Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Shift 2 Unleashed märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 80, 81, 82  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
caarel123
HV veteran
caarel123

liitunud: 14.12.2006




sõnum 14.03.2011 23:57:54 vasta tsitaadiga

raunzx, jah õige jutt aga kas sa oled üldse tuttav gtr-i veosüsteemist? icon_biggrin.gif
_________________
Mis vahe on tegelikkusel ja reaalsusel? Vahet pole!
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raunzx
HV vaatleja

liitunud: 21.07.2006




sõnum 15.03.2011 00:05:56 vasta tsitaadiga

Arvan küll, et olen icon_smile.gif (Google, mis muud, ega ise näppinud ju ei ole)

Skyline GTR on mitmeid põlvkondi icon_wink.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ertai
HV veteran
Ertai

liitunud: 11.05.2007




sõnum 15.03.2011 06:01:56 vasta tsitaadiga

Ertai kirjutas:
kamp osse on siin icon_smile.gif


+1

icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 15.03.2011 07:49:08 vasta tsitaadiga

rääkige mängust, oma teadmisi arendage ja vaielge vastavasisulises teemas vabas mikrofonis icon_idea.gif icon_idea.gif icon_idea.gif
_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.03.2011 12:30:23 vasta tsitaadiga

mängust pole hetkel enam suurt midagi rääkida, tuleb täita lünkasid icon_lol.gif kamp osse peab ju millegi üle "kakelda" saama, muidu pekstakse üksteisel turbod kõveraks ja spoilerid pilbasteks, see oleks maksimaalne lose-lose sitvuatsiuun! normaalne beer_yum.gif
_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 275 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kembadesig
HV veteran
kembadesig

liitunud: 18.10.2010




sõnum 15.03.2011 12:55:07 vasta tsitaadiga

Wiltz kirjutas:

kembadesig, üks asi, millest nii sina kui ilmselt paljud teised lugejad/kirjutajad siin veel päris täpselt aru ei ole saanud ongi see, et drift kui selline (eesti keeles on see külg ees sõitmine sisuliselt) ei koosne üldse mitte ainult "ratta ringi saamisest" puhta mootori väände pealt. vaata mõnikord seda japsi drift bible'i videot, kindlasti ka kuskil juubituubis üleval. seal on enamvähem kõik põhiasjad väga kenasti ära näidatud ja selgitatud, et kuidas mis ja miks.
ühtlasi näed ka, et mitte just väga võimsa autoga suudab oskaja mees driftida päris suurtel kiirustel.

üks osa sellest videost:
http://www.youtube.com/watch?v=H3ryd01UXCM


Olen näinud, olen sõitnud, on mind sõidutatud ning seda väga erinevate autodega <- võtaks selle kokku selliselt. Muidugi ei koosne asi ainult puhtalt mootori väände pealt ratta ringi laskmisest ja siis külg ees sõitmisest. Kuna aga ütlesin, et mulle ei paku pinget näiteks käsipiduri rebimine ja kuskil postide/torbikute vahel kaheksate uisutamine, siis ongi ju vähe asjalikumat pilli vaja mis jaksab suurema kiiruse pealt ka ratast ringi lasta, ilma et peaks käsipidurit rebima.

Ühele ema, teisele tütar (ühele drift 100hp autoga, teisele 1000hp)

icon_lol.gif


raunzx kirjutas:
kembadesig kirjutas:

Skyline puhul on kasutusel natuke teine veoskeem kui tavalisel neliveolisel autol. Sisuliselt on asi nii taga- kui ka neljaratta veoline. Kui tagumine ratas hakkab sutsu tühja käima, siis tulevad esimesed rattad 50% ulatuses tagumistele appi, samas on võimalik autoga näiteks kohapeal keerutada, ilma et esimesed rattad ringi käiksid. Tavalise neljaveolisega sa sellist asja teha ei saa, vahekasti lased ribadeks.

See teeb Sinu seletuse kohaselt ju Skyline "liba-nelikveoliseks" icon_biggrin.gif, ei ole pidevat nelikvedu. Näiteks sama nagu Toyota RAV4, mis on tavaolus esiveoline ja viskosiduriga lülitatakse esirataste läbilibisemisest tagaratataste suhtes tagasild ka töösse. Sama süsteem oli põhimõtteliselt ka Skyline'il, ainult siis teistpidine.
Vanal R32GTR oli küll põhimõtteliselt tagaveoline millel vajadusel vedasid ka esirattad, aga seetõttu ongi see väga kohatu võrdlus Sinu arvates nn tavaneliveolistega (Audi Quattrod ((Jätame Golf4 põhinevad kõrvale)), Impreza, EVO) mis on päriselt ka AWD ehk pidevalt nelikveolised (ärme hakka nüüd rääkima seda, et osadel on avatud differ ja et vahel veab ka 2 ja 3 ratast icon_biggrin.gif )
Teiseks ei lenda ühegi auto vahekast ribadeks selle peale (räägime ikka korras asjadest ja mitte 3-4x tehasejõud peale lastes)

Me oleme aru saanud, et Sa ei jaga autodest eriti veel midagi ja pole vaja ju seletada oma vigast loogikat.


Skyline´l ei olegi pidev nelikvedu! Seda vedu juhib seal HALDEX nimeline aju/kontroller.
Ja sa väidad, et pideva neliveolisega saad ainult ühe silla rattad ringi lasta, ilma et siduri/vahekastiga kõik ok oleks?



Ei jaksa tervet teemat läbi lugeda, aga kas mingit demo ka selle mängu osas oodata on?

_________________
Sounds?...
Kommentaarid: 73 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xxlmaster
HV Guru
xxlmaster

liitunud: 26.08.2008




sõnum 15.03.2011 14:27:06 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Ei jaksa tervet teemat läbi lugeda, aga kas mingit demo ka selle mängu osas oodata on?

seda sitta jõuad siin kokku kirjutada aga googlesse kahte sõna ei jõua?
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kembadesig
HV veteran
kembadesig

liitunud: 18.10.2010




sõnum 15.03.2011 16:30:38 vasta tsitaadiga

xxlmaster kirjutas:
tsitaat:

Ei jaksa tervet teemat läbi lugeda, aga kas mingit demo ka selle mängu osas oodata on?
seda sitta jõuad siin kokku kirjutada aga googlesse kahte sõna ei jõua?


thumbs_up.gif icon_lol.gif

_________________
Sounds?...
Kommentaarid: 73 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raunzx
HV vaatleja

liitunud: 21.07.2006




sõnum 15.03.2011 21:06:09 vasta tsitaadiga

kembadesig kirjutas:

Skyline´l ei olegi pidev nelikvedu! Seda vedu juhib seal HALDEX nimeline aju/kontroller.
Ja sa väidad, et pideva neliveolisega saad ainult ühe silla rattad ringi lasta, ilma et siduri/vahekastiga kõik ok oleks?

thumbs_up.gif icon_lol.gif
Palun, teinekord googelda kasvõi kui Sa midagi kirjutad.
Tee selgeks, mis asi on neliveoline auto ja kuidas see toimib.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ertai
HV veteran
Ertai

liitunud: 11.05.2007




sõnum 15.03.2011 22:29:34 vasta tsitaadiga

see teema on päris kuld juba icon_biggrin.gif
mõnus lõõpimine ja mäng ka peagi väljas icon_smile.gif

aga soovitage autot, hinnaklass on 2000-3000 eurot kuskil.
(mitte rallimiseks, linnasõit ja selle ümbrus ja tartu-tallinn ots ka ei tohiks probleemiks olla)

icon_rolleyes.gif

kusjuures, mõtlesin tõsiselt, aga selline pool-trollimine kukkus välja icon_smile.gif
võite privasse ka soovituse lükata, ise jäi silma golf 1.4 2001 aasta, samas see 1,4 mootor vist veidi õnnetu selle mudeli puhul.
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 15.03.2011 22:43:16 vasta tsitaadiga

siin teemas on OT läbi icon_idea.gif icon_idea.gif icon_idea.gif icon_idea.gif
_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
invension
Kreisi kasutaja
invension

liitunud: 27.09.2009




sõnum 16.03.2011 10:28:57 vasta tsitaadiga

http://www.gametrailers.com/video/pax-east-shift-2/711784
_________________
Liitu vabalt siit: Coinbase / Binance
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
metallika
HV Guru
metallika

liitunud: 05.06.2006




sõnum 16.03.2011 10:36:13 vasta tsitaadiga

Monza Junior on lahedalt väike rada

tuleb meelde ühest teisest mängust nimega GT Legends icon_rolleyes.gif

lahe rada icon_cool.gif icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 388 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 16.03.2011 11:01:13 vasta tsitaadiga

paha hakaks, kui seda videot vaatasin.
Liiga palju vänderdamist icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
caarel123
HV veteran
caarel123

liitunud: 14.12.2006




sõnum 16.03.2011 15:55:40 vasta tsitaadiga

haha see tüüp sõtis nagu mu õe poiss kes inglismaalt eestis käis ja esimest korda rooliga proovida sai icon_biggrin.gif
_________________
Mis vahe on tegelikkusel ja reaalsusel? Vahet pole!
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mafia
HV veteran
Mafia

liitunud: 02.11.2005




sõnum 17.03.2011 09:06:10 vasta tsitaadiga

SHIFT2 UNLEASHED>> MORE Q&A PLUS SOME NISSANS
_________________
Bawse
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
caarel123
HV veteran
caarel123

liitunud: 14.12.2006




sõnum 17.03.2011 09:23:52 vasta tsitaadiga

Will the physics be different when drifting?

You'll be pleased to hear that drift now use the same physics set as when racing. However, those of you who drift in real life know that it's very challenging to get the hang of this extreme type of car control. So we had to figure out a way to also make this style of driving accessable to the mainstream gamer audience while also staying true to the hardcore scene.

fck yea. tegid vähemalt õige otsuse

_________________
Mis vahe on tegelikkusel ja reaalsusel? Vahet pole!
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 17.03.2011 12:10:54 vasta tsitaadiga

flipswitch võiks olla, et shift1 style drift mode ja the most realistic drift mode. mingit vahepealset jura küll ei tahaks.

üle pika aja shift1 teen drifti ja krt, nagu nullist alustaks, mitte kuidagi kohe ei tule. icon_lol.gif

_________________
"Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.03.2011 12:19:35 vasta tsitaadiga

tundub just millegi vahepealse jura moodi...no ütleme nii, et see reedab: So we had to figure out a way to also make this style of driving accessable to the mainstream gamer audience icon_lol.gif

kuigi eks ta vast parem on kui eelmise osa epic joke. aga neist sõnadest võib välja lugeda, et midagi arkaadi stiilis siiski. ehk siis võibolla midagi sellist nagu kunagi olid need need for speedi driftid, kus kogusid mingeid punkte ja said üübermultiply boonuseid. noh...need olid vähemalt mängitavad icon_biggrin.gif

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 275 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 17.03.2011 13:40:39 vasta tsitaadiga

Wiltz kirjutas:
tundub just millegi vahepealse jura moodi...no ütleme nii, et see reedab: So we had to figure out a way to also make this style of driving accessable to the mainstream gamer audience icon_lol.gif

kuigi eks ta vast parem on kui eelmise osa epic joke. aga neist sõnadest võib välja lugeda, et midagi arkaadi stiilis siiski. ehk siis võibolla midagi sellist nagu kunagi olid need need for speedi driftid, kus kogusid mingeid punkte ja said üübermultiply boonuseid. noh...need olid vähemalt mängitavad icon_biggrin.gif


luema peaks ikka lõpuni
tsitaat:
So the solution was add a power ramp for lower HP cars and as well as some extra input filters/drift aids for gamepads. This allows beginners driving low powered cars (the power adder fades out as you reach 500hp) using game pads some help to stabilize the cars at extreme drift angles. So there is a "pick up and play" aspect to drifting on game pads, but it still feels natural, flowing and controllable using real life drift techniques.

Please note the gamepad filtering is purely to compensate for the lack of Force Feed Back.. Steering wheel users get a raw, unfiltered experience. As with real life, it takes some practice to master.

_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xxlmaster
HV Guru
xxlmaster

liitunud: 26.08.2008




sõnum 17.03.2011 14:16:52 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Crashing in SHIFT 2 is all about trying to recreate that feeling of dread that you'd feel in real life. In most driving games you can happily bounce off the walls without any fear but we tried to recreate the true disorientating and frightening experience that is crashing, with visual and audio effects. On top of that, in SHIFT 2, you can now choose to have the damage model fully enabled, with damage being taken by your car to any number of critical parts, including bodywork, suspension, drivetrain, engine and ripping your wheels off.

Also this year we've improved the in-air physics and damage models of the cars to ensure that not only do crashes/barrel rolls look visceral and heart-stopping but are authentic to how they then affect performance and handling. So yes, you might find your car pulling to the left, or if it's a really big crash, missing a tire with the drivetrain busted!



Ise arvatavasti hakkan mängima full damage-ga, rohkem pinget icon_razz.gif
tsitaat:
Garage Slots have been removed in Shift 2 Unleashed so you can comfortably fit one of every car in now. It's also possible to have several versions of the same car model in your garage now with SHIFT2 UNLEASHED.


see tegi tuju kohe palju paremaks.
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 17.03.2011 15:03:17 vasta tsitaadiga

pre order juba ammu tehtud ofc thumbs_up.gif jutt on hea ja loodetavasti peavad siis sõnad paika ka.

muidu mis crashi puutub, siis shift1 on juba disorientating. paned matsu, pilt läheb uduseks, mingi karjatus ja ähkimine ja ausalt öelda ega siis on küll suht kutupiilu sellises olukorras. vahest saab heal juhul peale tugevamat matsu nina õigesse suunda, aga üldiselt ega enne kui pilt selgeks pole läind, ei taha küll kuhugi poole liikuda.

see krdi piuksutamine ja rajale tagasi panek võiks ka olla kadund, see kui valepidi rajal sõidad. driftil käib see eriti pinda. veel ägedam on see, et kui mootor välja sureb või peale piiksutamist rajala tegasi tõstab, siis alati neutraali peal käik, hakka siis jälle seda kangi lappama edasi-tagasi. küll ma ise ka tean, mis käiguga "starterit" anda.

mis see teeb siis, ppari nädala pärast peaks kohal olema või?

_________________
"Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mafia
HV veteran
Mafia

liitunud: 02.11.2005




sõnum 17.03.2011 18:53:16 vasta tsitaadiga

User review:
tsitaat:
Imagine Shift. Now take all the annoying features and push them to one side. Now take all the features you wanted to see and put them in. Got that image in your head?

Good, because its probably pretty close to what Shift 2 is.

We had access to the dev version of the game which meant we had all the stuff unlocked and lots of money so within 10 minutes I had recreated my real life car (albeit an M3 version) and was throwing my car at insane speeds around a track to get the tail out as much as possible. I wasn't happy though; the steering wasn't sharp enough and the rear wasn't locking up quick enough so I went into tuning, twiddled with sliders to slam my suspension, give myself more lock (a lot more) and give the LSD a 100% preload (ie, like its welded).
I went back on the track and soon was entering corners at lovely angles but there wasn't enough slip or smoke. A quick drop into tuning again and I had semi-slick tyres and back to the track. I may as well have turned off my rear view mirror as it was just smoke!

Now I took notes hurridely like at the World one so what follows is a dump of this, with the questions you guys asked answered (as best I could):

Customisation - a lot more vinyls (real world ones) along with the ability to mirror them.
Damage - Damage can either be off, visual or full on omfg-where-the-hell-did-my-wheels-go?! As in the trailer, bits of your car do come off and get trashed to the point that you can end up in a DNF state - I rolled at one point and lost my two front wheels, and was able to push the car a few feet painfully slowly before having to admit defeat and restarting. Also if you smash your headlights on a night course things get incredibly difficult.
Modes - along with the regular modes, there are two new ones - <1> and <2>. <1> pitches one player in a super fast car and the rest of the players in a slow car but puts the slow stock cars half the track ahead. This means the fast player has to burn his way to catch up and try and win. <2> is like the manufacturer showdown but this time its old cars against new. For example old 1970's Jags against their modern counterparts.
Online - Autolog has been referred to as Autolog 2.0. Its a lot more slick, can be accessed at any time by pressing select and can show your global standing, regional standing and standing amongst friends. If you beat a friends time, you gain bonus XP too. Mutliplayer has also been tweaked so that it monitors how you play... if you're forever ramming other players and pushing them off the track it starts to group you with other rammers in matchmaking. This means that the purists get to enjoy the game without hassle and the aggressive players dont have to worry about whining! Races and autolog are like HP though - kept per platform, no cross-info Im afraid.
Like HP, there is no planned DLC for PC users - you have been warned! The reason given was not because of piracy but because they just dont want to spend the resources into doing a half-assed attempt and instead want to focus on delivering perfect material for the consoles.
Cars - cars are no longer based on how common they are but instead on performance, ranked in classes similar to Forza (like A, B, C etc). All cars can receive the Works conversion too, though this is based on real life works conversions they have seen on each cars. The performance of the cars is also realistic - they are actually legal bound by the manufactures to keep them real. Handling is also perfect; although they have the cars realistically recreated, they have had the Team Need for Speed guys frequently test and correct the settings, from handling to viewpoints. Tyres also degrade over a race to simulate grip and temperature.
PC Users - Shift 2 is a lot more PC friendly for controls, and it can run on low specs like Hot Pursuit.
Tracks - Day, Dusk and Night on every track, and every event can be played on every track (though certain events alter the track to make it more practical). Debris on the track flies up as you drive over it and you see mud and stuff splatter your screen which is pretty awesome effect.
Events - You work your way up the ranks by doing what seasons you want to in each field (its not linear like Shift 1) with the top being GT1. The list is as follows:

1. Modern D
2/3. Hot Lap Gauntlet, Modern C Invitational
4/5. Modern C, Drift, The Eliminator
6/7. Retro, Hot Lap Gauntlet, Modern B Invitational
8/9. Modern B, Time Attack, Hot Lap Gauntlet
10/11. Muscle, The Eliminator, Modern A Invitational
12/13. Modern A, Endurance
14/15. FIA Gt3, Works
GT1.

Difficulty - You can start at Easy with everything from best line through to traction control on right up to Elite where its everything off and its insane. The AI is a lot more sensible and as the difficulty ramps up they play with more tactics. During the career mode you also develop rivalries with the certain drivers (as each NPC has a personality and monitors the way you play to react accordingly).


Siin on antud postituse link: http://www.world-garage.com/index.php?/topic/3231-shift-2-eacd-information/

Mingi video, eeldan et samalt eventilt:
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
Bawse
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SinineSiil
Kreisi kasutaja
SinineSiil

liitunud: 12.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.03.2011 18:59:08 vasta tsitaadiga

icon_eek.gif Üle pika aja esimene mäng kus saab vähem kui nelja rattaga sõita thumbs_up.gif'
tsitaat:
I rolled at one point and lost my two front wheels, and was able to push the car a few feet painfully slowly before having to admit defeat and restarting. Also if you smash your headlights on a night course things get incredibly difficult.


viimati muutis SinineSiil 17.03.2011 18:59:36, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 17.03.2011 18:59:24 vasta tsitaadiga

Uu lahe, mingid eided mängisid ka .
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Shift 2 Unleashed mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 80, 81, 82  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.