Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
13.10.2010 21:21:40
|
|
|
Kas kolmas või viies link .Tegelikult neljas kah aga see on mõttetult kallim veidi kiirema prose eest(võrreldes viiendaga).
Esimene ja teine pole mõtet.
Ei julge lubada, et need nüüd F1 2010 väga hästi mängivad, kuna mäng ise tundub kalane olevat hetkel.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
linkin
HV vaatleja

liitunud: 03.02.2004
|
13.10.2010 21:23:42
|
|
|
tomorrow kirjutas: |
Kas kolmas või viies link .Tegelikult neljas kah aga see on mõttetult kallim veidi kiirema prose eest(võrreldes viiendaga).
Esimene ja teine pole mõtet.
Ei julge lubada, et need nüüd F1 2010 väga hästi mängivad, kuna mäng ise tundub kalane olevat hetkel. |
Mis suhtes see mäng kalane on?
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
13.10.2010 21:38:08
|
|
|
linkin kirjutas: |
tomorrow kirjutas: |
Kas kolmas või viies link .Tegelikult neljas kah aga see on mõttetult kallim veidi kiirema prose eest(võrreldes viiendaga).
Esimene ja teine pole mõtet.
Ei julge lubada, et need nüüd F1 2010 väga hästi mängivad, kuna mäng ise tundub kalane olevat hetkel. |
Mis suhtes see mäng kalane on? |
Loe, siin on eelnevalt lingitud päris palju erinevaid gameplay buge ja jõudlus on kah äärmiselt kahtlane kohati.Väga paljud kaebavad, et mäng jookseb kuni 30-35fps isegi väga heal arvutil .Loe siis terve armaada probleeme: http://community.codemasters.com/forum/f1-2010-technical-help-1343
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gap
HV Guru

liitunud: 20.03.2006
|
14.10.2010 00:15:33
|
|
|
Suutsin Silverstone etapil esimese stardikoha esimest korda võtta vihmasajus Virgini junniga ja medium raskusastmega ja võistlusel tuli sõita 10 ringi jällegi vihmasajus ja boksi ei pidanudki minema mitte ühtegi korda Suutsin siis neid kutte selja taga hoida ja sõit võita,kuigi igast buttonid ja webberid surusid küll nii mis suutsid.... Järgmine etapp Hockenheim oli kvalifikatsioon ka vihmasajus siis võtsin napilt jälle esimese stardikoha kvalis ja sõit oli kuival rajal siis panin tähele et peale boksis käiku langen ikka 3-4-daks ja raadioside ütleb küll vahest eelnevatel etapidel ka et McLarenid v Ferrarid valmistuvad boksi peatusteks ja olen näinud neid boksist väljumast aga mitte kunagi pole näinud et need Red Bullid tuleksid boksi sisse seda küll ei ole
Tahaks kuidagi oma 1 kohta säilitada aga suht võimatu need krdi bullid kimavad eest ära ja raadioside muudkui pasundab et Webber juhib ja tegi just kiirema ringi bla bla kuraditele oleks paras panna siilid teepeale küll siis lähevad boksi
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
xpander
HV veteran

liitunud: 24.10.2005
|
14.10.2010 00:43:50
|
|
|
bullid käisid boxis küll ja isegi raadio teel öeldi et Vettel või Webber on boxis.
aga boxiga on ikka eriti hull kala seal mängus. vahest pead lolliks ootama end seal kui satud samal ringil kui enamik teisi.
Patchi vist ikka tulnd veel pole?
_________________ Linux Gaming Videos: Xpander69 |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
karuke
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.01.2003
|
14.10.2010 10:49:37
|
|
|
Kuidas nuppe muuta saab? Nagu default setup on jummala ajuvaba. G27 rool. Peaks analoogne G25 olema.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kirsa
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.12.2003
|
14.10.2010 19:35:33
|
|
|
Ma ostsin värskelt gtx460 ja sellega liigub päris hästi, 60-70fps kõik põhjas.
Prose i5-750 ja monitor 1680x1050.
Väga hea mäng on, aga selle corrupted savegame otsa lendasin ka ise :(. Pidin otsast alustama.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
 |
libe
kvaliteetne mees

liitunud: 04.11.2001
|
14.10.2010 19:43:37
|
|
|
Kirsa kirjutas: |
Ma ostsin värskelt gtx460 ja sellega liigub päris hästi, 60-70fps kõik põhjas.
Prose i5-750 ja monitor 1680x1050.
Väga hea mäng on, aga selle corrupted savegame otsa lendasin ka ise . Pidin otsast alustama. |
ei tohi treeningut pooleli jätta, kui R&D on pooleli, tuleb kvalifikatsiooni ka sõita - sel juhul ei teki seda probleemi
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kirsa
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.12.2003
|
14.10.2010 19:51:13
|
|
|
libe kirjutas: |
ei tohi treeningut pooleli jätta, kui R&D on pooleli, tuleb kvalifikatsiooni ka sõita - sel juhul ei teki seda probleemi |
Noojahh, ma "nüüd" tean. Kui kõik käib, siis sa ju ei tuhna foorumites ja ei otsi vigu.
PS! See mäng on rooliga maru hea ja ehe. Isegi minu vana logitechiga.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cain
HV vaatleja
liitunud: 27.09.2010
|
14.10.2010 22:33:51
|
|
|
Sõidan kõige raskema astmega ja 100%. Tegin esimese sõidu ära ja viskas ette corrupted savegame. Einoh aitähh, nagu mul ei oleks juba kopp ees olnud, mis ma seal panin mingi 100 ringi vist kokku Bahrainis, päris pikk rada ka võrreldes enamusega. Sõitsin teistkorda siis, kõik korras. Teine sõit, hakkas vihma sadama Austraalias, läksin boksi oma Lotusega ja Virgini masin seisab boksis lihtsalt minu ees, nii jääti ka mind seisma, einoh tõesti aitähh. 2 sõitu ära rikutud, ei ole just kõige positiivsem, eriti kui 100% sõita veel. Muidu super mäng, nende vigade juures on kahju et poole sõidu pealt ei saa ära saveda. Kunagi GP4 oli ka boksis probleeme vahest siis ma alati enne boksiminekut savesin ära. Loodan et tuleb patch Codemasterilt ja need vead saavad lahendatud. Varsti kaob motivatsioon ära kui peab igat rada 2 korda läbi sõitma ja vähem kui 100% ei ole ma nõus sõitma.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
HDvurle
HV pensionär

liitunud: 03.04.2002
|
15.10.2010 20:19:57
|
|
|
Pitstop ajab täiega marru. Rataste vahetus võtab aega ~5 sekki, kuradi pulkakomm ootab ~4 sekki mingit Ferrarit. 9sekki kokku pitstoppi 5 asemel.
_________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur. |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
striker13
HV Guru

liitunud: 03.10.2005
|
15.10.2010 20:48:15
|
|
|
Millest see sõltub, et vahest on kulub rataste vahetuseks 4.5 sekki, vahel 6.5 (ei sõida kedagi teist boksi teel, lihtsalt aeg erineb). Kas nad siis tõesti nii algajad, et ei suuda suht sama ajaga iga kord vahetada?
|
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
15.10.2010 21:19:57
|
|
|
Eks üritatud simuleerida päriselu.
Seal kõigub ka aeg.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
karuke
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.01.2003
|
15.10.2010 22:03:39
|
|
|
Päriselus nad paraku nii uimased pole tippmeeskonnad teevad alla 4 seki vahetuse ära ja parimad pojad saavad madala 3 sekki. Ja marru ajab see, olen ma siis qvalis kiiret ringi tegemas sõidan üle stardifinisi sirge ja ülla ülla boxist keerab massa mulle ette ja ei mõtlegi kõrvale võtta. vastatse ai on masendav lihtsalt. peale selle kui AI sulle sisse sõidab saad ikka sina karistada :S. Nii keerati mu üks qvali jummala peeti 3x 5 place penalti ja oligi lotusega viimane stardikoht saavutatud
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cain
HV vaatleja
liitunud: 27.09.2010
|
15.10.2010 22:13:16
|
|
|
Teist korda hakkasin 100% seasonis siis sõitma Austraaliat ja 3 korda lõhkes mul rehv sõidus, nagu sellest vähe oleks siis jääti mind ka 2st korda boksis lihtsalt ootele, meeskond seisis valmiduses kuiva ilma rehvid käes kui ma panin et pandaks alla mulle wetid. Samuti on tunda et AI'l pole fuel simulation peal, sest kui alguses kaotan neile iga ring mõni sekund siis lõpus olen kiirem samapalju, Kuigi tempo on koguaeg sama. Närvidele käib ka see et on osad rajaosad kus AI on meeletult aeglane ja on osad kus ei ole võimalik temast kiirem olla. Selles mõttes mulle meeldis GP4 kus AI oli väga stabiilne.
Mind paneb väga imestama kuidas selline mäng on üldse poelettidele jõudnud, mitte et neid vigasid mängus vähe oleks et testimiselt neid ei leitud. Pool tundi mängimist ja vigasid kui palju, ja mitte sellised mida oleks raske korda teha. Ma annaks kellelegi igatahes kinga sellise jama eest. Kaua ma seda seasonit sõidan, 4 sõitu juba teinud ja pole 2 radagi läbi.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
asdasd
HV kasutaja

liitunud: 15.09.2002
|
15.10.2010 22:41:15
|
|
|
Austraalia ja Bahrain on 2 esimest gp'd. Mul pani corrupt Istanbulis. Tõmbas tuju suht ära. Monacot või catalunyat sai päris korralikult nühitud, et saada normaalseid aegu tabelisse.
Täna update ka codemastersi foorumis. Suht mõttetu.
tsitaat: |
Update: I know we haven't updated this thread in a little while but I just wanted to reassure you all that work on the patch is progressing well, and we're confident that after the weekend following further testing we'll be able to reveal some details on what it is the patch will fix. |
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
HDTanel
Overclocker

liitunud: 15.12.2002
|
15.10.2010 22:51:58
|
|
|
asdasd, ise oled mõttetu.. hea näha, et tegelevad asjaga ikka, eks näis kas kuulavad inimesi või fixivad menüü buge (mida reaalselt ple)
_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel |
|
Kommentaarid: 635 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
496 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
16.10.2010 03:25:30
|
|
|
PlatoonSgtElias kirjutas: |
asdasd, ise oled mõttetu.. hea näha, et tegelevad asjaga ikka, eks näis kas kuulavad inimesi või fixivad menüü buge (mida reaalselt ple)  |
No mina olen loading buge küll näinud.Näiteks viskab sama tip-i kaks korda järjest ette jne
Aga jah.Parandada on siin mängus kuhjaga.Samas kogemused näitavad, et kui patch tuleb parandab see ainult ehk poole neist vigadest millest on teada antud.Seega miski jääb ikka katki.Kardan just, et sellised gameplay tüüpi asjad nagu ülijärsk boksi sissekeeramine jne.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
16.10.2010 09:05:15
|
|
|
tomorrow, ülijärsk boksi sisse keeramine on olnud igas mängus imho. GTR ja toca tulevad esimestena meelde.
_________________ "Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik |
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
16.10.2010 09:19:47
|
|
|
NATAS999 kirjutas: |
tomorrow, ülijärsk boksi sisse keeramine on olnud igas mängus imho. GTR ja toca tulevad esimestena meelde. |
GTR-s saad selle automaatse boksis liikumise maha keerata ja ise vabalt seal möllata.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
asdasd
HV kasutaja

liitunud: 15.09.2002
|
16.10.2010 12:12:02
|
|
|
Mõttetu oli see update sellepärast, et seal pole midagi konkreetset kirjas. Mingi häma. 10 päeva läheb mööda viimases updatest; inimesed ootavad millal nad saavad jätkata mängimist; ja siis öeldakse "vaatame peale nädalavahetust mis siis pätshi sisse üldse jõuab". Ei mingit infot millal asja planeeritakse välja anda.. kas kuu pärast, järgmine aasta. Ootasin rohkem vastust tüübis, et "päts on väljas 20 okt ja fixib corrupt saved". Minujaoks see info oli useless, kuna teadsin juba enne et nad töötavad selle kallal.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
16.10.2010 12:46:07
|
|
|
NATAS999 kirjutas: |
tomorrow, ülijärsk boksi sisse keeramine on olnud igas mängus imho. GTR ja toca tulevad esimestena meelde. |
Pean rFactoris testima automaatsega aga manuaalsega on küll väga sujuv ja 10x parem kui siin
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrisVr
HV Guru
liitunud: 27.08.2008
|
19.10.2010 00:27:12
|
|
|
Codemasters Community
Update!
tsitaat: |
Hi everyone,
It’s been a while since we last updated on the forthcoming F1 2010 patch so here is where things are at currently…
The team are hard at work, and have been since launch, building the patch. We’ve focussed on both fixes to the game and a number of gameplay improvements based on your feedback. Once the process has finished, we can then release the patch for submission which will take an additional couple of weeks until it is available for release. Here is a quick overview of the main issues which we’re addressing:
Spoiler 
1. Corrupt Save Games - We have identified an over-zealous anti-cheating check that manifested as falsely identified corrupt saves, specifically the ones relating to practice and R&D upgrades, the save-games should now load without issue. However if any of you are experiencing corrupt saves outside of this then please continue to send your PS3 save game files to us(Xbox360 & PC saves aren’t of any use to us) and we can test these against the latest patch to see whether all instances of this issue have now been fixed
2. AI not pitting in dry races where a mandatory pit stop was required (20% or more) – This has been fixed.
3. Player held in pit-stop too long – We’ve improved exit logic so that it isn’t too cautious in holding players during a pit-stop.
4. Puncture frequency reduced – The likelihood of players suffering punctures has been reduced.
5. Pit-stop lock-ups - Fixed several instances which caused the pit crew to lock-up and not be able to service the cars.
6. Automatically updating race strategy – Selecting prime tyres from the tyre menu (over default option) now updates the strategy so that the pit-crew assign options during the pit stop as opposed to re-attaching another set of primes (in a dry race of 20% or more).
7. First lap calculates correctly – The lap time for the first lap of the race now calculates correctly, from the lights going out as opposed to the cars crossing the start line.
In addition to these fixes we’ve also made improvements to the game based on your forum feedback
Spoiler 
1. OSD changes – showing split times rather than gap to leader – We’ve changed how the OSD timing information functions so that split times are now displayed on the OSD, showing race time and race time differences to the other cars – I.e. how far ahead/behind are at a sector boundary.
2. AI affected more by damage received – Damage sustained by an AI’s car will have a greater effect their handling characteristics, effectively slowing damaged AI down more. AI cars that cannot maintain a racing speed will naturally yield to faster cars & come into the pits for repairs. As before, If they receive too much damage, they will retire from the race.
3. AI yielding to other cars when not on flying lap in qualifying - Improved AI behaviour to move off the racing line or out of the player’s way when the player is on a flying lap.
4. Increased wheel support – Increased wheel support and force feedback tweaks (where applicable) for the following wheels; Thrustmaster Ferrari F430 Force Feedback (officially supported), Thrustmaster Ferrari GT Experience (officially supported), Thrustmaster RGT Force Feedback Pro Clutch (not officially supported but will work), Fanatec Porsche 911 Turbo S & GT3 RS2 (both officially supported).
5. Wet weather improvements - Rebalanced graphical and handling effect of cars driving on a wet track - the level of wetness has been increased as well as tyre trails being made more prominent.
6. Improved Damage Modelling – Tweaks to the damage system so that more damage is visible / received during lesser impacts.
7. Next lap invalidated time trial logic - In time trial the next lap is no longer invalidated for any offence committed in the 3rd sector. It is calculated per track and is predominantly based on the final corner.
8. AI: Driver Behaviours - Addressed some issues in driver behaviour balancing that were causing occasionally unrealistic finishing positions.
There have also been several PC specific improvements as well:
Spoiler 
1. PC 'replay saving' and playback – You will be able to save out the files to replay them later or share them with others.
2. DX11 – The F1 2010 patch will enable the game to run on DX11. All of the graphical improvements are configurable from graphical options when in DX11. Specifically, "ultra" settings for 'shadows' and 'postprocess'. (These options require a lot of processing power, and are only recommended for high-end graphics cards.
3. Eyefinity Support – F1 2010 now supports 3 x 1 or 3 x 2 monitor display setups (minimum requirement of 3 x monitors)
4. Optimisations – We have made better use of multi-core processors in general, which will lead to better framerates on higher end machines.
5. Additional Support - Support for SandyBridge processors, which also adds support for currently available 'modern' processors, like Core i7, which wasn't correctly detected previously.
This list is not exhaustive of the issues being addressed in the patch but a snap shot of the key improvements. Please keep your feedback coming though as it is invaluable both for the work on the patch and for the design of F1 2011.
Once the patch goes into submission, we’ll try to give you guys a heads up as to when it will be live and ready to download as soon as we know.
Thanks for your continued support & feedback.
The F1 2010 Development Team. |
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
|