praegune kellaaeg 16.06.2024 23:12:25
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum ![Teata moderaatorile Teata moderaatorile](./images/icon_move_w.gif) |
|
Kristoferr
HV Guru
![Kristoferr Kristoferr](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/584fab1f79211aa5fe4a2d7c4cbb6700.jpg)
liitunud: 26.11.2006
|
21.08.2010 19:03:05
|
|
|
Olen nõus, et Homm II oli täielik oma aja valitseja ja HoMM III oli legend. Ka mina ei arvanud HOMM IVst midagi ja V oli sama porno. Küll, aga olles HoMM VI kohta uurinud kõike, mida hetkel uurida annab, usun, et HoMM VI tuleb täpselt selline mäng, mis Legendi jälle ausse tõstab
_________________ Ostan 400-650W PSU (Platinum-Titanium)
Liitu Binance'ga
Liitu Honey'ga |
|
Kommentaarid: 251 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
4 :: |
0 :: |
203 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
HDTanel
Overclocker
![HDTanel HDTanel](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/0b7b4d3a49712655df6441315a2a977f.png)
liitunud: 15.12.2002
|
21.08.2010 19:16:32
|
|
|
Kristoferr, ei Sellise mängumootoriga pole muud midagi teha kui mingeid barbi mänge viie aastasatele. Enne kui nad mootorit välja ei vaheta ei hakka ma kunagi seda sitta Heroeseks nimetama.
HOMM IV kui natuke süveneda on täitsa norm ning siiski ikka samadelt loojatelt. Homm 5 keerati nii perse kui vähegi võimalik, mõned asjad mängus olid huvitavad aga nooo jumal aita... disain ja graafika, anna olla.
_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel |
|
Kommentaarid: 634 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
4 :: |
3 :: |
495 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Kristoferr
HV Guru
![Kristoferr Kristoferr](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/584fab1f79211aa5fe4a2d7c4cbb6700.jpg)
liitunud: 26.11.2006
|
21.08.2010 19:35:15
|
|
|
Arvamused mängust ja muutustest kõiguvad jah seinast seina. Mina jään positiivseks ja ootele.
_________________ Ostan 400-650W PSU (Platinum-Titanium)
Liitu Binance'ga
Liitu Honey'ga |
|
Kommentaarid: 251 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
4 :: |
0 :: |
203 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Pusna
HV kasutaja
![Pusna Pusna](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/a1e8d3eea05f45cc42d81ee438aebb7b.jpg)
liitunud: 09.08.2006
|
22.08.2010 16:13:33
|
|
|
Mismõttes nagu resursse keerati vähemaks ja struktuure lossides. Vastupidi peaksid asjad ikka olema. Ju siis oli mäng meinstriimile liiga raske.
Ei vaidle vastu, et HoMM3 parim, aga hetke lemmik on ikka 5. Meeldib, et tehti kolmanda osa eeskujul, sest neljas on kogu seeria must lammas, millest ma ei taha rääkidagi.
Teist ja esimest ikka sai 10 aastat tagasi epicult toksitud.
_________________ haiguise |
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Kristoferr
HV Guru
![Kristoferr Kristoferr](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/584fab1f79211aa5fe4a2d7c4cbb6700.jpg)
liitunud: 26.11.2006
|
22.08.2010 16:36:52
|
|
|
Kopeerisin oma postituse siia, kuna see on õigem koht.
Sai väheke foorumites loetud ja infot otsitud.
Pilte:
Spoiler ![Spoiler](/images/exclamation.gif)
Ühe mänguga kursis oleva inimese postitus:
tsitaat: |
Spoiler ![Spoiler](/images/exclamation.gif)
Hey guys smile
Now that Heroes VI is finally announced, I guess it's about time for me to come out of the closet, so to speak. So here you have it: I'm a part of Ubi's team, having been hired roughly one year ago to work on the level design for the game (among other things).
I see there is a lot of confusion (and an unhealthy dose of craziness too smile) going on about some of the facts revealed at Gamescom, especially because of those photos of the demo screen. Since I have just returned from Gamescom, I thought I'd drop by and try to clarify some stuff smile These are facts you will find in the various previews of the game, but I think it's nice to have them together in one place.
Of course I can't go beyond the facts that have been disclosed so far, but here what I can tell you :
- The Gamescom demo was pre-Alpha, so a lot of visuals, sounds and GUI elements were missing or placeholders. Just keep that in mind smile
- Town screen: there is still a town screen, or more accurately, a town window. Each town still have its own theme music and all. It is a 2D, animated town screen. The Haven town screen was part of the missing elements, that's why it was replaced by a mere screenshot for the demo.
- You can see more info about a city on its 3D model on the adventure map (not just its town hall and if it has fortifications). You can learn a lot about your adversary's strategy just by observing how he developed his towns.
- There are still mines on the adventure map. You still have to flag them in order to gain resources. The new stuff is now all mines are in the "area of control" of a city or fort. Once you own the fort/city of an area and flagged(?) the mines, the only way to take the mines from you is to capture the city/fort that controls the area.
- However, it is still possible to occupy an enemy mine with one of your heroes to steal his resources. But the mine automatically reverts back to the owner of the area of control as soon as you leave it.
- I know some of you think there are a lot of changes to the classic Heroes formula, and I understand changes can be scary. Truth be told, I reacted the same way at first smile I can only advise you to wait until you play it before passing a judgement smile I can assure you it still feels and plays like Heroes. It adds some new stuff to the mix, but doesn't try to be revolutionary or turn Heroes into something completely different. However, no, it is not Heroes III redux. And I think it's a good thing smile
So that's it. I hope it's more clear now smile
|
Veel pildikesi. Väidetavalt demost:
Spoiler ![Spoiler](/images/exclamation.gif)
Ma olen 100% kindel, et tuleb hea mäng. Uued tegijad, uued ideed ja lahendused. Muutused on paljulubavad.
Enamus vanu mängijaid lihtsalt on nii kuradi konservatiivsed et ei taha uuendusi. Mängigu siis oma vanu osi edasi.
Muidugi naljakas on ka see, et mingi üks tore tont kirjutas artiklis " no town screens anymore" ja kõik võtsid seda puhtakujulise tõena. Tekkis kümneid lehekülgi hala ja itkumist. Nüüd siis pühivad pisaraid ja naeratavad vaikselt mokaotsast.
_________________ Ostan 400-650W PSU (Platinum-Titanium)
Liitu Binance'ga
Liitu Honey'ga |
|
Kommentaarid: 251 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
4 :: |
0 :: |
203 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
MatchMaker
Kreisi kasutaja
![MatchMaker MatchMaker](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/912abc9816d9a7600e639f255e11bc81.jpg)
liitunud: 23.06.2007
|
22.08.2010 17:31:19
|
|
|
Need pildid näevad ikka jah asjalikumad välja kui H5 ollus, aga eks näis mis nad kokku klopsivad. Vanad mängijad pole mitte niivõrd konservatiivsed vaid lihtsalt arvutimängude kuldajastu lõpust alates on mängurite intelligentsi tase drastiliselt vähenenud ja paljud uued ei suuda enam näha ega oodata rohkemat peale selle tilulilu mis pakutakse. See nüüd puhtalt oletus, aga kujutan ette, et kui nad teeksid Heroes 3 remake, lihtsalt parema graafikaga ja mitte 3ds, müüks see ka rohkem kui 5s ja tulev 6s osa kokku.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
heretic666
HV Guru
![heretic666 heretic666](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/532b447f1dd128b877ce1ce69b094c47.jpg)
liitunud: 13.02.2006
|
22.08.2010 17:44:08
|
|
|
PlatoonSgtElias kirjutas: |
Kristoferr, ei Sellise mängumootoriga pole muud midagi teha kui mingeid barbi mänge viie aastasatele. Enne kui nad mootorit välja ei vaheta ei hakka ma kunagi seda sitta Heroeseks nimetama.
HOMM IV kui natuke süveneda on täitsa norm ning siiski ikka samadelt loojatelt. Homm 5 keerati nii <b>piix</b> kui vähegi võimalik, mõned asjad mängus olid huvitavad aga nooo jumal aita... disain ja graafika, anna olla. |
Sisu loeb ka dramaatiliselt, mitte ainult välimus.
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
HDTanel
Overclocker
![HDTanel HDTanel](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/0b7b4d3a49712655df6441315a2a977f.png)
liitunud: 15.12.2002
|
22.08.2010 17:57:24
|
|
|
heretic666, kui sa tiba ülevaltpoolt loed siis näed, et sisu keeratud täiesti peapeale.
_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel |
|
Kommentaarid: 634 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
4 :: |
3 :: |
495 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Kristoferr
HV Guru
![Kristoferr Kristoferr](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/584fab1f79211aa5fe4a2d7c4cbb6700.jpg)
liitunud: 26.11.2006
|
22.08.2010 18:06:26
|
|
|
Väga julge väide sul MatchMaker, . Ma ei julgeks küll öelda, et inimeste mängulise intelligentsi tase vähenenud on või et kõik ainult silmailu tahavad. Veel vähem julgeks ma seda väita HoMM mängijate koolkonna kohta. Reeglina on nõudmised ikka meeletult kasvanud. Mängud on läinud väga palju keerulisemaks ja nõuavad väga palju suuremat mõtlemist ja oskusi.
Suurem osa HoMM mängijaid on mänginud seda mängu alates esimese osa tulekust. See tähendab, et vanuselt oleme me enamus sellised 25-35aastased ja vanemadki. Noortele nolkidele HoMM sugune mäng väga pinget ei paku. Eriti alates 4ndast osast, kus kõik pealtnäha ilus oli, kuid gameplay igav ja tüütu oli. tüütu just strateegilises mõttes. HoMM on alati olnud mõtleva inimese mäng ja ma olen surmkindel, et ka VI osa selline tuleb.
Hirmus paanika on, et alles jäi vaid 4 recource. Kõik suured "teadjad" väidavad, et sellega kaob mängust igasugune strateegia. Keegi isegi ei vaevunud uurima ja lugema, mille pärast siis haruldased recourced mängust ära korjati ja mida sellega seotult veel muudeti. Kõik ainult karjuvad, et paha paha, omamata vähematki aimu sellest, mis tegelikult toimub.
Olles kõikide osade peale piisavalt aega pühendanud, ütleks, et viimane aeg oli suuremaid muudatusi teha. Seda nii ärilises mõttes, kui ka uue mängulise põnevuse loomise pärast.
Kui nüüd mõttega lugeda ja juurelda selle mänguarendaja tsitaadi üle:
tsitaat: |
There are still mines on the adventure map. You still have to flag them in order to gain resources. The new stuff is now all mines are in the "area of control" of a city or fort. Once you own the fort/city of an area and flagged(?) the mines, the only way to take the mines from you is to capture the city/fort that controls the area.
However, it is still possible to occupy an enemy mine with one of your heroes to steal his resources. But the mine automatically reverts back to the owner of the area of control as soon as you leave it. |
siis mida see õigupoolest kaasa toob? Et maju ehitada/sõjaväge palgata, pead täpselt samamoodi suutma oma kaevandusi kontrollida. Vahe on selles, et uues osas ei ole võimalik sul mingit nurgatagust külakest võimsaks kindluseks ehitada, kui sul pole selles külas piisavalt sõjalist jõudu, et külasse lingitud kaevandusi kontrollida suudaks.
- See, mitte ei vähenda strateegilist mängitavust, võrreldes eelmiste osadega, vaid lausa suurendab seda.
Selle asemel, et ühe suure üksusega mööda mappi ringi lasta ja endast põletatud maa maha jätta, peab nüüd rohkem jõudude ühtlase jaotamise peale mõtlema.
Väidetakse, et kõrgeima leveli väeüksuste tootmine muutub sigalihtsaks, kuna enam pole haruldast ressurssi, mida nende tootmiseks vaja läheb.
Mina arvan, et kui mäng on vähegi talutavalt balanseeritud, siis pole sellisel väitel mitte mingisugust alust.
Ilmselt viimase leveli üksuste palkamiseks hakkab vaja minema kõiki 4 ressurssi. Kui nende resurrside arvuline number on piisavalt suur, siis ei teki ohtu, et peale esimest nelja nädalat, necromancer sulle 10 bonedragoniga külla tuleb.
Vahe resurssidega mängitavuses tuleb sisse selle kohapealt, et nüüd ei pea sa oma kullakallist elavhõbeda kaevandust valvama, vaid kõiki kaevandusi korraga.
Tekib situatsioon, kus pead mängukaardile piltlikult kandma nii öelda kaitse- või ründeliini, kust vastane üle tulla ei tohiks. Varasemates osades see taktika ei toiminud.
Kokkuvõtteks ütleks, et ootame vähemalt beeta/demo ära, enne kui uuendusi maapõhja kirume. Pole mingisugust alust arvata, et uus hungari tiim sitta tööd teeb. Mina usun neisse. Juba seepärast, et peale 4ndat osa enam hullemaks minna ei saagi.
_________________ Ostan 400-650W PSU (Platinum-Titanium)
Liitu Binance'ga
Liitu Honey'ga |
|
Kommentaarid: 251 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
4 :: |
0 :: |
203 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
aap14
Kreisi kasutaja
![aap14 aap14](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/6951c208360d055df66a3e0e98afd5d2.jpg)
liitunud: 20.09.2004
|
25.08.2010 17:51:09
|
|
|
tsitaat: |
...Juba seepärast, et peale 4ndat osa enam hullemaks minna ei saagi. icon_biggrin.gif
|
Neljanda osa plussideks olid minu arvates herod lahinguväljal ning caravani süsteem. Sellele lisaks mõned uuendused, mis ka HOMM3-e unofficial In the Wake of Gods expansiosse pandi (creatureid võivad liikuda ka ilma herota, kuid jäävad ilma hero boonustest ning ei saa ressursse/artifacte võtta).
Miinuseks ainult 5 kollimaja lossis korraga ning üldse losside vähene arv. Mapid olid kah väiksemad.
_________________ Slow is smooth and smooth is fast |
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
36 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Cb4
HV Guru
![Cb4 Cb4](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/0d601a182e5fe139f698e1a326ca459f.jpg)
liitunud: 24.10.2006
|
25.08.2010 17:59:49
|
|
|
Tundub paljulubav. V oli liiga kirju. raegused pildid kenad ja selged. Lihtsuse peitub ilu
_________________ Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
Did i ever tell you the definition of "Insanity"? |
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Oakwarrior
HV vaatleja
![Oakwarrior Oakwarrior](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/8c0714fac2f0483aaf807169fd6cb555.png)
liitunud: 08.05.2007
|
26.08.2010 22:13:41
|
|
|
Skeptikutele niipalju, et HoMM V'ga on sellel mängul väga vähe pistmist. See saab olema korralik reboot, mitte Nivali pasakäkk. Developer on Black Hole, kes hiljuti sai hakkama Warhammer: Mark of Chaos'ega. Polnud just stabiilseim mäng, aga lõbus ikkagi. Praegune mootor on ülistabiilne. Playable builde on neil juba paar tükki olnud ning nendest on crashinud vaid 1 versioon ning see oli ka vaid ühekordne nähtus. Sellist lag-festi nagu HoMM V'e puhul ei tasu oodata
Võin öelda, et sain seda mängida GamesCom'il, demoversioon on väga väga pre-alpha ja suurem jagu tööd alles ootab ees. Välja näeb paljulubav.
Rääkisin ning einestasin mängutegijatega (sh. Lead Producer (Ubisoft) ja Lead Designer (Black Hole)) ning häid ideid neil jagub. Kui keegi on mänginud säärast aparaati nagu Age of Wonders (esimest osa loomulikult), siis sealt võib leida üht-teist tuttavlikku (näiteks linnade rassi muutmine). Lugu peaks mängul tulema seekord normaalne (H5'e lugu oli košmaar) ning presentatsioon ka korralikum. Graafikat näete isegi, et on tasemel.
Ise jään eelkõige ootama, kuidas bossilahingud välja näevad. Demos kahjuks neid ei olnud veel. Ehk saan ka tulevikus mängu näppida, vast siis on juba implementeeritud see feature.
H5'e kriitikast on siiamaani neil palju õpitud - kindlasti jääge märtsi ootama, mäng saab olema vahva
Kindlasti aitab ka see, et ka eestlastel on "man on the inside" (mina). Ärge muretsege, kõik on kontrolli all
Kui kellegi on küsimusi, siis siin on väike nimekiri millest ma rääkida võin:
Area of Control system
New mechanics for creature production (no need for caravans)
Creature dwellings will work as resource production buildings. Basically, when you first capture a creature dwelling you will receive a first batch of creatures that you can integrate straight away to your army. The building will then work as a resource building meaning that it will add creatures to your creature pool every week as a gold mine would add gold to your resources. These creatures will then be hirable via the cities and forts you control.
Town / Fort / Creature dwelling conversion
2D animated town screens
They WILL be in the game
Town unique buildings
2 slots, 4 buildings per town, each with a different ability (economy booster, creature production booster, gives a special ability on the adventure map or the combat maps)
Having several similar unique buildings in different towns improves their efficiency (a bit like the marketplaces).
General principles of the revised RPG system
- Heroes can be male, female, Might, Magic
- Heroes have faction and class specific abilities
- Heroes gain skill points when they level up, that they can spend consciously on “general” abilities organized in skill categories – they have total control over their development – no more “probability-based” limited skill choices offered to the player
- Heroes can unlock advanced classes that will change their appearance and grant them an ultimate ability
More variety in the combat arenas
- Specific topography (various sizes and shapes for the battle arenas)
- Dynamic topography (seashore battle with the tide flooding the arena turn by turn)
- Different combat objectives (hold your ground for X turns, defend this sacred shrine at the center of the arena, kill a specific enemy stack, etc.)
- Boss fights!
Initiative system
Back to H3 mechanics but with a H5-like INI bar interface.
New Creature Tier System
Core, Elite, Champion (like Clash of Heroes)
Creature Siege Damage
Creature stacks can now damage the fortifications (but are obviously less efficient than catapults)
The Cover system
To be detailed by Gabor (from BH, Lead Designer) in a specific post
Fixed camera angle
On the adventure map, to avoid rotating the camera to locate hidden items.
Easier to manage for players and map designers, feels like 2D navigation but with the benefit of 3D coolness Cool
Faction racial abilities and strategies
As explained in the press kit.
All factions and creatures revealed so far
Enclosed in the press kit.
You can also mention the creatures seen in the demo, or the Phoenix printed on the T-shirt.
No secondary / alternative upgrades
Obvious in the concept arts.
The Artifact Sets
Nothing special – you collect them all and you get a bonus.
The different tilesets
Jungle, Plains (Summer AND Autumn), Lava, Wasteland (Necropolis), Underground
The presence of critters on the adv map
Turtles, dolphins, birds, etc.
Campaign structure
5 campaigns of 4 maps, 1 per faction, playable in any order, with an optional tutorial map and a mandatory prologue map.
Campaign pitch
As explained in the press kit.
The Map editor
Marzhin’s (lead level designer) involvement and our goal to make it user-friendly and shipped before the game, or at least simultaneously with it.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
MatchMaker
Kreisi kasutaja
![MatchMaker MatchMaker](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/912abc9816d9a7600e639f255e11bc81.jpg)
liitunud: 23.06.2007
|
26.08.2010 22:31:14
|
|
|
See kõlab juba palju paremini 2D animated town screens
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Oakwarrior
HV vaatleja
![Oakwarrior Oakwarrior](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/8c0714fac2f0483aaf807169fd6cb555.png)
liitunud: 08.05.2007
|
26.08.2010 22:38:00
|
|
|
MatchMaker kirjutas: |
See kõlab juba palju paremini 2D animated town screens ![thumbs_up.gif](images/smiles/thumbs_up.gif) |
Sain ühte work-in-progressi näha, päris kaunis nägi välja. Necropolise oma siis.
Mõelge umbes nagu HoMM IV town screenid, ainult, et veelgi paremad.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Jux
HV vaatleja
liitunud: 11.04.2005
|
28.08.2010 10:42:00
|
|
|
Mis pläga te ajate, et homm 3 oli klassika ja homm 5 oli halb. Homm 5 oli suht sama mis 3, lihtsalt 3D graafikal. Homm 4 oli väga uuenduslik, kuid ta oli nn. out of balance. Lahing võis tihti lõppeda pärast esimese uniti käimist, kes siis sangarid ühe hoobiga maha võtsid. Või siis lvl 30 barbarid, kes 10 musta traakonit ühe hoobiga maha lööb.
Isiklikult ootaks natuke uuenduslikkust, mitte homm5-te uue graafikaga.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
aphextwin
HV vaatleja
liitunud: 06.08.2005
|
29.08.2010 13:20:25
|
|
|
Oakwarrior kirjutas: |
MatchMaker kirjutas: |
See kõlab juba palju paremini 2D animated town screens ![thumbs_up.gif](images/smiles/thumbs_up.gif) |
Sain ühte work-in-progressi näha, päris kaunis nägi välja. Necropolise oma siis.
Mõelge umbes nagu HoMM IV town screenid, ainult, et veelgi paremad. |
Lahe mõelda, et n.ö. meie mees kah sealsesse siseringi kuulub. Palju õnne!
"2D animated town screens" võib potentsiaalselt päris kena olla, aga mina isiklikult loodan, et nad ei näe välja HOMM IV analoogide moodi, sest neis minu arvates puudus niisuguse orgaanilise linnakoosluse mulje, mis oli õnnestunud luua seeria teise ja kolmanda osa town screen'ides - neljandas osas olid linnaehitised pildile justkui "loobitud" (ilmselt saadi inspiratsiooni Tallinna linnaplaneerimisest? Tegelikult võiks keegi tulla ideele üllitada nt. Heroes VI Ida-Euroopa versioon, kus town screen oleks täidetud kõige fantastilisemalt erinevat tüüpi paneelelamutega - kindlasti oleks esindatud viiekordsed, üheksakordsed ja kuueteistkordsed! Siis me juba peagi ei suudaks Heroes'e seeriat enam ilma "viiekordseta" ette kujutadagi, umbes nagu praegu on raske ette kujutada Heroes't ilma musta draakonita.)
Ah jaa, huvitav, mida tähendab "erineva suurusega võitlusareenid"? Ilmselt on siiski liig unistada, et vastase peaaegu kõik üksused ei liiguks keskmisel areenil enam kahe turniga ühest otsast teise?
Ent mis kõige tähtsam: minu arvates on Heroes VI kahtlemata selle aasta põnevaim mängu-uudis. 2011 märts on liiga kaugel!
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
jerome
HV vaatleja
liitunud: 14.03.2006
|
31.08.2010 00:56:20
|
|
|
Mis puutub HOMM-i, siis mina olen padukonservatiiv. Ideaal oleks HOMM3 facelift ja endiselt 2D graafika ning hulgaliselt kaarte.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Killer85
HV veteran
liitunud: 13.06.2002
|
01.09.2010 12:28:07
|
|
|
Jux kirjutas: |
Mis pläga te ajate, et homm 3 oli klassika ja homm 5 oli halb. Homm 5 oli suht sama mis 3, lihtsalt 3D graafikal. Homm 4 oli väga uuenduslik, kuid ta oli nn. out of balance. Lahing võis tihti lõppeda pärast esimese uniti käimist, kes siis sangarid ühe hoobiga maha võtsid. Või siis lvl 30 barbarid, kes 10 musta traakonit ühe hoobiga maha lööb.
Isiklikult ootaks natuke uuenduslikkust, mitte homm5-te uue graafikaga. |
Tohoh. Oled sa ikka HOMM 3 ja HOMM 5 mänginud või laksutad niisama lõugu?
|
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Dag
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.09.2002
|
01.09.2010 12:50:58
|
|
|
kuna siin on kõik targad koos siis tahaks ka strateegiamängudega tutvust teha, pole kunagi ühtegi mänginud, nüüd aga aasta otsa traviani mänginud
kas keegi oskab mulle öelda eestikeelseid strateegiamänge, ehk saan maitse suhu ennem selle uue tulekut.
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
der hammer
HV Guru
![der hammer der hammer](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/60370a70163aeb029209993cc6812631.png)
liitunud: 05.10.2004
|
01.09.2010 13:34:28
|
|
|
Jux kirjutas: |
Mis pläga te ajate, et homm 3 oli klassika ja homm 5 oli halb. Homm 5 oli suht sama mis 3, lihtsalt 3D graafikal. Homm 4 oli väga uuenduslik, kuid ta oli nn. out of balance. Lahing võis tihti lõppeda pärast esimese uniti käimist, kes siis sangarid ühe hoobiga maha võtsid. Või siis lvl 30 barbarid, kes 10 musta traakonit ühe hoobiga maha lööb.
Isiklikult ootaks natuke uuenduslikkust, mitte homm5-te uue graafikaga. |
Sa võitled tuuleveskitega praegu. Üritasin siin teemas seda sama tõestada pea 3 aastat tagasi ,aga lõpuks olidki ainukesed argumendid vastas poolelt ,et Homm5 oli koledama graafikaga kui homm3.
_________________ Tere. |
|
Kommentaarid: 146 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
1 :: |
128 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
wolz
HV kasutaja
![wolz wolz](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/54f6cb5aab13c641e57c8250683d7b84.gif)
liitunud: 25.08.2003
|
01.09.2010 13:59:41
|
|
|
ot: |
Kui aus olla siis see lõputu hala H4 ja H5 teemadel on ära tüüdanud. Ma olen põhjalikult mänginud kõiki HoMM seeria mänge ja igaüks neist on olnud omamoodi nauditav. Loomulikult on igaühel õigus oma arvamusele aga selle asemel, et foorumites vinguda, võiks rohekem tähele panna H4&5 meeldivaid aspekte ja mängudest rõõmu tunda. Ja kui on Heroes'i fänne, kes 4. ja 5. osast ühtegi positiivset elamust ei saanud siis on mul teist lihtsalt kahju. |
Teemasse ka:
Oakwarrior kirjutas: |
More variety in the combat arenas
- Specific topography (various sizes and shapes for the battle arenas)
- Dynamic topography (seashore battle with the tide flooding the arena turn by turn)
- Different combat objectives (hold your ground for X turns, defend this sacred shrine at the center of the arena, kill a specific enemy stack, etc.)
- Boss fights! |
Need muudatused tunduvad huvitavad, loodan et kukuvad arendajatel hästi välja.
Oakwarrior kirjutas: |
Fixed camera angle
On the adventure map, to avoid rotating the camera to locate hidden items.
Easier to manage for players and map designers, feels like 2D navigation but with the benefit of 3D coolness Cool |
See teeb siis põhimõtteliselt adventure map'i 2D-ks. H5 pidev kaardikeerutamine oli suhteliselt tüütu seega kiidan muudatuse heaks.
_________________ If I throw a stick, will you leave? |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Dude .
HV Guru
liitunud: 11.10.2007
|
01.09.2010 14:16:25
|
|
|
Dag kirjutas: |
kuna siin on kõik targad koos siis tahaks ka strateegiamängudega tutvust teha, pole kunagi ühtegi mänginud, nüüd aga aasta otsa traviani mänginud
kas keegi oskab mulle öelda eestikeelseid strateegiamänge, ehk saan maitse suhu ennem selle uue tulekut. |
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Metsjeesus
HV Guru
![Metsjeesus Metsjeesus](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/357c1789fd1fb61ea1120d356d118408.jpg)
liitunud: 12.07.2004
|
01.09.2010 14:28:08
|
|
|
Dude . kirjutas: |
Dag kirjutas: |
kuna siin on kõik targad koos siis tahaks ka strateegiamängudega tutvust teha, pole kunagi ühtegi mänginud, nüüd aga aasta otsa traviani mänginud
kas keegi oskab mulle öelda eestikeelseid strateegiamänge, ehk saan maitse suhu ennem selle uue tulekut. |
![icon_confused.gif](images/smiles/icon_confused.gif) |
Paraku on võimalik ainult s..a maitse suhu saada...pole selliseid.
_________________ Füsioteraapia alane hindamine & nõu ¤ treeningfilosoofia & toitumine ¤ kaela- ja õlavöötme lihaspingete leevendamine |
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
1 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Dag
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.09.2002
|
01.09.2010 15:37:21
|
|
|
ilmselt pole küll selle teema jaoks sobiv postitus, aga eks kustutatakse või liigutatakse õigesse kohta
Leidsin sellise nimekirja http://www.progames.ee/index.php/cPath/19_30_75
milline oleks siit esimest korda strateegia mänguga kokkupuutuvale?
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
DeTHiCa.
HV Guru
![DeTHiCa. DeTHiCa.](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/056c9c14dbf55a7710c37fb898b25ba7.jpg)
liitunud: 13.01.2006
|
01.09.2010 16:36:26
|
|
|
Metsjeesus kirjutas: |
Dude . kirjutas: |
Dag kirjutas: |
kuna siin on kõik targad koos siis tahaks ka strateegiamängudega tutvust teha, pole kunagi ühtegi mänginud, nüüd aga aasta otsa traviani mänginud
kas keegi oskab mulle öelda eestikeelseid strateegiamänge, ehk saan maitse suhu ennem selle uue tulekut. |
![icon_confused.gif](images/smiles/icon_confused.gif) |
Paraku on võimalik ainult s..a maitse suhu saada...pole selliseid. |
Europa Universalis 2 ja Ristirüütlid (Crusaders: Crusader Kings) ?
esimene pole vist täielikult eestikeelne vaid ainult manualid jne.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|