|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
| autor |
|
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
28.09.2010 09:33:15
|
|
|
| mks kirjutas: |
Miks on pikaaegsetele klientidele sooduspakkumised marginaalsed (kui mitte öelda et olematud) - ületulijad saavad kuni 5000 eest kõneaega, olemasolevad kliendid saavad 500.- odavamalt osta saasta (tundub, et telefonid, mida keegi teine osta ei taha või mis laojäägid on, lähevad olemasolevate klientide sooduspakkumiste hulka).
Millal jõuab EMTsse müügile iPhone 4? |
Eseimesele küsimusele on juba foorumikaaslase poolt vasatatud, aga kinnitan üle: ka olemasolevad kliendid saavad soovitaja kampaania raames 5000 krooni kõneaega, samamoodi kui nende soovitatud uus. Ja telefone pakume soodushinnaga erinevaid mudeleid erinevat tüüpi kasutajatele. "Saastaks" ei söandaks küll ühtehgi mudelit nimetada, ka kõige lihtsamatel mudelitel on oma kasutajaskond, kes sellist telefoni vajab.
iPhone 4 on Eestis müügil alates 24.septembrist.
|
|
| tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
28.09.2010 09:39:57
|
|
|
| marli1 kirjutas: |
Küsimus minevikus toimunu kohta.
Aasta 2007 lõpus tahtis emt üle minna minutipõhisele kõneaja arvestusele- põhjendades seda kui kliendile kasulikku sammu.
Palju kliente loobus emt teenustest selle PR triki järel?
Küsin sest mina olin üks lahkujatest ja ka oma pere ja tuttavatest paljud loobusid edaspidistest teenustest.
Kas need inimesed on endiselt emt palgal ja millised järeldused emt selles teinud on? |
Minutipõhise maksustamise samm oli viga (usaldades liialt näiteid, et mitmel turul see toimib). Kuna selle kiiresti tagasi pöörasime, siis lahkujate arv ei kasvanud. Järeldus on loomulikult ühene: eesti turg (nagu tegelikult iga teine turg) on unikaalne ja mujal toimivat siia üheselt laiendada ei saa. Loodame, et kliendid on selle andeks andnud.
|
|
| tagasi üles |
|
 |
Barbo20
HV veteran

liitunud: 21.06.2003
|
28.09.2010 09:42:02
|
|
|
Sooviksin EMT poolset definitsiooni arvel kajastuva "miinimumarve" -le.
Minu loogika ütleb nii, miinimumarve on näiteks 100 krooni, isegi kui kasutad teenuseid 5 krooni eest, siis arve on ikka 100 kr- tundub loogiline?
Miks on aga nii, et minu arved on tavaliselt 300 kr + "miinimumarve" 69 kr.
Ehk kui tõite bussipileti kuukaardi võrdluse, siis mina tooks bensiinijaama võrdluse: mõõdetav miinimumkogus on tanklates üldjuhul 2 liitrit, kui tangite 30 liitrit siis lisaks ei pea ma ju maksma veel selle miinimum 2 liitri eest, vaid ikka 30 liitri eest- tundub loogiline?
|
|
| Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
5 :: |
99 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
28.09.2010 09:42:13
|
|
|
| Mark0 kirjutas: |
| Mul on küsimus andmeside hindade kohta nii era- kui ärikliendina. Mõlemas sektoris on EMT hinnad märksa kõrgemad. Eks ärikliendi puhul on suures osas tegu kokkuleppega kuid siiski - EMT andmeside hinnad on konkurentide omast märksa kõrgemad. Kas on plaanis see poliitika üle vaadata? |
Andmeside paketid on ülevaatamisel.
|
|
| tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
28.09.2010 09:44:20
|
|
|
| aixi kirjutas: |
| Aga tahtsin küsida et see sagedus 2500-2690 millele hakatakse uut võrku rajama eks see tuleb kindlasti suuremates asulates kuna levib vähe aga kas on teada ka mis sagedusse 4G maapiirkondadesse tehakse. Ja kas 4G puhul on igal kliendil kindel kiirus nagu wimax võrgus või kolhoosinet nagu 3g ja kõu puhul. |
Esmalt antakse luba kasutada vaid 2600 MHz ala, nii et maapiirkondade sageduste asi ei ole veel otsustatud. Potentsiaalsed kandidaadid on kõik mobiiliside jaoks kasutatavad sagedused: 900, 1800 ja 2100 MHz. Tulevikus on lootust ka 800 MHz alale, aga seal piirab kasutust hetkel Venemaa. Milline neist esmalt kasutusse tuleb, sõltub suuresti tehnoloogiavalmistajatest ning saadaolevast mahust. 900MHz oleks levi mõttes parem, aga samas on saadaolev riba seal kitsam ja seega ei saaks suuri kiirusi pakkuda.
|
|
| tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
28.09.2010 09:51:30
|
|
|
| mazdagti kirjutas: |
Tanel ei tahaks paha olla aga enne kui hakatakse arendama 4G võrku, võiks oma 3G ja 3,5G võrgu korralikult toimima saada ja Tallinna lähiümbruses levi korralikuks muuta. Nimelt elan Saku vallas Tagadi külas ning minul näiteks tõsine probleem kodus neti kasutamisega. Nimelt kõik on nagu korras, signaal 2 pulka WCDMA aga interneti kasutada pole võimalust kuna lihtsalt ei ava ühtegi lehekülge. Sama probleem ka siis kui EDGE näitab 5 pulka levi. Samas mul probleem ka EMT poolt kunagi "tippmudelina müüdud Huawei E1752 pulgaga, mis läheb kuumaks ja teeb seejärel restarte kehva levi korral. Garantiis käis ja testiti teda arvatavasti siis hea leviga kohas ning lühiajaliselt, mille puhul ei lähegi ta arvatavasti nii kuumaks. Kodus just umbes tunnike tagasi läks pulk nii kuumaks et laps kõrvetas sõrme ära
Ehk siis minul küsimus, et millal muutub teie "parim leviala" kasutatavaks lubatud alal ning "parima kvaliteediga"? Seni maksan pea 400.- iga kuu ning netti saan kasutada vast 50.- eest, enamus ajast jookseb EDGE umbes 3 pulgaga ning midagi üles laadida on võimatu! |
Siseruumides tasub proovida varianti ühendada netipulk arvutiga kaabli vahendusel, nii et netipulga saab tõsta näiteks aknalauale, kus on signaalil parem "nähtavus". Mida kaasasegsem ja paremini ehitatud maja, seda enam ta kahjuks raadiolaineid summutab.
|
|
| tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
28.09.2010 09:56:35
|
|
|
| mazdagti kirjutas: |
Sõnastan siis oma küsimuse konkreetseks.
1) Millal hakatakse pakkuma pidevalt reklaamitavat kvaliteeti ja lubatud ulatuses?
2) Kas ka 4G ja 5G võrgud on plaanis panna tööle suuremates linnades ning siis võetakse uus võrk ette?
3) Millal hakkab EMT pöörama rõhku kvaliteedile mitte tehnikamaailma gigantide Lõuna-Korea ja Jaapaniga võidujooksule? Nimelt meie riik on nii väike, noor ja vaene et mõttetu on võistelda riikidega kes loovad maailmas tehnika uuendusi! |
1. Pakume seda ka praegu - just nimelt lubatud ulatuses.
2. 4G algab jah linnadest, 5G on hetkel veel "ulme" (parafraseerides Elioni kunagist reklaami ).
3. Ei tahaks üldse nõus olla "väike, noor ja vaene" tüüpi lähenemisega, mis eeldab ainult olemasoleva kallal nokitsemist/parendamist. See tee viib selleni, et oleme valmis nokitsenud maailma parima kirjutusmasina - aga kogu muu maailm kasutab tekstisisestuseks arvuteid.
|
|
| tagasi üles |
|
 |
MaitK
HV veteran

liitunud: 14.06.2005
|
28.09.2010 09:57:37
|
|
|
Kas EMT'l on mingi ajagraafik ka olemas selleks, et varustada kõik oma mastid 3G või 3,5G ühendusega? Kas selline asi on üldse plaanis, sest tundub mõningatel Eesti äärealadel kuidagi ebaotstarbekas. Samas, kui seda pole, suurendate maa- ja linnainimeste vahelist lõhet kvaliteetsete teenuste kättesaadavuses veelgi.
Mait
_________________ Võidab see, kellel on surres kõige rohkem asju!
Kust tuleb tolm ja kuhu kaob raha? |
|
| Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
| tagasi üles |
|
 |
peps71
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2006
|
28.09.2010 10:03:44
|
|
|
| Kas on lootust, et MeieEMT-s tuleb pakkumisele veel väiksema kõnemahuga pakett? Aasta alguses sai EMT-st lahkutud just selle tõttu, et EMT-l puudus selline pakett nagu MeieEMT aga kuna telefoni kasutamine on väike, siis olemasolevad paketid jäävad oma miinimumarvetega liiga suureks.
|
|
| Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
28.09.2010 10:05:19
|
|
|
| Draax kirjutas: |
Küsimus esinduste kohta.
Tänasel päeval on EMT (võib-olla ka konkurentide, aga nende esindustes ma ei käi) esinduste külastamine nagu kolgata tee. Mobiilifirma esindus ei ole kauplus, et ühe minutiga sooritad ostu, raha ja kaup vahetavad omanikku, tänan-head aega. Igal kliendil läheb leti juures vähemalt 5 minutit, sageli ka rohkem. Uuemaid telefone tahetakse näppida, küsitakse küsimusi jne. Aga korraga esinduses vaid 1-2 klienditeenindajat kes tegelevad korraga ühe kliendiga. Isegi kui oled järjekorras näiteks neljas, läheb vähemalt 20 minutit aega enne kui üldse jutule saad.
Kindlasti ei ole see ühekordne juhus - ise käisin uut telefoni valimas-ostmas 3 korda. Kolmandal korral siis oli lõpuks järjekord piisavalt lühike, et tasus ootamist. Seda siis ärikliendi puhul. Ma ei tea, kas järjekorraautomaadi süsteem eelstab äriklienti erakliendile. Kui eelistab, siis tunnen siiralt eraklientidele kaasa!
Millal on kavas üle vaadata esinduste suurused, teenindajate arv ja teenindamiskiirus, et inimene ei peaks pool tööpäeva telefoni ostmiseks järjekorras ootama? |
Teenindusvõrgu optimeerimisega tegeletakse pidevalt, enimkülastatavad kohad saavad ressurssi juurde ja aegajalt avatakse ka uusi. Paljudes kohtades on teenindajad tööl kellaajaliselt (st külastatavuse tipptundidel on neid rohkem, vaiksemal ajal vähem). Samuti mõõdetakse teenindamiskiirust nii tehnoloogiliselt (kui kiiresti ja mitme klikiga toimub näiteks lepingu või ostu-müügi vormistamine) kui ka teenindajate osas. Aga tõesti, kuna valdkond on keeruline ja selgitamist palju, võib üheainsagi kliendiga kaua aega minna... Parim lahendus on nagu igal pool mujalgi suunata lihtsamad tehingud e-kanalisse.
Ka telefoni ostmiseks kõige lihtsam ja kiirem lahendus sooritada ost iseteeninduse e-poes. Iseteeninduses on väljas ka kõik Sulle kehtivad personaalsed pakkumised.
|
|
| tagasi üles |
|
 |
p2ep
HV veteran
liitunud: 13.12.2003
|
28.09.2010 10:06:07
|
|
|
Kuulimiidist:
Minu EMT lehel on eksitav tekst:
| tsitaat: |
| MinuEMT paketis on Sul võimalik endale valida paindlik kulupiir ja sellega kaasnev maht kolme enimkasutatava teenuse vahel – kõned, sõnumid ja internet. See hoiab Sinu sidekulud paremini kontrolli all. |
Võib-olla EMT siseselt on kulupiir kuidagi teisiti defineeritud, aga "laiad rahvamassid" kipuvad seda mõistma kui krediidilimiiti/saldostoppi.
Äkki sõnastaks selle lause ümber?
|
|
| Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
28 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
28.09.2010 10:07:17
|
|
|
| konimatsu kirjutas: |
Kuskohas Eestis on väljatugevus 0,00 dBµV/m? Mida see mõõtühik tähendab?
Me nõuame mobiili kiirguse/kiirituse vaba Eestit!
Cell phone radiation levels |
Tõenäoliselt on sellist kohta raske leida.
dBµV/m on elektromagnetvälja tugevuse mõõtühik. Lahtiseletatult tähendavad need tähed detsibell mikrovolt meetri kohta.
Mis aga viimasesse fraasi puutub, siis tsiteeriks siin HV veteran Unholyt, kes juba juba vastas väga lakooniliselt ja tabavalt: „Me?“ Ehk jah, tõenäoliselt olete selle nõudmisega pigem erandlik, sest ilma kiirguseta pole ka mobiililevi ja enamik inimesi teeb oma valiku ilmselt siiski levi kasuks.
Aga teadmiseks, et kõik Euroopa Liidus müügilolevad mobiiltelefonid ja muud raadiolainetel töötavad seadmed vastavad rahvusvaheliselt kinnitatud raadiosageduslikule kiirguse piirnormile, mis on mobiiltelefonide puhul maksimaalselt 2.0W/kg (lühend SAR on mõõtühiku nimeks).
|
|
| tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
28.09.2010 10:21:31
|
|
|
| scirocco kirjutas: |
1) kas maksed mobiiliga (sms-pilet, jne) oleks võimalik arvel lahti reastada (kasvõi netis)? st. arve võiks olla detailsem. Praegu kajastuvad enamik neist maksed mobiiliga real.
2) miks kadus topeltpluss kuutasu-soodustus?
3) miks helistatakse kliendile lepingusse mittepuutuva kolmanda osapoole poolt? millisel teel on saadud telefoninumber koos informatsiooniga et klient kasutab keskmisest nutikamat telefoni? |
1. Üks rida "maksed mobiiliga" pärineb aegadest, kui makseid oli vaid väheseid tüüpe ja eristamise järele polnud otsest vajadust. Praegu on eristamine ideena arendusplaanis üleval, aga mitte kõige kõrgema priroriteediga.
2. Enamikes pakettides on kadunud ka kuutasu, seega pole ka soodustusel mõtet.
3. EMT (nagu ka teised suurte kliendibaasidega ettevõtted) tellib telemarketingi teenust teatud valimite läbihelistamiseks. Number, kuhu helistada, ja pakkumine, mida teha, on ette antud EMT poolt. See, millist telefoni klient kasutab, on võrgust näha telefoni IMEI koodi järgi.
|
|
| tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
28.09.2010 10:22:57
|
|
|
| allu22 kirjutas: |
| Kas EMT'l on plaanis hotspot seadmeid müüma hakata (parema mobiili levi jaoks)? |
Praegu mitte.
|
|
| tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
28.09.2010 10:24:54
|
|
|
| Magic kirjutas: |
1. Miks on paljudes kohtades muutunud EMT levi kehvemaks, kui oli varem st. kui 2G võrgud olid arenduse tipus?
Paraku viimase aasta kogemused kinnitavad, et EMT ei levi enam seal, kus varem oli 5 pulka levi. |
2G võrgus pole tehtud mingeid seda halvemaks muutvaid muudatusi. Kas jutt on välitingimustest või siseruumidest?
|
|
| tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
28.09.2010 10:29:11
|
|
|
| scirocco kirjutas: |
| miks on uued telefonid emt-s üldjuhul alati kallimad kui elisas või tele2-s? |
Iga operaator subsideerib telefone erinevalt, valides ka erinevad mudelid, millele näiteks soodustust/müügituge andes rohkem rõhku panna. Kui püsipakkumisest räägime, siis EMT soodsaimad telefonid saab üldjuhul staažipõhise soodustusega (juhul muidugi, kui on pikaajalise staažiga klient) - need pakkumised on iseteeninduses, mitte üldises e-poes.
|
|
| tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
28.09.2010 10:31:31
|
|
|
| Horos kirjutas: |
| miks EMT ei paku seni,kui PARIM operaator 3G võimalusi kohtades,kus konkurendid juba olemas sellega? EMT klient 10+ ja inet klient 2+aastat.??? |
Iga operaator valib oma võrguehitusstrateegia ise, ja üldjuhul mitte selle järgi, et kus keegi teine on juba võrgu ehitanud Tõesti võib olla kohti, kus Elisal või Tele2-l on 3,5G, EMT-l aga veel mitte - aga vastupidiseid kohti on kindlasti rohkem.
|
|
| tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
28.09.2010 10:35:45
|
|
|
| Barbo20 kirjutas: |
| Minu küsimusele peaks EMt-l olema lihtne vastata- miks on hakanud katkema kõned peale seda, kui algas mobbilse interneti "sõda", kas on see nii, et mastid ei suuda enam teenindada kvaliteetselt tavakõnesid, sest peavad tegelema ka rohkem ressurssi nõudvate internetiteenustega? See jutt ei ole võetud lambist, teised kasutajad on sama asja täheldanud. Viimases "Arvutimaailmas" kirjutati samast probleemist. |
Statistika põhjal ei ole täheldatud katkemiste arvu mittetavapärast suurenemist. Katkemiste keskmine arv suureneb küll alati suveperioodil, kui inimesed kolivad maale – seal on tahes tahtmata võrk hõredam ja telefon võib sattuda ka nõrgema leviga piirkonda, kus selle tagajärjeks võ olla kõne katkemine.
Suurenev andmeside koormus ei tohiks kõnesidele mõjuda (kõnedel on suurem prioriteet andmeside suhtes). Teoreetiliselt võib küll raadioressursi suurenenud kasutamine tõsta üldist häirenivood, mis omakorda võib põhjustada kõnede kvaliteedi langemist nõrgema signaalitugevusega kohtades - see on aga puhtteoreetiline ja praktikas, nagu mainitud, me sellist tendentsi ei märka (ei ole üldisel tasemel märgatav). Kui on aga konkreetsete katkemise kohtadega seotud tähelepanekuid, siis ootame neid ja uurime, milles asi.
|
|
| tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
28.09.2010 10:38:59
|
|
|
| Tanel kirjutas: |
Minul oleks selline küsimus, et millal oleks võimalik vaadata alati värskeimat 3,5G leviala, koos selgete piiridega (eristatud EDGE levialast)?
Praegune leviala kaart pärineb aasta algusest ning leviala kaart (3,5G ja EDGE) on tehtud liiga sarnaste värvidega, ehk puudub selge ülevaade, kus miskis piirkonnas täpsemalt levib. Lisaks oleks hea piirkonna põhine otsing, et näha mis leviala antud piirkonnas on. Lisaks võiks olla ka lähikuude plaan, et näeks, kus piirkonnas hakkab 3,5G/4G ühendus levima.
EDIT: http://www.emt.ee/wwwmain?screenId=content.private&componentId=MenuComponent&actionId=menuSelect&actionParam=42&language=EST flash osa ei avane Chrome brauseriga. |
Kust Sa küll sellise kaardi leidsid???? See tuleb ilmselt kuskilt puhvrist (palun veebispetsialistil uurida ja teha nii, et see edaspidi enam välja ei tuleks). Õige kaart on jooksvalt uuendatav, hetkel 20.septembri seisuga ja siin: http://www.emt.ee/web/www/teenused/internet/tehnoloogiad_ja_abi/emt_interneti_leviala
Värvide osas saab kindlasti paremini, aga hetkel on üsna lõppjärgus uue veebi arendus, nii et vanas ei hakka praegu enam neid nö ilumuutusi ette võtma.
viimati muutis Telia 28.09.2010 10:40:58, muudetud 1 kord |
|
| tagasi üles |
|
 |
-FoX-
HV Guru

liitunud: 25.04.2007
|
28.09.2010 10:41:02
|
|
|
| EMT kirjutas: |
| -FoX- kirjutas: |
Ise kasutan teenust ,et tava telefoni nr on SIM kaardile liidetud. Ja mitte ainult 1 SIM kaardil on mobiili number + tava telefoni nr.
Uurisin pakette ennem kui valisin ja Elisa ja Tele2 suutsid seda pakkuda kuid EMT ei suutnud ... oleks väga tahtnud ka nende pakkumist saada. |
Siinse kirjelduse põhjal kõlab see kui teenus "Mobiilne kontor", mis on EMT-l täiesti olemas - väga piinlik, kui pakkumine mingil põhjusel tegemata jäi. Vabandan. |
Nüüd paistab küll ,et teenus olemas. Samas esinduses lauataga neiu väitis ,et EMT-l seda ei ole ... 1 kuu hiljem sain kõne EMT müügi osakonnast ,et kas olen oma teenusepakkujaga rahul ja kas ma mitte vahetada ei taha EMT-l hea pakkumine.
Ütlesin ,et teil ei ole seda teenust ju ,et lauatelefon sim kaardile ... neiu vastas kahjuks ei ole jah. Ja nii meie hea diili jutt katki jäigi. 2 inimest eksivad ... oeh peate rohkem koolitusi tegema:) Kuigi saan aru ,et see ei ole vist teenus mida päevast päeva küsitakse kuid kui küsitakse siis peaks teadma siiski
_________________ Aita suve, söö lund! |
|
| Kommentaarid: 365 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
3 :: |
306 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 30.09.2001

|
|
| Kommentaarid: 472 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
13 :: |
7 :: |
359 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
28.09.2010 10:43:49
|
|
|
| tyng kirjutas: |
kas on plaanis ka teistega kaasa minna ja hakata pakkuma erinevaid mobiilse interneti pakette?
400eeku maksta on hetkel ilmne overkill. |
Mobiilse interneti paketid on praegu läbivaatamisel. Loodan, et peatselt tuleb häid uudiseid.
|
|
| tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
28.09.2010 10:47:47
|
|
|
| Rohe kirjutas: |
| EMT võiks olla esimene operaator Eestis, kes garanteeriks oma netipakettides minimaalse kiiruse! Reklaamitakse maksimaalset, aga minimaalset peaks samuti garanteerima! Kas on plaan selline garantii mingi hetk rakendada? Kui ei, siis miks? (paluks vastust ilma demagoogiata) |
See on päris tore mõte, aga hetkel seda arutatud ei ole. Saadame arendajatele edasi
|
|
| tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
28.09.2010 10:51:09
|
|
|
Sorry, vastasin sellele "Muuda" nupuga eelmise vastuse juures, kus ta ilmselt jääb tähelepanuta. Panen siia paremasse kohta uuesti: Värvide osas saab kindlasti paremini, aga hetkel on üsna lõppjärgus uue veebi arendus, nii et vanas ei hakka praegu enam neid nö ilumuutusi ette võtma.
|
|
| tagasi üles |
|
 |
Kristoferr
HV Guru

liitunud: 26.11.2006
|
28.09.2010 10:52:56
|
|
|
| EMT kirjutas: |
| Rohe kirjutas: |
| EMT võiks olla esimene operaator Eestis, kes garanteeriks oma netipakettides minimaalse kiiruse! Reklaamitakse maksimaalset, aga minimaalset peaks samuti garanteerima! Kas on plaan selline garantii mingi hetk rakendada? Kui ei, siis miks? (paluks vastust ilma demagoogiata) |
See on päris tore mõte, aga hetkel seda arutatud ei ole. Saadame arendajatele edasi  |
Kahe käega sellise mõtte poolt! Minule on samuti vaja minimaalset garanteeritud kiirust. Hetkeline maksimaalne kiirus mulle absoluutselt mitte miskit ei anna. Kogu andmevahetus vajab stabiilset head garanteeritud kiirust.
Kes mõtles välja hetkel teleriekraanil jooksva reklaami, et a´la EMT on investeerinud rohkem, kui konkurendid kokku? Minumeelest on see üks tobedamaid emt reklaame läbi aegade. Summadest rääkimine ei ütle midagi. Kaks korda rohkem võid raha "raisata" ka lihtsalt lollusest.
_________________ Liitu Binance'ga
Liitu Honey'ga
viimati muutis Kristoferr 28.09.2010 10:56:01, muudetud 1 kord |
|
| Kommentaarid: 261 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
0 :: |
212 |
|
| tagasi üles |
|
 |
|