KuriVaiM1, tegu on mingi kahtlase saidiga siis. Steam'is ja normaalsetes poodides oleks sama hind mõlemal. Aga enamuses on ainult LE, sest oleks suht loll preorderida tavaline, kui hind on sama.
Medal of Honor won’t topple Halo: Reach or CoD: Black Ops this year, says EA
Electronic Arts expects to lead the FPS genre within two years
tsitaat:
You know it. Ice-T knows it. And it looks like Electronic Arts knows it, too. When speaking about the expected sales for Medal of Honor in a Q1 2011 earnings call, EA Chief Operating Officer John Schappert said, “I don’t expect to topple either Halo or CoD this year.” The conservative projection for sales was framed by an optimistic outlook for more successful EA titles in the future with claims that the publisher will take a ‘leadership position’ in the FPS genre in a few years.
“Between Battlefield and Medal of Honor, we’re going to see a substantial increase in our share against the FPS sector in calendar year ’10 versus ’09, ’08, ’07, ’06, pick the year… I think we got a shot at getting back into a leadership position over the next couple of years,” said Schappert.
“And just watch this space for news we bring you on future titles, sort of in calendar 2011 and beyond. But make no mistake, we think we’ve got the people and the brands to take the leadership back in the FPS space.”
Nagu eelnevalt mainitud, siis on see MP suhteliselt pask jah. Aga isegi kui oleks korralik, siis Halo'le ja CoD'ile ikka pähe ei teeks (müüginumbrites). _________________ TALUSILDID
Mitte fail, vaid nad ei looda võidelda teistega. _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Ei noh muidugi...
http://www.epl.ee/artikkel/582769
Riigikogu väliskomisjoni liige Marko Mihkelson leidis, et arvutimäng, kus saab kehastuda Talibani võitlejateks ning tappa NATO sõdureid on võrreldav näiteks mänguga, mis leiaks aset Gulagi vangilaaris ning kus tuleks inimesi piinata ning tappa.
MatchMaker, loodan, et enamus siit lähevad sinna kommentaaridesse arvamust avaldama. Kes teab, pärast saab Eestist järgmine Austraalia. Õnneks pole siiamaani ühele poliitikule mängud ette jäänud veel, aga jamh... _________________ TALUSILDID
Ma nagu mäletaks, et selle CoD:MW2 lennujaama missiooni kohta oli kah mingil Eesti poliitikul ütlemist, võis täitsa vabalt jälle Mihkelson olla, aga võin ka eksida.
Ei noh muidugi...
http://www.epl.ee/artikkel/582769
Riigikogu väliskomisjoni liige Marko Mihkelson leidis, et arvutimäng, kus saab kehastuda Talibani võitlejateks ning tappa NATO sõdureid on võrreldav näiteks mänguga, mis leiaks aset Gulagi vangilaaris ning kus tuleks inimesi piinata ning tappa.
Täielik ohmoon lihtsalt. Tra neil tõesti pole midagi paremat teha kui vinguda mingisuguse väikese asja üle kuskil mängus?
kuidagi peab ju maailmale näitama, et ma teen tööd ja olen vägev põhimõtetega inimene! _________________ www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond.
Neil poliitikutel pole üldse mitte mingisugust põhjust vingumiseks, nemad on need kes otsuseid langetavad, selliseid mänge ennemgi tehtud ajendades hetke reaalseid konflikte üle maailma, kahuriliha materjaliks kõlkulikud 20 aastased negrutid kes 10 viimast aastat arvutimänge mänginud juhivad mehitamatta luurelennukeid kunagi Iraagis ja praegu Afganistaanis ning tappavad inimesi samal ajal Ameerika sõjaväebaasides mugavalt joystikku näppides
Neil poliitikutel pole üldse mitte mingisugust põhjust vingumiseks, nemad on need kes otsuseid langetavad, selliseid mänge ennemgi tehtud ajendades hetke reaalseid konflikte üle maailma, kahuriliha materjaliks kõlkulikud 20 aastased negrutid kes 10 viimast aastat arvutimänge mänginud juhivad mehitamatta luurelennukeid kunagi Iraagis ja praegu Afganistaanis ning tappavad inimesi samal ajal Ameerika sõjaväebaasides mugavalt joystikku näppides
Spoiler
Yep, järjest rohkem ka promotakse militaarteenistuste karjäärivõimalusi mängusaitidel. Do you have IT what it takes?
Improved and fixed hit detection code
- Improved soldier hit box
- Decreased interpolation time
Various Fixes
- Toggle crouch is functional
- Added weapon pickup feature
- Spawn points tweaked
- Spawn system features added to fix exploits
- Level collisions fixed
- Level exploits fixed
- Level and environment specific shaders for characters and weapons
- Improved lightning and effects on all levels
- Tweaked combat areas to prevent base raping
- Unlock tree expanded with F2000, G3A4 and P90 PDW forh both teams
- Tactical Support Actions score tweaked
- Increased zoom in speed for sniper rifles
- Fixed the delay after firing a bolt action sniper rifle
- Improved ragdolls
- Character visibility tweaked
- 3P muzzle flashes size decreased on all weapons
- Getting hit effects tweaked
- Crashes fixed when using Scoreboard, support actions and connectivity issues
- M3A3 tank engine improved
- M3A3 armor increased
- M3A3 damage increased
- C4 disappear faster after the played died
- C4 can be exploded by hand grenades or rockets but not by bullets
- UAV mesh visible for both teams
- UAV health tweaked
Improved control input mapping
- Major text overhauls
- Major graphical overhauls in the menu and HUD
- Tweaked point system HUD effects
- Tweaked support action HUD effects
- In-game HUD polished
- Kill messages fixed
- Options and screen align fixed
- Added the option to “quit” before spawning
- Total team score fix
- Revamped loading screens
- Clip is now named Magazine
- HP ammo becomes Open-tip ammunition
- Knifes hit detection fixed
- Mouse input suppressing removed
- Mouse aiming is consistent over the board with all weapons
- Knife animations tweaked
- Updated sounds
- Overall improved animations
- Rifleman kit balance
- Weapon damage increased over the board
- M16 and M4 difference increased as long versus close combat rifles
Assault rifles
- M16 damage increased
- 25% recoil increased
- Open-tip ammo damage increased
- 40% recoil increased when using Open-tip ammo
- AK47 damage increased
- 25% recoil increased
- Open-tip ammo damage increased
- 40% recoil increased when using Open-tip ammo
Light Machine Guns
- M249 damage increased
- Camera spring effect added
- Recoil increased
- Faster recoil decrease after firing
- Open-tip ammo damage increased
- Open-tip recoil increased
- PKM damage increased
- Camera spring effect added
- Recoil increased
- Faster recoil decrease after firing
- Open-tip ammo damage increased
- Open-tip recoil increased
Carbines
- M4 damage increased
- Accuracy increased
- Firing rate increased
- 24% more recoil
- Open-tip ammo increased
- Open-tip recoil increased by 20%
- AKS74u damage increased
- Accuracy increased
- Firing rate increased
- 24% more recoil
- Open-tip ammo increased
- Open-tip recoil increased by 20%
Combat rifles
- M21/SVD accuracy increased
- M21 and SVD scopes off-center bug fixed
- Camera spring effect added
- Open-tip recoil increased by 10%
Sniper rifles
- M24/SV-98 damage increased
- Breath control tweaked
- Breath control now works with any class if you pick up a bolt-action sniper rifle
- Zoomed in mouse-speed increased
- Open-tip ammo increased
Shotguns
- Remington / TOZ-194 shell damage increased
- Shotgun shell “no spread” bug fixed
- Shotgun Slugs damage more close up and less at long distance
Grenades
- Hand grenade cooking time increased
- Increased splash damage radius
- Smoke grenade cooking time increased
- Radius decreased and damage increased
Support actions
- Defensive support actions are activated directly when triggered
- Improved Support Action HUD
- Improved missile vs. ground detection
- Fixed bugs where holes in windows blocked Support Actions
- Missile speed increased
- Tweaked down screen effect when using Defensive support action armor
- Strafe run bullets stops firing where the marker is set
New points table making Support actions harder to get
- Mortar Strike 50p
- Rocket strike 100p
- Missile 175p
- Artillery 250p
- Strafe run 350p
- Bomb run 450p
- Cruise missile 600p
Väga hea, saab MP ära proovida. Muidu poleks kindlasti raha selle mängu alla pannud, kuid kui open beta normaalne on, siis võib isegi mõelda. Midagi ju vaja mängida, kuni RO: Heroes of Stalingrad välja tuleb.
Kestab (ainult) 4 päeva, et nad saaksid servereid testida.
/fixed
Minu meelest on 4 päeva täiesti piisav. Esimene päev õpid mapid ja mängu selgeks, ülejäänud päevad mängid nii palju kui jõuad ja vaatad, kas mäng istub või mitte.
Väga tore, saab siis näha, kas mängu on tõesti nii palju parandatud võrreldes eelmise betaga. Minu arvamus eelmisest beta buildist.
tsitaat:
Sai nüüd paar tundi beta't taotud. Annan oma arvamusr asjast.
Ütlen kohe ära nendele tl:dr vendadele - väga toores on asi (ning konsooli hõngu on kõvasti tunda), meenutab kõvasti BFBC2 betat, aga mäng ise on palju kiirem ja eriti tühja ringi jooksmist ei ole. Alustan, siis kohe asjadega, mis silma paistsid.
* Üks esimesi asju, mida juba menüüs silma panin ja kohe tekitas hirmu, sest selgelt on tegu mänguga, mis on otse konsoolilt üle võetud, on see, et option'ite alt saad muuta ekraani mõõte (ma ei näe, miks PC'l seda oleks vaja), et mängu pilt su "telekaga" sobiks. Ei tea just väga paljusid inimesi, kes PC mänge teleka taga mängiksid.
* Järgmine asi on see, et mängu ühendamine on väga jama. Server list oli minu jaoks täiesti kasutamatu. Ja esimest korda ei hakanud mängu otsima isegi matchmakingu alt - peale restarti aga leidis mingisuguse mängu.
* Jätkame menüüde teemadel. Iga kord kui tegelane sureb, siis hüppab sarnaselt BC2'ele menüü lahti, aga tegu on palju kiirema mänguga. Mina mängisin põhiliselt TDM'i ja probleem oli selles, et surin päris tihti (mitte nüüd koguaeg, kdr oli ikkagi positiivne) ja see hakkas käima väga närvidele. Iga kord kui surin pidin hiirega minema eraldi nupu peale ja olema ettevaatlik, et ma piisavalt vara W nuppu ei hakka all hoidma, sest muidu vahetab class'i. Miks ei või olla automaatne respawn ja alles siis pean vajutama nuppu kui ma just tahan class'i vahetada. :/ Konsoolidel võib ju lihtne olla lihtsalt A tähte vajutada, sest pöial on nagu nii nuppude peal, aga PC'l peab selleks hiirega eraldi nupu peale liikuma või vajutama enterit - aga erinevalt konsoolist ei ole enter mul mängides kohe näpu ulatuses.
* Viimane asi hetkel menüüde kohta on see, et kui mäng on läbi, siis on alguses all nupp "Vote to skip" järgmise map'i kohta ja peale seda "Next screen", et uurida eelmise mängu tulemusi. Probleem on selles, et alguses kui näitab veel mängu skoori, siis ei lasta mu hiirt liigutada. Seega ei saagi skippida map'i näiteks. Jällegi saab näha konsoolide tulemust - seal võid vajutada nuppu, aga meil ei piisa nupu vajutamisest, kõigepealt tuleb hiirega nupu peale minna, mida me teha ei saa.
* Nii, ennem rääkisin tegelase suremisest. Peaks ära mainima, et ragdoll'id on ikka jube kohutavad. Ei olnud vist kordagi, kui mu tegelase laip väga uncanny valley'likult pikali ei kukkunud. Eriti imelik on see, et mäng just fokuseerib su tegelase imeliku surma peale. Kõige naljakam on see, kui tegelane teeb kukerpalli ja jääb siis pooleldi istuma.
* Sarnaselt BC2'ele on siiamaani väga imelik noa ja granaadi kasutamine. Kuigi see on kindlasti parem, kui BC2'es, siis oli kordumatult juhuseid, kui lõin noa otse vastasesse, aga see midagi ei teinud. Seega kui ma läksin ringiga campereid nottima (keda on kohtutavalt palju), siis andsin ma lõpuks alla ja lihtsalt lasin neid relvaga selga selle asemel, et nuga anda, sest see asi oli üpris lootusetu.
* Seoses camperitega - väga imelik, et kükitades liigub sama kiiresti kui püsti olles. :/
* Rääkides veel konsooliga seotud asjadest, siis kui saad killstreak'i moodi asja tuleb alla d-pad'i logo, mis näitab, et kuhu pead d-padil vajutama, et aktiveerida killstreak'i. No mida..
* Aga õnneks on antud meile text chat. ÄRGE SEDA KUNAGI AVAGE! Proovisin kaks korda igaksjuhuks, sest mõtlesin, et esimene kord tegin ise lihtsalt midagi valesti. Aga igatahes ei saa peale chat'i nupu vajutamist sellest enam lahti. Ma ei saanud sinna mitte midagi kirjutada, aga samas ei saanud ma oma tegelast liigutada. Ei saanud ka tühja text'i lihtsalt enter'iga sisestada. Ning ma ei saanud Esc'iga oma text chat'i aknast välja. Hiirt sain õnneks kasutada - viskasin granaadi jalge alla lootes, et tapab mu ja asi korras - aga ei, jäin ellu. Õnneks tuli üks vaenlane ja lasi mu maha, ning menüüsse minnes kadus kast ära. Teisest küljest, kui chat jällegi töötaks võib juhtuda järgnev asi: kirjutad mõnda teadet, tapetakse samal ajal ära, kirjutad edasi, menüüsse minnes kustub kõik ära.
Peaks olema vist kõik, kaks imelikku beta asja panin veel tähele - tegelane jäi vahel seintesse kinni ja vastu betoon seina tulistades olid klaasi klirisemise hääled. Tänud kiire'ile key eest sellegi poolest.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.