Kuulge netihiirod, lõpetaks nüüd äkki teema risustamise!
Eile MP tagudes sain ühelt vastaselt messi. Im gonna kill you! Uurisin siis, et miks nii karmilt kohe. Vana vastas, et on saanud minu poolt 18 killi järjest. Järgmises mängus saigi ühe killi. Ja asjad lahenesid
Viimasel ajal on toimunud suhteliselt palju sellist jama:
vaatan nurga taha, jooksen edasi ja järsku lastakse mind sealt samast
nurgatagant maha. Killcamis näitab kuidas ma korra jõllitan venda ja jooksen edasi.
Kas asi on minu netiühenduses või on mängu viga? _________________ XBL: Mikuke
Sai ka siis mäng ära proovitud. Noo ikka täielik jamps. Selle raha eest ei ole seda mängu seal absoluutselt, eelmise sarja jätk, hunnik videosid ja meenutusi ,et CD ära täita.
See on minu arvamus.
singel player meeldib mulle täiega. loodan, et liiga pikk pole.
mängin kõige raskema tasemega ja viernamis napalmi tünnid on paras pähkel.... _________________
Kui oled multiplayer menüüs (enne kui hakkad matchi otsima) vajuta back nuppu, ps3 vist select, ja see mis seal default on pane locale peale. Endal see aitas.
Mis ping teil mängides on? Endal 90% ajast kaks kollast posti, mis teeb mängimise suht raskeks. Ühendus on Elioni 12/1 DTV, digiTV välja lülitatud ja midagi ei tõmba.
Single player on ootamatult pikk isegi, pikem kui eelmised osad mu meelest. Küll iga hetke väärt, tõesti hästi tehtud ja filmilikum kui kunagi varem. Teisalt ootasin ka ise veits kärsitult, et juba ühele poole saaks ja rohkem aega oleks MP-le keskenduda Seda back nupu asja proovin kindlasti, mul sama jama, et ootab jõle kaua enne kui mängu leiab. Noh 10 min, mitte päris tund. _________________ Raamatud --www.kentraju.com Kõik grillimisest --www.tuleroog.ee Dokumendihaldus --www.folderit.com/et
Mingi aeg võiks väikse lammutamise ka teha HV rahvaga
Saab kasvüi Combat mode teha
mul arvatavasti korterikaaslasega siis splitscreeni _________________ Mis vahe on tegelikkusel ja reaalsusel? Vahet pole!
Eile sain teada, et mul xboxil NAT strict. Suunasin mõned pordid ruuteris ja nüüd NAT open. Proovisin ka mängida black ops multiplayerit ja matchi leidis mulle 10 sekundiga ja ping oli 3 pulka .
Kui Multiplayeri menüüs valida options ja seal Xboxi Back/Ps3 Select nuppu vajutada, siis tuleb kastike infoga, kus on samuti kirjas kas su NAT on strict või open
Suure surma peale sain ka lõpuks eesti postist oma BlackOpsi kätte.
Minu mäng GAMEist paistab läks ikka kaduma siis.
Tellisin sealt veel ühe Black Opsi koopia sõbrale Kundas, saadeti 10 välja, ja 15 sai kätte.
Ja ise tellisin endale veel Halo Reachi sealt, 12 saadeti välja, ja täna sain kah kätte.
Jama, et tuleb 28 päeva oodata välismaalaste tellimuste kohta, enne kui nad midagi teha saavad.
Aga ei hakanud ootama, ja läksin ostsin meie poest. Olen aint MPd mänginud, ja Praegu meeldib.
Pärast küsi raha lihtsalt tagasi.
Aga suht haige on see kuidas asjad kaovad.
Kellel on plaan teha või aidata mul ära teha achievemendid secret ballistic knife ja Sacrificial Lamb (Crossbow), siis oleks teretulnud meeskonnatöö zombie mode`s kino der tottenis. Suvaliste inimestega on ikka raske teha, oleks vaja meeskonnatööd. Lisage xbox live´i Meshboy29. _________________ Futurist
viimati muutis Meshboy28 10.12.2010 14:27:53, muudetud 1 kord
Otsin inimesi kellega gamebattelis mängida ja niisama pub'is spawn rapida. Tiimis on hetkel kolm liiget aga tahame mängida 4v4 ja kui vôimalik siis ka suurema tiimiga.
Pub matchides on meil alati tiim täis aga vôiks ju saada uusi ja paremaid kellega mängida. Ma ei hinda väga k/d ratiot, kuid on tulnud ette kus inimestel on see väga madal nii et peab mingi piiri sättima. K/D peaks siis vähemalt 1.75 olema, W/L peaks ka olema vähemalt 1.5. Teil peab kindlasti olema mic ja peate call oute andma, kes mäppe ei tea ei tunne pole tere tulnud.
Enda K/D on 2.2 umbes ja W/L on 1.55 vms. Madal W/L tuleb sellest et mängin väga palju öösel hilja ja siis need vôidud ei tule nii kergelt. ( ehk mängin üksi )
Gamebattles on hetkel maas, aga enne jôule proovime teha nii palju GB matche kui vôimalik ja siis hakkame aktiivselt jälle mängima, ma arvan jaanuarist.
Kui olete huvitatud siis saatke xbox live's sôbra kutse ja sônum kus on siis kirjas et tahad tiimi vôi pub'is mängida meiega. Väga tihti vôib tulla probleem et ei ole ruumi mängida, aga me oleme alati saatnud kohe kutse kui koht vabaneb. Minu GT: Unbuiltdonkey
* Resolved several issues with parties getting disbanded unexpectedly.
* Additional measures to prevent the “Transmission error” and other disconnects. This was most likely to occur with large parties where party members had mixed NAT types.
* Updated handling for UPnP-enabled routers to improve matchmaking conditions where users had strict or moderate NAT types. Also added in-game communications so that all players are aware of their NAT type in the Player Match party lobby.
* Addressed an issue with VOIP icons not appearing when USB headsets were plugged in prior to game launch.
* Prevention of exploit that allowed players to keep custom classes and killstreaks after prestige.
* Addressed an issue where Flak Jacket Pro would not always protect against ground fires left by Napalm Strikes.
* Prevention of users losing their killstreak reward when switching classes at the start of a new round in round-based game modes.
* Addressed an issue where the incorrect perks would appear when spectating another player under certain circumstances.
* Added round start explosive delay to China Lake grenade launcher to give it the same round start limitations as other explosives.
* Contracts will now reset when the player Prestiges.
* Prevention of Valkyrie rocket exploding upon release under rare conditions.
* Prevention of Gunship failing to give player full control under rare conditions.
* Prevention of an issue where a player will get teleported outside the map boundaries under very specific circumstances.
* Additional security measures to enhance detection and banning capabilities.
Gameplay Tuning:
* Limit the ability to re-roll supply drops using Hardline Pro to Care Packages only, no other killstreak drops.
* Added a negative influencer to all spawn points to decrease the chances of spawning near an enemy. This will further improve spawning protection on top of previous updates.
* Additional sound mix tuning for Ninja Pro users – increased ranges and volume of enemy footsteps, and removed player footstep sounds on concrete material types.
* Increased headshot multipliers for sniper rifles. Sniper rifles with suppressors equipped will now always be ensured one-shot kill headshots.
* Subtle increase in sniper rifle accuracy when scoping in.
* Added a render delay to the red diamond player indicators that appear when controlling the Gunship, Valkyrie Rocket and Chopper Gunner. When a player first spawns, this will not appear for a period of time.
* Additional minor reductions in knife lunge.
Sõber mul kurtis kogu aeg, et satub respawnides muudkui vaenlaste ette. Ma arvasin, et talle lihtsalt tundub nii ja ikka on lihtsam mängu süüdistada ("Pult ei reageeri!" ...), aga nendest uuendustest paistab, et oligi probleem. Tal saab olema hea meel kuulda, et sellega nüüd korras _________________ Raamatud --www.kentraju.com Kõik grillimisest --www.tuleroog.ee Dokumendihaldus --www.folderit.com/et
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.