Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
veso
Kreisi kasutaja

liitunud: 29.03.2008
|
13.03.2011 13:21:18
|
|
|
Ahhhh, algus oli lõbus aga tra, mingi Chapter 3 peal läheb juba nii igavaks. Ma ei ole vist eriline brainless shooterite fanboy nagu näha.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
LunaticDmx
HV kasutaja

liitunud: 25.07.2007
|
14.03.2011 16:40:16
|
|
|
Njah.
Graafika on ilus ja puha, kuid mäng tüütas jube kiirelt ära :S
_________________ need download more ram |
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
omgwtf
HV Guru

liitunud: 23.10.2006
|
14.03.2011 20:36:57
|
|
|
Tegn uuesti läbi kõige raskemaga nüüd Krt ei saanud ikka isu veel täis,ilmselt jääbki mänguks mida mõne kuu tagant kiirelt mõne tunniga ajaviiteks läbi jooksen
|
|
Kommentaarid: 155 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
137 |
|
tagasi üles |
|
 |
DODONPACHI
HV veteran

liitunud: 12.10.2005
|
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
madfury
HV veteran

liitunud: 05.09.2004
|
16.03.2011 18:27:08
|
|
|
DODONPACHI, Kas sa oled oma config INIt juba tweakinud? Ma su ülejäänud kasti küll ei tea, kuid mul jookseb profiilis oleva kastiga 1080p max settingutega nagu siid.
Spoiler 
Google "Bulletstorm INI Editor" and download it, then make these changes (the name in parentheses is the file to open for each particular tweak):
Fix FOV (StormCamera.ini):
code:
[StormGame.BSPlayerCamera]
DefaultCameraFOV=95 ;default 85
TargetingFOV=55 ;default 45
Disable FPS cap (StormEngine.ini):
code:
[Engine.Engine]
bSmoothFrameRate=False ;default True
[Engine.GameEngine]
bSmoothFrameRate=False ;default True
Disable Mouse Smoothing/Acceleration (StormInput.ini):
code:
[Engine.PlayerInput]
bEnableMouseSmoothing=False ;default True
[StormGame.BSPlayerInput]
bViewAccelEnabled=False ;default True
Resolution Framerate Bug:
There's a weird bug where selecting certain resolutions will cause a massive drop in FPS. Not sure if it's driver or game related at this point. Interesting findings:
* Going from 1600x900 to 1600x1024 may double your framerate despite an INCREASE in resolution.
* 1680x1050 users: Create a custom 1680x1048 resolution (non-scaled) and watch your framerate increase dramatically.
_________________ Avatar by Flacko |
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
16.03.2011 18:46:34
|
|
|
mul on profiilikastiga (aeglane amd quadcore ja 5850) 1920x1200 peal väga sujuv. kõik peaks põhja keeratud olema ja vsync peale kui selleks option on.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
kriist
HV veteran

liitunud: 07.05.2008
|
16.03.2011 19:21:49
|
|
|
DODONPACHI, Mis resol mängid? Mul 1440x900 oli ka jube jõnks sees, seda custom reso nippi pole veel proovinud aga 1360x768 valik lükkas fps´i piirajasse.
viimati muutis kriist 16.03.2011 19:24:14, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 103 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
93 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dude .
HV Guru
liitunud: 11.10.2007
|
16.03.2011 19:22:18
|
|
|
Kas ilma selle mouse smoothingutta liigub ikka kiiremini? praegu hakkasin mängima ja tõmbasin sens'i nulli ja ikka on liiga kuradi kiire.
_________________ TALUSILDID |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
ertr2
HV Guru

liitunud: 19.06.2008
|
16.03.2011 19:23:09
|
|
|
Dude . kirjutas: |
Kas ilma selle mouse smoothingutta liigub ikka kiiremini? praegu hakkasin mängima ja tõmbasin sens'i nulli ja ikka on liiga kuradi kiire. |
mul g5ga sama probleem, lase dpid alla
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
DODONPACHI
HV veteran

liitunud: 12.10.2005
|
16.03.2011 19:59:02
|
|
|
Mul on nii, et mäng jookseb samuti nagu siid maksimumi peal, kuid iga 5-10 sekundi tagant käib mingi nõks ära. Ja see ei ole mitte kerge fpsi langus vaid märgatav framedrop.
Tänud selle konf faili tweaki eest, aga ma otsustasin mängu maha kustutada juba. Ei viitsi sellega hetkel tegeleda.
kriist, proovisin nii 1920x1200 kui ka 1920x1080 peal, toda probleemi see ei lahendanud.
_________________ It is easier to imagine the end of the world than the end of capitalism. -- nüüd saadaval ka eesti keeles |
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
Heineken
HV Guru
liitunud: 09.06.2008
|
19.03.2011 02:26:05
|
|
|
DODONPACHI, ilgelt äge oleks kui pajataksid mis ülejäänud konfiks on.
Probleemi kirjelduse järgi jääb asi ilmselt vähese RAMi taha.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
DODONPACHI
HV veteran

liitunud: 12.10.2005
|
19.03.2011 02:52:53
|
|
|
Q6600 @ 3,33 GHz
Gigabyte X48-DQ6
6GB RAM
HD6950@6970
Windows 7
ning mäng jookseb täiesti töökorras Samsung Spinpoint F1 ketta pealt.
Kuna mul ühegi teise mänguga sääraseid probleeme pole, siis aiman, et asi on konkreetse mängu kehvas draiveritoes. Või on lihtsalt mõni muu halb juhus mul miskit pahupidi keeranud ja just selle mänguga jama tekitanud. Kiiret mul selle mängu mängimisega pole ka.
Catalyst 11.4 preview on väljas. Proovin sellega millalgi uuesti.
_________________ It is easier to imagine the end of the world than the end of capitalism. -- nüüd saadaval ka eesti keeles |
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
Heineken
HV Guru
liitunud: 09.06.2008
|
19.03.2011 13:19:19
|
|
|
Prose üsna nõrguke aga sellise mootori puhul ei tohiks piduriks jääda niiehknaa.
Ju siis mingi draiverite kala.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
omgwtf
HV Guru

liitunud: 23.10.2006
|
20.03.2011 16:30:16
|
|
|
Pole selles porses nõrka ni midagi väga
|
|
Kommentaarid: 155 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
137 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
20.03.2011 18:25:21
|
|
|
Q6600 on küll vana prose kuid n.ö. horsepowerit on tal ikka sitaks. korralikul klokil elab ka 2011 mängud üle sellega vabalt.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrisVr
HV Guru
liitunud: 27.08.2008
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dude .
HV Guru
liitunud: 11.10.2007
|
05.04.2011 16:21:37
|
|
|
PC peal täiesti mõttetu . Kuna puldi peal kasutatakse relvade jaoks d-pad'i siis saab korraga olla ainult neli relva. Ja selle asemel, et menüüs näitaks klahvi numbrit, siis on d-pad'i noolekesed.
Lisaks kasutatakse ühte nuppu kolmeks asjaks - libisemine, jooksmine ja hüppamine. Puldiga töötab normaalselt, aga PC peal on väga kahtlane, et kumba ma kasutan... kas tühikut või shift'i. Kuigi tegelt pole see mingi hüppamine, sest ainult teatud kohtades saab kasutada. Ja ei näe mingit põhjust, miks peaks mingit nuppu kaks korda kasutama, et midagi teha. PC peal nuppudest puudust ei tule. Sama asi, mis Crysis 2 - miks peab 1'te kaks korda vajutama granaadi jaoks... alles hiljem avastasin, et G töötab kah, sest tutorial vms seda mulle ei öelnud.
Kõige hullem on see, et ma ei saanud sensitivity't absulll paika.
Ise-enesest pole väga viga, aga kllaveri ja hiirega on väga jama...
_________________ TALUSILDID |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
SinineSiil
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.07.2009
|
05.04.2011 16:29:20
|
|
|
Minu jaoks oli see mäng äärmiselt igav, jäi poole peale pidama. Ei viitsinud edasi teha ja uninstall.
Olen vist liiga vana/noor selliste mängude jaoks.
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
1dumbpcuser
HV Guru
liitunud: 05.03.2002
|
03.06.2011 09:24:37
|
|
|
Gory Gaming: Bulletstorm Performance Analyzed
TomsHardware
Bulletstorm’s art direction and game engine both deliver very attractive visuals with gobs of graphics fidelity for those with hardware that can handle it. As it turns out, the real-world graphics card requirement is fairly low: a Radeon HD 5570 or GeForce GT 430 can handle medium settings, while a GeForce GTX 550 Ti or Radeon HD 5770 can handle maximum detail plus 4x AA at 1080p.
_________________ O: Low-profile pci bracket |
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
03.06.2011 10:26:13
|
|
|
ei olnud seal mingit very attractive visuali, pigem ikka lihtsalt ilusad ja kirevad värvid ning küllaltki huvitav ja hästi õnnestunud keskkond. ma ei imesta ausalt öeldes üldse, et suht suvaline graafika seda mängu maxed out veab.
lõpupoole läks igavaks küll natuke, uusi relvi enam ei saanud ja mingeid uhkeid skill shot'e ka nagu väga enam ei avastanud. aga noh samas oli lühike mäng ka ja kokkuvõttes hästi õnnestunud.
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Heineken
HV Guru
liitunud: 09.06.2008
|
03.06.2011 14:02:08
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
ei olnud seal mingit very attractive visuali, pigem ikka lihtsalt ilusad ja kirevad värvid ning küllaltki huvitav ja hästi õnnestunud keskkond. ma ei imesta ausalt öeldes üldse, et suht suvaline graafika seda mängu maxed out veab.
lõpupoole läks igavaks küll natuke, uusi relvi enam ei saanud ja mingeid uhkeid skill shot'e ka nagu väga enam ei avastanud. aga noh samas oli lühike mäng ka ja kokkuvõttes hästi õnnestunud. |
Seda "attractive visual" tähendabki.
Silmale meeldivad visuaalid. Ei pea tehniliselt übergraafika(a'la Crysis) olema, et mäng ilusaks teha, mis kasu sellest on kui tehakse mingi bland pruun igav keskkond, samas saab üsna väheste võimalustega mängu ilusaks teha kui teada täpselt milliseks seda teha tahad. Krt isegi kunagised Baldur's Gate mängud, rääkimata Planescape: Torment-ist näevad kenad välja kuigi graafika on vägagi iganenud.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
03.06.2011 14:26:03
|
|
|
ei ole nõus, et ta otseselt seda tähendab. attractive environment (visuals) - siis võiks vast nii veel tõlkida.
visuals on ikkagi kogu pakett, kõik mida sa näed mängus. ja kõik mida ma seal nägin, et ei olnud küll kuskilt otsast nii hirmus attractive. attractive visuals oleks witcher2'e kohta õige kirjeldus.
no põmst on suht konkreetne, ma ei ole lihtsalt selle väitage nõus "...game engine both deliver very attractive visuals with gobs of graphics fidelity for those with hardware that can handle it" see game engine ei suuda tekitada attractive visuali tänases konkurentsis ja gobs of graphics fidelity't seal ka ei olnud. seda tõestab juba fakt, et mäng jookseb põhjas ja sujuvalt suht vana raua peal tegelikult...ehk siis juba siit tuleb teatav vastuolu sisse antud väitega.
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Heineken
HV Guru
liitunud: 09.06.2008
|
03.06.2011 18:34:01
|
|
|
Ohjah, arva mida tahad.
Ei viitsi vaielda.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
11.09.2012 21:46:05
|
|
|
Algus on ikka jube võimatu. Mõtleb lõpuks pikk cut läbi ja saab mängima hakata, kui kohe pärast paart sammu uus cut. Siis jälle paar sammu. Ja uus cut ja nii mingi kümme korda. Kuni kuhugi planeedile jõuab, kuid seal siis iga nurga taga vajuta seda ja toda nuppu. Ja hea taega kah(uni.). Tegid ju mingi Painkilleri tüübid. Kuidas nad nii madalale langesid?
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
|