Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
starnike
HV kasutaja
liitunud: 04.04.2007
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rapidsh0t
HV vaatleja

liitunud: 13.07.2010
|
13.02.2011 12:01:33
|
|
|
Tere!
Oleneb, mida sa plaanid tegema hakata. Modelleerimise koha pealt ei tohiks küll see masin sul mingeid piiranguid seada - piisab sellest, et videokaart jõuaks sul viewporte piisavalt kiiresti uuendada
Renderdamise koha pealt pead jah nati rohkem kannatust varuma. Aga muidugi kõik oleneb jällegi sellest, mida renderdad, kui reaalne see sul olema peab ja mis settinguid kasutad. Täispikkade animatsioonide renderdamisega tuleb kindlasti probleeme, aga üksikaadritega peaks hakkama saama küll (sõltub kui kaua oled nõus ootama ).
4 GB RAM'i on alustamiseks rohkem kui küll...
Ise olen selle alaga tegelenud ~2 aastat ja põhiliseks tööloomaks on olnud mu profiilis kirjeldatud üle 3. aasta vana läpukas . Siiani on ainsaks suuremaks mureks olnud see 2 GB RAM'i, mis kipub suuremate stseenide korral kiiresti täituma . Aga kui objektid ja materjalid mõistlikult üles ehitada, siis saab ressursse kokku hoida. Pikemate animatsioonide renderdamiseks kasutan välist abi (sõprade arvuteid).
R.
|
|
tagasi üles |
|
 |
HighEnd
HV veteran

liitunud: 24.03.2007
|
13.02.2011 15:40:27
|
|
|
starnike, ära blenderit kasuta igaljuhul, sest see ei toeta inteli videokaarte.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
kazzka
HV kasutaja
liitunud: 11.06.2010
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
otty
HV kasutaja
liitunud: 03.01.2010
|
15.02.2011 12:12:07
|
|
|
Väga lahe!
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
yodalr
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.11.2003
|
22.02.2011 20:28:06
|
|
|
norm
EDIT: Sain ka enda esimese 3D'ga ühelpoole siis. Suured tänud Rapidsh0t'ile kes mõne küsimusega mind läbi PS'de aitas.
Modelleeritud selle pildi järgi:
Spoiler 
Pilt sobib ka taustakaks 1680x1050 monitoridele.
Muljetaks ka natuke 3ds Maxist ja 3D'st. Maxi kasutajamugavus on ikka kordi parem kui ühelgi Adobe tootel, 3D meisterdamine ise osutus kordi aeganõudvamaks tegevuseks kui alguses arvasin.
_________________ kraater.ee |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
SinineSiil
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.07.2009
|
07.03.2011 23:36:30
|
|
|
Pooleli mudel UDK jaoks. Mõned detailid/parandused on veel vaja teha.
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
otty
HV kasutaja
liitunud: 03.01.2010
|
07.03.2011 23:39:24
|
|
|
Mis on UDK? Päris hea
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
SinineSiil
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.07.2009
|
07.03.2011 23:44:33
|
|
|
UDK on Unreal Development Kit. Unreal 3 mängumootor.
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
mTim
HV Guru

liitunud: 19.10.2004
|
07.03.2011 23:45:29
|
|
|
otty kirjutas: |
Mis on UDK? Päris hea  |
Unreal Development Kit?
EDIT: 2 slo...
_________________ "I have never followed a rule. That is my rule. Do you follow? I don't." The Joker
Lexuse summutist tuleb vaid lilleõisi ja ükssarvepeeru - HV foorum
M: E36 varuosad |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pankook
HV kasutaja

liitunud: 05.01.2011
|
07.03.2011 23:58:57
|
|
|
SinineSiil kirjutas: |
Pooleli mudel UDK jaoks. Mõned detailid/parandused on veel vaja teha.
Spoiler 
|
Model on väga . Mis UDKs teed sellega muidu, teed mängu ?
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
SinineSiil
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.07.2009
|
08.03.2011 23:53:25
|
|
|
Kui kõik hästi läheb siis jah. Red Alert 2 Remake.
Edit: Muidu püüan seda lihtsalt tulistama saada.
Edit2: See on vist siis lõplik versioon. Keskmine osa on täielikult uuesti tehtud ja madalam. Animeerin ära ja siis juba UDK'sse.
Ma ei oska kahjuks tekstuure teha
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
tiivik
HV kasutaja

liitunud: 15.12.2009
|
09.03.2011 20:14:18
|
|
|
4 fun:
Spoiler 
|
|
tagasi üles |
|
 |
Mucrop3
Lõuapoolik


liitunud: 28.03.2004
|
09.03.2011 20:44:17
|
|
|
tiivik kirjutas: |
4 fun:
Spoiler 
|
Väga lahe.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Arctic123
HV vaatleja
liitunud: 09.03.2011
|
10.03.2011 03:48:48
|
|
|
mõtlesin oma hetkel pooleli oleva projektika ka näitamiseks üles panna
mässatud siis sellega sirka 2-2,5 aastat ja seda pikkade pausidega
ilmselt saan selle valmis kui pension kätte jõuab
tegu siis Aérospatiale Super Frelon SA 321
tegu siis külgmise telikuga millega hetkel jaman
|
|
tagasi üles |
|
 |
HighEnd
HV veteran

liitunud: 24.03.2007
|
10.03.2011 09:12:06
|
|
|
Arctic123, täiega kena näeb välja juba. Tekitab endal ka tahtmise midagi suuremat jälle teha, aga kahjuks vähe vaba aega.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
tarmac
HV kasutaja

liitunud: 10.08.2007
|
11.03.2011 00:21:30
|
|
|
Paluks abi. Nimelt olen pikka aega olnud eemal 3ds Max programmist, kuid nüüd oleks vaja natuke sellega tegeleda jälle. Ma paluks abi kardaan-liigendi juures. Mul on mudel, aga mul oleks vaja teada maksimum nurkasid mille juures ta toimib. Oleks vaja seada need asjad et kui ma ühte kardaani otsa keerutan, siis teine ots keerab ka. Ei oska isegi öelda mis nende asjade nimi olla võiks.
_________________ www.crawl.ee Eesti R/C Rock Crawlerid. |
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
SinineSiil
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.07.2009
|
11.03.2011 01:22:36
|
|
|
tarmac kirjutas: |
Paluks abi. Nimelt olen pikka aega olnud eemal 3ds Max programmist, kuid nüüd oleks vaja natuke sellega tegeleda jälle. Ma paluks abi kardaan-liigendi juures. Mul on mudel, aga mul oleks vaja teada maksimum nurkasid mille juures ta toimib. Oleks vaja seada need asjad et kui ma ühte kardaani otsa keerutan, siis teine ots keerab ka. Ei oska isegi öelda mis nende asjade nimi olla võiks. |
Bones on nende asjade nimi. Ma ei oska väga nendega tegelda veel. Vaatan tutoriale ja õpin.
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rapidsh0t
HV vaatleja

liitunud: 13.07.2010
|
11.03.2011 11:14:04
|
|
|
tarmac,
Kui tahad neid lihtsalt pöörlema panna, nii et teine ots sõltub esimese otsa pöörlemisest, siis arvan, et antud juhul ei olegi "konte" vaja. Kõige lihtsam oleks siinkohal vast kasutada "Wire parameters", mille abil saab luua nende kahe jupi vahel seose (antud juhul siis pöörlemine mingi telje ümber).
R.
|
|
tagasi üles |
|
 |
tarmac
HV kasutaja

liitunud: 10.08.2007
|
11.03.2011 12:06:31
|
|
|
Hea küll. See selleks. Aga kas keegi oskaks juhendada? Ma pole kordagi nendega veel kokku puutunud. Aastaid tagasi tegin lihtsalt mudeleid ja renderdamisi.
Mul pole kardaanil isegi kahte liigendit, seega ei tohiks keeruline olla.
_________________ www.crawl.ee Eesti R/C Rock Crawlerid. |
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rapidsh0t
HV vaatleja

liitunud: 13.07.2010
|
11.03.2011 13:19:21
|
|
|
tarmac kirjutas: |
Hea küll. See selleks. Aga kas keegi oskaks juhendada? Ma pole kordagi nendega veel kokku puutunud. Aastaid tagasi tegin lihtsalt mudeleid ja renderdamisi.
Mul pole kardaanil isegi kahte liigendit, seega ei tohiks keeruline olla.  |
On kaks objekti, sinine ja punane (vt animatsiooni).
Et panna punane objekt sinise järgi pöörlema tee nii:
1) Select'i sinine objekti ja vajuta selle peal parema hiirenupuga -> "Wire parameters..."
2) Nüüd pead ära näitama, mis hakkab seda punast objekti mõjutama. Antud juhul on selleks sinise objekti pöörlemine Z-teljel. Seega vali:
"Transform" -> "Rotation" -> "Z Rotation"
3) Nüüd peab näitama, mida mõjutatakse:
Vali punane objekt -> "Transform" -> "Rotation" -> "Z Rotation"
4) Ette tuleb Parameter Wiring aken. Seal vali "Control direction" juures "---->" (vasak mõjutab paremat e. sinine punast).
5) Lõpuks vajuta "Connect".
Nüüd, kui pöörad sinist objekti mööda Z telge, peaks punane objekt ka koos sellega pöörlema.
Kui tahad punast objekti veel omakorda keerata nagu selles GIF'is, siis pead lisama Dummy (GIF'is näidatud rohelise läbipaistva kastina) ja punase objekti selle külge "Link"ima. Ja pöörad seda Dummy't, mitte punast juppi.
Kui Dummy't sinna vahele ei pane, ja üritad otse punast objekti animeerida, siis kukub see sul igasugu ime trikke tegema seal...
Põhimõte on igatahes selline. Sul võivad seal olla teised teljed jne, et siis pead sellega arvestama.
Võib-olla eksisteerib ka mõni lihtsam lahendus, kuid niipalju kui mina selle asjaga kokkupuutunud olen, siis enamus taolisi ülesandeid lahendatakse just "Wire Parameters" süsteemiga.
Panin 3ds Max faili (2011 versioon) ka manustesse kaasa, et saad ise uurida. Edu!
-edit-
Paistab, et .max faili ei lubata kaasa riputada. Lasin gamefronti üles: http://www.gamefront.com/files/20115702/kardaan.max
R.
|
|
tagasi üles |
|
 |
tarmac
HV kasutaja

liitunud: 10.08.2007
|
11.03.2011 14:00:32
|
|
|
Suured tänud sulle. Asi toimib. Igaks juhuks copy-pasten selle.
_________________ www.crawl.ee Eesti R/C Rock Crawlerid. |
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pankook
HV kasutaja

liitunud: 05.01.2011
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
tarmac
HV kasutaja

liitunud: 10.08.2007
|
11.03.2011 21:44:40
|
|
|
Kui ma ei eksi, siis see tuleneb sellest, et kaks polügoni on ühe tasapinna peal.
Üks on ühtepidi ja teine teistpidi. Mina ise lihtsalt kustutasin ära.
Kui aga kustutades läheb ka osa detaili põhjast siis lõika detaili kontuuri pidi ära.
Ja siis delete. mina sain niimoodi.
_________________ www.crawl.ee Eesti R/C Rock Crawlerid. |
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pankook
HV kasutaja

liitunud: 05.01.2011
|
11.03.2011 22:01:23
|
|
|
tarmac kirjutas: |
Kui ma ei eksi, siis see tuleneb sellest, et kaks polügoni on ühe tasapinna peal.
Üks on ühtepidi ja teine teistpidi. Mina ise lihtsalt kustutasin ära.
Kui aga kustutades läheb ka osa detaili põhjast siis lõika detaili kontuuri pidi ära.
Ja siis delete. mina sain niimoodi.  |
Sain korda, võtsin ProBooleani kasutades tüki ära kastist ja see alumine osa kadus ka.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
|