Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Heroes of Might and Magic VI märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, ... 19, 20, 21  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Kristoferr
HV Guru
Kristoferr

liitunud: 26.11.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.08.2010 19:03:05 vasta tsitaadiga

Olen nõus, et Homm II oli täielik oma aja valitseja ja HoMM III oli legend. Ka mina ei arvanud HOMM IVst midagi ja V oli sama porno. Küll, aga olles HoMM VI kohta uurinud kõike, mida hetkel uurida annab, usun, et HoMM VI tuleb täpselt selline mäng, mis Legendi jälle ausse tõstab thumbs_up.gif
_________________
Ostan 400-650W PSU (Platinum-Titanium)
Liitu Binance'ga
Liitu Honey'ga
Kommentaarid: 251 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 203
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HDTanel
Overclocker
HDTanel

liitunud: 15.12.2002




sõnum 21.08.2010 19:16:32 vasta tsitaadiga

Kristoferr, ei thumbs_down.gif Sellise mängumootoriga pole muud midagi teha kui mingeid barbi mänge viie aastasatele. Enne kui nad mootorit välja ei vaheta ei hakka ma kunagi seda sitta Heroeseks nimetama.
HOMM IV kui natuke süveneda on täitsa norm ning siiski ikka samadelt loojatelt. Homm 5 keerati nii perse kui vähegi võimalik, mõned asjad mängus olid huvitavad aga nooo jumal aita... disain ja graafika, anna olla.

_________________
Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Kommentaarid: 634 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 495
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Kristoferr
HV Guru
Kristoferr

liitunud: 26.11.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.08.2010 19:35:15 vasta tsitaadiga

Arvamused mängust ja muutustest kõiguvad jah seinast seina. Mina jään positiivseks ja ootele. icon_wink.gif
_________________
Ostan 400-650W PSU (Platinum-Titanium)
Liitu Binance'ga
Liitu Honey'ga
Kommentaarid: 251 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 203
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pusna
HV kasutaja
Pusna

liitunud: 09.08.2006




sõnum 22.08.2010 16:13:33 vasta tsitaadiga

Mismõttes nagu resursse keerati vähemaks ja struktuure lossides. Vastupidi peaksid asjad ikka olema. Ju siis oli mäng meinstriimile liiga raske.

Ei vaidle vastu, et HoMM3 parim, aga hetke lemmik on ikka 5. Meeldib, et tehti kolmanda osa eeskujul, sest neljas on kogu seeria must lammas, millest ma ei taha rääkidagi.
Teist ja esimest ikka sai 10 aastat tagasi epicult toksitud.

_________________
haiguise
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kristoferr
HV Guru
Kristoferr

liitunud: 26.11.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.08.2010 16:36:52 vasta tsitaadiga

Kopeerisin oma postituse siia, kuna see on õigem koht.

Sai väheke foorumites loetud ja infot otsitud.

Pilte:

Spoiler Spoiler Spoiler


Ühe mänguga kursis oleva inimese postitus:

tsitaat:
Spoiler Spoiler Spoiler


Veel pildikesi. Väidetavalt demost:

Spoiler Spoiler Spoiler



Ma olen 100% kindel, et tuleb hea mäng. Uued tegijad, uued ideed ja lahendused. Muutused on paljulubavad.
Enamus vanu mängijaid lihtsalt on nii kuradi konservatiivsed et ei taha uuendusi. Mängigu siis oma vanu osi edasi. thumbs_up.gif
Muidugi naljakas on ka see, et mingi üks tore tont kirjutas artiklis " no town screens anymore" ja kõik võtsid seda puhtakujulise tõena. Tekkis kümneid lehekülgi hala ja itkumist. Nüüd siis pühivad pisaraid ja naeratavad vaikselt mokaotsast. icon_biggrin.gif

_________________
Ostan 400-650W PSU (Platinum-Titanium)
Liitu Binance'ga
Liitu Honey'ga
Kommentaarid: 251 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 203
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MatchMaker
Kreisi kasutaja
MatchMaker

liitunud: 23.06.2007




sõnum 22.08.2010 17:31:19 vasta tsitaadiga

Need pildid näevad ikka jah asjalikumad välja kui H5 ollus, aga eks näis mis nad kokku klopsivad. Vanad mängijad pole mitte niivõrd konservatiivsed vaid lihtsalt arvutimängude kuldajastu lõpust alates on mängurite intelligentsi tase drastiliselt vähenenud ja paljud uued ei suuda enam näha ega oodata rohkemat peale selle tilulilu mis pakutakse. See nüüd puhtalt oletus, aga kujutan ette, et kui nad teeksid Heroes 3 remake, lihtsalt parema graafikaga ja mitte 3ds, müüks see ka rohkem kui 5s ja tulev 6s osa kokku.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.08.2010 17:44:08 vasta tsitaadiga

PlatoonSgtElias kirjutas:
Kristoferr, ei thumbs_down.gif Sellise mängumootoriga pole muud midagi teha kui mingeid barbi mänge viie aastasatele. Enne kui nad mootorit välja ei vaheta ei hakka ma kunagi seda sitta Heroeseks nimetama.
HOMM IV kui natuke süveneda on täitsa norm ning siiski ikka samadelt loojatelt. Homm 5 keerati nii <b>piix</b> kui vähegi võimalik, mõned asjad mängus olid huvitavad aga nooo jumal aita... disain ja graafika, anna olla.


Sisu loeb ka dramaatiliselt, mitte ainult välimus.
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HDTanel
Overclocker
HDTanel

liitunud: 15.12.2002




sõnum 22.08.2010 17:57:24 vasta tsitaadiga

heretic666, kui sa tiba ülevaltpoolt loed siis näed, et sisu keeratud täiesti peapeale.
_________________
Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Kommentaarid: 634 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 495
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Kristoferr
HV Guru
Kristoferr

liitunud: 26.11.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.08.2010 18:06:26 vasta tsitaadiga

Väga julge väide sul MatchMaker, . Ma ei julgeks küll öelda, et inimeste mängulise intelligentsi tase vähenenud on või et kõik ainult silmailu tahavad. Veel vähem julgeks ma seda väita HoMM mängijate koolkonna kohta. Reeglina on nõudmised ikka meeletult kasvanud. Mängud on läinud väga palju keerulisemaks ja nõuavad väga palju suuremat mõtlemist ja oskusi.
Suurem osa HoMM mängijaid on mänginud seda mängu alates esimese osa tulekust. See tähendab, et vanuselt oleme me enamus sellised 25-35aastased ja vanemadki. Noortele nolkidele HoMM sugune mäng väga pinget ei paku. Eriti alates 4ndast osast, kus kõik pealtnäha ilus oli, kuid gameplay igav ja tüütu oli. tüütu just strateegilises mõttes. HoMM on alati olnud mõtleva inimese mäng ja ma olen surmkindel, et ka VI osa selline tuleb.

Hirmus paanika on, et alles jäi vaid 4 recource. Kõik suured "teadjad" väidavad, et sellega kaob mängust igasugune strateegia. Keegi isegi ei vaevunud uurima ja lugema, mille pärast siis haruldased recourced mängust ära korjati ja mida sellega seotult veel muudeti. Kõik ainult karjuvad, et paha paha, omamata vähematki aimu sellest, mis tegelikult toimub.
Olles kõikide osade peale piisavalt aega pühendanud, ütleks, et viimane aeg oli suuremaid muudatusi teha. Seda nii ärilises mõttes, kui ka uue mängulise põnevuse loomise pärast.
Kui nüüd mõttega lugeda ja juurelda selle mänguarendaja tsitaadi üle:

tsitaat:
There are still mines on the adventure map. You still have to flag them in order to gain resources. The new stuff is now all mines are in the "area of control" of a city or fort. Once you own the fort/city of an area and flagged(?) the mines, the only way to take the mines from you is to capture the city/fort that controls the area.
However, it is still possible to occupy an enemy mine with one of your heroes to steal his resources. But the mine automatically reverts back to the owner of the area of control as soon as you leave it.


siis mida see õigupoolest kaasa toob? Et maju ehitada/sõjaväge palgata, pead täpselt samamoodi suutma oma kaevandusi kontrollida. Vahe on selles, et uues osas ei ole võimalik sul mingit nurgatagust külakest võimsaks kindluseks ehitada, kui sul pole selles külas piisavalt sõjalist jõudu, et külasse lingitud kaevandusi kontrollida suudaks.
- See, mitte ei vähenda strateegilist mängitavust, võrreldes eelmiste osadega, vaid lausa suurendab seda.
Selle asemel, et ühe suure üksusega mööda mappi ringi lasta ja endast põletatud maa maha jätta, peab nüüd rohkem jõudude ühtlase jaotamise peale mõtlema.

Väidetakse, et kõrgeima leveli väeüksuste tootmine muutub sigalihtsaks, kuna enam pole haruldast ressurssi, mida nende tootmiseks vaja läheb.
Mina arvan, et kui mäng on vähegi talutavalt balanseeritud, siis pole sellisel väitel mitte mingisugust alust.
Ilmselt viimase leveli üksuste palkamiseks hakkab vaja minema kõiki 4 ressurssi. Kui nende resurrside arvuline number on piisavalt suur, siis ei teki ohtu, et peale esimest nelja nädalat, necromancer sulle 10 bonedragoniga külla tuleb.
Vahe resurssidega mängitavuses tuleb sisse selle kohapealt, et nüüd ei pea sa oma kullakallist elavhõbeda kaevandust valvama, vaid kõiki kaevandusi korraga.
Tekib situatsioon, kus pead mängukaardile piltlikult kandma nii öelda kaitse- või ründeliini, kust vastane üle tulla ei tohiks. Varasemates osades see taktika ei toiminud.

Kokkuvõtteks ütleks, et ootame vähemalt beeta/demo ära, enne kui uuendusi maapõhja kirume. Pole mingisugust alust arvata, et uus hungari tiim sitta tööd teeb. Mina usun neisse. Juba seepärast, et peale 4ndat osa enam hullemaks minna ei saagi. icon_biggrin.gif

_________________
Ostan 400-650W PSU (Platinum-Titanium)
Liitu Binance'ga
Liitu Honey'ga
Kommentaarid: 251 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 203
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aap14
Kreisi kasutaja
aap14

liitunud: 20.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.08.2010 17:51:09 vasta tsitaadiga

tsitaat:
...Juba seepärast, et peale 4ndat osa enam hullemaks minna ei saagi. icon_biggrin.gif


Neljanda osa plussideks olid minu arvates herod lahinguväljal ning caravani süsteem. Sellele lisaks mõned uuendused, mis ka HOMM3-e unofficial In the Wake of Gods expansiosse pandi (creatureid võivad liikuda ka ilma herota, kuid jäävad ilma hero boonustest ning ei saa ressursse/artifacte võtta).
Miinuseks ainult 5 kollimaja lossis korraga ning üldse losside vähene arv. Mapid olid kah väiksemad.

_________________
Slow is smooth and smooth is fast
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 36
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cb4
HV Guru
Cb4

liitunud: 24.10.2006




sõnum 25.08.2010 17:59:49 vasta tsitaadiga

Tundub paljulubav. V oli liiga kirju. raegused pildid kenad ja selged. Lihtsuse peitub ilu thumbs_up.gif
_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
Did i ever tell you the definition of "Insanity"?
Kommentaarid: 113 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oakwarrior
HV vaatleja
Oakwarrior

liitunud: 08.05.2007




sõnum 26.08.2010 22:13:41 vasta tsitaadiga

Skeptikutele niipalju, et HoMM V'ga on sellel mängul väga vähe pistmist. See saab olema korralik reboot, mitte Nivali pasakäkk. Developer on Black Hole, kes hiljuti sai hakkama Warhammer: Mark of Chaos'ega. Polnud just stabiilseim mäng, aga lõbus ikkagi. Praegune mootor on ülistabiilne. Playable builde on neil juba paar tükki olnud ning nendest on crashinud vaid 1 versioon ning see oli ka vaid ühekordne nähtus. Sellist lag-festi nagu HoMM V'e puhul ei tasu oodata icon_smile.gif

Võin öelda, et sain seda mängida GamesCom'il, demoversioon on väga väga pre-alpha ja suurem jagu tööd alles ootab ees. Välja näeb paljulubav.
Rääkisin ning einestasin mängutegijatega (sh. Lead Producer (Ubisoft) ja Lead Designer (Black Hole)) ning häid ideid neil jagub. Kui keegi on mänginud säärast aparaati nagu Age of Wonders (esimest osa loomulikult), siis sealt võib leida üht-teist tuttavlikku (näiteks linnade rassi muutmine). Lugu peaks mängul tulema seekord normaalne (H5'e lugu oli košmaar) ning presentatsioon ka korralikum. Graafikat näete isegi, et on tasemel.

Ise jään eelkõige ootama, kuidas bossilahingud välja näevad. Demos kahjuks neid ei olnud veel. Ehk saan ka tulevikus mängu näppida, vast siis on juba implementeeritud see feature.

H5'e kriitikast on siiamaani neil palju õpitud - kindlasti jääge märtsi ootama, mäng saab olema vahva icon_wink.gif
Kindlasti aitab ka see, et ka eestlastel on "man on the inside" (mina). Ärge muretsege, kõik on kontrolli all icon_lol.gif

Kui kellegi on küsimusi, siis siin on väike nimekiri millest ma rääkida võin:


Area of Control system

New mechanics for creature production (no need for caravans)

Creature dwellings will work as resource production buildings. Basically, when you first capture a creature dwelling you will receive a first batch of creatures that you can integrate straight away to your army. The building will then work as a resource building meaning that it will add creatures to your creature pool every week as a gold mine would add gold to your resources. These creatures will then be hirable via the cities and forts you control.

Town / Fort / Creature dwelling conversion

2D animated town screens
They WILL be in the game

Town unique buildings
2 slots, 4 buildings per town, each with a different ability (economy booster, creature production booster, gives a special ability on the adventure map or the combat maps)
Having several similar unique buildings in different towns improves their efficiency (a bit like the marketplaces).

General principles of the revised RPG system
- Heroes can be male, female, Might, Magic
- Heroes have faction and class specific abilities
- Heroes gain skill points when they level up, that they can spend consciously on “general” abilities organized in skill categories – they have total control over their development – no more “probability-based” limited skill choices offered to the player
- Heroes can unlock advanced classes that will change their appearance and grant them an ultimate ability

More variety in the combat arenas
- Specific topography (various sizes and shapes for the battle arenas)
- Dynamic topography (seashore battle with the tide flooding the arena turn by turn)
- Different combat objectives (hold your ground for X turns, defend this sacred shrine at the center of the arena, kill a specific enemy stack, etc.)
- Boss fights!

Initiative system
Back to H3 mechanics but with a H5-like INI bar interface.

New Creature Tier System
Core, Elite, Champion (like Clash of Heroes)

Creature Siege Damage
Creature stacks can now damage the fortifications (but are obviously less efficient than catapults)

The Cover system
To be detailed by Gabor (from BH, Lead Designer) in a specific post

Fixed camera angle
On the adventure map, to avoid rotating the camera to locate hidden items.
Easier to manage for players and map designers, feels like 2D navigation but with the benefit of 3D coolness Cool

Faction racial abilities and strategies
As explained in the press kit.

All factions and creatures revealed so far
Enclosed in the press kit.
You can also mention the creatures seen in the demo, or the Phoenix printed on the T-shirt.

No secondary / alternative upgrades
Obvious in the concept arts.

The Artifact Sets
Nothing special – you collect them all and you get a bonus.

The different tilesets
Jungle, Plains (Summer AND Autumn), Lava, Wasteland (Necropolis), Underground

The presence of critters on the adv map
Turtles, dolphins, birds, etc.

Campaign structure
5 campaigns of 4 maps, 1 per faction, playable in any order, with an optional tutorial map and a mandatory prologue map.

Campaign pitch
As explained in the press kit.

The Map editor
Marzhin’s (lead level designer) involvement and our goal to make it user-friendly and shipped before the game, or at least simultaneously with it.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MatchMaker
Kreisi kasutaja
MatchMaker

liitunud: 23.06.2007




sõnum 26.08.2010 22:31:14 vasta tsitaadiga

See kõlab juba palju paremini icon_smile.gif 2D animated town screens thumbs_up.gif
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oakwarrior
HV vaatleja
Oakwarrior

liitunud: 08.05.2007




sõnum 26.08.2010 22:38:00 vasta tsitaadiga

MatchMaker kirjutas:
See kõlab juba palju paremini icon_smile.gif 2D animated town screens thumbs_up.gif


Sain ühte work-in-progressi näha, päris kaunis nägi välja. Necropolise oma siis.
Mõelge umbes nagu HoMM IV town screenid, ainult, et veelgi paremad.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Jux
HV vaatleja

liitunud: 11.04.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.08.2010 10:42:00 vasta tsitaadiga

Mis pläga te ajate, et homm 3 oli klassika ja homm 5 oli halb. Homm 5 oli suht sama mis 3, lihtsalt 3D graafikal. Homm 4 oli väga uuenduslik, kuid ta oli nn. out of balance. Lahing võis tihti lõppeda pärast esimese uniti käimist, kes siis sangarid ühe hoobiga maha võtsid. Või siis lvl 30 barbarid, kes 10 musta traakonit ühe hoobiga maha lööb.

Isiklikult ootaks natuke uuenduslikkust, mitte homm5-te uue graafikaga.
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aphextwin
HV vaatleja

liitunud: 06.08.2005




sõnum 29.08.2010 13:20:25 vasta tsitaadiga

Oakwarrior kirjutas:
MatchMaker kirjutas:
See kõlab juba palju paremini icon_smile.gif 2D animated town screens thumbs_up.gif


Sain ühte work-in-progressi näha, päris kaunis nägi välja. Necropolise oma siis.
Mõelge umbes nagu HoMM IV town screenid, ainult, et veelgi paremad.


Lahe mõelda, et n.ö. meie mees kah sealsesse siseringi kuulub. Palju õnne! icon_smile.gif

"2D animated town screens" võib potentsiaalselt päris kena olla, aga mina isiklikult loodan, et nad ei näe välja HOMM IV analoogide moodi, sest neis minu arvates puudus niisuguse orgaanilise linnakoosluse mulje, mis oli õnnestunud luua seeria teise ja kolmanda osa town screen'ides - neljandas osas olid linnaehitised pildile justkui "loobitud" (ilmselt saadi inspiratsiooni Tallinna linnaplaneerimisest? Tegelikult võiks keegi tulla ideele üllitada nt. Heroes VI Ida-Euroopa versioon, kus town screen oleks täidetud kõige fantastilisemalt erinevat tüüpi paneelelamutega - kindlasti oleks esindatud viiekordsed, üheksakordsed ja kuueteistkordsed! Siis me juba peagi ei suudaks Heroes'e seeriat enam ilma "viiekordseta" ette kujutadagi, umbes nagu praegu on raske ette kujutada Heroes't ilma musta draakonita.)

Ah jaa, huvitav, mida tähendab "erineva suurusega võitlusareenid"? Ilmselt on siiski liig unistada, et vastase peaaegu kõik üksused ei liiguks keskmisel areenil enam kahe turniga ühest otsast teise?

Ent mis kõige tähtsam: minu arvates on Heroes VI kahtlemata selle aasta põnevaim mängu-uudis. 2011 märts on liiga kaugel! icon_razz.gif
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jerome
HV vaatleja

liitunud: 14.03.2006




sõnum 31.08.2010 00:56:20 vasta tsitaadiga

Mis puutub HOMM-i, siis mina olen padukonservatiiv. Ideaal oleks HOMM3 facelift ja endiselt 2D graafika ning hulgaliselt kaarte.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killer85
HV veteran

liitunud: 13.06.2002




sõnum 01.09.2010 12:28:07 vasta tsitaadiga

Jux kirjutas:
Mis pläga te ajate, et homm 3 oli klassika ja homm 5 oli halb. Homm 5 oli suht sama mis 3, lihtsalt 3D graafikal. Homm 4 oli väga uuenduslik, kuid ta oli nn. out of balance. Lahing võis tihti lõppeda pärast esimese uniti käimist, kes siis sangarid ühe hoobiga maha võtsid. Või siis lvl 30 barbarid, kes 10 musta traakonit ühe hoobiga maha lööb.

Isiklikult ootaks natuke uuenduslikkust, mitte homm5-te uue graafikaga.


Tohoh. Oled sa ikka HOMM 3 ja HOMM 5 mänginud või laksutad niisama lõugu?
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dag
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.09.2002




sõnum 01.09.2010 12:50:58 vasta tsitaadiga

kuna siin on kõik targad koos siis tahaks ka strateegiamängudega tutvust teha, pole kunagi ühtegi mänginud, nüüd aga aasta otsa traviani mänginud

kas keegi oskab mulle öelda eestikeelseid strateegiamänge, ehk saan maitse suhu ennem selle uue tulekut.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
der hammer
HV Guru
der hammer

liitunud: 05.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.09.2010 13:34:28 vasta tsitaadiga

Jux kirjutas:
Mis pläga te ajate, et homm 3 oli klassika ja homm 5 oli halb. Homm 5 oli suht sama mis 3, lihtsalt 3D graafikal. Homm 4 oli väga uuenduslik, kuid ta oli nn. out of balance. Lahing võis tihti lõppeda pärast esimese uniti käimist, kes siis sangarid ühe hoobiga maha võtsid. Või siis lvl 30 barbarid, kes 10 musta traakonit ühe hoobiga maha lööb.

Isiklikult ootaks natuke uuenduslikkust, mitte homm5-te uue graafikaga.


Sa võitled tuuleveskitega praegu. Üritasin siin teemas seda sama tõestada pea 3 aastat tagasi ,aga lõpuks olidki ainukesed argumendid vastas poolelt ,et Homm5 oli koledama graafikaga kui homm3.

_________________
Tere.
Kommentaarid: 146 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 128
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wolz
HV kasutaja
wolz

liitunud: 25.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.09.2010 13:59:41 vasta tsitaadiga

ot:
Kui aus olla siis see lõputu hala H4 ja H5 teemadel on ära tüüdanud. Ma olen põhjalikult mänginud kõiki HoMM seeria mänge ja igaüks neist on olnud omamoodi nauditav. Loomulikult on igaühel õigus oma arvamusele aga selle asemel, et foorumites vinguda, võiks rohekem tähele panna H4&5 meeldivaid aspekte ja mängudest rõõmu tunda. Ja kui on Heroes'i fänne, kes 4. ja 5. osast ühtegi positiivset elamust ei saanud siis on mul teist lihtsalt kahju.


Teemasse ka:

Oakwarrior kirjutas:
More variety in the combat arenas
- Specific topography (various sizes and shapes for the battle arenas)
- Dynamic topography (seashore battle with the tide flooding the arena turn by turn)
- Different combat objectives (hold your ground for X turns, defend this sacred shrine at the center of the arena, kill a specific enemy stack, etc.)
- Boss fights!

Need muudatused tunduvad huvitavad, loodan et kukuvad arendajatel hästi välja.

Oakwarrior kirjutas:
Fixed camera angle
On the adventure map, to avoid rotating the camera to locate hidden items.
Easier to manage for players and map designers, feels like 2D navigation but with the benefit of 3D coolness Cool

See teeb siis põhimõtteliselt adventure map'i 2D-ks. H5 pidev kaardikeerutamine oli suhteliselt tüütu seega kiidan muudatuse heaks.

_________________
If I throw a stick, will you leave?
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dude .
HV Guru

liitunud: 11.10.2007




sõnum 01.09.2010 14:16:25 vasta tsitaadiga

Dag kirjutas:
kuna siin on kõik targad koos siis tahaks ka strateegiamängudega tutvust teha, pole kunagi ühtegi mänginud, nüüd aga aasta otsa traviani mänginud

kas keegi oskab mulle öelda eestikeelseid strateegiamänge, ehk saan maitse suhu ennem selle uue tulekut.

icon_confused.gif
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Metsjeesus
HV Guru
Metsjeesus

liitunud: 12.07.2004




sõnum 01.09.2010 14:28:08 vasta tsitaadiga

Dude . kirjutas:
Dag kirjutas:
kuna siin on kõik targad koos siis tahaks ka strateegiamängudega tutvust teha, pole kunagi ühtegi mänginud, nüüd aga aasta otsa traviani mänginud

kas keegi oskab mulle öelda eestikeelseid strateegiamänge, ehk saan maitse suhu ennem selle uue tulekut.

icon_confused.gif


Paraku on võimalik ainult s..a maitse suhu saada...pole selliseid.

_________________
Füsioteraapia alane hindamine & nõu ¤ treeningfilosoofia & toitumine ¤ kaela- ja õlavöötme lihaspingete leevendamine
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Dag
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.09.2002




sõnum 01.09.2010 15:37:21 vasta tsitaadiga

ilmselt pole küll selle teema jaoks sobiv postitus, aga eks kustutatakse või liigutatakse õigesse kohta

Leidsin sellise nimekirja http://www.progames.ee/index.php/cPath/19_30_75

milline oleks siit esimest korda strateegia mänguga kokkupuutuvale?
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 01.09.2010 16:36:26 vasta tsitaadiga

Metsjeesus kirjutas:
Dude . kirjutas:
Dag kirjutas:
kuna siin on kõik targad koos siis tahaks ka strateegiamängudega tutvust teha, pole kunagi ühtegi mänginud, nüüd aga aasta otsa traviani mänginud

kas keegi oskab mulle öelda eestikeelseid strateegiamänge, ehk saan maitse suhu ennem selle uue tulekut.

icon_confused.gif


Paraku on võimalik ainult s..a maitse suhu saada...pole selliseid.


Europa Universalis 2 ja Ristirüütlid (Crusaders: Crusader Kings) ?
esimene pole vist täielikult eestikeelne vaid ainult manualid jne.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Heroes of Might and Magic VI mine lehele eelmine  1, 2, 3, ... 19, 20, 21  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.