Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
autor |
|
Renka
HV Guru

liitunud: 01.04.2002
|
14.03.2011 18:51:18
Valuutasüsteemid MMO mängudes |
|
|
Hakkas huvitama selline asi, et milliseid erinevaid valuutasüsteeme on mängudes kasutusel? Hetkel siis teemaks põhimõtteliselt MMO stiilis mängud kus tehinguid tehakse teiste mängijatega.
Huvitab just, et kas on kusagil valuutasüsteeme kus on erinevad valuutad korraga kasutuses. Nagu näiteks www.erepublik.com - igal riigil on oma + üks universaalne valuuta.
Igasugune info - kasvõi ainult lingi näol oleks abiks.
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
Lordlesta
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.07.2005
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
Renka
HV Guru

liitunud: 01.04.2002
|
15.03.2011 03:52:42
|
|
|
Kahjuks ei ole
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006
|
15.03.2011 10:16:14
|
|
|
Ma ei tea, kas see aitab, ent minu mäletamistmööda MU Onlines sisuliselt tavacreditil oli nii üsna väike väärtus ja trade limit raha osas ka, nii et lisaks rahale kasutati asisemate objektide puhul väga rariteetseid kalliskive (jeweleid). Näiteks ühe eseme ostsid 1 jewel of blessi ja x miljoni krediidi eest. Need juveelid olidki sisuliselt valuutaks mängijate vahel.
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
FR3AK
HV kasutaja

liitunud: 21.12.2006
|
15.03.2011 10:31:33
|
|
|
heretic666 kirjutas: |
Ma ei tea, kas see aitab, ent minu mäletamistmööda MU Onlines sisuliselt tavacreditil oli nii üsna väike väärtus ja trade limit raha osas ka, nii et lisaks rahale kasutati asisemate objektide puhul väga rariteetseid kalliskive (jeweleid). Näiteks ühe eseme ostsid 1 jewel of blessi ja x miljoni krediidi eest. Need juveelid olidki sisuliselt valuutaks mängijate vahel. |
Tõesti MU online'is polnud rahal suurt väärtust. Ei ole kindel kas see oli algselt nii planeeritud, aga mingi hetk mäletan et pank oli erinevaid juveele täis.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
sixkiller
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.12.2005
|
15.03.2011 10:38:52
|
|
|
Entropia Universe mängus on oma valuuta - PED (Project Entropia Dollar) , virtuaalne aga siiski kindla kursiga: 10 PED = 1 USD.
http://www.planetcalypso.com/home/
|
|
Kommentaarid: 59 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
Renka
HV Guru

liitunud: 01.04.2002
|
16.03.2011 20:47:50
|
|
|
Kahjuks ei ole siiani pakutud midagi sellist mida otsin
Oluline oleks just, et tegu oleks mängusiseselt erinevate valuutadega mis on ka samal ajal kasutuses - näiteks erinevatel turgudel või erinevates mängu piirkondades.
IRL rahaga seos ei ole see mida ma otsin.
Ühe natuke nõmeda näitena võiksin ise tuua MafiaWarsi - seal on igas linnas oma valuuta kasutusel. Küll aga ei paku see konkreetne mäng mulle huvi kuna seal on eri linnad pmst eraldi sandboxid (valuutade mõttes). Huvitaks just see, et kuidas on näiteks lahendatud olukord kus inimene tahab ühte valuutat teise vastu vahetada. Eriti vinge kui see oleks Player2Player transaktsioon. Samas muud lahendused pakuvad ka huvi.
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
aht0
HV veteran
liitunud: 14.10.2003
|
17.03.2011 04:03:02
|
|
|
AfterWorld:Alpha World
kaks "valuutat" - üks fikseeritud väärtusega 1 USD = 10 AWD ja teine SAU (Skill Advancement Unit).-kasutatakse skill leveli "täitudes" järgmise lukust avamiseks.. mida level edasi seda rohkem SAU-d läheb lukustuse mahasaamiseks tarvis.. ja seda SAUd ei kuku tegevuste käigus üldse palju..SAU-d saab vahetada teiste mängijatega AWD vastu.. fikseeritud vahetuskurss puudub, sõltub ostja/müüja meeleheitest ja "turust"
|
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
 |
Metsjeesus
HV Guru

liitunud: 12.07.2004
|
17.03.2011 11:43:35
|
|
|
Mulle meeldib d2jsp süsteem - forum gold.
Võta ükskõik mis mäng ette ja saad selle eest osta mängusiseselt tavaari, kulda jne. (Algselt/primaarselt Diablo2)
Forum goldi saad osta pärisraha eest ja müües/ostes liigutada. Mul on alles hetkeseisuga ~35 dollari eest kulda.
http://forums.d2jsp.org/user.php?i=270559
_________________ Füsioteraapia alane hindamine & nõu ¤ treeningfilosoofia & toitumine ¤ kaela- ja õlavöötme lihaspingete leevendamine |
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
FR3AK
HV kasutaja

liitunud: 21.12.2006
|
17.03.2011 12:53:34
|
|
|
Renka kirjutas: |
Kahjuks ei ole siiani pakutud midagi sellist mida otsin
Oluline oleks just, et tegu oleks mängusiseselt erinevate valuutadega mis on ka samal ajal kasutuses - näiteks erinevatel turgudel või erinevates mängu piirkondades.
|
Kas mingi selline süsteem ei sobiks, et kõik valuutad on seotud mingi kindla väärtusega (nt valuuta1 väärtus on 0,4 kindlast väärtusest, valuuta2 on 1,8 kindlast väärtusest jne) ja siis kui liigud mingi valuutaga mingisse teise piirkonda, siis pead valuutat vahetama vms?
Lihtsalt üks mõte, pole kindel kas see kuskil mängus ka kasutusel on.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
Renka
HV Guru

liitunud: 01.04.2002
|
17.03.2011 13:22:08
|
|
|
FR3AK, kui omavaheline väärtus onjäigalt fikseeritud siis pole ju pointi eri valuutadel
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
Delta
HV Guru

liitunud: 31.03.2004
|
17.03.2011 13:48:19
|
|
|
On see oluline, et tegemist peab rahaga olema? Pahatihti eksisteerib mängusisese raha kõrval hoopis naturaalmajandus. Enamasti tekib see siis kui mänguraha vaevleb pideva inflatsiooni käes ja samas eksisteerib mingi kaup, mida kõik rohkem või vähem vajavad. Siis juhtubki nõnda, et mõne asja rahaline väärtus on pidevas muutumises, samas vahetuste suhted kaupades on stabiilsemad. F2p mmo-des, kus item mall juures suht tavaline nähtus.
|
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
ece3n
HV vaatleja
liitunud: 12.04.2005
|
17.03.2011 18:16:24
|
|
|
sarnane mäng erepublikuga on www.anno1777.com (ref linki ei hakka andma, kuna 100% sellekaudu keegi ei regaks, kuna see tahab saada mingitsorti SMS-i).
seal kah eraldi riigid, valitsused, sõjad, jne asjad, kuid ülesehitus on keeruline, ning väikseses riigis - eestis - ei ole midagi teha. tööd ei ole, jne. reisida saab küll välisriiki, kuid seal tööd teha ei saa, kui just ei leia mõnda firmat, mis lubab ka immigrantidel tööd teha - seda leida on väga väike võimalus.
PS! peale riigi rahade on veel ka kuld, ning euro, viimase saab siis IRL 1-1'le välja võtta, ehk siis mäng on reaalse raha peale.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Redikate
HV veteran

liitunud: 30.12.2005
|
17.03.2011 18:46:23
|
|
|
Runes Of Magicul on peale ingame kulla kasutusel ka diamonds (item shop money). Mingi hetk sai auction houses määrata itemi hinna nii kullas kui diamondides. Kahjuks see kadus siiski ära.
Vahetamine käib NPC juures või player2player transactioniga(viimane toimib küll nii, et üks ostab itemi diaside eest ja teine annab raha, otseselt ei kanta diamonde ümber teisele kasutajale)
Taolisi süsteeme ilmselt võid otsida ükskõik mis item-malli mängust.
_________________ http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do." |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
|