Sai lõpuks läbi tehtud, nii 60h ringis sai mässatud, iga viimne kui quest tehtud, ühtegi bugi selle aja jooksul silma ei jäänud. Värskelt öeldes, et minu jaoks parim rpg mis kunagi tehtud ja lõpp oli ka väga lahe, oopis teist sugune kui oleks oodanud, aga andis oletada et kolmas osa ka tulekul.
Parim RPG EVER!? Selle GB quick look'i põhjal võiks küll öelda, et tegemist on täieliku saastaga. Jubedad animatsioonid, kohmakalt nüri combat, ebanormaalne raskusaste, ropsima ajav kaamera liikumine ja framerate jne. Milleks ja kellele sellist jama üldse tehakse?
- Added a crosshair option for better targeting/item interaction
- Physics improvement. Easier to walk forward when running into objects.
- Melee attacks now hit multiple targets in a cone
- Greatly improved both sword and bow targeting
- Turned down homing of enemy projectiles on lower difficulties
- Added waypoint shrines to map
- Shorter animations for certain skills
kellelgi oli siin mure , et vibuga on väga ulme clickfest vms , võtsid kuulda sind vist
saksa patch on peaaegu 2GB ulme
Mäng peaaegu läbi ja peaks ütlema, et kindlasti üks parimaid RPG-sid mida viimasel ajal mängitud. Oleks Larianil vast pooltki selline eelarve nagu Biowarel Dragon Age tehes siis oleks siit arvatavasti täielik pärl tulnud.
Olles mänginud kõige esimest osa Divine Divinity't siis väikene nostalgia hõng on täiesti tuntav.
Olen kohanud ainult mõnda üksikut bugi ja ükski pole olnud metsik gamebreaker. Korra kadus ära võimalus save'da. Õnneks tabasin matsu ära ja eeldasin, et tegemist pole storyline'ga seotud piiranguga. Võtsin paar minti varaseme quicksave ja peale loadi oli kõik ok.
Kuigi tegelane kipub suht tihti igasugu asjadesse komistama siis täiesti kinni pole kordagi jäänud. Kuku mistahes auku aga alati pressib uuesti välja. See eest näiteks Borderlandis oli suht tavaline mul avastades kuskile kivitükkide vahele kukkudes kinni jääda.
Pisikesi asju mida võiks parandada on palju. Üldine kompott on aga vägagi mõnus. Kes mäletas Divine Divinity'st huvitavaid queste siis siingi on omajagu. Päris huvitav on leida kuskilt metsavahelt vennike, kes palub abi, kuna keegi kuri tegelane on ta hinge ühe kanaga kokku sulatanud - kui midagi juhtub kanaga siis juhtub see ka temaga.
Nalja saab omajagu ning üldiselt on tegemist suht mitte-standardsete questidega. Tavalisi tapa see vend ära ja otsi see jupp üles - neid on. Aga vaheldust on ka piisavalt.
Huvitav asi on Mindread. Saad iga npc mõtteid lugeda. Nende peast saab aarete asukohti, infi, niisama nalja, skillpointe, queste. Lõbus.
Euroopa RPG-d on ikka ja alati tundunud tavaliste suurfirmade omast huvitavama sisu ja teostusega. Aga päris tihti on just seda rahakest vähevõitu, et täielik pärl valmis teha. The Witcher ju täpselt sama asi. Eks ta veidi poleeritum oli, kui Divinity II aga kui keegi tahab öelda, et Witcher ei olnud bugine siis sõitke seenele. Algversioon oli kohati ikka päris katki mõnest kohast. Kuid vähegi tähelepanelikumad inimesed nägid siiski mängu potentsiaali ära.
Soovitan kõigil proovida ning oma paar tundi mängida. Kindlasti mängige kaugemale kui nn. tutorial. Peale seda mõni tund ning peaks mängu võlu kohale hakkama jõudma. Ning arvestage, et toetust selle mängu jaoks paistab olevat. On ainult aja küsimus, kui tuleb mingi gigane patch inglise keelele ka välja.
Kui palju ikka neid mänge on, kus saad ise draakoniks muutuda. Voice Acting on hea, mõni tegelane lausa väga hea. Graafika on normaalne - kood on veidi kehvake nagu the Witcherilgi alguses. Lükkasin kõik põhja aga metsikult animatsioon hüples. Varjud poolepeale ja veel mõni muutus ning jookseb probleemideta. Mõni area ainult mingil põhjusel aeglane võrreldes teistega. Samuti on kerge memory leak sees. 2-3h mängida ja aeglustub korralikult maha. Piisab save'st ja load'st et asi paremaks läheks.
Muusika on super. Mulle väga meeldib. Samas stiilis nagu esimene osa. Kodulehel saab lugusid ka kuulata. Youtube's vast ka olemas. Peakski arvutisse tõmbama - või äkki on mängukaustas sobivalt olemas? Peab vaatama...
Kõik mängima!
60h pigistab välja. Pole just lühike mäng
Edit: Väike muusikajupp mängust. Tekkis isu uuesti mängida.
Sain ka mängu läbi. Lõpp oli tõesti päris hämmastav - ei osanud kuidagi arvata, et kogu story nii lõppeda võiks. Pingutad ja tapad pahasid kuidas jaksad ja kokkuvõttes aitad enda tegevusega hoopis kurjuse jõude. Lõpustseen võttis tõesti päris muigama. Larianile lisapunktid selle eest, et nad julgesid mängu nii lahtiste otstega lõpetada. Loodetavasti ei tule Divinity III liiga kaua oodata...
imo dragon age : origins on sellega võrreldes jõhker saast , väga kõvv mäng , väike pilt kh.
Päris nii ikka üldistada ei tasuks. DA stoori on kokkuvõttes ikkagi haaravam, aga lõpp on ehk liiga tavaline ja etteaimatav. Divinity põhimõtteliselt hiilgabki minu arvates ainult lõpus. "Gameplay" osas Dragon age tõesti midagi väga uudset välja ei paku (eks proovitigi Baldur's Gate-i valemit edasi arendada), aga kõik olemasolev on hästi teostatud. Divinity inimese ja draakoni vormi vahel muutumine on tõesti lahe, aga kohati jäi nagu midagi puudu. Võib-olla oli asi selles, et draakonina olles ei saanud midagi suurt ette võtta. Näiteks mingi kindluse/linna maha põletada või üksinda mingi armee maha tõmmata. Ainuüksi lendavatel saarekestel nende rakulkade massiline hävitamine muutus väga ruttu üksluiseks. Endale baasiks kindluse vallutamine ja selle arendamine oli tõepoolest hea idee ja samas ka väga hästi sinna mängu sobitatud.
Divinity II on tõesti hea mäng ja soovitan seda ka teistel vähemalt mõni tund proovida. Dragon age on samuti hea, aga pisut teistsugune pärl kui Divinity.
Oma üllatuseks avastasin, et mingitsorti remake on asjast tehtud, täiesti uue graafikamootoriga, questidega jne. Tundub paljutõotav igaljuhul, sest mootor oli paljuski see mis algset versiooni kinni hoidis.
Focus Home Interactive will be publishing Divinity II: The Dragon Knight Saga for the Xbox 360 and PC in October. The saga includes Ego Draconis and Flames of Vengeance; the saga expands on the original (Ego Draconis) with remastered graphics and hours of extra gameplay to deliver a visual and updated spectacle.
As for Flames of Vengeance, the new adventure continues where Draconisleaves off and delivers a finale to the Dragon Knight series.trans Divinity II: The Dragon Knight Saga screens remastered
With over 180 different missions and new and improved graphics, the game is sure to deliver a fun and exciting adventure to the RPG genre. The saga will be released in Europe in October of this year. No word mentioned of a world release.
Kindlasti üks viimaste aastate huvitavamaid ja omanäolisemaid rpg,sid ei saa võrreldagi sellise alaarenenud alatooniga viimast gothicut või fallout3 jms. Aga ega kõik ei saagi sellist headust mõista, arusaadav.
Üllatavalt hea rpg on.
Esimesed 3-4 tundi olid kuidagi igavad, kuid mida edasi, seda huvitavamaks kiskus.
Oskab keegi öelda, kui kaua läheb mängu esmaseks läbitegemiseks aega?
Endal 35 h kanti mängitud.
Ise ka sai mängitud lõpuni, kohe kui välja tuli. Idee on hea ja kohati on mäng väga hea isegi, kuid tundub väga odav, bugine ja laggine(ja animatsioonid). Lõpp on ka suht jama nagu... _________________ 🕊 Kuruppo ぽ 🕊
https://www.last.fm/user/Ingvaarr
Dragon Knight Saga ehk siis uus versioon mängust on igaljuhul vanad vead kõrvaldanud, kui varem oli tõesti laggine siis nüüd jookseb täiesti puhtalt, animatsioonid tunduvad ka paranenud olevat, kõik muu - olustik, lugu, voice, muusika jne on ikka eepilised.
olen ise nüüd umbes 15h jagu mänginud seda uusimat versiooni.
imestan et rohkem inimesi seda mänginud pole. teostus on super. nii palju vaeva nähtud selle kallal.
ainuüksi välimus ja tähelepanu detailidele on siin mängus üks parimaid, mida täna rpg'de puhul võib kohata. enamus majad/koopad/dungeonid on igaüks oma nägu ja hoolikalt viimistletud, tekstuurid on teravad ja animatsioonid ning varjud on kenad.
dialoogid kõik ilusti sisse loetud, huumoriga siin-seal vürtsitatud. voice acting on enamasti väga hea.
story on siiamaani tasemel ja väikseid valikuvõimalusi questides on piisavalt.
Gamebryo ehk oblivioni mootor - nii et eks nad võtsid isegi üsna maksimumi välja sellest. Enda jaoks oli kõige suurem pettumus Flames of Vengeance lõpp, mis jäi kuidagi väga läigeks.
Nad võiks 3.da osa teha nii et peategelane oleks Damien oopis.
DrZ, ma ei saa aru. mis mõttes pole sujuvad? täiesti tavalised animatsioonid on, nii sujuvad kui ükskõik mis mängul.
võtame näiteks oblivioni, fallout3 ja fallout new vegase - nemad pole 5 aasta jooksul suutnud implementeerida diagonaalse liikumise animatsiooni. fallout new vegas on tuttuus mäng ja ikka veel animatsioonis tüüp jookseb diagonaalselt liikudes hoopiski otse edasi, justkui uisutades mööda maad - täpselt nii oli ka oblivionis . tehakse uued mapid, tekstuurid ja questid ja lastakse uue mängu pähe välja.
Ämm, FPS üle 30 ei lähe, Vsync maas... Vahet pole mis sätted, Textuure Highile ei lase panna, ütleb, et mälu vähe.
Muidu väga haarav mäng. Aeg lendab : D _________________ [img:]https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/200x40_HV.gif[/img:]
Sa ei pea zeppeliniga kaasas jõlkuma vaid lenda ette ja puhasta teed. Ja kasuta nr 2 spell-i, see on tihedalt täisehitatud saarekeste vastu eriti tõhus.
denis28, Selle üle on paljud kurtnud. Ka minu arust on/oli Divinity 2 varjatud pärlike. Endal originaal+expansion läbi tehtud ja väga meeldis. Mulle meeldisid eriti npc-d selles mängus. Minu arust need questid võtsid ikka suht veidraid pöördeid aeg-ajalt
Aga mõned nõuanded viimaseks missiooniks...
Spoiler
Kasuta ainult 4 skilli-fireball, "mega-uber-blast"(ei mäleta skilli nime, mingi explosion, nr2 vist defaultis),summon wyrven ja heali kui vaja. Strateegia lihtne : lendad ette rajal, üksikuid torne võtad maha fireballiga ning rohkem kui 3 toweriga saartel lendad keskele ja paned seda megablasti. See tõmbab saare puhtaks. Nii saab asja tehtud väga kergelt. Üks asi ainult, see megablast vist ei tööta kui laevast väga kaugel oled, niiet planeeri natuke ette... See megablast on siin asjavõti, 1haaval torne lõhkudes sa platsi puhtaks ei saa.
Muuseas, mind huvitas kangesti Divinity II OST hankimine. Tuleb välja, et autor, Kirill Pokrovsky, jagab seda täiesti ametlikult kodulehe kaudu tasuta.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.