on maru igavad mu jaoks. Pole ühtegi suutnud lõpuni teha. HL1 oli küll tore.


Viga on siis minus, sest suur osa üldsusele meeldivad ja hästi müüvad mängud nagu CoD ja Halo või Transformersite filmid mõjuvad mulle nagu punane rätik härjale.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 22.04.2011 19:19:16 vasta tsitaadiga

ja nagu half-life seeria?
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.04.2011 19:22:42 vasta tsitaadiga

kas mulle tundub aga mingi 50% portal 2 mängust on kusagile ... ära kaodatud? http://www.youtube.com/watch?v=7_1Ao2cd5BM

netist videosid uurides tekiks tunne et pool mängu lasti kusagile seebiks icon_mad.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mario.
HV Guru

liitunud: 25.07.2004




sõnum 22.04.2011 19:26:53 vasta tsitaadiga

See on pigem demomiseks.
Kui Hydra välja tuleb, ehk lastakse ka lisalevelid juurde.
Kommentaarid: 274 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 2 :: 217
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dstar
Kreisi kasutaja
dstar

liitunud: 27.11.2004




sõnum 22.04.2011 19:28:41 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
ja nagu half-life seeria?


Ausalt öeldes pole ka eriline HL austaja, aga see on Portaliga võrreldes ikka rohkem mängu moodi. Lisaks HL sarjale eksisteeerib ainult kaks 1st person mängu, mis on meenutamist väärt - System Shock 2 ja Deus Ex. Rohkem kahjuks ei meenugi...
Pigem ootan, et keegi midagi Silent Hilli sarnast teeks, mis puudutaks ikka sügavamaid teemasi kui mingisuguse kuubiku ringi lohistamine ja seintesse aukude tekitamine.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
prtv
HV Guru

liitunud: 20.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.04.2011 19:34:56 vasta tsitaadiga

Portal kahe stoori on sinust siis küll suure kaarega mööda läinud, kui arvad et mängu eesmärk on lihtsalt kuubikute lohistamine.
_________________
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
veso
Kreisi kasutaja
veso

liitunud: 29.03.2008




sõnum 22.04.2011 21:40:22 vasta tsitaadiga

Ahh dstar on mingi jube kibestunud vend siin teemas ikka. Mujal ka kus ma olen ta postitusi näinud. icon_biggrin.gif Portal on just minu arust hea vaheldus kõigile shooteritele mis sarnanevad üksteisele viimasel ajal liiga faking palju. Mõnus on vahelduseks lihtsalt mingi ühe relvaga ringi mütata millega ei saa otseselt kedagi tappa ning mängu eesmärgiks polegi tapmine vaid erinevates alades edasi jõudmine, et oma eesmärgile läheneda. Tegin ka just täna päeval Portal 2 läbi ja väga meeldis. Lõpuks pandi ka asjale kõva story taha, meelelahutust oli rohkem kui küllaga ning enam ei olnud mäng liiga lühike. See mängueelne/praegune hype ei mõjuta üldse minu arvamust sellest mängust kuna võtsin ette Portal 2 suurest igavusest eriliste eelarvamusteta. Ainuke asi mida ma selle kohta varasemalt teadsin oli see, et Source mootoriga tehti ikka päris hea edasiminek minu arust ja mäng nägi ilus välja.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
estplayer
HV kasutaja

liitunud: 15.10.2008




sõnum 22.04.2011 22:34:56 vasta tsitaadiga

Tõesti väga hea mäng on thumbs_up.gif Pidevalt saab nalja ja tegevusest puudu ei jää icon_smile.gif
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aap14
Kreisi kasutaja
aap14

liitunud: 20.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.04.2011 22:53:13 vasta tsitaadiga

Lisaksin veel seda, et Portal 2-he levelite kergus tuleneb tõenäoliselt sellest, et Valve playtestis asja niikaua, kuni leidis raskuse optimumi, mis keskmisele ameeriklasele (sealhulgas ka konsoolimängijale) segav poleks. Mulle küll nt meeldis, et stoori kiirelt edasi läks ning liiga palju ühes kambris konutama ei pidanud.

Source mootorit portal 2-hes väga pole vast mõtet kritiseerida. See üks tasand, kus tuled ära kustusid ning taskulambiga ringi pidi laskma, näitas, milleks mootor võimeline on.

_________________
Slow is smooth and smooth is fast
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 36
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
veso
Kreisi kasutaja
veso

liitunud: 29.03.2008




sõnum 22.04.2011 23:35:40 vasta tsitaadiga

aap14 kirjutas:
Lisaksin veel seda, et Portal 2-he levelite kergus tuleneb tõenäoliselt sellest, et Valve playtestis asja niikaua, kuni leidis raskuse optimumi, mis keskmisele ameeriklasele (sealhulgas ka konsoolimängijale) segav poleks. Mulle küll nt meeldis, et stoori kiirelt edasi läks ning liiga palju ühes kambris konutama ei pidanud.

Source mootorit portal 2-hes väga pole vast mõtet kritiseerida. See üks tasand, kus tuled ära kustusid ning taskulambiga ringi pidi laskma, näitas, milleks mootor võimeline on.

Selle nurga alt vaadates on sul õigus. icon_smile.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.04.2011 00:10:04 vasta tsitaadiga

Puzzle mängul, üldse meelelahutuse point on ju 0 kui asi on üli kerge ja suht "nool peakohal juhatab sind igal sammul" nagu tänapäeval kombeks. Õnneks portal nii kerge ei ole aga siiski ootaks raskemaid leveleid mis loodetavasti kusagil neil arvuti kettal vedelevad ja ei jõudnud 100% valmis.

Ja see "konsooli värk" -> portal 1 lasti samal ajal välja PC ja konsoolidele... seega ei tahaks uskuda et valve alt hüppas, samas L4D 2 tegid nad konsoolika relvad mis olid ÜLI suured ning kaotasid tegelastel jalad icon_lol.gif

... keskmine "mängija" ei saa hakkama -> sitt lugu siis, ei tasu puzzle jms mänge puutuda ja neile on piisavalt idioodistatud piu piu awsome button mänge (lausa mitu firmat on nende "awsome button" inimestele pühendatud). Egas sellepärast et mingi idioot kusagil tahab meelelahtuust stiilis - valge paber mõlemal pool kiri vaate teisele poole ja irnu - ei pea teised kannatama.

Näis mis uuendused valve käiku laseb... kas L4D 'i seeria edasi aretus või hakkab nüüd Portal 2'ega tegelema. Coop tehti ja mp söödeti sisse icon_rolleyes.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Redikate
HV veteran
Redikate

liitunud: 30.12.2005




sõnum 23.04.2011 00:12:17 vasta tsitaadiga

Usun, et liiga kergete levelite probleem on tulnud jutuks ja Portali või Valve ametlikus foorumis, ning julgen uskuda, et nad võtavad seoses sellega midagi ette.
_________________
http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do."
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 23.04.2011 01:20:38 vasta tsitaadiga

tekstuurid on päris udused ja madala resoga siin mängus.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.04.2011 01:26:31 vasta tsitaadiga

näita kus ?

ise küll ei täheldanud. Või siis ei märganud eusa_think.gif - kõik mis andis oli high/very high, peal, vsync on, 8xAA, 16xAF 1920x1200 ... ja seda kõike 285 peal koos iidse Q6600 3.3ghz oc.

kui portal 2 on udune siis mis sa veel unreal 3 mootori kohta ütled... seal peale udu, bloomi ja soga ei olegi siis ju icon_lol.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SinineSiil
Kreisi kasutaja
SinineSiil

liitunud: 12.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.04.2011 02:42:52 vasta tsitaadiga

Liiga kerged pusled on sellepärast:
Spoiler Spoiler Spoiler

Spoiler Spoiler Spoiler


viimati muutis SinineSiil 23.04.2011 02:55:20, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ak47
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2006




sõnum 23.04.2011 02:53:04 vasta tsitaadiga

Nojah, keegi peab karm ka olema.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SinineSiil
Kreisi kasutaja
SinineSiil

liitunud: 12.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.04.2011 02:58:48 vasta tsitaadiga

Graafika on väga kena, näiteks klaasi purunemine ja animatsioonid. Tehnilisest küljest rääkides, dünaamilist valgust saab olla ainult üks, kui panna rohkem neid, siis mäng crashib. icon_neutral.gif Mootori limiidid.
Valgusefektid on ikkagi väga kenad. thumbs_up.gif Füüsika on eel-renderdatud mis ei tee seda kuidagigi halvemaks.
Kaarte tehakse juba täie hooga juurde. thumbs_up.gif Kuigi ametlikku editori pole tulnud.
Tekstuurid on väga detailsed thumbs_up.gif
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
prtv
HV Guru

liitunud: 20.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.04.2011 08:32:11 vasta tsitaadiga

Mäletan, et p2 konsoolis sai sisse ka lülitada, et portalid mõjutaks dünaamilist valgust, käsklust kohe aga peast ei mäleta. Eile sai katsetatud kõigega.
Lõpuks sain sellise tulemuseni, et portalid igale pinnale ning sain ise seinu ja põrandaid värvida.

_________________
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aah
Kreisi kasutaja
Aah

liitunud: 21.09.2007




sõnum 23.04.2011 09:30:43 vasta tsitaadiga

dstar, viga ongi sinus. Aastaid käid halamas kui jama kõik on ja soigud mingist mõttetust System Shock 2 ja Deus Exist. Kas sulle juba koppa ette ei viska see kiunumine.Hangi elu kopp.gif
Peab aega leidma et mäng lõpuni mängida icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 23.04.2011 13:18:54 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
näita kus ?

ise küll ei täheldanud. Või siis ei märganud eusa_think.gif - kõik mis andis oli high/very high, peal, vsync on, 8xAA, 16xAF 1920x1200 ... ja seda kõike 285 peal koos iidse Q6600 3.3ghz oc.

kui portal 2 on udune siis mis sa veel unreal 3 mootori kohta ütled... seal peale udu, bloomi ja soga ei olegi siis ju icon_lol.gif




tekstuurid on lamedad. paljudel tekstuuridel ei ole bump mappingutki ja parallax puudub täielikult, mõlemad on standardid juba 5 aastat. peale selle on tekstuurid madala resoga.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Portal 2 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 18, 19, 20  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.