Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
autor |
|
Mucrop3
Lõuapoolik


liitunud: 28.03.2004
|
|
tagasi üles |
|
 |
CoiL
HV Guru

liitunud: 07.06.2006
|
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
83 |
|
tagasi üles |
|
 |
SinineSiil
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.07.2009
|
12.03.2011 22:34:52
|
|
|
Täielik scam. See on Blender teise nime all.
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
CoiL
HV Guru

liitunud: 07.06.2006
|
12.03.2011 23:14:19
|
|
|
Ahsoo Ausaltöeldes kiiruga vaatasin kuna juhuslikult sattusin peale ja ei uurinud lähemalt. Selge siis millega tegu
|
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
83 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mucrop3
Lõuapoolik


liitunud: 28.03.2004
|
12.03.2011 23:51:12
|
|
|
SinineSiil kirjutas: |
Täielik scam. See on Blender teise nime all. |
Blender jah aga vast treening videosid müüakse, Blender ju ise tasuta.
|
|
tagasi üles |
|
 |
SinineSiil
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.07.2009
|
13.03.2011 00:11:06
|
|
|
Mucrop3 kirjutas: |
SinineSiil kirjutas: |
Täielik scam. See on Blender teise nime all. |
Blender jah aga vast treening videosid müüakse, Blender ju ise tasuta. |
Blender on otse loomulikult tasuta. Aga sel saidil müüakse seda teise nime all. Hinna sisse pole arvestatud treeningvideosi.
tsitaat: |
At this rate, something like my program would have to cost you at least $7000 to $8000. And I'm talking conservatively! In fact ... I've not even priced in the free 6+ hours of extensive video tutorials you'll be receiving. |
Blenderi litsents lubab millegipärast seda edasi müüa.
Lugege seda. Võtab kõik kokku.
http://www.katsbits.com/smforum/index.php?topic=215.0
Ja seda http://www.blender.org/blenderorg/blender-foundation/press/re-branding-blender/
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mucrop3
Lõuapoolik


liitunud: 28.03.2004
|
13.03.2011 08:51:56
|
|
|
Huvitav kas keegi sealt endale tasuta programmi tegelt raha eest soetanud on.
Vähemalt on sait nii disainitud, et peletab ostjaid eemale. Igasugused kordavad laused ja allkirjaga pildikesed.
|
|
tagasi üles |
|
 |
CoiL
HV Guru

liitunud: 07.06.2006
|
13.03.2011 10:20:49
|
|
|
Mucrop3, kahjuks usun, et on küll, sest mina leidsin selle facebooki sponsoreeritud lehtede alt... seal ikka palju neid kes mitte midagi asjast ei jaga ja võivad ohvriks langeda
|
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
83 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mucrop3
Lõuapoolik


liitunud: 28.03.2004
|
|
tagasi üles |
|
 |
otty
HV kasutaja
liitunud: 03.01.2010
|
21.03.2011 15:43:42
|
|
|
kellelgi kokkupuuteid Vray ja FumeFX-iga? Nimelt rendereerides ei jää suitsu varje. Lugesin netist, et tuleb AB shadow mapi suurust muuta, aga ma ei tea, mis see on. Abi?
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rapidsh0t
HV vaatleja

liitunud: 13.07.2010
|
21.03.2011 16:59:41
|
|
|
otty kirjutas: |
kellelgi kokkupuuteid Vray ja FumeFX-iga? Nimelt rendereerides ei jää suitsu varje. Lugesin netist, et tuleb AB shadow mapi suurust muuta, aga ma ei tea, mis see on. Abi?  |
Ma nüüd ei tea, mis olukord nende uute versioonidega on, aga varasemad FumeFX versioonid ei sallinud Vray valgustust. Seega oletan, et kasutad standard light'e. Sel juhul vaata, kas sul lambil "Shadow parameters" all "Atmosphere shadows" on peale pandud...
Shadow map'i suuruse muutmine mõjutab varjude resolutsiooni ehk kui teravad nad on jne, aga antud olukorras ma saan aru, et sul varjud üldse puuduvad, seega selle muutmine ei siinkohal ei aita.
R.
|
|
tagasi üles |
|
 |
otty
HV kasutaja
liitunud: 03.01.2010
|
22.03.2011 00:04:09
|
|
|
Töötas, suured tänud!
E: Kas keegi oskab öelda, kust võib saada 0xFFFE Extensible wave format koodeke. Nimelt Frapsiga filmides just seda nõuab, et saaks Sony Vegases audiot. Hetkel klippidel pole audiot...
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
SinineSiil
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.07.2009
|
22.03.2011 00:32:47
|
|
|
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
otty
HV kasutaja
liitunud: 03.01.2010
|
22.03.2011 01:02:11
|
|
|
Lahe. Mitu poly on? See läheb ka kuhugi mängu?
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
SinineSiil
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.07.2009
|
22.03.2011 01:19:10
|
|
|
otty kirjutas: |
Lahe. Mitu poly on? See läheb ka kuhugi mängu?  |
1460 polyt, natu palju.
Katsetan UDK'ga. Teen mõne modelleerimis tutoriali läbi ja teen uuesti kuna mul on seal päris palju vigu.
Olen ainult ühe tutoriali algteadmistest läbi teinud. Kõik muu on ise leiutatud.
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mucrop3
Lõuapoolik


liitunud: 28.03.2004
|
25.03.2011 23:17:52
|
|
|
Nagu mingi plätserdis aga huvitav värvide mäng.
Spoiler 
2 seina ja lagi on 4mm solid klaas ilma cauchy b 'ta,
klaasi küljel on face selle shaderiga http://www.indigorenderer.com/materials/materials/688
ja see face on dubleeritud teisele poole ja kõik normalid pööratud välja.
Exit portaalid asuvad väljaspool ruumi klaaside tasapindadel (ei tea kas õige koht ) normal ruumi sisse suunatud.
Tekitab mõnusa õhustiku ruumi kuigi on sigaaeglane.
|
|
tagasi üles |
|
 |
hemmar
HV kasutaja
liitunud: 12.01.2007
|
29.03.2011 17:53:59
|
|
|
Paar nädalat tagasi hakkasin Cinema 4D'd uurima. Kaks tagasihoidliku kvaliteediga näidet kus üritasin rohuga midagi teha:
Spoiler 
Spoiler 
Kui viitsiks seal veel pikemalt settingutes möllata, saaks päris reaalse välimusega rohtu teha. Mul jäi veits liiga elastne ja läikiv (programmi enda arvates on tegu ikkagi juustega).
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
otty
HV kasutaja
liitunud: 03.01.2010
|
29.03.2011 18:43:42
|
|
|
Oled enne ka mingeid programme näppinud? Päris vahvad videod on! Mis render time oli?
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
hemmar
HV kasutaja
liitunud: 12.01.2007
|
29.03.2011 19:11:29
|
|
|
Ei, 3D'ga pole enne tegelenud. Render time oli esimesel videol umbes poolteist tundi ja teisel umbes tunni jagu (i5-2500 ja 4gb ram). Renderdamise osas veel väga kodus ei ole, nii et kindlasti saab kuidagi kiiremini ja kvaliteetsemalt.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mucrop3
Lõuapoolik


liitunud: 28.03.2004
|
31.03.2011 17:07:24
|
|
|
Luxrenderdajas tehtud siis, SSS põhjas 10000 peal:
Spoiler 
Teise arvuti kettalt leidsin mingi vana testi, DOF tundub huvitav:
Spoiler 
|
|
tagasi üles |
|
 |
otty
HV kasutaja
liitunud: 03.01.2010
|
31.03.2011 20:35:06
|
|
|
Mis see SSS on? Esimene on suht kena ja puhas render
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
HighEnd
HV veteran

liitunud: 24.03.2007
|
31.03.2011 20:38:26
|
|
|
otty, subsurface scattering..
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
otty
HV kasutaja
liitunud: 03.01.2010
|
31.03.2011 23:02:56
|
|
|
Mida see täpselt teeb Oleks huvitav teada mõningaid mõisteid ka, muidu tutoorialide järgi umbes lamhin ja tegelikult sisuliselt aru ei saa, kuidas miski midagi mõjutada võib
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mucrop3
Lõuapoolik


liitunud: 28.03.2004
|
|
tagasi üles |
|
 |
otty
HV kasutaja
liitunud: 03.01.2010
|
01.04.2011 07:20:59
|
|
|
Suured tänud!
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
|