Sotsiaalvõrgustik Facebook mõtles välja uues süsteemi, kuidas reklaamiandja pakkumine kohe õige tarbijani suunata ehk reklaamid reaalajas. Selleks jälgitakse, mida inimene oma lehele kirjutab ning sellele vastavalt pakutakse ka talle uusi tooteid, kirjutab Newscom.au.
Uue süsteemi järgi kuvatakse inimesele, kes oma «seinal» teatab, et plaanib õhtuks pitsat süüa, koheselt pitsakettide reklaamid. Uuendust plaanib Facebook katsetada umbes ühel protsendil kasutajatest.
Maailma suurim spämmivõrk tõstab enda kvaliteeti reklaamijate silmis
Varsti iga kasutaja kohta tehtud müügirobot... iseasi, kus see piir jookseb, millest läheb asi juba manipuleerimiseks.
Kirjutad vihastades: "f**** you!" ja lehelt vaadavad vastu kondoomireklaamid...
Briljantne! _________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.