Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
painkillah
HV Guru

liitunud: 06.04.2003
|
18.10.2010 18:02:52
|
|
|
Loe mu viimast posti ka, sealt saad juba vastused pooltele oma "kommentaaridele".
See kui server on täis 10 snaiprit on see juba põhjus serverit vahetada.
Hetkel on siuke tunne, et mees kes mängib snaiprit on kohustatud lambist tegema kõike. Samas assault las passib seal nurgas ja töristab tühja ja meedik võib ka niisama klähvida. Kõigile jäävad koguaeg snaiprid mingil põhjusel ette - mingi kadeduseuss?
_________________ www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond. |
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
6 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
xxlmaster
HV Guru

liitunud: 26.08.2008
|
18.10.2010 18:09:14
|
|
|
LightsabeR, absoluutselt nõus su näitega.
pmst ära tee seda mida sa ei taha et sulle tehtaks MASSILISELT. Kui saan näiteks assualti käest terve mäng hagu, siis saan aru et vähe skilli ja ei hakka isegi nutma mitte.
Kui aga 5 snaipri toru ühte punkti sihib(kehvemal juhul on see su spawnimis koht) siis päris ruttu võtab tuju ära. Miks? Sest mingi jobu kellel absoluutselt skill puudub kasutab scope enda eelisena.
Ütleme otse välja, kusikud.
Ja see väide et otsi teine servu, nojh. Hetkel vähemalt eriti vahet ei ole kus sa pesitsed. Lihtsalt nii haigelt kubiseb neist et paha hakkab.
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
 |
KuriVaiM1
HV veteran

liitunud: 10.12.2006
|
18.10.2010 18:20:35
|
|
|
fred147 kirjutas: |
Tervitus, zpsy-lt sai key ostetud ja kõik toimis kenasti. Pandud püsti serveri " Multiplay :: EST.GT _ OR & CM _ ". Endale meeldib rohkem Objektive Raid (OR) & Comabat Mission (CM). Seega põhirõhk nendel stiilidel. Kui keegi veel kohalikest huvitub siis ootaks seltsi. Endal MoH-is kasutajanimi " ZiCi " ja BC2-s ZiKi[EST]
BC2-s on hardcore ja normal mode vahel tuntav vahe. MoH-is tabamuse kohapealt pole eriti miskit aru saada. |
Just tulin sealt, tundus igati tasemel tiimitöö, mingit passimist nagu polnudgi
_________________
"Mõtle kriitiliselt" |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
18.10.2010 18:24:04
|
|
|
painkillah kirjutas: |
Hetkel on siuke tunne, et mees kes mängib snaiprit on kohustatud lambist tegema kõike. Samas assault las passib seal nurgas ja töristab tühja ja meedik võib ka niisama klähvida. Kõigile jäävad koguaeg snaiprid mingil põhjusel ette - mingi kadeduseuss? |
Siis oled sa valesti asjast aru saanud. Snaiperil on oma kindel funktsioon olemas, ka siis, kui on vaja rünnata ja pommi plantida. Katad kaugelt ründajaid, võtad vastaste snaipereid maha, jne.
Kes mulle vastu karva käivad, on need mehed, kes tingimata peavad alati snaiperiga mängima, isegi, kui sellest tiimile kasu pole. Kui rünnates on sul vaja edasi liikuda ja mingi teatud punkt enda valdusesse saada, siis pole sellest väga palju kasu, kui pool su tiimi kükitab oma spawnis snaiperitega.
Mingit kadeduse ussi pole, saan snaiperitega väga hästi hakkama ja kasutana ka ise snaiperit, kui seda on minu tiimil vaja.
xxlmaster kirjutas: |
pmst ära tee seda mida sa ei taha et sulle tehtaks MASSILISELT. Kui saan näiteks assualti käest terve mäng hagu, siis saan aru et vähe skilli ja ei hakka isegi nutma mitte.
Kui aga 5 snaipri toru ühte punkti sihib(kehvemal juhul on see su spawnimis koht) siis päris ruttu võtab tuju ära. Miks? Sest mingi piix kellel absoluutselt skill puudub kasutab scope enda eelisena.
Ütleme otse välja, kusikud. |
Sellega pole ma absoluutselt nõus. Kui vastased mängivad massiliselt snaiperitega ja on võimelised sinu tiimi võitma, siis järelikult teevad nad midagi õigesti (kuigi tõenäolisem on, et sinu tiim teeb midagi valesti).
Kui saad spawn rape'i, siis on see sinu enda ja sinu tiimi süü, et te pole võimelised sellest olukorrast välja pääsema.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
xxlmaster
HV Guru

liitunud: 26.08.2008
|
18.10.2010 18:28:22
|
|
|
LightsabeR, MOHis on selline map olemas kus on niimoodi võimalik lüpsta saada lihtsalt(nime ei mäleta).
Pmst spawnid ja vastase baasist tuleb kohe kuul ära ka, v siis saad hakata liikuma ja juba tuleb ära. Asi lihtsalt selles et tolles kindlas mapis on a la kaks "auku" kust välja tulla ja torud on suht alati sinna poole suunatud.
On ka muidugi võimalus olnud pea baasi sisse saada aga siis on ees järgmine "auk" ja vot sealt enam läbi ei saanud ei tossu ega millegagi... ....muidugi ega tiima oli ka suht pea laiali otsas.
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
18.10.2010 18:32:07
|
|
|
xxlmaster kirjutas: |
LightsabeR, MOHis on selline map olemas kus on niimoodi võimalik lüpsta saada lihtsalt(nime ei mäleta).
Pmst spawnid ja vastase baasist tuleb kohe kuul ära ka, v siis saad hakata liikuma ja juba tuleb ära. Asi lihtsalt selles et tolles kindlas mapis on a la kaks "auku" kust välja tulla ja torud on suht alati sinna poole suunatud.
On ka muidugi võimalus olnud pea baasi sisse saada aga siis on ees järgmine "auk" ja vot sealt enam läbi ei saanud ei tossu ega millegagi... ....muidugi ega tiima oli ka suht pea laiali otsas. |
No siis süüdista mängu ennast ja level designer'eid, mitte vastas tiimi snaipereid.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
fred147
HV vaatleja

liitunud: 01.07.2005
|
18.10.2010 18:59:25
|
|
|
xxlmaster kirjutas: |
MOHis on selline map olemas kus on niimoodi võimalik lüpsta saada lihtsalt(nime ei mäleta). |
See vist "Combat Mission-i" kaart "Shah-i-Khot Mountains" Talvine teema mägedes.
Mulle see kaart ei sobi vähemalt kuidagi. Värvid jms. iganes lumi ja tuisk võtavad viimasegi nägemise ära.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
painkillah
HV Guru

liitunud: 06.04.2003
|
18.10.2010 19:12:45
|
|
|
tsitaat: |
ja kasutana ka ise snaiperit, kui seda on minu tiimil vaja.
|
snaiprit on alati vaja. aga siin mängib rolli juba personaalne oskus klassi kasutada. kui toru taga on tüüp kes laseb 20st lasust 18 mööda ja paneb oma sõpradele pähe artillerit vms siis on rahval esimene emotsioon FFS WASTE OF SPACE.
reaalselt aga juba mingi algeliste oskustega tüüp on rohkem kasulikum kui algeline "assault" kes jookseb nagu kahuriliha kuulirahe sisse ja viib ticketeid alla (misiganes valuuta MOH i puhul eksisteerib). logesch et tasakaal peab olema, aga snaiprit tiimis on 99,9% ajast hea omada (eeldades, et toda mängib keegi kes ei sõida lühikese bussiga hommikuti kooli).
_________________ www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond. |
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
6 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
hllmn
HV vaatleja

liitunud: 17.03.2005
|
18.10.2010 19:30:08
|
|
|
painkillah ära nüüd nii ärevaks ka mine oma sniperi kaitsega, probleem ei ole mitte üksikus inimeses kes tahab mängida sniperit. snipereid on vaja ja nad tõesti on head, et kaugelt (oma spawnist) natuke teed ette puhastada assaulti jaoks, probleem on selles et see on nii labaseks tehtud et järsku tahab iga vend sniper olla ja nii see asi ei toimi. tõesti minu arust võiks olla mängus kindel team setup. kui koht on vaba saad antud kohale asuda või siis seda requestida ja nii oleks teamid balanced (midagi AA taolist), sest see mis praegu toimub võtab natuke mängu isu küll vähemaks. vähe sellest et sa ise saad igal sammul kusagilt sniperi käest kuuli, ka ülejäänud sinu team passib rõõmsalt spawnis ja ei liiguta halligi.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
olxter
HV kasutaja

liitunud: 21.12.2005
|
18.10.2010 20:45:57
|
|
|
snaipreid on seal tõesti palju ja tina saan ma neilt ka palju, kuid suurem osalt on need sinu augustajad ikkagi enamvähem ühed ja samad nimed. see, et ülejäänud vastastest on ka enamvähem täies ulatuses kütiks õppijad, tuleb kasuks aga vaid sinu enda tiimi täpsuslaskuritele. eks õpin minagi mitte noore põdrana pea seljas üle lageda platsi jooksma, teades samas, et igas praos võib mõni hull passida. nurga tagant nurga taha joostes passib pumppüss või automaat vägagi hästi. kaitsmise kaarte tehes võtan muidugi isegi pika toru kätte ja kukun poltlukku kolistama.
igatahes hakkab see mäng mulle päev päevalt rohkem meeldima, mida enam mulle kaardid selgeks saavad.
PS: algajatel (sealhulgas mina ise) soovitan kasutada automaatset mänguleidjat, siis ei pruugi eriti suuri skilli(punkti)vahedega tegijaid ühte patta sattuda. kui kohe mingi vägeva klanninimega serveri omale otsis ja seal end tümitada lased, ei ole ahastusel otsa ega äärt.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Car_Stealer
HV kasutaja

liitunud: 29.11.2002
|
19.10.2010 00:21:55
|
|
|
Olen probleemi ees,nimelt 2 chapter lennuväljal algab siis. Olen jõudnud kusagile torni kust pea õhurünnakuks sihtmärgid märgistma. Alguses töötas kõik surma saades ja uuesti alates enam laskmist ei toimu kuigi teen nagu erkaanil kirjas ja märgistan vastava objetki ära. Läksin mängust korduvalt välja ja tegin arvutile restardi ,ikka mitte midagi. Milles probleem on ???
|
|
tagasi üles |
|
 |
kasutaja01
Kreisi kasutaja

liitunud: 09.05.2009
|
19.10.2010 01:24:16
|
|
|
Car_Stealer kirjutas: |
Olen probleemi ees,nimelt 2 chapter lennuväljal algab siis. Olen jõudnud kusagile torni kust pea õhurünnakuks sihtmärgid märgistma. Alguses töötas kõik surma saades ja uuesti alates enam laskmist ei toimu kuigi teen nagu erkaanil kirjas ja märgistan vastava objetki ära. Läksin mängust korduvalt välja ja tegin arvutile restardi ,ikka mitte midagi. Milles probleem on ???  |
kasutaja01 kirjutas: |
Kas kellelgi SP ajal sellist "putukat" pole olnud, et selle koha peal, kus binokliga märgistad neid sihtmärke (2. missioon vist) ja siis erinevate hellfirega jms võtad neid maha, aga kui uuesti alustad sellest checkpointist, siis see enam asi ei tööta? Klõbista hiirt ja klahve, aga ei märgista enam sihtmärki. Tegin mängule restardi, ikka ei midagi. Homme proovin tervet missiooni uuesti alustada, ehk siis õnnestub. |
Ma pole siis ainuke... pole veel viitsinud missiooni otsast alustada, aga kui proovid, anna teada, kas siis toimib.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
19.10.2010 02:31:48
|
|
|
See snaiperite üleküllus on alguse asi. EI maksa põdeda. Küll neid vähemaks jääb lähiajal.
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
isanelamma
HV vaatleja
liitunud: 22.05.2007
|
19.10.2010 17:53:23
|
|
|
Car_Stealer kirjutas: |
Olen probleemi ees,nimelt 2 chapter lennuväljal algab siis. Olen jõudnud kusagile torni kust pea õhurünnakuks sihtmärgid märgistma. Alguses töötas kõik surma saades ja uuesti alates enam laskmist ei toimu kuigi teen nagu erkaanil kirjas ja märgistan vastava objetki ära. Läksin mängust korduvalt välja ja tegin arvutile restardi ,ikka mitte midagi. Milles probleem on ???  |
Mul oli sama probleem alguses, proovi mitu korda, mul läks lambist selle kohapealt edasi...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mirigon
HV kasutaja

liitunud: 05.11.2007
|
19.10.2010 20:08:01
|
|
|
Mu arust on SP igast buge nii täis kuis veel annab ... pidevalt jääd kinni kuhugile momendiks kas või 10cm kõrgusele kivi plaadile ja kui sa oled harjunud FPS'e mängima hard tasemel siis on own kiire tulema. Samuti olen täheldanud seda tule juhtimis jama. Paneb lihtsalt segast, kas ei saa oma sihtmärki märgitud või üldse tõrgub.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrisVr
HV Guru
liitunud: 27.08.2008
|
19.10.2010 20:10:13
|
|
|
Mul polnud SP-ga mitte ühtegi probleemi!
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
KuriVaiM1
HV veteran

liitunud: 10.12.2006
|
19.10.2010 20:11:47
|
|
|
bc2 SP-ga oli sama lugu, lühike aga palju buuge
_________________
"Mõtle kriitiliselt" |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
xxlmaster
HV Guru

liitunud: 26.08.2008
|
19.10.2010 20:12:57
|
|
|
no bc2 oli ikka kõvasti pikem sellest ju
Aga jah, bug-e täis mis jube.
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
 |
villu70
HV Guru

liitunud: 19.12.2006
|
19.10.2010 21:07:04
|
|
|
Multil raisk serverid maas, pljätt mis kamm on?
|
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
 |
bush
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.04.2002
|
19.10.2010 21:48:27
|
|
|
Täna terve päev töötanud. Soovitan filtreerida ainult Combat Missioni. Seal saab nalja aga mõned killid on ulmelised küll vastaste poole.t
_________________ >50$ pokkeri bankroll |
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrisVr
HV Guru
liitunud: 27.08.2008
|
20.10.2010 00:27:11
|
|
|
Medal of Honor tops 1.5M worldwide, gets free DLC
GameSpot News
tsitaat: |
New Clean Sweep multiplayer mode to be available to Online
Pass holders on Xbox 360 and PS3 November 2, no mention of PC release plans.
With the NPD Group clamping down on its sales figures, it's now up to publishers to tell the public how their games are selling. Electronic Arts rose to that task today, announcing that the recently released first-person shooter Medal of Honor has sold through more than 1.5 million copies worldwide in its first five days on sale.
The game sold well in the UK, topping the Gfk-ChartTrack list in its first two days on shelves. It also caused a bit of controversy in the country when UK defence secretary Liam Fox called for a ban on the title because it would let gamers play as Taliban soldiers in multiplayer. Outrage along those lines was part of the reason EA gave when it renamed the faction in the multiplayer mode as simply the "Opposing Force.
In addition to the sales figures, EA detailed new benefits for the game's Online Pass holders. Xbox 360 and PlayStation 3 gamers who purchased the game new (or bought it used and paid the $10 fee for an Online Pass) will be able to download a new Clean Sweep multiplayer mode starting November 2. EA described Clean Sweep as a team-based elimination mode that will be playable on two all-new maps (Bagram Hangar and Kyber Caves) and two redesigned maps (Diwagal Camp and Kabul City Ruins).
It is not clear if the Clean Sweep mode will be made available to owners of the PC version of Medal of Honor. As of press time, EA representatives had not returned a request for clarification. |
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
zpsy
HV veteran

liitunud: 21.06.2009
|
20.10.2010 00:36:28
|
|
|
loodan et PC peal kah tuleb varsti suht kopp ees et algul lasevad konsoolide peal algul välja
|
|
Kommentaarid: 825 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
1 :: |
587 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
20.10.2010 01:50:53
|
|
|
See päris hea müügi trikk tegelikult. Öeldakse, et "hoho, vaadake kui ägedad oleme, tasuta DLC", aga samas öeldakse ka "aga kui sul on ostetud secondhand mäng, siis köhi 10$ välja "
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
Redikate
HV veteran

liitunud: 30.12.2005
|
20.10.2010 03:00:09
|
|
|
Snaiprite vastu aitab väga kenasti smoke, mis selles mängus vägagi tähtsal kohal oli. (olen ainult betat mänginud kahjuks).
Kui snaiper ei näe, siis ta ka ei lase. Juhud, kui ta lucki peale sulle pihta saab on vähesed.
_________________ http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do." |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
aht0
HV veteran
liitunud: 14.10.2003
|
20.10.2010 04:28:00
|
|
|
xxlmaster kirjutas: |
LightsabeR, MOHis on selline map olemas kus on niimoodi võimalik lüpsta saada lihtsalt(nime ei mäleta).
Pmst spawnid ja vastase baasist tuleb kohe kuul ära ka, v siis saad hakata liikuma ja juba tuleb ära. Asi lihtsalt selles et tolles kindlas mapis on a la kaks "auku" kust välja tulla ja torud on suht alati sinna poole suunatud.
On ka muidugi võimalus olnud pea baasi sisse saada aga siis on ees järgmine "auk" ja vot sealt enam läbi ei saanud ei tossu ega millegagi... ....muidugi ega tiima oli ka suht pea laiali otsas. |
Closed betas, mapi load, 0.5 sekki peale spawni sain snaiprilt kuuli..2-s eri mapis kusjuures.. ei jõudnud isegi liigutada. Nii et paistab et mitte midagi ei viitsitud muuta
|
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
 |
|