Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Kujundamine »  El Grande 3D teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 56, 57, 58  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
starnike
HV kasutaja

liitunud: 04.04.2007




sõnum 13.02.2011 07:47:11 vasta tsitaadiga

http://www.sulearvutid.ee/et/p/sulearvuti-hp-compaq-presario-cq61-333en-vv905ea-b1r-package-2695

endal päris suur huvi hakata tegelama 3D stuffiga, aga arvuti jääb vist nõrgaks? icon_confused.gif
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rapidsh0t
HV vaatleja
Rapidsh0t

liitunud: 13.07.2010




sõnum 13.02.2011 12:01:33 vasta tsitaadiga

starnike kirjutas:
http://www.sulearvutid.ee/et/p/sulearvuti-hp-compaq-presario-cq61-333en-vv905ea-b1r-package-2695

endal päris suur huvi hakata tegelama 3D stuffiga, aga arvuti jääb vist nõrgaks? icon_confused.gif


Tere!

Oleneb, mida sa plaanid tegema hakata. Modelleerimise koha pealt ei tohiks küll see masin sul mingeid piiranguid seada - piisab sellest, et videokaart jõuaks sul viewporte piisavalt kiiresti uuendada icon_smile.gif

Renderdamise koha pealt pead jah nati rohkem kannatust varuma. Aga muidugi kõik oleneb jällegi sellest, mida renderdad, kui reaalne see sul olema peab ja mis settinguid kasutad. Täispikkade animatsioonide renderdamisega tuleb kindlasti probleeme, aga üksikaadritega peaks hakkama saama küll (sõltub kui kaua oled nõus ootama icon_wink.gif).

4 GB RAM'i on alustamiseks rohkem kui küll...

Ise olen selle alaga tegelenud ~2 aastat ja põhiliseks tööloomaks on olnud mu profiilis kirjeldatud üle 3. aasta vana läpukas icon_biggrin.gif. Siiani on ainsaks suuremaks mureks olnud see 2 GB RAM'i, mis kipub suuremate stseenide korral kiiresti täituma icon_razz.gif. Aga kui objektid ja materjalid mõistlikult üles ehitada, siis saab ressursse kokku hoida. Pikemate animatsioonide renderdamiseks kasutan välist abi (sõprade arvuteid).

R.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 13.02.2011 15:40:27 vasta tsitaadiga

starnike, ära blenderit kasuta igaljuhul, sest see ei toeta inteli videokaarte.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
kazzka
HV kasutaja

liitunud: 11.06.2010




sõnum 15.02.2011 10:02:40 vasta tsitaadiga

Sain ka oma animatsiooni valmis.

http://www.youtube.com/watch?v=_BEbmTfXRQs


viimati muutis kazzka 15.02.2011 18:18:49, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
otty
HV kasutaja

liitunud: 03.01.2010




sõnum 15.02.2011 12:12:07 vasta tsitaadiga

Väga lahe! thumbs_up.gif icon_wink.gif
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
yodalr
Kreisi kasutaja
yodalr

liitunud: 19.11.2003




sõnum 22.02.2011 20:28:06 vasta tsitaadiga

norm thumbs_up.gif

EDIT: Sain ka enda esimese 3D'ga ühelpoole siis. Suured tänud Rapidsh0t'ile kes mõne küsimusega mind läbi PS'de aitas.

Modelleeritud selle pildi järgi:


Spoiler Spoiler Spoiler


Pilt sobib ka taustakaks 1680x1050 monitoridele.

Muljetaks ka natuke 3ds Maxist ja 3D'st. Maxi kasutajamugavus on ikka kordi parem kui ühelgi Adobe tootel, 3D meisterdamine ise osutus kordi aeganõudvamaks tegevuseks kui alguses arvasin.

_________________
kraater.ee
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
SinineSiil
Kreisi kasutaja
SinineSiil

liitunud: 12.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.03.2011 23:36:30 vasta tsitaadiga

Pooleli mudel UDK jaoks. Mõned detailid/parandused on veel vaja teha.
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
otty
HV kasutaja

liitunud: 03.01.2010




sõnum 07.03.2011 23:39:24 vasta tsitaadiga

Mis on UDK? Päris hea thumbs_up.gif
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SinineSiil
Kreisi kasutaja
SinineSiil

liitunud: 12.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.03.2011 23:44:33 vasta tsitaadiga

UDK on Unreal Development Kit. Unreal 3 mängumootor.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mTim
HV Guru
mTim

liitunud: 19.10.2004




sõnum 07.03.2011 23:45:29 vasta tsitaadiga

otty kirjutas:
Mis on UDK? Päris hea thumbs_up.gif

Unreal Development Kit?

EDIT: 2 slo...

_________________
"I have never followed a rule. That is my rule. Do you follow? I don't." The Joker
Lexuse summutist tuleb vaid lilleõisi ja ükssarvepeeru - HV foorum
M: E36 varuosad
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pankook
HV kasutaja
Pankook

liitunud: 05.01.2011




sõnum 07.03.2011 23:58:57 vasta tsitaadiga

SinineSiil kirjutas:
Pooleli mudel UDK jaoks. Mõned detailid/parandused on veel vaja teha.
Spoiler Spoiler Spoiler

Model on väga thumbs_up.gif. Mis UDKs teed sellega muidu, teed mängu icon_smile.gif ?
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SinineSiil
Kreisi kasutaja
SinineSiil

liitunud: 12.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.03.2011 23:53:25 vasta tsitaadiga

Kui kõik hästi läheb siis jah. Red Alert 2 Remake.
Edit: Muidu püüan seda lihtsalt tulistama saada.
Edit2: See on vist siis lõplik versioon. Keskmine osa on täielikult uuesti tehtud ja madalam. Animeerin ära ja siis juba UDK'sse.
Ma ei oska kahjuks tekstuure teha icon_cry.gif
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tiivik
HV kasutaja
tiivik

liitunud: 15.12.2009




sõnum 09.03.2011 20:14:18 vasta tsitaadiga

4 fun: icon_smile.gif
Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Mucrop3
Lõuapoolik
Lõuapoolik
Mucrop3

liitunud: 28.03.2004




sõnum 09.03.2011 20:44:17 vasta tsitaadiga

tiivik kirjutas:
4 fun: icon_smile.gif
Spoiler Spoiler Spoiler


thumbs_up.gif Väga lahe.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Arctic123
HV vaatleja

liitunud: 09.03.2011




sõnum 10.03.2011 03:48:48 vasta tsitaadiga

mõtlesin oma hetkel pooleli oleva projektika ka näitamiseks üles panna icon_biggrin.gif
mässatud siis sellega sirka 2-2,5 aastat ja seda pikkade pausidega
ilmselt saan selle valmis kui pension kätte jõuab icon_biggrin.gif
tegu siis Aérospatiale Super Frelon SA 321



tegu siis külgmise telikuga millega hetkel jaman
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 10.03.2011 09:12:06 vasta tsitaadiga

Arctic123, täiega kena näeb välja juba. Tekitab endal ka tahtmise midagi suuremat jälle teha, aga kahjuks vähe vaba aega. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tarmac
HV kasutaja
tarmac

liitunud: 10.08.2007




sõnum 11.03.2011 00:21:30 vasta tsitaadiga

Paluks abi. Nimelt olen pikka aega olnud eemal 3ds Max programmist, kuid nüüd oleks vaja natuke sellega tegeleda jälle. Ma paluks abi kardaan-liigendi juures. Mul on mudel, aga mul oleks vaja teada maksimum nurkasid mille juures ta toimib. Oleks vaja seada need asjad et kui ma ühte kardaani otsa keerutan, siis teine ots keerab ka. Ei oska isegi öelda mis nende asjade nimi olla võiks.
_________________
www.crawl.ee Eesti R/C Rock Crawlerid.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SinineSiil
Kreisi kasutaja
SinineSiil

liitunud: 12.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.03.2011 01:22:36 vasta tsitaadiga

tarmac kirjutas:
Paluks abi. Nimelt olen pikka aega olnud eemal 3ds Max programmist, kuid nüüd oleks vaja natuke sellega tegeleda jälle. Ma paluks abi kardaan-liigendi juures. Mul on mudel, aga mul oleks vaja teada maksimum nurkasid mille juures ta toimib. Oleks vaja seada need asjad et kui ma ühte kardaani otsa keerutan, siis teine ots keerab ka. Ei oska isegi öelda mis nende asjade nimi olla võiks.

Bones on nende asjade nimi. Ma ei oska väga nendega tegelda veel. Vaatan tutoriale ja õpin. icon_wink.gif
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rapidsh0t
HV vaatleja
Rapidsh0t

liitunud: 13.07.2010




sõnum 11.03.2011 11:14:04 vasta tsitaadiga

tarmac,

Kui tahad neid lihtsalt pöörlema panna, nii et teine ots sõltub esimese otsa pöörlemisest, siis arvan, et antud juhul ei olegi "konte" vaja. Kõige lihtsam oleks siinkohal vast kasutada "Wire parameters", mille abil saab luua nende kahe jupi vahel seose (antud juhul siis pöörlemine mingi telje ümber).

R.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tarmac
HV kasutaja
tarmac

liitunud: 10.08.2007




sõnum 11.03.2011 12:06:31 vasta tsitaadiga

Hea küll. See selleks. Aga kas keegi oskaks juhendada? Ma pole kordagi nendega veel kokku puutunud. Aastaid tagasi tegin lihtsalt mudeleid ja renderdamisi.
Mul pole kardaanil isegi kahte liigendit, seega ei tohiks keeruline olla. icon_wink.gif

_________________
www.crawl.ee Eesti R/C Rock Crawlerid.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rapidsh0t
HV vaatleja
Rapidsh0t

liitunud: 13.07.2010




sõnum 11.03.2011 13:19:21 vasta tsitaadiga

tarmac kirjutas:
Hea küll. See selleks. Aga kas keegi oskaks juhendada? Ma pole kordagi nendega veel kokku puutunud. Aastaid tagasi tegin lihtsalt mudeleid ja renderdamisi.
Mul pole kardaanil isegi kahte liigendit, seega ei tohiks keeruline olla. icon_wink.gif


On kaks objekti, sinine ja punane (vt animatsiooni).

Et panna punane objekt sinise järgi pöörlema tee nii:

1) Select'i sinine objekti ja vajuta selle peal parema hiirenupuga -> "Wire parameters..."

2) Nüüd pead ära näitama, mis hakkab seda punast objekti mõjutama. Antud juhul on selleks sinise objekti pöörlemine Z-teljel. Seega vali:

"Transform" -> "Rotation" -> "Z Rotation"

3) Nüüd peab näitama, mida mõjutatakse:

Vali punane objekt -> "Transform" -> "Rotation" -> "Z Rotation"

4) Ette tuleb Parameter Wiring aken. Seal vali "Control direction" juures "---->" (vasak mõjutab paremat e. sinine punast).

5) Lõpuks vajuta "Connect".

Nüüd, kui pöörad sinist objekti mööda Z telge, peaks punane objekt ka koos sellega pöörlema.

Kui tahad punast objekti veel omakorda keerata nagu selles GIF'is, siis pead lisama Dummy (GIF'is näidatud rohelise läbipaistva kastina) ja punase objekti selle külge "Link"ima. Ja pöörad seda Dummy't, mitte punast juppi.

Kui Dummy't sinna vahele ei pane, ja üritad otse punast objekti animeerida, siis kukub see sul igasugu ime trikke tegema seal... icon_razz.gif



Põhimõte on igatahes selline. Sul võivad seal olla teised teljed jne, et siis pead sellega arvestama.

Võib-olla eksisteerib ka mõni lihtsam lahendus, kuid niipalju kui mina selle asjaga kokkupuutunud olen, siis enamus taolisi ülesandeid lahendatakse just "Wire Parameters" süsteemiga.

Panin 3ds Max faili (2011 versioon) ka manustesse kaasa, et saad ise uurida. Edu! icon_wink.gif



-edit-

Paistab, et .max faili ei lubata kaasa riputada. Lasin gamefronti üles: http://www.gamefront.com/files/20115702/kardaan.max

R.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tarmac
HV kasutaja
tarmac

liitunud: 10.08.2007




sõnum 11.03.2011 14:00:32 vasta tsitaadiga

Suured tänud sulle. beer_yum.gif thumbs_up.gif Asi toimib. Igaks juhuks copy-pasten selle.
_________________
www.crawl.ee Eesti R/C Rock Crawlerid.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pankook
HV kasutaja
Pankook

liitunud: 05.01.2011




sõnum 11.03.2011 21:18:01 vasta tsitaadiga

Ka üks küsimus.

Kuidas ma sellest punaselt märkitud alast lahti saaks ( vt. spoilerisse ) ilma ,et model peeti läheks.
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tarmac
HV kasutaja
tarmac

liitunud: 10.08.2007




sõnum 11.03.2011 21:44:40 vasta tsitaadiga

Kui ma ei eksi, siis see tuleneb sellest, et kaks polügoni on ühe tasapinna peal.
Üks on ühtepidi ja teine teistpidi. Mina ise lihtsalt kustutasin ära.
Kui aga kustutades läheb ka osa detaili põhjast siis lõika detaili kontuuri pidi ära.
Ja siis delete. mina sain niimoodi. icon_wink.gif

_________________
www.crawl.ee Eesti R/C Rock Crawlerid.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pankook
HV kasutaja
Pankook

liitunud: 05.01.2011




sõnum 11.03.2011 22:01:23 vasta tsitaadiga

tarmac kirjutas:
Kui ma ei eksi, siis see tuleneb sellest, et kaks polügoni on ühe tasapinna peal.
Üks on ühtepidi ja teine teistpidi. Mina ise lihtsalt kustutasin ära.
Kui aga kustutades läheb ka osa detaili põhjast siis lõika detaili kontuuri pidi ära.
Ja siis delete. mina sain niimoodi. icon_wink.gif

Sain korda, võtsin ProBooleani kasutades tüki ära kastist ja see alumine osa kadus ka.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Kujundamine »  El Grande 3D teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 56, 57, 58  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.