Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
metallika
HV Guru
liitunud: 05.06.2006
|
27.09.2010 15:55:46
|
|
|
njah
minul ei piisanud igatahes ning peale 4 korda eelnevalt neid kuupeale saates (viisakalt ikka)
kõlistavad nad uuesti ja uuesti!
just seda sama ELISA MINT pakuvad koguaeg - üks kord vist hgelistasid mingi paketi vms muutmise pärast ka
|
|
Kommentaarid: 387 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
312 |
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
27.09.2010 19:50:25
|
|
|
metallika: Järelikult on Sul Elisa-lepingus vastav toiming - a la: ärge pakkuge reklaami - määratlemata.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
|
metallika
HV Guru
liitunud: 05.06.2006
|
27.09.2010 20:40:23
|
|
|
vb tõesti
aga ikkagi krt närvidele ajab see levi puudumine minu enda korteris isegi
istun arvuti laua taga ning levi nitševo netu
lähen kööki ja teen akna lahti ning suunan siis telefoni antenni poolse otsa sinna ja siis on levi
|
|
Kommentaarid: 387 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
312 |
|
tagasi üles |
|
|
AKE
HV kasutaja
liitunud: 02.04.2009
|
29.09.2010 11:32:32
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
metallika: Järelikult on Sul Elisa-lepingus vastav toiming - a la: ärge pakkuge reklaami - määratlemata. |
Täpselt nii ongi Mulle ei helista küll keegi peale nende veekvaliteedi mõõtjate ja just-ilmunud-ülimegavajaliku-kokaraamatu-müüjate
|
|
tagasi üles |
|
|
Renq
HV veteran
liitunud: 21.12.2003
|
10.10.2010 22:34:42
|
|
|
Tere, kas leidub siin mõnda Elisa äriklienti, kes nõustuks teenet osutama telefoni ostmisel?
aitäh.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
ceemic
24/7@kalal
liitunud: 21.03.2005
|
14.10.2010 02:24:56
|
|
|
On kellelgi veel eelmise kuu eest arve saamata?
|
|
Kommentaarid: 418 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
321 |
|
tagasi üles |
|
|
AKE
HV kasutaja
liitunud: 02.04.2009
|
14.10.2010 10:25:07
|
|
|
ceemic kirjutas: |
On kellelgi veel eelmise kuu eest arve saamata? |
Mulle tuli eile arve, aga täna alles 14. ju. Mingi 10ndast tavaliselt hakkavad nad välja saatma. Äkki ootad nädalakese veel.
|
|
tagasi üles |
|
|
ceemic
24/7@kalal
liitunud: 21.03.2005
|
14.10.2010 14:33:42
|
|
|
AKE, eelmistel kuudel on 4-7. kuupäevadel juba arve olemas olnud. Ma mõtlen siis iseteeninduses/maili peal.
|
|
Kommentaarid: 418 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
321 |
|
tagasi üles |
|
|
ruts8
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.07.2002
|
21.10.2010 22:33:42
|
|
|
Mnjah, sai EMT'st üle tuldud ning esimene jama kohe esimesel päeval - mobiil-id ei tööta üldse. Aktiveeritud sai kuid autoriseerimisteadet ei saabugi telefoni. Klienditeenindus ka aidata ei osanud ning lubati asja uurida. Eeldan, et sellega nüüd läheb pikemalt aega...
Nende 2 aasta jooksul mil ma EMT-s mobiil-id'd kasutasin, ei olnud kusjuures mul mitte üht korda ka seal sellega jama... Aga jah.. mis seal ikka - maksad vähem.. saad ka vähem
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
ceemic
24/7@kalal
liitunud: 21.03.2005
|
22.10.2010 14:53:22
|
|
|
Täna tuli lõpuks septembri eest arve ka
|
|
Kommentaarid: 418 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
321 |
|
tagasi üles |
|
|
ruts8
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.07.2002
|
22.10.2010 20:27:52
|
|
|
ruts8 kirjutas: |
Mnjah, sai EMT'st üle tuldud ning esimene jama kohe esimesel päeval - mobiil-id ei tööta üldse. Aktiveeritud sai kuid autoriseerimisteadet ei saabugi telefoni. Klienditeenindus ka aidata ei osanud ning lubati asja uurida. Eeldan, et sellega nüüd läheb pikemalt aega...
Nende 2 aasta jooksul mil ma EMT-s mobiil-id'd kasutasin, ei olnud kusjuures mul mitte üht korda ka seal sellega jama... Aga jah.. mis seal ikka - maksad vähem.. saad ka vähem |
Hakkaski lõpuks tööle.. aga... see Elisa lahendus on ilmselgelt korralikult läbi mõtlemata kasutaja poole pealt.
Ehk siis - alustame portaalis Y autentimist:
1. Mobiiltelefoni tuleb teade autentimise kohta. Küsitakse kinnitust. -> Kinnitame.
2. Tuleb ette dialoog "Sisenen?" valikutega "Jah" ning "Ei". -> Kinnitame valiku "Jah".
3. Ilmub kontrollkoodi teade. Küsitakse kinnitust. -> Kinnitame.
4. Lõpuks ilmub PIN1 sisestamise dialoog. -> Sisestame PIN1 koodi ning kinnitame.
5. Ilmub mitte-interaktiivne teade "andmeid edastatakse". Teade sulgub.
6.. Aga see pole veel kõik! tuleb veel teade "Saadetud", mis tuleb jälle OK'd vajutades sulgeda. No mida?
Mille pärast ei võinud seda kogu protseduuri lahendada 2 sammuga nagu näiteks EMT's oli?
Nendele kes ei tea, siis EMT lahenduse puhul on sammud järgmised:
1. Mobiiltelefoni tuleb teade kus on kirjas nii autentimist initsialiseerinud osapool kui ka kontrollkood. Teade sulgub kui see kinnitada (vajutada OK).
2. Sisestada PIN ning kinnitada. KÕIK!
Ehk siis Elisa lahenduse puhul tehakse kõik selleks, et kasutajal võimalikult ebamugav oleks...
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
yellowcard
HV kasutaja
liitunud: 17.03.2007
|
23.10.2010 22:40:02
|
|
|
Oli vaja täna osta Nokia X2. Läksin Rocca al Mare esindusse - pole, öeldi, et Kristiines on 7 TK, läksin kohale - midagi. Sai kopp ette läksin EMT-i maksin 300 kr rohkem ja sain kohe telefoni. Niiet kui mu raha elisa ei taha siis ei anna ka.
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
arnis
HV veteran
liitunud: 18.07.2004
|
07.11.2010 20:11:57
|
|
|
Mul on Elisaga kah keiss lahti. Käis telefon paranduses,
parandati ära. Aja möödudes identne viga, saatsin uuesti.
Tuli vastus. et telefon mehaaniliselt vigastatud ja garantii
on telefonil lõpetatud. Ok tere hommikust. Selles üldse
probleem ongi, et telefon SAI mehaaniliselt vigastada
naeruväärsel meetodil (ma isiklikult oletan, et pärast
telefoni kandmist taskus on väänded emaplaadilt joote
lahti teinud, sest väikese telefoni väände puhul on kohe
pilt läinud, TÄPSELT sama mis eelmine kordki).
Saatsin neile kirja, et nad asja üle vaataksid. Elisast
tuli paar nädalat hiljem kiri mulle koju (mitte meilile),
et (ja siin nad tsiteerisid täpselt seda sama mis oli
kirjutatud garantiihoolduse poolt). Ehk siis mitte midagi
nad ei vaadanud ega uurinud.
telefon 1 aasta vana.
Helistasin tarbijakaitse infotelfile. Sai küsitud, et kui ma ka
tahaksin ekspertiisi teha, siis kas ma pean seda läbi Elisa
tegema. Ei, võin ise volitatud isikutele selle töö üle anda.
Tarbijakaitse telfilt soovitati mingisugust TTÜ peahoones
tehtavat ekspertiisi. Tundub mulle huvitav (isegi seal koolis
veidi käidud).
Kas keegi on ekspertiisi kusagil teostanud?
Mingisuguseid hinnanumbri näidiseid võiks teada saada.
_________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused. |
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
AKE
HV kasutaja
liitunud: 02.04.2009
|
08.11.2010 12:10:32
|
|
|
arnis kirjutas: |
Mul on Elisaga kah keiss lahti. Käis telefon paranduses, parandati ära. Aja möödudes identne viga, saatsin uuesti.
Tuli vastus. et telefon mehaaniliselt vigastatud ja garantii on telefonil lõpetatud. Ok tere hommikust. Selles üldse
probleem ongi, et telefon SAI mehaaniliselt vigastada naeruväärsel meetodil |
Tee omale kõigepealt selgeks, et Elisa ei tooda telefone, ei määra neile garantiitingimusi ega teosta ka remonti. Kui tootjapoolne remonditöökoda ütleb, et garantii on lõpetatud, siis Elisal puudub õigus seda eirata või ümber lükata. Telefoni tootjat ei huvita see, kas sinu telefon sai viga naeruväärsel, nutuväärsel või täitsa emotsioonitul meetodil. Kui ikka mul telefon maha kukub ja puruks läheb, siis tootjaviga ei leia sellises purunemises ükski ekspertiisiekspert.
Ekspertiisi hinnad on erinevad, aga kui telefon ikka niipalju kallis, et tasub ära, siis kindlasti proovi. Lihtsalt ära süüdista telefonioperaatorit kui tegelikult on su keiss lahti volitatud remonditöökojaga. Don't shoot the messenger! Mine sinna kohale, kus neid jubinaid remonditakse ja trambi seal jalgu.
|
|
tagasi üles |
|
|
arnis
HV veteran
liitunud: 18.07.2004
|
08.11.2010 16:58:40
|
|
|
AKE, siin sa eksidki. JUST seda ma küsisingi, et kus ma jalgu trambin.
Seaduse poolest, MÜÜJA vastutab TÄIELIKULT minu ees. See tähendab, et
kui mul on mingi pretensioon, siis pole mul mingit vajadust minna kuhugi
parandusfirmasse minna, vaid ikka Elisa esindusse. Seda infotelfist öeldi.
_________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused. |
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
AKE
HV kasutaja
liitunud: 02.04.2009
|
09.11.2010 16:08:56
|
|
|
arnis kirjutas: |
Seaduse poolest, MÜÜJA vastutab TÄIELIKULT minu ees. |
Päris nii see alati pole. Sõltub sellest, kes annab garantii. Kas garantii andis sulle Elisa või telefoni tootja? (äkki avalikustad mudeli?)
Tarbijakaitseamet kinnitab:
Garantiitingimustes peaks olema ära toodud, kes garantii annab, kas müüja või tootja. Juhul kui garantii on andnud müüja, võib Eestis asuv tootja esindaja garantiiremondist keelduda. Kui aga garantii on andnud tootja ja garantii kehtib, peaks volitatud remontija ka garantii alla kuuluva puuduse parandama. Juhul kui garantiitingimustes on ära toodud, kelle (kas müüja või volitatud remontija) poole peab tarbija õiguste teostamiseks pöörduma, tuleb selle ettevõtte poole ka pöörduda.
Üldiselt on mobiilidega nii, et operaatorid VAHENDAVAD ostjale toote garantiid.
Loe näiteks siit EMT lehelt: https://www.emt.ee/web/www/klienditeenindus/seadmete_abi/seadmete_garantii
NB! Samast leiad ka sõltumatute ekspertiiside asukohad!
Veelkord - pretensiooni esitad sa jah müüjale, aga vastutus jääb tootjale. Ära neid kahte asja segi aja.
|
|
tagasi üles |
|
|
target
Kreisi kasutaja
liitunud: 17.08.2003
|
20.11.2010 22:33:41
|
|
|
Ma ei tea, kas keegi saaks selgitada elisa miinimumarve asja.
Kodukal on kirjas:
tsitaat: |
Tingimused
Pere Ekstra kõnepakettidel puudub kuumaks. Tasuda tuleb vaid kasutatud teenuste eest. Valitud paketi miinimumarve summast väiksema kulu korral on väljastatava arve summaks miinimumarve summa. |
Seega, kui mul on näiteks miinimumarve 200.- ja ma räägin näiteks kuus 150.- eest, siis peaks arve olema 200.- . Aga viimane arve oli 200 + 50 = 250.-
Ehk siis kui jääb miinimumarvest mingi summa puudu, siis see liidetakse julmalt miinimumarvele otsa.
Aga miks pole kodukal sellest juttugi?
Naljakam on veel see, et kui lepingut tegin, siis küsisin. Et kui ma miinimumarvet täis ei räägi, kas siis maksan ainult 200.- või liidetakse miinimumarvest puudu olev summa otsa. Vastus oli "ei liideta"!
Klienditeenindusest öeldi ka, et kui jääb puudu, siis see liidetakse otsa.
Seega mis värk on?
Tingimustele link ka.
_________________ PSN: powwa25 |
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
_marek
HV Guru
liitunud: 31.12.2002
|
20.11.2010 23:19:16
|
|
|
Valitud paketi miinimumarve summast väiksema kulu korral on väljastatava arve summaks miinimumarve summa.
Miinimumarve summale lisanduvad lisateenuste kuumaksed, ühekordsed maksed, kõned käibemaksuvabadele annetusnumbritele, M-loto, M-parkimine, M-pilet ja M-ostud ja eritariifsed kõned ning SMSid.
Pere Ekstra 200 paketi miinimumarvele lisanduvad ka kõik rahvusvahelised- ning roaming teenused, MMSid ning andmeside.
Kindel, et mõnda neist teenustest ei kasutanud?
|
|
Kommentaarid: 130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
118 |
|
tagasi üles |
|
|
target
Kreisi kasutaja
liitunud: 17.08.2003
|
20.11.2010 23:43:55
|
|
|
Suht kindel.
Arve peal on kirjas:
tsitaat: |
Miinimumarve kasutamata summa |
minu näite puhul siis 50.-
See 50.- oli juurde lisatud arvele.
Ehk siis 200 + 50
_________________ PSN: powwa25 |
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
_marek
HV Guru
liitunud: 31.12.2002
|
21.11.2010 00:06:54
|
|
|
Teed äkki foto meile siia sellest arvest kõnede eristuse poolelt? Ilma isikuandmeteta muidugi..
|
|
Kommentaarid: 130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
118 |
|
tagasi üles |
|
|
Froggy
HV kasutaja
liitunud: 25.10.2009
|
21.11.2010 04:41:12
|
|
|
Mul näitab kah arvel seda summat mis on miinimum arvest kasutamata aga eraldi juurde seda küll ei liideta.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
target
Kreisi kasutaja
liitunud: 17.08.2003
|
21.11.2010 20:58:52
|
|
|
Nüüd vist ikkagi sain aru. mingid teenused ikkagi on. Näiteks olen helistanud panka, et kontrollida arvet, seega see on eritariifne. My bad. Kõik on korras.
_________________ PSN: powwa25 |
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
AKE
HV kasutaja
liitunud: 02.04.2009
|
22.11.2010 12:28:09
|
|
|
target kirjutas: |
Ehk siis kui jääb miinimumarvest mingi summa puudu, siis see liidetakse julmalt miinimumarvele otsa. |
no offence, aga sellise mõtte peale tulekuks peab ka muidugi omajagu annet olema.....
|
|
tagasi üles |
|
|
target
Kreisi kasutaja
liitunud: 17.08.2003
|
22.11.2010 12:46:55
|
|
|
AKE kirjutas: |
target kirjutas: |
Ehk siis kui jääb miinimumarvest mingi summa puudu, siis see liidetakse julmalt miinimumarvele otsa. |
no offence, aga sellise mõtte peale tulekuks peab ka muidugi omajagu annet olema..... |
Juhtub
_________________ PSN: powwa25 |
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
MaXakas
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.02.2004
|
13.12.2010 12:36:41
|
|
|
Mis kuradi asi on mul iseteeninduses ilmunud peale M-elu 50MB paketi tellimist: Minu Elisa -> Teenuste uuendamine all on Praegune teenus M-elu 50MB () | Uus teenus M-Internet 79 ja link uuenda. Mis asi on M-internet 79? Kodukalt küll sellisest midagi ei leia
_________________ There is no such thing as allkiri! |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
|