Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Sirius
HV kasutaja
liitunud: 06.05.2004
|
25.02.2011 14:14:02
|
|
|
Kunagi hallil ajal kui aega oli palju ja tegemist vähe siis leidsin sellise mängu nagu Morrowind. See oli sõna otseses mõttes mu elu esimene RPG mida mänginug olin v.a. FFIX.
Alguses ma muidugi ei saanud millelegi pihta ja esimeses koopas suring kuna ei mõistnud miks ma mõõgaga pihta ei löö. Niisiis alustasin balmora niisama avastamist ja vaikset tuhnimist (loe: asjade lubamatut hiivamist kust vähegi sain) - väga harva tegin mõne questi, üldiselt lihtsalt leidsin, et free world on awesome. Lihtsalt käisin ringi, avatasin maailma ja koopaid ja varemeid ning tegelasi.
Kui ma lõpuks oli praktiliselt semigog i.e statsid 100, lvl 100 jne siis hakkasin alles main questi vaatama, enne absoluutselt ei huvitanud mingi story, free world oli lõbus.
Oblivioni ma proovisin aga kui sai selgeks, et seal leveldada ja asju muretseda pole eriti mõtert kuna kõik autoleveldasid sinuga kaasa siis loobusin, on ka teisei põhjuseid - allpool kirjas.
Uue mängu proovin ära siis kui seal ei ole asju mis mängu lõbu ära rikuvad:
Fasttravel - on nõme kui sa pead tegelikkuses rändama mööda tundmatid maid eks? Mingi süsteem võib olla a la fixed kohad igas suuremas linnas vms.
Kompass kus nool näitab kuhu suunda minna (vähemalt peaks selle sama kinni keerata) - see on ilmselge näide kuidas dummida down-i, et jumala eest süvenema ei peaks.
Autoleveling - Kas see mitte RPG pointi ära ei kaota? Ehk siis leveldades saaksid teistest võimsamaks? Ning on hoppis huvitavam kui satud peale majasuurusele peletisele kes sind sekundiga teise ilma saadab, ehk siis kuangi hiljem saada tagasi tulla, sest you know, head looti peab sealt saama.
Randomly generated quests - tehke korralikult kirjutatud ja huvitavad mitte need random a la - kill x amount of this, or collect x amount of that for random reason x. Täielk jama.
Ma küll kipun arvama, et kõik need featured ilmuvad kuna well, konsoolipublik on vähenõudlikud ja lihtsad inimesed.
|
|
Kommentaarid: 55 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
2 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
25.02.2011 14:47:58
|
|
|
Sirius kirjutas: |
Uue mängu proovin ära siis kui seal ei ole asju mis mängu lõbu ära rikuvad:
Fasttravel - on nõme kui sa pead tegelikkuses rändama mööda tundmatid maid eks? Mingi süsteem võib olla a la fixed kohad igas suuremas linnas vms.
Kompass kus nool näitab kuhu suunda minna (vähemalt peaks selle sama kinni keerata) - see on ilmselge näide kuidas dummida down-i, et jumala eest süvenema ei peaks.
Autoleveling - Kas see mitte RPG pointi ära ei kaota? Ehk siis leveldades saaksid teistest võimsamaks? Ning on hoppis huvitavam kui satud peale majasuurusele peletisele kes sind sekundiga teise ilma saadab, ehk siis kuangi hiljem saada tagasi tulla, sest you know, head looti peab sealt saama.
Randomly generated quests - tehke korralikult kirjutatud ja huvitavad mitte need random a la - kill x amount of this, or collect x amount of that for random reason x. Täielk jama. |
100% nõus sinuga. Kuid samas olen pea kindel, et ühtegi nendest soovidest ei täideta.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
XATM092
HV veteran

liitunud: 03.07.2007
|
25.02.2011 15:26:09
|
|
|
Omal pole fast travel kunagi ette jäänud. Tahan siis kasutan, kui ei taha siis ka ei kasuta. Morrowindile sarnane süsteem oleks küll lahe kus näiteks maksad mingile paadiga vennale, et ta su teise külla sõidutaks vms.
GPS lokaatorid võiks tõesti liikuvatelt NPC'delt ja paljudelt teistelt asjadelt küljest võtta.
Random gen questi süsteemil pole ka midagi viga kui selle questid ei piirud kindla arvu millegi tapmise või korjamisega. Need saab täpselt sama huvitavaks teha kui eelnevate mängude side-questid. Staatiline questi süsteem on pigem see mis ära tüütab.
Väärtuslikumal kraamil võiks ka muutuvad asukohad olla. Näiteks mingi laheda enchantmentiga sõrmus võiks ühe playthrough ajal ühe venna käes olla, teisel korral mingi teise venna käes ja kolmandal korral võiks see üldse mõne koletise kõhus olla kes omaniku ära sõi jne.
Võimalikult dünaamiline võiks olla kõik.
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ertai
HV veteran

liitunud: 11.05.2007
|
25.02.2011 22:08:50
|
|
|
tsitaat: |
"Bethesda wants your baby to be named Dovahkiin if it's born on The Elder Scrolls V: Skyrim's launch date of November 11, 2011. The company is offering up an unspecified prize pack for those who take up the challenge. We frankly thought it was a joke until an update today to the company blog specified one of the prizes up for grabs: A Steam key granting free access to "every ZeniMax/Bethesda game - past, present and future - for life."
Note to the sort of parents who would name their kid Dovahkiin for free Bethesda games: If we were making a list of the times when it would be the least prudent for you to have a baby, the day the new Elder Scrolls game comes out would be like, right near the top. Just right up there.
"My parents were great," said 10-year-old Dovahkiin in 2021. "I didn't meet them in person for the first few months, but after that, they were swell. Now, if you'll excuse me, I have three appointments to be savagely beaten during recess today, because my name is Dovahkiin."" |
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
25.02.2011 22:31:39
|
|
|
Ertai kirjutas: |
tsitaat: |
"Bethesda wants your baby to be named Dovahkiin if it's born on The Elder Scrolls V: Skyrim's launch date of November 11, 2011. The company is offering up an unspecified prize pack for those who take up the challenge. We frankly thought it was a joke until an update today to the company blog specified one of the prizes up for grabs: A Steam key granting free access to "every ZeniMax/Bethesda game - past, present and future - for life."
Note to the sort of parents who would name their kid Dovahkiin for free Bethesda games: If we were making a list of the times when it would be the least prudent for you to have a baby, the day the new Elder Scrolls game comes out would be like, right near the top. Just right up there.
"My parents were great," said 10-year-old Dovahkiin in 2021. "I didn't meet them in person for the first few months, but after that, they were swell. Now, if you'll excuse me, I have three appointments to be savagely beaten during recess today, because my name is Dovahkiin."" |
|
kõik kähku naisi sebima nüüd ja titetegu harjutama, i know i will....
...not
no tõesti, midagi lollakamat ei suudeta välja mõelda ve?
_________________ "Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik |
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Éxxon
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.04.2007
|
25.02.2011 22:32:58
|
|
|
Kõik nüüd lapsi tegema.
Praegu õige aeg, 11. november enam-vähem õigel kaugusel.
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
 |
Araablane
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.07.2008
|
25.02.2011 22:43:21
|
|
|
Ertai kirjutas: |
tsitaat: |
"Bethesda wants your baby to be named Dovahkiin if it's born on The Elder Scrolls V: Skyrim's launch date of November 11, 2011. The company is offering up an unspecified prize pack for those who take up the challenge. We frankly thought it was a joke until an update today to the company blog specified one of the prizes up for grabs: A Steam key granting free access to "every ZeniMax/Bethesda game - past, present and future - for life."
Note to the sort of parents who would name their kid Dovahkiin for free Bethesda games: If we were making a list of the times when it would be the least prudent for you to have a baby, the day the new Elder Scrolls game comes out would be like, right near the top. Just right up there.
"My parents were great," said 10-year-old Dovahkiin in 2021. "I didn't meet them in person for the first few months, but after that, they were swell. Now, if you'll excuse me, I have three appointments to be savagely beaten during recess today, because my name is Dovahkiin."" |
|
Täiesti uskumatu
Just vaatasin samal teemal ühte väga head gaming saria ning lihtsalt, WTF!
http://www.escapistmagazine.com/videos/view/extra-credits/2794-An-Open-Letter-to-EA-Marketing
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
26.02.2011 01:02:38
|
|
|
Väga hea show. Vaatasin just hunniku tema videoid ära.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Heineken
HV Guru
liitunud: 09.06.2008
|
26.02.2011 02:21:44
|
|
|
Nende*.
Muidu jah, väärt vaatamine, nagu ka samalt saidilt mõned muud šõud veel.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006

|
26.02.2011 08:48:05
|
|
|
Sirius kirjutas: |
Fasttravel - on nõme kui sa pead tegelikkuses rändama mööda tundmatid maid eks? Mingi süsteem võib olla a la fixed kohad igas suuremas linnas vms. |
Kas mitte sinna ei saa fasttravel teha kus sa juba korra olnud oled?.Ehk siis esimest korda kaarti lahti võttes ikka ei tee fasttravelit.Mis puutub fixed kohtadesse, siis arvestades mängutunde muutub selline asi mõttetuks väga kiiresti.Eriti kui sa nende fixed kohtade ja objective vahel taieldes midagi huvitavat ei avasta vms.Lihtsalt hobusega kappamine või jooksmine selle asja enda pärast ei oma kah mingit mõtet imo.
Sirius kirjutas: |
Kompass kus nool näitab kuhu suunda minna (vähemalt peaks selle sama kinni keerata) - see on ilmselge näide kuidas dummida down-i, et jumala eest süvenema ei peaks. |
No PC peal peaks UI-d ilmselt saama modida üsna kenasti.Pealegi niipalju kui ma lugenud olen pidavat Skyrimis mingi uuem süsteem olema, kus sa vaatad nt öösel tähti taevas ja need suunavad sind
Sirius kirjutas: |
Autoleveling - Kas see mitte RPG pointi ära ei kaota? Ehk siis leveldades saaksid teistest võimsamaks? Ning on hoppis huvitavam kui satud peale majasuurusele peletisele kes sind sekundiga teise ilma saadab, ehk siis kuangi hiljem saada tagasi tulla, sest you know, head looti peab sealt saama. |
Imo võiks autoleveling selline olla, et päris 1:1 AI koos sinuga ei levelda vaid on alati veidi "maas" oma leveldamisega ja see vahe kasvab mida kõrgemaks levelid lähevad.Ehk, et siis päris surematut übersõdalast ei saa mängida aga päris ettevaatlik kah enam ei pea olema nagu mängu alguses.Siiski Skyrimis olevat autoleveling sees kui ma õieti mäletan.
Sirius kirjutas: |
Randomly generated quests - tehke korralikult kirjutatud ja huvitavad mitte need random a la - kill x amount of this, or collect x amount of that for random reason x. Täielk jama. |
Vähemalt on kinnitatud, et random questide asukohti ei määrata sinna kus sa juba käinud oled, vaid võimalusel kuhugi uude kohta/koopasse .
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
The Man
HV kasutaja

liitunud: 20.01.2010
|
26.02.2011 11:28:29
|
|
|
Fasttravel peaks tänapäeva rpg's küll elementaarne omadus olema, selle puudumise tõttu ei arvanud ma näiteks KOTORist kuigi hästi (tean, tean, pühaduseteotus ). Lihtsalt ilma selleta tekib liiga tihti tunne, et arendaja ainult venitab tehislikult mängu pikemaks, lastes mängijal mööda mängumaailma nurki edasi-tagasi joosta.
_________________ Press A to disagree.
<Too late!> |
|
tagasi üles |
|
 |
Evil14
HV Guru

liitunud: 25.02.2004
|
26.02.2011 11:33:56
|
|
|
tomorrow kirjutas: |
Sirius kirjutas: |
Fasttravel - on nõme kui sa pead tegelikkuses rändama mööda tundmatid maid eks? Mingi süsteem võib olla a la fixed kohad igas suuremas linnas vms. |
Kas mitte sinna ei saa fasttravel teha kus sa juba korra olnud oled?.Ehk siis esimest korda kaarti lahti võttes ikka ei tee fasttravelit.Mis puutub fixed kohtadesse, siis arvestades mängutunde muutub selline asi mõttetuks väga kiiresti.Eriti kui sa nende fixed kohtade ja objective vahel taieldes midagi huvitavat ei avasta vms.Lihtsalt hobusega kappamine või jooksmine selle asja enda pärast ei oma kah mingit mõtet imo. |
Selline võimalus võiks küll olla, et fasttravelit saad ainult nende kohtade puhul kasutada, mida juba külastanud oled. Uude kohta minnes on ikka huvitav, aga mööda vana tuttavat rada liikudes pole põrmugi nii huvitav ja ruttu viskab kopa ette, millele võib järgneda saatuslik Uninstall.
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
26.02.2011 11:38:57
|
|
|
treiler oli küll justkui oblivioni oma
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006

|
26.02.2011 15:07:38
|
|
|
The Man kirjutas: |
Fasttravel peaks tänapäeva rpg's küll elementaarne omadus olema, selle puudumise tõttu ei arvanud ma näiteks KOTORist kuigi hästi (tean, tean, pühaduseteotus ). Lihtsalt ilma selleta tekib liiga tihti tunne, et arendaja ainult venitab tehislikult mängu pikemaks, lastes mängijal mööda mängumaailma nurki edasi-tagasi joosta. |
Täiesti nõus jah.Heaks näiteks on siinkohal FAIL Cry 2 (Far Cry 2) kus pidid mõttetult sõitma teise mapi nurka, sest dev oli objective just meelega sinna torganud.Ja nii iga jumala kord.Täiesti vihale ajas .Vahet polnud kas sa varem olid seal olnud või mitte.Ok oli 4 fixed punkti aga mingi hea transpordi leidsid, siis see kaasa ei spawninud, seega pidid valima.
Evil14 kirjutas: |
aga mööda vana tuttavat rada liikudes pole põrmugi nii huvitav ja ruttu viskab kopa ette, millele võib järgneda saatuslik Uninstall. |
Just.Kui seal mingid random questid või värgid ette paigutatakse või midagi huvitavat leiad, siis on vähemalt asi seda väärt
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
26.02.2011 15:36:48
|
|
|
Fast travel pole kohe kindlasti elementaarne omadus, kui mäng on õigesti disainitud.
Muidugi, kui mängijale surutakse peale mõttetuid queste, kus ta peab ühest maailma otsast teise kappama, et rääkida mingi NPC'ga ja siis tagasi teise otsa ratsutama, et kolmanda NPC käest järgmist questi saada, tekib tunne, et ilma fast travel'itta oleks mäng jube igav.
Aga kujutage ette, et kui NPC saadab sind kuhugi teise maailma otsa, siis kaasnevad sellega ka suured preemiad, sest reis on ohtlik, ning sind ei sunnita kohale jõudes kohe tagasi sõitma hakata. Lisaks sellele kohtad sa pika reisi peal erinevaid NPC'sid, kellega tutvudes võid avastada väiksemad (või suuremaid) kõrval queste. Kui lõpuks jõuab kätte aeg, et on vaja tagasi reisima hakata, siis võivad mõned NPC'd sulle näiteks mingit kõrvalist teed soovitada, mis on kiirem ja mida läbides kohtud jällegi uute NPC'dega, kellel võid aidata erinevaid probleeme lahendada. Või siis lihtsalt aja jooksul, või tänu sinu enda käe läbi, muutuvad need NPC'd, keda sa juba läbitud tee peal kohtad.
Kuid et maailmas reisimist huvitavaks teha, siis kindlasti ei tohiks olla sellist leveling süsteemi, nagu Oblivion'is oli (õnneks plaanitakse Skyrim'i vist midagi Fallout 3 sarnast, mis on natuke parem). Suurim probleem Oblivion'i süsteemiga on see, et kaob ära ohu tunne, kuna sa tead, et kõik kollid vastavad sinu võimetele.
Poleks absoluutselt huvitav reisida üle mängu maailma, kui sa tead, et mingit reaalset ohtu sinu elule ei ole. Näiteks sa tead, et mööda teed kulub sul mingisse punkti jõudmiseks 10 minutit, kuid läbi metsa lõigates vaid 2. Kui sa ei pea kartma seda, mida sa seal metsas kohata võid, siis on otsus lihtne, millist teed valida. Kuid kui sa pole kindel, et läbi metsa lõigates mingite suurte kollide otsa ei koperda, kes sind ühe käpalöögiga maha löövad, siis võibolla otsustad hoopis pikema, kuid valvurite poolt turvatud tee kasuks.
Lisaks sellele võiks mängija minu arvates surma saades kaotada kõik oma varustuse. Kui sind tapavad nö rumalad NPC'd (nt metsikud loomad), siis jääb su varustus sinna samasse kohta maha. Kui sured läbi tarkade NPC'de (nt mingid röövlid) käte läbi, siis võivad nad sinu laiba pealt varustuse ära röövida. Sellega võib omakorda kaasneda väike kõrval quest, kus sa uurid inimeste käest, et kas nad teavad nende bandiitide kohta midag, misläbi on sul võimalik üles leida nende peidupaik ning siis oma varustus tagasi saada.
Kuid jah, selliseid asju mainstream mängudest arvatavasti ei leia...
viimati muutis LightsabeR 26.02.2011 15:38:23, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Archangel
HV veteran

liitunud: 15.08.2007
|
26.02.2011 15:37:29
|
|
|
Fast traveli peale vihased inimesed lihtsalt veidi imelikud minu arust tõesti. Esiteks ei pea seda kasutama kui ei meeldi ning teiseks ainuke asi mida see teeb on võtab mängust ära tüütu ringi kõmpimise. Avastamine ja kõik muu jääb ju ikka alles. Midagi pole muutunud. Ei saa sa ju kuskile fast travelide kus varem pole ära avastanud. Milleks peaks mängija uuesti sama teekonna ette võtma... mõttetu ju.
Mingi toggle option võiks kõikidele sellistele asjadele olla. Lülitad välja ning siis ei ole mängu sees ka mingit viidet sellele ja ongi rahu majas.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
26.02.2011 15:43:15
|
|
|
Archangel kirjutas: |
Fast traveli peale vihased inimesed lihtsalt veidi imelikud minu arust tõesti. Esiteks ei pea seda kasutama kui ei meeldi ning teiseks ainuke asi mida see teeb on võtab mängust ära tüütu ringi kõmpimise. Avastamine ja kõik muu jääb ju ikka alles. Midagi pole muutunud. Ei saa sa ju kuskile fast travelide kus varem pole ära avastanud. Milleks peaks mängija uuesti sama teekonna ette võtma... mõttetu ju.
Mingi toggle option võiks kõikidele sellistele asjadele olla. Lülitad välja ning siis ei ole mängu sees ka mingit viidet sellele ja ongi rahu majas.  |
Kui mäng on disainitud sel viisil, et on otstarbekas kasutada fast travelit, siis oleks idiootne seda mitte kasutada. Point ongi selles, et korralik RPG peaks olema algusest peale nii disainitud, et fast travelit ei ole, ning kõik muu (questid, NPC'd, story, jne) sõltuksid sellest.
Loe mu eelmist posti.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ertai
HV veteran

liitunud: 11.05.2007
|
26.02.2011 15:44:42
|
|
|
fast travel on ju elementaarne?
Ma mõtlen selline, et oled käinud juba seal , siis saad sinna ka liikuda (fallout)
Need, kes ei taha, ärgu kasutagu. Muidugi tundub, et tahetakse, et teised -ka- ei kasutaks, aga see on juba nonsense suht
Daggerfallis olid minu mäletamist mööda random encounterit, kui fast travelisid.
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
26.02.2011 16:03:07
|
|
|
/facepalm
Just kirjutasin pika posti, miks fast travel ei ole elementaarne, keegi seal välja toodud väiteid ja arvamusi ei kommenteeri ega ümber ei lükka, lihtsalt "fast travel on elementaarne herp derp durr!".
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006

|
26.02.2011 16:11:32
|
|
|
LightsabeR kirjutas: |
Lisaks sellele võiks mängija minu arvates surma saades kaotada kõik oma varustuse. Kui sind tapavad nö rumalad NPC'd (nt metsikud loomad), siis jääb su varustus sinna samasse kohta maha. Kui sured läbi tarkade NPC'de (nt mingid röövlid) käte läbi, siis võivad nad sinu laiba pealt varustuse ära röövida. Sellega võib omakorda kaasneda väike kõrval quest, kus sa uurid inimeste käest, et kas nad teavad nende bandiitide kohta midag, misläbi on sul võimalik üles leida nende peidupaik ning siis oma varustus tagasi saada. |
Vot see on päris huvitav mõte.Röövlid üles leiad ja maha lööd, siis saad oma kraami tagasi ja pannakse ka dilemma ette: kas võtta ka nende ülejäänud loot endale või otsida varastatud kraami omanikud üles ja tagastada asjad (mille eest võib omakorda veel vägevama preemia saada tänulike NPC-de käest ).
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Archangel
HV veteran

liitunud: 15.08.2007
|
26.02.2011 16:18:54
|
|
|
Lihtsalt usun, et neid mängureid, kes tõesti viitsiksid ühest otsast teise kõmpida jääb ikka pidavalt vähemaks. Questid questideks aga ma ei tahaks küll mängida ilmatuma suures maailmas kus pm. igat ala saan vaid korra nautida sest vahemaad on liiga pikad, et reaalselt viitsiksin uuesti kuskilt kaugest kaardinurgast kunagi alguspunkti tagasi ronida. Selles suhtes on su mõte hea, et questid võiksid sind. nö. märkamatult kaugemale viia niiet ei pane kõmpimist tähelegi.
Asi ainult selles, et open world eeldab täielikku vabadust. Tahan lähen sinna, tahan lähen hoopis sinna. Aga väga raske on vabadust tunda kui kaardi teise otsa minek võtaks nii kaua aega, et kui ka viitsid sinnamaani kõmpida siis kohe kindlasti tagasi enam ei viitsiks. See aga võtab mängust lõbu ära. Hardcore jah, kuid arvutimäng peaks olema ikka lõbus inimesele. Tahan Hardcore siis kõnnin jala Tallinnast Tartusse oma toidukraami järgi.
Eks muidugi personaalne eelistus loeb siin palju. Mõni naudib sellist värki.
Fast Travel on RPG-des olnud ikka väga ammu juba ning mina pole selles kunagi probleemi näinud. Mitte, et ta just elementaarne oleks, kuid usun, et paljud saavad selle vajalikkusest täiesti aru.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
26.02.2011 17:05:00
|
|
|
Ei seda kindlasti. Igale oma ja sõltub inimese enda eelistustest. Lihtsalt selle väitega pole ma nõus, et see on vaieldamatult elementaarne osa RPG mängudes.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ertai
HV veteran

liitunud: 11.05.2007
|
26.02.2011 20:49:32
|
|
|
LightsabeR kirjutas: |
Ei seda kindlasti. Igale oma ja sõltub inimese enda eelistustest. Lihtsalt selle väitega pole ma nõus, et see on vaieldamatult elementaarne osa RPG mängudes. |
tead, ma Riseni mängisin nii läbi, et nühkisin koguaeg samu teid, see oli üpris kurnav lõpuks.
Mäng ise väga meeldis, aga tühja tallata neid samu radasid.. no ei olnud tore enam 30ndal korral
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
ertr2
HV Guru

liitunud: 19.06.2008
|
26.02.2011 23:35:33
|
|
|
Ertai kirjutas: |
LightsabeR kirjutas: |
Ei seda kindlasti. Igale oma ja sõltub inimese enda eelistustest. Lihtsalt selle väitega pole ma nõus, et see on vaieldamatult elementaarne osa RPG mängudes. |
tead, ma Riseni mängisin nii läbi, et nühkisin koguaeg samu teid, see oli üpris kurnav lõpuks.
Mäng ise väga meeldis, aga tühja tallata neid samu radasid.. no ei olnud tore enam 30ndal korral  |
Miks sa ei teleporteerunud?
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
Aah
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.09.2007
|
27.02.2011 00:49:45
|
|
|
Fast Traveli jutt on siin juba teisel ringil. Valiku võimalus peab olema. Tahan kasutan tahan ei kasuta. Ehe näide oli Far cry 2 kus seda polnud. 90% inimestest tüdines sellest ära ja ei viitsinud seda mängu lõpuni teha.
Nagu öeldud tuleb fast Travel TÄPSELT SAMA mis oblivionis.
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
|